Beoordelingen over Fletcher Hotel Restaurant Erica 4-sterren

Molenbosweg 17, 6571 BA Berg en Dal, Nederland

#4 van de 4 hotels in Berg en Dal

4,0
    oude kamer in oud hotel,vergane glorie!!!

Ontbijt matig,hotel mag wel een opknapbeurt gebruiken.Is zeer verouderd,ook de kamers,losliggend tapijt etc. Zonde van het hotel op de locatie.

mooie locatie in het bos

Op booking.

Op booking.com ziet de kamer er beter uit, als in het echt, de badkamer was klein en oud, en van de muziek last gehad die s'avonds en s'morgens vroeg aan staan

Vergane glorie, armoedig

Ik kwam 20.15 aan na een dag werken, de keuken was al dicht. Het bittergarnituur bestond uit een diepvriespakketje met kipnuggets etc met mayonaise, dat was mijn avondeten. (Niet lekker maar ook echt jammer dat er geen avondeten of barmaaltijd te krijgen was)

Het uitzicht, prachtig gelegen, groen

Ontspannen weekendje weg

Kamers waren proper maar konden opknapbeurt gebruiken... meubels afgesleten... 5 jaar geleden daar ook geweest en je merkt de veroudering van de kamers wel...

Prachtige rustige omgeving ! Vriendelijk personeel

De familiekamer was groot en gezellig.

In de kamers boven het restaurant was alles behoorlijk oud en aan modernisering toe. Lampen die niet werken, oude stopcontacten, tapijt met vlekken en slijtage, plekken op het behang.... Jammer. Vergane glorie...

De familiekamer was groot en gezellig. Leuk dat één slaapgedeelte apart was. Zeer stil en de omgeving en ligging van het hotel is prachtig. Zwembad is lekker warm. Ontbijtbuffet op het eerste oog klein maar alles is er en werd goed aangevuld. Het personeel attendeerde ons zelf op verse warme croissants. Personeel van de receptie zeer vriendelijk en behulpzaam.

Een hotel met leuk personeel en goed eten.

We vonden de Hygiëne wat tegen vallen. Bij het zwembad lagen allemaal dingen (geen idee wat het was) op de grond en ook in het zwembad (het kan natuurlijk net voor mijn aankomst gebeurd zijn). Verder leek het gehele hotel wat toe aan een "opknapbeurt". Verschillende dingen waren "smoezig" en/ of beschadigd.

Het ontbijt was goed, lekker en de keuze was er. Het personeel vonden we echt super sociaal. We hebben zelfs hulp, uitleg en plaatjes (meerdere malen, maar dat komt omdat we toch bleven verdwalen) gekregen hoe we van Fortarock naar het hotel moesten fietsen.

Lekker voor shopweekendje Nijmegen
    • Suite

ziet er wat oud uit, zowel buitenkant als binnenkant maar wel schoon!

Schitterende ligging en ontzettend vriendelijk personeel, zowel in restaurant als bij de receptie!

Verblijf was prima maar hotel mag een wel een opknapbeurt hebben.

Hotel is aan een flinke renovatie toe. Buiten schilderwerk ziet er echt niet uit. Bewegwijzering binnen. De receptie staat bijvoorbeeld niet aan gegeven als door de hoofdingang naar binnen komt. Lift waar je zenuwachtig van kan worden. Rammelt en is bijzonder gedateerd.

Mooi gelegen hotel. Ontbijt was goed maar ik heb voor het zelfde geld wel beter en zeker uitgebreider gezien.

Prima verblijf.

Tijdens ons verblijf was er een grote groep aanwezig in het hotel. Dat wisten wij niet van tevoren en het bepaalde een beetje de sfeer in het hotel. Ik ben heel benieuwd hoe het geweest zou zijn zonder deze groep.

Prima ontbijt, zeer ruime kamer, fantastische omgeving.

Zeer oud allemaal.

Zeer oud allemaal. Foto's op de site zijn heel anders dan hie het er in het echt uit ziet. Zwembad is een soort chloorhok. Kamers ook uit het jaar 0. In geen jaren meer geschilderd of verbouwd hier. Ontbijt is karig, kleine ruimte, lange rijen.

jammer van de geluidsoverlast

geluidsoverlast van vertrekkende mensen na een feest in de zaal bij het hotel. WAARDELOOS rond 1 uur s'nachts joelende en schreeuwende mensen voor de hoofd in gang van het hotel. dit kan niet bij een hotel met zo'n ligging

gastvrij en behulpzaam, ligging en uitzicht

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Heel fijn.

Het hele hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken, zowel binnen als buitenwerk. Tapijten en meubilair in kamer waren wat versleten en verouderd. Beetje shabby. Is tevens charmant, maar oogt niet overal even clean en verzorgd.

Ruime kamer met balkonnetje en uitzicht op bossen en bomen. Locatie is geweldig. keuken is prima. sfeer hotel is eveneens fijn, met nostalgisch tintje.

Grote teleurstelling en dit voor een vier-sterrenhotel

Ik las al in beoordelingen dat de kamers verouderd waren. Ik dacht ok, dat zal wel meevallen, maar niet dus. De kamers waren zo verouderd dat ik ze vies vond. Tapijt vooral, maar ook het bad en de badkamer. Gelukkig waren we er slechts voor 1 nacht. De ontbijthoek was ook zeer klein voor het aantal mensen die er kon ontbijten. Chocomelk kon enkel tegen betaling verkregen worden. Wij slipen boven de keuken en er was bijna de ganse nacht door verschrikkelijk veel lawaai. Zelfs gratis zou ik er niet meer willen verblijven.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Prima, zeker voor een nacht!

Het wekken vroeg in de ochtend (5.45 uur). Dat is helaas niet gebeurd, terwijl ik dat 's avonds wel gevraagd had. Bij vertrek dat dan ook aan de receptie gemeld, alwaar het boetekleed werd aangetrokken.

Ruime kamer, goed di en uiterst vriendelijk bedienend personeel.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

We hebben ons prima vermaakt in de omgeving, vrolijk en aardig personeel.

De hygiëne van de kamer was uiterst matig. De overgordijnen boven aan grijs/zwarte waas. Bij de ramen allemaal spinnenwebben en vies. Stof op de televisietafel, het balkon ontzettend klein. Het restaurant kon ook wel een opknapbeurt krijgen behang laat her en der los. Het zwembad teveel chloor hebben we last van gehad. Het is een gedateerd hotel.

De omgeving was prachtig. De bar ruimte was gezellig wel een beetje gedateerd.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

De kamer stonk erg muf. Alles is oudbollig. Tijd voor vernieuwing. Op de badkamer zat er veel schimmel in de voegen. Niet erg gezond.

De ligging en voldoende parkeerplaatsen. Het ontbijt was ok.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Het hotel is echt gedateerd en alles is aan vernieuwing toe.

De staat van de kamers. Alles is gedateerd. En daarbij is er nauwelijks bediening in de bar

Het hotel is echt gedateerd en alles is aan vernieuwing toe.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Prima verblijf op rustige locatie.

Was een overnachting ivm ziekenhuis bezoek Radboud Nijmegen en moest nuchter. Vorige keer wel ontbeten en dat was dik voor elkaar. Ruime kamer op rustige locatie.

Prima hotel op een mooie locatie.

Temperatuur in hotel was veel te hoog en zeker in het restaurant. Bij de receptie aangegeven, evenals andere hotelgasten en temperatuur is aangepast. Kamers wel wat gedateerd maar verder schoon en erg ruim.

Kamers prima, schoon en erg ruim.

Prima voor een nachtje met de familie

Het zou wel wat gepimpt mogen worden, nieuw tapijt, schilderen, badkamer opknappen

Ontbijt was prima, familiekamer lekker ruim. Zwembad was groot en de kinderen vonden het heerlijk. De omgeving is schitterend

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Locatie/prijs in evenwicht.

Badkamerkranen.

Ontbijt was voldoende. Keuze was niet overdreven. Locatie is goed. Van binnen wat gedateerd. De kranen in de badkamer zijn slecht te bedienen, en gloeiend heet.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Mooie aanrij route en super mooi gelegen hotel.

Bij binnenkomst hotel erg chique indruk, echter richting de kamers erg gedateerd. Kan zeker een opknapbeurt gebruiken. Tot laat was het lawaaierig in het hotel, volgens mij door opruim- en schoonmaakwerkzaamheden... veel gebonk.

Mooie aanrij route en super mooi gelegen hotel. Vriendelijk personeel en lekker eten! Fijne bedden. Fluitende vogeltjes in de ochtend. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

De locatie, lekker rustig en toch centraal gelegen!

De eerste kamer die mij aangeboden werd was niet goed schoongemaakt en het zwembad zag er ook niet super schoon uit (kalk). Het hotel zelf verkeerd wat in oude staat, kan wel een opknapbeurtje gebruiken!

De locatie, lekker rustig en toch centraal gelegen!

Prima waar voor je geld. Zoek je meer luxe? Geef dan iets meer uit aan een ander hotel

Zwembad mag warmer. Koelkast/minibar op kamer zodat je savonds niet naar de bar hoeft en koffie/thee faciliteiten op kamer. Ontbijt mag wel iets goedkoper, bijv 12 euro pppn want 16 euro pp is bijna net zoveel als je overnachting pp en het is niet mega uitgebreid voor dat bedrag. 2-persoonsbedden was beter.

Grote kamer in een prachtige omgeving. Lekker ligbad en goede verwarming.

Het hotel ligt prima maar het comfort en onderhoud van de kamers is sterk verouderd.

Kamer comfort en hygiëne. Vuil en kapot tapijt, oud en versleten meubilair. Zwembadvloer niet schoon en ook de zwembadranden niet schoon. Huisdier extra kosten vrij hoog €15,- per nacht voor de hond.

Niet meer terug voor renovatie, vies, te duur en geen vier sterren

Hygiene zwembad, ook na klagen zag ik de schoonmaak die even een lapje haalde over de wastafel, maar de vloer even vies liet als die was (bloed) Inrichting kamers zeer ongezellig, oude meuk Kindermenu's zonder groente of sla Gangtapijten oud en versleten, gebouw voelt als jeugdherberg/ instelling. Zwembad rook je op drie hoog nog.

Vriendelijk personeel Best groot zwembad

Geen 2de kans voor n verblijf van ons

Ontbijt..we waren veeel beter gewend bij de Cooghen, texel( geen capuchino bv zonder bijbetalen)Chloorlucht in hal en trappenhuis ( zwembad?) Personeel niet uitgeslapen!? ( onvriendelijk voor deze streek..in t Gooi ..alla..maar hier 😂)

Lokatie in de bossen

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Komen zeker nog een keer terug om te genieten van de omgeving.

De meubels in de kamer hebben een opknap beurt nodig en tapijt zou schoongemaakt of vervangen mogen worden. Op de trap zou zeker nieuwe vloerbedekking gelegd mogen worden.

De kamers waren ruim, ruime badkamer met douche en toilet. De meubels hebben een opknap beurt nodig. Tapijt zag er niet schoon uit, met vlekken. Ontbijt was goed/voldoende.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

heerlijk rustig

Interieur wat achterhaald, achterstallig onderhoud o.a. schilderwerk binnen bv. eetzaal, maar ook buiten ernstig achterstallig. Met naar verhouding weinig investeringen is daar veel te verbeteren.

Ruime kamer, uitstekende bedden, rust, ontvangst goed, omgeving rustgevend en uitstekend.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

prima voor overnachting

Meubels, vloerbedekking erg gedateerd!! Dat is echt jammer, anders was het een perfect hotel.

Het ontbijt was prima! Vriendelijk personeel. Mooie locatie! Goed bed

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

De locatie van dit hotel is erg goed: weg van de drukte;

De locatie van dit hotel is erg goed: weg van de drukte; midden in de natuur; uitstekende parkeermogelijkheid. Daarnaast een uitstekende WiFi-verbinding; prima restaurant en goed ontbijt.

Familiekamer was ruim genoeg.

Miste een douchegordijn en personeel in het restaurant en bar mag wel eens wat flotter worden... En goed luisteren naar wat de gast vraagt!

Familiekamer was ruim genoeg. De nachtportier top meneer en fijn dat we ontbijt pakketjes kregen met keuze!!

Kleinschalig hotel in een prachtige omgeving.

De inboedel is gedateerd en het zwembad heeft al lang geen schoonmaakbeurt gehad.

Het algehele staat van het hotel is matig. Het meubilair, vloerbedekking is echt aan vervanging toe. Wel een prachtige omgeving, aardig en behulpzaam personeel. Prima faciliteiten.

Het ontbijt was top!

Hygiëne in het zwembad, oude vloerbedekking op trap. Hotel is wel erg toe aan renovatie, wij vonden het niet storend maar lettend op de details is het echt nodig.

Het ontbijt was top! Bij aankomst werden we vriendelijk geholpen aan de balie. Kamers zijn kwa prijsverhouding ook goed. Het hotel ligt in een prachtige bosrijke omgeving voor mensen die van natuur en wandelen houden is dit wel een ideale locatie.

redelijk maar volgende keer boek ik liever bij de collegas van ValMonte

Positie van bed

De kamer was onlogisch en onpraktisch ingericht, met de TV erg ver van het bed dat in een aparte min of meer nis van de kamer stond. Bed op zich OK maar deurklopperij terwijl een Do not Disturb hangt stel ik bepaald niet op prijs.

Prettig

De accommodatie was op sommige plaatsen echt oud, beetje " vergane glorie".

Het meeste personeel was heel aardig en hulpvaardig, goede service!

Wij vonden het prima, zb

Kamer luchten Was erg warm en vreemde lucht in de kamer Raad aan verwarming uit,kunnen de gasten zelf voor kiezen, En schuiframen open bij vertrek

Prima ontbijt,koffieapparaat Had kuren, was verouderd weinig keuze

Super service, minder goede slaapcomfort.

enige minpuntjes zijn dat er weinig licht was in de kamer en dat het matras zo zacht was dat ik hier spierpijn aan heb overgehouden.

het ontbijt was fantastisch, alleen een beetje druk. de service was super, eten bestelt en werd zelfs bij de deur afgeleverd. echt een fantastisch hotel/ restaurant.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Prima hotel, goede prijs, mooie locatie.

Locatie, aardige ontvangst, Parkeren prima, ontbijt kan ik niet beoordelen ivm vroeg vetrek. Echter de kamers en het tapijt mogen wel een likje verf krijgen. Maar was voor de rest prima!

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Rustig, lekker bed, ruime kamer.

Zwembad en sauna waren niet beschikbaar. Ik had het op prijs gesteld als dit van te voren was medegedeeld. Fohn was kapot.

Rustig, lekker bed, ruime kamer.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Concurrerend vwb prijs.

Ontbijt-keuze matig, kamer (210) moet iig een wand opnieuw geschilderd worden. Verflaag laat aan de onderzijde volledig los (vocht?)

Diner was goed, eetzaal te koud.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

wel ok zo voor korte periode

Zou hier en daar een opknapbeurt kunnen gebruiken verfwerk kozijnen en vloerbedekking op de trappen naar boven

Rustig gelegen, en dicht bij sint Maartenkliniek

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Heerlijk!

Ruime kamer. De natuur. De rust. Het bad. Het personeel. Het zwembad en de sauna. Het ontbijt. De kerstsfeer. En dat alles voor een hele vriendelijke prijs. We komen hier al jaren; we voelen ons hier thuis wanneer wij in Nederland zijn.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

we hadden een slaapplaats en daar is alles mee gezegt

Het ontbijt viel tegen de afgebakken broodjes waren niet eens warm. Niet schoon,een badkamer met een raam waar een oud stuk vies en te kort douchegordijn voor hing, Om de verwarming aan te doen moest ik op mijn buik liggen om bij de knop te kunnen komen. Vuile vloerbedekking. SLECHT ONDERHOUDEN

De omgeving

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Prijs ok, kwaliteit niet

Matras ligt door, dringend aan vernieuwing toe. Vlekken in het tapijt, balkondeur kon niet open en de badkamer stonk.

Ik overnacht hier vaak, het is altijd goed. Met uitzondering van vandaag.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Ontbijt en diner waren heerlijk en goed.

De vloerbedekking in de kamer(niet hygienisch) en de gordijnen mogen gewassen worden...!!! De kamers zijn gedateerd.

Ontbijt en diner waren heerlijk en goed.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

geen verhouding tussen prijs en gebodene; ik heb nog 2 jaar Nijmegen te gaan maar kom hier niet weer

Oubollig en gedateerd, Karig ontbijt: veel blister, minder vers . Verouderd zwembad, Koude sauna blijkt (niet vermeld op site) tegen betaling. douchegordijn (?) nodig om toilet niet nat te krijgen maar laat amper bewegingsruimte om te douchen. Amper genoeg licht (overal spaarlampjes) om 's avonds nog te kunnen werken aan bureau. Handdoeken niet aangevuld. Prut op de grond (oa tandenstoker) bleef ook tijdens mijn verblijf liggen. vertrapte vloerbedekking vol vlekken, ook in de gangen. Heb tegen vergelijkbare prijzen in nieuwe hotels gezeten.

Goede koffie en vriendelijk personeel, hotel ligt in prachtige omgeving: dan zijn de positieve dingen wel genoemd.

Perfect voor 1 overnachting

De meubels op de kamer zijn aan vernieuwing toe

Ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. De eetzaal was een beetje fris .het zwembad was goed met warm water . Grote kamers

Geweldige dagen gehad! Ook de buitenaccomodatie was prima (trampoline, schuine huisje)

Het zwembad was het geweldigst, de kamers waren goed, het ontbijt was de eerste dag uitstekend, de tweede dag miste er doodgewoon Nederlands brood, en dat vonden we erg jammer, omdat we dat niet elke dag kunnen eten omdat we in het buitenland wonen.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Dubbel gevoel en erg jammer dat men hier in 1975 is blijven stilstaan.

Enorm gedateerd. Verschrikkelijk vieze vuile vloerbedekking in het hele gebouw. Balkon durfde ik niet op, kijk er niet vreemd van op als die eens instort. De kraan in de badkamer lekt, schimmel in de badrand, de verlichting op de kamer veel te weinig. Wel 4 schemerlampjes, daar kun je niet bij lezen. Vol goede moed in de ochtend naar het zwembad vertrokken om 9.00uur. De tegelvloer was gewoon vies, de sauna koud en enkele keren per week gesloten ivm zwemles??Wat zou het mooi zijn als hier een investeerder het hele hotel zou renoveren naar de huidige tijd. Als er bij het ontbijt een rij staat te wachten voor 1 koffieapparaat en de ander is stuk , je maakt de bediening hierop attent je krijgt dan een antwoord van ja dat is bekent? Was een gezellige boel overigens er vond ook een uitvaart dienst plaats. Fijn zo naast de ontbijtzaal. Ze proberen op alle fronten iets bij te verdienen om rond te komen.

Wat een prachtige locatie en wat zou dat 30 jaar geleden er mooi uitgezien hebben.. Ik heb een enorm ruime kamer gehad met een grote badkamer met bad en een aparte douche.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

De ligging was prachtig, midden in het bos met een ruime...

De kamers waren ouderwets ingericht, de vloerbedekking oud en op verschillende plaatsen vies en/of verslten. Het hotel is toe aan een opknapbeurt.

De ligging was prachtig, midden in het bos met een ruime gelegenheid om te parkeren. Het personeel was geweldig: vriendelijk en behulpzaam. Het eten was redelijk, zowel het ontbijt als het diner, maar kon beter.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Heerlijk gehad lekker tot rust gekomen niets mis mee.

De drukte bij ontbijt Geen tafel vrij Gedrang bij de koffieautomaat en bij de broodjes Mag allemaal wat ruimer daar.

Kamers waren prima Ontbijt was goed Omgeving was prachtig

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Fijne rustgevende plek voor overnachting.

inrichting is wat gedateerd, maar niet storend en daardoor toch juiste prijs/kwaliteit.

Omgeving is schitterend. Prima ontvangst en ontbijt en uitstekende bedden! kamer tamelijk ruim met ruime badkamer.

betreffelijk goed
    • Suite

het hotel is aan opknapbeurt toe vast tapijt in de kamers niet leuk (hygiëne) douche van kamer eens zorgvuldig nakijken (schimmel aan dichtingen

Mooie bosrijke streek en ruime parking)

Perfect ontbijt

Kamers waren qua meubilair een beetje gedateerd maar prima bed. Iets te donker op de kamer in het midden van de kamer. Zeker als het buiten grijs is dan is de kamer niet goed te verlichten. Sfeerverlichting wel maar geen goed duidelijk licht, om met 2 personen in de stoel een boek te lezen.

Perfect ontbijt

Herfstvakantie

De kosten voor de hond waren wel erg hoog! 15 euro per nacht. Wel leuk dat cadeautje bij aankomst maar wij hebben liever dat de overnachtingsprijs naar beneden gaat. Het ontbijt was wel goed maar eenvoudig. B.v geen zalm of salade en tomaat. Elke dag ham en kaas, roerei met spek. Bij het diner de eerste dag ging er van alles mis. Wij hadden het vlees al op toen de bijgerechten werden geserveerd. Het was druk en wij hoorden dat er aan elke tafel wel iets mis ging. Overal werden er steeds excuses gemaakt. Nogmaals de kamer was veel te donker.

De locatie midden in de bossen en toch vlak bij Nijmegen. De hond mocht mee en het is daar heerlijk wandelen. De kamer was lekker ruim en heerlijk rustig. Wel aan renovatie toe! Het was er veel te donker! Ik kon bij de verlichting geen boek lezen. In de badkamer zat geen normaal stopcontact en ook geen scheerspiegel.

Goed bevallen.

In de badkamer was een constante urinegeur te ruiken!

Algemeen goed bevallen, mooie ligging en omgeving en een gemakkelijke uitval basis voor fietstochten.

Heerlijk om te kunnen zwemmen, Eenpersoonskamer, te weinig ruimte en te stoffig. mooie omgeving

Overal vloerbedekking, het rook naar rook, trap was vies en er lag van alles op ( je moets oppassen niet te struikelen) eerste foto van eenpersoonskamer vind ik misleidend.

Heerlijk om even te kunnen zwemmen. Prachtige omgeving.

De locatie.

Afzuigkap keuken maakte te veel lawaai op mijn kamer. Ook is in de eetzaal niet goed rekening gehouden met geluidsisolerende middelen: plafond, gordijnen enz. Betere uitleg waar de fietsenstalling is. (Het huisje met de gordijnen ziet er niet uit als een fietsenstalling)

De locatie.

Alleen overnachting. Kamer w.s. niet schoon genoeg voor hooikoorts patiënten.

Kamer en badkamer ruim maar zeer gedateerd en dus zeker geen 4 sterren hotel. Ligging is mooi.

Geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Wij moesten heel vroeg in de Sint Maartenskliniek zijn.

Slecht geslapen!

We sliepen helaas boven een airco. Jammer dat het hotel dit vooraf niet vermeld

We sliepen helaas boven een airco. Jammer dat het hotel dit vooraf niet vermeld

Locatie van het hotel

- ruimte waar het ontbijtbuffet staat is veel te klein, en het kwam geregeld voor dat producten op waren. - vloerbedekking en schilderwerk hebben dringend onderhoud nodig, zowel in algemene ruimten als hotelkamers

Locatie van het hotel

hotel geen enkele ster waard, advies...de sloopkogel erin en met de grond gelijk maken !!!!

horeca personeel onder de maat,oud versleten interieur,vloerbedekking met plekken-versleten -verschoten,stofwalm uit de bedden,badkamer met schimmel naden -afvoer douce loopt niet goed weg,rioollucht op de kamer,sanitair niet meer van deze tijd,vuile ramen en vies balkon,wanden met kleuren van de jaren 70,plafonds van de jaren 70.........waar hou ik op!!!!!VOOR ONS NOOIT MEER !!

de ligging

De rust, de locatie, hond welkom, ontbijt op kamer

Professionaliteit bediening, de vloerbedekking in de kamer was echt smerig. Zwembad, randen/muren, vloer met zwarte aanslag, niet echt hygiënisch.

De rust, de locatie, hond welkom, ontbijt op kamer

Ervaring met Erica

Kamer (in het oude gedeelte van het hotel) is zeer gedateerd. Denk daarbij aan de aankleding, interieur en badkamer. Vanaf aankomst tot weggaan draaide naast onze kamer het afzuigkanaal van, naar we denken, de keuken waardoor het lijkt alsof er een draaiende vrachtwagen voor je deur staat. Vloerbedekking in hal en trappenhuis met veel vlekken. Misschien dankzij een verbouwing of renovatie, maar bij de nooduitgang stond een bouwladder in plaats van een officiële zgn. noodtrap. Dit hotel verdient een grondige renovatie! De ligging is het waard en zou uitgebuit moeten worden.

De ligging van het hotel.

Vergane glorie

Oud, slecht eten, vies, oude gerimpelde vloerbedekking op de trap, restaurant afgeleefd, deels houtwerk kozijnen verrot, vieze buiten muren, oud meubilair op de kamer, matige douche,

Extreem afgeleefd en zeker geen 4 sterren waard

Extreem mooie locatie, luxe teleurstellend.

Het is duidelijk al in geen jaren opgeknapt. De wanden van t bad en douche waren niet vrij van kalkaanslag, televisie was klein ten opzichte van afstand tot bed en t feit dat er geen enkel twee persoonsbed te vinden is in t hotel valt mij voor een 4 sterren hotel tegen! Sap komt uit automaat, je was met enorme deksels van ei/spek aan t hanessen dat je een persoon er niet mee tegen t hoofd sloeg. De receptionist was erg koeltjes/zakelijk. Geen hartelijk ontvangst voor Nijmeegse omgeving. Geen gezellig praatje wat je met 4daagse feesten wel gewend bent.

Kamer was lekker ruim. Ontbijt was erg uitgebreid, maar broodjes niet warm.

Diner een 4

Prijs buffet was veel te duur voor de kwaliteit. Eten was koud en je betaalde er 32.50 per persoon

Locatie, personeel was ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was super en omdat wij als wandelaars elke dag een heerlijk uitgebreid ontbijt hadden. Ook al heeel vroeg in de ochtend 👍👍

Geen viersterren hotel. Hoge prijs voor matige kamer.

Oude kamer voor de hoofdprijs. Absoluut geen 4 sterren waard. Gehorige kamer naast de afzuiging van de keuken. Heel warm geen airco. Personeel oogde ongeïnteresseerd. Badkamer was erg basic (douchegordijn).

De ligging in het bos. Gunstig tov vierdaagse.

Prima voor een nacht.

Plaatjes op de site en de realiteit van de kamer liggen te ver uit elkaar. Ik verwacht geen super luxe voor de prijs, maar er mag wel eens nieuw tapijt in de kamers en gangen.

Snelheid en vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

De langere openingstijd van de bar bij terugkomst van het...

E-Bikes gehuurd die iets later klaar zouden staan ivm terugkomst van de fietsmaker bleken ter pleke nog door een eigen monteur onder handen te moeten worden genomen (arme monteur). Trapondersteuning was een voordeel echter de slechte remmen, en de soms happerende ondersteuning was erg jammer. Kamer was mede gezien de prijs van 159,- per nacht gedateerd!

De langere openingstijd van de bar bij terugkomst van het goffertpark.

Voor 1 nacht is het ok

Kamers en interieur waren erg verouderd. Ging ook veel fout in t restaurant en ik had op Mn afrekening hapjes en drankjes staan die ik niet genuttigd heb. Dit werd wel correct opgelost door het personeel

De locatie en omgeving zijn top

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Muffe kamer!

Het hotel is muf en gedateerd. Vloerbedekking stamt vermoedelijk nog van voor de oorlog? Douche geel plafond, paddenstoelen in wasbak.

Ligging prachtig in de bossen

Zwembad en ruime kamer in bosrijke omgeving.

Zeer gehorig. Er waren die nacht mensen die ergens op een boven etage tot half vijf in de nacht enorme herrie maakten. Schuiven van meubilair, tegen muren bonken, stampen, tig keer met deuren slaan en door gangen rennen. Ik belde een aantal malen naar de nachtportier maar het nummer bleef in gesprek. Ik vond het niet prettig om in mijn eentje naar beneden naar de receptie te moeten dus ben ik maar op mijn kamer gebleven. Dat betekent dat ik me niet veilg voelde. Slapen die nacht was onmogelijk.De volgende ochtend wist men bij de balie nergens wat van. Nee, ik vind verblijf in dit hotel niet voor herhaling vatbaar.

Zwembad en ruime kamer in bosrijke omgeving.

slecht

ontbijt was minimaal, het hotel is oud, vieze versleten vloerbedekking in de gangen en op de trappen, de kamer was achterhaald, los behang, rotte ramen die daarom niet open gaan, de douche was in het grote bad, zonder douchegordijn.

Goed diner, mooie locatie in de bossen.