Beoordelingen over Fletcher Hotel-Restaurant Langewold 4-sterren

Ceintuurbaan Noord 1, 9301 NR Roden, Nederland

#7 van de 8 hotels in Roden

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 10 november 2018

Sorry weinig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen koffie of thee aanwezig op de kamer. Geen kledinghangers in de kast. Douche gedateerd schimmel slechte voegen douche kop lam. Vloerbedekking op trappen gescheurd zit los Stopcontacten zoeken, bedrading te kort bv tv. Ontbijt uitgebreid maar afbakbroodjes beter niet nemen.

Sorry weinig.

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Ontbijt was goed en de bedden ook.

Van de kamer die we hadden gereserveerd deed de verwarming het niet. Dat was bij de boeking wel bekend Moesten uitwijken naar een standaard kamer.

Ontbijt was goed en de bedden ook.

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Ruime kamer, goed ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als ik een korting heb van booking krijgen zij die ook per mail. Toch probeert men eerst het volle pond aan te rekenen. Niet netjes. Zelfs als ik reservering toonde deed men net of ik geen gelijk had.........

Ruime kamer, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

We komen terug, vanwege de goede centrale ligging een bereikbaarheid
    • Suite

Geen minibar op de kamer, gemis denk ik. Daarnaast De kleine gebreken. Hier en daar kapot stucwerk, plafondplaten met vlekken, etc. Dat is jammer. Zet in op een full time klusjes man of vrouw Fletcher hotels en houd alles tip top.

De koffie, en het attente personeel

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Verschrikkelijk duur voor zo.n oude ongezellige kamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was zo uit de jaren 80. Vloerbedekking is zo onhygiënisch. Laag bed .lage wc.een hoog bad waarin je moet stappen om te douchen.alles wit.ongezellig en oud bollig. Geen waterkoker voor een bak thee.1 fotodoek aan spier witte muren. We hadden een luxe kamer met 2 losse bedden maar ik vraag me af hoe de standaard kamer dan Was?en wat hier luxe aan was.

Het ontbijt. Niet super uitgebreid en gezellig maar vers brood genoeg.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Roden prima uitvalbasis
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden de luxe kamer geboekt, grote van de kamer is prima maar updaten zou geen overbodige luxe zijn. Verder vinden wij het jammer dat er geen thee en koffie op de kamer aanwezig was.

Het ontbijt was uiteraard goed verzorgd, en vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Prima.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima. Ontbijt simpel maar lekker. Inchecken moest s'nachts , kon s'middags maar niet al op hotel kamer gelukkig stonden onze spullen daar snachts wel. Maar heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Het diner was excellent!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zelf zijn nodig aan opknapbeurt toe (behang kapot, bureau is toe aan nieuw verflaagje). Wel alles schoon. Alle zeepdispersers leeg.

Het diner was excellent! De keuze (zoals ook door anderen aangegeven) is beperkt, maar de uitvoering was bijzonder (speciale smaken, goede hoeveelheden, fijne combinaties, huiswijn prima).

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Goed ontbijt, vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Schoonmaak. Balkon vuil en vol met spinnenwebben. Badkamerplafond ook vol met spinnenwebben. Gezien prijs voor de kamer had ik wel koffie/thee voorziening verwacht. Slechte kussens. Kamers gedateerd. Wrang detail; op woensdagavond boeken en op donderdag aanbieding 25 euro per nacht incl. ontbijt. Stuk voordeliger dan wat wij betaald hebben. Dit benoemd bij de receptie, maar geen enkele tegemoetkoming o.i.d.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel. Grote kamer.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

nodig voor werk maar zou er zelf niet heen gaan
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

onderhoud van het hotel is slecht mag echt wel opgeknapt worden. Personeel niet echt aardig koks die buiten op het terras zitten te roken en bier zitten te drinken en hun levensverhaal vertellen, echt niet nodig. gemis van koffie en thee op de kamer

locatie was handig en parkeren was fijn verder weinig spanneds

Het ging wel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het ontbijt was er een ruime keuze aan brood en broodjes, maar niets dat ik met mijn glutenintolerantie daarvan kon eten. Zoiets als rijstwafels had ik erg op prijs gesteld.

De kamer was ruim en het bed was goed.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Aangenaam.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Service in ontbijtzaal kan beter, als personeel attenter is. Bij het afrekenen bleek de dienstdoende liever zijn gesprek in het kamertje erachter te hebben voortgezet dan tijd aan ons te besteden. De bedden zijn wel érg zacht. De restaurantprijzen vinden wij bijzonder hoog (een huiswijntje à 27 euro!).

Keurig ontbijtbuffet. Ruime kamer. Gelegenheid om accu van e-bike in stalling op te laden.

Prime voor een paar nachtjes, prachtige omgeving.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het eten was eenvoudig, het bestelde stokbrood met smeerseltjes bleken droge boterhammen te zijn die van het ontbijt over waren

Ontbijt was prima, ruime kamers met een goeie stoel voor2 personen is ook erg prettig .

voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

miste toch wel een koffie/thee voorziening op de kamer

Het ontbijt was fantastisch ! grote schone badkamer met douche en bad ! en heerlijk warm water

Heerlijke dagen gehad !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was gedateerd . Het was jammer dat we ons in bad moesten douchen.

Het ontbijt was geweldig ! Het personeel was vriendelijk. De locatie was prima.

Onverwachts aangenaam
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was helaas geen minibar op de kamer. Er is en fitnessruimte met slechts 4 toestellen en de sauna gaat al om 10 uur dicht. In de directe omgeving valt weinig te doen maar met de auto ben je in 20 minuten in Assen of Groningen.

Onze kamer was heerlijk: groot met balkon op de hoek lekker rustig enorm 2 persoonsbed fijne badkamer apart toilet waterkoker strijkplank en strijkijzer....Echt boven verwachtingen. Ontbijt was standaard maar er is voldoende keuze.

De suite
    • Suite

Jammer dat er best wat achterstallig onderhoud is in de kamer en badkamer. Zwarte randen in de kit, verf her en der eraf, scheuren in de muren. Geen koffiekopjes op de kamer (zal vergeten zijn) De verwarming/airco/ventilatie werkte niet die knipperde constant in een error.

Mooie ruime kamer met televisies lekker groot bed en ook een balkonnetje waar je kan zitten met grote schuifpuien waardoor je lekker frisse lucht naar binnen kan krijgen. Leuk met de gashaard in het midden als scheiding. Mooie ruime badkamer met jacuzi en stortdouche.

Schoon en hygiënisch. Het ontbijt is erg goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wel duidelijk te merken, dat de spullen in de kamer oud zijn. En de stoelen waren aan vervanging toe.

De kamers waren schoon. De beddengoed hygiënisch. Ontbijt erg goed.

In ieder geval voor 4 sterren niet meer boeken.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vers ontbijt,het bleek wel dat het niet vers was,de kruimels lagen op de grond,je moest flink snijden om je bolletje te openen.

De badkamer is aan vernieuwing toe,tegels gescheurd. Broodjes waren niet vers. Had voor 2 mensen 1 kamer geboekt en moest i.p.v.114,124 euro betalen.

Booking.com slechter kan niet.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de Booking app kon ik annuleren. Tot nu toe niets ontvangen ben gewoon bedonderd door Booking.com en accommodatie doet niets dan geen discussie. Schandalig behandeld door Booking.com. Jammer

Gedateerd hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel verlichtingknoppen deden het niet, airco was niet actief, was van vroeger, nu buiten gebruik, verluchting badkamer/wc minimaal, kamer gedateerd. Saunawarmte op de gang. Verf/ behang heel erg oud.

Goede bedden

Geweldige omgeving voor een fietstocht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen koelkast aanwezig op de kamer , geen nachtkastjes naast bed, beetje gedateerde inrichting

Geweldige omgeving voor een fietstocht Heerlijk ontbijt

Ok
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bed/matras , geen water op de kamer en ook niet in de automaat. Geen toilet artikelen zoals body lotion , douche cap , shampoo/cremespoeling etc.

Tot binnenkort
    • Suite

Het valrisico in de douche. Heel gladde tegels. Een zitkrukje in de badkamer zou ik op prijs stellen. Een mineur technisch probleempje met de verlichting werd tijdens mijn verblijf niet opgelost. De airco was tijdelijk buiten werking.

De plezierige benadering door alle medewerk(st)ers. Fijn ook dat de gasten inmiddels volwassen genoeg zijn om glazen in plaats van kartonnen bekertjes in de badkamer te vinden. Mijn vrienden die ik voor een diner had uitgenodigd werden extra in de watten gelegd. Het was mijn tweede maar zeker niet laatste verblijf.

slecht te beoordelen na een nacht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de badkamer en toilet op de zwarte tegels zag je diverse vieze plekken. Niet erg schoon, Zichtbaar ook stof op tafel en in badkamer.

het ontbijt was doorsnee, kamer prima qua grootte en inrichting

Was prima
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onder het bed lag aardig wat stof,en er zat een scheurtje in het glasgordijn,en alles was een beetje verf vanaf

Het ontbijt was prima. Het eten was goed

Prima voor 1 nachtje
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden waren een beetje doorgezakt. Het ontbijt personeel niet erg gezellig..

10 minuten van de sauna waar wij de hele dag waren ideaal. Konden nog laat inchecken. Alles zag er erg schoon en netjes uit

Mooie locatie, mooi groot kamer heel verrassend !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijtbuffet bevielen ons heel erg tegen..was beperk voor een 4****, weinig keuzes. ..maar personeel was heel vriendelijk dat is ook belangrijk. .

Mooie locatie, mooi groot kamer heel verrassend !!!!

Gevallen viet sterren hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer met schimmel in natte cel. Kapot veiligheidsglas. Oubollige jaren 70 inrichting zo kaal als het maar kan. Geen disposbles. Verf eraf gebroken tegels enz en mini tv.

Het vertrek de volgende ochtend want het ontbijt was goed.

Mooie grote kamer en bed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ongezellig restaurant en bar. Echt weinig sfeer. Personeel s'avonds in de bar alleen bezig met opruimen ,bestellen en kassa opmaken . Hét was er behoorlijk warm. Niet alleen in restaurant en bar. Maar ook in de gangen én kamer

Mooie grote kamer en bed. Wc en badkamer waren gescheiden. En badkamer had een bubbelbad.

Zeer schone kamers!
    • Suite

Tijdens het diner werden we niet goed bediend door het personeel. Ze wisten niet veel over de gerechten en we moesten telkens erg lang wachten op onze drankjes

Zeer schone kamers! Ontbijt was niet uitgebreid maar wel erg lekker

Viel wat tegen!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

1.De receptioniste had nog maar ons hoofd gezien en vroeg reeds om te betalen ,dit nog nooit meegemaakt ,we hadden nog niet eens de kamer gezien 2 Bij het diner werd er gevraagd of we brood erbij wilde ,ook nooit meegemaakt vooral dat je dan 3,5€ moet bij betalen De kamers zijn aan herschildering toe! Mijn bedenking zou zijn ,gaat het niet goed met de fletcherketen,?

De croissants waren 1ste dag niet dat,ze waren precies in de mand gegooid !en taai 2de dag beter Het enigste dat we positief vonden is dat ze mijn nexcares wegens blessure voor mij in de diepvries gelegd hebben.

familie verast.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamers zijn behoorlijk aan een opknap beurt toe en het balkon met de tegels gepoetst worden.. de wc..bad was top ... over al was de verf af en sleitage te zien van de jaren....

terras en de eetzaal

Het verblijf was goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor een 4-sterren hotel was er weinig extra's. Het ontbijt had best uitgebreider gemogen met vers sap, verse broodjes (was alleen op zaterdag er) en verschillende soorten jam (er stond 1 pot). De kamer was schoon, maar moet kennelijk nog geverfd worden (bureau en deur).

De ligging en het balkon bij de kamer

Prima fiets omgeving!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het onvriendelijke gedrag van de mevrouw bij de receptie bij aankomst. Een "zoek het zelf maar uit" houding. Verouderde badkamer, waarbij je in het bad moet klimmen om te douchen achter een douchegordijn!!! Haar op de handdoeken en vlekken op de vloerbedekking. Scheur in het overgordijn. De tegels op het balkon waren erg slecht en ongelijk.

De omgeving.

Prettig verblijf van 2 nachten gehad!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Chemische lucht in beddengoed, gemeld bij uitchecken, zou gecommuniceerd worden naar huishoudelijke dienst.

Goed ontbijt en vriendelijk en behulpzaam personeel Kamer met bad, aparte douche en apart toilet!

Te ouderwets voor een echt 4 sterren hotel, maar voor wat je...

Mag allemaal wat moderner

Te ouderwets voor een echt 4 sterren hotel, maar voor wat je betaald is het in mijn ogen een goede prijs/kwaliteit verhouden. Personeel is erg aardig en gastvrij. Kegelbaan is gratis beneden, dus dat was leuk om te doen. Is wel allemaal verouderd, maar het werkt en voor een uurtje is het prima vermaak.

Goeie koffie bij t ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Restaurant was beneden de maat. Bediening was slecht, dingen werden door elkaar gehaald, bestellingen klopten niet. Hotel kamer was slecht gepoetst, kwam nog tablet / of snoepje op de grond tegen van de vorige gast..

Goeie koffie bij t ontbijt

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Overnachting vanwege NK van onze dochter Mirthe.Prima kamer en bed. Goed uitgerust met als resultaat dat Mirthe de volgende dag kampioen van Nederland is geworden.

Gedateerd in alle opzichten. Zelfs t ontbijt van gisteren.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers erg gedateerd. Meubels sleets. Ontbijt leek in eerste instantie prima, totdat je de broodjes nader bekeek. Smaakten taai en droog. Niet vers!! Over all het geld niet waard.

Inchecken ging vlot

Goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De serveerster van het diner had het duidelijk niet in de vingers en was niet vriendelijk. Dat was jammer. De afzuiging kon vele malen beter.

Het ontbijt was goed. De kamers ruim en schoon.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Voor de prijs een prima hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gegeven de prijs en de beschrijvingen (beoordelingen m.n.) op internet vond ik eigenlijk alles prima. Het klopt wel dat het - volgens sommige beoordelingen - outdatet is. Het hotel is toe aan vernieuwing/verfrissing, maar dan zullen de prijzen ook meteen omhoog gaan. Alle functionaliteiten zijn aanwezig.

Prima hotel voor één nacht business. Voor mij dichtbij de locatie waar ik de volgende dag moest zijn. Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Lekker ruime kamer. Prima bed. Het voldeed aan de verwachtingen.

Alles was naar onze wens , we moesten niets meer hebben !!!

DE ontvangst was heel goed vriendelijk en behulpzaam, evenals bij het uit checken, vriendelijk personeel bij het ontbijt, ze was behulpzaam en we konden wel eens een grapje maken van beide kanten, alles was netjes en proper en een ruim aanbod om te ontbijten !!! zeker voor herhaling vatbaar of elders :-)

Prima prijs kwaliteit verhouding
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De sauna is erg verouderd. Er was flink achterstallig onderhoud. Stoombad deed het niet. Lampen niet vervangen.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Na klachten over luidruchtige buren, werden we overgeplaatst naar een mooiere kamer,zonder extra kosten.

Aardig hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles mag wel weer een keer geverfd worden. Het was een beetje vergane glorie. Op de balkons werd gerookt door onze buren, dit rook je duidelijk. Op de kamer was er geen koffie/thee of koelkastje.

Het ontbijt was goed. Het personeel was vriendelijk. En het is makkelijk bereikbaar met de auto, ook was er ruim voldoende parkeergelegenheid. Vanuit Roden zit je zo in Groningenstad en dichtbij de hunebedden en Westerbork.

Hotel voor korte trip
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer en meubilair heeft zeker een onderhoudsbeurt nodig. Douchen in bad.

Ruime kamer. .mooi restaurant en bar..goed ontbijt. .vriendelijke medewerkers. Dichtbij centrum Roden.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Iets snellere bediening zou gewenst zijn. Moest lang wachten op de kaart tijdens het avond eten. Ontbijtbuffet werd te laat aangevuld.

Perfecte kamer en faciliteiten.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

een echte aanrader

meer stopcontacten bij bedzijde en misschien een keer een mooier tapijtje.

super ontbijt en lief personeel! zeer hulpvaardig. Ook het eten werd aangepast aan onze wensen en was heerlijk. De kamer was zo ruim en dat was zeer prettig met ons rolstoelkind erbij. Oke het tapijt was wat oubollig en er zat een vlek in maar kamer was verder goed schoon. Stopcontacten waren wel wat beperkt. Maar dit hotel is zeker een aanrader.

de rust / stilte in de kamer en de ruime kamer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- schoonmaak kamer, wand bij wastafel allemaal spetters (tandpasta?) - onderlaken bed te krap / klein - net iemand nieuw in de bediening restaurant, ze had nogal een air maar snapte niet alles, daardoor liep alles in het honderd, kreeg pas na ongeveer 15 minuten menukaart. werd me niet gevraagd of ik wat wilde drinken. daardoor kon en wilde ik alles observeren. ik had 3 gangn menu wel genoemd maar daar had ze niks mee gedaan. onwennigheid?

de rust / stilte in de kamer en de ruime kamer

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

kwalitatief in orde
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hoogte van het toilet, of beter gezegd de laagte van het toilet. Als ruim 80-jarige was het risicovol om een boodschap te gaan doen.

Ontbijt was prima; service idem. De kamer was wat je mocht verwachten.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Voldoende, komen zeker terug voor een aanbiedingsprijs.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het viel niet tegen, alleen het ontbijt viel tegen vergeleken met anders fletchershotels.

Het ontbijt was matig vergeleken andere Fletchers hotelschepen viel

Fijn hotel met vriendelijke service
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijtbuffet was standaard in keuze maar wel goed verzorgd en vers.

De grote kamer was echt heel fijn, het leek wel een appartement zo ruim. We kwamen binnen via een entree, waar de badkamer en toilet aan grensde (beide aparte ruimtes) en vervolgens naar de ruime kamer met balkon en zitje.

matig, is dat we bij familie op bezoek gingen in de buurt, niet aan te bevelen als hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijtbuffet is te eenvoudig, en buiten op het balkon is sinds geen maanden schoongemaakt. Verder lagen er precies 2 zakjes Nescafé, een beetje te precies. We kwamen 's nachts pas op de kamer, maar ik denk dat er al vanaf het moment dat de kamer was schoongemaakt, er een electisch ventilatorkacheltje aanstond, onverantwoord gewoon!

Geen goede verhouding prijs-kwaliteit
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was er basic en verjaard. De bedden waren heel laag en lagen niet lekker. Het bed en nachtkastjes bladderde de verf af en de inrichting van de kamer was erg oud. Ook de badkamer was niet zoals ik die bij een hotel verwacht, maar komt goedkoop over. Oftewel, een renovatie van de kamers is geen overbodige luxe! Het ontbijt was erg lekker. Het was alleen jammer dat bijna het gehele warme buffet op was! Wij moesten zelf de gastvrouw opzoeken en vragen of er nog bijgemaakt kon worden aangezien het nog maar 9:00 was. Wij waren assertief, maar veel mensen durven dit niet te vragen. Qua prijs - kwaliteit zou ik zeggen dat ik te veel heb betaald, terwijl ik normaal gesproken erg tevreden ben met de fletcher hotels.

De aanvang en restaurant zag er mooi verzorgd uit.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Heel fijn en gezellig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verlichting op kamer. Bedlampjes gaven weinig licht om te lezen. Tv is te klein in verhouding met afstand tot bed.

De luxe comfortkamers. Ontbijtbuffet was prima.

Niet duur, maar achteraf toch te duur.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kwam laat aan, vroeg aan receptioniste of er flesje water op kamer staat. Wist ze niet, deed verder geen moeite. Op de kamer gekomen blijkt de deur naar buiten geheel open te staan, kamer temperatuur ongeveer 7 graden. Verwarming achter het gordijn dus die deed niets, bovendien ging die uit na 11 uur of zo. Niet echt warm gekregen dus. Ook verwarming in badkamer stond uit. Verder was deze kamer echt wel aan een opknapbeurt toe. Tegels en schilderwerk badkamer echt aan een beurt toe.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Plezier verblijf.

Geen idee.

Bij binnenkomst werd ik herkend (4e bezoek) en vroeg de dame of ze mijn drankje alvast klaar kon zetten. Ze wist wat ik vorige keer gedronken had. Dus na het plaatsen van mijn koffer op de kamer kon ik direct relaxen en van mijn drankje genieten.

Eenvoudig hotel, prima voor een nachtje
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer is best gedateerd, kapot rooster in badkamer, gat in de deur, butsen uit de wasbak en het ligbad. Verder veel spinraggen langs muren en plafond. Alle hoeken van de bed ombouw gescheurd. Het kan beter.

Positief uitstralend personeel, eenvoudige kamer, prima lounge en goed ontbijt.

Een goed verblijf voor iemand die met iets minder genoegen neemt tegen een scherpe prijs.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was toch wel gedateerd en niet 100% in orde. Verder is het hotel niet heel modern maar alles is aanwezig, de bar en restaurant zijn wel modern en gezellig ingericht.

De lounge en ontbijt waren we zeer tevreden over.

De hartelijke service EN dat de mountainbikes gewoon mee op...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We vinden de kamers erg verouderd en ouderwets tov beneden. Wat heel erg jammer was is dat er niet eens een koffiezetapparaat of waterkoker was.

De hartelijke service EN dat de mountainbikes gewoon mee op de kamer mochten was echt subliem!!

Het was een goed ontbijt,genoeg keuze, ruime kamer, de...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

we hebben daar de lunch genuttigd en het brood was oud en had uitgedroogte korsten

Het was een goed ontbijt,genoeg keuze, ruime kamer, de televisie hing bijna in de hoek van de kamer terwijl het bed er een stuk ervoor stond je moest scheef kijken om tv te kijken en te ver weg

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Ligging is voor ons doorslaggevend. En voor 1 nacht is het goed genoeg.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is heel hard aan een opknapbeurt toe. Verfwerk op de gang afgebladdetd, douche in het bad is niet comfortabel. En zorg alsublieft eens voor fatsoenlijke hoogdkussens. Die slappe kleine kussens kunnen echt niet (ik neem dus altijd maar m’n eigen kussen mee).

Kamers zijn redelijk, ontbijt prima

• Beoordeeld op: 16 december 2017

We hebben kunnen overnachten en prima ontbeten in een vergane glorie hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg gehorig, zeker als de Poolse buren op het balkon stonden te roken. Niet alleen het geluid kwam door de kieren naar binnen, ook de rook. De sauna is vergane glorie. Erg oud en niet heel heet. De stoomdouche was helaas defect, die gaf alleen ieder kwartier een borrelend geluid vanwege de reiniging maar in het geheel geen stoom. Er hing geen briefje bij dat deze defect is.

Ontbijt was goed en de kamers ruim. Personeel was vriendelijk. De kamers waren schoon.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Prima om een nachtje in Roden door te brengen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Beetje gedateerd, de deurdranger werkte niet meer zo goed zodat de deur met veel kabaal dichtklapte.

Voor de prijs een goed hotel. Ruime parkeergelegenheid voor de deur. Lekker dat er een balkon bij is.

Het snelle inchecken.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat onze kamer aan de weg kant lag en het tapijt in de kamer vond ik als astma patient niet prettig. Ook omdat huisdieren zijn toegestaan niet fris.

Het snelle inchecken. Het gratis parkeren, gratis WiFi en zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Prima verblijf die ik het volgende bezoek aan Roden weer ga boeken.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Factuur zaten fouten in. Er was te veel berekend. Was wat moeizaam om de juiste gegevens op de juiste plek te krijgen.

Vriendelijk personeel. Fijne bedden.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

prima hotel met vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het ontbijt was het erg druk en weinig personeel waardoor niet alles bijgevuld was op het buffet. Overigens verder wel prima ontbijt.

Vriendelijk personeel. nachtportier was extra klantgericht en heeft ons nog voorzien van een drankje, ondanks dat de bar al dicht was.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Slecht, teleurstellend hotel...
    • Suite

Suite geboekt met bubbelbad, echter bubbelbad deed het niet. Achteraf bleek dit bekend te zijn, aangezien de technische dienst de onderdelen al had besteld, maar er werd gedaan alsof dit niet bekend was. We konden niet om 15.00 uur inchecken vanwege een "miscommunicatie". Ontbijtzaal was vol op zondagochtend en we moesten meer dan een halfuur wachten voor een plek. Daarnaast veel bakken leeg en we moesten vragen om borden. Vrijwel iedere gast die uit checkte had klachten, zeer uiteenlopende klachten. De flessen wijn als goedmakertje stonden gewoon klaar bij de receptie en vlogen dan ook de toonbank over. Financiële compensatie gekregen maar niet in verhouding. Voor ons geen ontspannen / relaxed weekend maar veel gedoe en veel tijd verloren gegaan. Wij gaan hier niet meer naar toe terug. Enkele personeelsleden waren oprecht betrokken maar konden ook niks doen. Er werd bevestigd dat het een zooitje was...

De ruimte van de suite en de locatie

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Langewold : een omreis waard
    • Suite

Te gladde vloertegels in badkamer, inloopdouche en toilet. Druk dessin vloerbedekking. Administratief misverstand (in mijn voordeel) waarvoor geen verklaring kon worden gevonden.

Royale suite. Privé jaccuzi in de badkamer. Heerlijke haard. Prima restaurant met Bourgondische porties voor vriendelijke prijzen. Royale parkeerplaats.

Leuk maar niet voor herhaling vatbaar
    • Suite

Allereerst na al een uur onderweg te zijn richting Roden werden we gebeld dat door technische redenen onze suite niet beschikbaar was en of we genoegen namen met een junior suite, wij wilden natuurlijk de kamer die we geboekt hadden en na 2 keer heen en weer gebeld toch maar besloten om daarheen verder te rijden om te kijken of er is de buurt een luxe kamer te regelen was. Mijn vrouw heeft zeker nog een uur op haar telefoon gezocht naar kamers id buurt maar alles was volgeboekt. Uiteindelijk aangekomen in het hotel werd er gezegd uw kamer is beschikbaar het probleem is opgelost, we hadden op zijn minst een telefoontje verwacht dat het toch door kon gaan en niet in de stress zitten voor een slaap plek. Ook heeft het hotel een verzorgingstehuis uiterlijk en ziet er saai uit. De kamer was zeer mooi en hoort eigenlijk niet in het hotel thuis. Wat wij jammer vinden is dat het niet beter bij gehouden is Gordijnen waren los gebroken en moesten handmatig open en dicht gedaan worden, ook waren er problemen met de jacuzzi deze stopte na een paar minuten, en dat is toch wel waardoor wij de kamer hebben uitgekozen. De roomservice was netjes geregeld alleen je moet zelf je dienblad met vaat naar beneden brengen bij de receptie.

De kamer is super netjes en mooi gebouwd maar is eigenlijk te luxe voor het hotel. Mooie grote badkamer met jacuzzi en grote inloop douche. Een openhaard en een mooie sterren hemel. Het restaurant verdient echt 10 punten en smaakt voortreffelijk

Niet heel sprankelend hotel.

Te weinig personeel en niet echt heel klantvriendelijk. Komt allemaal goed bedoeld, maar niet professioneel over. Ontbijt is tot 10.30 uur. Om 9.50 uur is alles op. Dat wordt dan wel opgepakt, maar gaat allemaal langzaam en niet doortastend.

Grote kamers. Kleine wellness, maar wel prima.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Geweldig weekend met sublieme service
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

weinig keuze aan soorten koffie (cappucino, latte machiato, espresso...) bij ontbijt

zeer ruime kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel. Aparte afgesloten fietsenstalling en fietsen ter plaatse te huren. Keuze uit diverse soorten brood bij ontbijt.

Hartstikke fijn.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

er viel me niks tegen. wel valt op dat hier en daar het onderhoud van het schilderwerk beter kan. maar dat is een kritisch oog.

Het personeel was heel vriendelijk! heeft zelfs voor ons geregeld dat we nog wat konden eten in het restaurant omdat we heel laat aan kwamen door omstandigheden! het eten was luxe en heel lekker.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Het was er heel goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De sfeer van de eetkamer was nogal sobertjes. het had wel wat fleuriger gekund. Het noodde niet om er te dineren. e

Prima hotel, prachtige kamer met balkon. Personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

De ligging.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer is dringend aan renovatie toe. Nog zelfde inrichting als 20 jaar geleden. Was schoon maar zag er zeer gebruikt uit. Het ontbijt was minimaal en werd niet tijdig aangevuld..

De ligging.