Beoordelingen over Fletcher Hotel-Restaurant De Scheperskamp 4-sterren

Paasberg 3, 7241 JR Lochem, Nederland

#3 van de 7 hotels in Lochem

Teleurstellend
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Geen lift wel stoeltjeslift, heel slechte ventilatie bloedheet nachts op kamer, spinnewebben in kamer schimmel in badkamer peuken op balkon( niet roken kamer) op terras heel trage bediening, gezien dat er geen ventilatie was en trage bediening, schimmel in badkamer veel te duur, €114 nacht?

Niets oud pand

6,0
    Veel gefietst in groene omgeving, op die manier was het hotel een beetje bijzaak.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamers waren hoognodig aan renovatie toe . Vloerbekleding was echt versleten. Het bad was veel te hoog en gevaarlijk.

Vriendelijk personeel. Prima ligging tussen het groen.

Hotel van de vergane glorie
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De ontvangst is onpersoonlijk. De eerste indruk van het interieur is erg tegenvallend, alsof je een oost-europees hotel uit de sovjettijd binnenstapt. Met name de vloerbedekking is overal zo verschoten en vies, dat dit echt niet meer kan. En met dit alles is de prijs van een kamer (122 euro) te hoog. Ook geen minibar en koffie/thee faciliteiten. In het restaurant is de bediening goed en vriendelijk. De gerechten worden echter in rap tempo geserveerd. De menukaart is fantasieloos en een fles huiswijn voor is 26 euro is veel te duur. Kortom hier valt een hoop te verbeteren.

De tuin en het terras zijn erg mooi. De kamer is ruim.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

heerlijk gelegen hotel, kamer, badkamer, gemeenschappelijke...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

jammer dat veel van de vloerbedekking in de gangen en de gemeenschappelijke ruimtes met vlekken zit en dat m.n. het personeel van de ontbijtzaal en het restaurant niet super professioneel of (klant)vriendelijk overkomt.

heerlijk gelegen hotel, kamer, badkamer, gemeenschappelijke ruimtes, terras en tuin: zeer goed en comfortabel!

Volgende keer maar niet.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het interieur (incl. tapijt, wanden, kleuren) is nogal gedateerd. Geen enkele kamer met airco! Daarom alleen al niet toekomstbestendig. Muffe geuren in kamers en gangen.

Personeel attent en vriendelijk.

Heerlijke week gehad.
    • Comfort Eenpersoonskamer met Douche

Hotel is recentelijk overgenomen. Alles is nog wat outdated maar de nieuwe eigenaren verrichten achterstallig onderhoud.

Rustige locatie met een mooie grote tuin aan het terras. Perfect als je rust zoekt en als uitvalsbasis.

We hebben er toch van genoten, goede sfeer!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

het eten in het restaurant en de bediening.

Het ontbijt was goed. Het restaurant was matig. Kwaliteit matig en de prijs te hoog. De bedden waren hard en de vloerbedekking is aan vernieuwing toe.

Waardeloos
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was vies, oud, muf en benauwd.

Ontbijt was prima, qua personeel was er één positieve uitschieter en dat was de manager die pas drie(!) dagen in het hotel werkzaam was.

Genoten van groene vriendelijke regio.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Zoals we al hadden gelezen waren de vloeren toe aan nieuwe bedekking/ erg veel vlekken. Als dit is opgelost zal het er veel beter uitzien. Hopelijk staat dit al op stapel.

Teleurstellend, maar wel de 'hoofdprijs' betaald. tegenvallend voor de naam Fletcher.
    • Grote Tweepersoonskamer met Balkon

Had aangegeven dat ik glutenvrij ben, heb dit bij aankomst nogmaals aangegeven, maar het bleek erg lastig om dit duidelijk te maken aan het bedienend personeel, heb uiteindelijk niet ontbeten.

Hotel is gedateerd en ziet er uit alsof een zeer grondige renovatie noodzakelijk is. Spekgladde vloer in de badkamer, versleten tapijt, enz. Eerste steen is gelegd in 1996 en het lijkt alsof er daarna niets meer aan gedaan is. Dit geld ook voor de attitude' van het personeel.

Na twee keer samen en één keer met ons hele koor, komen we hier zeker terug.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was netjes en schoon, maar de bedden slecht. Verder vonden wij het hotel gedateerd, maar gemoedelijk. De vloerbedekking is de restaurants zijn aan vernieuwing toe

Het ontbijt was heel goed. De tuin was heerlijk en de bediening aardig. De omgeving is lommerrijk en nodigt uit tot het maken van mooie fietstochten.

Ter plekke besloten hier niet te overnachten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Wij hebben nadat we de kamer hadden gezien besloten niet te overnachten. Dit hotel had 10 jaar geleden al gerenoveerd moeten worden. Het stonk, alles is beschadigd, de douchekraan lekte de hele badkamer nat en het tapijt was overal zeer smerig en had uitgesleten loop paden.

Het personeel was aardig.

Prachtig gelegen vriendelijk hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Achterstallig onderhoud. Inrichting gedateerd, tapijt vol vlekken.

Personeel is bijzonder vriendelijk. De locatie is prachtig. Ontbijt was prima. Gezien de prijs een fijn hotel.

Goed hotel voor een weekend overnachting
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel is toe aan een goede opknapbeurt. Kamerprijzen zijn te hoog in vergelijking met hotels die wel modern zijn ingericht.

Goed ontbijt met ruime kamers.

Heel geslaagd door ligging en prachtige zomerweer. Verblijf in hoteltuin feestelijk!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Kamer heel erg oudbollig. Ook badkamer oud. Renovatie van het prachtig gelegen hotel is zeer noodzakelijk. Dan wordt het weer een tophotel. Heb dit ook aan ze doorgegeven.

Diner, ontbijt, personeel:allemaal prima

Het was een heerlijk verblijf in een sfeervol hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De vloerbedekking in het hotel, vooral in het restaurant zat vol vlekken. Het ontbijt was minimaal. Het ontbrak aan gebakken eitjes, gebakken worstjes, en geen zalm en/ of sardientjes! Geen koelkastje op de kamer!

De grootte van de comfort kamer. De prijs van € 54,50 was natuurlijk helemaal mooi. Het diner was van zeer goede kwaliteit.

Voor een prijs van ruim €100 had ik iets meer verwacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Tapijt in de kamer smerig met veel vlekken, gordijnen die gordijnhaken missen, houten plafond boven balkon deels half vergaan, afwerklijst plafond in kamer was gedeelte van weg

Badkamer en bedden schoon, vriendelijk personeel, ontbijt simpel maar goed verzorgd

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Het ontbijt was inderdaad uitstekend.
    • Comfort Eenpersoonskamer met Douche

Het onfrisse geurtje in de kamer bij aankomst. Misschien moeten de kamers beter verlucht worden bij wissel van de gasten.

Het ontbijt was inderdaad uitstekend.

Niet duur, heel vriendelijk en prachtige wandelomgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel beviel ons vooral door het personeel die allemaal stuk voor stuk enorm hulpvaardig en vriendelijk waren. De inrichting van het hotel is wat oud, een renovatie zal zeker de komende jaren nodig zijn. Maar op de hygiëne was niets aan te merken en het ontbijtbuffet is uitgebreid, vers en lekker ! Een geslaagde vakantie !

Fijn en comfortabel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

In de hotelvleugel waar mijn kamer was bleek het tapijt redelijk versleten en aan vervanging toe. Ook de wc-ruimten op de gang zijn aan een update toe.

De hotelkamer (incl. badkamer) was ruim en comfortabel. De omgeving en het uitzicht op de Paasberg waren prachtig. Het ontbijt en ook het driegangendiner waren heel goed. De hotelgast wordt er door het personeel als zeer welkom tegemoet getreden.

GOED, MOOIE OMGEVING, RUSTIG
    • Comfort Eenpersoonskamer met Douche

papieren bekers op kamer, liever gewoon een glas. Jammer dat ik als alleenstaande altijd meer moet betalen dan stellen.

Kamer heel goed, sanitair goed, personeel vriendelijk

Super!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Wijvonden het niet erg, maar de vloerbedekking en het sanitair is gedateerd en versleten.

De maaltijd was echt goed klaargemaakt; vlees was mals. Dat kom ik helaas niet vaak tegen. Wij hadden geluk; de standaardkamers waren bezet waardoor wij een gratis upgrade naar n geweldige kamer kregen.

Redelijk maar in vergelijking geen 4sterren hotel Een kartonnen bekkertje is wel erg bescheiden.
    • Comfort Eenpersoonskamer met Douche

Kleine TV die niet goed functioneerde, Wir war van electrische draden, Erg gehorige kamer,

Ontbijt gewoon, niet bijzonder, makkelijk parkeren, Dinner redelijk van kwaliteit en service (maar duur in verhouding).

De eerste dag hebben we lekker gegeten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De 'lasagne' smaakte nergens naar. Ook de zeebaars was saai van smaak.Zonder citroen. Toen namen wij ons voor om een evt.volgende keer in een ander restaurant te gaan eten.

De eerste dag hebben we lekker gegeten. Heerlijk die saladebar. Prima douche en lekker ruime kamer. Heel schoon.Goede bedden.

Heerlijk hotel met een uitstekend restaurant.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Zelfs met de verwarming uit bleef het vrij warm in de kamer en kartonnen bekertjes in de badkamer past een vier sterren hotel niet. Ik had nog hoger gescoord als er koffie- en theefaciliteiten op de kamer waren geweest.

Fletcher Hotel-Restaurant De Scheperskamp biedt ruime kamers met een zitgedeelte, een uitgebreid ontbijtbuffet en een voortreffelijk restaurant. Het zwembad is groot genoeg om te zwemmen.

We hadden van een viersterrenhotel meer verwacht; we waren teleurgesteld.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

De kamer: versleten vloerbedekking, te zacht bed, bed stond tegen een oud opklapbed aan, geen koelkastje met drankjes, geen waterkoker, geen koffie of theezakjes. Kartonnen bekertjes in de badkamer, geen glazen. Ontbijt: was pover. Al met al geen viersterrenhotel!

De omgeving, een mooi bos. Het personeel deed erg zijn best.

Goede prijs kwaliteitverhouding. Gelegen in fijne wandelomgeving, sfeervol klein stadshart.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Hotel met gedateerde uitstraling. Tapijt in met name ontbijtruimte moet nodig vernieuwd. Ruime kamer, maar sober en gedateerd. Badkamer: kartonnen beker i.p.v. glas.

Omgeving, gastvrije benadering. Omdanks gedateerdheid is moeite gedaan om de openbare ruimtes in sfeervolle kerststemming te brengen.

Ontspannend, gezellig
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was wat stoffig en vloerbedekking was aan vervanging toe, vooral in restaurant

Ontbijt en diner was erg goed Personeel vriendelijk Royale kamer met balkon Gezellige ruimte beneden om nog even een kopje koffie of een wijntje te drinken

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Fijn verblijf van 1 nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ik snapte de douche niet. Er hing een ding waar water uit kwam op een hoogte van 1m60, en er was met geen mogelijkheid beweging in te krijgen. Misschien als ik wat meer geweld had gebruikt, maar je wilt ook niet dingen kapot maken. Aldus heb ik moeten staan zoals de Gebochelde van de Notre Dame om m’n haar te kunnen wassen. Dat ging op zich verder nog best goed & het water was ook lekker warm, dat dan weer wel.

Had al voor een redelijk zachte prijs een kamer geboekt, en kreeg ter plekke ook nog eens een upgrade naar een mooiere en grotere kamer, compleet met een zitje en zo. Zelfs nog met een balkon, ofschoon je daar in December niet echt veel plezier van hebt.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Heerlijk verblijf in de bossen, helaas vervelende ervaring in het zwembad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Vlekken en verkleuring in tapijt had allang vervangen moeten worden, zeker in restaurant kan het eigenlijk niet. Intimiderende overlast van groep jongeren in zwembad, aan receptie gemeld maar is helaas niet op terug gekomen.

Prachtige locatie in het bos. Fijn zwembad (indien geen overlast), sauna, restaurant met open haard en kundig en attent personeel, ruime kamer, vriendelijk personeel. Je loopt zo het bos in de Lochemse berg op. Prachtige omgeving, leuk stadje Lochem, kastelenroute, Zutphen, kasteel Ruurlo etc.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Vriendelijkheid van personeel zowel bij balie als aan tafel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Administratie dubbele betaling pas later ontdekt, zaaide bij mij twijfel. Herstel defecte lamp , direct gemeld wel snelle reactie met komen kijken maar niet hersteld

Vriendelijkheid van personeel zowel bij balie als aan tafel

Prettig. Mede doordat we, geheel onverwacht, vrienden uit het westenvan ons land tegen kwamen en me
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijtpakket: hadden voor 2 geboekt. Stond ook op de bon. Was maar voor 1 persoon ingepakt. Maar: werd goed opgepakt door navhtportier

Ruime kamer. Mogelijkhedenvoor ontbijtpakket

Wij hebben er enorm van de rust en van de omgeving kunnen genieten
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De vloerbekleding is wel eens aan vernieuwing toe De gordijnen mogen ook wel eens gestreken

Het ontbijt was helemaal OK Het personeel was heel vriendelijk en de bediening vlot. De bar en het restaurant waren heel stemmig.

Leuke ervaring, maar ons zien ze er niet meer.
    • Grote Tweepersoonskamer met Balkon

Meest luxe kamer met groot balkon maar met een badkamer met sterke rioollucht, door doorspoelen van bidet- en badafvoer iets minder, maar bleef duidelijk aanwezig. Twee "grote" handdoeken in de badkamer aanwezig, de twee kleinere waren verstopt in kast in slaapkamer onder dekbed, is dit de manier of minder handdoeken te wassen ? Capuchino bij ontbijt bijbetalen ? Kom nu het is 2017, dat is zelfs standaard bij veel kleinere hotels. En zo uitgebreid is het ontbijt nu ook niet in totaal.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

De sfeer in het hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Waar al eerder over is geschreven: lelijke plekken in het tapijt. Gordijnen die van de rail loshangen. Dat is zonde, want doet afbreuk aan bovenstaande.

De sfeer in het hotel. Prettige, gezellige ruimtes. Het personeel was alert en attent. Vriendelijk. Hygiëne is uitstekend! Verzorgd. Eten is goed!

Onvoldoende kwaliteit / prijs verhouding.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel was zeer gedateerd, vloerbedekking in gangen en kamers zaten vol vlekken. Er hing geen sfeer, personeel had in de lounge geen aandacht voor de mensen.

Het ontbijt was zeer matig.

Opnieuw voor herhaling vatbaar!
    • Grote Tweepersoonskamer met Balkon

We zijn speciaal teruggekomen na een eerdere overnachting voor de extra grote kamer met balkon (stralend weer dus goed gebruikt!) en voor het zwembad. Ook het restaurant 's avonds is absoluut een aanrader.

Zeer goed hotel.Voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Als hond op bed zou liggen,zou de overtrek chemisch moeten worden gereinigd:lijkt tikkeltje overdreven.

Ligging van het hotel.Heel goede keuken.Uitstekend ontbijt.Goede inrichting.

• Tweepersoonskamer met Balkon

vloerbedekking zat vol vlekken ik mis zacht sluitende deuren geen koffie en theefaciliteten op de kamer

ontbijt goed, goed zwembad vriendelijk personeel prima lokatie in het bos

ontspannend
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het zwembad is niet zo groot. Maar we hebben heerlijk baantjes getrokken.

De ligging van het hotel. Rust buiten en in het hotel! Vriendelijk personeel. Alles was gewoon in orde

heerlijk rustig verblijf in ouderwetse setting
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

- vloerbedekking in het gehele hotel is al tijden aan vervanging toe - diner (overigens heel goed) werd zeer traag geserveerd

kamer was uitstekend en keek uit op de mooie rustige tuin

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Mooie grote hotelkamer,douche zag er netjes (modern) uit,vloerbedekking matig ontbijt personeel prim
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De vloerbedekking in heel het hotel was behoorlijk gedateerd,hier en daar gaatjes en vlekken erin,dit kan veel beter naar mijn idee!!!

Ontbijt was heerlijk mankeerde niets aan,vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

de stilte en ruime kamer ware ok en de douche en parkeren...
    • Tweepersoonskamer met Balkon

het is echt verouderd hotel en voor zelfde prijs zit men in de buurt buiten Lochem veel aangenamer en in opgeknapte locatie

de stilte en ruime kamer ware ok en de douche en parkeren was allemaal prima in orde

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

5,5
    Heel goed. omdat het weer goed was en de omgeving heel geschikt is om te wandelen en te fietsen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

In de lounge zijn sommige fauteuils zo smerig dat je er niet in kan zitten. Overal vlekken in vloerbedekking, verschoten, kapot. Als je een fiets huurt moet je 5 euro betalen om verzekerd te zijn.

het personeel is enorm attent, vriendelijk, behulpzaam. De omgeving heel bijzonder.

vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

zeer gedateerd Hotel, beetje vergaande glorie prijs kwaliteit niet in verhouding! oogt viezig en smoezelig plastic bekers in badkamer????? douche waar bijna geen water uitkomt

vriendelijk personeel mooie omgeving

Het ontbijt was prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het adres op de uitgeprinte reservering is van hotel de paasberg dat zou Hessenweg moeten zijn we hebben behoorlijk moeten zoeken .

Het ontbijt was prima. Het bed was wiebelen.

Prima hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Inrichting hotel (meubilair, vloerbedekking) gedateerd en veel vlekken.

Vriendelijk personeel, uitgebreide ontbijtkeuze. Mooie omgeving, rustig gelegen.

zelf gemaakt bruin brood.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

kamer was zeer gedateerd, vloerbedekking opgelapt en schimmelplekken, kon geen raam open doen omdat afvoerpijp van de keuken er onder zat. heb veel geld betaald voor een hok met een systeem plafond.

zelf gemaakt bruin brood.

Prima !!

Niet veel eigenlijk

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed restaurant . voor zowel ontbijt als diner. Ruimen parkeer gelegenheid. Prachtige omgeving

Verblijf heeft weinig indruk gemaakt.
    • Comfort Eenpersoonskamer met Douche

Het was dermate druk in het restaurant dat de bediening matig was. Weinig aandacht, lang wachten, maar dat vond ik sowieso al wanneer ik alleen reis.

Ontbijt was prima, kamer was erg gedateerd.

Prima verblijf voor een paar dagen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Jammer dat er op de kamer een waterkoker ontbrak. Kamer gedateerd. Vloerbedekking overal vlekkerig.

De ligging van het hotel. Vrije parkeerplaats. Direct aansluiting ivm fietsroutes. Ontbijt en diner prima.

Fijne locatie ,vriendelijk personeel.

In mijn ogen niets.

Fijne locatie ,vriendelijk personeel. Ontbijt prima in orde. Zwembad er bij heerlijk. Prachtige fiets omgeving. Dus in een woord we hebben genoten.

Zeer matig
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

In de kamer waren hele stukken van het behang, vloerbedekking vol vlekken, papieren bekers in de badkamer werden niet vervangen. Als je handdoek op de grond legde in de badkamer werd hij niet vervangen.

Hotel gelegen op een mooie lokatie geschikt voor uitstapjes in de natuur en steden in de buurt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Er heeft ons inziens de laatste 10 jaar geen onderhoud meer plaats gevonden aan het interieur, versleten vloerbedekking, versleten gordijnen, hout waar geen verf of beits meer op te zien was. Jammer voor een hotel op zo'n mooie lokatie.

Het is een prima hotel, vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Goede parkeergelegenheden, prima bedden en wij hebben genoten van een heerlijk ontbijt.

Is goed verlopen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Hotel heeft een opknapbeurt nodig. Vloerbedekking is op! Het onderhoud loopt achter. Bij ons ging de schuifpui niet meer dicht. Grote vlekken in tapijt. Op verlichtingsterkte bezuinigd

Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Daar hebben we van genoten !
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

We vonden het jammer.dat de Patate Frites apart betaald moesten worden en een schaaltje met groente had er ook bij gekund .Het sla-buffet was uitstekend !

Ontbijt prima ! De kamer te donker !

was een leuk verblijf we hebben genoten van de omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

het tapijt in het restaurant was erg smerig/vies De bedden lagen niet lekker veel te zacht daardoor niet lekker geslapen.

Het ontbijt was goed het eten in het restaurant was goed en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Nooit meer dit hotel.
    • Comfort Eenpersoonskamer met Douche

De kamer was klein, gedateerd en vies. Het stonk er verschrikkelijk (rioollucht). Het is dat ik om 22.30 uur aan kwam en een bed nodig had voor 1 overnachting en alles vol zat, anders was ik vertrokken. Parkeren was niet mogelijk op het terrein. Ik stond in de drassige bosberm met als resultaat; smerige schoenen terwijl ik op pad moest naar zakelijke afspraak.

nee voor die prijs graag een kamer met normale vloerbedekking en badkamer bekers.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

het ontbijt was prima, maar de kamers waren onvoldoende voor de prijs die je betaald de vloerbedekking zat vol vlekken , de badkamer met papieren bekers was niet correct.

Vergaande glorie!!!!!!!!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

In het hele hotel is de vloerbedekking versleten, verkleurd en het zit vol met vieze vlekken, zelfs in het restaurant, je hebt dan direct al gegeten en gedronken. Beslist GEEN aanrader,ons zien ze nooit meer terug!!!!!!!!!!

Diner en ontbijt waren redelijk.

Fijn verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Heerlijk ruime kamer, heel fijn. Bed iets te zacht en had liever een tweepersoons bed gehad ipv twee losse. Ondanks een mobiele airco vond ik het nog wel wat warm op de kamer. Mooi uitzicht vanaf balkon. Vriendelijke personeel, leuk zwembadje en een heerlijk ontbijt met meer dan genoeg keus! Ik vind het ondanks dat het allemaal wat oudbollig is een aanrader. Fijn verblijf gehad!

Vriendelijke receptie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het behang van de kamer was nodig aan vernieuwing toe, stukken behang van de muur af. De vloerbedekking was ook aan vernieuwing toe. Vlekken. Ook vloerbedekking op gangen aan vernieuwing toe. Bij het ontbijt alleen koffie uit een grote ketel, geen warme melk voor de koffie. Ook niet toen er om gevraagd werd. De goedkoopste hotels in Frankrijk (Ibis Budget) leveren betere koffie.

Vriendelijke receptie. Goed bed, ruime kamer, leuk balkonnetje.

Voor ons weekend een prima hotel met mooie tuin en overal zitjes en midden in een bosrijke omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het is wat verouderd. Overal vloerbedekking die wel aan vervanging toe is. Inrichting iets oudbollig maar wel gemoedelijk

Het ontbijt was goed, locatie is in prachtige natuuromgeving. Mooie tuin met terrassen. Zwembad goed en schoon.

heel geschikte uitvalsbasis

we hadden pech boven het zwembad een kamer te hebben geboekt (zonder airco faciliteit), pas na afloop werd dit manco toegegeven. Inrichting gedateerd, scheuren in handdoek.

Prima ontbijt, prachtige ligging om meteen te fietsen of wandelen

• Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Komen hier al heel lang maar het hotel toont zo langzamerhand erg sleets. Vale vloerbedekking een stoel die gammel is etc. Jammer maar dat is wel een beetje een Fletcher kwaal.

Ik heb het prima naar mijn zin gehad.
    • Comfort Eenpersoonskamer met Douche

De kamer was niet stof vrij. Kleine kamer. Deze had voor 1 persoon wel wat groter gemogen. Mist ook een balkon.

Het ontbijt was goed. De bediening was goed. personeel was vriendelijk

Onderhoud kamers

Onderhoud kamer was sjofel, scheuren in het behang en een afbladderende radiator. Hoogtijd voor een moderniserende opknapbeurt.

Ligging en rust, vriendelijke receptie en vlotte bediening

Punt
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het is een rookvrije kamer, maar dat er gerookt word onder je balkon, en de afzuig in de badkamer dus alle lucht naar binnen trekt. Conclusie je kan s'avonds en s'nachts niets open zetten. De deurdrangers slaan erg hard bij alle kamerdeuren(mooie hardhouten kozijnen zonder goede demping in de sponning ,drangers slecht afgesteld)

Ruime kamer, ruimte voor auto,fiets achter slot in de nacht.

Ontbijt was goed lekkere warme broodjes en meer dan genoeg...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Hier en daar wat nieuwe vloerbedekking voor de uitstraling zou niet verkeerd zijn.(Trappen ,Restaurant)

Ontbijt was goed lekkere warme broodjes en meer dan genoeg aan beleg.

Fijn gehad, lekker gefietst en goed geslapen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Parkeer gelegenheid klein. Zeer warme kamer, ondanks dat er een ventilator aanwezig was. En vieze vloerbedekking, zeker in de eetzaal, en gangen. Matig ontbijtje.

Ligging hotel heerlijk rustig. Prachtig om te fietsen.

Goede, niet al te dure overnachtingslocatie voor mensen die willen fietsen en wandelen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt was van een redelijke kwaliteit. Brood was niet lekker (broodjes wel), yoghurt niet geweldig, vruchtensap flauw. De kamer was wat donker, het uitzicht vanaf de kamer niet mooi. Wel een raam, dat goed open kon. Toch nog warm op de kamer, maar dat zal bijna overal zijn met 25-30 graden.

De locatie, het kunnen huren van fietsen, de lounge + terras. Ruime ontbijtzaal, mooi uitzicht op de tuin. Hor in het raam van de kamer. Toilet spoelde snel door. Geen geluiden van de buren.

de bosrijke omgeving
    • Comfort Eenpersoonskamer met Douche

Ik had vanuit een raam uitzicht op een plat dak, waarop een afzuiginstallatie dag en nacht stond te razen. Aangezien het erg warm was en ik enige verfrissing wilde, ontkwam ik er niet aan om 's nachts met open raam te slapen. Het geluid van het apparaat hield me uit de slaap.

de bosrijke omgeving

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

De ligging.
    • Comfort Eenpersoonskamer met Douche

Het sluiten van de kamerdeuren maakte nogal wat lawaai. Vanaf de gang moet je die in het slot trekken, want er zit alleen een handel aan. Niet iedereen doet dat even zachtjes.

De ligging. Heb zelf echter door omstandigheden geen gebruik kunnen maken van de prachtige omgeving.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Ligging hotel, en buiten-terras
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Rekening voor Luxe Comfort kamer gekregen, , maar een kamer (no. 209) gekregen, die rijp voor renovatie is. Geen balcon, geen zonnescherm, vloerbedekking besmeurd - vooral in de hoek bij het raam Een echte tegenvaller !

Ligging hotel, en buiten-terras

Prima uitvalsplek voor leuke fietstochten in de omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel is wel aan een opknapbeurt toe. Interieur is wat gedateerd en de vloerbedekking is versleten.

Het ontbijt was uitstekend. Ruime kamer, schone bedden en schone badkamer. Het hotel is mooi aan de rand van het bos gelegen.