Beoordelingen over Fletcher Hotel Restaurant De Grote Zwaan 3-sterren

#6 van de 6 hotels in De Lutte

6,4

Het verblijf was ondermaats
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De kamer was vuil, het behang, de vloer absoluut niet hygiënisch. Stinken. Badkamer klein en versleten. Niet kunnen verluchten. Voor de prijs die ik betaald heb ben ik al in andere hotels geweest met een prachtige uitstraling.

Het ontbijt was heerlijk.

Onder de maat.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Dat je voor € 104,- een Comfortkamer boekt en een Standaardkamer toegewezen krijgt, welke normaal voor € 29,50 verhuurt wordt. Absolute misser van de check-in.

De omgeving

Voor de prijs kun je weinig verwachten en dat komt dan ook precies uit.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Badkamer was klein, sterk verouderd, veel schimmel en lekkende douche en kranen. Daarnaast was het bijzonder gehorig zo vlak naast en kennelijk onder de trap.

De kamer was 's nachts echt donker. De vrijheid om te komen en gaan en service van incheckmogelijkheden.

Teleurstellend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De kamer was uitgesproken vies en stonk naar rook. De deur naar buiten was stuk. Geen mogelijkheid om te ventileren. De hele omgeving was vies en niet schoon. Heel jammer want het personeel was heel aardig.

4,0
    De omgeving was mooi, we komen hier niet terug.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De kamers zien er heel primitief uit.Hang leuke schilderijen op. Jammer dat de tuin niet wordt onderhouden, de binnentuin is mooi aangelegd. Terug in de jaren 70.

Het ontbijt was prima.De locatie is ook erg mooi.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Locatie prima, eten prima, voorzieningen vielen tegen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

In de toilet ontbrak een toiletborstel. Niet echt hygiënisch en zeer onpraktisch. Door het afwezig zijn van een douchescherm / -gordijn is na het douchen de vloer een grote natte waterbende. Daarmee gelijk een handdoek verbruikt. Omdat wij de bedden uit elkaar gezet hebben werd duidelijk dat er onder de bedden zelden of nooit gestofzuigd wordt. Een platte klap met de hand op het tapijt leverde een grote stofwolk op. Voor het douchen heb je alleen maar een kleine handdoek voorradig. Niet echt praktisch.

Het ontbijt was prima. De oppervlakte van de kamer was ook goed

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Verder was het verblijf goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Wij hadden op 1 Maart 2018 twee kamers geboekt maar zaten niet naast elkaar. Het ontbijt voor ons voor een boterham/koffie/limonade kost wel erg veel € 25,00.

ja

Prettig verblijf gehad tijdens de Paasdagen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Kamer was ok, maar badkamertje echt gedateerd! Douchen in smal bad zonder scherm of gordijn is niet ideaal. Oude douchekraan gaf wisselend koud en warm water.

mooie locatie en geweldige fietsomgeving.

We gaan daar niet meer naar toe!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Zeer oud hotel, waaraan de laatste 20 jaar geen onderhoud van betekenis lijkt te zijn gepleegd. Kapotte lampen op de kamer. Versleten stoelen in het restaurant. Zeer gehorig.

Twentse Wandel4daagse 2018 vanuit Losser
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

relatief hoge drempel van kamer naar badcel op een gang op de bovenverdieping liep de vloer wat omhoog. Dit was aangegeven met een donkere driehoek op de vloer en viel vrijwel niet op. Ik ben hier een paar maal bijna gestruikeld. Dit zou beter aangegeven moeten worden

ruime kamer handvat in douchcabine goede bedden

Hygiene was op dat moment slecht.
    • Comfort Eenpersoonskamer met Douche

De badkamer was niet goed schoongemaakt. Dit bleek ook op twee alternatief aangeboden kamers het geval. Probleem is na ca een uur verholpen door medewerker. Kreeg desgevraagd thee op de kamer als service. Helaas bleek er nog meer niet schoon. Pas na de derde melding op dag 2 werd de badkamer werkelijk goed schoongemaakt.

Prima ontbijt. Vriendelijk personeel. Veilig alleen.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

De kamer was prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Geen mogelijkheid om te dineren, toch waren we op tijd. De keuken was al schoon! Er werd ook geen alternatief geboden, zelf uitzoeken.

De kamer was prima.

BIjzonder goede prijs / kwaliteit verhouding, attente...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

BIjzonder goede prijs / kwaliteit verhouding, attente receptioniste nam contact op om de inchecktijd te bevestigen en eventueel nacht check-in mogelijk te maken.

Ontbijt is goed.
    • Comfort Eenpersoonskamer met Douche

Dit hotel ziet er niet uit van binnen. Sinds de jaren 60 van de vorige eeuw niets aan gebeurd.

Ontbijt is goed. Bedden zijn goed. Natuur achter hotel is fantastisch.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

• Comfort Eenpersoonskamer met Douche

In ieder geval de bediening, best vriendelijk, maar hadden het te druk; gevolg niet genoeg aandacht voor de gasten. Dit vond ik het grootste minpunt. Zou ik hier nogmaals boeken? Ja hoor, verder was alles best in orde.

Het ontbijt was perfect, kamer was goed niet luxe maar gewoon goed kan voor 30.00 eur / nacht ook geen grote luxe verwachten. Er was zeer weinig personeel, twee personen voor restaurant / bar en receptie. Dus lang wachten op een biertje.

Wat een tegenvaller!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Voelden ons niet welkom. Begon al bij inchecken. Arrogante bejegening. Voor een drankje in de bar voelde het of we personeel stoorden, die daar zaten te eten. Dit is ook de reden dat we elders zijn gaan eten. Verwaarloosde kamers, veel achterstallig onderhoud. Slechte douche, of heel warm, of heel koud.

de ligging was mooi

• Beoordeeld op: 17 december 2017

zou dit hotel niet meer boeken
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

had geen veilig gevoel bij ligging kamer

12,50 euro voor ontbijt best prijzig gezien ervaringen bij andere hotels. Kamer was erg gehorig. maar voor deze prijs mag je ook niet klagen.

Prima plek voor een paar dagen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Melding gedaan dat de televisie het niet deed." Dat klopt, hier beneden doet de TV het ook niet.Zal wel aan het weer liggen".

Ontbijt was voldoende, mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Eens maar nooit meer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Kamer verouderd, armoedige uitstraling, lamp kapot, douche cabine kapot, deur los en een deur ontbrak. Bij binnenkomst hotel erg troosteloos, ruikt er erg muf. Vele fletcher hotels gehad maar deze was het minste van allemaal. Het is dat we er maar €35 voor hebben betaald, meer was het ook Echt niet waard

Eigenlijk niets

• Beoordeeld op: 10 december 2017

We zijn tevreden met dit hotel en komen hier over twee maanden graag terug
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De kamer was aan renovatie toe. Vieze vlekken op de muur bij het hoofdeinde van het bed. Schimmelaanslag in de douche. Luidruchtige buren.

Ontbijt was goed. Zeer uitgebreid, goed verzorgd. Over het algemeen vriendelijk, professioneel personeel. Bij het afrekenen bleek niet alles op de rekening te staan. Dit heb ik gemeld aan de receptionist, maar het werd toch niet berekend. De eerlijkheid werd gewaardeerd.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

een heerlijk verblijf waar we met een goed gevoel op terug kijken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Koffie en thee faciliteiten zouden fijn zijn.

Het is een rustige omgeving met veel mogelijkheden in de buurt. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Kamers waren prima, fijne bedden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

de bar/restaurant viel tegen. Erg lage stoelen bij de tafel, een knipperende lamp waar ze niks aan konden/wouden doen. Geen uitgebreide menu kaart. En bij de vraag om amaretto, moesten er 3 man sterk bij komen om te kijken welke fles dat zou moeten zijn.

Kamers waren prima, fijne bedden. en ontbijt was heerlijk en uitgebreid

• Beoordeeld op: 19 november 2017

zeer matig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De kamer was marginaal, badkamer van 50 jaar terug, gevaarlijke drempels van badkamer naar slaapkamer ( en terug) en rond douche cabine.Douche cabine was een rammelend bouwpakket. Een kamer zonder föhn wordt steeds zeldzamer, hier dus geen föhn. En dit was een van de beste kamers in dit hotel. Fletcher de beste hotelketen ??

Niet zoveel

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Het was goed te doen voor 1 nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Een groter bad was fijner geweest. Of een aparte douche. En de bedden schoven steeds uit elkaar.

Het personeel heeft goed hun werk gedaan en zelfs nog extra's aangeboden

Ik raad dit hotel NIEMAND aan!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

In de badkamer stond het schimmel op de muren. Er was geen zeep etc in de badkamer. We hadden ieder slechts 1 grote badhanddoek. Toen wij zondagmorgen om 10 uur met ons ontbijt wilde starten, waren alle eieren op. Zowel gekookt als gebakken. Jammer! Iedere keer moest ik echt op zoek naar personeel om iets te vragen. Meestal trof ik iemand in de keuken. Minimale bezetting!

Het gehele hotel is zeer gedateerd. Achterstallig onderhoud (schilderwerk). Ik heb nog NOOIT zo'n saaie hotelkamer gezien en sobere badkamer! Gelukkig heb ik wel goed geslapen in het bed.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Voor de prijs was het een goed verblijf. Een beetje meer zorg en onderhoud zou niet gek zijn.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

In de badkamer zat wel wat achterstallig onderhoud. De chef de partie wist goed te vertellen dat hij niet kon garanderen dat ik gewekt zou worden, want ze hadden het hartstikke druk tijdens het ontbijt. Er zaten 8 mensen te ontbijten! Gelukkig heeft het personeel me gewekt. Het ontbijt vond ik de prijs niet waard. Door het gebouw heen zag ik het een en ander dat toch echt onder handen genomen moet worden. De matten bij de nachtingang bijvoorbeeld. op sommige plekken maakte het een rommelige indruk. Toen ik een fiets wilde uitzoeken was het zadel er bijna af. Je zou een 65+er kunnen aannemen die de fietsen een beetje bijhoudt. Voor 20 euro verwacht je een nette e-fiets waar het zadel goed opzit.

De kamer was prima. Het vrouwelijke personeel was erg aardig.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Erg kort,vanwegen de accomodatie en het slechte weer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Dekamer was heel eenvoudig en klein en benauwd, er kon geen raam open. De badkamer was gedateerd, de douchebak beschadigd en heel glad, wat voor mij erg gevaarlijk is. Er is geen lift,dus we moesten twee trappen klimmen, voor ouderen is dit wel bezwaarlijk. Kortom het hotel kan wel wat renovatie gebruiken!

Het ontbijt was goed en het diner ook, de bediening uitstekend.

Waardeloos
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Heel veel Niet schoon Badkamer een ramp zoals lekkende kranen vuil en zonder gymnastische aanleg niet te bereiken

Dat ik s morgen weer naar mijn werk kon

goed voor een goede nachtrust!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

geen idee!! daar zijn we tekort voor.

Het is voor een dagje nachtrust goed te vertoeven! voor een doorreis genoeg! geen gebruik gemaakt van verdere faciliteiten en geen ontbijt. maar veder Prima!!

Niet schoon, douche niet schoon en douche stang zat los,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Niet schoon, douche niet schoon en douche stang zat los, haak om bv handdoek op te hangen afgebroken, en oud bollig interieur. Gehorig van kamer ernaast, snurk geluiden van buurman goed te horen en zelf de muziek in de ontbijtzaal is gedateerd.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

ondanks het matige weer met veel harde en stormachtige wind hebben we toch nog veel gefietst
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

het hotel is nodig aan een opknap beurt toe want het ziet er allemaal versleten en oud uit. we hadden een soort van gesloten balkon maar zonder tafel en stoelen.

ontbijt was goed en het eten in het restaurant was ook goed.

Kort verblijf,prijs in verhouding met het comfort.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Veel last gehad van buitenlandse gasten,vermoedelijk uit oosteuropa. Tjechen? Hotel kan wel een update gebruiken

Goed ontbijt,vriendelijk personeel,gezellige bar.

Aan een drukke weg, goed terras, vriendelijk personeel. Hotel en inrichting aan vernieuwing toe.
    • Standaard Plus Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De kamer die wij in eerste instantie kregen was ver onder de maat voor die prijs. Het stonk naar sigaretten en een Fletcherhotel onwaardig. Dus ook te duur. Direct hebben wij het roken besproken en kregen een comfortkamer. Deze voldeed wel (redelijke kwaliteit en bij behorende prijs)

personeel en het pannenkoekenhuis ernaast

Disaster

De kamers, onze dochter was mee. Moest op een 1 persoonskamer verder van ons af dan verwacht. Raam kon niet dicht, slot kast fuctioneerde niet, behang beschadigd en lagen flarden los. Tevens stoffig, onze kamer bijgeluiden, zeepdispenser deed en niet. Ook andere gasten maakten om vijf uur al geluid waardoor we wakker werden. Doordat er deurdrangers opzitten, klappen de deuren hard dicht. We kwamen voor de rust, maar zijn gebroken een nacht eerder vertrokken.

Verblijf heeft zeer aan de verwachting voldaan.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Zoals zovelen vinden wij ook dat het wel een beetje opgeknapt mag worden. Mag 's avonds iets meer aan gezelligheid gedaan worden vooral terras.

De locatie was perfect. Wij hadden alleen ontbijt en die was uitstekend qua keuze en kwaliteit. Keurige fietsenstalling, maar mag groter.

bed was lekker lang.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

hoezo drie sterren? waar komen die vandaan dan? Niets extra's in de vorm van een zwembad/ sauna oid. Kamer was aan refurbishment toe, douche was wiebelig (dan weer heet, dan weer koud) en het rook er erg muf. Schimmel als sterren op het plafond toe. Ik schat dat er sinds de jaren 80 niet zo veel meer aan de kamer gedaan is. Geen ontbijt genomen 12,50 pp is volgens mij belachelijk. In dorp krentenwegge gehaald, met een heerlijk kopje koffie.

bed was lekker lang. Kamer groot genoeg. check-in was super snel. Wifi was prima. Prachtige ligging tov wandel en fietspaden en daar ging het ons om. Laat gereserveerd en daarom met 39 euro voor een Comfortkamer een fijne prijs-prestatieverhouding.

Goede vakantie gehad, maar Hotel toe aan opknapbeurt in de meeste vertrekken
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Het Cafe en Ontbijtruimte erg gedateerd. Behang erg verkleurd, Stoelen en banken vol vlekken en soms gescheurd. Badkamer en doucheruimte : niet schoon , roestplekken onder douchewanden.

Het mooist is de ligging van het Hotel. Vriendelijk personeel, ontbijt en diner was prima.

Een teleurstellend verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Behang deels van de muur en doucheruimte rook naar urine. De douche was afwisselend warm en koud. Een zeer gedateerde kamer die eigenlijk in deze staat niet verhuurd had mogen worden.

Het bed en het ontbijt waren goed

Het verblijf was verder goed .
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De kamer was erg klein en gedateerd.de doucheruimte ook erg klein alles hutje mutje op elkaar.de deur naar de badkamer kon maar 50cm open omdat het brede bed te dicht bij de deur stond .er was geen lift dus de zware koffer moest 2 trappen op naar boven.maar het was verder wel schoon.

Het ontbijt was super alles werd tijdig bijgevuld.

Alles verder prima!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Kamer was veel te warm! Airco is echt nodig

Alles verder prima! Alleen er wordt gesuggereerd een prijs incl. ontbijt! En dat was niet zo als laagste prijs!

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Prima plek voor een nachtje.
    • Comfort Eenpersoonskamer met Douche

De badkamer had iets schoner gekund. In de wastafel en de douchecabine zaten namelijk wat vlekken, die niet al te moeilijk te verwijderen waren geweest. Het slaapkamerraam kon niet dicht.

Het ontbijt was prima. Niet extreem uitgebreid of luxueus, maar er was genoeg keus en het was lekker.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

De lokatie en het parkeerterrein
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Erg gedateerd en vuil , op het behang achter de hoofdkussen zaten grote vieze vlekken van veel hoofden die er tegen aan gelegen hadden . Ook in de eetzaal was het behang zeer smoezelig . Een goede verf , behang en schoonmaakbeurt zijn in dit hotel hoog nodig . En het ontbreken van een lift is werkelijk niet meer van deze tijd . Als het is opgekalefaterd komen we graag terug want de omgeving is fantastisch.

De lokatie en het parkeerterrein

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Zie bovenvermelde aanmerkingen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Echter bij het inboeken werd er gezegd dat er geen benedenkamers meer vrij waren!! Dit vind ik een slechte klantvriendelijkheid, en na het telefoongesprek een hele slechte ervaring. Bovendien stikt het op de gangen boven van de vliegen en muggen waren ook al aanwezig!! Het diner hebben wij zondagavond daar genuttigd in het restaurant. Voor mij was het noodzakelijk een aangepast diner te krijgen en dit uitgebreid besproken , zowel bij de bestelling, als ook daarvoor aangegeven dat er beslist niets gekruid, gepaneerd, geen uien en prei geserveerd mocht worden. Ik zou een aangepast diner krijgen voor mijn keuze sliptong. Mijn man bestelde een normaal sliptong-menu. =, hij kreeg echter hetzelfde menu als ik en ik kreeg wel gekruid en wel ui en prei.!! Ober ter verantwoording geroepen en mijn sliptong werd opnieuw opgediend nu wel zoals ik het besteld had. Maar mijn man heeft niet moeilijk willen doen en heeft het aangepaste menu opgegeten. Het heeft ons niet uitgenodigd om daarna nog wat extra te nemen. Aan mijn man werd, ter compensatie, ook niets extra aangeboden, zelfs geen drankje of kopje koffie!!

De kamers waren redelijk voor gebruik van een paar nachten, voldoende kasruimte, kleding hangers mocht wat meer zijn voor 2 personen, bedden goed, maar dekbed te warm voor deze tijd van het jaar! Mijn probleem is dat ik na 2 zware operaties nog enigszins revaliderend ben en nog wat moeilijk trap loop, omdat er ook kamers op de begane grond waren, heb ik 3 dagen voor de aankomstdatum gebeld en dit uitgelegd, de mijnheer die mij te woord stond zei dat er bij het inboeken daar zeker rekening mee zou worden gehouden.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Goed en prettig en een kompliment, en een klacht werd gelijk tot volle tevredenheid opgelost.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Kleine dingen ,maar toch. Spinnenwebjes in de ontbijtzaal, dode vliegen in de erg benauwde gang voor de slaapkamers.

Het ontbijt was goed en de kamer was netjes en schoon en een goed bed.

Goede prijs kwaliteit verhouding.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Hotel heeft wat renovatie nodig. Voor het opnieuw opdekken van de ontbijttafel graag de kruimels en afval van de tafel verwijderen.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Prettige mensen en een mooie omgeving.

Treurig😥😥😥😥😥

Zie bovenstaand😥😥😥

Ontbijt was zeer karig,wit brood was zeer droog(oud),kamers zijn zeer zeker voor renovatie geschikt,zeer oudbollig en in de douche ruimtes was schimmel aanwezig.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Voor het betaalde krijg je wat je moet krijgen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De kamers en het gebouw is gedateerd, de kamers een beetje gehorig, maar wat er moet zijn is er.

Het ontbijt is prima verzorgd er is genoeg keuze en allemaal vers. De aanbieding voor het diner is zeer goed voor de prijs wat je ervoor betaald. Elke dag een nieuwe aanbieding. De bediening enhet personeel was zeer attent

• Beoordeeld op: 29 april 2017

4,5
    ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De onderste boxspring aan beide kanten erg vies De stoelen zitten slecht De douche wat krap en voegen erg smerig. Het toilet was ook niet brandschoon. Het behang zit op veel plaatsen los en bij het raam vies. Tegelpad naar de fietsenstalling ligt er slecht in. Jammer dat de tuin niet mooi onderhouden wordt.

ontbijt

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Matrassen van de kamer waar ik sliep zijn echt aan vervaning...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Matrassen van de kamer waar ik sliep zijn echt aan vervaning toe, de vering is door het materas heen voelbaar. Dit gemeld bij de receptie zodat ze actie kunnen ondernemen. Muffe kamer, geen afzuiging (of niet werkend) in de badkamer.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

was de eerste en laatste keer helaas..
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

erg matige bedden en kussens. en onder de douche moest je moeite doen om nat te worden. ook de hygiëne kan veel beter.

het was het dicht bij mijn werk adres

• Beoordeeld op: 25 april 2017

goed onderkomen voor ons doel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De cv pijpen hadden een continue "brom". De badkamer had een riool-lucht.

wij kwamen na 23 uur aan in het hotel en er was een prima sleutel-regeling.

Toch wel aangenaam verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De douchekop en kraan om de temperatuur van de douche te regelen. Graag vervangen door een grotere kop en thermostaatkraan. Ook de bar ging vroeg dicht!

Het ontbijt en diner waren uitstekend.

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Kort verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

In de ochtend moesten we vroeg vertrekken ivm ziekenhuis opname. De receptionist weigerde te komen om uit te checken. (Was in de ontbijtzaalalles klaar aan het zetten) ik moest uiteindelijk bellen om hem naar de balie te krijgen en hij was niet erg vriendelijk. Een tip: misschien een waterkoker met wat oploskoffie/melk/suiker op de kamers zetten

We waren er pas laat, werd netjes gebeld dat de sleutel van de kamer klaar hing in een soort van safebox.erg netjes

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Bed en ontbijt was goed
    • Standaard Plus Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Kamer was heel gehoorig letterlijk kamers naast en boven te verstaan. Doucheruimte was minimaal en toe aan een opknapbeurt. Overal is hotel toe aan een modernisering en opknapbeurt

Bed en ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Prima om er een nacht te slapen en te ontbijten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Gehorig gebouw. Oud. Als er luidruchtige gasten zijn, heb je een probleem

Prijs-kwaliteit. Gedateerde lokatie met goede basisvoorzieningen en goede prijs

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Goeie Carnaval gehad!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Het ontbijt zag er somber uit , de ruimte is verouderd en daar kan wel een sfeertje worden gemaakt.

De Grote van de kamer was super en ook de bedden lagen heerlijk. Ook een heerlijke douche.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Kamer netjes en groot genoeg
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Ontvangst erg onpersoonlijk....je krijgt een sleutel en zoek het zelf maar verder uit....je zou gasten de weg naar de kamer kunnen wijzen b.v. Je moet direct besluiten of je wilt dineren.... Doucheruimte vol met schimmel, kapotte douchedeuren.....jammer

Kamer netjes en groot genoeg

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Personeel was vriendelijk genoeg.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Erg, maar dan ook erg gedateerd. Schimmel in badkamer. Bekleding vd stoelen in t restaurant waren behoorlijk vuil en veelal stuk. Dit kan echt niet.(en we zijn heus niet veeleisend) Raar vonden we ook t helemaal afgesloten kamertje achter de receptie. Hierin bleek een " meerdere"van het personeel te zitten. We hadden een vraag aan een personeelslid, deze speelde de vraag door aan diegene wie in dat "hokje" zat. Er was iets in de omgang, waar we helemaal geen goed gevoel bij hadden. (ma.20 -02) Vraag mij daarom ook echt af, of t personeel zich wel happy voelt op t werk. Er was hierin totaal geen open karakter. Er werd ons ook niet gevraagd, hoe t verblijf was bevallen. (misschien met een reden?) Hopelijk vergissen wij ons hierin.

Personeel was vriendelijk genoeg. Ontbijt was prima. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

6,0
    redelijk muv stankoverlast
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

afvoer douche stonk ook ondanks goed door laten lopen water , hetgeen storend was in comfort / gerief / hotle had ook reglematig buitendeuren en ramen openstaan om dit ongerief kennelijk te verdoezelen.

ontbijt en rust

1 nacht is genoeg
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Dat het personeel om 22.00 uur naar huis gaat en daardoor de bar ook dicht moet. Wat ook beter kan is de klantvriendelijke ontvangst. Even vragen hoe de reis is verlopen komt al heel anders over als meteen de kamersleutel en de nota voor je neus krijgen.

Grote zaal om te ontbijten, daardoor ook veel ruimte om je spullen neer te zetten, ruime keuze in het ontbijt buffet.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Een kleine tegenvaller is De Grote Zwaan te noemen toch zeker in vergelijking met De Wageningse Berg
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De accommodatie is sterk verouderd. In restaurant en eetzaal zijn bijna alle stoelen bevlekt. Verwarming in de gang werkte niet. In de 1e kamer hing een sterke rioollucht en was verwarming kamer onvoldoende. In de badkamer ontbraken de douchedeuren en de aansluiting van de doucheslang spoot alle kanten uit. In de 2e kamer was verwarming badkamer kapot. Op zondag was er 1 man bediening en deze gaf geen advies en vroeg amper wat we wilden eten. Het dessert bepaalde hijzelf.

Het ontbijt is goed te noemen. Personeel is behulpzaam bij veranderen van slechte kamer. Bedienend personeel in restaurant op zaterdag was uitstekend: gaf goede informatie over eten en wijnen.

Prachtige omgeving, maar hotel moet grondig gerenoveerd worden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Erg gehorig. Achterstallig onderhoud: stuk van toiletpot afgebroken en wordt niet hersteld. Schapje weg gehaald, maar wordt niet overgeschilderd. Het hele hotel is gedateerd. Ontbijt zeer matig.

We kregen upgrade van de kamer. Groter en bad er in zonder kosten. Bedden waren prima, heerlijk matras

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Beste prijs-kwaliteit, zeer tevreden.

Alles was naar wens.

Prijs kwaliteit zeer goed, vriendelijk personeel. En mogelijkheid om toch nog later toe te komen dan de check in tijd als je even contact opneemt.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Locatie was voor ons handig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De kamer was netjes maar de douche was wel heel erg gedateerd. Voegjes enzo zagen er niet mooi meer uit waardoor het een gevoel geeft van "niet schoon"

Locatie was voor ons handig. Moest ivm ziekenhuisopname vroeg in enschede zijn. De man aan de receptie was erg aardig en gastvrij

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Renovatie noodzakelijk.
    • Standaard Plus Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Het hotel is duidelijk aan renovatie van de kamers toe. Het diner viel tegen: matig eten voor een, in verhouding, stevige prijs.

Personeel is vriendelijk. Ontbijt is goed. De ligging van het hotel is uitstekend.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Nooit geen Fletcher meer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Er was geboekt voor een kamer beneden, de aanvraag was gehonoreerd en de bevestiging was ontvangen. De kamer moest beneden omdat deze bedoeld was voor een gehandicapte. Bij aankomst moest de receptioniste eerst worden gezocht, er was niemand aanwezig, en toen bleek dat er geen kamer beschikbaar was beneden. Omdat het te laat was om een nader hotel te boeken heb ik met pijn en moeite de gehandicapte naar boven en de volgende morgen naar beneden gebracht. De receptioniste welke redelijk brutaal was had geen enkele interesse voor een oplossing.

De temperatuur in de kamers was slecht en de bedden ook maar redelijk

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Lokatie is super
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Het hotel is in 1974 gerenoveerd en is echt weer toe aan een nieuw interrieur , alles smoetzelig en verkleurd.

Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam 😀

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Jammer van het sanitaire . Voor de rest hebben we het gezellig gehad en lekker kunnen fietsen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De kamers . we hadden er 3 geboekt met vrienden . Het sanitaire ruimte was echt verouderd vieze kit randen . Het plafond verbladerd . Als je op het toilet zat en je heb lange benen moet de deur open blijven anders zit je tegen de deur . Het was de prijs van de kamer niet waard

Het ontbijt was goed . Het personeel was heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 2 september 2016

5,5
    Aan vervanging toe!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Kamers zijn nodig aan vernieuwing toe. Dat de kamers aan de voorzijde überhaupt nog aangeboden worden is een schande. Rioollucht, geen mogelijkheid om zelf wat te luchten, ranzige vlekken op de vloerbedekking en de muren aan hoofdeinde bed. Gadver, durfde echt niks aan te raken daar! Gelukkig kregen we meteen een andere kamer aangeboden toen ik het ging melden (rioollucht was bekend bij personeel), in het iets nieuwere gedeelte (dit zijn de comfortkamers..) van het hotel. Ook daar is de badkamer aan vervanging toe (zwarte schimmel in de voegen, vieze oude toiletpot etc) maar daar stonk het niet zo en de matrassen waren goed. Bovendien konden we daar ook zelf gewoon een raam openzetten. Ik wil benadrukken dat dit niet perse de schuld is van de schoonmakers! Oude troep kan je vaak nu eenmaal niet meer schoonmaken, dit moet gewoon vervangen worden.

Vriendelijk en hulpvaardig personeel.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Wij hebben met vier personen gezellige dagen gehad maar zullen niet meer voor de Grote Zwaan kiezen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De kamers en het restaurant waren gedateerd de keuken vonden wij matig.

Het was een prima ontbijt bij de eerste dag was 1 medewerker voor de receptie en het ontbijt later kwam er 1 medewerkster bij samen aanvullen ging heel snel maar daarvoor waren al veel produkten er niet.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Gedateerde kamers.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Gedateerde kamers. sterk verouderd. Meubilair in het hotel zelf m.n. restaurant waren aan slijtage onderhevig en de zittingen van de stoelen niet schoon.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Oud maar schoon, niet erg servicegericht en matige prijs/kwaliteit verhouding.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De eerste kamer rook naar vieze lucht. Op verzoek een andere kamer gekregen maar die was niet van hetzelfde type en lag aan de gehorige voorkant van het hotel. Het kamers zijn sowieso gehorig. Verder oud, maar schoon.

Het ontbijt was goed, maar omdat de hond niet in de eetzaal mocht, moesten we in de bar/koffieboon ontbijten waar ook een groot gezelschap geboekt had. Niet leuk voor allemaal.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

dit hotel verdient geen pluim.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

In principe alles, kamer , faciliteiten op de kamer waren er niet alleen handdoeken , zeer gevaarlijke drempel bij (ze noemen het een badkamer ) diner uitermate slecht , zelfs de goedkoopste produkten , zoals sla, tomaatjes , komkommers en nog veel meer waren niet aanwezig , en dit alles voor een behoorlijke prijs. personeel was niet attent en niet vriendelijk, hier wordt je niet als gast behandeld. mijn dank .

De kamers waren oudbollig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Geen koelkast op de kamer en de douche was niet echt schoon schimmel

De kamers waren oudbollig

het was vies.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

het was vies..douche kitnaden. Vloerbedekking versleten..geen sfeer in de kamer. Slecht verf werk..muf...ma wel een supervisor heen...!!