Beoordelingen over Fletcher Hotel Restaurant Sallandse Heuvelrug 4-sterren

Burgemeester Knottenbeltlaan 77, 7461 PA Rijssen, Nederland

#3 van de 6 hotels in Rijssen

• Beoordeeld op: 21 september 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De kamer was erg warm, gelukkig was er airco, maar daarmee werd het niet heel veel beter. 's nachts de airco aan vind ik niet fijn, maar het moest toch wel een paar keer een poosje. Ik miste een wekker om te kunnen zien hoe laat het was, alarm zit op m'n telefoon.

Het heerlijke bad, de prima bedden en het overvloedige ontbijt.

Zo jammer, gemiste kans. Mooie omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Kamer was niet schoon. Konden het raam niet open hebben, omdat de onderburen rookten en dit in de slaapkamer van ons kwam. 2 e nacht in een andere kamer (luxer volgens zeggen) Ook hier was het niet schoon. Airco echt vies, badkamer vloer niet schoon.Personeel doet hun best, ligt bij de leiding die niet de controles uitvoeren. Anders zie je deze problemen.!

De omgeving. De fietsen. Personeel doen hun best.

Door drukte in het hotel hebben we een ruimere, luxere kamer...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Door drukte van een grootgezelschap was er onverwacht een wachttijd voor het diner. Hierdoor hebben we er voor gekozen elders te gaan eten.

Door drukte in het hotel hebben we een ruimere, luxere kamer toegewezen gekregen. Omgeving en hotel zijn ons goed bevallen.

Prima gelegen hotel waar het aangenaam vertoeven is.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

We hadden een 3 gangen menu op voorhand besteld, maar blijkbaar was er iets misgelopen en hebben we wat anders gegeten (wat bovendien heel lekker was). Bij de afrekening ging men er van uit dat we toch die menu gehad hadden. Blijkbaar een communicatie stoornis... Na onze opmerking werd dat rechtgezet.

We kregen een upgrade van de kamer. Die was bovendien prachtig en erg rustig gelegen. Bovendien was het zeer aangenaam vertoeven op het terras, het restaurant en zeker in het zwembad. Hier komen we ooit terug om te fietsen.

plezierig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

ventilatie in kamer onvoldoende,je kunt wel een raam openzetten,maar er is geen muggengaas dus ook niet optimaaal

prima ontbijt!prima ruime kamer,mooie ligging

Een prettig verblijf midden in het bos
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De comfort kamers. We hebben een upgrade geregeld voor opa en oma die in een 'comfort' kamer zaten; die kamer was ouderwets, karig, heel warm en alles behalve comfort! Het raam kon er niet eens open staan (daarvoor konden we een blauwe multomap gebruiken als een soort stut.... say what?).

De dure kamers zijn zeer ruim en goed! Fijne badkamer, fijn balkon met zitje, fris geheel. Het ontbijt was vers, smakelijk maar niet heel uitgebreid. Geen verse jus, maar uit een pak. Vriendelijk personeel. Fijn zwembad!

Verblijf is niet wat wij er van hadden gedacht. Hotelkamers zijn aan vervanging toe.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Het ontbijt viel tegen, borden waren op, bijvullen van warme geklutste eieren waren op. Yoghurt was op. Slaapkamer en badkamer vielen tegen. En de badkamer( is aan renovatie toe) vieze schimmelplekken.

De ligging is prachtig. Verder is het terras mooi.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Eigenlijk geen op- of aanmerkingen.

Ontbijt was heel goed, de keuze was uitgebreid, de koffie uitstekend niet van die kannenkoffie zoals je bij het ontbijt vaak ziet. Het diner? Heerlijk gegeten! Mooi uitzicht vanaf het terras.

Fijn verblijf op een prachtige locatie in de natuur.
    • Suite met Bad

Een beetje ouderwets om geen cappuccino uit het apparaat bij het ontbijt te laten komen.

Lekker ontbijt. Ruime familiekamer met fijne badkamer. Even koffie drinken op het terras dat over het natuurschoon uitkijkt.

Fijne bedden, goede airco.
    • Suite met Bad

Naar ons gevoel meer een 3 sterren hotel. Ontbijt buffet niet zo uitgebreid en diner eerder de gewone kost maar wel lekker. Zwembad wat afgeleefd.

Fijne bedden, goede airco. Vriendelijk personeel.

Mooie moderne suite met lekkere bedden.
    • Suite met Bad

Hotel in de algemene ruimtes gedateerd en tapijt aan vervanging toe. Het zwembad was oud (roest), slecht onderhouden en schoon gemaakt. De tegels rondom het zwembad waren echt vies. Personeel in het restaurant niet servicegericht.

Mooie moderne suite met lekkere bedden. Bedbank prima voor kinderen. Gelegen in een prachtige omgeving. Ontbijtbuffet verzorgd en compleet. Vriendelijke receptie dames.

goed hotel, vriendelijk personeel, mooie omgeving
    • Luxe Kamer met Bad

Bij aankomst al heel erg vriendelijk verwelkomt. We wilden ergens wat eten en de dame in kwestie had gelijk een leuk restaurantje opgezocht en het telefoonnummer. Helaas was deze al vol, maar toch een ander leuk tentje gevonden. Ontbijt tot half 11, dus rustig opstaan en ontbijten, top!! Toen we 's avonds terug kwamen bleek onze kamer niet schoongemaakt te zijn, hier melding van gemaakt. We kregen direkt schone handdoeken en er zou melding van worden gemaakt bij de huishoudelijke dienst. Bij het uitchecken de volgende dag werd er nogmaals excuses aangeboden en gezegd dat het zou worden opgenomen met de huishoudelijke dienst. Al met al kan dit een keer gebeuren, het doet NIKS af aan de kwaliteit van het hotel!! Ik kom hier zeker nog een keer terug.

Fantastisch!

De kleedruimte en de douche bij het zwembad waren aan de kleine kant.

Mooi ruim hotel. Prachtige ligging. Kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad. Vriendelijk personeel en erg mooie, luxe kamers. We hebben er met zn 6en allemaal erg genoten!

Prachtige locatie voor een fietsweekend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Bedden waren door de dames van het gezelschap enigszins als te zacht beoordeeld.

Goed ontbijt en een geweldig terras uitkijkend over een prachtige omgeving Uniek plekje voor een hotel dat zich leent voor mooie wandelingen en fietstochten door een prachtige omgeving. Genieten van de natuur en heuvels en gemoedelijke plekjes.

De ligging van het hotel is top.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Het hotel moet nodig gerenoveerd worden. Vieze vloerbedekking, beschadigde meubels en muur. In de badkamer vieze voegen en de deur was ronduit slecht, nodig een lik verf nodig. Geen airco, nergens in het gebouw.

Ontbijt was goed.

Het was goed
    • Suite met Bad

Er was een slaapbank en een gewoon bed en de. Slaap bank als. Je allebei tegen de muur zat met de rug dan klapte het bed een soort. Van in dat was jammer

De kamer was mooi bad is fijn

Prijs- kwaliteitsverhouding is prima en locatie geweldig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Het personeel bij het ontbijt zou wel iets klantvriendelijker mogen zijn. Maar het zou ook toeval kunnen zijn.

De kamer was bijzonder rustig gelegen in het hotel met een mooi uitzicht.

Geweldig hotel voor zakenreis.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De service bij het aanvullen van het ontbijt, 's morgens om 9:45u. was het vlees en roerei op maar er werd geen nieuw geserveerd, ook niet na veel aandringen.

's Avonds gezellig nog een biertje drinken in de bar, fijn zwembad, goede bedden.

Ontbijt was goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

er was een bruiloft aan de gang en moeten moesten we in de leeskamer!!! we konden geen gebruik maken van het rest. en ook niet buiten op het terras zitten. dit was nog het ergste. je wil genieten met mooi weer.

Ontbijt was goed. ligging heel mooi.

prima uitvalsbasis voor wandelen en fietsen. Mooi terras!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Kamers gedateerd, beetje verouderd...

Zeer goede bedden. Ontbijt was redelijk gevarieerd. Terras voor het hotel is geweldig. Kwaliteit eten bij restaurant was prima. Hotel ligt mooi in een bosrijke omgeving.

goed.Nalatig voor herstel van kleine fouten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Bad en Terras

een nachtlamp functioneerde niet-na melding niet hersteld Power aansluiting van TV functioneerde niet-na melding niet hersteld

Ontbijt prima-personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Ik kom zeker nog eens terug.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Geef aan dat als de bar gesloten is dat je dan gewoon een drankje bij de receptie kunt bestellen en dan lekker op de vele plekjes in de louche deze kunt nuttigen.

Het ontbijt was prima de bedden lagen uitstekend en een mooie omgeving

Prima accommodatie , goeie sfeer, schone kamers.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Er was een mental festival in de omgeving wat je goed hoorde. Hier kan het hotel uiteraard niks aan doen. Ontbijt was snel op. Duurde lang voordat het aangevuld werdt.

Goeie sfeer, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Niet voor herhaling vatbaar!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Ontbijt gewoon, niet bijzonder, ik verwacht meer luxe voor het bedrag wat je er extra voor betaald. Kamer snikheet bij aankomst, gordijnen open dus de hele dag zon op de ramen, logisch dat het dan erg warm is! Gelukkig een balkondeur met hor, dus de volgende dag gelukkig wat koeler. Helaas s'morgens rook van de buurman in de kamer doordat hij buiten op het balkon aan het roken was!

De locatie.

We hadden een rustig weekend, hebben heerlijk geslapen en het ontbijt was oké.

Het zwembad en de deurkozijnen mogen wel weer eens een likje verf krijgen. De vloerbekleding op de gangen mag geheel vervangen worden: vlekken en ligt er deels slordig bij (gevaarlijk als je slecht ter been bent), gescheurd...

Heerlijke bedden! Zelfs de ligbank die als bed was opgemaakt lag goed. Er waren veel en lekkere glutenvrije producten bij het ontbijt (hadden we van tevoren aangevraagd. Ik weet niet of het er anders ook was geweest). Je kan er tot 's avonds om 23:00 uur zwemmen.

Ondanks de minder goede aspecten hebben we toch een heel plezierig verblijf gehad in dit hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Het slot in de kamerdeur was elke keer uitermate moeilijk te openen. Er waren geen koffie/thee faciliteiten op de kamer. De koelkast was leeg. Er waren te weinig stopcontacten op de kamer om apparaten op te laden, enz. Het meubilair op de kamer en in het hotel leek uit de vijftiger jaren te dateren; kennelijk al jaren niet vernieuwd. Service in het restaurant was op drukke dagen erg traag.

De locatie van het hotel is fantastisch; heerlijk rustig, midden in de natuur. Tijdens de spitsuren 's morgens en 's middags komt er wel even veel verkeer langs het hotel.

Erg simpel en verouderd hotel ondanks 4* niveau en de foto's op de website
    • Familiekamer met Bad

Het verouderde interieur, de saaie publieke ruimtes, het deels onervaren personeel, niet gericht op kinderen ondanks het aanbieden van een familiekamer, de simpele kaart, het simpele ontbijt

Vrij weinig

Een verblijf waar je echt tot rust komt !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

We hebben een upgrade vd kamer gehad. We kregen nr. 405. Het uitzicht is daar niet mooi, maar voor 1 nacht niet erg. Als we daar langer hadden gezeten hadden we graag een mooier uitzicht gehad.

De locatie. Ook de inrichting van het hotel beviel ons, alleen was de vloerbedekking op de 1 e etage wat verouderd. De upgrade vd kamer was fijn.

Prachtig, maar door de slechte nachtrust ietwat bittere nasmaak.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Enige negatieve punt. We hadden een luxe suite met box spring bedden. Maar de matrassen zijn zeer slecht ! Voor de rest alleen maar lof over dit hotel. We hebben dan wel een iets boven gemiddeld lichaamsgewicht, maar ook niet meer dan dat. Je zakt er echt compleet in weg, alsof je in een kuil ligt. Heb daardoor zeer slecht geslapen. Voor € 149,- verwacht ik in ieder geval een bed waar ik goed in kan slapen.

Mooie kamers, mooie natuur, mooie ligging. Goed ontbijt, vriendelijk personeel.

Locatie is geweldig, ruime kamers.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Bad en Terras

Kamers en inrichting gedateerd en veel rokende mensen op de balkons, zodat raam/deur open veel geurhinder geeft. Gang geeft ook veel geluidshinder, gehorige kamers.

Locatie is geweldig, ruime kamers. restaurant gemiddeld, echter goede openingstijden en voldoende plaats.

Heerlijk hotel om van de natuur te genieten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De kamer en vooral de badkamer is wat gedateerd.

Prachtige ligging in het bos en dicht bij Rijssen. Heerlijk om te wandelen, fietse, wielrennen of mtb.

Mooie ligging, maar geen 4 sterren(meer) waard
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Het hotel had de keus gemaakt om de bar te sluiten, omdat er volgens hun niet genoeg gebruik van gemaakt werd. Het is jammer dat de faciliteiten waarmee wordt geadverteerd, vaak niet bruikbaar zijn. De kamer waarin wij verbleven was ook hard aan een opknapbeurt toe en hoorde echt niet bij een 4 sterren hotel, zelfs niet bij een 3

De ligging is fantastisch en het personeel doet zijn uiterste best om het iedereen naar de zin te maken.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Avond diner moet voor 17.00 uur gereserveerd worden , iedere dag opnieuw melden. meestal pas kan je pas laat terecht. En is dan buiten zitten niet meer mogelijk

Lokatie en de weliswaar gedateerde, maar ruime kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Kamer is verwaarloosd. Scheuren in wastafel. Vieze kitranden. Vlekkerige vloerbedekking. Nachtkastjes waar het fineer af was. Benauwd zwembad met vieze randen.

Lokatie en de weliswaar gedateerde, maar ruime kamer.

Matig b
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Alles was aftands, zwembad, sauna moest extra betaald worden. Badkamer aftands, voegen en hoeken bad beschimmeld en onhygiënisch, koelkastje onhygiënisch. Inrichting uit het jaar kruik. Zag er allemaal niet fris uit. Achterstallig onderhoud. Ontbijt was oké, maar ook niets bijzonders. Prijs-kwaliteit verhouding niet goed.

Lokatie!

Prima en onspannend verblijf in een rustige bosrijke omgeveing. Prijs kwaliteitverhoudi g prima orde
    • Suite met Bad

Zwembad en tennisbaan konden een opknapbeurt gebruiken. Wel fijn dat hier gratis gebruik van kon worden gemaakt. Hostmanship kon beter.

Ontbijt was erg goed, ruim assortiment. Prma kamer en bedden. Heerlijk geslapen in een mooie omgeving.

Top locatie, top personeel, top prijzen en top kamers.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Eigenlijk in één woord te omvatten. Prima! Wij kwamen wat later op de avond aan en werden vlak voor aankomst gebeld met de vraag hoe laat we ongeveer aan zouden komen. Bij aankomst kregen we een kamer toegewezen, waar we onze bagage neer hebben gezet en wat zijn gaan drinken. Vrij snel daarna besloten we nog een nacht langer te blijven en wilden dat graag in dezelfde kamer doen. Dat kon niet en er werd direct een vervangende kamer gezocht waar het wel twee dagen achter elkaar kon. Ontbijt is vanaf 7 uur (zaterdag 7.30) zodat je volop de tijd hebt om de omgeving te ontdekken. Het hotel ligt midden in het bos in een geweldige omgeving. Kamers zijn schoon en ruim (comfortkamer). Heerlijk rustig en prima bedden. Perfect ontbijt in alle rust. Wij kijken nu al uit naar onze volgende verblijf hier.

Uitstekend ontbijt.
    • Suite met Bad

Bedbank voor de kinderen was niet zo comfortabel

Uitstekend ontbijt. Mooie lokatie. Nodigt uit om te wandelen. Sportcircuit nabij, leuk om met de kinderen te doen.

Samen goed bevallen, we komen zeker terug.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Het ontbijt: 1. Het koffiezetapparaat, met zelfbediening, was ronduit slecht. Bijzonder lange wachttijden. Beperkte keuze van de koffie vergeleken met andere hotels. Advies: Ander koffiezetapparaat bijvoorbeeld DE. 2. De lekkere koffiebroodjes, waren snel op en werden helaas niet aangevuld. Daarentegen de verse fruitbak wel. 3. De tomaten en komkommers moesten zelf worden gesneden door de hotelgasten en wel op een klein bordje. Gevolg plakkerige handen. 4. Het overige was goed en verzorgd.

De kamer was goed. Het ontbijt was goed. De sfeer in het restaurant was in de uitstekend en de bediening ook. Rustig publiek. De omgeving en uitzicht waren prachtig.

Ideaal voor een lang weekend wandelen/fietsen in de natuur
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Hotel-Restaurant Sallandse Heuvelrug in Rijssen (Overijssel), ligt ideaal voor wandelingen en fietstochten in de natuurgebieden De Borkeld, Hollands Schwarzwald en Nationaal Park De Sallandse Heuvelrug. Het hotel verstrekt gratis A-4-tjes met uitgestippelde wandelingen en fietstochten. In Restaurant Rijsserberg, met prachtig uitzicht over de bossen, is het goed toeven; de uitgebreide menukaart biedt voor elk wat wils.

Ontbijt : het leek er op dat er op de zondagochtend niet ...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Ontbijt : het leek er op dat er op de zondagochtend niet was gerekend op het aantal gasten. Lange rij bij de koffie en constant te kort aan broodjes/beleg. Receptie: ook hier was niet gerekend op alle gasten die wilden uitchecken.

Nog steeds een geweldige lokatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Jammer dat het inmiddels de uitgeklede formule van Fletcher heeft gekregen. Het is heel minimalistisch. We hebben veel mensen horen klagen over de service. Beide bars niet open, enorm jammer, was vroeger een heel gezellig en gemoedelijk hotel.

Nog steeds een geweldige lokatie. We komen hier al 16 jaar met enige regelmaat, hebben het hotel met service enorm zien veranderen. Mooie uitvalbasis voor fiets- en wandeltochten!

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Kamer goed,eten zeer slecht!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Gereserveerd voor diner in restaurant,plaats was inmiddels vergeven,dus naar buiten uitgeweken. Hoofgerecht pas na uur gekregen,varkenshaas met champignons,was koud en waarschijnlijk vergeten en opgewarmd,smaakte nergens naar!!!Geen nagerecht aangeboden,dus niet genomen. Gisteren en vandaag teruggebeld voor openstaande rekening op besproken tafel ,die door andere bezet was.Tafel bij raam(waarschijnlijk nr.5?)Gelukkig zelf alles contant afgerekend,bonnen kunnen dus nog overlegd worden,als ik hier alsnog voor aangeslagen wordt!! Jammer had meer van deze Fletcher verwacht,eerder wel goede herinneringen,kon waarschijnlijk de drukte op dat moment niet aan!!

Ontbijt goed,bediening aardig

prima kamer met prachtig uitzicht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

We waren onze tas vergeten en vroegen de receptie om tandenborstels en tandpasta, maar die waren helaas niet te koop. Kleine moeite groot plezier om zoiets te koop aan te bieden in de receptie (en bijvoorbeeld tampons en deodorant)

prima kamer met prachtig uitzicht. hele mooie omgeving!

Prachtig gelegen hotel voor een paar dagen er tussen uit
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Tegen viel ons niets maar zoals gezegd er mag een modernisering over heen. Vooral de badkamer is niet meer van 2018.

Op een prachtige locatie gelegen hotel. Heeft een update nodig maar daar is de prijs dan ook naar. Zeer vriendelijk personeel. Grote kamer. Prima gevarieerd ontbijt

lekker hotel, met aardig personeel in mooie omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Ontbijt was heerlijk, is van 7 tot 10, echter als je rond 9.30 aan het ontbijt verschijnt zijn sommige producten reeds op.

Ontbijt was heerlijk. Wij waren met dure mountainbikes. Deze mochten we s nachts binnen stallen. Dat was heel fijn. Heel aardig personeel. Zowel achter de balie als de mensen van de huishouding. Prachtige omgeving direct aan mountainbike parcours en wandelroute.

Mooi gelegen hotel met voldoende fiets/wandel mogelijkheden in de omgeving.
    • Suite met Bad

Zwembad kon wel een opknapbeurt gebruiken. Vloerbedekking in de openbare ruimtes ook. Bediening in het restaurant was door jonge mensen die wat meer aangestuurd hadden mogen worden door ervaren personeel.

Mooie rustige plek. Sfeervol ingericht met leuke details (verkoop van kunst van lokale kunstenaars).

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Ruime kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De badkamervoegen mogen wel eens grondig gereinigd/herstelt worden.

Ruime kamer. Lekker liggende bedden. Vanuit het hotel kun je meteen het bos in. Mooi uitzicht. Heerlijk bad.

Goed verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Bad en Terras

De ventilator in de badkamer kan niet aan en het is moeilijk om het gladde bad in en uit te komen om te douchen.

Ontbijt was prima.kamer had prima grootte en mooi uitzicht.

Een heerlijke overnachting met een prima ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Eind van de middag alleen lauw water te krijgen in de badkamer. Te fris voor een bad. Jammer omdat we juist een kamer met bad gezocht hadden.

Schitterende ligging. Leuk dat we ontvangen werden met een heerlijk welkomstdrankje. Een heerlijk ontbijt. Ook een goed diner. Prima kamer met een leuk zitje.

Heerlijke er even uit
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Meubilair / inrichting kamer aan vervanging toe veel beschadigingen Föhn deed het niet. En de warmwatervoorziening naar bad en douch was minimaal. Ook een driewegstekker in het stopcontact is niet meer van deze tijd. En zou afgekeurd moeten worden Maar dat terzijde

Heerlijke locatie Direct de natuur in vanuit Hotel Pracht omgeving Prima ontbijt en diners Super vriendelijk en behulpzaam personeel!

prijskwaliteit helemaal prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De kamers moeten echt een opknapbeurt hebben. Ze zijn erg gedateerd en deuren erg beschadigd. Met name de badkamer.

prijskwaliteit helemaal prima. Restaurant prima. We hebben heerlijk genoten van het valentijnsdiner.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Voor herhaling vatbaar!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De inrichting van de kamer is een beetje uit de tijd, dat zou beter kunnen. Ook de matrassen waren iets te zacht voor ons, maar dat is natuurlijk erg persoonlijk.

De locatie was voortreffelijk, heerlijk midden in de mooie natuur en daardoor natuurlijk ook heerlijk rustig.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Prima locatie, kom vast nog eens terug
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De kamer was erg koud. De kachel stond uit.

Prettige sfeer, door de inrichting van het hotel. Lekker veel groente bij het eten. Prima onbijt. Omgeving leek ook mooi, maar daar had ik nu geen tijd voor.

Heerlijk ontspannen tijdens weekendje weg.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Geen douche op de kamer. Douchen in het ligbad met gordijn. Vind ik niet veilig en niet erg hygiënisch.

Ontbijt, lunch en dinermogelijkheden erg goed en uitgebreid. A la carte dineren erg goed. Je hoeft de deur niet uit voor eten en drinken.

Mooie kamers en prima ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Douchen in een badkuip zonder goede handgreep binnen bereik blijft niet prettig. Misschien bij vertrek ook even vragen of alles ok was.

Mooie kamers en prima ontbijt Ook diner en wijnen ok

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Oude meuk, zwaar aan renovatie toe
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Vergane glorie, kamers zijn oud en muffig en zwaar gedateeerd, scheuren in de muur, behang uit de jaren 60.

Ontbijt was prima. 64 euro per nacht inclusief ontbijt is natuurlijk een zeer redelijke prijs, maar daar houdt het dan verder ook wel helemaal mee op wat mij betreft.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Bad en Terras

De gangen en kamers doen wat gedateerd aan. Verder werden wij al vroeg wakker door een vreemd geluid wat naar later bleek de waterleiding bij de buren te zijn.

Plezierig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Bad en Terras

Enorme drukte bij het ontbijtbuffet. De ingang van het restaurant is in de beperkte ruimte van het buffet waardoor het erg moeilijk is te overzien waar wat te vinden is en het bijna onmogelijk was een echte keus te maken.

locatie

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Ok voor doorreis, mag allemaal veel persoonlijker.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Bar onbezet, weinig sfeer in het hotel in een kerstperiode, ondanks de wel aardige verlichting, nauwelijks hoorbare muziek en personeel goeddeels onzichtbaar. Jammer want met een beetje extra betrokkenheid kan je juist het verschil maken.

goed ontbijt, goede prijzen, ruime kamers, mooie ligging in bosrijke omgeving.

Vriendelijk personeel, goede plek voor uitstapjes in Twente en Salland! Hotel mag wel iets frisser!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Bad en Terras

Kamers algemeen, aan een opknapbeurt toe! wel schoon! voor mij een 3-sterren hotel (geen 4). Wel minibar, geen inhoud. Sloten ouderwets, geen veiligheids slot, deur kan van buiten worden geopend als die niet op het nachtsschoot zit. Geluidsoverlast door de locatie van de kamer, eerste kamer vanuit de lobby! te luid roepen "we zijn er hoor!" om 3 uur 's-nachts is niet bevordelijk voor de nachtrust!

Relaxte sfeer, mooie omgeving! vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 16 december 2017

vriendelijke personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Bad en Terras

slechte belichting bij parkeren .hotel aan renovatie toe...alles is oudbollig kapot en versleten. badkamer met schimmel bij kitranden.jammer voor een flechter hotel.

vriendelijke personeel.goed ontbijt.parkeren.zwembad.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Blijft bij een éénmalig bezoek
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De kamer heeft dringend een opknapbeurt nodig, alles was oud, wel schoon, alhoewel de kitranden in de badkamer behoorlijk veel schimmel vertonen en er vlekken op het plafond zaten. Verder was het gehorig en rook de kamer muf, alsof er al eerder in gerookt was. Personeel was niet onvriendelijk, maar wel een beetje stug.

Mooie locatie in een bosrijke omgeving, zeker vanuit restaurant mooi uitzicht hierop. Lekker gegeten in het restaurant

• Beoordeeld op: 2 december 2017

de omgeving doet het.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

een douche toilet met en heel grote wasbak.die te veel ruimte in beslag neemt.als je en bad of douche neemt kan je niet bij de zeep dispender.

de mooie omgeving.het is gelegen in een gebied met uitstekende wandel routes.vlakbij maar ook in de nabije omgeving.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

De kamers zijn gedateerd, wat overigens geen probleem is,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De kamers zijn gedateerd, wat overigens geen probleem is, echter zorg dan wel dat alles netjes en goed onderhouden is. De badkraan kwam las van de muur en het sifon onder de wastafel lekte zodra er flink wat water doorheen ging.

Goed te doen voor 1 nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

30 jaar geldeden ook een verblijf gehad in dit hotel, (toen nog hotel Rijsserberg dacht ik). Kamers werkelijk totaal niet veranderd. Ondanks dat het wel schoon is, is de inrichting volledig 80'er jaren! En dan niet "Vintage", iets wat je vaker ziet in deze tijd. Er is geen mogelijkheid tot het zelf maken van een kopje thee of (oplos)koffie. Er ontbreken tissues. De Fohn uit de 60'er jaren. Slechts 2 simpele kartonnen bekertjes.

Ontbijt was goed. Super omgeving

Een gedwongen 2e verblijf op deze accommodatie was wederom een teleurstelling....
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, Bad en Terras

Helaas wederom zelfde accommodatie geboekt door bedrijf. En wederóm viel de zéér gedateerde kamer tegen, de douche was ronduit vies! Dit hotel zal moeten investeren én renoveren om 3 sterren te halen.... 4 sterren is ronduit een utopie!

De omgeving is fantastisch...

Een echte tegenvaller
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Wat niet? Vieze oude kamer met smerige vloerbedekking, schimmel in de badkamer. Onder het bed vonden we een leeg bierblikje, dit is onacceptabel. We hebben ook gegeten in het hotel. Ongemotiveerd personeel, koud en smakeloos eten, maar 1 drankje bij eten (ondanks meerdere keren vragen voor nieuw drankje) en prijs/kwaliteit totaal uit verhouding. Onze vrienden hadden andere kamer in nieuwe deel wat wel gemoderniseerd was, heel slecht dat ze dezelfde prijzen rekenen voor de oude kamer waar wij zaten. Kortom: ons zien ze niet meer terug.

Prachtige omgeving midden in de bossen. Bed lag goed, goed geslapen.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Afgezien van de badkamer, voor herhaling vatbaar!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De badkamer. Erg veel zwarte plekken (schimmel) in de kitranden. Ook het douchegordijn was aan de onderrand zwart door schimmelvorming.

Het was een heel goed bed en de kamer had een fantastisch uitzicht! Het ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

alleszins de moeite waard en zeker voor herhaling vatbaar !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

wat tegenviel was de kamer, heel erg gedateerd, donker, veel beschadigingen aan meubilair, deurkozijnen, duidelijk behoefte aan renovatie

Het ontbijt was prima, restaurant idem, modern en open, eten was echt goed

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Verder alles ok

zie boven

We waren hier nu voor de derde keer. We zaten nu op kamer 407 boven in het gebouw. Spiegel in badkamer te laag. Licht om te scheren onvoldoende. In trappenhuis veel vlekken op de vloerbedekking.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

De omgeving is werkelijk schitterend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Meerdere dingen,vervelendst was toch wel dat het zwembad iedere middag verhuuurt is voor les zwemmen. Als je dan het hotel boekt om na een dag wandelen om half 5 een uurtje te zwemmen valt dit vies tegen. Zeker als je vlak daarvoor nog op de receptie bent geweest om handdoeken te vragen,die ze vergeten waren op de kamer te leggen. Denk ik vraag ook gelijk of er bij het zwembad handdoeken zijn,nee die kunt u hier krijgen,wanneer wilt u zwemmen? Nu eigenlijk,dus kreeg netjes gelijk handdoeken mee. Ik met me vrouw even later naar het zwembad,daar werd ons op niet zo vriendelijke wijze verteld dat we niet welkom waren in verband met leszwemmen,dit werd afgedaan dat we dit hadden moeten weten,hoe dan? Haal 10 minuten geleden handdoeken voor het zwemmen op,met geen woord over gerept. Terug op de kamer gaat de telefoon,u kunt in de middag niet zwemmen sorry,ja helaas kwaad al geschied. Mijn inziens hoort bij het hotel aanwezige zwembad voor de gasten te zijn. Denk je gaan me waar wat drinken in de bar,moet je zelf naar 10 minuten op zoek naar personeel om wat te drinken te krijgen.

De omgeving is werkelijk schitterend.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

zeer matig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

afstandsbediening was stuk, was ook niet te repareren. TV handmatig aanzetten, tv kijken vanaf bed niet mogelijk. s'ochtends geen water op de badkamer, we werden daarvan niet op de hoogte gesteld, laconieke reactie balie medewerkster. Uiteindelijk( werd niet aangeboden!) kregen we een sleutel van een andere kamer

gemiddeld ontbijt, op zich prima

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Deze locatie stond bekend om de allure. Is nu een beetje vergane glorie, maar kans op weg terug!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De kamers en de aankleding zijn duidelijk gedateerd, de deur van badkamer zelfs lelijk. Op de gangen ligt vuil tapijt. Ook waren sommige gasten erg luidruchtig in bed.

Ontbijt was prima. Alhoewel sommige zaken onderbelicht bleven zoals thee-zakjes.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Heerlijk verblijf gehad!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

We moesten heel lang wachten op ons hoofdgerecht en moesten telkens opnieuw vragen of we nog drinken konden bestellen. Er was te weinig personeel voor de drukte in het restaurant. Er ging helaas veel mis. Mogelijk onvoldoende gekwalificeerd personeel aanwezig? TIP: zorg er voor dat er iemand de leiding heeft, die dit kan aansturen. Er blijkt een nieuwe manager te zijn. Waar was die op een zaterdagavond?

Fijne, ruime kamer. Heerlijk gegeten, Ontbijt goed, heerlijk verblijf gehad.