Beoordelingen over Fletcher Hotel La Ville Blanche 3-sterren

#5 van de 5 hotels in Thorn

6,1

Mooie locatie, maar dringend toe aan een opknapbeurt
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kuil in bedden, ontbijtproducten werden slecht, niet aangevuld. Geen haarfohn op de kamer. Scheerstopcontact in badkamer deed het niet

Mooie locatie, maar dringend toe aan een opknapbeurt

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Nonchalence of niet voldoende motivatie om kwaliteit te leveren.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Kamers iets te onverzorgd,ook het in orde brengen van het bed en kamer liet te wensen over.Eindrekening was niet correct. Er werd geen rekening gehouden met een tafelreservatie.

Historisch stadje. Midden in het stadje; Praktische parking.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

geen Fletcher, maar Flutcher
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Qua booking: prijzen ontbijt boeken via Booking: 15 euro pp en bij het hotel zelf 12,50. Qua Fletcher: De kamers zijn sober, maar dat is verder prima. Bedden waren ook ok, maar de badkamer was ronduit schandalig. Hij was vies. Na een klacht is die niet schoongemaakt, omdat de manager er de dag erna pas om 3 uur zou zijn. Beetje vreemd. Verder waren de oude tegels ooit geverfd om deze er beter uit te laten zien. De verf liet los, er zaten stofresten op de muur. De wc stonk. Die stond op een houten plateau van triplex gemonteerd. Lijkt mij een haard voor bacterieen. Er zat overal vuil en wellicht ook schimmel in de voegen en het douchegordijn (uberhaupt een douchegordijn, gadver) was verkleurd door kalk op sommige plekken. Ik maak regelmatig gebruik van de faciliteiten van Fletcher in Etten-Leur, erg mooi hotel, dan verwacht je enige lijn in service bij andere Fletcher hotels, maar de staat van deze badkamer ben ik zelfs in hostals niet tegen gekomen. Fletcher onwaardig en een kamer met een badkamer als deze zou niet verhuurd mogen worden. De manager is ook alleen na 3 uur te bereiken en was tot nu toe afwezig bij mijn poging. Fletcher behandelt alleen klachten per mail, via het hoofdkantoor werd mij telefonisch medegedeeld.

. De ligging, ontbijtruimte en terras zijn prima.

Het was aardig
    • Kleine Tweepersoonskamer

De douche toiletruimte sterk verouderd tegeltjes al diverse keren geverfd en was weer aan het afbladeren. Oude douchebak waar het emaille afspringt. Eten prijs kwaliteits verhouding is te duur.

Ontbijt is prima.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Fietsen vanuit België naar het gezellige stadje Thorn is heel fijn.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer was wat klein. Hadden we kunnen we weten want dit stond aangegeven bij de boeking ;-)

heerlijk ontbijt prachtige ligging in het centrum van Thorn e-bikes mochten geplaatst worden in afgesloten ruimte. Dank!

Prachtige omgeving, mooie en nette huizen, nu nog het hotel hierop aanpassen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Het hotel heeft een grote opknapbeurt nodig. De kozijnen zijn rot en de badkamer(s) zien er slecht tot zeer slecht uit. Lastig om deze dan ook echt goed schoon te houden/te maken.

De bedden zijn comfortabel.

Dat we de geboekte kamer meteen weer konen opzeggen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Bij aankomst bleek er een feest tegenover het hotel en lagen de oordopjes klaar! Bij navraag wisten niet precies de eindtijd van het feest. We hadden ons graag de reis bespaard! Gelukkig konden we wel annuleren.

Dat we de geboekte kamer meteen weer konen opzeggen.

Het geheel was zwaar gedateerd, oubollig en slecht...

zie boven

Het geheel was zwaar gedateerd, oubollig en slecht onderhouden en dan wil ik het over het schilder- werk al helemaal niet hebben, daarin meetellend het buiten schilderwerk. Geen airco of andere frisse tinten. Het vriendelijke handelen van het personeel en de embiance van het stadje deed mij besluiten om te blijven voor die nacht.

Dit verblijf is NIET Hotelwaardig , NIET boeken.

De hygiéne ,gekunt uw naam op de vloer van de badkamer schrijven zo vettig . Muurtegeltjes zijn geverfd door amateur , verf blot overal op . Je kan je douchen in bad met gordijn , maar het bad is zooo glad héééél gevaarlijk. Biertjes besteld op terras , niet te drinken LOUW bier Ba.

personeel is vriendelijk

Mooi plekje
    • Kleine Tweepersoonskamer

Oud hotel. Achterstallig onderhoud. Een bed dat zo hard kraakt dat je wakker wordt als je partner of jezelf omdraait. Met geen pen te beschrijven hoe hard dat bed kraakte.

Mooi plekje

De ligging was mooi!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Binnen oud, kleine zolderkamer, klein bed. Je kon nauwelijks om het bed lopen, zo smal. Grote balk waardoor je moest bukken om in je bed te komen. Vies douchegordijn. Het personeel wees ons erop dat we niet in de tuin mochten zitten. Wel als we gingen dineren. Omdat het niet druk was, zag ze het door de vingers. Al met al zeer matig!

De ligging was mooi! Midden in het centrum van Thorn. Een idyllisch plekje

Enkele Dagen Thorn
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

We vonden de hygiëne op de kamer matig. Het afhalen van vuile ontbijt spullen/ glazen, niet optimaal. We misten een kleine koelkast, voor een fkesje water. We misten de gelegenheid om op de kamer thee/ koffie te kunnen maken.

De locatie. Personeel was vriendelijk.

Voldeed niet aan de verwachting.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Kamer en badkamer klein.geen airco en alles zeer verouderd en niet goed onderhouden. Niet echt schoon.Het hele gebouw moet nodig worden gerenoveerd.

Vriendelijk personeel, eten was goed, mooi pand en goede locatie.Terras in de tuin heel gezellig. Parkeren is gratis en dichtbij.

Ik zal er zoals het er nu uit zie nooit meer komen .koste 103 euro per nacht in een zeer smerig hote
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

kamers en de bediening zeer triest

Ontbijt was redelijk . Kamer was smerig entree en beneden toilet was zeer smerig en dat voor een ontvangst ruimte. hebben er foto's van

Goede locatie maar outdated hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Het hotel heeft een flinke opknapbeurt nodig en personeel is traag/te jong, badkamer verouderd

Goede ligging en mooi plaatsje, makkelijk parkeren en mooi terras

De sfeer van het hotel en de locatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Er was geen airco in de kamer; was voor ons geen probleem maar kan een nadeel zijn op zomerse dagen.

De sfeer van het hotel en de locatie. Ook de fietsverhuur was goed; 10 euro per dag voor een prima fiets.

Vriendelijk en goed verblijf!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Helaas geen airco! Beetje gedateerde badkamer maar wel functioneel.

Erg gastvrij en vriendelijk personeel. Goede keuken en lekker eten. Betaalbaar ontbijt die heerlijk genuttigd kon worden in de tuin. Mooi centraal gelegen met gratis parkeergelegenheid!

Prima locatie. Kamers klein en aan renovatie toe!!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Prijzen in Hotel. Recht tegenover het hotel was een restaurant dat 25% goedkoper was dan in het hotel. Prijs kwaliteit van de kamer aan de hoge kant!

De locatie was heel goed, het was schoon
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was vervallen, maar wel schoon. Het ontbijt was simpel. Wat ik verder miste was een extra handdoek. Als je €80 ex ontbijt voor een kleine kamer betaalt verwacht je zeker 2 handdoeken per persoon, 1 grote en 1 kleine. Helaas was dit niet het geval.

De locatie was heel goed, het was schoon

Accomodatie voldoet zeker niet wat je bij de Flechter groep mag verwachten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De kamers waren erg gedateerd en zeker de badkamer kon een renovatie ondergaan en was ook niet goed schoon gehouden. Daarnaast was de kamer recht tegenover een café waar jongeren nog tot laat in de nacht geluids overlast veroorzaakte.

Persoonlijk kan ik niets positiefs noemen wat er echt uitspringt wat je niet bij hotel mag verwachten.

Mooie lokatie mooi dorpje. Hotel echt aan onderhoud toe.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Sanitair beschadigd en verouderd. Matras leek hangmat.... Sommige delen hotel aan onderhoud/vervanging toe.

Lokatie en uitzicht. Leuk terras. Vriendelijk personeel.

• Kleine Tweepersoonskamer

4 gelijke (kleine standaardkamer) kamers geboekt. Onder andere een "zolderkamer". Deze was aanzienlijk kleiner. Dit was echter geen ramp , maar het 2 persoonsbed in deze kamer was 120 cm breed. In feite kan dit tegenwoordig niet meer. Advies: Vervangen door een breder bed

In het algemeen was het goed

erg slecht geen 4 sterren lokatie
    • Kleine Tweepersoonskamer

In ieder geval een goed en breder bed, wat niet kraakt

Het bed was een drama kraakte op alle kanten waardoor men slecht kan slapen. het ontbijt was goed.

Staat niet op mijn lijst van favoriete hotels in de regio, maar is zeker een redelijk alternatief.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Een typisch Fletcher hotel: (te) veel is het net niet. Bediening die zijn best doet, maar zoveel tegelijkertijd moet doen dat er eigenlijk nergens tijd voor is en zeker niet voldoende voor de klanten. De kamers zijn netjes, maar niet meer passend bij de huidige tijd en bezoekers. Dat geldt vooral voor de badkamer waar het niet alleen voor mensen van 1,90m onmogelijk is om onder de douche te staan in een wel heel smal bad. Zonder verbeteringen en investeringen zal het altijd middenmoot blijven. Zoals zoveel hotels uit de Fletcher keten.

De locatie van het hotel, zeker bij mooi weer, is bijzonder en prima.

goedeprijs kwaliteit verhouding

kamer ietwat gedateerd

lekker, uitgebreid ontbijt in een gezellig kader, zeer mooie binnentuin!! kamers ietwat gedateerd, maar zeer ruim!!! perfect ligging voor mooie wandel en fietstochten!! mooi dorp!

Was een fijne omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Ontbijt, was matig, wat betreft de aanvulling als er iets op was. Brood verwachte ik toch ook wel iets uit de streek.

Het bed was goed. En een prachtig Terras.

We hebben het wel naar de zin gehad
    • Kleine Tweepersoonskamer

Piepkleine kamer. De kastdeur kon niet open door het bed. Heel erg oud en afgeleefd. Gebroken wastafel bv. Heeft een make-over nodig. Alles functioneerde wel goed.

De ligging midden in het dorp. Heel mooi gebouw. Heel prettig personeel.

was goed .ontbijt duur
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

ik vond het ontbijt voor die 15€ redelijk duur ik had wel wat tomaat en komkommer erbij verwacht of een gebakken ei .

diner heerlijk vriendelijk personeel was wel druk voor dame alleen

Voor het geld verwacht je ook geen luxe.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Was allemaal wat gedateerd en een update anno 2018 zou best kunnen. Rammelend bed en badkamer erg gedateerd door even snel over de tegels te verven....

Prijs.

ok
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De kamer was heel warm, waardoor we het raam open moesten houden. Tegenover het hotel is een terras waarop mensen tot diep in de nacht luidruchtig waren. Dus helaas weinig geslapen.

Mooie, schone, nette kamer

Mooi plaatsje, top locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Ons vorige ontbijt van een eerder verblijf daar was heerlijk. Helaas was dat dit keer niet het geval. De jusd'orange was al op om 9.15 en werd niet bijgevuld, ook het brood werd niet bijgevuld. Er waren dit keer geen zoete broodjes en of krentebolletjes. De mannelijk receptionist was kortaf en nors.

Super mooie locatie!

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Door een dubbele boeking van het personeel, waren we...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Door een dubbele boeking van het personeel, waren we verplicht tussen de eerste en de tweede nacht van kamer te wisselen. Ontbijt was goed. Bij donker de parking vinden is ook geen sinecure.

Prima voor een midweek.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Bij het ontbijt ontbraken soms wat broodjes, maar die werden snel aangevuld op aanvraag. Diner lekker, maar groente ietwat karig. Misten een lekker hoekje om een boekje te lezen o.i.d.

De kamers waren prima. De ribroast was heerlijk. Uitleg receptioniste mbt outlet Roermond.

Goed verzorgd maar een erg gedateerde badkamer wat vakantiegevoel v/n weekend weg niet ondersteund.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De badkamer was wel erg gedateerd, slijtplekken in het bad en duidelijk geverfde badkamertegels. In bad douchen prima, maar niet met een dun straaltje dat je door de vorm van het bad niet goed onder kunt staan. Kortom niet hotel waardig naar wat je verwacht in deze tijd voor deze prijs.

Ontbijt was heel goed. Ruime keuze verse producten aanwezig.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

was een eenmalig verblijf
    • Kleine Tweepersoonskamer

raam dat rot was en wind door liet en het nachtlawaai door het enkel glas en te dunne muren

ontbijt was ok , kamers proper gekuisd maar raam enkel glas en rot van ouderdom en liet wind door muren van papier

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Het ontbijt was lekker, goede koffie!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het was allemaal een beetje oud. Bedden sliepen slecht. Het ontbijt was gevarieerd, alleen lagen er niet veel broodjes. 's Morgens vroeg al een hoop lawaai boven ons. Stoelen verschoven, deuren sloegen dicht. We hoorden de hele tijd iets tegen het raam, dat bleek de volgende dag de vlag te zijn, die tegen het raam aan waaide.

Het ontbijt was lekker, goede koffie!

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

De locatie en makkelijk te bereiken parking.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Te lang moeten wachten op het eten.Bijna 40 minuten voor de soep er was.Gelukkig was er La Trappe om ons te troosten.

De locatie en makkelijk te bereiken parking.Vriendelijk personeel.

Leuke slaapplaats voor een koopje.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Wijze waarop je door personeel werd ontvangen en te woord gestaan. Zowel receptie als bediening medewerkers waren stug en onvriendelijk.

Prijs/kwaliteit verhouding was zeer goed. Lage prijs voor een relatief nette maar sobere kamer, in een leuk dorpje.

Sober en Fletcher onwaardig
    • Kleine Tweepersoonskamer

Voortdurend gebrom van de verwarming, Verouderde badkamer, zeepdispenser leeg en kapot, negen uur ‘s avonds niemand meer van personeel te vinden en alles donker in bar en restaurant

Ontbijt was goed

Mooie locatie maar onveilig gevoel ivm evt brand
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De kamer en de veiligheid. Losse snoeren uit de kastjes waar het brandalarm moest zitten. Losse stroomdraden in de kast. Smerig badkamer. Schimmel op de rand van het bad fontein bij tandenpoetsen vol met water. Afvoer verstopt

Alleen het bed

Prima, zeker voor het geld.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De douchekop lekte enorm, de verf in de badkamer was aan het afbladderen. Het 2 persoonsbed was net groot genoeg voor 2 personen, maar hield niet over. De balk dwars door de kamer (kamer nr 20) was heel authentiek, maar ook wel erg onhandig voor degene die aan die kant van het bed moet slapen. Vooral als je er 's nachts uit moet.

Goed hotel, mooie ligging, waar voor je geld. Goede hygiëne en prima ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De kamer was koud en tochtig (in februari 2018). Wel werkte de verwarming goed, dus dat compenseerde het prima.

De ligging in het mooie oude centrum van Thorn.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Was tevreden zeker een goede bed met doch bad pluspunt

Ontbijt te duur

Over het algemeen was ik erg tevreden heel goede bed perfect!!vond erg pretig doch met bad heerlijk!!alleen vond ik ontbijt wel erg duur dat was een minpunt vergeleken met andere hotels maar ik ben tevreden en kom zeker nog terug leuke locatie Gr Channouf

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Rustig gelegen dachten we, maar helaas storende Kerkklokken geluiden .
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kerkklokken om 08.00 uur ‘s’morgens 😖😤😣☹️😫😩🤯😱🤢🙄 Lagen na een feest pas om 03.00 uur in bed. Dachten uit te kunnen slapen tot 10.00 uur.....werden we om klokslag 08.00 uur bruut wakker gemaakt door keiharde klok geluiden ....en dat duurde en duurde maar, niet alleen 8 harde slagen, maar ook nog 3 x 3 slagen met tussenpozen endan nogmaals 8 slagen ....dong don ....verschrikkelijk.. We gaan hier dus nooit meer heen.

Rustig gelegen, vriendelijk personeel

mooi oud hotel met een superkok !!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Personeel supervriendelijk. Ontbijt werd onvoldoende aangevuld. De meeste gasten kloegen er bvb over dat het spek snel op was en niet werd aangevuld: jammer !

tegenvaller. Wat rust en een fijn verblijf moest worden, was een cheap bed/breakfast...

2 kamers gehuurd, 1 daarvan was het bed stuk/los, hetgeen tot slechte nachtrust leidde (er is 's nachts geen personeel beschikbaar). Andere kamer werd getroffen door lekwater van de verdieping erboven. 1e kamer werd vlot verruild voor een nadere kamer, waarvan bleek dat de mengkraan douche defect was. Gen personeel om te repareren en volgens personeel al langer defect

Kerstdiner was uitstekend, ontbijt gemiddeld, geen variatie per dag, wat beperkte keuze

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Slecht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Betere bad kamer is niet van deze tijd De kamers grote

Kamers slecht te klein Badkamer rook muf Eten slecht (groene aangebrand) Het is een getateert hotel oud dus

• Beoordeeld op: 15 december 2017

• Kleine Tweepersoonskamer

Er werd in de ruimte voor de deur gerookt wat ook het trapgat introk en naar de kamers ging. Voorstel of een rookruimte achter bij het parkeerterrein of een algeheel rookverbod

• Beoordeeld op: 1 december 2017

prima, gezellig

haren van vorige bezoekers in het putje van het bad, gebarsten wastafel. oud interieur

Heerlijk gezellig hotel mooie suite met een heerlijk overdekt "balkon" heerlijk geslapen.

Matige overnachting
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Totale onderhoud qua schilderwerk ed. Grootte badkamer, wc stond tegen de verwarming. Temperatuur in de kamer te hoog. Lage waterdruk in douche.

Het eten in het restaurant

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Ontbijt was heel slecht verzorgd.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Ontbijt was heel slecht verzorgd. Kwamen om 9.30 bijna alles Was op. Moesten overal op wachten, broodjes, sap, beleg. Hebben dit aangegeven ,hoefden uit colange niet betalen, doch hebben liever dat alles goed verzorgt Is , dat Is relexter en hoort ook zo.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Prima. Wel investeringen nodig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Staat van onderhoud en hygiëne. Investeren in renovatie van bad- en slaapkamer is nodig. Onder het bed veel stof en zakdoekjes van de vorige gasten. Dekbedden en kussens roken niet heel fris. Dit is overigens wel prima opgelost door het personeel.

Ontbijt was prima. Over het algemeen hulpvaardig personeel. Lieve schoonmaakster die ‘s ochtends al heel vroeg het koffieapparaat voor me had aangezet.

Thorn is mooi en gezellig, maar verder is er niks te zien.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Dat we de deur van de badkamer dicht gedaan hadden en ze niet meer open kregen. gemeld aan receptie en ipv even mee naar de kamer te komen, gaven ze gewoon een schaar mee om de deur open te krijgen.

De kamer was redelijk klein, geen haardroger aanwezig, ontbijt was goed.

Een heerlijk verblijf tijdens onze wandeling langs het Pelgrimspad.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het eten is uitstekend. We hadden een leuke kamer met bloemen in de bloembakken en uitzicht op de hoteltuin. Vriendelijke bediening. Thorn is een mooi stadje met interessante geschiedenis.

Rustgevend

De kamers zijn gedateerd en hebben echt een opknapbeurt nodig. Vooral de badkamer die wij hadden was aan renovatie toe.

Goede ligging en zeer vriendelijk personeel.

Voor een korte vakantie was dit een heerlijke plek.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

In de kamer op de tweede verdieping was voortdurend een lage bromtoon te horen! Alleen in de nachtelijke uren was het er niet. Waarschijnlijk het afzuigsysteem uit de keuken.

De sfeer in het hotel was prettig. De keuken van het hotel was goed. De ligging in het historische dorpscentrum is erg leuk.

Belangrijk vind ik hygiene en goede bedden voor een aantrekkelijke prijs,dus het verblijf was prima.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Vanaf 1e etage is achterstallig onderhoud. Bijvoorbeeld trap en deur kozijnen op diverse plekken kaal. De raam kozijnen van hotelkamer hadden houtrot.

Schoon en goede bedden.

Goede locatie echter de hotelkamer moet nodig aangepakt worden.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was oud en verwaarloosd: de kastdeur sloot niet meer en daarom stond er een stoel tegenaan, stopcontacten hingen los. Met name de badkamer is aan vervanging toe. De tegels in de badkamer waren geverfd, echter de verf bladderde er vanaf. Ook was het douchegordijn dat er hing onfris.

De locatie van het hotel

Prima verblijf gehad.

Wat ik jammer vond is dat er geen ruime keus is aan eetgelegenheden. Je kan daar wel volop pannenkoeken eten :). Moesten voor het eten in de omgeving buiten Thorn kijken en dat is jammer. Hotelkamer was prima, maar miste de waterkoker voor als je s' avonds een bakje thee wilde en badkameraccessoires zoals föhn ect

De omgeving is mooi. Je kan daar echt heel fijn wandelen. Je moet wel een auto tot je beschikking hebben om elders buiten het dorp te kunnen komen. Openbaar vervoer heb ik me niet in verdiept.

mooie omgeving om te fietsen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

de kamers waren een beetje armoedig in de badkamer waren de tegeltjes geschilderd en er hing een douche gordijn om het bad niet zo fris. Handdoeken en bed waren prima en schoon

een goed restaurant het ontbijt was heerlijk en 's avonds kon je lekker dineren

Gezellig , gewoon , netjes ,eenvoudig .
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het is een oud hotel ,aan de buitenkant maar ook aan de binnenkant , het is wel schoon en netjes ,door de harde wand en vloerbedekking is het best gehorig (overal plavuizen) , dicht doen van deuren en branddeuren is heel gehorig.De man van de receptie had schoenen aan ,,,,,,,,,, die hoorde je door het hele hotel ,(slofen voor die man,,,,fletcher? ) Tip : misschien handig richtingbordjes met kamernummers ?

Ontbijt was gewoon goed ,met fruit ,yoghurt zemelen enz. In het hotel ook 3 avonden gedineerd , een hele kleine kaart , weinig verschillende keuze's , was simpel en gewoon.

Tegenvaller. Gelukkig maar voor 1 kort nachtje.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Parkeren kon niet achter Hotel maar een halve kilometer verderop. Kamer is gewoonweg tè klein. In ons geval was 't nummer 15, maar ook de andere kamers lijken op bezemkasten, want we hadden met een grote groep bruiloftsgasten bij Fletcher geboekt waardoor we meerdere kamers hebben gezien. Ook het bed was voor ons (aangepast aan de kamer) te klein. De "badkamer" was absoluut beneden peil. Toilet staat zowat midden in badkamertje, douchen in badkuip (vies gordijn, geen waterdruk, douchekop en slang dusdanig dat je een hernia oploopt) en de handdoeken hebben we na enig speurwerk in de kleerkast op de kamer gevonden(?). Bij late thuiskomst via de ingang achterom. Niet erg àls je het duidelijk aangeeft waar men dan in het donker de ingang kan vinden.

Ontbijt prima.

Geschikt voor een overnachting.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Badkamer oncomfortabel erg krap, geen douche alleen een bad stopcontact in badkamer ongeschikt voor krulborstel of föhn. Slot Badkamer/toilet was defect. In de kamer was geen stopcontact nabij een spiegel aanwezig.

locatie was perfect gelegen

+ vriendelijk personeel
    • Kleine Tweepersoonskamer

- kamers zijn klein - badkamers zien er vies en verouderd uit (zwarte schimmelvlekken op de kitranden, afbladerende verf)

+ vriendelijk personeel + goede locatie t.o.v. bruiloft locatie waar we heen gingen + bedden sliepen lekker

Er was 1 jongeman heel onvriendelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

We moesten ver lopen de parkeerplaats was niet bereikbaar. De jongeman wilde 5,00 euro meer voor ons ontbijt rekenen.??? Later is dit door iemand anders rechtgezet. Het was voor ons reden hier niet te eten.

Het ontbijt was goed. (1x gebruik van gemaakt.) En we kregen een grotere kamer aangeboden.Omdat we meerdere dagen bleven.

Een topper voor een fietsvakantie.

Kamers zijn misschien wat gedateerd maar belangrijkste is aanwezig en de bedden waren prima.

Ideale uitvalsbasis voor ons fietsclubje: zeer goede prijs/kwaliteit, fietsenstalling aanwezig, lekker ontbijt, zeer lekkere koffie, rustig gelegen (is belangrijk na een dagje fietsen), ... . Een aanrader.

prima!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kleine kamer (was tevoren bekend en bewust geboekt), Van alle noodzakelijke gemakken voorzien. Restaurant (en keuken) uitstekend bevallen. Prachtige entourage op binnenterras plus heel mooi weer!

Teleurstellend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Prijs kwaliteit was echt niet in verhouding. Gastvriendelijkheid was niet zo best. Ontbijt werd slecht bijgevuld.

Het hotel had een leuke sfeer. Netjes en schoon.

Prijs-kwaliteit niet in orde.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Badkamer was erg oud en muf. Hotel is van buiten prachtig, kamers zijn erg gedateerd. Ontbijt was matig, werd niet op tijd bijgevuld om alle gasten te voorzien van ontbijt

Uitstekende locatie voor korte break
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Suggestie is waterkoker met thee/koffie op kamer te plaatsen

Rustieke kamers (sfeervol); Locatie uitstekend midden in Thorn; Behulpzaam personeel; Sfeervol gebouw; Mooie omgeving; Kort bij designer-outlets, B en DL

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

overdag gezellig drukt savonds erg rustig
    • Kleine Tweepersoonskamer

we zaten aan de achterkant van het hotel, zou wel eens aan de voorzijde willen zitten als de kamers toch niet allemaal bezet zijn

het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam

Thorn is altijd een geweldige locatie, ontbijt was goed...
    • Kleine Tweepersoonskamer

zeer gedateerd, kleine kamer was ook echt heel erg klein, slechte verlichting.

Thorn is altijd een geweldige locatie, ontbijt was goed personeel vriendelijk.

gezellig stadje mooie omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

alles was oubollig,opgekalfaterd.er was een inloopkast maar dwars door de kast liep een electrische draad.de ramen waren echt heel oud ,verf viel eraf.we hadden een bonnetje afgeprint voor gratis drankje,koffie,thee,bier,fris maar dat geld niet meer ,enkel bubbels kon je nog krijgen.niet iedereen drinkt dus teleurgesteld.

kamer was groot genoeg,badkamer oke.fantastisch bed .receptionist was bij aankomst heel vriendelijk,direct op zoek naar wandelroutes.ligging voor fietsers en wandelaars dik oke ,mooie groene omgeving en water in de buurt.

Fletcher onwaardig.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het ontbijt kan absoluut beter. Er lag op een gegeven moment beschimmeld brood tussen. Ook het roerei zag er niet fris uit. We hadden een heel kleine/oude kamer. Een bed, iets groter dan een twijfelaar waarvan de matras z'n beste tijd wel heeft gehad.

De locatie. We boeken vaak bij Fletcher en dit is eigenlijk de eerste keer dat het toch wat tegenviel. We zijn over het algemeen altijd goed te spreken over de Fletcher hotels. Het zit'm niet in het personeel, die waren vriendelijk en behulpzaam, maar in de investering van Fletcher die gepleegd moet worden in dit hotel!

Goede verhouding kwaliteit-prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Nachtlawaai (tot ruim na middernacht) van omliggende terrassen. Kamer rook wat onfris (rioolgeurtje?) Verrassingsmenu in restaurant was (die avond) matig

Prijsgunstige last minute in historisch gebouw. Bijna allemaal vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer goed ontbijtbuffet, goed gelegen voor bezoek omgeving. Garagebox voor fietsen.