Beoordelingen over Fletcher Hotel - Restaurant Steenwijk 3-sterren

Woldmeentherand 15, 8332 JE Steenwijk, Nederland

#2 van de 2 hotels in Steenwijk

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Eens aangekomen in het hotel was alles super.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het is niet makkelijk om het hotel te vinden. Ligging midden in het bos. Toegangsweg is een kiezelpad door het bos.

Eens aangekomen in het hotel was alles super. Het restaurant zeker een aanrader zeer lekker gegeten. Heel attent personeel. Voor fietsers een ideale uitvakshoek.

het was goed voor de dagen dat wij er waren
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

de kamer had geen airco dat was een minpuntje zeker als het warm weer is

het ontbijt was erg goed met lokale producten, het aangeboden diner met reductie was zeer goed

Goede locaties, vooral voor fietsers.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Koffie en thee voorziening op de kamer ontbrak. Douchen in een diep bad. Ontbijt was niet inbegrepen.

Fietsenschuur aanwezig, kamer aan de tuin. Geen verkeerslawaai. Fietsroutes ter beschikking.

Ik vind het heel vreemd dat ik via booking.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ik vind het heel vreemd dat ik via booking.com een 2 pers kamer reserveer met ontbijt en dan bij aankomst mog voor 1 pers ontbijt erbij moet komen....voel mne een beetje belazerd staat ne rgens in de reservering dat het maa voor 1pers was !! Als ik dan een kamer voor 2 reserveer met ontbijt mag ik er toch van uitgaan dat dat ook voor 2 is.!!!

Degelijk hotel met een rustige kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

- Personeel is vriendelijk, maar eerder afstandelijk. We misten een persoonlijke "touch". - Hotel ligt aan de rand van een industrieterrein, maar met het dichtbij gelegen fietsroutenetwerk was alles goed bereikbaar.

- Zeer rustige kamer met geen lawaai. - Zeer grote tuin gelegen aan het hotel. - Hotel ligt zeer dicht bij fietsroutenetwerk. - Gratis fietsstalling voor gasten.

Het ontbijt was verzorgd maar de vriendelijkheid van de...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Wij hebben graag een twee-persoons-bed en dit was niet mogelijk in dit hotel.

Het ontbijt was verzorgd maar de vriendelijkheid van de medewerkers heeft ons heel positief gestemd.

5,6
    De locatie van het hotel was prima. Op korte afstand van Giethoorn en de weerribben.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Zoals al eerder omschreven was de temperatuur op onze kamers onhoudbaar. Overigens was in het hele hotel de temperatuur veel te heet/benauwd.

Vraag bij binnenkomst of er een waaier op je kamer gezet kan worden

Overnachting door festiviteiten elders in de buurt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Reservering van een extra dag en de late uitcheck ter plaatse was niet goed geregeld. Daardoor zijn er bij ons irritaties ontstaan. Ook de serveerster maakte een fout bij het opdienen waardoor een gevuld glas over mijn kleding terecht kwam. Bij mijn goede bedoeling heb ik haar verteld dat het opdienen links moet gebeuren en het afserveren rechts moet plaats vinden. Dan heb je dit probleem niet! Zij vertelde dat ze het anders geleerd had. De excuses van de manager was dat hij niet aan goed geschoold personeel kon komen.

Even een weekend weg voor wat familiebezoek.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Als er dan toch een minpuntje zijn moet dan mistten we bij het ontbijt de worstjes (engels ontbijt). Er was al wel de bacon and eggs.

Rustige omgeving. Ideaal om even op adem te komen.

Goed hotel, goede ligging (nabij Giethoorn en natuurgebieden), een aanrader !
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Menukaart in het restaurant is te beperkt. Andere Fletcher-hotels hebben elke dag bvb. een extra variabel verrassingsmenu waardoor meer variatie.

Het hotel is rustig gelegen en zeer eenvoudig bereikbaar. Kamer was ruim en comfortabel. Ontbijt klassiek, maar voldoende keuze. Personeel heel vriendelijk. Hotel ligt pal aan een fietsknooppunt.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Mijn kamer stonk naar een rioollucht die uit de wc kwam. In de badkamer lag nog een schoonmaakdoekje in de douche op de kraan. Smerig. Kamer tevens niet koel te krijgen. Bedden van matig comfort. Mijn klacht uitgesproken bij de receptie. Zij gaf aan dit door te geven aan de schoonmaak en daarmee lijkt de kous af.

Het verblijf was prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Communicatie in het restaurant liet te wensen over. De nota klopte volgens ons voor geen meter, ondanks dat wij gewezen handden op de missers. Jammer kost veel geld volgens mij

Het ontbijt was prima en verzorgd. De kamer en de bedden waren prima en schoon

uitstekend
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

niets (behalve het weer viel wat tegen)

Het ontbijt was heerlijk en meer dan voldoende keuze de kamer was heel proper en meer dan ok het avond eten was heel lekker en men kon zelf kiezen voor het 3 gangen menu zeker een aanrader heel goede ligging!

het ontbijt was uitgebreid en zeer lekker !
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

kregen enkel de eerste dag 2 kleine en 2 badhanddoeken. Vanaf 2e dag enkel 2 badhanddoeken. liever ook telkens 2 kleine handdoeken gehad...

het ontbijt was uitgebreid en zeer lekker ! de kamers met het zithoekje echt leuk ! Diner was uitstekend !

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Een zeer aan te bevelen hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De fitness ruimte (ligging + toestellen na te kijken of vervangen

De ruimte in de kamer en het zicht op de tuin. Maar ook een voortreffelijk ontbijtbuffet.

Vriendelijk personeel,

Geen erco

Het dinee was erg lekker Vooral geserveerd met genoeg groenten. Wij zijn maar een nacht geweest, maar een prachtige tuin ontdekt voor als je langer verblijft.

Ontbijt prima, kamers okay.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ontbreken van bekertjes in de badkamer.

Ontbijt prima, kamers okay. Twee nachten gelogeerd, geen bekertjes in de badkamer. Beide terrassen fijn om te zitten.

Erg goed voor fietstochten door de Weerribben
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamer te warm om goed te slapen Slappe plastic bekertjes

Lokatie Personeel erg vriendelijk Eten erg goed, zowel ontbijt, lunch en diner Kamer ruim en schoon

goed maar duur.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

ik vond het uiteindelijk nog duur doordat het ontbijt niet bij de prijs in zat, toch nog weer 50 euro voor 2 nachtjes er bij. dus al met al was het 227 euro voor 2 nachtjes en dan nog de lunches en diners.

dat er een goede fietsen stalling was en gemakkelijke bereikbaarheid van het hotel en toch niet ver van het centrum met de fiets of 20 min lopen.

De strenge regels over het welkomstdrankje.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De strenge regels over het welkomstdrankje. We waren er ‘s ochtends en toen mocht het nog niet. Met het diner waren we terug en ook dat mocht niet. Dat is jammer, wat maakt het uit?

Goed genoeg na een voetreflex bijscholing, viel als een blok in slaap de 2e nacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

~bij andere filialen van Fletcher, kan er een waterkoker met instand koffie en thee inc. suiker en melk gevraagd worden bij de balie. ~voor mij was het wel wennen zo een zacht bed. Thuis slaap ik - vanwege mijn ~100kg op een wat harder matras. Doch bij de 2e nacht ging het iets beter.. ~het ontbijt bestond voor mij te veel uit koude gerechten. Volgende keer zal ik toch vragen of er een warm ontbijt mogelijk is.

~prijs kwaliteit is prima. ~Ondanks dat ik na het diner kwam en de kok al weg was, is er na overleg toch nog een kleine hap voor me gemaakt. Ik stond met pech en kwam wat later hierdoor. ~er wordt rekening gehouden met diverse dieet voorschriften, mits van te voren doorgegeven. Of bij kleine aanpassingen ter plaatse gekeken naar de mogelijkheden van dat moment. ~het ontbijt bestond voor mij te veel uit koude gerechten, behalve warm scramble egg en ham. Volgende keer zal ik toch vragen of er een warm ontbijt mogelijk is en eventueel een smoothie? ~leuk! op zaterdag avond was er een dans feestje, waar je tegen lage betaling mee kan dansen. ~leuk! je kan roomservice bestellen ~leuk! je kan de bestelling in de bar, mee nemen naar de kamer

Wij hebben t prima naar ons zin gehad
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Bij een klacht over de koffie,de cappuccino was koud en het was meer koffie verkeerd , na het diner werd er weg gewuifd .Meisje zou er in t gevolg opletten maar er werd geen excuses of nieuwe koffie aan geboden .

Alles was prima schoon !

• Beoordeeld op: 26 april 2018

vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt niet heel uitgebreid maar zeker voldoende, goede koffie. Kamer was erg benauwd, dichte gordijnen lieten weinig frisse lucht door. Zachte bedden met hoge hoofdkussens, voor sommigen juist fijn, voor ons niet.

vriendelijk personeel. goede plek om fietsen te stallen kamer voldoende ruim en schoon.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Goed om te relaxen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De ligging is voor de gasten die met de trein komen zeer ongunstig. Je moet met je koffers een flink stuk lopen. Met slecht weer is dat een drama. Met warm weer eveneens.

De ruime indeling zowel van de kamers als de zitjes. Gezellige tuinterras.

Weet je nou nog niet genoeg!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Steenwijk is een beetje saai op zondagmorgen, maar daar kunnen jullie niets aan doen.

Ruim. Schoon. Goed bed. Ruime buitenruimte was fijn. Grohe kranen. Goeie prijs. Lekker gegeten ‘s avons. Eenvoudig maar lekker. Is geen top design. Hoeft ook niet. Aardig personeel.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Wat wij op de kamer missen dat een gelegenheid om koffie of thee te zetten ontbreekt. Daardoor is jammer genoeg de comfort niet compleet.

Prima ontbijt alleen de jus d órange is wat waterig dat is jammer. Hoewel het hotel dicht bij de snelweg ligt, was het stil in de kamer.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt viel op de zondag erg tegen. Bijna alles op en wat er nog lag was hard geworden. Dat was jammer. Ons vorige verblijf werd alles steeds aangevuld en vernieuwd, nu niet en dat was erg jammer.

Het bubbelbad is heerlijk ontspannen.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Vriendelijk personeel, mooie schone kamer met douche, diner...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Laatste stuk geen verlicht voetpad van en naar hotel

Vriendelijk personeel, mooie schone kamer met douche, diner in restaurant was uitgebreid en lekker. Ontbijt goed.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Prima hotel voor kort verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijtprijs was een aanbieding en daarmee prima waar voor mijn geld. De volle mep voor dat ontbijt was wat aan de hoge kant geweest. Niet absurd, maar aan de hoge kant.

Prima kamer, comfortabel bed en scherp geprijsd

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Personeel was vriendelijk, ontbijt was goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Laatste gedeelte van het pad van station naar hotel is onverlicht. 6 haren in de badkuip. Kussen veel te hoog. Constant zwaar brommend geluid van, naar het schijnt, een groot onbekend elektrisch apparaat waardoor slapen zeer lastig werd. Dit heb ik gemeld bij de receptie de volgende morgen. Geen borden om aan te geven hoe je van de kamer naar de hoofdingang komt.

Personeel was vriendelijk, ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Was prettig rustig absoluut waard qua prijs en kwaliteit
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ik ben niet zo fan van zeepdispencers aan de muur. Juist die leuke kleine flesjes zijn een cadeautje. Geeft iets speciaals als welkom.

De rust en leuk gesprek gehad met dame achter de receptie.

6,0
    Locatie, ruime parkeergelegenheid, vriendelijk en behulpzaam...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Er waren te weinig handdoeken. Toilet faciliteiten (zeer goedkoop/niet fijn wc papier etc). Helaas geen koffie/thee mogelijkheden binnen de kamer. Uitchecken mag tot 10:30 uur (lijkt me te vroeg meestal is het tot 11:00 of 12:00 uur) en bij eventueel latere uitcheck dien je toeslag betalen vlgs de receptie.

Locatie, ruime parkeergelegenheid, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Top Hotel

Uitstekend hotel met een klantvriendelijk en servicegericht personeel. Omdat we er te vroeg waren konden we de koffers achterlaten in en afgesloten ruimte. Kamers zijn uitstekend. Zeer ruime badkamer.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Kort, uitsluitend bedoelt als overnachting ivm lange reistijd naar een crematie in de regio.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Verzorgd, gevarieerd ontbijtbuffet, goede koffie, royale kamer, wel wat gehorig (buurman had een harde stem en hij zong en floot, en dat was goed hoorbaar).

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Teleurstellend.

Geluidsoverlast van een motor op de kamer waardoor de nachtrust behoorlijk werd verstoord. We zouden een kamer met bubbelbad krijgen en kregen een oud, vies en klein bad. Het ontbijt was erg matig en weinig echt gezonde aanvullingen. Het warme water stond in kannen op de buffettafel maar dit was erg lauw. Op het bordje stond dat er suikerbrood zou zijn maar deze was bij navraag op.

De enthourage. Alles was in echte kerstster gebracht. Vriendelijk personeel. Donkere gordijnen op de kamer.

Het was prima in orde!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Niets .....kan echt niets bedenken.

Het geheel(!!) met alles erop en er aan voor een overnachting (wij waren op doorreis) was gewoonweg goed,prima in orde , het ontbrak ons aan niets!Dus .....geen details over pietluttigheden ,wij zijn tevreden gasten geweest.

Ondanks slechte weersomstandigheden
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Douche/bad/shampoo ineen. Had graag een aparte spa, rituals etc. gehad, zoals in de meeste hotels van deze prijsklasse. De info-map had uitgebreider gekund (bediening tv ontbrak) en was niet geheel up to date.

Ligging. Badkamer, föhn, fietshuur. Attent personeel. Voldoende toeristische informatie. Sfeervolle inrichting.

Prima en zakelijk hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt was goed. De kamer was prima. Het was op loop afstand van het station. Het enige minpunt was dat de snelste wandelroute onverlicht is, en ik dus niet zag dat het water waar ik doorheen moest tot mijn enkels kwam

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Goed verblijf, voor nette prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Aangezien ik voor mijn werk verblijf, ontbijt ik vroeg en snel en is voor mij de prijs van het ontbijt erg hoog.

Het is een nette prijs voor een nette kamer

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Waren na een concert naar het hotel gegaan.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Waren na een concert naar het hotel gegaan. Receptie was al gesloten en personeel is op ons blijven wachten. Sorry maar bedankt voor de uitstekende service.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Functioneel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Temperatuur. Om te slapen véééééél te warm en met het raam vol open duurt het uren voordat de kamer wat afgekoeld is. Geen koffiefaciliteiten op of bij de kamer. Er was een koffieapparaat in de hal maar na defect niet vervangen

Bereikbaarheid, vrijheid van gaan en komen. Nachtdeuren erg handig

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Goed verblijf, voor nette prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Dekbedden hadden nu best al wat dikker gemogen, dan had ik de verwarming niet zo hoog hoeven zetten 's nachts. Wij houden daar niet van. Gedateerde kamer m.n. de badkamer en alle verlichting, maar wel schoon. Vlekken in tapijt in openbare ruimtes; dat kun je helaas niet jaarlijks vervangen.

Ongedwongen sfeer. Mooie tuin. Vlak bij de snelweg, waar je verder geen last van had. Was voor ons (zakenreis) erg handig. Eten was goed, saus mocht wel wat meer zijn, want die was erg lekker. Kaart mag wel wat moderner.

Goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ik trap er elke keer weer in,om via booking te boeken. Bij booking is het zo,dat je bijna nergens kunt aangeven dat je ontbijt bij de overnachting wilt.Ook als je korter wilt verblijven is het een heel gedoe om dat te regelen. Het beste is om direkt bij het betreffende hotel te boeken, het is ook niet duurder,zo.

Geweldig!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt was heerlijk! Veel keuze! De kamer was super schoon en netjes! De badkamer had een bubbelbad! Heerlijk! Vooral als je reuma hebt een zeer aangename Verassing! Geweldig hotel! Volgend jaar weer terug, we hebben al geboekt!

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Gewoon goed, niet meer en niet minder
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was drie gangen door. Verder beetje Hema/Ikea gevoel: het is goed, zeker voor die prijs, maar ook niets bijzonders.

Schone kamer met landelijk uitzicht, geen last van de nabijgelegen snelweg. Badkamer met goede douche. Fitness ruimte (niet gebruikt) zag er goed uit. Restaurant (alleen ontbijt gebruikt) ook.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Netjes en schoon hotel, redelijk ontbijt, goede locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ergerlijk is de vooruitbetaling, ondanks dat we al jarenlang bij allerlei Fletcher hotels logeren.

Netjes en schoon hotel, redelijk ontbijt, goede locatie.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Niet supergezellig, wel heel praktisch.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer is erg basic; geen waterkoker, geen minibar, dat had het verblijf wel iets aangenamer gemaakt.

Prima bed, lekkere douche en goede ligging voor waar ik overdag afspraken had en heel fijn dat ik een welkomstdrankje kreeg.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

kort maar krachtig
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

restaurant : bediening in het restaurant, we moesten lang op onze drankjes wachten en nadat ons glas leeg was werd ons geen andere drankjes ' aangeboden' Pas na lang zwaaien konden we de aandacht trekken

personeel bij de receptie

Prima verblijf. Goede uitvalsbasis om te fietsen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het koffie apparaat staat weggedrukt in een hoek. Dus gasten staan in een hoek te wachten. Andere kant van het buffet zou beter zijn en het fruit dan naar de andere kant van het buffet.

service, prima kamer en heerlijk ontbijt.

Waterreijk Wandel3daagse vanuit Paasloo van 1 t/m 3 september 2017
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

de liftknop moest je ingedrukt houden, totdat de lift aangekomen was.

De verlichting in de kamer was zeer goed. Goede douche. Veel kastruimte Bij het ontbijt was de mogelijkheid om een fruitmesje te pakken om een vrucht te schillen. De ontbijt- en dinerruimte was zeer ruim Het hotel lag vlak bij een afrit langs de A32

Ontspannen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Geen koffie en/of thee op de kamer. Kamer sober ingericht. Dit geldt ook voor de badkamer. Geen gezellig zeepje ook geen douchekapjes. Wel een föhn.

Schone ruime kamer. Zeer rustig hotel. Geen geluidsoverlast op de gang of vanuit andere kamers

Het zag er allemaal netjes en schoon uit.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

We werden door de dame aan de receptie verkeerd voorgelicht over de openingstijden van restaurants in Steenwijk. Ik vermoed om ons in het hotel te laten dineren.

Het zag er allemaal netjes en schoon uit.

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

we zouden de fietsen kunnen stallen, onmogelijk zo vol was het,vraag me ook af hoe iemand zijn fiets er uit krijgt die vooraan staat, zeer slechte stalling, onze kostbare electr fietsen hebben buiten moeten staan

de kamers zagen er verzorgd uit behalve de handdoeken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

we hadden twee kamers geboekt met douche we kregen met bad. Jammer we waren met ouders die niet zo gemakkelijk in het bad konden douchen. We hebben dat niet aangegeven bij de receptie. Wel een min puntje maar de volgende keer doen we dat zeker wel.

de kamers zagen er verzorgd uit behalve de handdoeken. Heb ook bij de receptie aan gegeven dat ze kapot waren werd ook gelijk opgelost.

leuk,iedeaal voor fietsers
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

restaurant zou een grotere kaart moeten hebben.Voor lange verblijven te beperkt

ontbijt was traditionaal,lekker en genoeg.De rust en zicht op de tuin,mooi.Restaurant verzorgd en lekkere maaltijden (te beperkte kaart)

Ik vind dat dit hotel zeer ongunstig is gelegen (Mac Donalds en niet dicht bij centrum).
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het restaurant: het vlees van de mixed grill was een kleine portie en daarenboven ook zeer taai. De kok kwam om 20.30 uur nog even informeren of we nog wat nodig hadden, want hij wilde toch wel graag om 21.00 uur naar huis. De kamer: tapijt niet schoon (o.a. dode insecten op de vloer); de douche was nu niet bepaald van deze tijd (o.a. te krap); wc-pot lekte (er vormde zich na elke doortrekbeurt een flinke plas). Verder was de kamer direct gesitueerd aan de parkeerplaats. Elke zaterdag vindt er in het hotel een dansavond plaats (tot 01.00 uur). Tijdens deze avond en na afloop daarvan heb je veel hinder doordat de mensen vlakbij je raam staan te roken/praten en bij het weggaan nu niet bepaald zachtjes aan doen. Daarenboven is er recht tegenover onze kamer een Mac Donalds (de Mac Drive is in het weekend zelfs open tot 03.00 uur). Het bijbehorende verkeer geeft veel overlast; er wordt rond de Mac ook geraced met brullende motoren en getoeter.

Gratis parkeergelegenheid; goed ontbijt.

We voelen ons enigszins belazerd.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ik heb via Booking.com geboekt voor een prijs van €115,20 met een mededeling van de prijs met alle toeslagen tot €123.20. Bij binnenkomst moest ik direct de logiekosten betalen en wel €146,00. Op de rekening van FH staat een booking.com-prijs van €138,00 plus €8,00 toeslag. Dit klopt toch niet. In de hectiek van inchecken en wachten op het gereedmaken van de kamer ( we waren om 12.44 uur aangekomen) ben ik vergeten bezwaar tegen de hogere prijs te maken. Helaas.

Mooie kamer, prima douche, goed ontbijt

wij hebben er een nacht geslapen en alles was uitstekend,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De wifi was niet goed hij gaf aan dat je een erg sterk bereik had maar je kreeg niets binnen alleen via de mobiele gegevens.

wij hebben er een nacht geslapen en alles was uitstekend, 's morgens hadden we een goed uitgebreid ontbijt. Er was voldoende van alles aanwezig.

Aangenaam verblijf en goede prijs prestatie verhouding .
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ik was naar een bruiloft en zou laat terugkomen van het feest. Dus had ik de kamer sleutel nodig. Mijn vrouw ging niet mee en moest onder begeleiding naar de kamer samen met de receptioniste die wegens de onderbezetting het toch al druk had en geen goede zin had. Ze voelde zich daardoor erg onvrij en niet veilig ook omdat de receptie om te elfde ure gesloten was. Erg onaangenaam!!!!

ondanks de onder bezetting toch goede service

Leuk verblijf. Fietsstalling ok, en handig. Parking ok.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Hoofdkussens minder dik. Hoofd ligt te hoog.

Kamers ok, basic maar in orde. Badkamer was in orde, alles aanwezig. Bed ok, hoofdkussens hard en te dik. Je kon er lekker eten aan correcte prijzen.

Alles was naar wens,meer kan ik er niet over zeggen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Weet ik niet,omdat alles gewoon goed was.

Ja alles was 100%, Ontbijt en Diner waren uitstekend,personeel zeer vriendelijk kamer en bedden goed,enz enz. Kan het iedereen aanbevelen,kom zeker nog weer een keer terug bij een Fletcher hotel. MVG, KM Bolman

Zeer aangenaam en comfortabel verblijf waar je hartelijk wordt behandeld en je op je gemak voelt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het viel niet tegen. Maar 1 vd eBikes had een los zadel. (Mss de bikes af en toe goed bekijken). Oh, rond 11 uur pm wilden we nog naar de bar daar, maar die was al dicht! Mss wel beter. :-)

De ontvangst en aandacht van de dames bij de receptie was oprecht hartelijk en gezellig. Ze waren ook begripvol toen we wat laat voor het prima ontbijt kwamen (verse croissants en broodjes, goed beleg, prima koffie, verse eitjes, etc). Ook konden we fietsen huren, en op advies van de dame huurden we eBikes - die we nu zelf willen kopen. De ruime kamer was netjes en schoon, en ook de badkamer. Uitstekende bedden. Alles was piekfijn. Het hotel is mss een beetje oubollig in aanzien, maar het was echt fijn toeven daar. Ik moet benadrukken dat het personeel echt hartelijk en klantgericht is! Verder is het niet ver van het leuke Steenwijk, met de fiets of met de auto. Taxi service ook prima. Prima hotel hoor, je voelt je op je gemak daar.

een mooie uitvals basis voor een mooi weekend in een echt hollandse omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

is binnenkort wel aan een update toe het is wel wat gedateerd maar wel netjes en schoon

ontbijt was voortreffelijk en hebben we buiten op het terras gebruikt

Goed hotel qua ligging en iets verder van het centrum.Met de fiets bezoek aan Giethoorn 7 km
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

E-bike huren waarvan 1 fiets niet goed van tevoren nagekeken was. Rammelde de hele dag en er was geen vervangende E-bike meer aanwezig.

Kamers ruim en schoon. Badkamer ook ruim in ieder geval genoeg plaats om je spullen weg te zetten.

Geen straf maar volgende keer een andere hotel in de buurt (Fletcher de Eese? )
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer waren wat aan de smoezelige kant maar wel te doen. het was niet slecht maar heb voor dat geld beter gezeten.

ontbijt was goed en redelijk uitgebreid

check vooraf nog even uw verblijf in het hotel zelf !
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

wij hadden via booking (4 maanden vooraf) 2 kamers geboekt voor 3 nachten - bevestiging hiervan gekregen via booking - maar blijkbaar stond in het hotel maar 1 kamer geregistreerd, ..... dus groot probleem voor onze laatste nacht omdat het hotel dan volzet was .... maar door booking goed opgelost : in ander hotel voor 1 nacht. Toch jammer want dit is toch een heel gedoe voor 1 nachtje. Gebeurt dit meer in dit hotel ???

vriendelijke ontvangst, mooie kamer maar een kleine frigo zou goed van pas komen. Uitgebreid en lekker ontbijt met mogelijkheid om buiten te ontbijten bij mooi weer. Grote gratis parking - vlak bij autosnelweg en toch geen lawaaihinder en vlak aan fietsroutenetwerk.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Waar voor je geld en lekker eten in een bijzonder mooi stuk Nederland!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamers boven zijn vrij warm bij mooi weer. Raam open geeft muggen. Horren kunnen hierbij een oplossing zijn.

Fijn terras, mooie tuin. We waren er eerder geweest. Terugkomen betekent dat het goed is. Fietsen richting Havelte is erg mooi.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Een prettig en relaxed verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ons viel eigenlijk, na lang nadenken, niets tegen.

Aan de wens om eens een sigaretje te roken was voorzien; het ontbijt was uitgebreid en heerlijk, een paar kopjes koffie vooraf was geen probleem en gratis. De douche op de kamer, trouwens het hele sanitair was uitstekend. De avondmaaltijden zijn goed en relatief goedkoop.

Weekend uitje
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamerdeur had een kapotte nachtslot. Bij betaling eerst teveel berekend voor 3 kamers en na terechtwijzing de correcte rekening opgemaakt. Wel heel slordig.

Ontbijt Lokatie

Heel goed hotel voor een redelijke prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Hotel zou de mogelijkheid moeten bieden om reizigers welke met het openbaar vervoer komen (gratis of tegen een kleine vergoeding) op te halen vanaf het NS station wat 'n ruime kilometer van het hotel vandaan ligt. Lopen duurt zo'n 20 minuten. Wat het hotel zelf betreft zijn er geen negatieve opmerking.

De kamer, badkamer en het ontbijt waren zeer goed. Voor reizigers met de auto is de ligging van het hotel dicht bij de afrit van de autoweg.

Simpel maar goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kartonne bekertjes op de badkamer. De agressieve reklame ( flikkerende vensterjes die vertellen hoe druk de site wel wordt bekeken of aandringen om toch maar te bestellen) tijdens het booken van van dit verblijf.

Kamer en ook ontbijt zeer goed. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk.

prima plek voor start fietsvakantie
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt is goed, werd prima aangevuld maar standaard ( niks extra's)

makkelijk dichtbij snelweg EN vlakbij knooppuntenroute ideaal dus voor fietstrip

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

We wilden 1 nacht doorbrengen in deze omgeving en dit hotel...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De handdoeken konden iets dikker en groter zijn, maar eigenlijk was er niets te klagen: het is een goed middenklasse hotel!

We wilden 1 nacht doorbrengen in deze omgeving en dit hotel was in de buurt van ons reisdoel en was qua prijs/kwaliteit prima! Heel rustige kamer (op verzoek kregen we een andere, rustiger kamer) met goede bedden, lekkere douche en fijn donker 's nachts, en het ontbijt was gewoon goed. Een uitstekend hotel voor een last minute prijs met nog een gratis welkomstdrankje ook!

Leuk verblijf!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Heel erg jammer dat er geen airco op de kamer was. Het was nu dit weekend ook wel heel erg warm, maar ook bij minder hete temperaturen hbbn kamers langs het zuiden toch airco nodig...

Eenvoudig maar heel proper en net hotel. Eenvoudige kamers met alle nodige comfort. Mooi ontbijtbuffet en heel vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Het was tekort om een goede beoordeling te geven over deze...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het was tekort om een goede beoordeling te geven over deze ene nacht , maar in het verleden is daar wel een langer verblijf geweest en daar zijn geen klachten over .