Beoordelingen over Fletcher Landhotel Bosrijk Roermond 4-sterren

#15 van de 19 hotels in Roermond

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Hotel Bosrijk
    • Kleine Tweepersoonskamer

Medewerker allemaal heel vriendelijk , kamer schoon en netjes. Alles daar voor een prettig verblijf. Mooie bosrijke omgeving, hebben een fiets kunnen huren direkt bij het Hotel Doen we zeker volgende keer weer. Roermond is een prachtige Stadt en ook de Dorpen in de omgeving zijn de moeite van een bezoek waard. Wij komen heel graag weer terug.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Prima voor 1 nacht.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ik had verwacht in een rustige omgeving te zitten. Wel tegen de natuur aan, maar jammer dat het langs de snelweg ligt. Veel vrachtverkeer.

Prima kamer, eten was goed.

Zoek de verschillen!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Bijna alles. Ligging te ver van de stad, de kamers zijn oud en niet uitnodigend om binnen te komen, kapotte gordijnen, schimmel in de kledingkast, oude badkamer niks vergeleken met de foto’s die op de website staan. Prijs /kwaliteit staat niet in verhouding.

Als pluspunt was het ontbijt en de medewerkster die ervoor zorgde dat we met 8 personen aan een tafel konden zitten

We komen niet terug.

In ieder geval de hygiëne , zeker de badkamer op de fam kamer vies haren in het putje en de deur rubber van de douche kabine was los en verrot . Ook viel het ons tegen dat de kok een kantoor had in onze kamer. Iemand anders had voor de gein bij ons een bordje opgehangen niet storen. Dus wij kwamen terug op de kamer , geen schone handdoeken , etc. Maar de kok die ook aan de receptie werkt wist dat er een kaartje hing bij ons aan de deur van niet storen, Want hij heeft in een hokje op onze kamer een kantoor. En toch is hij naar binnen gegaan om naar dat kantoortje te komen. raar toch als er een bordje hangt ondanks dat we dat zelf niet hadden gedaan.

Het ontbijt was goed.

Cava
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ontbijt was wat eenvoudig, Koffie was lekker maar heel trage machine, en niet proper, gebouw is wat verouderd, planten in resto niet netjes, dorre blaren en stof netten, badkamer zou migen gerenoveerd worden, Een koffiezet op de kamer of thee set ware aangenaam

niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

beetje vergane glorie , ouderwets , nood aan opfrissingswerken . Personeel ook niet supervriendelijk. Dan nog fout in afrekening , gelukkig had mijn partner het gezien !

het ontbijt.

Terras + tuin, gezellig om te zitten en leuke speeltuin voor...

De kamers zijn verouderd. Vocht in het houtwerk. Kleine verouderde basic badkamer. Stof op de nachtkastjes en nachtlampjes.

Terras + tuin, gezellig om te zitten en leuke speeltuin voor kids.

Wij betaalden 90 euro voor de kamer. Dat is teveel voor de staat van meubilair en badkamer.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer was écht ouderwets. Oud meubilair, sterk gedateerde badkamer die daardoor ook niet schoon leek. Sterk contrast: Bosrijke omgeving maar je zit toch echt aan een truckersplaats met de snelweg op hoorafstand. Voordeel was dat de ramen zeer goed geluidsisolerend waren. Waarschijnlijk is dit een accommodatie die aan de onderkant van de Fletcher-keten zit.

Ontbijt prima.

Een goed hotel als tussenstop op doorreis maar voor meerdere nachten zou ik wel liever elders logere
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het hotel lag op 6 minuten rijden met de wagen van het centrum van Roermond. Het was heel gemakkelijk te bereiken. We hadden geluk dat de autostrade deels afgesloten was door werkzaamheden want ik vrees dat het er anders wel druk zou zijn geweest.

Het verblijf was goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Door de hitte hebben we weinig gebruik van het balkon kunnen maken. Zonnescherm zou een uitkomst bieden. Raam kon niet open. Aangekaart bij de receptie. Jammer dat geen terugkoppeling is ontvangen. Het slot van het kluisje was kapot en ook dat is niet gemaakt.

Het ontbijt was prima. Kamer met balkon was ruim.

Was goed.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Een niet veel voorkomende wel heel warme periode, maakte dat de accomodatie daar niet op berekend was. Het open zetten van de ramen was een optie, maar op de binnenplaats waaraan onze kamer gesitueerd was, werkte de hele nacht een hinderlijk luidruchtige ventilatiesysteem van het Hotel, die onze rust verstoorde.. Eerst dachten we, dat valt misschien wel mee, maar het tegendeel was waar!! Met de gesloten ramen, werd de kamer warmer, maar was altijd beter, dan het geluid van buiten aan te moeten horen! En er lagen helaas te dikke dekbedden, die we uit de hoesen haalden, om de hoesen als laken te gebruiken.

In de eetzaal voor het ontbijt was wel een airco, prima. Ontbijt was goed verzorgd. Ook was het buitenterras achter het Hotel goed. Een goede hartelijke tafelbediening en heerkijk gegeten bij zonsondergang.

een weekendje met de fiets rond Roermond
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Onze kamer lag aan de uitlaat van de airco. Door het lawaai van de airco heb ik niet voldoende kunnen slapen. De kamers zijn aan een update toe, De badkamer : douchekuip te smal. TV toestel was aan de zijkant van het bed.

Vriendelijk onthaal. Het ontbijt : voldoende keuze. De service van het barpersoneel was uitstekend.

Zeker geen aanrader
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

De kamers dan hadden we een superior kamer genomen niet proper spinnenwebben aan de venster geen airco was verschrikkelijk warm op kamer ook geen bar tapijt zeer vuil tijd er een vernieuwing gebeurt heel veroudert

Het ontbijt valt mee en personeel was wel heel vriendelijk gelukkig

Hotel ligt precies op de grens met Duitsland.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Hotel ligt precies op de grens met Duitsland. Locatie was een prima uitgangspunt voor onze fietstochten. Kamer was schoon. Ontbijt was goed. Het personeel was vriendelijk.

Alleen voor de échte fietsliefhebber
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Receptioniste was erg betuttelend (alleen welkomstdrankje zonder alcohol dus geen pilsje bij 30 graden Celcius). Kamer vertoonde wat kleine mankementen.

Ruime kamer, goed bed. Verhuur van fietsen is goed geregeld en de omgeving is prachtig om een flinke ronde te maken.

matig
    • Kleine Tweepersoonskamer

Dat we in de middag onze kamer na het schoonmaken open aantroffen. Gemeld aan de receptie . Opmerking van de receptie. "Dat is niet goed . Wij zullen hoofd schoonmaak hier over aanspreken". Geen excuses ontvangen

Het ontbijt was goed. De kamers gedateerd.

Slechtste Fletcher die wetot nu toe hebben meegemaakt
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer niet goed schoon, vieze kopjes/glazen laten staan, alleen bed en handdoeken gedaan, verder niets gedaan Ontbijt: slecht.....brood droog 1e dag 2e dag: geen (gewoon) brood gezien....alles was op en werd bijna niet bijgevuld Koffiemachine beide dagen stuk

Locatie ivm wandelen en fietsen, mooie omgeving

Vriendelijke mensen in een verouderd hotel .
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het hotel is wat verouderd , het vloertapijt was niet echt proper meer en de kamer had een geur van een opgesloten kamer. Het ontbijt was redelijk maar niet meer dan dat . Zoals gezegd een iets verouderd hotel .

Vriendelijk personeel .

Prima, maar met een aantal punten die verbeterd kunnen worden (op een simpele manier).
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Efficiency van het management; slecht inspelen op veranderde situatie (= diner op zaterdagavond 30 juni)

Kwaliteit van de keuken, fijn terras, ligging t.o.v. bossen (wandelmogelijkheden) en de stad Roermond

ontbijt was ok ,kamers groter dan verwacht
    • Kleine Tweepersoonskamer

ontbijt was ok ,kamers groter dan verwacht ,boek met fietsroute was interessant mooie rustige ligging rustige fietswegen grote parking en fietsstalling

Het ontbijt was prima!
    • Kleine Tweepersoonskamer

We wisten dat het een kleine kamer was, maar niet dat het zo'n klein bed (twijfelaar) was. De kamer is gedateerd en de badkamer niet helemaal schoon. Kamer aan de snelweg, de ramen moesten 's nachts dicht i.v.m. het lawaai.

Het ontbijt was prima! Afsluitbare parking en aparte fietsenschuur.

Bijzonder vriendelijk personeel en lekker gegeten.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De badkamer was niet netjes ; WC niet schoon en diverse haren in het bad en op de vloer. Badkamer maakte een wat gedateerde indruk.

Bijzonder vriendelijk personeel en lekker gegeten.

We hadden onze fietsvakantie heel anders voorgesteld, gelukkig zat het weer mee.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ontbijt zeer basic. Kamer zeer klein, bed klein, veel lawaai van de snelweg en de vrachtwagens parking vlakbij. Onbekwaam personeel in het restaurant, tot tweemaal toe komen opnemen en dan zeer lange wachttijd op het eten.

Niets eigenlijk.

De ontvanst en de vriendelijkheid van het hele personeel en...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ik heb een handicap en er was maar 1 plaats voorzien voor gehandicapten en die was bezet.

De ontvanst en de vriendelijkheid van het hele personeel en een zeer verzorgd ontbijt

Fantastisch en relaxed
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Geen idee. Hebben een heerlijk verblijf gehad en kan niet zo snel bedenken wat anders zou moeten/kunnen

Het ontbijt was prima. De kamer lag rustig aan de achterzijde van het hotel met balkon en uitzicht op het bos

gewoon
    • Kleine Tweepersoonskamer

badkamer geen deftige douche kunnen nemen

de tuin van het hotel was aangenaam . Je merkte niet dat je aan de snelweg zat . de badkamers mogen ge update worden

De bedden waren perfect de kamer lekker ruim.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Volgens mijn zoon kraakten de bedden. In de ochtend was een man rond 10.45 al dronken. Het personeel wist daar niet goed mee om te gaan. Daar zou nog in geinvesteeerd kunnen worden

De bedden waren perfect de kamer lekker ruim. Bij het ontbijt voldoende keuze alleen vond ik het brood wat droog

Redelijk.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het is erg oudbollig. Geen waterkoker om zelf thee te zetten. Geen kopjes of glazen. Het ontbijt was matig, De koffie niet lekker. Maar misschien was de prijs daar ook naar.

De bedden waren goed. Fijn dat een verlate uitcheck mogelijk was.

Fletcher? Een keer en nooit meer!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Thermostaat in de douche ging niet lager dan 38ºC (geen verschil in rotatie van de knop), dit was erg vervelend. Gescheurde gordijnen. Oud interieur. Had een enkel 2-persoons bed gekozen op site, maar kreeg 2 tegen elkaar geschoven losse bedden. Geen waterkoker (koffie/thee) op de kamer. Gammele kleine lift, daarna de trap genomen. Prijs/Kwaliteit verhouding is ver te zoeken, erg duur t.o.v. wat je krijgt. "Sfeervol hotel in Roermond?" Wellicht aan de buitenkant..

Prima voor kort verblijf, maar geen wow-factor
    • Kleine Tweepersoonskamer

Pand is in slechte staat van onderhoud. Badkamermeubilair vertoont veel scheuren en ziet er niet uitnodigend uit. Op de slaapkamer kon er geen raam op een kier, maar alleen helemaal open. Dat is niet fijn als je de hele dag niet aanwezig bent en daardoor overdag niet kunnen luchten. Nachtbeveiliging is te informeel.

Eten, zowel ontbijt als diner, prima verzorgd. Het was tijdens het diner redelijk druk, maar ondanks de onderbezetting was de doorlooptijd prima. Fijn om voor de deur te kunnen parkeren. Locatie langs een doorgaande weg, wel stilte op de slaapkamer.

Voor 1 nacht was het ok.
    • Kleine Tweepersoonskamer

1 van de 2 kamers was niet schoon. In 1 kamer was er mogelijkheid om koffie /thee te zetten en in de andere niet. Koffie bij het ontbijt was echt slecht!!

De rust!

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Gedateerd hotel waar klant niet centraal staat en waar je niet voor je plezier verblijft!
    • Comfort Eenpersoonskamer met Douche

Gedateerde kamer. Kleine tv. Brandvlek op badkamermeubel. Fel ongezellig licht in de kamer. Onvriendelijk personeel bij uitchecken. Bij inchecken moest er alvast betaald worden. Als je later in de bar nog wat neemt moet dat later weer apart afgerekend worden. Veel formaliteiten invullen en daardoor lang wachten bij inchecken. Creditkaart wordt bedrag gereserveerd. Uit alles blijkt dat er weinig vertrouwn in de klant is. Kortom alles is gericht op eigen gemak en Fletcher Roermond stelt zichzelf centraal in plaats van de klant.

Ontbijt was goed

Zeer slecht
    • Kleine Tweepersoonskamer

kamer. nr. 148 Kamer gedateerd. geen nachtkastje , kijk naar de verlichting, stand van het bed. Men moest een stekker in het stopcontact doen voor verlichting .Een hotel om niet meer terug te komen.

ontbijt / bediening goed

Redelijk hotel maar absoluut af te raden voor verblijf met huisdieren
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Hotel is niet aan te raden als je met een huisdier reist. Je moet een duurdere kamer (met terras/balkon) nemen en daarnaast betaal je ook nog een toeslag. Per saldo betaal € 32,50 per nacht voor een klein hondje in ons geval. Bij booking.com staat weliswaar dat je kosten betaalt voor een huisdier, maar wij gingen ervan uit dat dit de meerprijs per kamer was. De €15 per nacht bij inchecken kwam als verrassing. Voor het ontbijt/diner moet je in de voorruimte van het reastaurant zitten. Erg ongezellig. Had ook in een hoek van het restaurant gekund. Bij uitchecken gaf men aan dat ze ons vooraf ook hadden moeten informeren over de toeslag, maar er werd niets afgedaan. Kamer was netjes. Badkamer erg verouderd.

Ontbijt was goed. Bedden waren ook goed.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Tegenvaller
    • Kleine Tweepersoonskamer

Uitermate smerige sigarettenrook kamer. Ontbijt voldeed echt niet aan de verwachtingen. Hotel zelf zeer gedateerd. Nachtportier wist niet eens of ontbijt op kamer komt.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Wat ik mis vond is dat je een kamer reserveert en dan zeggen...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wat ik mis vond is dat je een kamer reserveert en dan zeggen dat het bed maar 120 cm is en moet je bij betalen 10€voor kamer met bed van 140 vind ik geen eerlijke praktijken je vraagt 2 persoons kamer op de web en dat is toch geen bed van 120 ?

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Ontbijt goed kamers erg matig.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Gordijnen en vitrage hangt los. Badkamer heeft veel kalkaanslag douche cabine zwarte schimmel randen, zeepdispenser werkt niet tissues waren niet voorradig, lamp scheef niet compleet, kleding op de kastplank van een vorige gast uit zoals het leek 1960?. Slechte kussens.Kortom allemaal erg rommelig en vies!!.

Ontbijt goed kamers erg matig.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Prima plek voor een paar dagen weg.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ik had een erg warme kamer terwijl de verwarming uit stond.

Goede menukaart, vriendelijk personeel, een lift en dichtbij Roermond en ook zo in Duitsland.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Familiekamer was niet beschikbaar. Dus 2 afzonderlijke kamers. Als compensatie kregen we een welkomstdrankje die we zoiezo al kregen( via rmail) Slechte geluidsisolatie van buiten. Kamer & badkamer aan vernieuwing toe Bedden zeer zacht

Ontbijt was uitgebreid en goed.

Mooie omgeving, bos, met auto dichtbij Roermond, rustige, olie
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Probeer alles ‘modern’ te houden, ‘t is wat ‘bedaagd’, maar dat hoort wel bij de omgeving, dus oké.

Locatie, rustig, dichtbij Roermond en bos, personeel

Zeer teleurgesteld en ontevreden
    • Kleine Tweepersoonskamer

Hygiene was heel ver te zoeken. Badkamer smerig, insecten aanwezig. Alle borden en glazen en bestek zeer smerig. Weinig te doen in omgeving alleen een tankstation. Moeilijk bereikbaar met ov. Ik heb mn twijfels om noh een keer naar een fletcher te gaan.

Vriendelijk personeel, daarmee alles gezegd

prima!
    • Kleine Tweepersoonskamer

niet goed bereikbaar met OV en ligt wel afgelegen dus als je op zoek bent naar een hotel met voorzieningen in de buurt, dan kun je beter in Roermond kijken. Kamers zijn gedateerd, bedden ok, maar sommige zijn wat doorgezakt.

schone kamers, vriendelijk personeel en prima uitvalsbasis voor ons aan familie in de buurt

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Net hotel, goede gratis parkeergelegenheid.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wat gedateerd. Ligt direct aan de snelweg en aan de andere kant aan een natuurpark.

Net hotel, goede gratis parkeergelegenheid. Prima kamers en ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Wellicht kom ik nog een keer terug. Als ik weer insecten tegenkom, zal het mijn laatste keer zijn.
    • Kleine Tweepersoonskamer

In de kamer zaten 4 grote vlieg-insecten, die ik gewaar werd toen de lampen aangingen. Die heb ik 1 voor 1 moeten neerslaan. S'ochtends bij het scheren liepen er 2 torren/kevers over de spiegel in de badkamer. Het lijkt erop of deze kamer zeer slecht hygienisch wordt gecontroleerd of onderhouden.

Makkelijk auto te parkeren. Ontbijt goed en comfortabel. Personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Rustig en fijn verblijf.
    • Kleine Tweepersoonskamer

sommige vakantiegangers waren wat gehumeurd.

Het ontbijt was prima verzorgd. Het personeel vriendelijk en behulpzaam, professioneel. De accommodatie op een prachtige rustige plek. Top

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Diner was heerlijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De bedden! Lagen niet lekker en de kussens ook erg plat.. Ligt direct aan de snelweg en een verouderd gebouw..

Diner was heerlijk! Personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Ontgoochtelend
    • Kleine Tweepersoonskamer

We hadden gezien op de site dat je elektische fietsen kan huren. Noppes! Ze waren defect. Het was nochtans onze bedoeling 2 dagen te fietsen met het mooie weer! Op een gewone fiets kunnen we om gezondheidsredenen niet. De kamer was helemaal uitgeleefd. Zie bijgaande foto van bv. de gordijnen.

Het ontbijt was in orde!

Het hotel heeft een goede uitstraling.
    • Comfort Eenpersoonskamer met Douche

De bereikbaarheid van het hotel. Het hotel ligt naast een benzinestation en grote publieke parkeerplaats. Bewegwijzering is onvoldoende Ontbijt 1/11 om 6.45 uur . De scrumbled eggs! Het (ontbijt)spek is uitgedroogd/verbrand.

Het hotel heeft een goede uitstraling. Het is een mooi gebouw. Binnenruimtes en kamers zijn royaal. Personeel vriendelijk en correct. Er zijn ook 1-persoonskamer beschikbaar.

Dank voor upgrade.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wachttijden diner begin 50 minuten en tussen de gangen onacceptabel lang, we hebben ons rot geërgerd, overwogen op te stappen, maar helaas al betaald. Beneden alle peil. Schemerlamp defect. Ontbijt matigjes. Bekertje in wasruimte armoedig.

Dank voor upgrade. Ruime stille schone frisse kamer. Personeel en bediening zeer goed. Diner beslist uitstekend, complimenten aan kok.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Prima hotel op een strategische locatie voor kort verblijf.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Oude lift. Kamersleutels nog ouderwets.

Vriendelijk,behulpzaam personeel. Prima ontbijt. Gemakkelijk parkeren op eigen terrein. Locatie op de grens met Duitsland

Eenvoudig,hotel wel locatie naar mijn zin.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer faciliteiten wat karig; kreeg een "kleine twee persoon kamer",echter die was inderdaad "wat aan de kleine kant". Ontbijt evenzo wat karig; geen eieren,worstjes,spek, overige bestond uit wat kaas en vleeswaren.

Locatie.

Ligging van hotel was voor ons doel prima gelegen
    • Kleine Tweepersoonskamer

Jammer dat je in bad moet douchen Een douche matje zou voor mensen met lichte beperking veiliger zijn

Ligging van hotel was voor ons doel prima gelegen

de bediening was zeer goed en de kamers waren ruim en netjes.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De lift maakte erg veel lawaai bij het stoppen. De doucherand was erg hoog: 15 cm en in de bak ontbrak een douchematje tegen uitglijden.

de bediening was zeer goed en de kamers waren ruim en netjes. Het ontbijt was goed verzorgd.

Prima verblijf zou zo weer naar fletcher gaan
    • Kleine Tweepersoonskamer

Dat we 10€ extra moesten betalen omdat we een uur eerder woude inchecken ivm een bruiloft

Het ontbijt was super helemaal top en personeel is heel vriendelijk

We hebben genoten en komen zeker terug
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

De kussen waren dun en zacht. Bij het ontbijt de melk te warm

De kamers waren goed en netjes. Het ontbijt was goed alleen jammer dat de melk niet koud is ondanks dat hij in een kleine koeling staat. Vriendelijk personeel

Hotel is aan het aftakelen. jammer want perfecte wandel en fiets lokatie
    • Kleine Tweepersoonskamer

Er was geen Genius voordeel, wij boekten een voordeel maar moesten maar LIEFST € 100 bij betalen voor 2 dagen voor 2 kleine hondjes, ronduit AFZETTERIJ!!!!!!!! MANAGER maakte van zijn probleem nu het probleem voor de klanten WANT, wegens te weinig personeel kon er met dit mooie weer NIET op terras gegeten worden, zo een mooi terras wil je toch buiten ontbijten en of diner maar nee hoor alleen drankjes of na gerecht was mogelijk. super onzakelijk gedrag van manager.

Kamer op begane grond aan terras gelegen.

heel goed we gaan nog terug en we prijzen dat aan aan fam en vrienden

de matras

het ontbijt was heerlijk het rest overheerlijk en heel veel eten en zeker een pluim voor het vriendelijk personeel maar de matras waar we moesten op slapen was echt niet goed !

• Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Vuilbakjes op de kamer niet geledig. Warm weer: wij hadden de gordijnen dicht gedaan voor de koelte, maar bij terugkomst waren die terug geopend. De deur van de kamer piepte verschrikkelijk: dit moet het onderhoudspersoneel toch ook opvallen?

Goede ligging, vlakbij de bosrand. Vriendelijk personeel

Niet voor herhaling vatbaar.

onze familie kamer ( opnieuw ingericht zolder) was niet proper en echt verouderd, niet aangenaam. Badkamer ook verouderd en niet proper. Bij het het vertrek vanuit de kamer zat er enorme storende geur in de gang...

Fijne omgeving, goed personeel, slechte accomodatie.
    • Comfort Eenpersoonskamer met Douche

Keuken op binnenplaats met daarboven de kamer. Geuren vanuit het restaurant zo het bed in. Personeel dat hard praat in de avond. Afzuiging badkamer doet het niet dus rook nog naar uitwerpselen van vorige gast. Te dicht aan de weg, veel lawaai.

Ontbijt was goed. Diner was ook goed verzorgt. Personeel heel erg netjes, proficiat. Fijn terras.

Zo snel mogelijk ctrl+alt+del

De ligging viel erg tegen, langs een parallelweg en de snelweg en aan een tankstation, waardoor continue veel lawaai van vrachtwagens. De kamer veel te heet, waardoor het raam open moest voor frisse lucht, maar daardoor niet geslapen vanwege het vele lawaai. Daarnaast ook nog zeer verouderde, niet schone kamer met veel defecten. Op het ontbijt zaten vliegen en de koeling werkte dusdanig dat het vleeswaar een vreemde kleur had. Dit is absoluut geen 4 sterren waard!

Voor 1 nacht prima, maar geen goede prijs/kwaliteit verhouding

Slecht onderhouden, rotte plinten in de slaapkamer (waar onze kleuter en peuter moesten slapen), vreselijke rioollucht, schimmel in de badkamer, geen koffie/thee faciliteiten op de kamer. Om bij de familienamen te komen moet je een smalle zoldertrap op. Niet toegankelijk met een kinderwagen dus!

Simpel,maar prima ontbijt. Kamers waren ruim.

Mogelijkheid voor het opladen van elektrische auto.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Een paar voorbeelden; De kamer op de bovenste verdieping (zolder) is klein met schuine wanden en op een zomerse dag zeer warm. Spoelsysteem van het toilet is aan vervanging toe (blijft lekken). Zelfs met open ramen door de warmte slecht geslapen (ventilator is geen oplossing). Er liggen snoeren over de vloer op de gang, mooi uitzicht op de wasmachines, raam/deur naar het dak staat open. Bij het ontbijt-buffet is veel al leeg. Bij het in-checken en uitchecken kan er niet veel vriendelijkheid vanaf of blijft de receptioniste gezellig aan de telefoon met een collega of bekende. Kortom alles in dit hotel is matig.

Mogelijkheid voor het opladen van elektrische auto.

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ontbreken van Airco in de kamer. Hinderlijke vliegen in de kamer en eetzaal. Geen kluisje op de kamer

Vriendelijk personeel Afsluitbare fietsenstalling Balkon

Bourgondisch verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Badkamer is aan renovatie toe. Vlekken op het kamermeubilair, kapot gordijn.

De rustige bosrijke omgeving. De royale kamer met balkon. De prima keuken. Het heerlijke tuinterras.

Hotel wat aan vernieuwing toe is.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Dat men niet met een andere oplossing kwam op vrijdagavond ivm de douche. de volgende morgen nog tegen de receptioniste gezegd dat ik dat niet netjes vond , zij pakte het goed op en gaf ons wat mee voor de roermond outlet, klasse van deze dame.

Na aankomst bleek onze douche niet goed te functioneren( echt geen waterdruk), een andere kamer was niet mogelijk want ze waren vol.. Bedden mogen ook wel vervangen worden.. 140 cm breed is niet meer van deze tijd.

Ideaal voor mensen die van boswandelen houden (ook met de hond) en van rust.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Goed gelegen dichtbij autoweg - maar geen hinder van de weg Eenvoudig parkeren, leuke ontvangst aan de receptie Kamer was klaar, kortom volledig tevreden.

zeer fijn verblijf ! zeker voor herhaling vatbaar

Geen airco op de kamer was jammer.

Familiekamer is zeer ruim en zeer aangenaam. Ontbijt heel lekker en heel vriendelijk personeel. Ligging ook zeer leuk ( gezien dicht bij Roermond - combinatie met shopping in designer outlet )

• Kleine Tweepersoonskamer

Half uur wachten voor kaart in restaurant. Daarna hzaf uur wachten voor opnemen bestelling. Douche ofwel heet of ijskoud. Niet te regelen.

Lekker eten. Vriendelijk personeel

Prima hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

De bediening van de zaterdag en zondag. Er was maar 1 medewerker die alles wel onder controle had, de rest liep nogal ongeorganiseerd rond.

Inchecken ging goed, we hadden een 3 gangen diner besproken maar kwamen later aan dan verwacht en moesten daarom vrij snel weer weg. We werden geweldig geholpen door de medewerker die ons ook hielp inchecken, we hebben zelfs het 3gangen diner kunnen krijgen terwijl we maar een uur de tijd hadden. Helaas waren er einde van de avond en in het weekend andere medewerkers waardoor het in de bediening niet bepaald soepel liep. We moesten erg lang wachten om iets te kunnen bestellen. Dat was een groot minpunt. De kamer (vooral badkamer) was erg verouderd maar alles verder prima en schoon.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Prima hotel als uitvalsbasis voor fietstochten door Limburg en de Duitse grensstreek!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Aan de snelweg gelegen. Maar in de kamers aan de achterzijde is dit niet te merken .

Kamers en ontbijt prima . We kregen zelfs een gratis update naar een kamer met balkon aan de achterzijde !!!

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Top locatie, maar niet meer voor mij
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bedden te klein en doorgelegen (Heb zelf op onderste laag boksring geslapen en vriendin op matras op grond.) Verder slecht geventileerde doucheruimte en kamer algemeen.

Restaurant erg goed lekker gegeten. Locatie goede uitvalbasis voor Roermond en erg mooi bosgebied.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Prima voor een nachtje of 2
    • Kleine Tweepersoonskamer

Lift was behoorlijk oud en spannend... gelukkig was er een trap.. zo vlakbij tankstation niet teveel over nadenken...

Aan de weg maar toch rustig . Aardig personeel.. leuk terras.. dichtbij stad...dichtbij bij de outlet...snel op de grote wegen.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

zeer tevreden van ons verblijf, reeds de vierde maal dat wij bij jullie boeken.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ontbijt zeer verzorgd en wordt telkens aangevuld zodat iedereen lekker verwend wordt. Diner is prijs / kwaliteit zeker oké. Wij hadden mooi weer en hebben genoten van een heerlijk verzorgd glas op de tuinterras bediening was zeker oké door een vriendelijke jonge dame.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Lekker weg!
    • Kleine Tweepersoonskamer

parkeerplaats was klein maar dit komt ook door slecht parkeren door gasten

Heerlijk rustige plek aan de rand van het bos. Precies op grens van Duitsland dus je loopt zo door het Duitse bos met mooie glooiingen en uitzichten.