Beoordelingen over Fletcher Landgoedhotel Renesse 4-sterren

Stoofwekken 5, 4325 BC Renesse, Nederland

#11 van de 12 hotels in Renesse

• Beoordeeld op: 6 september 2018

ons verblijf was naar tevredenheid en voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras

ik vond de badkamer wat aan de kleine kant

ontvangst was prima, ook t ontbijt was super , veel variatie en snel weer bij gevuld, de kamer was groot genoeg voor 2 personen, ook kon je er 's avonds nog lekker ff n drankje drinken het was er goed schoon

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Rampzalig
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras

Mijn man is rolstoelpt en de inkom was al een ramp..hulp van receptie nihil De kamer was nadenken om binnen te geraken Terras met kiezels niet voor hem Douche was niet mogelijk en toilet gaan was een heel gedoe want konden niet binnen Nochthans was dit doorgegeven en we kregen als antwoord dat ze niet op rolstoelpt ingesteld waren!!!

Het ontbijt en de rust

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Sproeier in douche is een vaste . Niet interessant voor iemand die niet wil dat haar of zijn haren nat worden.

Heel rustige omgeving. Niks van lawaai zowel overdag als s'nachts. Prima ontbijt.

nooit meer een Fletcher hotel

Bij de eindafrekening is er geen rekening gehouden met het deel van de factuur die we bij aankomst hadden betaald; in het computersysteem was dit niet geregistreerd! Probleem is wel vlot opgelost nadat ik die voorschotfactuur kon voorleggen

ontbijt=dik in orde; avondmaal=zeer trage bediening (keuken en zaalpersoneel onderbemand); eerder beperkte keuze: na 2 dagen zijn we gewoon in het dorp gaan eten

Rustig hotel, mooi gelegen op korte afstand van strand en centum Renesse

Stilte, goed geisoleerde kamer geen lawaai van doorspoelende toilet of douche van de buren. Mooie ruime schone kamer met zitgelegenheid en klein plaatsje buiten.

Bedroevend!!!! Teleurstellend!!!

Zie hier boven. Als je op de site voornamelijk foto's ziet van een kasteeltje en daarbij de tarieven voor de kamers, dan voel ik me op z'n minst opgelicht, als je dan in een aan de Orangerie aangebouwde hotel kamers komt. Bij het aanmelden bij de receptie kregen we gelijk de rekening gepresenteerd, eerst betalen!! Dit terwijl ik met boeken mijn creditcard gegevens had ingevuld. Het meest jammere is dat je als hier nooit meer iets van hoort.

Gewoon ontbijt, niks bijzonders. Kamer aan de matige kant. Zaken zoals een föhn ontbraken. Geen minibar. Etc. Van der Valk scoort dan beter. Anders geformuleerd, je moet wel erg veel lef hebben door € 190,= per kamer te vragen.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Het ontbijt was heel goed alles wat je nodig hebt was...

veel te lang moeten wachten voor ons avondeten ( te weinig personeel)

Het ontbijt was heel goed alles wat je nodig hebt was aanwezig en meer dan voldoende het avondeten was ook lekker.

We hadden een kamer met terras.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras

De kamer zelf was keurig, maar de badkamer viel ons tegen omdat er onder in de hoeken bij de douche schimmelplekken zaten. De spiegel had een bovenrand met bruine watervlekken. Daarom zullen we niet meer voor dit hotel kiezen. Want voor deze prijs verwacht je tenminste dat de badkamer goed is. Er ontbrak een föhn en er was alleen dispenser met zeep voor zowel handen als haren en doucheschuim ineen. Dat geeft geen luxegevoel.

We hadden een kamer met terras. Dat was fijn. Mooi uitzicht op weilanden en bomen in de verte. Ontbijt was goed.

• Comfort Tweepersoonskamer met Terras

Alles, zeer verouderd hotel , schimmel in de kamer en badkamer, sterk verouderde badkamer. Zeker geen 4 sterren waard. Kortom triestig en veel te duur voor wat het maar is.

Rustige omgeving.

Prijs was helemaal niet in overeenstemming met comfort accomodatie. Vior de vermelde 4 * haďden we voor de prijs meer luxe verwacht. De inrichting kamers is verouderd, geen airco, geen frigo op kamer noch gekoeld mineraal water voorzien. Bij aankomst discussie omtrent betaling, die bij boeking onmiddellijk was voldaan. Bij vertrek opmerking hieromtrent gemaakt en betaling via tablet getoond, die was ondertussen ok. Ontbijtbuffet was ok met vriendelijk zaalpersoneel.

Rustige omgeving.

Prijs-Kwaliteit : Woekerprijs tegen minderwaardige kwaliteit.

De kamer was gedateerd. Klapperende deur bij wind. Vuil rond de ramen. Geen kiepstand op het raam. Verouderde badkamer zonder haardroger. Eén van de twee bedden had geen achterste steunwiel. Geen plaats waar men gewoon kan lezen. Ontbijt viel tegen: broodjes minstens een dag oud; vers fruit zeer gewoon (sinaasappels en appels); koffiemachine haalde haar water uit plastieken bidon... Geen fietsenstalling. Buiten eten op straat. Prijs (bijna €200 per nacht per kamer) - **** vier sterren … Wat een arrogantie. Werkelijke waarde overnachting: twee sterren en de helft van de kostprijs.

De omgeving. Gelegen in het groen en toch vlakbij het centrum van Renesse. Personeel bleef ondanks de werkdruk vriendelijk.

Prettig. Aardige, vriendelijke medewerkers

De verlichting in de kamer en badkamer is onder de maat.

Het ontbijt was prima. De bediening erg aardig. De receptionistes verdienen een pluim. De kamer was ruim en schoon.

tegenvaller

ontbijt alles was bijna op wat er was was oud brood....tafels stonden vol met troep van anderen ik denk dat er personeels tekort was dat vind ik op zich te snappen maar er werd bij de receptie gezegd oo vervelend....dat was het antwoord jammer want fletcher vind ik normaal heel goed

omgeving

prima voor korte vakantie, prijs/kwaliteit aan de hoge kant. geen 4 sterren waard.

kamer zonder airco, gedatteerd interieur, geen aparte wc ruimte, raamsluitingen slecht, achterstallig onderhoud, fietsenstalling buiten aan de krappe kant en geen oplaad punt voor electrische fiets.

rustig gelegen, ruime parkeergelegenheid, goed ontbijdt, ruime doche, vriendelijk personeel.

Misleidende foto's!

De foto's die getoond worden op de website van Booking.com zijn vooral van het kasteeltje wat 200 meter verder staat! Dit is erg misleidend. Voor de rest maken de kamers een verouderde en anderstalig indruk.

Het personeel van de huishouding en bij het ontbijt zijn zeer vriendelijk. Het hotel ligt op een perfect locatie voor uitstapjes.

Was goed te doen

Voor de prijs die wij betaalden was de kamer sober: geen haken in de badkamer om iets op te hangen, geen koelkastje, slecht licht, er kon geen raam open en op begane grond niet plezierig om deur open te laten. Niet lekker met de huidige warmte. Wijn was niet geweldig.

Het ontbijt was uitstekend

Teleurgesteld over de prijs kwaliteit en de misleidende info omtrent het hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras

Prijs/ kwaliteit: is geen 4*, maar een 3* hotel. Is dringend aan renovatie toe. Geen airco, was nochtans met airco aangekondigd. Geen zwembad. Broodjes zijn niet genoeg afgebakken. De kaart van het restaurant is eerder beperkt.

De locatie en het personeel.

Prima ontbijt.

Bediening in het restaurant. 20 min zitten wachten en niemand langs gekomen. Zijn maar naar het dorp gelopen om daar te eten.

Prima ontbijt. Goede bedden en badkamer. Kamer zelf sober.

De prij-kwaliteit verhouding was negatief

Geen airco op de kamer, geen ijskast op de kamer, de matrassen van de bedden waren niet confortabel, het slot van de safe was stuk.

Het ontbijt was oké.

Fijn

Achter de stoelen en in de hoeken lag veel stof. En ik mis een koelkast.zeker met dit warme weer.

Het ontbijt was goed.jammer dat de rafels buiten s morgens vochtig waren.want buiten eten is heerlijk.ik nam een badkamerhanddoek mee om tafel en stoel te drogen.jammer

Basic basic basic

De prijs van deze kamer was volledig uit verhouding met de kwaliteit die we aantroffen. De afbeeldingen op Booking zien er 100x beter uit dan de daadwerkelijke staat van het hotel. In een woord: vergane glorie. Armoedige uitstraling. Niet logische plek voor de televisie aan de muur. Raam was kapot. Matig ontbijt. Geen afneembare douchekop.

ligging prima, hotel zelf viel tegen

wij hadden een luxekamer gereserveerd. was wel zeer ruim maar geen airco, geen ijskastje op de kamer. Tapijten in de hal waren ook niet netjes. En de foto's die bij het hotel staan zijn nogal misleidend. Er staan verschillende foto's van het domein Roermond op de site wat doet denken dat je daar verblijft maar dat is dus niet zo.

ontbijt en diner

Voor het totale gebeuren, is de prijs een grote domper.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras

De prijs: 5 nachten € 920 schandalig!!!!!!

Heerlijk ontbijt. / badkamer niet schoon / bedden te zacht / miste koelkast / prachtige locatie

Niet wat het zou moeten zijn voor het geld wat je betaald schandalig eerder

Kamers zeer gedateerd je hebt helemaal niets badkamer komt uit de jaren 80 betaal 150 euro voor 1 nacht in een 4 sterren hotel had hier dus echt wel wat meer van verwacht restaurant terras en omgeving zijn daarin tegen perfect en zien er ook netjes uit het was voor mij echt een teleurstelling heb in luxe re hotels met 3 sterren geslapen kortom veels te duur voor hetgeen wat je er voor terug krijgt

Super locatie. Receptiepersoneel heel goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras

In het restaurant is de bediening niet echt top. Verschilde per dag enorm. Indien men na 9 uur gaat ontbijten zijn de meeste tafeltjes bezet of niet schoongemaakt. Dat is wel jammer, want het ontbijt is goed.

Prima locatie. Vriendelijke medewerkers. Goede hygiene. Leuke suggesties voor wandelingen en fietstochten.

je betaalt voor 5 sterren en krijgt er 3

Zeer dure kamer (214 eur/nacht) terwijl het nog niet de helft waard was : verouderde kamer en badkamer, vuile ontbijtzaal (terras buiten), slecht onderhouden terrein, bar is open tot 23u maar om 22.30u konden we enkel een drankje meenemen op de kamer terwijl het buiten nog 25gr was en de stoelen stonden

Het personeel aan onthaal was vriendelijk

Uitstekende ligging

Kamers wat verouderd..ramen sluiten slecht..geen muggeramen..deur nog met sleutel..toch klein voor comfortkamer..

De ligging is super. Rustig en toch kort bij zee. Ideaal vertrekpunt om te fietsen

Prima hotel met minder ontbijt op een mooie locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras

Het ontbijt. Werd niet goed aangevuld en de tafels werden niet niet gelijk opgeruimd zodat je moest wachten op een plek terwijl er eigenlijk plek zat was

Maak er met terras..Heerlijk

vriendelijk personeel, mooie locatie

kleine douche. Kamer is met 100 a 125 per nacht goed betaald. Maar deze kostte 215 per nacht hetgeen veel te hoog is voor de leeftijd en het comfort van het hotel.

vriendelijk personeel, mooie locatie

Door het ijs gezakt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Ontbijt buffet niet aangevuld, volle niet opgeruimde tafels, slechte matrassen, diner ondermaats/bedienend personeel niet goed, verlichting buiten niet voldoende aanwexig op parkeerplaats, geen airco, openstaande nooddeuren.

de locatie

De foto’s op de site beloofden een landhuis.

De foto’s op de site beloofden een landhuis. De kamers zijn echter in een triest jaren-70 bijgebouw gesitueerd. Ontbijt was chaotisch, met te weinig plek, tekort aan kopjes etc.

matig

We dachten dat we in het kasteel zouden verblijven maar het kasteel was zelfs afgesloten voor een bruiloft En dan was er ook nog een condoleance in het hotel voor de sfeer

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Prachtig gelegen hotel wat het verblijf aangenaam maakt maar pak het achterstallig onderhoud aan!

Bedden waren niet geweldig. tweepersoons met tamelijk dunne matrassen. De bedden schoven te gemakkelijk uit elkaar. Wat echt tegenviel was de staat van onderhoud van het hotel: loszittende deurklinken. spiegel in badkamer die gecorrodeerd was, vlekken in het tapijt in de gangen, zware (inbraak?) beschadiging aan raamkozijn van een kamer schuin tegenover de onze. Het onderhoudsteam mag echt aan de slag gaan!

Heel mooie ligging bij een kasteel niet ver van het strand. heel vriendelijk personeel, goed ontbijt. Leuke attentie: het gratis drankje als welkom.

De ligging, de rust en het strand
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras

Kamer rook muf bij binnenkomst. En zeer warm, geen mini-bar, geen drank/snack apparaat op de gang. Vriendelijkheid, is zeer verschillend, naargelang welk team dat werkt!

De ligging, de rust en het strand

Zeker zijn prijs niet waard

Veroudert gebouw. Onhygiënisch, vuilbak nog vol bij aankomst. Afvoeren vies; haren en andere viezigheid. Geen föhn. Jammer voor de luxe kamer. Geen vers fruitsap. Vers fruit was niet vers. Groot 2 persoonsbed waren 2 eenpzrsoonsbedden tegen elkaar geschoven. Heel gehorig kamer. Wakker geworden van de kinderen bij de buren. Wc receptie heeft dringend een nieuwe plank nodig.

Afstand centrum Renesse

Mooie locatie !

Kamer was stoffig, badkamer volstaat maar is wat verouderd. S’morgens vroeg wakker door rennende gillende kinderen (bruiloftsgasten). Weinig personeel, daardoor duurde diner bijna 3 uur. Bij binnenkomst ontbijtzaal volle tafels die niet afgeruimd waren wederom weinig personeel

Mooie locatie, super vriendelijk personeel

Prima verblijf.

Bij aankomst hing er een mooslucht in de badkamer. Was later weer weg. Kamer was een tijdje niet gebruikt schijnbaar.

Landelijke karakter. Midden in de natuur en toch dicht bij het centrum. Strand op loopafstand. Sauna aanwezig. Fietsen huren voor 10 euro per dag. Schone en ruime kamer. Vriendelijk personeel.

Prima verblijf, helaas geen 4 sterren waardig.

Het hotel maakt reclame met het prachtige slot wat op het landgoed te vinden is, maar heeft verder weinig met het hotel te maken. Onze verwachtingen werden dus helaas niet waar gemaakt. Het hotel is gedateerd en absoluut geen 4 sterren waardig. Het is een prima hotel, maar absoluut niet wat je van een 4 sterrenhotel verwacht. Zeker ook gezien de prijs die je ervoor moet betalen.

Het ontbijt was prima te doen en het landgoed waarop het hotel zich bevindt is prachtig. Mooie wandelroutes en het strand en Renesse zijn heerlijk dichtbij.

Een losse douchkop onze zat hoog aan de muur toch lastig met het afdouchen. Er is geen rekening gehouden met het opladen van e-fietsen, geen oplaadpunten en geen goede stalling.

Omgeving en vriendelijkheid van het personeel en een goed ontbijt.

Wij komen niet meer terug

Welkomsdrankje heb ik gemist. Badkamer achterstallig. Bedden voor ons te zacht (is persoonlijk

Prachtige lokatie in parkachtige omgeving. Op loopafstand van strand en dorp. Uitgebreid ontbijt

Ligging van het Hotel

Kamer was vochtig. Badkamer rook naar vocht. Douchestraal was zeer matig. We hebben circa 10 zilvervisjes moet elimineren in de kamer. Bedden waren van matige kwaliteit. Kamer moest bij aankomst worden voldaan. We hadden bij boeking telefonisch een tafel voor het diner bestelt. Tafel bleek niet gereserveerd. Vervolgens moesten we circa 5 minuten wachten tot dat iemand naar ons toekwam om alsnog een tafel in te richten. De bediening was pover en niet professioneel. Heel jammer want de lokatie en het gebouw was erg mooi.

Ligging van het Hotel

Gastvrij en vriendelijk personeel locatie is rustig en mooi...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras

De comfort kamers vallen tegen terras is leuk maar stoelen vuil en groen van aanslag badkamer zijn ze vergeten te restylen en is gewoon gedateerd kamer prijs €159,— veel te duur betaald voor minimaal comfort. Jammer dit is echt geen 4* waard Ontbijt en dinner zijn wel goed op orde en smakelijk.

Gastvrij en vriendelijk personeel locatie is rustig en mooi gelegen

Ligging perfect en rustig

Ontbijtruimte veel te klein voor antal kamers Voor aantal sterren mag men tenminste vers fruitsap serveren Kamers gehorig

Ligging perfect en rustig Vriendelijkheid personeel Diner voortreffelijk

Prima, op bureaulamp en op de ontsierende aspecten en het achterstallig onderhoud aspecten na

Geen (bureau)lamp op de kamer; er ontbrak voldoende lamplicht om bij te lezen. De prachtige wandelomgeving werd sterk ontsierd door de afval (5 twee persoonsmatrassen en een oude vrieskast die er al veel langer lag met nog ander afval in de hoek bij de oranje container. Dit is gemakkelijk te verhelpen. Moeilijker: het onderhoud van de kozijnen van zowel het kasteel zelf als van het Fletcher-gastenverblijf had verrotte houtdelen. Het kasteel lijkt 'een te grote broek' voor het hotel. Achterstallige onderhoud aan zo'n cultureel belangrijk gebouw is geen visitekaartje voor de hotelketen.

De rustige, natuurlijke omgeving

Goed hotel zonder overdreven luxe

Geen bijzonderheden. We zagen geen verschil tussen 3 of 4 sterren hotel

Prachtig kasteel op het "landgoed" van het hotel. Helaas niet toegankelijk.

Niet om nog eens te boeken.

Bij het ontbijt rommelig. Bij topdrukte geen tafel beschikking.waren nog niet schoon. Koffie apparaat steeds met fout meldingen. Geen glazen voor de latte moest in theeglazen.lepeltjes waren vies.nog met eiresten. De accomodatie wordt als landgoed betiteld. Vreemd als je aankomt.

super maar dit geld voor de meeste fletcher-hotels

als ik dan toch 1 puntje heb is misschien de afvoer van lavabo en douche is nakijken water loopt heel traag weg

het was heerlijk vertoeven het overtroffen is het terrasje aan de kamer

Foto van het hotel is toch wel misleidend.

Slechte bedden, geen uitnodigende ruimte bar of iets dergelijks om een drankje te drinken. Alleen bij mooi weer buiten, helaas natte billen van de kussens.

Ligging in de natuur en vriendelijk personeel

Prachtige beleving in de natuur, met in de 'achtertuin' een kasteeltje.

Misschien iets meer propere kamers. Stof op de grond en tafeltjes bleef liggen. Als je zelf geen honden hebt, storen deze wel, zeker hun aantal en geblaf.

Het uitzicht van de kamer was het meest positieve. De ligging van het hotel in landgoed Moermond was verbluffend. Ook het ontbijt en avondeten waren excellent. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Stilte was ook excellent

• Beoordeeld op: 14 april 2018

kort en goed

vloer in douche algemeen te glad voor mij

het ontbijt is meer dan goed veel keuze en veel verschillende - ook vriendelijkheid van personeel was zeer goed

Kamers waren netjes

Ontbijt was rommelig en slecht bijgevuld. In de middag wat gedronken in het restaurant, de bediening was niet zichtbaar aanwezig en lang gewacht om opnieuw iets te bestellen.

Kamers waren netjes

We hadden er meer van verwacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras

de tuinstoelen en tafel waren groen en vies, daar betaalde we wel voor...

netjes, maar primitief. Geen tafeltje op de kamer, geen plaats voor toilet tas in de badkamer.

Renesse strand top.

Bediening van het restaurant en ook als je alleen iets komt drinken dat is zowel binnen als buiten op het terras gebeurd, na 20 minuten was er nog niemand naar het terras gekomen en binnen liepen ze alleen langs je heen en werd geen notitie aan je gegeven. Bij de receptie waren ze wel aardig. En een paar dagen achter elkaar liep je langs volle waskarren met vies linnengoed, bleef 's Avonds en 's nachts ook zo staan. Dat is geen prettig gezicht

De omgeving

Misleidende publiciteit. Hotel helemaal NIET IN HET KASTEEL Alles op de website lijkt dat wel aan te geven. Kasteel is een bussinescenter. Hotel in een verouderd bijgebouw. Verouderde badkamers. Is basis in orde. Geen grote luxe. Gewoon goed.

Ligging en kamer prima, leuke routebeschrijvingen voor wandelen en fietsen e.d. Eten matig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras

Het diner: een gekarameliseerde peer was smakeloos en zo meer dingen waren matig. En het ontbijt: te weinig personeel, deden hun best maar konden het niet bijhouden: 3x tijdens een ontbijt waren er dingen op en moesten we wachten tot het weer bijgevuld werd. En het verse fruit was smakeloos.

De ligging en het interieur van het restaurant

Ondanks een vooraf gemaakte reservering voor een specifieke...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras

Ondanks een vooraf gemaakte reservering voor een specifieke tafel in het restaurant ging dit toch nog mis. Toen ook nog eens zonder aankondiging vooraf een ingrediënt van mijn gerecht ontbrak was ik wel klaar met dit restaurant. Helaas een teleurstellend diner.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Ontbijt en kamer

Op de site van Fletcher staan foto's van een kasteel. Men zou denken dat je overnacht op een toplocatie. Dat is niet zo, het is een gebouwtje op 500 meter afstand van het kasteel. Jammer van deze misleiding, zo hoort het niet. Ik heb dit ook aan de receptioniste uitgelegd, maar ze reageerde met een bitchy: We leggen het in 1 zin uit op de site, hoor. Ja, maar dat leest de gast niet. Groeten van een travelblogger 😉

Ontbijt en kamer

Leuk lang weekend.

* Kamerdeur maakte lawaai, waarschijnlijk door tocht. Ons venster stond nochtans niet open. * de vraag bij vertrek om 30 eurocent op te leggen daar er zogezegd een foutje gebeurd was in de boekhouding. Ten eerste lijkt het mij nogal belachelijk om nadien nog 30 cent bij te vragen daar het een interne fout betrof . Ten tweede is het onmogelijk dat het pinbedrag liegt : wat er op staat wordt van je rekening gehaald en niet 30 cent minder .

Lekker uitgebreid ontbijt. Ruime kamers.

Ideale locatie voor als je op doorreis bent. Maar bij mooi weer lijkt het mij geweldig!
    • Suite

Wij hadden de suite. Vond ik aan de kleine kant. Het bubbelbad gaf wat belletjes, maar vond ik niet echt een bubbelbad.

Het diner was geweldig lekker!!!

Ontbijt was goed en fijne ruimte in t restaurant met een...

Wc bril nodig aan vervanging toe. Bedden stonden los van elkaar en kamer kan wel gezelligheid gebruiken. Sauna is maar beperkt toegankelijk

Ontbijt was goed en fijne ruimte in t restaurant met een open haard

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Rustgevende omgeving en kamer met lekker ontbijt

Beperkte comfort op kamer : geen douchekap, haardroger, ... hiervoor moet je bij receptie zijn ... voor 4 sterren hotel mag dat wel op kamer aanwezig zijn Geen minibar.

Kamer met terras en uitzicht Omgeving Ontbijt

Fijne locatie icm weekendje strand en wandelen.

De matrassen zijn aan de zachte kant. Met een dun hoofdkussen combineert dat wel,echter er liggen dikke kussens en dan lig je met je nek in een hoek. Normaal kijken we geen tv, nu met de oloypische wel. Dan is het onhandig dat de tv helemaal in de hoek van de kamer hangt. Bedden verplaatst, opgelost. Dit type hotel heeft helemaal geen muziek nodig in het restaurant. Stond gelukkig heel zacht maar als er dan toch muziek’ aan moet..... dan is de keuze voor licht klassiek voor deze locatie beter dan de popachtige liftmuziek die nu op stond.

Het ontbijt was prima.

afmeting van de slaapkamer erg klein en sober voor een 4-sterrenhotel en de hygiëne van de badkamer, een barst in de wastafel en haren en een visje in de wastafel. De prijs van € 133,00 voor een nacht met ontbijt in een 4 sterrenhotel, dan verwacht je heel wat anders !

Het ontbijt was prima. De kamer viel zwaar tegen, klein erg sober en een onfrisse geur.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Aangenaam hotel in prachtige omgeving

Viezigheid tussen wc-bril, gehorigheid vd kamer en storende pieptoon van telefoon.

Geweldige ligging van het hotel. Ontbijt was goed en compleet. Heerlijke bedden

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Lekker relaxed een paar daagjes tussen uit geweest!

Geen minpunten. Alles is naar wens geweest, voor herhaling vatbaar!

Het was heerlijk kleinschalig. Heel vriendelijk, gastvrij en behulpzaam personeel. Goede keuken en een heel sfeervol restaurantgedeelte.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Een supper leuk weekend in Zeeland.

Geen negatieve dingen te melden. Alles was gewoon in orde.

Rustig hotel gelegen op een landgoed. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kregen zelfs een bundeltje met wandel- en fietsroutes in de omgeving. Wij hadden een deluxe kamer. Mooie ruime kamer. Goed bed. Toilet in aparte ruimte. Badkamer met bad en aparte douche. Toiletartikelen aanwezig. Een zeer ruim en lekker ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Goede ligging en rustige omgeving en voldoende parkeer faciliteiten .

Kamer en Mn badkamer roken naar vocht en muffig. Toilet niet doorgetrokken en koffie apparaat kapot. Na melding bleef het bij excuses en dat er melding van gemaakt zou worden. Als de klant centraal is zou ik toch iets meer mijn best doen om ervoor te zorgen dat de klant ondanks gebreken verrekt met goed gevoel bij verblijf.

Kamer en bed prima.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Heerlijk.

Een heerlijke bank of fauteuils bij de openhaard, past ook meer bij een orangerie en kasteel. (Waren nu rechte stoelen).

De rust. Kamers op de begane grond. De openhaard. heerlijke douche. Vlakbij het strand.

Niet slecht, maar niet voldoende om terug te komen

Slechte isolatie van de kamers, hoorden de buren heel hard praten, niet fijn dus. Op de foto was er een bar te zien om iets te drinken, was niet aanwezig, viel dus tegen, waardoor we genoodzaakt waren om elders te gaan.

Ontbijt was heel goed, voldoende aanwezig, enkel het koffietoestel werkte zeer traag. Kamers waren heel proper.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Bed was te hard te weinig dekens kussens waren erg slecht.

zie 3

1. ik mistte vers geperst sap de rest was wel ok 2. voedselvergiftiging opgelopen 3. kussens en matrassen zijn ronduit kut heb er nu nog last van in mn rug ( vervangen ) 4. op internet staat dat we in het kasteel konden slapen.....bleek niet waar te zijn. 5. bookings.com vetrelde bad in slaapkamer....werd later door personeel geregeld 6. ter compensatie slechte kamer wel de whirlpool gehad erg bedankt daarvoor 7. personeel zijn aardige mensen. 8. sfeer in ontbijtkamer is uitstekend 9. ik mistte dat ik zelf iets zou mogen bestellen bijv simpel hollands eten of patatje. 10. slaapkamers zijn veels te warm en de ventilatie is niet op niveau! kanalen moeten gereinigd en gerepareerd worden. 11. pluspunt kok werkt snel maar ik denk dat de etenswaren echt goed gekoeld en gereinigd opgeslagen moeten worden??? wij zijn iig ziek geworden van het eten....overgeven en diarree en het was geen griep want smorgens knapten wij beiden alweer op.

Wandelen langs de zee blijft toch geweldig.

Het hotel was in werkelijkheid minder prestigieus dan folders deden vermoeden. Ook de sauna was niet gratis en het welkomstdrankje, wat groot werd aangekondigd, was alleen in combinatie met diner boeking. Kortom, hoewel voor elk genoemd item een escape te bedenken was, voelde ik mij toch een beetje op het verkeerde been gezet, jammer.

Het personeel was erg aardig. Het ontbijt was prima. De omgeving was prettig om in te wandelen. Locatie op wandelafstand naar zee.

Voor ons geen herhaling, de prijs was een leuke lokker.

Wij hadden ingetikt op de site 4 sterren! Dat is dit beslist niet. 1 zit stoel, tv in de hoek vlak aan de wand. Enkel glas en een vreselijke herrie met de regen op het dak. Slecht geslapen door de herrie. Elke deur op de gang die dicht ging was hoorbaar.

Het restaurant . En de omgeving is prachtig .

Prettige lokatie en personeel. Hygiene (zie boven) kan beter

Kamer (douche) een beetje shabby. Plafond verzakte (vocht) Entree van het hotel stinkt (waarschijnlijk door afvoer problemen in heren toilet)

prima ontbijt. Kamer (douche) een beetje shabby. Plafond verzakte. Entree van het hotel stinkt (waarschijnlijk door afvoer problemen in heren toilet)

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Aangenaam
    • Comfort Tweepersoonskamer met Terras

Badkamer nogal verouderd maar wel proper. Eten: lekker maar kleine porties Overal nepbloemen en planten.

Mooi pand. Heel rustig. Mooie omgeving. Dicht bij strand. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

voor herhaling vatbaar =)

het weer ,maar daar kan niemand (gelukkig) iets aan doen ;) De bedden zijn een beetje te hard naar onze smaak maar dat weegt niet op tegen alle positieve punten.

ontbijt heerlijk. tot onze verrassing hadden we een bad =) Omgeving is prachtig. Vriendelijk personeel.