Beoordelingen over Fletcher Hotel - Restaurant Nieuwvliet Bad 3-sterren

Zouterik 2, 4504 RX Nieuwvliet-Bad, Nederland

#1 van de 4 hotels in Nieuwvliet-Bad

6,2

Goed verblijf

Zie boven: hotelkamer verdient een vernieuwing, met name de badkamer.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De hotelkamer verdient echter wel een update : badkamer is nogal gedateerd en ruikt muf. Geen kapstok en maar een stoel in de kamer. Restaurant is prima.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

goede lokatie voor een korter bezoek

de kamers die we hadden zijn over het algemeen erg klein. voor één of twee nachten heel goed te doen, maar voor een langer verblijf wordt het erg benauwd op de kamers. erg warm ook in het hele hotel, maar zeker ook op de kamers. Vloerbedekking erg oud en vol vlekken, gelukkig verder wel schoon.

Personeel erg hulpvaardig en neemt alle tijd. Het ontbijt was verder ook uitstekend. Voldoende ruimte en alles wordt snel aangevuld. Lokatie aan zee met name voor de hulphond die wij bij ons hadden ook erg fijn.

Voor herhaling vatbaar. Zeker. Maar met de kamerprijzen ben ik het niet eens.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Terras. Vloerbekleding op de grond in de kamer.

Ontbijt en personeel dik in orde. Kamers zijn aan verfrissing toe. Kleine badkamer. Wij hadden comfort tweepersoonskamer met terras. Terras is niet gezellig om te zitten. Voor boeking van onze kamer betaalde wij voor 3 nachten 392€. Voor de vrienden had ik eveneens geboekt, maar daar zij maar 1 nachtje bleven had ik voor hun een comfort tweepersoonskamer geboekt aan 89€ per nacht. Wij hadden kamer 109 en de vrienden kamer 110. Juist dezelfde kamer met terras. Waar zit nu het prijsverschil? Goed voor de vrienden natuurlijk, maar minder voor ons. Nu heb ik het gevoel dat we toch wat veel betaald hebben.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

op basis van de referenties van andere reizigers had ik er voor die prijs meer van verwacht

de kamer waar we logeerden maakte een afgeleefde indruk- tapijt was ronduit vuil, ook op andere plaatsen (bvb in de bar gelijkaardige toestanden) - ik kan niet oordelen over de andere kamers maar op basis van wat wij in onze kamer zagen zou ik zeggen - heropfrissen/renovatie wordt stilaan dringend

Restaurant -avondmaal en ontbijt waren ok

Toppie👍👍👍

Jammer dat de kamer een beetje klein was en er geen douche was. Ik ben namelijk een beetje invalide.

Het was een heerlijk voldoende ontbijt.Een zeer lekkere fijne keuken met tof personeel.🤗🤗🤗 Het is er zeer leuk om te fietsen.😄😄😄

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

De ligging van het hotel is perfect.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Het hotel was verouderd, er hing een muffe geur op de kamer, en douchen in een bad met een gordijn is voor ons back to basic. Dan hebben wij thuis meer luxe, dus prijs kwaliteit klopte niet.

De ligging van het hotel is perfect.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

We hebben er van genoten.

Daar we een goede klant zijn bij " Booking-com " hadden we geen korting op ons verblijf. Fletcher Hotel geeft 5 % korting als klant. Wel spijtig.

Alles was naar wens.

Hotel ok, maar erg basic. Ligging top!

De kamer was erg basic en warm. Ze kon ook een verfrissing gebruiken. Het was een prima hotel om 1x te Overnachten, maar ook niet meer dan dat.

De ligging van het hotel was erg goed. Enkel de straat oversteken om op het strand te geraken

Verblijf is goed, personeel zeer vriendelijk. Maar veel dingen ver weg

Miste een koelkasten op de kamer en het kussen was veel te zacht voor ons. Dat na 22.00 uur alleen telefonisch contact mogelijk is in nood situatie. Ver verwijderd van winkels en tankstations

Het ontbijt was goed en de kamer neutraal, wel prettig dat er een fiets te. Huren was.

Verblijf prima waar het dienstverlening door de medewerkers betreft. Onvoldoende gezien de kamer

De kamer is verouderd en aan een grondige renovatie toe: - vloerbedekking versleten en vlekkerig - luchtbehandeling slecht - meubilair verouderd en niet meer compleet.

De dienstverlening van het personeel was prima en heel behulpzaam. Goed ontbijt en goede faciliteiten voor verblijf in rest-lounge e.d. Prima gelegen bij strand.

Ronduit slecht

De geboekte kamer werd door het hotel ge-upgrade naar een familiekamer. Lekker ruim maar interieur was sterk veroudert en aan vervanging toe. Vloerbedekking was vies en vol met bruine vlekken. De afvoer in der badkamer stonk naar rioollucht. Het ontbijt was eentonig niet creatief met weinig smaakvol. Van een bij de borrel bestelde tosti was de kaas niet gesmolten en van twee bestelde kroketten met brood was de vulling ijskoud. Bij vertrek werden er meer consumpties in rekening gebracht dan gebruikt. Wij hebben al in veel Fletcher hotels overnacht maar in dit hotel zal ik geen boeking meer plaatsen.

De mooie ligging dich aan het strand. Vriendelijk personeel.

Goed maar te kleine kamer.

De kamer was heel klein en verouderd (tapis plain vuil). 's Nachts komt licht vanuit de gang onder de deur.

Zeer vriendelijk personeel en lekker eten.

Dringend kamer 206 opfrissen !

De kamer, 206, viel echt tegen. Klein en met een nogal een heel vieze plek op tapijt en muur naast het bed. Een Kleerkast die bijna uit elkaar viel. Geen legplankje voorzien ! Voor de prijs die we betaalden mag het toch wat beter. Dit is geen twee sterren waard !.

De ligging van het hotel en het vriendelijk personeel

Goed toeven.

Sanitaire ruimteaan de kleine kant, bank zat niet prettig. Licht viel s'avonds gedeeltelijk uit.

Personeel erg vriendelijk, ontbijt en eten was goed.

• Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Ben nu enkele keren in dit hotel geweest. De buitenkant( schilderwerk kozijnen en deuren) zijn aan onderhoud toe. Als je een kamer met balkon hebt moet je goed opletten dat je je enkel niet breekt. Diepe goot.

Prima bedden,hygiënisch. Ontbijt gewoon, restaurant uitstekend

Goed voor 1 nacht!

De kamer had een hele muffe geur er hing zwarte schimmel aan het raam, vlekken op het tapijt en men merkte dat de badkamer niet goed gepoetst werd (volledig bestoft wc rol houdertje)

Super vriendelijk personeel

Vriendelijkheid van het personeel.

2 eenpersoons bed, als stel beland je snel tussen de 2 bedden in (ze schuiven snel uit elkaar).

Vriendelijkheid van het personeel. Het personeel deed zich heel veel moeite om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

redelijk voor kort termijn

kamer was vies, kussens ouderwets en slecht om te slapen. Balkon deur is enige middel om de kamer te ventileren, geen koelkastje in de kamer. Wc was geel van kleur, dus heeeeeel oud.

Ontbijt was goed,

Vuile kamer verre van Comfortabel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Vuile vloerbedekking en muren Ook vieze handdoeken rook als een oude dweil Kamer zeer verouderd totaal niet sfeervol dit was laatste keer bij Fletcher ...

Ontbijt en ligging

Voor de prijs was de kamer te klein.

Voor de prijs was de kamer te klein. Op een hoop plaatsen kan ik voor € 85/ 90,00 een kamer krijgen die 2 keer zo groot is met een SCHONE vloerbedekking. Op mijn slaapkamer was deze smerig.

Ontbijt was goed!

Men had beloofd dat er een afgesloten fietsenstalling was. Het slot was echter stuk, en werd niet gemaakt.

Ontbijt was goed! Personeel was vriendelijk.

De zee en het vriendelijke personeel

Slecht onderhoud: kapotte vlonders buiten op terras, te kleine kamer 202, afgeplakte tape bij de ramen die loslaat, kapotte sluiting voor de ramen, föhn die geen warmte geeft, vieze vloerbedekking, zwembad buiten gebruik

De zee en het vriendelijke personeel

Voelde mij in de vuile kamer niet comfortabel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

De kamer was verouderd en verloederd. Vuile muren, vuil vast tapijt, terras was groen, een lege fles op het terras van vorige bewoners, afloop bad en overloop lavabo zeer vuil. Prijs/kwaliteit zeer slecht.

Ontbijt was goed, het personeel heel vriendelijk.

De ritjes in de omgeving (belgie) waren heel aangenaam, het hotel zou ik aan niemand aanbevelen

De hygiene in de badkamer, de grootte van de kamer, de inrichting van de kamer, de klantvriendelijkheid van een deel van het personeel, de smerigheid van het balkon.

Het ontbijt was royaal

Helemaal niets

Alles zeker de vriendelijkheid personeel (behalve de dame die het ontbijt verzorgde na'n nette vraag of er nog broodjes waren kregen we vreselijk snauwend antwoord en hebben dat ook gemeld bij de receptie (viswijf antwoord)wij schrokken er alle 4van) maar voor de rest voor herhaling vatbaar en doen we zeker .

niet geslaagd
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

De kamer was veel te klein en is zeker aan een opknapbeurt toe. Het tapijt was niet om aan te zien.

ontbijt was heel goed, integendeel het diner was niet goed. De ribeye was niet lekker en de sliptongetjes waren veel te hard gebakken en droog.

Zeer vriendelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Vrij basic allemaal en wat verouderd ( zekrr balkon). Geen douche maar bad waarin je kan douchen. Geen leggers om kleren weg te leggen.

Zeer vriendelijk. Zwembad. Ligging.

Werd netjes behandeld.

Je moest staand douchen in het bad terwijl geen goede mogelijkheden waren om je vast te houden. De muur in het bad was beschadigd ik dacht eerst dat het ontlasting was. Je keek als je in de kamer kwam keek je tegen de achterkant van een kastje. Het kastje was te breed. Ik kwam om ongeveer 15.00 aan en er werd mij gezegd dat de kamer nog niet beschikbaar was maar na controle van de receptie bleek hij wel beschikbaar.

Ontbijt was goed. Ik heb alleen te veel gegeten.

We hadden eerst een kleine kamer en ze hebben aan de...

De vloerbedekking is vuil en zou mogen vervangen worden door iets dat beter te reinigen is. Het is de tweede keer dat de afrekening niet juist is en blijkbaar niet gemakkelijk aan te passen.

We hadden eerst een kleine kamer en ze hebben aan de receptie zelf aangeboden om een grotere kamer te krijgen.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Toffe vakantie ,en leuke ervaring .

Hotel is aan een opknapbeurt toe. Verouderd . Sauna was ondermaats en de helft werkte niet . Zou er niets voor mogen rekenen .

Grote kamer , zeer vriendelijk en behulpzaam. Mooie omgeving

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

prima verblijf voor een korte break

voor ons waren de matrassen te zacht en zakten door. ontbijt miste ik het verse bruinbrood om zelf af te snijden.

ondanks late incheck erg vriendelijk ontvangen, personeel was hartelijk.

Heel erg genoten door het lekkere weertje op ons balkonnetje en aan het strand
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Geen koffie of thee op kamer, geen frigo, glibberig in bad (antislip in bad verwerken)

Locatie, super vriendelijk personeel, de kamer met balkon super, heel dicht tegen het strand

Nooit meer!

Kamer was vies. Niet voor herhaling vatbaar. Tapijt was goor, wc rook niet fris. Tip: Neem altijd je slippers mee!

Strand was op loopafstand. Goede eettentjes.

gewoon matig

met het wassen was slecht te weinig druk op de douch kop terwijl de kraan goede druk had. en de kamers moesten eens opgeknapt worden ook de lift. het hotel moet eens gerenoveerd worden

Ontbijt was ok
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Kamer was pas gekuist na 16u omdat er een grote groep werd verwacht. Zeer vervelend. Door de grote groep was er ook geen parkeerplaats meer. We voelden ons totaal onbelangrijk geworden. Bowling bleek betalend.

Ontbijt was ok

Fijn verblijf, vriendelijk personeel, maar hotel is aan vernieuwing toe

Hotel redelijk verouderd. Dient wat opgefleurd te worden (lavabo’s toiletten aan het onthaal met roestvlekken). Geeft geen goede indruk vanaf de start...

Vriendelijkheid personeel

Ontbijt en personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Hygiene, uitzicht en de kamer is echt klein. Prijs kwaliteit verhouding is niet goed. Ik vond het te duur naargelang de kamer was

Ontbijt en personeel

Ondanks de wat koele wind (buiten Uw schuld) hebben we het toch een goede week gehad
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

De kamer was niet te ruim. Geen planken in de kast om nog wat spullen op te leggen. De broodjes bij het ontbijt waren niet echt luxe. Aardbeien in de yoghurt of kwark is ook wel lekker. Het welkomst drankje hebben we gemist. De douches bij de fitness ruimte behoeven onderhoud, evenals de plafondplaten in het zwembad.

De ligging .t.o.v. de Zee en de diverse (kust)plaatsen. Middelburg en Vlissingen makkelijk bereikbaar. Goed wandelen en fietsen

Goede vakantie, mede door het lekkere weer en de mooie natuur en het personeel

Kamer erg weinig verlichting Badkamer en kamer hard aan een opknapbeurt toe

Het ontbijt was goed En het balkon was lekker groot En voldoende (gratis) parkeergelegenheid

Goed en we komen zeker nog terug
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

De kamers waren hygiënisch maar de accommodatie verouderd. De vloerbedekking niet proper.

Het ontbijt was heerlijk, personeel heel vriendelijk. Ideale ligging van het hotel aan de duinen, vlakbij het strand en heerlijke fietsroutes in omgeving.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

vanwege verjaardag welke bij de receptie door zoon uit HongKong was gemeld was de kamer eerder

zie boven

ontbijt prima verzorgd en meer dan compleet.Kamer ook goed maar.......daar toch een belangrijke opmerking (klacht).De deuren vallen verschrikkelijk hard dicht;de zg deurdrangers staan veel te zwaar afgesteld.Je hoort ze van alle kamers met veel lawaai dichtvallen,tot `s avonds laat. Zeker wat aan doen!!!!!!!Verder over alles zeer content.

Zeker de moeite waard!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Er mag een update gebeuren van het interieur, maar het was wel proper en netjes.

Al het personeel was supervriendelijk. Het diner was heerlijk en de ligging is een perfecte uitvalsbasis voor prachtige wandelingen.

Vergane glorie

Dit hotel is dringend toe aan een renovatie. Zeer gedateerd en niet meer van deze tijd. Vloerbedekking in de kamer zat onder de vlekken. De vloerbedekking in de bar was tot op de draad versleten.

Het ontbijt was prima en de ligging is goed. Prima prijs.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Voor kort verblijf goed, goed gelegen dicht bij zee.

Hadden kamers samen geboekt, maar we lagen toch wel ver van mekaar af en op andere verdieping.

Kamers waren proper, wel wat klein en verouderd. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

De ligging is uitstekend om vanuit het hotel een wandeling...

De kamers zijn wat verouderd, zouden wel eens opgefrist kunnen worden. Zou het verblijf nog veel aangenamer maken.

De ligging is uitstekend om vanuit het hotel een wandeling of fietstochtje te starten. In de buurt vele leuke adresjes om iets te eten of te drinken.

Locatie was perfect,verblijf kon beter.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Ontbijt was in orde,kamers verouderd.Badkamer rook heel muf.Communicatie met baliepersoneel was pover,met veel moeite een lach en een groetje.Zwembad was niet beschikbaar zonder verwittiging.Deel van ontbijtruimte afgesloten wegens naar beneden vallen van tegels.Lawaai van het personeel 's avonds op de binnenplaats waar ze gingen roken,net onder het raam van de slaapkamer.

Mooie ligging, kamers aan renovatie toe.

Kamers waren verouderd en er hing wat een muffe geur toen we binnen kwamen. Venster open en we geur was weg, maar bij gesloten raam bleef we geur wat hangen.

Ideale ligging, vlak aan zee, doorsteek over de duinen aan de overkant van de straat. Ontbijt was lekker, restaurant (avond) was heel lekker. Er was ook een apart menu voor de kinderen.

De hotelkamer had weinig charme ook al functioneerde alles wel in de tweede kamer.

De kamer was heel klein en de eerste nacht ging het lichtknopje van de badkamer stuk: dus geen licht daar! Vervelender echter: de spoelknop van de wc ging ook stuk en een van ons moest naar het algemene toilet in de ontvangst hal, 2 verdiepingen lager. We kregen wel een andere kamer en nadat we ingepakt hadden heeft de staf ons verhuisd. De receptie was wel behuplzaam: maar dat was na 08.00....

Keuken is prima: ontbijt royaal en diner heel lekker met heel goede prijs kwaliteits verhouding.

de mooie omgeving is in schril contrast met de verouderde kamers van het hotel

de kamers zijn zo verouderd en afgeleefd. Vochtplekken op de muren, lampen die niet werken, vanalles dat aan de badkamer mankeert. We zijn al dikwijls, omwille van de ligging, in het hotel geweest en ondanks dat we de mankementen aanhalen wordt er niets aan gedaan. Integendeel de prijs stijgt. Ik denk dat dit de laatste keer is dat we naar dit hotel terugkeren. Spijtig want het is een mooie locatie maar andere fletchers zijn veel beter voor die prijs

de ligging en het personeel zijn top

De kamer was proper en volledig in orde.

De kamer was proper en volledig in orde. Het was een hoekkamer en bijgevolg hadden we een groot terras hetgeen steeds aangenaam is. Spijtig dat het weer nog niet warm genoeg was om er tenvolle van te genieten. Qua oppervlakte echter was de kamer aan de kleine kant. Verder waren we erg tevreden.

verouderde en afgeleefde kamers maar hotel met topligging en vriendelijk personeel

De kamer is ondermaats verouderd. Bijna geen verlichting en dan verlichting die er is is kapot. Vochtplekken aan plafond, badkamer ook enorm verouderd, droogrekje aan bad gewoon afgebroken, wc trok bijna niet door. Het ergste van al is dat deze mankementen elk jaar worden doorgegeven en er niets wordt aangedaan. Toch blijft de prijs altijd hetzelfde.

het personeel is heel vriendelijk. Topligging. We komen al jaren naar dit hotel enkel en alleen voor de ligging

prima midweek

douchekop zat los (bevestiging aan de stang) kamer had iets groter gekund

prima ontbijtbuffet schitterende omgeving voor sauna betalen was ons vooraf niet bekend (blijkt niet uit de site)

goede locatie, ondermaats hotel

het ontbijt valt tegen: zeer basic, pistolets steenhard, fruitsap is stroop aangelengd met water, buffet wordt bijna niet aangevuld en er is slechts 1 serveuse aanwezig voor 30 tafels. Hiernaast is de ruimte een cafetaria, waardoor je elk gesprek kunt volgen. kamer: zeer oude kamer met vlekken tegen de muur, amper verlichting, verluchting enkel mogelijk door terrasdeur volledig open te zetten. kleine tip: kijk niet achter de kasten, dan slaap je niet meer gerust en kijk niet naar de onderkant van de kranen, dan was je je niet meer gerust.

Hotel ligt dicht bij het strand, aangenaam voor wandelingen. Er was een oude bowlingruimte aanwezig, was wel tof. Tevens gratis parkeren voor het hotel.

Ontspannend
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Deze kamer was wel heel ruim in vergelijking met andere kamers waar we al eerder logeerden. Ook met het vriesweer was het vertoeven in de bar aangenaam;

Toch een leuk hotel op een fantastische plek met vriendelijk personeel , goed schoongemaakte kamers

De kamer was klein, vloerbedekking met een grote vlek op heel zichtbare plek. Tv niet recht voor het bed. Kast ging moeilijk open en dicht. Het bed was té zacht. Badkamer aan vernieuwing toe. De trespa aan de buitenkant van het hotel ziet er verweerd en oud uit.

Ontbijt was prima!

De lokatie

De vloerbedekking van kamer 104 was erg smerig, lampen stuk, gordijnen stuk. Bij het inchecken werd ons verteld dat we een gratis upgrade gekregen hadden. Ik zou niet willen zien hoe de andere kamer eruit zag! Geen nachtportier aanwezig!

De lokatie

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Langer dan één overnachting zou ik hier niet boeken.

Kamers zijn aan een opknapbeurt toe. Toiletpapier bijna onbereikbaar. Een hogedrukreiniger rondom het gebouw en de terrassen zou wel gekomen zijn. Een douchecabine zou beter zijn dan een bad.

Ontbijtruimte is ruim en mooi, ontbijt was niet overweldigend maar genoeg. Zeer rustige ligging van het hotel. Personeel is super. Geen gebruik gemaakt van het restaurant welke er ook super mooi uitziet. TV met veel zenders waaronder ook Belgische en dat kan ik alleen maar toejuichen. Ruim terras. Prijs, kwaliteit was in orde.

Onthaal super.

Vloerbekleding van de kamer... Vloertapijt oogt minder hygiënisch.

Onthaal super. Restaurant uitstekend! Ovatie voor het kokend en bedienend personeel Prijs/kwaliteit super!

prijs / kwaliteit een topper.

de kamers zouden wat meer geïsoleerd moeten zijn; je hoort uw buur snurken (zal wel uitzonderlijke luide snurker geweest zijn); je hoort ook uw buur hoesten (zal wel een grote verkoudheid gehad hebben.

locatie is perfect; dicht bij zee. ontbijt is heel uitgebreid. De lunch 's avonds is ook super lekker! Betaalbaar en de prijs van de wijn is ook een meevaller.

het schoonmaken van de kamers.

het schoonmaken van de kamers. De eerste kamer die we kregen was gewoon vies. nieuwe vloerbedekking en een likje verf is geen overbodige luxe. het eten in het restaurant was weinig. 1 klein bakje friet voor 2 personen en als je dan bijbesteld kost zo'n bakje 3.50. schandalig afzetters.

Het ontbijt -diner was prima.

Het ontbijt -diner was prima. Alleen de vloebedekking kamer was erg vies.helaas was dat de vorige keer ook al vond dat niet erg hygienies. Verder waren wij tevreden.

Goed maar voor mij niet voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

De kamers waren te klein. weinig ruimte. Kasten waren zonder schappen om alles op te bergen. Wastafel liep niet af. Technieker moeten bijhalen.

restaurant, bar enz was goed tot uitstekend.

Heerlijk, compleet en voldoende

Wellicht die nacht, door de overvloedige wind, veel omgevingsgeluid. De keuken kon de toevloed van het aantal menu's schijnbaar niet aan. (Wachttijd tussen bestelling en voorgerecht 25 min, en wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht 50 min. is niet aanvaardbaar)

Heerlijk, compleet en voldoende

Heerlijk om er even tussenuit te zijn!

De benauwde lucht / warmte op de kamer. Er was geen raampje om ‘s nachts open te zetten.

Het zwembad. Het ontbijt. De ruimte bij de bar om tussendoor iets te eten en te drinken.

gewoon geweldig ontspannen en zeer aangenaam

ik heb geen min puntjes kunnen vinden.

het ontbijt was heel lekker en genoeg, jammer van de kleine tasjes voor de koffie , maar dat hebben we opgelost door theetassen te nemen.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Aangenaam en comfortabel verblijf met lekker en zeer uitgebreid ontbijt.

Geen toilet bij het zwembad is niet zo handig met kindjes.

Uitgebreid en gevarieerd ontbijt. Ruime familiekamer. We hadden ook een terras, dus dat was ook leuk. Het strand en een speelplein vlakbij. Zeer vriendelijk personeel. Verzorgd zwembad.

Eenvoudig verblijf op ,
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Het ontbijt was erg sober. Kamer erg gehorig. Opening onder deur zodat je op de gang alles kan verstaan wat er in de kamer gezegd wordt, geen privacy.

Het bed was prima!

Ontbijt + Diner

Kamers mogen opgeknapt worden. Meubilair beschadigd op kamer 208, Deur badkamer kan lik verf gebruiken. Rioleringslucht op de badkamer- geen prettige reuk bij binnenkomst op de kamer.

Ontbijt + Diner Vriendelijk personeel

Heel vriendelijk personeel.

Kamer wat krap. Weinig verlichting(enkel boven bed en bij het venster) .Misschien ook licht boven bureau,dit zou handig zijn om contactlenzen in te steken.

Heel vriendelijk personeel. Ontbijt en avondeten waren in orde!

Prima, maar voor de prijs die we betaald hebben, had ik een mooiere kamer verwacht.

De kamers zijn zwaar verouderd en moeten nodig gerenoveerd worden. Bijvoorbeeld, geen afzuiging op de badkamer, vlekken in de vloerbedekking.

Het personeel was heel vriendelijk, de locatie is geweldig.

Prima gelegen hotel voor een kort verblijf in Zeeland.

De kamers zijn klein en wat gedateerd, alles is wel aanwezig. De fietsenstalling heeft geen afdak, is slecht afgesloten en heeft geen stopcontacten om elektrische fiets op te laden.

Uitstekende ligging. Restaurant zeer goed, maar wat prijzig. Zeer goede ligging voor wandeling en fietstochten. Gratis parking en gratis Wifi maakt het aangenaam.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Receptie, en restaurant medewerkers zeer vriendelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Geen stoel bij bureau. Ontbijt begint pas om 08.00 en tot die tijd is alles aaredonker, niemand om bij uit te checken, en zelfs geen kop koffie te krijgen ondanks mijn vraag aan een medewerkster die om 07.00 het hotel binnenkwam.

Receptie, en restaurant medewerkers zeer vriendelijk. Prima eten en setvice in restaurant. Goed bed en prima badkamer.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

goed voor een nachtje na een avondje stappen

de kamer en de badkamer waren klein , hotel is aan renovatie toe .

voor 50 euro per nacht, ontbijt inbegrepen , is dit een zeer correcte prijs/kwaliteit voor de reiziger niet geen al te hoge eisen stelt . Rustige omgeving vlakbij het strand , doch verder niets te beleven .

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Vacantie hotel met erg vriendelijk personeel en mooie eet en ontbijt zalen

Kamer en badkamer zoals andere vacantie hotels aan de krappe kant, maar schoon en de prijs zeker waard.

Het ontbijt was zoals verwacht goed met ruime keuze. Het diner was goed, de sliptongetjes waren zoals het hoort in ruime boter en zonder paneermeel gebakken, heerlijk!

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Ontbijt was lekker uitgebreid, voor ieders wil wat, broodjes...

Er was niet iets waar we ons aan hebben gestoord

Ontbijt was lekker uitgebreid, voor ieders wil wat, broodjes overheerlijk vers. Kamers, naar netheid prima in orde, maar wel voor binnenkort wat renovatie nodig.