Beoordelingen over Fletcher Boutique Hotel Duinoord 4-sterren

Wassenaarseslag 26, 2242 PJ Wassenaar, Nederland

#4 van de 7 hotels in Wassenaar

Vriendelijkheid personeel.

Geen airco. Hotel ligt in de duinen zonder schaduw, kamers worden dan erg warm. Geen lift

Vriendelijkheid personeel. Mooie locatie. Goed ontbijt. Perfecte kamer en bed en badkamet

Dichtbij het strand en binnen een paar minuten in Wassenaar.

Het ontbijt was niet erg uitgebreid maar dat wat er was was goed. Het restaurant is te duur voor de kwaliteit en service die het biedt. De douche was erg klein en doordat het douchescherm te klein is wordt de badkamer nat.

Dichtbij het strand en binnen een paar minuten in Wassenaar.

Wij hebben een fantastisch verblijf gehad!

Hebben opmerkzame punten! ( opbouwend !) Hotel heeft (nog ) geen Lift. in onze (comfort) 2 pers kamer, in de doucheruimte,aanbevelingswaart een (kleine) verlichting boven of naast de spiegel, een planchet, waarop (vooral dames) hun make up spulletjes kwijt kunnen. Stop contact t.b.v. Elektrisch apparatuur( o.a. Scheren en Fhonen ). De bovenste Handdoek- beugel iets lager plaatsen i.v.m persoons lengte .

Hotel op een prachtige locatie, met 'n renovatie in het geheel, diner - goede keuken, het ontbijt ,wat een verrassing- trek de lades open en je treft div broodbeleg (een aanrader voor andere Fletcher Hotels) Op het terras is het goed toeven, met een keuze menukaart voor menigeen. Aangrenzend aan 't terras, een zandbak v. kinderen (kleintjes) is gedacht? Hondvriendelijk! Goede uitvalsbasis,wandelen,fietsen,jogging,paardrijden en strandbezoek. Vriendelijk personeel en goede service.

Locatie was prachtig.

Voor een diner zou je naar een ander restaurant in de buurt kunnen gaan tenzij je houdt van fine dining (een grote bord en een soort klein kunstwerk wat eten moet voorstellen in het midden).

Locatie was prachtig. Midden in de duinen. Bed was groot en ruim en lag heerlijk.

Wij hadden voor deze prijs meer kwaliteit verwacht.

Prijs/kwaliteit was absoluut niet in verhouding! Overal zaten spinnenwebben en stofnesten bij het raam/kozijnen, vensterbanken vol stof. De deur van de kamer zelf en de deur van de badkamer zatten vol met vieze vingers en vegen. De toiletborstelhouder zat vol met spetters. Er waren slechts 2 badhanddoeken, geen gewone kleine handdoekjes voor bij de wasbak(daar hebben we zelf om moeten vragen). Ontbijt was slecht aangevuld als je later (om 10.00 uur) ging ontbijten (we moesten zelf om aanvulling vragen)

De ligging van het hotel is echt perfect, in de duinen, op loopafstand naar het strand. Prima bedden. Ruime kamer. Nespresso-apparaat (met cupjes) op de kamer is een mooie service.

we hebben genoten
    • Tweepersoonskamer met Balkon

de kamer mag best wel een extra stofbeurt hebben en de hoekjes en vensterbanken in de ontbijt ruimte.

vanwege het uitstekende weer , was het balkon een zeer welkome verrassing en een groot pluspunt van de kamer . de styling vonden we een plus. een goed ontbijt een fijn terras en zeer vriendelijk personeel

Prachtige lokatie, heerlijk eten, waardeloze, veel te dure, kamers
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamers van het hotel (althans op de 2e verdieping) zijn een regelrechte aanfluiting. De prijs/kwaliteit verhouding is hier compleet zoek. Er hangt een penetrante lucht in en rond de kamer. Volgens een schoonmaker ontstaat dit door de open rioolverbinding in het natuurgebied. Af en toe komt er dan een “vleugje” langs waardoor je de indruk hebt op het openbaar toilet te logeren..... Dat maakt het slapen een stuk minder.......oh ja.....dat doe je toch al niet omdat de kamers super gehorig zijn. De kamers op de 2e verdieping zouden niet verhuurd mogen worden.....en als deze kamers dan toch verhuurd worden........Zorg dan dat de kamers schoon zijn en, in ieder geval, vrij van stof. Nee......we reizen regelmatig door het land maar Fletcher Duinoord krijgt de trofee van meest waardeloze kamers. Dus een tip.....geen kamer op de 2e etage boeken......... Uiteraard hier zowel bij in-en uitchecken melding van gemaakt ........ hopen dat ze er wat mee doen.

Het diner en de lokatie zijn de absolute pluspunten van deze lokatie. Prachtige omgeving en vriendelijk personeel dat, naar ik hoop, ook daadwerkelijk wat met de feedback gaat doen.

Fijne plek volgende keer kamer aan de achterkant, daar hoor je in deze tijd van hetb

We hadden rustige kamer gevraagd, deze lag echter aan de weg en naast het terras en omdat het mooi weer was, was het nogal lawaaiig.

Prachtige ligging, mooie kamer, lekker ontbijt

prima en ontspannend.

de grote van de kamer, krap voor 2 mensen. aan de prijs daardoor. water vd douche loopt de badruimte in. jammer want t is een heerlijke douche.

lekker ontbijt goed bed ligging-heerlijk rustig in de duinen en veel wandel fiets en eetgelegenheid bij t strand. prima bediening en mooi hotel geworden. gratis parkeren en ruime gelegenheid

Het hotel is inderdaad prachtig gelegen, maar wel aan een...
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het hotel is inderdaad prachtig gelegen, maar wel aan een bij mooi weer, zeker op zondag, heel druk weggetje Een niet aflatende stroom auto's heen en weer naar het strand vlak langs het hotel, waardoor op het bij onze kamer behorende balkon eigenlijk niet te zitten was. Maar verder alle lof.

Voor zomaar een nachtje weg prima, bezoek musical en de zee, maar er is nog veel te verbeteren!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Medewerkers kennen hun taak niet.... sta je bij de receptie, loopt de receptioniste zo weg omdat ze beddengoed in de handen heeft, heeft zeker een kwarier geduurd. Bediening net zo, 3 mannen lopen rond, maar geen taakverdeling, een half uur moeten wachten op een portie bitterballen! Maak een ieder verantwoordelijk voor zijn/haar eigen taak, bediening, inschenk-service en opruimwerk. Qua kamers, we hadden een standaard kamer, dat wist ik, maar dat er dan geen deur voor de wc zit.... had dat even ergens genoteerd!

Ontbijt was prima. Harde broodjes, croissants, snee brood, keuze genoeg. English breakfast, yoghurt, kwark, ... Huur de fitch fat bike, een geweldige ervaring! We hebben genoten!

De heel goede oplossing van de geluidsoverlast op de door...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen kamer aanbieden met geluidsoverlast. Deze was echt onverhuurbaar op dat moment. Maar dus als gezegd: wel goed opgelost. Omdat de deuren zwart geschilderd zijn, zijn de vegen en vlekken van de handen van vorige huurders duidelijk zichtbaar. Oogt -en is- niet hygiënisch. Te weinig ruimte in de badkamer voor toiletartikelen. Een paar kleine planken en wat stevige kledinghaken zijn nodig om de ruimte écht comfortabel te maken.

De heel goede oplossing van de geluidsoverlast op de door ons geboekte kamer. We hadden nauwelijks geslapen door het lawaai van een kapotte koeling van de keuken. We werden omgeboekt naar een mooie andere kamer, zonder extra kosten. Top!!! Lekker bed, prachtig pand. En wat een weergaloos mooie natuurlijke omgeving met het strand op 10 minuutjes slenteren!

Mooie kamer en het hotel ligt op een geweldige plek!

Dat er voor het geld dat je kwijt bent voor een luxe kamer, geen airco op de kamers aanwezig is. Het hotel ligt vol in de zon en met hoge temperaturen is het bloedheet in de kamer. We hebben met de ramen en deuren open geslapen, wat niet ideaal was met muggen, maar dit kon niet anders.

Mooie kamer en het hotel ligt op een geweldige plek!

• Tweepersoonskamer met Balkon

Dat wij veel meer moesten betalen boor dezelfde KAMER Dan andere gasten ; scheelde wel 50,-€ / nacht alleen omdat wij vroeg geboekt hadden i.v.m. Verjaardag kleinkinderen op 4 mei! Oneerlijk.

De locatie en Het terras

Prijs/kwaliteit verhouding zeer minimaal.

Bedlampjes ontbraken. Kamer was klein, geen prettige stoelen om in te zitten. Geen bar of receptie na 22.00 's avonds. Dit alles in de relatie tot de prijs, een niet prettig verblijf.

Ontbijt goed maar geen verassing. Receptie prima indien aanwezig. Gelegen in de duinen was ook prima (op loopafstand van het strand)

Prima verblijf en we komen graag nog een keer terug!

De styling van de kamers is tamelijk donker, met bv zwarte bedlampen waardoor je het grote licht aan moet hebben om in bed te lezen, jammer! Badkamer was een beetje muffig en werd een beetje "snel even schoongeveegd".... Geen zeepje om de handen te wassen en geen zakje in de prullenmand. We hadden ook een beetje pech, want onze kamer lag precies boven de afzuiginstallatie van de keuken waardoor we de hele nacht een flink gebrom hoorden....maar de nachtegalen zonger er toch boven uit en de kikkers kwaakten hun eigen concert!

Prachtige locatie in de duinen, goede bedden, goed buffet ontbijt, heerlijk terras en vriendelijke bediening.

Goed voor een nachtje slapen. That's all.
    • Kleine Tweepersoonskamer

We kregen kamer nummer 104 en toen bleek dat het een kamer is, waarvan er geen deuren bij de toilet, en als we onze behoefte kwijt wilden, stonk het door de hele kamer. Dat vonden we een enorme minpunt. De kamer is eigenlijk te klein voor prijs-kwaliteitverhouding. We moesten €134 betalen voor een kleine kamer. We hadden niet eens een stoel om lekker te kunnen zitten. Rond de bed is er weinig ruimte om gewoon te lopen. Er is GEEN nachtportier. Dat vonden we ook een minpunt. We hebben wel een pas zodat de deur automatisch open kan, maar als er storing was geweest, en er was niemand, dan konden we het hotel niet eens binnen komen. Gelukkig was het niet het geval. De receptie was wel een tijdje onbemand, en daardoor moesten wij ook wachten tot er iemand kwam. Dat vonden we niet echt klantvriendelijk.

Het ontbijt was inderdaad uitstekend, we hebben er wel van genoten. De locatie is ook prachtig. Bij de duinen, en dat geeft ook rust.

Hotel op mooie locatie
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Ontbijt was erg basic, misschien vanwege het feit dat het hotel niet vol zat.

Locatie is prachtig, kamer en badkamer mooi. Badkamer had iets schoner gekund.

ruime kamer met uitzicht

spinrag in de kamer aan de muur lawaai van keukenventilatie die een irritante wisselende brom te horen gaf. Medewerkster reageerde met 'dat ligt bij het hoofdkantoor' alsof de klant daar iets aan heeft.

ruime kamer met uitzicht

Locatie hotel is buiten kijf
    • Kleine Tweepersoonskamer

Dit is een hotel dat met een beetje meer investering een super plek zou kunnen zijn, maar het is zo slecht ingericht en de kamers zijn heel matig. Prijs/kwaliteits verhouding is niet goed.

Locatie hotel is buiten kijf

Locatie geweldig.Keuken perfect ! Kamer vreselijk. Kwaliteit-Prijs onder de maat.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was echt vreselijk vies en veel dingen die stuk waren. Alleen het uitzicht was wonder schoon !

Ontbijt was echt goed. Sommig personeel was prima, maar velen snappen echt niet wat horeca en gastvrijheid is.

We hebben ons goed vermaakt.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ik vond het over het algemeen niet schoon Vieze vloerbedekking in gal en trap en nogal stoffig watje ook goed ziet op donkere meubels en vloer. Fietsen konden niet verhuurd worden omdat er geen hangslot was🙄 Geen relax fauteuils buiten op terras. Harde banken zonder kussens. Rond 17.00 uur alleen snacks kunnen eten. Jammer dat er dan geen keus is tussen lunch en donorkaart.

Het ontbijt was heel uitgebreid.

Niet wat je ervan verwacht.

Kamer onder dak, klein, geen lift, netheid kan beter....ook in het hotel. Geen goede geluidsisolatie van de kamers. Kamer met diner geboekt. Diner zelf was matig, zeker niet culinair zoals voorgesteld op website. Kortom , voor zowel kamer als diner geen goede prijs kwaliteit verhouding. Te duur voor het aangeboden.

De locatie is een aanrader....midden in duinen, start van wandel-ende fietsroutes. Op wandelafstand van de zee.

Geweldige locatie!

De inloopdouche is modern, maar spettert alles naast de douche ook nat. De cappuccino bij het ontbijt uit de koffiemachine was geen cappuccino. Hou er rekening mee dat er geen lift is. Op de kamer borrelde de cv dag en nacht door, wat heel erg irritant geluid was. De buurkamer met een gezin met 3 kinderen konden wij heel erg goed horen. Het gratis welkomstdrankje, beloofd bij het boeken van een 3-gangendiner hebben wij nooit gekregen. De verlichting op de kamer is of heel erg fel of te weinig licht om bij te kunnen lezen. Een leeslamp bij de fauteuils zou een uitkomst zijn. Erg weinig stopcontacten om je mobiel op te laden.

Wat je ziet op de foto's klopt helemaal. Alles is modern ingericht, zowel het slaapgedeelte als de badkamer. Wij hadden de juniorsuite en het uitzicht naar 2 kanten was geweldig! Het ontbijt was lekker vers en er was genoeg keus.

Ik vind de nieuwe inrichting bijzonder lelijk !

Ik vind de nieuwe inrichting bijzonder lelijk ! En niet passen bij dit bijzondere hotel op deze bijzondere locatie. Het personeel is uiterst vriendelijk maar in de bediening heeft men niet geleerd hoe bedienen en afruimen van van tafels behoort te geschieden. Met een vuile schort en zonder dienblad alle overblijfselen van het ontbijt op een hoop te gooien, het porselein op te stapelen zonder enige vorm van orde , komt zeer onprofessioneel over ! Al met all is de sfeer rommelig te noemen. Het ontbijtbuffet is in orde maar daarmee is alles gezegd. De opstelling van de tafels in het restaurant biedt weinig privacy omdat je eigenlijk te dicht op je buurman zit. Zijn of haar tafelmanieren worden onvermijdelijk onderdeel van jouw ontbijt ervaring . Dit is naar mijn mening niet nodig en zou ook niet het geval moeten in een hotel waar de gast een bijzondere ervaring verwacht !

heerlijk
    • Kleine Tweepersoonskamer

beneden bij de ingang , de wc , het hand zeep pompje vond ik een beetje goedkoop staan. hang wat moois aan de muur, staat ook veel netter

ontbijt was lekker, prachtige mooi kamer. alles was super.

Mooi hotel, super locatie
    • Kleine Tweepersoonskamer

de kamer was net een beetje te klein. Door het mooie, fijne, goede bed, was er bijna geen loopruimte meer

Ontbijt was goed, locatie is super. Hotel voldeed aan alle verwachtingen. Lekker centraal voor een stadbezoek, strandbezoek, wandeling of Theaterhangaar.

Aardig vakantiehotel maar verwacht er niet teveel van.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De geboekte kamer was aangegeven als kleine kamer maar een 'bezemkast' bestempelen als 2-persoonskamer gaat me nu net iets te ver. Tijdens ontbijt was er een fladderende mus in het restaurant. Het personeel was nergens te bekennen en andere gasten probeerden het beestje te vangen om netjes buiten te zetten. In heel veel hotels gelogeerd de afgelopen 20 jaar, vooral zakelijk, maar nog nimmer meegemaakt dat er geen scrambled eggs waren bij het ontbijt. Gemiste kans Fletcher.

Locatie in de duinen, nabij strand. Parkeren (gratis) was goed geregeld.

Fantastisch gelegen hotel

Het ontbijt. Keuze is toch al beperkt en om 9 uur was het verse fruit al op. Slechts 1 langzaam zelfbedienings-koffieapparaat zorgt voor veel lange rijen. Dat is niet alleen vervelend maar ziet er ook rommelig uit.

Fantastische ligging in de duinen. De kamer (junior suite) is ruim en comfortabel. Het personeel is in het algemeen vriendelijk

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Mooi hotel te midden van de duinen
    • Kleine Tweepersoonskamer

Mooi hotel zeer rustig gelegen in het midden van de duinen en natuurpracht. Op een steenworp van zee en Scheveningen Bad/Den Haag. Vriendelijk personeel en lekker ontbijt. Goede E-bikes.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Het hotel ligt heerlijk, mooi uitzicht en heerlijk rustig.

In verhouding vond ik het restaurant minder sfeervol. Mogelijk speelde hierbij mee dat het erg rustig was toen wij er waren.

Het hotel ligt heerlijk, mooi uitzicht en heerlijk rustig. De junior suite is een heerlijk ruime kamer met een goed bed en prettige zithoek. Mooi ingericht.

Prijs kwaliteitverhouding klopt niet helemaal

Kamer veel te klein, maar 1 stoel op kamer. En personeel was niet attent. Geen gedag zeggen en bij uitchecken ook niet de vraag hoe de overnachtigingen of kamer waren.

Ontbijt was goed en er was een koffiezetapparaat op de kamer.

Personeel vonden we niet heel professioneel. Bedienend personeel checkte ons tijdens het serveren in. Wijn over de rand van het glas geschonken, bospaddestoelensoep over de rand van het bord. Op de rekening stonden 3 drankjes te veel en de broodplank werd in rekening gebracht terwijl deze bij het chefsmenu in zat.

Kamer en restaurant waren sfeervol ingericht. Eten was goed. Prachtige locatie, mooie omgeving.

Heerlijk weekend in de duinen.

De plek van onze kamer in het hotel was prachtig t.o.v. de omgeving, maar voor mij te dicht bij de keuken vanwege geluid van afzuigers/airconditioning. We misten een grote leestafel in bar/restaurant, maar konden uit de voeten met een wat grotere eettafel.

Geweldig mooie hoekkamer, heerlijk ontbijt (echt goed!), prachtige lokatie. Receptie uiterst hulpvaardig.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

De badkamer was nieuw en erg mooi schoon.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het hotel heeft een wat donkere saaie ongezellige sfeer. Je krijgt de indruk dat er wat weinig personeel is, dat de gasten (als gevolg daarvan?) niet ziet staan.

De badkamer was nieuw en erg mooi schoon. Prima bedden!

Ontbijt geen vers fruit, wad muf. Bediening beetje chagrijnig geen prullenbakje op tafel. Hele kleine kamer wat met kinderen een beetje lastig is. Slechte verlichting. Daarom te duur.

Voor een nacht te doen.

Ontbijt kon beter. De kamer was bij aankomst erg warm, je rook hier door de vloer mat. Er stond nog water in de water koker van de vorige gast, even schoonmaken met azijn was niet slecht.

Dat het hotel in de duinen ligt. En dicht bij Scheveningen.

ideaal voor een kort weekend vlak aan zee

wat meer info over wandelen of fietsen in deze omgeving had gemogen, ze konden wel iets opzoeken en dan afdrukken....maar dus niks was er

ideaal om vanuit het hotel de natuur in te duiken

Prima en goed toeven.
    • Kleine Tweepersoonskamer

-De afwerking van de douche kan beter. Door het ontbreken van een afscheiding naar toilet en wastafel, eerst ff dweilen.... -De verwarming was niet apart in te stellen. Hierdoor was het in de kamer eigenlijk te warm. -De prijsstelling op de menukaart viel tegen. Ook de keuze voor jongeren/kinderen was niet uitgebreid. Daarom zijn wij uitgeweken naar een restaurant in Den Haag. Dat is jammer, omdat het hotel hier meer uit kan halen, mocht er bijvoorbeeld een schnitzel met patat op het menu staan.

De ligging van het hotel is geweldig. Dicht bij het strand en er zijn volop mogelijkheden voor een wandeling. De kamers zijn nieuw ingericht, leuke kleurstelling, vrij luxe. Het ontbijt was prima.

Prima overnachting voor een nachtje.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Afvoerputje douche slecht. Geen privacy wc. Wel Nespresso-apparaat op de kamer, geen cupjes en melkcupjes. Was toilettas vergeten. Geen tandenborstel en tandpasta te verkrijgen in het hotel.

Ligging van het hotel is fantastisch. Ontbijt was goed.

Prachtige ligging in de duinen.

Weinig info over wandelingen vanuit hotel: raar. Restaurant aan dure kant. Helaas lag onze kamer naast de afvoer van het restaurant, waardoor we de hele nacht gesuis en gebrom hoorden.

Prachtige ligging in de duinen. Zo stil: je hoort alleen het ruisen van de zee. Prima bedden.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Voor een korte overnachting een prima hotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Douche werkte niet. Enkel koud water kwam eruit. 3 gangen menu van de chef a 39,50 wad qua prijs/kwaliteitverhouding niet inorde.

Ontbijt was prima, bedden waren goed, prachtige omgeving

Noodzakelijk kwaad
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamers zijn goedkoop gerenoveerd en het hardboard leidt eronder. Is provisorisch gerapareerd (kamer 104). Cheap,cheap allemaal... Duinoord onwaardig.

Prima ontbijt

Het waren 3 heerlijke vakantiedagen!

Kamer, juniorsuite beantwoordde niet helemaal aan onze verwachting. Badkamer met 1 fontein en ruimte erg krap. Bij het zitgedeelte geen tafeltje.

Ligging van hotel in de duinen. Ontbijt was goed. Bedden, uitstekend .

matige lokatie/kamer
    • Kleine Tweepersoonskamer

keine kamer, geen opbergmogelijkheid koffer, geen kapstok, stank op kamer van riool, geen werkende usb contact, gehorige kamer, pratende mensen op gang.

ontbijt en diner, prima prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Gehorig. 2e verdieping. Je hoort bijna je letterlijk wat de buren zeggen als je in bed ligt. Geldt ook als men over de gang loopt. Ontbijt was niet duidelijk genoeg dat bijvoorbeeld de eitjes in een la “ verstopt” lagen. Moet maar weten dat onder het kijk glaasje het beleg ligt.

Goed bed en goede warme douche. Basic, maar lekker ontbijt.

De kamer was erg klein, behalve het bed, het tafeltje waar...
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was erg klein, behalve het bed, het tafeltje waar de TV op stond en een kast paste er bijna niets meer in. Geen minibar en 's avonds was er niets meer te krijgen.

Heerlijk geslapen, lekker bed (normaal slaap ik altijd...

Minpunten: 1* In de douche kan je nergens je shampoo/zeep neerzetten. 2* Na terugkomst van de musical Soldaat van Oranje wilde we nog even naar de bar, maar die was al dicht om 23.30u op een zaterdag! Ook geen mini-bar op de kamer. Er was ook nergens personeel te bekennen.

Heerlijk geslapen, lekker bed (normaal slaap ik altijd slecht in hotels!). Prachtig uitzicht op de duinen en heel stil. De kamer is modern ingericht en ziet er nieuw uit. Het was erg koud toen we aankwamen op kamer 208, maar konden gelukkig zelf de verwarming aanzetten. Aandachtspunt voor toekomstige klanten: Er is géén lift, dit is van belang voor mensen die slecht ter been zijn of een kinderwagen bij zich hebben. Daarentegen is het hotel maar 2 verdiepingen hoog.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

• Kleine Tweepersoonskamer

Het was fijn geweest als de verwarming van tevoren was aangezet of dat ik makkelijk de knop had kunnen vinden (desnoods dat het beschreven staat in het 'hotel-boek' op de kamer).

De vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel!

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Vergane glorie
    • Kleine Tweepersoonskamer

Parkeerplaats was prive maar was niet ok om te rijden zeker niet in de nacht. Door omstandigheden moest ik terug voor 24.00 uur weer uitgecheckt, nergens coulance kreeg zelfs nog een naheffing van de toeristenbelasting. Puur zakelijk bekeken. Van entree tot aan de kamer, zie je dat het hotel gedateerd is. Badkamer en kamer absoluut niet sfeervol. Sloten van de kamer nog met sleutel al met al een teleurstellende ervaring.

Eigenlijk was er overal wel iets op aan te merken, ben gewoon niet zo heel tevreden, terwijl ik de lat niet zo hoog leg.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

• Kleine Tweepersoonskamer

De accomodatie (kamer 104) is geschikt voor 1 persoon, Een 2-persoonsbed in een dergelijke ruimte proppen maakt het geen 2-persoonskamer. De toilet- en doucheruimte zijn niet afgesloten, waardoor volkomen gebrek aan privacy.

Eten en drinken was voldoende.

Bij aankomst bleek de geboekte kamer bezet en beschikte de...

Bij aankomst bleek de geboekte kamer bezet en beschikte de kamer niet over een balkon terwijl dit wel was geboekt. De manager heeft beide problemen correct opgelost!

Teleurstellend.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was piepklein, het toilet stond op nog geen 1,5 meter van het bed en had geen deur, het bedlampje deed het niet, het ontbijtbuffet was een rommeltje.

De locatie.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Een prettig verblijf, als er alleen geslapen hoeft te worden, in een fantastische omgeving.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer op de tweede verdieping was erg klein. Ook wat gehorig. Een rooklucht kwam uit de aangrenzende kamer. Met bagage waren de trappen lastig (mn. voor ouderen).

Ligging is fantastisch. Het is er 's nachts echt nog stil en donker, en dat midden in de Randstad. De bedden zijn prima, de badkamer heeft alles wat je nodig hebt. Ontbijt is prima.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Pracht-plek, maar miskleun bij de renovatie.

Jammergenoeg heeft de geslaagde opknapbeurt die zo broodnodig was voor de slaapkamers ook betekent dat alle oorspronkelijke charme van het hotel verdwenen is. Waar de begane grond ooit iets parmantigs en deftigs had, is de teneur nu net zo modern als in de slaapkamers. Voor de slaapkamers is het top-renovatie geweest, voor het verblijf in restaurant of pub allerminst.

De plek, middenin de Zuid-Hollandse duinen is uniek. Het is er muisstil in de nacht. En de natuur is zo dichtbij als de voordeur.

Heerlijke goed verzorgde nacht weg met uitwaaien aan zee!

Niets, het was helemaal goed

Prachtig ingerichte frisse kamer met mooie kleuren en een heerlijk bed en zelfs een nespresso-apparaat. Badkamer heel schoon met heerlijke regendouche. Ontbijt goed verzorgd met volop keuze en alleraardigst personeel. Locatie is waanzinnig, je loopt zo de duinen in naar Katwijk of direct naar het strand.

Prima. Goede sfeer.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het begroeten van gasten als je de ontbijtzaal in komt. En uitleggen hoe het werkt. Of je zelf een tafel mag uitzoeken ed. Personeel niet achter de bar een biertje laten drinken als ze klaar zijn met werken. Even zeggen dat je er zo aankomt, zodat je weet dat je als gast gezien bent. De geur op de gang van waarschijnlijk het schoonmaakmiddel? Het rook er muf.

Diner : het eten was erg zout. En ik vind de prijzen in verhouding tot de kamers te duur.

Mooie locatie, vriendelijk personeel

-De geboekte kamer was erg klein. Er was zelfs geen kast aanwezig waar je je kleding in kon hangen. Gelukkig was er een gordijn kapot, waardoor ik een andere kamer heb gekregen. De nieuwe kamer had meer dan voldoende ruimte. -Verder is de menukaart in het restaurant te exotisch voor mij. Het zou handig zijn als je gewoon een normale maaltijd kan bestellen...Biefstukje of saté bijvoorbeeld. De prijzen vind ik aan de hoge kant.

Ontbijt was prima en personeel is vriendelijk.

niet meer terug naar deze locatie

Ontbijt tot 10.00 uur op eerste kerstdag; slecht gecommuniceerd. Veel boze klanten. Werd niet opgelost nadat dit aangegeven werd. Erg gehorige kamers.

Locatie prima en aardig personeel.

Geen lift aanwezig dus koffers naar boven dragen. Uit checken om 11:00 terwijl ontbijt tot 11:00 wordt aangeboden. Ontbijt matig.

Locatie prima en aardig personeel.

Geweldig rustige locatie in de natuur, prima ontbijt en erg vriendelijk personeel
    • Kleine Tweepersoonskamer

Zeker een aanrader, qua personeel, uitstraling en ligging geweldig. Aanmerking was toch zeker wel de verwarming die tikt/loopt, maar dat zou opgelost worden (daar heb je uitgezonderd winter natuurlijk geen last van). Wij kregen daarom een upgrade, dus meer dan tevreden. Als de kachel ontlucht is, geen aanmerkingen. Ontbijt was royaal en stond zelfs een glaasje bubbels, complimenten!

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Staat nog in de kinderschoenen
    • Kleine Tweepersoonskamer

Meerdere faciliteiten werkten niet. USB aansluiting werkt niet, lamp deed het niet. Voordeur was om 10.30 nog dicht. Bij de banken in de bar is een metalen onderstel niet goed gemonteerd waardoor mijn laars beschadiging heeft opgelopen. Erg warm in de kamer, niet te reguleren. Kamerpasje was ver voor het uitchecken opeens gedeactiveerd, waardoor we niet meer naar binnen konden. Douchekop zat niet goed vast aan de muur. Op meerdere plekken in het hotel stonk het naar een eierachtige geur.

Goed ontbijt, mooie locatie

Een prettig verblijf
    • Kleine Tweepersoonskamer

De prijzen van de eten en drinken zijn stevig....reden waarom we geen gebruik gemaakt hebben van restaurant en lounge-ruimte . De loopafstand tot Wassenaar is 's avonds niet aantrekkelijk, reden om gezellig in het hotel te dineren en er de avond door te brengen zou dan voor de hand liggen...

De mooie omgeving rond het hotel....mooie uitstraling van het hotel.. Prima bedden

Zeer goed, want de bedden zijn uitstekend.

De recente verbouwing

Locatie is onovertroffen. Verbouwing is een risico: na een jaar is dit al gedateerd. Ook tamelijk goedkoop, maar misschien is dit ook de bedoeling. Lekker eten. Uitstekend ontbijt en bijzonder aardige service.

Fantastische locatie, sfeervol hotel, behulpzaam en vriendelijk personeel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kleine kamer is erg krap. Je kunt net om het bed heen lopen. Met 2 personen is het kruipen.

De locatie in de duinen is prachtig. Heerlijk rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

De locatie is geweldig.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De standaardkamer was erg gehorig. Kon de snurkende bovenbuurman luid em duidelijk horen evenals laat binnenkomende gasten in de kamer naast ons. Licht van de gang kwam de kamer binnen.

De locatie is geweldig. Vlakbij het strand en wandelpaden door de duinen.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Prima prijs-kwaliteit-verhouding, met de ligging in de duinen als cadeautje
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bij aankomst in de kamer was de lucht niet echt fris........er moest echt "gelucht" worden (wat lukte na een poos de ramen opengezet te hebben). Verder viel er niets tegen, dat moet gezegd.

Prima ontbijt, ook vergeleken met duurdere hotels. Kamer klein, toch voldoende qua ruimte; fijne badkamer, met vloerverwarming.....! Uitzicht prachtig. Personeel erg vriendelijk, bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Comfortabele overnachting met prima ontbijt.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Enige negatieve puntje is dat in trappengat een rioollucht hing. Da's jammer.

Comfort van de kamer. Heerlijk bed en badkamer. Ontbijt helemaal in orde.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

De verwarming kan men zelf NIET aan en uitdraaien
    • Kleine Tweepersoonskamer

De verwarming kan men zelf NIET aan en uitdraaien In trappenhuis stinkt het riool Ramen zijn niet vast te zetten ,waaien dus of open of dicht Onvoldoende licht bv in Badkamer

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Goed restaurant met wild, mooie gerenoveerde kamers, goed...

lichte rioollucht op de gang te ruiken helaas, kleine kamer wel erg klein en geen deur voor toilet. Maar iets grotere kamer is ook meteen een goede grootte met gescheiden badkamer.

Goed restaurant met wild, mooie gerenoveerde kamers, goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Vanuit de kamers een prachtig uitzicht op de duinen.

Inrichting was leuk, alles was aanwezig, ontbijt was ook...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer is vrij klein, voor 1 nacht wel te doen maar voor meerdere nachten is een grotere kamer aan te bevelen. Ook hing er een riool lucht in de badkamer, dit was niet zo aangenaam . Na een aantal keren de kraan te hebben laten lopen en wat parfum gespoten te hebben was het zo goed als weg ! Minpuntje !

Inrichting was leuk, alles was aanwezig, ontbijt was ook prima ! Mooie omgeving,verblijf is goed te combineren met de musical Soldaat van Oranje, wat wij dan ook gedaan hebben !

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Prima verblijf.

Jammer dat er geen sfeerverlichting was in de kamer. Ook kon je in de fauteuils en op de bank niet lekker lezen vanwege het ontbreken van een leeslamp. In de badkamer is het handig matglas te hebben. Nu moest het rolgordijntje steeds dichtblijven wilde je privacy hebben, daardoor moest ook de lamp bij daglicht steeds aan. De tweepersoonstafels in het restaurant vond ik te dicht bij elkaar staan.

Heerlijke royale kamer. Goed bed, kleine maar efficiënte badkamer. Mooi uitzicht. Heerlijk dat je naar je eigen muziek kan luisteren via bluetooth. Gezellig restaurant. Het ontbijt was prima, evenals de diners.

Heerlijk weekend in een prachtig hotel in een schitterende omgeving!

Het hotel ligt in een prachtige en rustige omgeving. Omgeven door bos en duinen op 10 min. lopen van zee. Soldaat van Oranje (in Katwijk) is heel gemakkelijk vanaf dit hotel te bereiken. Voor ons een ideale combinatie.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Personeel vriendelijk.

Tóch weer die Fletcher-rommeligheid. Zo'n halfbakken deurklink bijvoorbeeld. Lampen naast bed waar je écht niet bij kunt lezen. Voornaamste bezwaar: leuke kamer, maar de hele nacht werd ik gestoord door een dreunend, resonerend geluid van (koeling? luchtverversing?) van buiten de kamer.

Personeel vriendelijk. Prachtig uitzicht vanuit mijn hoekkamer. Prima ontbijt (sommige dingen wel erg 'verstopt'). Lekkere koffie op kamer. Goed bed. Fijne douche.

Prima naar onze zin gehad.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer (204) was goedkoop, maar vrij smal. Hierdoor weinig ruimte naast het bed en een vrij smal bed. Het mechanisme om de gordijnen open en dicht te krijgen is van slechte kwaliteit. Past beslist niet bij Fletscher Hotels.

Goed bed -wel een beetje smal. Heerlijk ontbijt Prima diner Vriendelijk en behulpzaam