Beoordelingen over Fletcher Hotel Restaurant Epe-Zwolle 4-sterren

Dellenweg 115, 8161 PW Epe, Nederland

#9 van de 10 hotels in Epe

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 19 november 2018

heerlijk ontspannen midden in de bossen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

badkamer is wel aan de krappe kant

Of je nu komt voor een romantisch weekend, een familie-reünie of onderweg tijdens een lange afstandswandeling, de locatie, de vele voorzieningen en de prettige dienstverlening zorgen altijd voor een plezierig verblijf in de bossen

• Beoordeeld op: 13 november 2018

• Kleine Tweepersoonskamer

Vond een boxershort over de radiator. Een fel groene. Heb het in de vuilnisbak gedeponeerd en met uitchecken gemeld bij de receptie.

Mooie ligging. Prachtige omgeving

• Beoordeeld op: 12 november 2018

omgeving schitterend, en de ontvangst ook in orde
    • Kleine Tweepersoonskamer

kamer te klein, schuin stuk waardoor je je hoofd stoot (4e etage) ( bed te smal en slechte kwaliteit matras )

omgeving schitterend, en de ontvangst ook in orde

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Behulpzaam bij de receptie en upgrade naar andere kamer na...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kwamen savonds aan, kregen het niet goed gevonden ondanks navigatie, er bleek her en der werkzaamheden te zijn volgens de receptie, maar was handiger als we die info eerder hadden geweten.

Behulpzaam bij de receptie en upgrade naar andere kamer na beroerde aankomst

• Beoordeeld op: 3 november 2018

Prachtige ligging, lekker ontbijt, maar nogal verouderde kamers.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Inrichting kamer en badkamer stoffig en gedateerd. Ik kwam mede vw de sauna faciliteit. Ik vroeg bij de balie of ik gebruik kon maken van de sauna. Antwoord was bevestigend. Toen bleek dat deze a) niet aan was b) dat ik daarvoor extra had moeten betalen. Hoeft geen probleem te zijn, maar wees daar dan duidelijk over.

Ontbijt was erg goed. Het bed ook goed.

• Beoordeeld op: 2 november 2018

Een prachtig midden in de bossen gelegen hotel, alles prima verzorgd.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het enige kleine minpuntje was dat het toegangspasje tot de kamer soms niet werkte. Je moest dan terug naar de balie om het opnieuw te laten activeren.

De prachtige ligging midden in de bossen. Mijn zus en ik hadden ieder een tweepersoonskamer met groot bed (140 x 200 cm), 16 m2, dus niet al te groot, maar wel van alle gemakken voorzien. Ontbijt prima, avondeten erg lekker, en een mooi zwembad. Alles helemaal naar onze zin!

• Beoordeeld op: 1 november 2018

slechtste hotel waar we tot nu toe verbleven hebben
    • Kleine Tweepersoonskamer

kamer was te klein en service was niet goed (wc borstel was vies en er lagen nog spullen van vorige gasten onder het bed honden toegelaten in hotel maar niet in restaurant en ontbijtruimte(niet vermeld op website) we moesten in de inkomhal ontbijten terwijl er gasten in badkleding langs ons passeerden en deuren open en dicht gingen, een aangepaste ontbijtruimte was toch een minimum aan comfort de verwarming was stuk en gaf een kloppend geluid waardoor we 's nachts niet konden slapen,er kwam géén reactie op onze klacht wifi was er nauwelijks , ook hier kwam er géén reactie op onze klacht we hebben dit allemaal gemeld aan de balie, maar er volgde geen enkele vorm van verontschuldiging ,'' we nemen dit op '' was de enige respons die we kregen

ligging in natuur

• Beoordeeld op: 1 november 2018

Prima, voor herhaling vatbaar.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Inrichting van de kamer is wel behoorlijk gedateerd en de tv deed het niet goed.

Locatie is prachtig, en de prijs voor de kamer is meer dan prima. Eten in restaurant was van prima niveau.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

Hotel in mooie bosrijke omgeving
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad & Douche

Ontvangst bij de receptie traag, er waren twee medewerkers, waarvan een tegen ons zei dat haar collega ons zou helpen en toen ging ze weg naar een kantoor om papierwerk te doen. De kamer doet wat gedateerd aan, hoewel alles wat je mag verwachten aanwezig is

Mooie omgeving, aanwezigheid van zwembad en sauna

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

Prachtige locatie, maar kies ander verblijf.
    • Kleine Tweepersoonskamer

-Hygiene: in douche lagen haren. Was duidelijk niet gezogen/nagelopen, want lag reclamefolder BH's naast kastje. Duidelijk zichtbaar. -Geluidsoverlast: 1e nacht huilende kinderen/rennende kinderen over de gang. 2e nacht feest in restaurant met onwijze muziekherrie tot dik na 11 uur. - Voor veel faciliteiten moest je extra betalen. Dit staat niet vermeld op site

De locatie waar het hotel lag was geweldig!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2018

Toch jammer had beter gekunt
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het parkeren was slecht weinig ruimte / plek, De kamer was erg warm Er waren luidruchtige gasten buiten waar wij wakker van werden na midden nacht die hadden blijkbaar een feestje te vieren.

de locatie was goed.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2018

Bij het ontbijt was het erg druk meet mensen. Plekje zoeken, gelukt.

We hadden een familiekamer geboekt. Maar door een storing was die al geboekt of zo. Kregen we een upgrade naar 2 suites. Helemaal prima.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2018

Slecht
    • Kleine Tweepersoonskamer

Gordijnen hingen los lamp was kapot en het bed was zo klein dat je er met goed fatsoen niet met z’n tweeën in kan slapen het is meer een groot eenpersoons bed Eens maar nooit meer op deze zolderkamer die ze een kleine kamer noemen!

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

Rust, locatie en de mooie ligging.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Er hangt ook hier een bijzondere lucht in dit Fletcher hotel net als in Nunspeet. Ik heb geen idee wat ze voor reinigingsmiddelen gebruiken. Maar ik zou zeggen, gebruik wat meer gloor voor het toilet. Er hangt zo'n rioollucht.

Rust, locatie en de mooie ligging. Ook de bediening is prima. Het ontbijtbuffet is uitstekend en ruim voldoende. Prima plaats dus.

Positief en negatief

WiFi was zowel bij receptie als op de kamer superslecht. Kleine handdoeken en geen extra beschikbaar bij zwembad. Honden toegestaan is minder voor mensen zonder honden zeker wanneer deze gaan lopen piepen en blaffen als je probeert te slapen!

Ontbijt blijft supergoed. Locatie is supermooi. Zwembad lekker warm.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

We hebben ons goed vermaakt.

Zie vorige vraag

Het ontbijt en het zwembad was heerlijk. Op de kamer misten wij leeslampjes. Vloerbedekking erg vies( vlekken) Badkamer aan de krappe kant. Verder prima verblijf.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

Een gedateerd hotel met een goed ontbijt.
    • Suite

Het personeel was erg zakelijk. De inrichting was behoorlijk gedateerd. Je moest met je koffers een trap afslepen en ook de inrichting van de badkamer was niet gemaakt voor oudere mensen. Bureau was met spijkers vastgezet. Het rook er erg bedompt. Er was maar één kleine lift voor veel kamers waar ook het personeel gebruik van moest maken.

Het ontbijt was prima. Even als de ligging van het hotel. Ook de rust in de kamer was goed. Het rookbeleid verdiend een compliment.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

Goede ligging, goed zwembad, goed ontbijtbuffet

Slaapkamer en badkamer gedateerd, vlekken in vloerbedekking, vieze vensterbank, 10 halfdode kevers aangetroffen door de hele kamer verspreid. Het zou goed zijn als het hotel de dag van aankomst nog even kijkt of alles in orde is op de kamer.

Goede ligging, goed zwembad, goed ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

Geweldige omgeving, prima kamer, goed ontbijt.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer te betalen bij aankomst, rest bij vertrek daardoor bij vertrek twee 'facturen' ondanks het verzoek en de toezegging dat alles op 1 factuur zou komen. Kamer lag bij doorgang en daardoor wat lawaaiig (niet tot laat).

Geweldige omgeving, prima kamer, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

De ligging van het hotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het was ontzettend warm op de kamer, de ramen waren aan de buitenzijde zodanig vies dat je er echt niet doorheen kon kijken. Van een kamer voor 95,= per nacht verwacht ik meer. De service aan de receptie vond ik ook "niet fletcher waardig". Ik stond als enige aan de balie, medewerker was druk bezig en heeft me zeker 2 minuten laten staan alvorens me te begroeten en te helpen. Een korte goedemorgen, ogenblikje ik kom zo bij u, had hier een enorm verschil gemaakt.

De ligging van het hotel. Het ontbijt

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Niet voor herhaling vatbaar
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wij kwamen laat pas aan ik had vantevoren gebeld dat ze kamer moesten vasthouden. Eenmaal aangekomen zat er een oude lastige man achter de receptie Theo is zijn naam. En die heeft ons vervolgens 2 x naar een kamer gestuurd waar mensen in lagen. Dus die mensen hebben zich ook Dood geschrokken en wij ook. Kwam geen sorry van af. Toen waren er geen kamers meer uiteindelijk vrouw bijgekomen en een suite gekregen. Jongen van bar heeft ons nog ontbijt en uurtje later uitchecken geregeld

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Verder prima bediening, goed eten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Er hangt ook hier een bijzondere lucht in dit Fletcher hotel net als in Nunspeet. Daar hing ook zo'n typische rioollucht in de kamers maar ook in de gangen ruik je die rioollucht.

Verder prima bediening, goed eten. Ruime keuze bij ontbijtbuffet en de kamers waren afgezien van de rioollucht netjes te noemen. Locatie is erg mooi en rustig gelegen. Prima uitvalsbasis om te fietsen of te wandelen.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

dit gaan we zeker niet nog eens doen!!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het feit dat er voor elke bestelling in het hotel een handtekening moet worden gezet op de kassabon vind ik echt absurd! er is toch al een kamernummer bekend! De belerende houding van het bedienend personeel tijdens het diner schoot bij ons in het verkeerde keelgat. De menukaart laat qua duidelijkheid nogal te wensen over, zo was het ons niet duidelijk of er bij de a la carte gerechten extra zaken bijbesteld dienen te worden om het menu compleet te maken. Ook zaait de term toeslag nogal verwarring! Het hele gebouw ruikt alsof het rookverbod nog niet van toepassing is en de sanitaire voorzieningen (met name de douche ) op de hotelkamer ziet er niet schoon uit.

Het ontbijt is goed, het zwembad is goed.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Mooie locatie maar absoluut geen aanrader en zeker niet voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad & Douche

De trappen waren ook wel nodig, want de lift was continu bezet door personeel met schoonmaak karren, alsook de smalle gangen waar we er ons langs moesten murwen. Verder was alles behoorlijk verouderd. Vitrages hadden gaten, zeepdispensers en handdoekrekken zaten los of waren al minimaal 1x verplaatst met als gevolg gaten in de muur en handdoeken op de grond. De badkamer was door de combinatie van douche en bad wel enorm krap, niets voor iemand met claustrofobie. En toen wij de avond aankwamen na een drukke dag om te genieten van de rust, was de gehele parkeerplaats zo goed als vol. Konden nog net 1 plekje vinden. Blijkbaar wordt het hotel gebruikt als buurthuis, want alle tafeltjes in de grote ruimtes waren bezet met ouderen die daar gezellig kaartspelen of bordspelen hadden uitgesteld.

De locatie was nog wel het meest interessante en er was genoeg ruimte om te bewegen. Ook de trappen waren wel prettig om te lopen. Ook was er genoeg privacy op de kamers door de flinke groene begroeiing rond om. Onze kamer had een badkamer met zowel douche als bad.

Prima voor 1 nacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was gedateerd, de badkamer was klein en slecht onderhouden. Douchekop kon je niet ophangen, was kapot. Niet comfortabel.

Ontbijt was lekker, het eten in restaurant prima.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Weinig voor Weinig / enkel te boeken voor max. 1 nacht!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kleine kamer, alles enorm verouderd, buiten de lobby om alles wat muffig, geluidsoverlast (van gasten + personeel/housekeeping die vanaf 9u op kamerdeuren kloppen).

Zoals verwacht; weinig voor weinig. Om 3u in de nacht geluidsoverlast. Werd na een telefoontje wel gelijk opgepakt.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Niet meer naar een Fletcher hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Wij konden vana 15.00 op onze kamer niet dus.Er zat nog een echtpaar in met hond en die haden tot 17.30 bijgeboekt.Ik kon wel de deur openen maar mevrouwstond in haar ondergoed.Heel gênant voor allen.niet

Ontbijt was prima de kamer viel tegen.Vloerbedekking vol vlekken en een hele krappe badkamer.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Was prima voor waar wij het voor nodig hadden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Hotel is mooi, maar de kamer was ondermaats, ouderwets, muf. Schimmel zat in de voegen van de badkamer, badkamer was ook erg klein. Diner vond ik aan de dure kant, €7,50 voor een tomatensoep.

ontbijt was super! Bowlen was erg leuk!

De locatie was mooi
    • Kleine Tweepersoonskamer

Personeel was slecht en echt voor alle faciliteiten werd veel extra geld gevraagd. Even naar de sauna €10,- even bowlen €20,- en even een uurtje fietsen 20,-. Vervolgens gevraagd of ik wat mocht wisselen voor een automaat, maar niks was mogelijk en ik had het idee dat het personeel geen zin had. Het zal mij niets verbazen dat Fletcher richting het Ryanair-model gaat. Over een jaar moet je je creditcard bij de hand houden om door te trekken op het toilet.

De locatie was mooi

Eerlijk maar niet kritisch.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kitwerk in de douche is aan vervanging toe. TV hangt te hoog. Als je met twee personen zou zijn is de ruimte net iets te klein. Wandcontactdozen naast het bed moeilijk bereikbaar er staat een nachtkastje voor. Oplossing bouw een wcd in het kastje of plaats de wcd hoger. Op de omgevingskaart buiten staat niet de standplaats aangegeven en ook dit hotel niet vermeld?

Locatie en ligging was bijzonder mooi. Zeker voor herhaling vatbaar. Kamer was netjes en schoon. Matras was prima niet te hard en niet te zacht. Voor één persoon was de kamer oké. De entree is bijzonder groot en mooi. Goed dat er voldoende zit mogelijkheden voorhanden zijn in de algemene ruimten zonder dat de veiligheid qua vluchtwegen in gedrang komt.

Personeel kan echt beter
    • Kleine Tweepersoonskamer

Personeel is niet echt klantvriendelijk, lijken daar te werken omdat het niet anders is. Vooral tijdens ontbijt erg geschrokken van de onvriendelijk houding van de daar aanwezige dames. Heb dit nog nooit meegemaakt bij enige accomodatie. Kom alleen terug als daar iets gedaan wordt aan het personeel want voor de rest is het top. Personeel jaagt mensen echt weg met hun arrogante houding

De accommodatie, omgeving, faciliteiten, rust

Heel Fijn.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het bed was goed, schoon natuurlijk maar onder het schuine dak kun je er iets moeilijker instappen. Volgende keer neem ik een grotere kamer. De centrale afzuiging kan beter, de badkamer blijft te lang vochtig en dat geeft schimmelvorming. Daar was natuurlijk hard op gepoetst maar zonder goede afzuiging is dat vechten tegen de bierkaai.

Geweldig professioneel personeel, bijna allemaal even vriendelijk en je hond mag mee en een++ restaurant. De locatie is prachtig, lekker rustig tussen de bomen, in een wandelgebied en op de Veluwe is alles dichtbij. Het grote parkeerterrein wordt goed bijgehouden. Er zijn voldoende openbare ruimtes waar je even lekker kunt zitten of zoals ik 's morgens vroeg op de 4e etage (lift) Yoga kunt doen, de ramen kunnen open. Twee dagen na het uitchecken (toen het een beetje ging regenen) kwamen we er achter dat we onze jassen vergeten waren, geen punt aan de balie, die kwam housekeeping even brengen in een zak met het kamernummer en de uitcheckdatum erop.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

zoals verwacht

de parkeerplaats,

het ontbijt was uitstekend. vriendelijk personeel en de ligging in het bos, de mogelijkheid fietsen te huren, de bar was onbezet terwijl het zeer4 druk was. de vloerbedekking is aan een upgrade toe

• Beoordeeld op: 9 september 2018

toch een leuk en gezellige vakantie,het eten was super en de bediening ook
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

douche viel wat tegen klein wc wat onhandig en de ruimte voor de wastafel te smal , zeker voor grote mensen.

ontbijt was super goed kamer was ook goed prima tv

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Vloerbekeleding erg versleten
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Vloerbekeleding erg versleten Kapot verlichting op de kamer Kamers erg gedateerd Dit gemeld aan de receptie, die reageerde hier niet echt op. Alleen dat ze het lampje gingen maken.

Het is ook jammer dat er geen mobile telefoon verkeer mogelijk is in en rondom hotel!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het schoonmaken van de kamers voor een 4 daags verblijf. Zou goed zijn om ook de terrasjes eens te vegen of de tuinman een langs laten komen om al het onkruid te verwijderen. Er lagen nog spullen buiten van de vorige bewoners

Het hotel ligt prachtig in de bossen, maar helaas word er te weinig gedaan aan de terrasjes bij de begane grond kamers

Tegenvallend.

Het was een heel oud hotel. De douche was vies in de voegen ( schimmel) vlekken in het tapijt. De toegangs deur was kapot en kon vanwege weekend niet gemaakt worden. Al met al vond ik het hotel smoezelig en niet voldaan aan het 4 sterren. Denk niet dat ik meer naar Fletcher wil gaan.

Wat oke was, is de mogelijkheden om je te vermaken en personeel was aardig

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Lekker relaxed

We hadden een kamer met kapotte verwarming kennelijk. Die begon in de nacht een paar keer ineens keihard te tikken. Heel apart. Doorgegeven aan de receptie maar werd niet echt wat mee gedaan.

Lekker relaxed

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

De locatie is perfect voor gelijk welke ontspanning.

De hygiëne...badkamer zeer vuil. Heb dit aangegeven en men zou dat oplossen, helaas gebeurde dit niet. De anderz kamer van onze vrienden is zelfs niet gepoetst na de eerste nacht. Ook bij de afrekening kon men niet terugvinden dat alles reeds op voorhand betaald was...

De locatie is perfect voor gelijk welke ontspanning.

het was mooi weer dus we hebben lekker gefiets
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

de vloerkleed in de kamer mag wel eens met tapyt rynerger schoon gemaakt worden

ontbijt was goed. de kamers waren niet schoon (er werd niet de vloer gezogen dus erg smerig)de

mooie locatie maar slecht hotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

de kamer die we hadden was heel erg klein, het bed was heel erg klein voor 2 mensen waardoor we erg sleht geslapen hebben, ook wss het matrass was verzakt waardoor je bijna uit bed viel. het ontbijt was matig en niet echt zoals je zou verwachten bij een 4 sterren hotel.

het personeel was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

redelijk verblijf in Berg en bos
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

de natte ruimte is aan renovatie toe veel te klein en vies

het ontbijt was uitstekend de kamer was goed alleen de bedden waren veel te zacht de natte ruimte was gedateerd deruimte was veel te klein en het slechts was de douch we hebben alle dagen niet gedoucht in de douch zat schimmel en vies om geen ziekte op te lopen hebben we daarom niet gedoucht

Het ontbijt was geweldig,de omgeving geweldig .
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De badkamer was. Vies haren op de grond de afzuigfilter zat dicht van het stof.,en erg klein geen schoonmaak tijdens ons verblijf.vieze voegen in de tegels en vloer.laatste dag maar twee handdoeken gehad en geen toiletpapier aangevuld ook de bedden werden niet opgemaakt ,gewoon dicht geslagen .wij komen al heel wat jaren in Epe ,dit nog nooit mee gemaakt

Het ontbijt was geweldig,de omgeving geweldig .vriendelijk personeel .

Teveel kapot en verouderd!
    • Suite

Airco kapot, schimmel in de kamer, alles slecht onderhouden. Locatie in het bos is prachtig maar dat is dan ook alles! Helaas. Voor een concern als Fletcher met 89 locaties moeten ze toch wel weten hoe en wat. Maar dit is niet goed!

Goed hotel, dat op een aantal punten nog een inhaalslag moet maken v.w.b. een viersterrenaccomodatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Hoewel de kamer keurig schoon werd opgeleverd, is de vloerbedekking i.v.m. vlekken aan vervanging toe. Verder zijn de badkamer en de doucheruimte nogal klein.

Prachtige omgeving met veel wandel-en fietsmogelijkheden

Mooie locatie. Midden in een bos. Goed ontbijt en ruim zwembad. Vriendelijk personeel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Dat de kamer geen ligbad had, maar dat wist ik al met het boeken van de kamer. Wel een minpunt was dat de matrassen niet lekker lagen.

Het ontbijt was uitstekend! Heel uitgebreid.

Prachtige locatie. Hygiëne &bedden vragen om aandacht
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ik schrok van alle voorgaande reacties. Helaas moet ik me hierbij aansluiten. De hygiëne laat te wensen over. De kamers zijn gedateerd en niet fris. Het bed is veel te zacht en te klein. Met mijn dochter in een 2 pers bed geslapen en dat was erg krap.

Prachtige locatie. Middenin de bossen. Heerlijk ontbijt. In de avond van de kaart gegeten. Dit was ook erg goed en veel. We konden het niet op.

aangenaam maar kan beter!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Diner!! jammer de smaak van de biefstuk was prima, maar zielig bordje met een homp droge aardappel, (dacht eerst het is een stuk brood) geen frieten, 5 kleine stukjes groenten,alles moet je supplementair betalen groenten frites... als je dat er bij wil hebben. Zo jammer wat kost nou een paar frietjes of wetches bij een lekkere biefstuk? Ontbijt en diner ruimte dus het restaurant vond ik slecht verlicht.

Ontbijt was prima! Mooie locatie, je kan er zwemmen als het weer slecht is. Fiets kan overdekt geparkeerd worden en voldoende parkeerplek.

Jammer gratis WiFi werkte niet.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De WiFi sloeg steeds af, daardoor kon ik niet naar buiten bellen en gebeld worden. De kamertelefoon werkte ook niet. Het jaar daarvoor was het niet. Jammer.

Ontbijt goed en uitgebreid. Vergaderruimte waar de Zhineng Qigong workshop plaatsvond ruim, rustig en heerlijk gekoeld.

Ontbijt was weer prima, het is een prachtig gelegen hotel

dineren in het restaurant, een enorme snelheid wordt ontwikkeld door het personeel met bestellen en opdienen echt weinig sfeervol ook de gerechten zijn niet echt top, restaurant is geen aanrader

Ontbijt was weer prima, het is een prachtig gelegen hotel

Absolute aanrader door omgeving, kamers enigszins te klein en verouderd
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kleine comfort kamers zijn te klein en voelen volgepropt met meubels. Badkamer en voorzieningen verouderd in desbetreffende kamer.

De omgeving is fantastisch. Het ontbijt is een absolute plus. De bar is ook een absolute aanrader en reden genoeg om terug te komen in combinatie met de omgeving.

6,0
    Drankje bestellen duurde wel erg lang en het brengen van de...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Drankje bestellen duurde wel erg lang en het brengen van de drankjes ook . Jammer geen airco maar er waren ook geen ventilatoren Ook bij inchecken kon het wat vriendelijker

• Kleine Tweepersoonskamer

Een airco was niet aanwezig op de kamer dus het was best warm met dit tropische weer.

Kamer was klein maar knus precies goed. En was ruim voldoende te kiezen uit het ontbijt .

Zeer goed ontbijt, locatie in de bossen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras

Geen airco, zeer vervelend bij 30 graden, geen koffie-thee faciliteiten op kamer, terras biedt geen enkele privacy

Zeer goed ontbijt, locatie in de bossen

Sterk verouderd

De lobby is veelbelovend, maar zodra je de lift uitstapt, is het alsof je terug gaat in de tijd. De kamer is ontzettend warm en gehorig. De badkamer is heel klein en alles ziet er smoezelig uit. Alle faciliteiten (zwembad / bowlingbaan (absurd dat ze hier nog 18,50 voor durven te vragen) zijn sterk verouderd en aan vervanging toe. Als je niet van fietsen in een mooie omgeving houdt, heb je hier niets te zoeken. Wij hadden meer verwacht van een Fletcher hotel.

Het personeel was vriendelijk. Uitgebreid ontbijtbuffet

Ontbijt en ligging goed verder! Lees mijn beoordeling
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het bedienend personeel moet echt terug naar de basis. Je moet bijv. (als je buiten op terras zit) zelf naar binnen om je drankjes te halen!! Terwijl er vier man loopt. Obers erg overdreven en bijdehand niet iedereen is daar van gediend. Vandaar, ga terug naar je opleidings-periode want zo heb je het vast niet geleerd. Personeel achter de receptie was overigens wel correct. Het diner viel ook al tegen vlees erg taai terwijl dit het duurste was wat op de kaart stond. Kreeg wel een nagerecht aangeboden ter compensatie (dit niet genomen omdat de sfeer al verpest was) niet eens een excuus.

Ontbijt en ligging waren goed

Het is jammer dat het hotel zo gedateerd is en niet aan onze verwachting heeft voldaan.

Zie boven.

De kamer was waardeloos klein en had geen airco. De bowlingbaan is gedateerd en dan durven ze daar nog een prijs van €21.50 per uur voor te berekenen. Ontbijt was matig. Elektra was uitgevallen waardoor er geïmproviseerd moest worden. Met gevolg lange rij bij maar 1 werkende koffiemachine

Jammer dat we het in de kamer niet koel kregen , voor de rest was het goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De hotel kamer ,het was heel erg warm op de kamer kon niet luchten zonder dat de muggen binnen kwamen , het zo mooi zijn als er horren in het raam zitten dat je s,avonds en s,nachts zou kunnen luchten .

Het ontbijt was heel goed

de locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

kamer: geen airco, geen fan, erg kleine badkamer, geen bad. geen koffie/ thee of waterkoker en geen koelkastje op de kamer. ontbijt: 2 defecte koffie machines waardoor erg lange wachtrij bij de enige die het wel deed.

de locatie in de bossen was prachtig

• Kleine Tweepersoonskamer

Kamer was zeer warm toen we aankwamen. Beetje een vreemde geur. Tip voor het hotel. Misschien de ramen open doen als de gasten komen. Verder waren we te vreden.

Personeel was prima. Omgeving heel mooi.

Aangenaam verblijf, prachtige ligging, maar beslist geen 4-Sterren-Hotel (meer?)
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

- slechts een lift voor 178 kamer plus Staff! Niet handig als je geen trap kunt lopen - ontbijt niets bijzonders, op zondag was het rookvlees ook weg, brood donker gekleurd maar niet echt van goede kwaliteit, nep-croissantjes - 2 x gevraagd om de kapotte lichtbuis in de badkamer boven de wastafel te vervangen, wat niet is gebeurd - zeeppompjes hangen erg hoog; zeep is niet meer uit het haar te krijgen, betere kwaliteit zeep zou fijn zijn; overal in de badkamer boorgaten; grip douchekop aan het afbladeren, pijnlijk aan handen; in de douche geen douche mengkraan maar voor bad, wat naar kan zijn i.v.m. verbrandingen als je er per ongeluk tegen aan komt tijdens het douchen - geen waterglazen maar papieren bekers, wat is er met het Fletcher Green Key beleid aan de hand? - de op zich mooie kamer is aan een opknapbeurt toe (versleten stoffering zitmeubelen, losse houten lijsten boven bed, ect.) - meer geld naar de kamer i.p.v. de lobby zou een prettige zet zijn

Mooie ligging, gezellige kamer, goede bedden, zeer schoon, uitstekende koffie

De omgeving is super daar
    • Kleine Tweepersoonskamer

Er lag nog stof op tafel dat er nergens airco was met die warmte en geen toezichtin het zwembad

De omgeving is super daar De personeel is erg vriendelijk

Hygiëne was ver te zoeken.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Hygiëne was ver te zoeken. Geboekt met ontbijt en bij aankomst bleek van niet🤔 op terras tot 22.00 uur werd er bediend daarnaar kon men naar de bar in de kelder en dat met het super lekkere weer en een vol terras😏

het personeel was aardig en belangstellend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

het personeel was aardig en belangstellend. het ontbijt was zeer uitgebreid. ik was met ,,fietsvakantie,, met mijn kleinzoon van 7 jaar. hij kon goed kletsen met iedereen in het hotel , en men toonde belangstelling in zijn verhalen. al met al hebben wij samen een paar fantastische dagen beleefd,

Personeel was vriendelijke, de omgeving is prachtig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Te kleine kamer en geen klimaatbeheersing, kamer was erg warm en er waren alleen dekbedden en daar was het veel te warm. Bij navraag aan de receptie navraag gedaan om een ventilator maar die waren er niet. Op de badkamer was alleen een douche en geen bad, dze was ook niet heel schoon en op het badmatje zat een rode plek.geen waterkoker aanwezig om een kopje thee te maken. Nachtlampje kon niet aangesloten worden.zowel

Personeel was vriendelijke, de omgeving is prachtig. Goed ontbijt en een mooi zwembad

Mooi, rustig gelegen hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Misschien had de badkamer iets schoner gekund.

De ligging van het hotel. Mooie, rustige locatie! Je liep zo het bos in. Het overdekte zwembad is ook prettig. We kwamen om even te relaxen. Dat is goed gelukt. Ook erg vriendelijk personeel.

De rust en de omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras

Het eten in het restaurant Vind de keuze beperk en er mag best wat makkelijks zijn ook De koffie op de kamer val tegen als je alle bij suiker gebruikt is het vechten om een zakje suiker Daar sta tegenover dat je tijdens het ontbijt gewoon koffie en thee kan pakken

De rust en de omgeving Het ontbijt is goed en keurig geregeld

Fantastische plek om te wandelen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Geen tegenvallers, alles was prima.

De locatie van dit hotel in de prachtige bossen rond Epe was het absolute pluspunt, en de vele mogelijkheden tot het maken van wandelingen en fietstochten in de omgeving. Daarnaast is de ligging ten opzichte van Epe ideaal voor het bezoek van terrasjes en leuke winkeltjes. En: het water uit de kraan in het hotel is heerlijk!

Prijs kwaliteit is niet op orde
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was echt slecht onderhouden. Schimmel in de badkamer, spullen van de vorige gasten nog onder bed, behang hangt los, gat in bureau, föhn gesmolten en vieze kussensloop.

Omgeving maar dat zegt niets over t hotel

we zijn bijna niet in het hotel geweest. Alleen slapen. Weinig service vooral bij binnenkomst.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Wij zijn 71 plus. We moesten met onze koffers zelf de trappen op. Vreselijk. In de badkamer kon je niets ophangen of wegzetten. Ja onder de wastafel. Tapijt was vlekkerig. Ook gehorig.

het was wel schoon

Het was een fijne vakantie
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras

Fietsen waren iets minder ivm de heuvelachtige omgeving. Versnellingen zijn niet goed afgesteld. Aanrader om eigen fietsen mee te nemen

Mooie ligging in de bossen. Prima prijs - kwaliteit verhouding voor de kamer

Smoezelige kamer, maar TOP locatie
    • Suite

We hadden een suite geboekt. Badkamer was goed, bed was oké, maar omg wat een gedateerde meubels/vloerbedekking. Vlekken in de vloerbedekking, een klein raampje dat open kan, verder geen ventilatie ( gelukkig wel een prima airco! ). Als ik de kamer in 1 woord moet vangen dan is dat: smoezelig. De hal, restaurant en de locatie zijn echt TOP! Maar jeetje zeg, dat mogen ze echt gaan doorvoeren in de rest van het hotel. Verf van de muren, oude roestige radiatoren en veel klachten bij de balie. Personeel gaat hier super mee om en doen hun uiterste best! Qua locatie... je kunt,denk ik,niet beter zitten 👌👌

Locatie! Echt prachtig!

De locatie en het zwembad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De badkamer en de bedden. De voordeur van onze hotel kamer zat niet goed in z’n frame waardoor hij moeilijk dicht ging.

De locatie en het zwembad. We kregen en kamer update omdat de kleine kamers vol zaten.

Zeer aangenaam !
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Achter de nachtkastjes lag er een stofwolk ! Op het dak voor kamer 205 lagen er sigarettenpeuken en een bananenschil. Niet meteen een mooi uitzicht....Kamer ZEER warm, ook 's nachts.

Zeer vriendelijk onthaal ! Vlot parkeren. Fijn dat er info-mappen beschikbaar zijn voor uitstappen. Sympathieke barman 's avonds (7 juli) met fijne muziek ! Personeel restaurant zeer attent. Keuken : fijn ontbijt maar Omelet zeer zout en spiegel-eieren teveel uitgebakken.

Hotel is aan verfrissing toe
    • Kleine Tweepersoonskamer

Algemene staat / onderhoud van het hotel en hygiëne was matig, Avondeten was niet warm. Stofzuigen van de zaal tijdens het ontbijt is niet aangenaam

de omgeving, mooie natuur rond het hotel

Resultaat 1 – 75