Beoordelingen over Fletcher Hotel Restaurant Hellendoorn 3-sterren

Johanna van Burenstraat 9, 7447 HB Hellendoorn, Nederland

#6 van de 7 hotels in Hellendoorn

De receptie was heel vriendelijk.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer ligt erg achteraf, uitzicht op het dak. niet aan de straatkant geen balkon. Maar het hotel mag wel gerenoveerd worden.

De receptie was heel vriendelijk.

Prima hotel, dicht bij het mtb parcours.
    • Tweepersoonskamer met Douche

We zaten aan de straatkant. Geen probleem, er is vrijwel geen verkeer. De hele nacht met open raam-deur kunnen slapen, was een warme zomernacht. Prima plek voor onze kostbare fietsen gekregen. Erg vriendelijk personeel.

Prima personeel.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Douche ruimte. Geen mogelijkheid iets neer te leggen. Tissuesbox was leeg. Extra rol toiletpapier naast de wc op de grond.

Prima personeel. Prima ontbijt

aardig en hulpvaardig personeel verdient een werkomgeving die goed onderhouden en bij de tijd is
    • Tweepersoonskamer met Bad

zeer gedateerde locatie die overall een flinke moderniseringsslag moet maken, zowel qua sanitair als stoffering. vieze versleten vloerbedekking

vriendelijk personeel

Het was goed voor een nacht.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Gehorigheid kamer en gedateerde vloerbedekking met opvallende beschadigingen van vooral de gangen, maar ook de kamer.

De rustige omgeving waarin het hotel ligt.

Best naar ons zin gehad. We logeerden er voor het Pieterpad.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Koffie in de kannen bij het ontbijt stond er al een tijdje vermoedden we. Dat kan beter

Volgens ons een grotere kamer gehad als dat we geboekt hadden en dat beviel prima!

In Hellendoorn prima hotel. Personeel denkt met je mee!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Badkamer mag iets moderner. Afstapje gang boven nog beter aangeven.

In Hellendoorn weinig andere accommodatie, maar prima hotel. Aan Pieterpad. Personeel denkt goed met je mee (vervoer bagage naar volgende accommodatie).

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Goed maar meer ook niet
    • Tweepersoonskamer met Douche

Met de afbladderende verf verkeert het pand in een wat deplorabele staat. Op de kamer gaten in de gordijnen. Een kleine renovatie is aan te bevelen.

Ontbijt prima

aangenaam verblijf, we hoefden de deur niet meer uit na een vermoeiende maar prwandeling (pieterpad)
    • Tweepersoonskamer met Douche

sauna was aanwezig, maar was erg sober , er ontbrak een plankje bij onderste zitting (waardoor te smal), Geen shampoo of scrub aanwezig. Er ontbrak een fohn op de kamer

Heerlijk gegeten, fijne douche, goed bed

Vriendelijk personeel, locatie
    • Tweepersoonskamer met Douche

Algehele staat van het hotelgebouw en kamers, geen ventilatie / zeer heet op de kamer (enkel glas), tapijt met vlekken, ook op de gangen. Gebouw en kamers niet meer van deze tijd. prijs / kwaliteit niet in verhouding.

Vriendelijk personeel, locatie

Slecht. Komen hier beslist niet terug
    • Tweepersoonskamer met Douche

Alles . Veel achterstallig onderhoud. Totaal niets om te drinken op de kamer , twee kartonnenbekertjes in de badkamer. Balkon geen privacy. Personeel gaf ons gelijk dat wij ergens anders gingen eten s'avonds en annuleren van diner. Het was erg lawaaiig en heel warm op de kamer ,waardoor we heel slecht hebben geslapen.

Het ontbijt was prima

Locatie is goed, ontbijt prima
    • Tweepersoonskamer met Douche

Versleten vloerbedekking, sfeerloze inrichting, uitzicht op een heel groot plat dak, geen föhn op de kamer en een "gratis" welkomstdrankje waar je €5 voor moet betalen. Die heb ik geweigerd. Fletcher voelt als Ryanair onder de hotels.

Locatie is goed, ontbijt prima

Perfect
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het dekbed was iets te kort opgemaakt. Ik had moeite om met mijn hele lichaam onder het dekbed te liggen. Heeft ook te maken met mijn lengte.

Het ontbijt was perfect. De kamer was ook prima.

Prima hotel voor één overnachting
    • Tweepersoonskamer met Douche

Bed lag niet comfortabel. Bij aankomst moesten wij de overnachting betalen terwijl wij al via credit card vooraf hadden betaald. Hotel had dit moeten weten bij aankomst, nu moesten wij achter het te veel betaalde bedrag nog verrekenen.

Schoon en aardig personeel. Hotel ligt in een rustige omgeving.

Kamers ruim op benedenetage.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamers ruim op benedenetage. Gelegen aan een grote vijver een oase van rust. Ontbijt ruime keuze. Omgeving geweldig ook om te wandelen en te fietsen.

Gemiddeld
    • Tweepersoonskamer met Douche

Gehorig (hoorde de buren plassen) en gedateerde inrichting. Geen flesje water, waterkoker oid op kamer, terwijl prijs er wel naar was. (80,- voor 2 personen per nacht) Beloofde welkomstdrankje hebben we niet aangeboden gekregen

Fijn ontbijt

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Helaas niet voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer met Douche

De vloerbedekking op de gangen richting de kamers waren op diverse plekken vies en kapot. Hetzelfde geldt voor de muren. Kortom het hotel is dringend aan een opknapbeurt toe.

Het ontbijt en het personeel.

• Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt had wat uitgebreider gekund

Het was een mooie ruime kamer, schoon en een prima douche. Ontbijt was iets aan de karige kant, maar wel voldoende

Net voldoende maar prijs niet helemaal in verhouding.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamers en gebouw zijn verouderd. Er is in het restaurant een kortingsmenu maar dat is alleen voor houders van een voucher? Dus gasten die geen arrangement hebben betalen de hoofdprijs voor het eten!

Locatie is goed t.o.v. Sallandse Heuvelrug

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Voor het beoogde doel functioneel.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Een gevaarlijk drempeltje bij de toegangsdeur van de kamer en een veel te dik kussen. Vrij gehorig en krakende vloer.

Ik heb,behoudens het slapen en ontbijt,nauwelijks op de kamer doorgebracht. Voor mij was het louter een overnachting uit practisch oogpunt.

Prima als overnachtingshotel voor 1 of 2 nachtjes.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was behoorlijk gehorig, ik kon de buren bijna letterlijk verstaan. Tevens krakende vloeren maar deze waren verder niet echt storend. De 2 stoeltjes op de kamer zitten redelijk hard, ik heb er de hoofdkussens van het bed ingelegd om wat comfortabeler te zitten. En de koffie bij het ontbijt mag echt beter.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Schone en ruime kamer met een lekker bed en een complete badkamer. De koffie van de bar was heerlijk, en daar lag de krant ook klaar om te lezen.

Tegenvaller
    • Tweepersoonskamer met Douche

Zeer gedateerd en muf gebouw. De kamervloer zat vol met vlekken en de badkamer was niet fris. Het hotel is erg gehorig, je hoort voortdurend gestommel van andere gasten. Het ontbijt erg basic en slecht verzorgd (bacon was koud omdat de warmhoudbak niet aan stond), niet wat je van een hotelbuffet verwacht. Voor deze prijs verwacht je veel meer kwaliteit.

De ligging in Hellendoorn was prima.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Voor een overnachting OK, voor meer grandeur iets anders kiezen.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Prijs en hoeveelheid van diner vielen enorm tegen, gebouw gedateerd, minimale inrichting kamers, lekkende douchecel. misleidend in prijs van verblijf (op basis van meer personen tarief per persoon noemen als het minimale bedrag)

Ontbijt was goed

GOED
    • Tweepersoonskamer met Douche

HOTEL IS WEL AAN ONDERHOUD TOE. DOUCHE CABINE ZOU RUIMER MOGEN. VERDER WAS HET PRIMA VERZORGD.

HET ONTBIJT WAS HEERLIJK VERZORGD. FORMAAT VAN DE KAMER WAS PRIMA.

Heerlijk voor een paar vakantiedagen!
    • Tweepersoonskamer met Bad

Badkamer mist een föhn ... iets eenvoudigs maar onmisbaar Hoofdkussen was niet fijn

Het ontbijt was prima... voldoende en gevarieerd! kamers mooi groot ! Personeel zeer vriendelijk Alles zag er netjes en schoon uit!

Een plezierig verblijf
    • Tweepersoonskamer met Douche

In de verwelkomings brief stond dat we een gratis drankje aangeboden zouden krijgen maar we hebben daar jammer genoeg niets van gemerkt! Het korte verblijf is-mede door het gezelschap van andere familieleden- als positief te benoemen!

De kamer was prima maar er zou iets meer gelet moeten worden op kleinigheden zoals plafondspotjes en leeslampjes die het niet doen. De douche in de badkamer in plaats van een bad vonden we helemaal geweldig. Dat betekent minder slip- en valgevaar voor ouderen én besparing op waterkosten!!

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Voor 1 nacht prima, restaurant heel goed, personeel vriendelijk, oubollige kamers!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamers oubollig mag wel iets mee gebeuren...... moderniseren!!

De barwas gezellig, vriendelijk personeel..... kamer wat oubollig, maar te doen. Voor ons dicht bij de familie!

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Prima rustplaats tijdens Pieterpad!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Personeel had wel wat minder zakelijk mogen zijn .En wat meer interesse in de mensen tonen.Niet alleen je ding doen Vloerbedekking op de gangen versleten mag wel opgeknapt worden.

prachtige locatie tegen Salandse heuvelrug en de rust .Heerlijk dat er een privé sauna aanwezig was

• Beoordeeld op: 29 november 2017

• Tweepersoonskamer met Douche

Doucheruimte en het kruip door sluipdoor langs veel trappen en een heel klein liftje, al met al niet goed toegankelijk met een rolstoel

Bed was goed in orde, maar de toegang en gebruiksmogelijkeid van de toiletruimte kan beter!

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Prima voor nachtje.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De badkamer had veel schimmel op diverse plaatsen. De kamer was erg groot (1 persoon en er waren 4 slaapplaatsen) en heel koud bij aankomst, de kleine verwarming kreeg de kamer niet warm voor deze ene nacht.

Goede wifi verbinding, grote kamer en een goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Voor het doel van ons verblijf voldeed het hotel prima; het comfort van de kamer kon beter.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het deel waar onze kamer was (op de 1ste verdieping) zag er wat gedateerd uit. Vooral het tapijt in de gang vonden wij beiden geen visitekaartje voor het hotel.

De ontbijt- en dinerruimte van het hotel zag er netjes uit. Ook de maaltijden waren prima verzorgd. Het personeel is erg vriendelijk.

Ondanks oubollige kamer een fijn verblijf gehad.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Oubollige kamer , slecht doorlopende wc,. Bed heeft ook een holletje, Wel vrij grote kamer. Kamers duidelijk toe aan vernieuwing.

Het vriendelijke personeel en de mooie plek ten opzichte van het dorp en de nabijheid van heel veel groen. Gezellig bar gedeelte en een goed ontbijt.

Geen zakenhotel waardig
    • Tweepersoonskamer met Douche

Geen koffie of thee faciliteiten op kamer. Hotel heeft dringend renovatie nodig, vale en kale vloerbedekking, verouderd sanitair en gebouw.

Parkeerruimte, ontbijtbuffet en rustige ligging

Een aantrekkelijk hotel met de vertrouwde Fletcher uitstraling waar we vast nog eens terugkomen
    • Tweepersoonskamer met Bad en Terras

Het terras bij de kamers was niet al te groot, de badkamer was enigszins gedateerd en douchen in het bad was een vreemde gewaarwording. De fietsenstalling zou eigenlijk afsluitbaar moeten zijn.

De ideale ligging ten opzichte van De Sallandse Heuvelrug, het vriendelijke personeel, een goede keuken en een comfortabele kamer op de begane grond aan een mooie vijver

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Een prima hotel met een goede prijs kwaliteitsverhouding in een leuke locatie!
    • Eenpersoonskamer met Douche

Het hotel is vrij gehorig, je hoort geregeld mensen op de gang of in de kamers rondom de jouwe. Wat me vooral opviel is dat de vloer in de kamer ontiegelijk veel kraakte als je door je kamer loopt, op de andere verdieping is dat ook zo, want ik hoorde ook vaak gekraak boven mij van de kamers op de 2e verdieping. Op de gang had je dit gekraak echter niet. Misschien een verbeter puntje?

Een goede prijs kwaliteitsverhouding, kamer was goed en het ontbijt was ook prima.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Degelijk verblijf, zonder romantiek.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Mijn kamer was op de begane grond. Dit gedeelte heeft weinig sfeer, en is ook wel gehorig. De sovjetkleuren op de muren waren verbazingwekkend. Desondanks alles zeer schoon, daar kan niets op aangemerkt te worden. Maar een sfeervolle kamer kan je het niet noemen.

De entrée, receptie en het restaurant zijn wel leuk ingericht en kan je gezellig zitten. Tevens bokbier op de tab en een wisselende menukaart.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Het a la restaurant mag een andere kok ,Hamburger van de...

zie bovenstaande

Het a la restaurant mag een andere kok ,Hamburger van de kaart was uitermate slecht ,bediening heeft hier direct op gereageerd een ander gerecht aan te bieden dat werd een uiensoep ook deze was zeer onder de maat. Kamer was netjes en schoon miste alleen waterkoker en koffiezet app. Ontbijt was echt super

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Jammer van de doorgeslagen efficientie
    • Tweepersoonskamer met Bad en Terras

Entree was niet oke. We moesten meteen alles vooruitbetalen, welkomstdrankje werd niet aangeboden, kortom, ervoeren we een vorm van wantrouwen.

Ontbijt was goed. Kamers sober en wat kil en gedateerd. Toiletartikelen beperkt tot 2 zeepdispensers. De (kartonnen) bekertjes werden niet vervangen als ze vuil waren, en zelfs niet nadat we ze na 2 dagen hadden weggegooid.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

prijs kwaliteit prima
    • Tweepersoonskamer met Douche

Lelijke kamer en erg gedateerd. Dacht dat ik door bad zou zakken toen ik erin stapte kraakte aan alle kanten 😂🤣😂. Wel heel ruim. Jammer want publieke ruimtes wel modern. Zodra er budget is echt ff de kamers aanpakken. Prijs was ok en was er maar paar uurtjes. Dus was prima. Kamer had wel mooi terrasje ah water.

Mooi restaurant met lekker ontbijt

Goed verblijf vlakbij natuurgebied Sallandse heuvelrug
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamer gedateerd en in woonwijk gelegen. Onze kamer helaas zonder bad terwijl een bad wel erg fijn is als je veel hebt gefietst. Helaas was de sauna alleen tegen betaling.

Vriendelijke medewerkers.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Prima overnachting langs Pieterpad
    • Tweepersoonskamer met Douche

Vloerbedekking in gangen en op trappen heeft vervanging nodig en de kinderkorting van 50% voor kinderen onder de 11 jaar werd niet gegeven omdat niet rechtstreeks bij Fletcher maar via Booking was geboekt. Jammer dat er geen espresso apparaatje is bij het ontbijtbuffet.

Eenvoudig hotel met ruime kamer en leuk uitizicht op 100 meter van Pieterpadroute en op loopafstand van leuke restaurantjes in het centrum van Hardenberg.

prettig verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Douche

we vonden dat de vloerbedekking op de gang en trap hoognodig mocht vervangen worden en de aankleding van de gang was erg kaal. een klein tafeltje op de kamer zou prettig geweest zijn. In de boeking stond fohn aanwezig, echter niet op de kamer.

De rust, ontbijt en vriendelijkheid personeel.

Mooi hotel leuke locatie maar toch een teleurstelling.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Dat ze je creditcard belasten wat kosten met zich meebrengt zonder dat dit de afspraak was. Afspraak was op de locatie afrekenen

Mooi hotel leuke locatie maar toch een teleurstelling. Onze creditcard hebben ze belast waardoor we nu extra kosten hebben. Slordig en niet conform afspraak.

Allemaal dik in orde hier, mits je geen modern hotel verwacht.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Helaas was er een groep bruiloftsgasten erg luidruchtig, maar dat kan een keer gebeuren. Vloerbedekking in de gangen zou een upgrade kunnen gebruiken

Goed bereikbaar hotel met vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en diner, prima bedden, WIFI en overige faciliteiten. Lekker dichtbij het Pieterpad.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Zeer tevreden voor een verblijf van 2 nachten, mooie bestemming
    • Tweepersoonskamer met Douche

de badkamer is iets verouderd en ook de kamer heeft een opfrisbeurt nodig.

Een mooie ligging van onze kamer aan een vijvertje, met privé terras zeer rustig

overnachting
    • Tweepersoonskamer met Douche

Buitenaanzicht hotel en kamer zelf kunnen een opknapbeurt gebruiken. Redelijk verouderd en gedateerd.

Vriendelijk personeel. Entree, bar en restaurant zien er goed uit. Ontbijt erg lekker, had iets uitgebreider gemogen maar was heerlijk. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

aangenaam en relaxed
    • Tweepersoonskamer met Douche

minpunten waar we ons bij een langer verblijf aan zouden storen: - de bedden waren erg zacht en smal. - de piepkleine ventilator biedt geen serieuze oplossing (het was 27 graden). - niet storend, maar een iets grotere tv zou geen kwaad kunnen.

wij verbleven slechts één (korte) nacht. te kort om een heel betrouwbare indruk te krijgen. de ervaringen die we wel hebben waren over het algemeen goed/prima. zéér vriendelijk personeel. korting op de fietsen omdat we die maar een halve dag gebruikten (erg attent). een redelijk uitgebreid ontbijt van prima kwaliteit (de spek was prima uitgebakken, dat maken we zelden mee :-).

Prima hotel op een goede locatie.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het was erg warm op de kamer. De losse ventilator die op de kamer stond hielp een beetje. Jammer dat er geen waterkoker op de kamer is.

De ontvangst was bijzonder vriendelijk en op zondag kon ik al eerder gebruik maken van het ontbijt, zodat ik mijn wandeling toch heel vroeg kon starten.

Leuk personee
    • Tweepersoonskamer met Bad en Terras

Onderhoud van kamer. Kapotte wc bril, lampen kapot, strepen op de muur van tafels die daar in het verleden gestaan hebben. Kamer en badkamer zijn naar mijn mening gedateerd en kunnen duidelijk een opknap beurs gebruiken.

Lekker eten en leuk personeel wat ook service gericht is.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Goed voor het doel waar wij het voor nodig hadden namelijk een overnachting.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was niet gepoetst. Vieze vloerbedekking, vuilnisbakken die uitpuilden, tandpasta op het plankje in de badkamer met vieze glazen waar nog water in zat.

Grote kamer, fijne bedden.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Ontspannend
    • Tweepersoonskamer met Douche

badlakens met gaten, geen stop voor de wastafel, zeepreservoir bij wastafel werkte niet (verstopt?), waterbesparende douche was wel erg "waterbesparend".

ontbijt was goed verzorgd en het personeel was erg vriendelijk

geweldige dagen gehad
    • Eenpersoonskamer met Douche

jammer dat er geen fohn is en niet shampoo in een klein flesje. In een muurdispenser zat het maar er kwam bijna niks uit. vond ik wel jammer.

de rust het goede ontbijt.

Personeel was vriendelijk, de rest matig.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

De kamer te klein. Geen slot op de badkamerdeur. Vloer niet schoon. Geen nachtkastje. Geen ventilatie in de badkamer. De prijs was voor deze kamer te hoog.

Het personeel

Goed voor 1 keer
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het mag zeker binnen wel wat gemoderniseerd worden. De lift is zeker aan vernieuwing toe, te klein en ik vond hem gammel. Ben bij weggaan maar met de trap gegaan. Hotel is wel wat gehorig, maar als de gasten rustig zijn merk je er niet zo veel van.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was prima maar het bedrag dat je ervoor betaald vind ik wel wat aan de hoge kant. Kamers verder uitstekend, eenvoudig maar schoon en hygiënisch, wel wat veroudert, maar dat is op zich niet zo heel erg. Fietsen oke, niet gevraagd maar wel gewild als spontane aanbieding bij fiets verhuur, een fiets kaart van de omgeving.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Lekker rustig aan gedaan.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Er is niet voldoende plaats voor de E bike, of zou er nóg een ruimte érgens zijn? De dekbedden zijn niet lekker comfortabel. Vloer van de badkamer kan schoner, onder het bed was niet gezogen. De serredeur is zwaar en moeilijk te sluiten, maar je moet die wel openen om op je eigen stoepje te kunnen zitten aan de vijver. Of je wel écht een betalende gast bent wordt aan het ontbijt niet gecontroleerd. Mensen die dit weten, kunnen zomaar aanschuiven, als je durf hebt. Ook staan er dagelijks 2 grote karren met vuil linnengoed bij de zijuitgang, waar velen langskomen. Dat kan tot diefstal leiden, want de zijingang is voor ieder toegankelijk. De kast heeft wel bergruimte, maar een natte jas of regenkleding kan je nergens ophangen, er zijn ook geen schapjes in de kamer om je privédingen op te leggen, nachtkast en bureau zijn net aan de kleine kant. Er is geen waterkoker en koffiestaafjes, dat zou voor de gewone dagprijs wel mogen.

Het ontbijt is echt goed. Er is geen lawaai van verkeer, en voor fietsers zijn de wegen zeer goed. Je wandelt ook zo het bos in, heerlijk.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Een prima verblijf maar hotel is echt gedateerd.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel heeft zowel binnen als buiten een opknapbeurt nodig. Versleten stoelen, vloerbedekking, buiten zag het er verwaarloosd uit. Op de kamer werkten aan en uit knoppen niet logisch. Bij binnenkomst kamer kreeg je geen licht bij het indrukken van de lichtschakelaar. Dan moest eerst de lichtknop boven het bed aan. We misten op de kamer ook een garderobe buiten de kast om. Natte jassen konden we niet even uithangen.

De ligging. Het was rustig in het hotel. Vriendelijk personeel. Veel stopcontacten op de kamer. Gratis Wifi.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Maaltijden (ontbijt en avondmaal) waren prima.
    • Tweepersoonskamer met Bad en Terras

De kamers, het interieur, het meubilair, ... in het hotel hebben zeker een opfrisbeurt nodig, waardoor het weer meer aantrekkelijk wordt.

Maaltijden (ontbijt en avondmaal) waren prima. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Goede locatie om de streek (erg gericht op natuur) in alle windrichtingen te verkennen. Aanbod van gewone en elektrische fietsen is zeker een pluspunt. Rustig gelegen. Ruime parking aan het hotel.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Een heerlijk verblijf met goede faciliteiten en goed eten.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Bij een dubbel bed verwacht ik een dubbel bed en niet twee losse bedden die makkelijk uit elkaar bewegen en waar je dan tussenin kan vallen.

De ligging langs het pieterpad. Onverwachte aanwezigheid van een bad. Kwaliteit van het ontbijt.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Zeer vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het 3- gangen diner was qua vlees en vis ok, maar de geserveerde groente en aardappeltjes zou ik kwalificeren als "sobertjes", eerder te verwachten bij plateservice.

Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

kan zoveel meer betekenis hebben
    • Tweepersoonskamer met Douche

De vieze vloerbedekking. Was erg gedateerd wel schoon. Wc is makkelijk als je gedronken hebt,je blijft ertussen zitten en kunt slapen zonder te vallen zo smal!

Het bed was comfortabel

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Aangenaam verblijf met bijzonder vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met Douche

Badkamer erg gedateerd - tegelvoegen leken niet meer erg proper; badkamer zou volledig gerenoveerd moeten worden voor een betere hygiene en fraaier aanzien.

Kamer prima ingericht met goede bedden en voldoende beddengoed. Ontbijt was zeer uitgebreid en smakelijk. Diner goed verzorgd en goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Prima hotel voor vrije tijd en zakelijk overnachtingen.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Ik werd vooraf zowel gemaild als gebeld met de vraag of we willen dineren. Met name het bellen hierover vind ik opdringerig. Overdag gebeld worden over privézaken, vind ik niet prettig.

Ruime, schone kamer met een leuk uitzicht op de tuin.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Ontbijt was heel goed.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Kamer gereserveerd voor 60 euro Bij aankomst moest ik 73 euro betalen. Kreeg een grotere kamer waar ik niet om had gevraagd.uiteindelijk toch 60 euro betaald,maar als ik niets had gezegd,had ik 73 moeten betalen. Badkamer schimmel toilet vies (kalk)

Ontbijt was heel goed. Personeel heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Zeer basic
    • Tweepersoonskamer met Douche

geen haardroger en waterkoker op de kamer, geen roomservice beschikbaar en vrij prijzige gerechten in het restaurant. ook is het zeer gehorig en de tv is vrij klein. verouderd.

lekker bed en een prima ontbijt

Eenvoudig maar doeltreffend.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamer en ontbijt zijn niet van een bijzonder luxe. Inrichting zeer basic en bij ontbijt koffie in kannen die er al even stonden en roer-eieren waren niet heel warm.

Personeel

• Beoordeeld op: 19 november 2016

onze ervaring in fletcher hellendoorn
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Een leuning naast de trap voor de hoofd ingang is gemakkelijk voor minder mobiele gasten , evenzo is een invalidentoilet eigenlijk een must.[mijn vrouw had recent een heupoperatie onder gaan] in het bad douchen is normaal al niet aan te raden ,maar onder deze omstandigheid zeer zeker niet

Het ontbijt was prima ruime keuze zowel brood als beleg . De kamer was goed eveneens de bedden, prima. Medewerkers prima hulpvaardig en service gericht.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Eenvoudig hotel met goede bedden op goede locatie.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Fletcheriaanse gebreken noemen wij het inmiddels . Scheur in vitrage, vlekken op tapijt wiebelstoel.. Klein achterstallig onderhoud, dus.

Goede prijs kwaliteit. Goede ligging ten opzichte van het centrum.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

een goede service en heel vriedelijk personeel
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

ik liep met een rollator was even behelpen maar geen pribleem

voor en nacht voldoende voor de toekomst zeker aan te bevelen. e.v.t. voor langer verblijf

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Prima overnachtingshotel.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Erg zachte bedden waar je in wegzakt maar anderen vinden dit misschien prima. Basic kamer maar verder goed voor een nacht ( aan de andere kant is daar de overnachtingsprijs ook naar). Hotel lijkt op een aantal punten gemoderniseerd maar sommige aspecten; zoals oude lift en vloerbedekking op de gangen. mogen aangepakt worden.

Zeer uitgebreid ontbijt , goed verzorgd en vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteit verhouding. We hebben geen gebruik gemaakt van andere faciliteiten dus kunnen hier niet over oordelen.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Voor Pieterpadwandelaars een uitstekende overnachting
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Douche in badkuip vergemakkelijkt niet in- en uitstappen, douchekop niet in hoogte verstelbaar, water wordt niet optimaal tegengehouden want de vloer was nat.

Ruime kamer, uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

De kokkin Mevr.
    • Eenpersoonskamer met Douche

De kokkin Mevr. Saskia heeft de menu steeds glutenvrij gemaakt, waarvoor hartelijk dank. Daarnaast waren de dames en heren aan de receptie steeds vriendelijk!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

heerlijk hotel
    • Tweepersoonskamer met Douche

erg goed ontbijt ( inbegrepen in kamerprijs bij onze boeking) Kamers mooi opgeknapt en prima wifi verbinding. Vriendelijk personeel is echt het vermelden waard. Allemaal top

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

De bedden waren goed
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was zeer warm de vin werkte niet de zeepdispencer deed het niet het ontbijt werd niet aangevuld de vloerbedekking zag er niet uit

De bedden waren goed

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Prima uitvalsbasis voor de Sallandse Heuvelrug
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer op de tweede verdieping was zeer warm. Een zonnescherm is op warme dagen op de bovenste verdieping echt nodig.

Prima kamer, goed ontbijt. Prettig terras voor het hotel. Ook de fietsen die wij huurden waren perfect.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Goed voor verdere bezichtiging van de omgeving
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamers waren zeer warm er was geen airco en we sliepen onder het dak denk ik kamer 301 En we hebben tijdens de nacht niet goed geslapen enerzijds door de warmte en anderzijds door de muggen misschien een vliegenraam dat hieraan kan verhelpen

De vriendelijkheid van het personeel en het ontbijt was voortreffelijk