Beoordelingen over Fletcher Hotel Restaurant Dinkeloord 3-sterren

Denekamperstraat 48, 7588 PW Beuningen, Nederland

#2 van de 2 hotels in Beuningen

Prima verblijf voor een weekje wandelen of fietsen in de omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De vlekken in de vloerbedekking door het hele hotel oogt niet schoon. Daarom kan de vloerbedekking natuurlijk wel schoon zijn. Het is natuurlijk een hele investering maar het zou wel de moeite waard zijn om deze te vervangen.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren niet luxe maar goed voor een paar overnachtingen. Het ontbijtbuffet was uitstekend. Al met al dus een goede prijs/kwaliteitsverhouding. De ligging van het hotel is prima als uitgangsbasis voor wandel-/fietstochten.

Matig hotel met vriendelijk personeel en goede keuken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Zwembad: veel vuil op de bodem, bodem en wand lagen los, slechte douches en vloertegels. Achterstallig onderhoud. Onze kamer had een slechte douche en scheuren in de wandtegels.

Vriendelijkheid van het personeel. Kwaliteit van het eten was goed.

Prachtig weer maakt der vakantie altijd goed!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Tegenvallen is een zo beladen woord!! Wij zouden wél willen adviseren om in overweging te nemen de vloerbedekking eens te vervangen! Deze is ronduit versleten, je ruikt dit ook! Wij hebben diverse mensen tijdens ons verblijf over dezes horen spreken. Wij begrijpen dat dit enige aanpassing zal vragen als men hiermee aan de slag gaat, maar ik denk dat jullie inventief genoeg zullen zijn om dit aan te kunnen pakken. Het zal zeker een succes worden als jullie aan dit soort renovatie gaan werken. Sterkte en succes. Wij denken écht na om een volgend bezoek aan jullie te brengen.

Ontbijt prima,ruim voldoende aanwezig. Comfort kamer met balkon, mooi. Wij hadden een bad met douch erin, was voor ons niet zo handig, zijn beide niet zo bewegelijk meer. In en uit bad stappen ging maar net! In bad zitten was geen optie, anders hadden we er zeker niet zonder hulp uitgekomen! Wij hadden gevraagd om alléén een douche. Maar niet zeuren, we hebben het samen zo goed kunnen oplossen!

]goede bediening en lekker gegeten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was nog hetzelfde dan 20 jaar geleden ! Ook de badkamer.

ontbijt prima, . kamer enigszins gedateerd. Prima omgeving, goede parkeergelegenheid.

Fantastisch verblijf nare bijsmaak door het ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De service bij het ontbijt! Als je fruit wilt hebben moet om 7 uur aanwezig zijn! De fruitschaal lag vol met alleen oneetbare perssinasappelen. Veel gasten namen fruit na het ontbijt mee. Aanvullend fruit was er niet. Bediening gaf een grote mond dat het haar verantwoording niet was. Een Fletcher bevoorradings truck stond voor de deur. Dus neem ik aan dat er ook vers fruit werd bezorgd. Zeer ontluisterende en onaangenaam ontbijt. Heb uiteindelijk fruit uit eigen auto gehaald en dat bij het ontbijt verorbert. Personeel was duidelijk haar taak niet gewassen.

Het diner, het zwembad en de jacuzzi

• Beoordeeld op: 8 september 2018

4,0
    Zeer teleurstellend vooral als je komt voor de wellness!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer en het smerige zwembad dat ook nog vanaf 16.00 verhuurd was voor zwemlessen. De schimmel dreef in het water en onder de randen en in de hoeken zaten poezenstaarten schimmel!! De schattige kindertjes hapten flink water, doodeng. Ik ben gekomen voor de wellness, maar heb er niet van kunnen genieten! Dat bad moet onmiddelijk gesloten worden en heel goed schoongemaakt!! De kamer, ach ik had een 2 persoonsbed geboekt, stond een prima lits jumeaux die al uitelkaar schoof als je ging zitten. Kamer met douche bleek kamer met douche in bad, lastig voor ouderen. De driedeurskast had 2 deuren! De toilettafel had geen koelkastje of lade en geen spiegel, vies ding! Wel mooi dat er laminaat op de vloeren ligt en vers behang. Omdat wij een hondje bij ons hadden en een kamer kregen met open balkon naar de buren heb ik een kamer gevraagd met twee schermen. Dat kon niet zodat wij een barricade moesten maken van de tuintafel en stoelen, helaas pikte de buurman de tafel in. Wat een drama daar! De omgeving is schitterend en het personeel houdt de moed erin, maar enige renovatie en onderhoud is hard nodig!

Het eten in een mooi restaurant met prima personeel. Het terras.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Volgens verwachting.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Bij boeking werd aangegeven dat er een consumptie naar keuze gratis zou worden aangeboden als welkom. Werd niet aangeboden bij inchecken, ook later niet.

Faciliteiten waren wel oké. Zwembad en stoomcabine: rustig en schoon. Kamers gedateerd maar schoon.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Matige kamer, goed ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamer zeer matig, erg klein, geen verduisterende gordijnen. Douche zonder wand/douchegordijn, waardoor badkamer (inclusief toilet) zeiknat wordt. Het zwembad was werkelijk verschrikkelijk, zo ontzettend vies! Kleedkamer / douches overal schimmel, echt heel vies en stonk. Toch doorgezet, maar uiteindelijk het zwembad niet ingegaan omdat overal zand en dergelijke op de bodem lag. Het was gewoon een gore vieze oude bende. hZie foto's. Als ze hier een keuringsdienst op bezoek krijgen zijn ze goed de...

Ontbijt was prima! Personeel ook erg vriendelijk!

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Geheel is erg gedateerd en service in de kamer viel tegen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Geen mogelijkheden tot zetten van koffie of thee Haardroger ontbrak en moest borg voor worden betaald.

Geheel is erg gedateerd en service in de kamer viel tegen.

Iets te duur voor de prijs (99 incl. ontbijt) maar in het geheel goed.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Douche

Er bleken verschillende gradaties te zijn als er over een comfortkamer werd gesproken. Onze kamer was in mijn ogen geen comfortkamer. De kamer was iets te klein en gedateerd. Het bed was goed, maar 140 breed. De voegen van de badkamer moeten gereinigd worden.

Prima personeel, goed ontbijt. Miste wel de cappuccino. Uitstekende ligging. Mooie omgeving. Goede busverbinding naar Oldenzaal of Enschede.

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Zwembad omgeving mag worden opgeknapt.

Ontbijt prima. Hotelkamer prima,maar stoeltjes op balkon heel erg slecht. Zwembad en whirlpool prima, het mag wel een opknapbeurt hebben. We hebben genoten van het verblijf.

Tevreden
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Een 3-gangen menu was behoorlijk aan de prijs.

Prima ontbijt. Een minpuntje was dat ik steeds de afzuiging in de badkamer hoorde "zoemen". Prima kamer met balkonnetje op 1e etage. Door de dranger op de deuren van de kamers hoorde je wel eens een "bons".

Kort en prettig verblijf vanwege een trouwfeest verder weg van onze woonplaats in een goed hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De televisie deed het niet, ook niet na de aanwijzing te hebben gevolgd van het toestel zélf. We hadden echter toch geen tijd om tv te kijken zodat een en ander minder bezwaarlijk was.

Het ontbijt(buffet) was erg goed: gevarieerd, vers en lekker. De omgeving is mooi en het hotel is een goed startpunt om te gaan wandelen of fietsen. De bar en lounge zijn prettige plekken. Het restaurant hebben we niet benut maar leek een goed menu aan te bieden.

Heerlijk ontspannen voor een weekend in een mooie omgeving waar je heerlijk kunt fietsen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het diner viel wat tegen. Hier hadden wij meer van verwacht vergeleken met onze ervaringen van andere Fletcher Hotels.

Het hotel heeft heel goede bedden. De kamer en badkamer waren schoon en het ontbijt was uitstekend. Er is een afsluitbare fietsenstalling aanwezig.

Mooie locatie maar de kamer was vies met vlekken stof en in de douche schimmels en smerig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamer niet schoon. vlekker in vloerbedekking, schimmels in de badkamer en niet schoon. gehorige kamers. In de kamer naast ons vond bijna de hele nacht seks plaats.

douch was erg vies.

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Zijn meerdere jaren in dit hotel geweest. De badkamer raakt enigszins gedateerd. Inrichting van aanleg, Deze zouden wat gemoderniseerd mogen worden. Douchen, staande in het bad is niet echt meer van deze tijd.

Prima ontbijt, prima kamer

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De vloerbedekking in de gangen naar de kamer, kapot en veel vlekken etc., maar ook vlekken e.d. in de vloerbedekking van de kamer.

Plaats, bediening, zwembad en ontbijt

Dat het hotel een zwembad heeft
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Dat het ontbijt al om kwart voor tien bijna niets meer had terwijl het ontbijt tot 10 uur duurde. Geen verse broodjes, geen croissants, geen vers fruit. En werd ook niet op verzoek aangevuld. Voelde niet gastvrij.

Dat het hotel een zwembad heeft

heel fijn verblijf gehad
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

nogal ouderwets hotel, vooral de badkamer, maar wel erg proper.

Wij hadden een ruime kamer met terras en leuk zicht op de Dinkel. Prima zwembad. Prachtige omgeving om te fietsen,verschillende routebeschrijvingen te krijgen aan de receptie.

Super vriendelijk en behulpzaam.personeel
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Douche

Het hotel zelf is verouderd, een.nieuw tapijt zou geen.overbodige luxe zijn en.t zwembad / de sauna mag ook.opnieuw, maar daarentegen is.t personeel super aardig en rijden.ze.letterlijk om om.je van.dienst te zijn. Erg bereid je een.perfect verblijf te laten.ervaren.

t vriendelijke personeel, ging een pluche.hondje.halen in een ander.fletcher hotel omdat die bij hun.op waren. ( en.mn.dochter.er.een mocht bij haar kindermenu )

Kan beter, maar ook slechter.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Slecht schoongemaakte kamer en het personeel die zich geen houding weet te geven en ongeïnteresseerd over komt.

De locatie en het balkon. De omgeving is erg mooi en een kamer met balkon is altijd prettig.

we hebben het algemeen naar onze zin gehad omdat we veel buitenshuis waren.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

hygiëne. bij een tiendaags verblijf verwacht je dat toch minstens het bed eenmaal verschoond zeker met dit warme weer wordt wanneer je vraagt om de kamer te reinigen en er ook nieuwe glazen klaar staan want ik neem aan dat u ook niet 10 dagen met 1 glas uw tanden poetst plus er ook nog uit moet drinken.

het ontbijt en het zwembad

Heerlijke bedden, goede douche.

Helemaal niets!!!

Heerlijke bedden, goede douche. Fijn zwembad en een goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Ik begrijp niets van de negatieve recencies. Wij komen zeker terug.

Prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Onze kamer had wat groter gekund en minder warm. De zon scheen direct in onze kamer vanaf 's ochtends. Wel hadden we een ventilator, dus dat gaf wel wat verfrissing.

De locatie.

De vriendelijkheid en service van het personeel, ondanks de...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Dat er geen ontluchting is in de douche/wc ruimte En dat er geen plankje is in de badkamer om toiletspullen op te zetten.

De vriendelijkheid en service van het personeel, ondanks de hitte waar zij in moesten werken. Het zwembad en bubbelbad waren overheerlijk, heerlijk relaxen met de stoelen erbij.

Leuk 2 dagen er tussenuit

zie boven

Kamer was erg gedateerd en is aan renovatie toe, zo ook de badkamer, bedden waren uitstekend. Balkons moeten nodig een opknapbeurt hebben zo ook de stoelen aldaar. Ontbijt is uitstekend.

Snel kunnen uitschenken
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Weinig begrip van het personeel toen ik belde om te vragen of het rond 18.00 uur druk zou zijn met inchecken omdat we om half 7 bij een avondwake moesten zijn. Men kon dat niet zeggen. Gelukkig waren we op tijd in de kerk. Al met al waren we om 21.30 uur weer terug in het hotel. Er was niets meer te eten ook geen snackjes. De keuken sloot om 20.00 uur.. We zijn toen naar de Mac gegaan in Oldenzaal. Er werd ons nog na geroepen dat de bar om 22.45 zou sluiten. Daar hebben we geen gebruik meer van gemaakt. De volgende dag tijdens het ontbijt was het fruit op. Men wachtte op de bevoorrading. Die kwam aanrijden toen we weer richting kerk gingen. Overigens is er geen airco. Op de kamer was het rond de 40 graden t.g.v. de hitte buiten. Slapen was daardoor niet optimaal maar ook een overmacht gezien de buitengewone weersomstandigheden.

Snel kunnen uitschenken

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamers gedateerd, Hotel kan een opfrisbeurt gebruiken.

Onbijt goed, bedden ok, personeel super vriendelijk. Mooie omgeving op loop afstand tot Denekamp, bushalte voor de deur.

Value for money
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Douche

Alles is gedateerd en een beetje verveloos, vooral in het zwembad waren de kleedruimte en de vloer van de doucheruimte volledig versleten.

Het was erg schoon overal. Mooie grote parkeerplaats. Ontbijt was prima

Niet te duur in een mooie omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Uitermate vieze, vervuilde, versleten vloerbedekking in de kamers en hal. In zijn geheel een zeer gedateerde accomodatie. Kan een flinke opfrisser gebruiken.

Ontbijt en de omgeving

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

zie hierboven.

Prima ontbijt. Vriendelijke en gastvrije medewerkers. Kamer lekker ruim, gedateerde badkamer. Douchen boven een bad is niet van deze tijd. Zeker niet in een hotel dat veel oudere mensen ontvangt. Prettig terras bij de kamer.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Extra faciliteiten slecht
    • Comfort Eenpersoonskamer met Douche

Zwembad is erg slechte toestand. Alles laat of zit los bij zwembad, douches en sauna. Infrarood sauna werkt niet, stoomcabine werkt niet en whirpool is niet erg warm. Drukke weg aan voorzijde.

Comfort van kamer met nette badkamer. Ontbijtbuffet is top, ook bediening en personeel.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Hotel goed genoeg voor een nachtje met ontbijtbuffet, echter zonder avondeten!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het tapijt zat onder de vlekken (kamer 109). Eerst werd bij de receptie gezegd, dat de diner-cadeaukaart niet geaccepteerd werd, later zag ik op de site van die kaart, het hotel bovenaan de lijst staan en werd deze door de serveerster zonder problemen geaccepteerd. Mijn man en ik hadden honger, dus nam ik de spareribs en mijn man dacht met een mixed grill zijn honger te stillen. De spareribs, behalve overgaar, waren lekker en ik had inderdaad genoeg. Mijn man daarentegen, kreeg drie belachelijk kleine stukjes vlees, elk twee hapjes groot! Aan de ene tafel werd gevraagd, "Hoe smaakt de eens?", aan de andere tafel of alles naar wens was. Bij ons kwam niemand meer langs. Die wijn, die mijn man had gezegd te willen bestellen.... Dat is hem niet meer geworden.... Bij de patatzaak in Denekamp heeft hij lekker verder gegeten en hebben we een heerlijk ijsje op.

De kamer was ruim met een fijn balkon. De badkamer was goed, de omgeving mooi.

Door mooie omgeving, het schitterende weer en het goede ontbijt was het een leuke vakantie .
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Aanvullen toiletrollen en bekertjes in de doucheruimte onvoldoende. Geen koelkastje op de kamer en buitengebruik gestelde kluis. Vloerbedekking zag er niet niet fris uit met veel vlekken. Hotel is zeer nodig aan groot onderhoud toe. Plafondplaten aan de buitenkant van het zwembad hangen er triest bij of zijn eraf gevallen. Schilderwerk in zwembad valt van de muur.

Ontbijt en de bediening daarvan was heel goed. Kamers hadden een goed formaat. Gratis gebruik van het zwembad.

Te duur voor de accomodatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Achterstallig onderhoud. Infraroodsauna deed t niet, toiletten openbaar gebruik ook niet, waardoor je op het invalidetoilet moest. Deze was vervallen en oud. Scheuren in de muur. Op de comfortkamer (nr 02) was wrinig comfort. Wel ruime kamer. Maar weinig handoekken, geen lotionnetjes ofzo. Geen comfort zoals wij dit gewend zijn.

Goed ontbijt en vriendelijk personeel. Fantastische omgeving.

Lekker ontspannende vakantie gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het zwembad, vooral het kleedgedeelte en douche gedeelte waren oud. De vloer liet helemaal los, erg lage kleedhokjes en stukken uit de muur bij het bubbelbad. Het is ook niet handig dat de knop voor het bubbelbad (ver) buiten het bubbelbad zit. Je kan deze knop niet vanuit het bubbelbad bedienen. Ook de prijs van het diner viel tegen, echter was het eten wel lekker.

Prima ontbijt, vriendelijk personeel en goede (ruime) kamers.

Dit hotel is Fletcher onwaardig
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Erg smerig tapijt, ook op de gangen. Kamers zijn gehorig. Hotel ligt aan een erg drukke weg. Fietspad is helaas aan de overkant.

Ruime parkeerplaats, goed terras.

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Hadden een e-bike besproken, was de accu niet opgeladen en van de andere fiets de banden niet opgepompt. Was geen goede pomp aanwezig moesten naar het dorp om dit te laten doen. Kamer was schoon vloerbedekking erg vies. Kan in de badkamer je haar niet föhnen is geen stopcontact. Erg veel achterstallig onderhoud zowel binnen als buiten.

Ontbijt was goed.

40 jaar terug in de tijd
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was enorm vervallen, oude verkleurde vloerbdekking met vlekken, oude gordijnen en oud meubilair wat kapot was. Geen kluisje. Balkon was ook aan een opknapbeurt toe. Houtwerk verrot. Badkamer verouderd, het was wel schoon, maar er is geen eer meer aan te behalen, wc is bijv niet meer goed schoon te krijgen. Handdoekenrek hangt laag boven de wc borstel. Bedlampje gaven te weinig ligt om bij te lezen.

Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. ontbijtbuffet was keurig verzorgd. Kamer was ruim en je kon op het balkon zitten.

We hebben genoten van de mooie omgeving.Met de knooppuntenroute ‘s veel gezien.
    • Driepersoonskamer met Balkon

Hangkastdeur schoof niet.Pedaalemmer badkamer aan vervanging toe.Moest eerst hele deksel eraf halen.

Goed ontbijt.Goede bedden.Uitzicht vanaf balcon in de natuur.

Voor alleen overnachten dan snel weer door
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Erg veel omgevingslawaai van de drukke weg bij deze Fletcher locatie 's morgens vanaf 06.30 begint het al

Bedden waren van uitstekende kwaliteit en dat toch belangrijk voor een goede nachtrust Verder alles heel basic maar dat weet je bij Fletcher. Ontbijt voor € 16,-- is aardig aan de prijs

geslaagt
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Veel muren in het zwembad brokkelde af het opknappen van de kamers gang (vloerbedekking) schiet niet echt op .op zich niet zo erg maar ik denk voor veel mensen een af knapper bedden zijn goed en kamers zijn schoon dat vind ik belangrijk

Personeel erg vriendelijk wij zijn er al een paar keer geweest

Hotel ligt vlakbij Singraven waar je heerlijk kunt wandelen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Jammer dat het langs een redelijk drukke weg ligt dus je hoort constant het verkeer over de brug.

Goed ontbijt, prima bedden maar de inrichting is wat gedateerd

Het ontbijt was super we hebben er van genoten!
    • Driepersoonskamer met Balkon

EEn leuning na de infraroodcabine ben erg gevallen zag de afstap niet nog steeds veel pijn en erg blauw Heb al 2 nieuwe knieen en heupen, en nu nog extra pijn zal wel kneuzing zijn ,maar weer veilig thuisgekomen.

Het ontbijt was super we hebben er van genoten!!!!

Vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Vriendelijk personeel. Hotel sterk gedateerd, moet nodig opknapbeurt hebben. Voor wandelingen uitstekende ligging (landgoed Singraven met de rivier de Dinkel vormt de "achtertuin" van het hotel). De kamers met voldoende ruimte voor een bench hebben allemaal een terras met zicht op de Dinkel dan wel op het landgoed (zie Accomodatiefoto en Bestemmingsfoto's) Prima zwembad en sauna. Goede kwaliteit eten (klein aanbod maar zeer smakelijk en prima opgediend). Ontbijt: Voldoende aanbod, geen verse jus maar wel verse fruitsalade. Ruime parkeerfaciliteiten.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

• Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Douche

Bij aankomst opletten met de parkeerplaats oprijden ivm hoge randen in de berm. Wij kwamen aan in het donker dan rij je er bijna overeen met alle gevolgen vandien.

Diner en ontbijt is prima. Kamer eenvoudig, maar voldoende.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Prima hotel met gezellige bar en leuk zwembad.
    • Driepersoonskamer met Balkon

Het restaurant had veel te exclusief eten voor een etentje met een tiener. Wij hadden een kamer die duidelijk naar rook stonk. Er mocht in gerookt worden, dat is toch niet meer van deze tijd en dat hadden wij dus ook niet verwacht.

Wat een leuk en net zwembad zat er in het hotel.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Verblijf was goed personeel gezellig en eten goed
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Douche

Dat er geen BHV aanwezig was zeker na 22.00 uur terwijl er wel aangegeven wordt in de map dat deze aanwezig is, erg jammer. Dit hebben wij ook pas geleden in De de grote Zwaan in de Lutte meegemaakt daar was een voorval het personeel deed hun uitterste best maar er was geen BHV op dat moment dit vind ik een kwalijke zaak gelukkig is het goed afgelopen en kwamen ze van 112 Maar bij hartstilstand telt elke minuut.

Het diner en ontbijt waren goed

Prima, als je niet te hoge eisen stelt.

Het Hotel heeft duidelijk een renovatiebeurt nodig. Daar was de prijs ook wel naar dus verder geen klachten hierover. Tapijt kan soms echt wel schoner.

Fijn zwembad en prima bedden, hotel gedateerd en gehorige kamers.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Tijd voor nieuwe vloerbedekking in de kamer, erg kaal en vies. Gehorigheid van de kamers. Ontbijt matig (roerbakei maak je vers en koop je niet kant en klaar zoals deze, proeft naar rubber). Gratis welkomspakket vooraf kunnen bijboeken (betreft welkomstdrankje), blijkt deze bij uitchecken voor 7 euro op de factuur te staan. Niet hoeven betalen omdat we er toch geen gebruik van hadden gemaakt, maar vreemd is het wel. TV werkte niet, nachtlampje ook niet.

Zwembad, parkeren voor de deur, rustige omgeving, complete kamer, fijne bedden. Mooi uitzicht over de weilanden. Gunstige prijs

Prima hotel voor een paar dagen in heerlijk Twente
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Douche

Erg verouderd, wel goed bijgehouden. De menukaart, gerechten en bijgerechten waren absoluut niet op elkaar afgestemd.

Heerlijk ruime kamer, prima bed en fijn bad. Volop wandel en fietsmogelijkheden. Prettige sfeer. Rustige omgeving. Fijn zwembad

Ok hotel, maar kan een opknapbeurt gebruiken
    • Driepersoonskamer met Balkon

Qua onderhoud kan het hotel wel een onderhoudsbeurt gebruiken, kamer rook naar luchtverfrisser met op de achtergrond een rooklucht

Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Matige service, gedateerd en koude kamer.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Douche

Dat de verwarming uit stond toen we de kamer kregen en het uren duurde voordat het een beetje warmer werd. Uit de niet professionele reacties van het personeel bleek dat ze dit heel normaal vinden. Jammer.

Niet heel veel

Fijne kamer en prima ontbijt.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Douche

Jammer dat bij het afrekenen er voor 40 euro dranken op de rekening stonden die wij niet hadden genuttigd. Hebben ze ook niet hoeven te betalen.

Fijne kamer en prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

- Niet veel variatie in de restaurant menu
    • Comfort Eenpersoonskamer met Douche

- Niet veel variatie in de restaurant menu - Dient nog een deurtje bij de douch, water loopt uit tijdens het douchen en niet makkelijk weg te krijgen.

weinig verder over te zeggen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Zolderkamertje op 2 hoog met weinig ruimte voor twee personen. Dit ondankm het verzoek om een kamer beneden ivm mijn moeder die op krukken loopt.

Fijn Personeel, die waren echt allemaal heel vriendelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het was wat oudbollig en er was veel achterstallig onderhoud.

Fijn Personeel, die waren echt allemaal heel vriendelijk. Bedden waren goed, goed geslapen.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Noodzakelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Kamer was zeer gedateerd. Oude versleten en beschadige inrichting. Vloerbedekking beschadigd en aan vervanging toe. Gehele hotel maakte de indruk dat renovatie nodig was.

Ontbij was erg goed en personeel erg vriendelijk

Prima gehad, sauna was fijn
    • Driepersoonskamer met Balkon

Gedateerd hotel, beetje saaie inrichting,eenvoudig, snelkokertje met koffie en thee op de kamer zou leuk zijn. Restaurant was redelijk, bijgerechten waren koud. Ook bij het ontbijt waren de rechauds voor de eieren koud. Restaurant was gezellig door de kerstverlichting.

De prijs, locatie

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Kerstvakantie
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Douche

Naast een kast voor kleren en een handdoekenrekje waren er in de kamer en badruimte helemaal geen haken om iets op te hangen

Er was een zwembad met bubbelpoel

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Mooie locatie, prima verblijf voor 1 nacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamer heeft geen bureau wat handig kan zijn maar wij waren hier 1 nacht dus dan niet nodig. Het verlengsnoer voor de bedverlichting vonden wij ook niet zo handig. ,1 lamp de stekker er uit moeten halen voor eigen cpap aparatuur.

Ontbijt was prima en meer dan genoeg.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Zeer gedateerde kamer die hoognodig aan een opknapbeurt toe is, het overige mubilair op de kamer eveneens. De bedden zijn uitstekend.

Zowel ontbijt als diner waren uitstekend al is de kaart wel erg beperkt.

noodzakelijk echter jammer dat het zo duur was voor zo'n slechte gedateerder kamer en badkamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Tissues in de badkamer die waren er niet. Zeep dispenser was leeg. Er stond nergens flesjes badschuim b.v. Een douche kapje misschien een optie. Temperatuur in de kamer te koud of te heet. Geen extra dekens voorhanden. De vloerbedekking zat onder de vlekken en ik vond de kamer niet erg schoon.

Dat ik een bed had om te slapen. Het ontbijt was oke.

Een heerlijke, rustige accommodatie om even op adem te komen :)
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Douche

Ontbreken van een koelkastje op de kamer. De deur naar de sauna of zwembad klapte met een behoorlijke dreun telkens dicht.

Ontbijt was voortreffelijk. Kamer ruim en is een zitje aanwezig. Zeer vriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Redelijk goed budgethotel
    • Comfort Eenpersoonskamer met Douche

De geluidsoverlast in de kamer (aan de kant van de provinciale weg) Het niet beschikbaar zijn van stopcontacten op de kamer, om telefoon(s) op te laden De receptioniste had bij het uitchecken niet in de gaten dat ik al betaald had voor de accommodatie en bracht dit alsnog in rekening (ze heeft het wel gecorrigeerd overigens)

De lounge

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Hotel heeft Juiste prijs /kwaliteitsverhouding, gelegen in een mooi natuurgebied.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De sanitaire ruimte was wat aan de kleine kant en het douchewater werd niet geheel warm.

De kamer was eenvoudig maar alles was aanwezig. De matrassen van de bedden waren uitstekend. Het ontbijt was prima verzorgd.

goed,had beter gekund!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De zwembad,de kapot raam en kluis waar sleutel niet van past.

De kamer en badkamer waren schoon, alleen jammer dat kwaliteit van zwembad achteruit is gegaan, had graag beetje luxe verwacht. voel me tijdens zwemmen nogal vies.

Goede kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Te weinig personeel. Avond in de bar ongezellig; deel was afgesloten (de lichten uit en ze wilde deze niet opnieuw aan doen want er was al schoongemaakt). Bij bestelling rode spa kreeg ik zonder verklaring Fletcher water van aanzienlijk mindere kwaliteit.

Goede kamer. Goed zwembad. Schoonmaaksters zeer vriendelijk en behulpzaam.

naar wens
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Douche

oversteek naar fietspad zie boven

Prachtige omgeving en heerlijk gefietst . De oversteek van het hotel naar het fietspad is niet erg veilig. Er wordt hard gereden maar daar kan het hotel natuurlijk niets aan doen.

Prima hotel op een mooie plek in Oost-Twente
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Douche

WIFI-verbinding op de smartphone was slecht, op de iPad redelijk tot goed. Wij hadden de kamer aan de weg Denekamp - Oldenzaal met erg veel verkeer en daardoor erg rumoerig

Het verblijf was prima , heerlijk gegeten. Heel plezierig om vanuit het hotel fietstochten te maken.

Matig zeker gezien de prijs. Ga hier niet meer naar toe.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was klein, idee van een zolderkamer; schuifdeur voor badkamer. Op zich niets mis mee maar voor €100,00 toch prijzig. Badkamer was schoon

Diner was zeer matig. Soep was lauw, vis droog ws uit diepvries en saffraan saus teveel saffraan. Toetje was oke

Nooit meer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Lakens hadden een zweetgeur !! Geen stopcontacten op onze kamer vrij beschikbaar. Douche en lavabo zeer primitief. Vloerbekleding was overal versleten, overal plekken, onfris. Fietsenstalling was een boeltje. Terras (restaurant) was niet proper (zand, blaren, sigarettenpeuken). Sommige tafels niet afgeveegd (gevolg: vliegen op de tafels). Geluid lift storend tot op de kamer. Asbakken overvol met peuken aan de fietseningang - vies. En dat voor een kamer van meer dan 100 Euro 2 pers/1 nacht ???

Ontbijt was ok.

wij zijn over het algemeen tevreden met onze booking
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

de kamer (206) was aan de kleine kant en er waren te weinig stopcontacten om twee mobieltjes op te laden en dan ook nog een fototoestel bijvoorbeeld. En verder was de ruimte vrij klein en er waren te weinig plekken om je spullen kwijt te raken, geen planchet, geen kofferruimte bijvoorbeeld

prima ontbijt, schone kamer en doucheruimte, de ventilator zorgde voor verkoeling, we hadden te weinig tijd om het zwembad uit te proberen, maar goed dat er zwembad is.

Twee overnachtingen (twee kamers geboekt) ivm huwelijk in de buurt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De kamers dus. Vooral het vieze tapijt vervangen door meer hygiënischer alternatief. Heel oud meubilair.

Kamers echt aan een behoorlijke renovatie toe. Bedden zijn wel prima. Badkamer oud, douchen in bad met een gordijn. Niet meer van deze tijd. Ontbijt was goed.

5,5
    Personeel was heel vriendelijk en de bedden waren goed en...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Er was niet goed gestofzuigd ,daardoor last van het stof. Deur van de badkamer kregen wij eerst niet open. Bad water liep niet weg. Kamer moet echt opgeknapt worden.

Personeel was heel vriendelijk en de bedden waren goed en het hotel lag dicht bij vertrekpunt fiets 4 daagse. Fiets konden wij kwijt in de kelder.