Beoordelingen over Fletcher Hotel Landgoed Huis te Eerbeek 3-sterren

Professor Weberlaan 1, 6961 LX Eerbeek, Nederland

#2 van de 2 hotels in Eerbeek

5,9

De ligging.

Ik had een kamer in het Koetshuis. Steile trap naar boven en geen lift aanwezig, dus lastig met de bagage. De kamer zelf was goed. Wel warm, zo vlak onder het dak. Ik kon niet bij de klink van het raam, een opstapje was handig geweest.

De ligging. Mooi terras, waar ik als ik tijd had gehad, graag een poos had willen zitten met een mooi boek.

Het personeel was behulpzaam, vriendelijk en gastvrij, en de...

niets.

Het personeel was behulpzaam, vriendelijk en gastvrij, en de tuin en het terras zijn schitterend. Het ontbijt was uitgebreid en er was voldoende van alles. We kregen de sleutel mee en konden zodoende laat terug in het hotel komen.

Een parel die gepoetst moet worden in een lommerrijke omgeving.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Alles lijkt een beetje gedateerd. Een upgrade van een jaar of 30 zou zeker helpen.

Het personeel is weliswaar af en toe niet gefocust maar tijdens contacten uiterst behulpzaam en galant.

Matig!!!!!!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Op de trap liet de vloerbedekking los, wat geen schoonheid prijs oplevert. De ramen kun je nauwelijks bijkomen om deze open te zetten en ook daar mocht wel een likje verf op. En het ergste vond ik dat op de site en op facebook een foto staat die helemaal niet overeenkomt in het echt...…

Het ontbijt ging wel, en de kamer viel ontzettend tegen. Was oubollig, wel schoon.

Voor herhaling vatbaar .

De inrichting vond ik niet meer van deze tijd. Het is zeker toe aan een flinke renovatie, maar het was wel schoon.

Aardig personeel, niet opdringerig. Goed eten en een goed ontbijt. Prachtige ligging in de natuur, fijn om ‘s avonds nog even te wandelen.

Fijn, leuk en ontspannend...
    • Tweepersoonskamer met Bad

De insecten in kamer 23 en ook het stof bovenop de ramen wat levend materiaal meebracht! De kamer was daardoor niet echt netjes, ook het dekbed niet...het zat vol vlekken.

Een schitterende omgeving...mooie natuur en een leuk. landhuis midden in het groen!

Heerlijk verblijf gehad met zeer vriendelijk personeel!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer aan de kleine kant, gordijn tussen de verwarming gestopt om in de ochtend niet in het felle zonlicht wakker te worden.

Prima ontbijt, geweldige locatie en super personeel!

Kamer heel summier en bed slecht.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Diner was ver onder de maat... we hadden 2 slibtongen besteld deze waren op en kregen scholfilet... echter dit was niet meer dan 25 gram. Wel de volle prijs van de tong berekend...voor ons reden om nooit meer een fletcher hotel te boeken...

Kamer heel summier en bed slecht...

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Achterstallig onderhoud kamer. Het schilderwerk is waarschijnlijk in geen tientallen jaren gedaan. De badkamer had een heel erg beschadigd meubel met stukken eruit. Een gedateerd hotel of een kleine kamer (dat wisten we) zijn geen probleem voor 1 nacht maar de algemene indruk is slecht. Er zat behoorlijk schimmel op het raam op de gang. Het hotel, behalve entree en ontbijtruimte, maakten een onverzorgde indruk door achterstallig onderhoud aan binnen-en buitenzijde.

Waardeloos en deprimerend

De eenpersoons kamer. Was een deprimerend hok. Geen fatsoenlijke stoel. Zwart meubilair wat erg beschadigd was. Vies vloerbedekking. Als je tv wilde kijken moest je hoofd in de nek vanwege de hoogte en afstand. Alles bij elkaar heeft dat gemaakt dat ik eerder vertrokken ben.

Ontbijt was prima

Nooit meer in Eerbeek
    • Kleine Tweepersoonskamer

De hotelkamer en de badkamer waren ver beneden peil. Geen nachtkastjes, veel beschadigingen in de badkamer. Site gaf aan, mooi uitzicht, maar het was een dakraam gericht op de lucht, niks geen uitzicht. Het douchegordijn hing gammel aan het plafond. Het douchewater liep bijna de kamer in. De lift was vooroorlogs, en er was niet vermeld dat de lift niet ging t/m 3e etage. De vloerbedekking zag er niet uit. Dus resumé, alles ontzettend tegen gevallen. Hopelijk Wordt het hele verhaal geplaatst.

Locatie, personeel erg vriendelijk

Het ontbijt was voldoende.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De hygiene in de badkamer en het loszittende behang in de kamer. Het velux-raam gaf genoeg licht maar geen uitzicht.

Het ontbijt was voldoende. Ivm een lactose-intolerantie werd mij goed uitgelegd wat ik wel en niet kon eten. Er werd niets extra lactose-vrij aan toegevoegd. De medewerkster was echter heel vriendelijk en warmde mijn zelf meegebrachte sojamelk op en deze kon ik bewaren in de koelkast in de keuken.

Ons verblijf was verder prima. Mooie omgeving.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Nogmaals, de kamer zag er niet goed verzorgd uit, achterstallig onderhoud.

Ontbijt was prima verzorgd. Kamer was onderkomen, vlekken in vloerbedekking en op de muren. Veel beschadigd houtwerk. Matrassen scheef gezakt, waardoor je naar het midden rolde

De locatie is perfect als je van de natuur houdt en...
    • Kleine Tweepersoonskamer

De locatie is perfect als je van de natuur houdt en uitstapjes wilt maken. Het ontbijt is goed, je kunt er ook heerlijk dineren en of buiten op het terras wat nuttigen.

Mooi locatie, lekker eten, rustig omgeving.

Locatie van hotel is uitstekend, Veluwezoom ligt op klein half uurtje fietsen (U kunt goeie fietsen ter plaatse huren) Er is kleine park rondom hotel zelf, ideaal om korte wandeling te maken.

Ontbijt, sober maar prima, personeel vriendelijk, kamer...
    • Tweepersoonskamer met Bad

In het landhuis, wat van buiten werkelijk schitterend is, zijn de kamers zeer gedateerd.

Ontbijt, sober maar prima, personeel vriendelijk, kamer schoon,

Renoveren en moderniseren

De kamer was benauwd en zeer ongezellig. In de badkamer hing een riool lucht. Het hotel heeft echt een opknapbeurt/ herinrichting nodig.

Het personeel was vriendelijk en hulpvaardig.

Fijn verblijf.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamers zijn klein en gedateerd. Aankleding in hotel is ook oud en hier en daar versleten

Prima ontbijt. Prachtige locatie vooral met honden. Vanuit hotel zo het bos in, tevens losloopgebied.

De kamer was slecht, alles erom prima.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was zeer klein, ouderwets ingericht en grote achterstand aan onderhoud. Lift gaat tot de 2e etage, knop lang ingedrukt houden en lang wachten maar gebeurt niets. Dan maar met de trap naar de 3e etage. Niet alleen de kamer maar ook het trappenhuis en de lift hebben behoefte aan groot onderhoud.

De ligging is fantastisch, inchecken en verdere bediening door zeer vriendelijk personeel en het eten is ook meer dan prima, zowel ontbijt als diner.

Dit hotel had een relatief lage beoordeling, dus we waren...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Dit hotel had een relatief lage beoordeling, dus we waren ietwat huiverig om te boeken. Gelukkig is het 100% meegevallen! De lokatie is fantastisch en een uitstekende uitvalsbasis voor mooie fietstochten. Het hotel is heel rustig gelegen in een parkachtige omgeving. Er zijn heel ruime openingstijden voor het ontbijt. Het ontbijt is in buffetvorm en prima van kwaliteit, met verse (warme) broodjes, fruit en allerlei soorten beleg. Wij hadden geluk met mooi weer en konden op het terras in de tuin ontbijten: een goed begin van de dag! Wifi was prima. We hadden een "kleine kamer" geboekt en de kamer was inderdaad niet zo heel groot, maar voor ons groot genoeg. Er zijn geen koffie- of theefaciliteiten op de kamer, maar we lazen wel dat je op verzoek bij de receptie een waterkoker kon lenen (hebben wij niet gedaan).

Koninklijk genoten bij het landhuis
    • Kleine Tweepersoonskamer

De appeltaart in de bistro was heerlijk daar hebben we flink van genoten. Het ontbijt was zeer goed verzorgd. Zou dit hotel zeker voor een tweede keer kiezen

Mooie locatie, rustige omgeving.

Vrij gehorig, kamer niet ruim. Ontbijt start in het weekend om 8u. Na aangegeven te hebben dat ik om 7.45u al vertrekken moest kreeg ik te horen dat er dan in ieder geval al wel broodjes+koffie te krijgen zou zijn.. op zondagochtend bleek dit met moeite alleen een kop koffie.

Mooie locatie, rustige omgeving. Kamer is niet ruim, het bed is goed. Ivm bruiloft in het andere gebouw kreeg ik kamer in het hoofdgebouw ivm muziek/feest. Prettig geregeld. Prima hotel voor 1 of 2 nachten als je er in de buurt moet / wilt zijn.

Beroerd....
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer was beroerd. Oud zolderkamertje. Bloedheet. Niet zoals bij de boeking werd laten zien . Ver lopen naar bijgebouw( koetshuis)met mij trolley en tas door het grind. Laat dan mijn auto daarheen rijden. Slaapkamertjes tegen elkaar aan zoals bij oma op zolder. Buurman kwam om 1 uur thuis . Je schrikt je rot. Lijkt wel een studentenhuis. Slechte ervaring. Slaap niet in het koetshuis! Bloedheet! Geen vitrage. Oud . Badkamer heel oud. Vieze vloerbedekking. Scheuren helemaal door in het trapgat naar boven . Is het wel veilig? Slecht geslapen......geen capuchino bij het ontbijt. Verkleurde oude plakjes rosbief boven op verse. Jammer. Plek is mooi. Renoveren is noodzaak. Dit kun je niet voor deze prijs aanbieden....zeker geen 3 sterren. 1 of 2 eerder

Vogeltjes in de ochtend

alles was goed geregeld, gezond ontbijt en er was een mooi...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het bed was niet heel comfortable en er waren vieze vlekken op de muur en een muffen geur in de kamer.

alles was goed geregeld, gezond ontbijt en er was een mooi uitzicht vanuit de hotelkamer.

We hebben het erg naar ons zin gehad. Personeel was heel aardig.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het toilet zat erg voor de ingangsdeur van de douche. Je kwam binnen en zat ook al bijna op de WC pot terwijl het een hele ruime douche was.

We hadden een kamer in het landhuis die niet duur was. We vonden de verhouding prijs en accommodatie prima. Het was heerlijk rustig, je kon de vogeltjes horen fluiten. We konden laat binnen komen en ook vrij laat weer vertrekken. We hebben het erg naar ons zin gehad.

Prima voor 1 nacht

Kamer met bad geboekt,maar deze kamers zijn in het andere gebouw. Bij de boeking aangegeven dat we onze kamer bij de kinderen wilden, toen van ruime kamer met bad naar kleine 2 pers.kamer omgeboekt, wat wij niet wisten. Wel reductie gekregen op de kamerprijs. Ontbijt om 9.15, was erg druk, liep 1 mevrouw in de bediening en alles was op, moesten vragen voor yoghurt, brood, fruit bacon... Op zich niet erg, en daarna was het weer aangevuld, maar wel onhandig om met zo'n volle eetzaal maar 1 persoon te laten werken, voelt niet fijn om overal om te vragen.

De service bij de incheckbalie, enorm gastvrije dames!

plek mooi, eten goed, bediening en faciliteiten matig.

de snelheid van de bediening met diner. het duurde mega lang. Bediening was onervaren en er liep ook geen manager om ze hierbij te helpen. Was echt triest

het ontbijt en het personeel in de ochtend.

De mooie rustige ligging, het lekkere ontbijt en het super...
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamers kunnen wel een opfrissing gebruiken, maar alles was proper en verzorgd, dus voor mij ok

De mooie rustige ligging, het lekkere ontbijt en het super vriendelijke en behulpzame personeel.

Wij verbleven 1 nacht in het Hotel. Zijn in de middag Eerbeek gaan bekijken, mooie winkels. Vriendel
    • Kleine Tweepersoonskamer

De douche werd zeer heet, dus niet aangenaam om eronder te gaan staan. Vermoedelijk kraan defect.

Het ontbijt was prima verzorgd, genoeg keuze. de kamer klein maar knus en netjes. Bedden uitstekend. Leuk uitzicht.

Goed bed

Erg achterstallig onderhoud, zowel de trap als kamer. Ongelofelijk eigenlijk als je kijkt naar de prachtige locatie en ligging van het hotel. Ontbijt was ook niet goed, broodjes waren niet vers, rosbief dik gesneden en taai. Erg jammer.

Goed bed

Buiten mooi, binnen teleurstelling.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Gedateerd hoeft niet erg te zijn maar de kamers zijn onnodig niet onderhouden (afgebladderd behang, behang komt los door vocht, schimmelvlekken, aftands gordijntje dat half aan roe hangt, kamerdeur is zo zwaar dat ze met een harde knal dichtvallen, dus ook s nachts).Echt jammer, met weinig middelen is dit zo verholpen. We hadden twee kamers geboekt, beiden waren zo erg. We gingen weg met kermisgevoel; teveel geld uitgegeven en beetje misselijk weg...

Super mooie omgeving, oprecht vriendelijk personeel.

Boek hier nooit meer

Het ontbijt het bed ruimte was vies vlekken op de muur lamp die het niet deed dekbed nier schoon en ga zo maar even verder top punt van het einde van het verblijf was het enorme slechte ontbijt! Bolletjes kon je verkruimelen zo oud was het dit is een slecht hotel zal er zeker ook nooit meer bij boeken

Prachtige locatie, een aanrader.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Ontbijt op maandag was teleurstellend, na een uitgebreid ontbijt op zaterdag en zondag was er de helft minder keuze op maandag, alles steeds op en als er een croissant was, dan was hij niet vers. De kamerprijs was wel gelijk. Dit kan echt niet. Bedroevend.

De landhuiskamer is echt een aanrader. Als je tenminste van deze sfeer houdt. Grote kamer, wel gedateerd, maar dat is bekend. Mooi uitzicht.

rustig, maar onderhoud is nodig om o.a. hygiëne te waarborgen
    • Kleine Tweepersoonskamer

Fletcher hotels hebben vaak nog het een en ander aan onderhoud nodig. Dit hotel echter moet behoorlijk aan het werk om het weer een beetje toonbaar te krijgen. Dan doel ik met name op afbladerende verf op kozijnen, maar ook in de douches. En aan de nodig te renoveren badkamerkasten die letterlijk uitelkaar bladeren.

Locatie is erg mooi

zeer teleurstellend

waar zal ik beginnen....De hotel kamer viel erg tegen, vies tapijt ..smerig gewoon....donkere muffe bedoening, geen nachtkastje niks in de kamer...enkel zeer verouderde spullen, stoelen te vies om op te zitten...bah! 2 pers bed was klein...zeer klein Bij het inchecken, vond ik de medewerking tegen vallen, zeer onvriendelijk en niet meedenkend. de mevrouw wilde weten hoe laat ik dacht terug te zijn in het hotel in de avond? Ik wist dat niet, maar dat was dan een probleem... Kon/mocht de kamer niet eerder op, zelfs na uur wachten....en ze zei u kunt zich hier ook opfrissen bij de receptie???, en deo opspuiten?? Eerlijk ik vond het een rare..... Verder was het ontbijt erg chaotisch en er was een tekort aan van alles...er was 1 jonge man die in zijn eentje zijn benen uit zijn lijf moest lopen.....abnormaal voor een volgeboekt hotel! Wij zijn teleurgesteld...

het terras buiten, de lunch, de bediening, de omgeving

Ontbijt was goed.

Ontbijt was goed. Personeel super aardig. In koetshuis was wifi slecht. Doucheafvoer was verstopt. Water liep de kamer in. Gesmoord met handdoeken. Muren waren vies vlekkerig.

Kamer en doucheruimte zijn niet van deze tijd
    • Kleine Tweepersoonskamer

Douche loopt helemaal vol je hebt zelfs een trekker om het water naar afvoerput te trekken advies: breng slippers mee. handdoeken kunnen wel zonder vlekjes. Ontbijt stelt ook niet veel voor

Mooie locatie daarbij houdt het op

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Mooie omgeving, maar dit hotel nooit meer.

Kamer zeker niet schoon, een dikke laag stof op de vensterbank. Toen ik een doekje ging vragen, heeft de receptioniste het stof verwijderd. Zeer gehorige kamer. Verveloos, gehorig. Ontbijt matig, geen vegan mogelijkheden.

De vriendelijke receptioniste, de lounge.

pand is al jaren aan renovatie toe.
    • Kleine Tweepersoonskamer

We kregen het allerkleinste zolderkamertje. Wastafelmeubel onderkant helemaal kapot. Douchen gordijn niet op de grond. Water stroomde Door hele badkamer. Geen uitzicht.kleine dakraam.

Personeel erg vriendelijk ontbijt goed

Hotel vergane glorie. Restaurant en personeel goed.

Onder de maat. Kleine kamer met weinig ruimte voor spullen. Zeer onfris ruikend, oa door oud beddengoed (kussens) met mensenluchtjes en putlucht uit de badkamer. Badkamer zeer donker. Doucheput moet open staan anders stroomt water niet weg. Geen plankje of nachtkastje bij bed. Waterkoker is te leen bij receptie, maar stopcontact onder bureau bij de plint. Vieze vloerbedekking. Raam kan je alleen openen door in de diepe vensterbank te kruipen (gevaarlijk). Schimmel op de kozijnen. Gordijnen vallen langs het bed (vies). Tapijt op de trap in het trappenhuis kapot (gevaarlijk).

Locatie, restaurant en personeel.

Geen aanbeveling

Koetshuis is echt een afgang overal scheuren in de muur en zeer lawaaig oudbollig en muf. 1pers.kamer leek wel een bezem kast.. moet echt geupdate worden.. totaal geen sfeer/gezelligheid. Kwam voor rust en ontspanning was op de kamer niet te vinden. Ben een nacht eerder vertrokken dan gepland.

Uiterst vriendelijk personeel en diner was goed

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen tafel en stoel op kamer. Matras op bed erg ongelijk/scheef en daardoor niet comfortabel.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Prima ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Aanvankelijk was 1-persoonskamer toegewezen;

Aanvankelijk was 1-persoonskamer toegewezen; type "ruime bezemkast". Voor een verblijf van 9 nachten toch wat te spartaans. Ik kreeg daarop een kleine tweepersoonskamer. Die was prima, mede gelet op prijs-prestatie. Verder alles prima; zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Nieuw Hotel met zelfde personeel op locatie en dan mag de prijs meer dan het dubbele zijn.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Voor de prijs mag je niet klagen en dat doen we dan ook maar niet. Hotel is in verregaande staat van ontbinding en moet nodig gerenoveerd worden.

Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, ontbijt is heel goed, locatie is prachtig voor natuur liefhebbers. Zou een super plek kunnen zijn

Verblijf goed, hotel grote opknapbeurt nodig!
    • Kleine Tweepersoonskamer

De toestand van het hotel. Heeft een flinke opknapbeurt nodig. Vloerbedding versleten. Badkamermeubel en deur slecht ivm vocht! Personeel prima.verblijf goed, hotel

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Ontbijt is prima.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer is gedateerd en de badkamer erg krap en onhandig. Letterlijk met je neus tegen douchegordijn wat dan water laat lopen in de badkamer. Het minste hotel van de Fletcher groep.

Ontbijt is prima.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Het was ondanks dat er zeker verbeterpunten zijn wel ok
    • Kleine Tweepersoonskamer

Er was een misverstand tussen ons en het personeel over de prijs van het eten. Personeel was onvermurwbaar en we hadden maar te betalen. 3 gangen diner was niet van te voren geboekt dus volle pond betalen! Erg klant onvriendelijk. Stug personeel

Diner en ontbijt waren prima.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Vriendelijk personeel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer had vieze, oude vloerbedekking, muren waren aan een schilderbeurt toe. Op de trap kapotte vloerbedekking. Ontbijt was goed,maar werd slecht bijgevuld.

Vriendelijk personeel. Goed diner in het restaurant. Mooie lokatie.

De bediening is slecht.

bediening en kamer

De bediening is slecht. Je brengt geen kopje koffie met een voetbad op het schoteltje. Bij het avondeten leerlingen in bediening die geen idee hebben hoe te werken.

De kamer was te koud.

De kamer was te koud. 's Nachts was de kachel uit ook bij -10 buiten. 1 dun dekbed terwijl het kantelraam niet dicht kon. Terwijl ik dit typ, krijgt deze beoordeling een vijf en vindt men dat voldoende. Dat zegt veel.......

Lekker ontbijt, mooie omgeving, goed bed en vriendelijk...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kleine kamer geboekt, maar deze was erg klein. Geen nachtkastje/tafeltje. Wastafel in de slaapkamer en de douche en toilet zaten samen in een hokje van 1,5 vierkante meter waarvan de plafond platen gestikt waren. Met name de vloerbedekking op de trap was erg aan vervanging toe.

Lekker ontbijt, mooie omgeving, goed bed en vriendelijk personeel.

We kwamen terecht in een onwijs slecht onderhouden kamer...
    • Kleine Tweepersoonskamer

We kwamen terecht in een onwijs slecht onderhouden kamer waar het behang van de muren loslaten. Stukken behang weg waren. Het was oud kwam over als een slechte studentenkamer. We hadden 1 tweepersoons bed geboekt kregen na belletje wek upgrade naar andere kamer. Ik vind dat Fletcher zulke kamers niet mag verhuren. De nieuwe kamer was overigens opgeknapt. Deze kamer haalde wel een voldoende.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Prima om er even tussen uit te gaan.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Onze kamer had veel schimmel in het raamkozijn. Ook was het behang duidelijk aan vervanging toe.

Het personeel is erg vriendelijk. Het eten was tijdens het diner én het ontbijt erg goed.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Rustige omgeving
    • Tweepersoonskamer met Bad

Had speciaal voor een 2peroonsbed geboekt,maar toch twee 1persoonsbedden gekregen. Verder is er 'savonds en 's nachts geen personeel te vinden...

Rustige omgeving

goed geslapen, vriendelijk personeel, mooie locatie, maar de goedkope kamers zijn echt karig.
    • Kleine Tweepersoonskamer

de kamer was echt goedkoop qua prijs, maar ook qua gevoel. Heb voor weinig geld ook wel eens fijnere kamers, dit was goedkoop, maar de kamer had ook echt geen enkele charme, zeer shabby.

de prijs was goed

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

We kwamen om 2 dagen om lekker tot ons eigen te komen. Dat is zeker gelukt. De omgeving was prachtig
    • Kleine Tweepersoonskamer

De bedden schoven uit elkaar, dus we moesten elke keer uit bed om de bedden weer tegen elkaar te schuiven. Veder lagen de bedden heerlijk.

De omgeving. Heerlijk tot rust gekomen

Prima verblijf als de inrichting wat vrolijker was geweest.

Zwarte gordijnen, zwart bureau, zwart nachtkastje, zwarte kast, zwart bed, zwarte spiegellijst, donkergrijze vloerbedekking, kale witte muren, brrrrrr.... deprimerend!!! In restaurant ook veel zwart.

Prima ontbijt, lekker gedineerd, vriendelijk personeel, mooie locatie.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Je kan er slapen maar daar is alles ook mee gezegd.

Werd verbannen naar een apart staand gebouw genaamd het "koetshuis ". Het is een wonder dat deze nog overeind staat. In de muren zitten scheuren van hier tot Tokio en alles piept en kraakt. Deur van kamer moest ik open trekken en dicht duwen. Raam enkel glas dus heb hele nacht verwarming hoog aangehad. Ik snap dat je bij een budgethotel niet een paleis mag verwachten maar deze kamer was zeker géén 3 sterren waard! En het is een schande dat de manager van het hotel deze kamers (van t koetshuis) nog gewoon verhuren.

Leuke omgeving, geen geluidsoverlast van aangrenzende kamers.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Prima nachtje in mooie omgeving.
    • Kleine Tweepersoonskamer

We wisten niet van tevoren dat onze kamer niet in het hoofdgebouw zou zijn. We hadden een kleine kamer geboekt, maar de sleutel die voor ons bestemd was bleek er niet te zijn. Geen probleem. Meteen ander kamer gekregen en hij was niet klein. Koetshuis was erg dichtbij.

Ontbijt was prima. Ruime keuze. Personeel was erg aardig. Driegangendiner was lekker en werd mooi opgediend.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Eerste keer en laatste keer
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen gelegenheid in de kamer om jas en kleding op te hangen. Ramen zodanig beslagen dat we niet naar buiten konden kijken. Te druk bij het ontbijt voor 1 man personeel. Sinaasappel sap was net water, bolletjes op, spek bij ei op.

Was rust

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

De inrichting van kamers maar meer nog die van de openbare...
    • Kleine Tweepersoonskamer

De inrichting van kamers maar meer nog die van de openbare tuimtes zijn gedateerd Maar erger Kapotte en versleten trapstoffering valt het meeste in het oog

We hadden een hele kleine kamer, maar ook weinig betaald dus...
    • Kleine Tweepersoonskamer

We hadden een hele kleine kamer, maar ook weinig betaald dus dat was tot daar aan toe. De badkamer was echter een stuk minder: het houten kastje dat er stond was compleet afgebladderd en de hele douchevloer liep vol water tijdens het douchen waardoor de sanibroyeur van de wc onder water stond. Toch een elektrisch apparaat dus niet zo'n prettig idee.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Ik was bang.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wij waren in kamer 401 en 403. De muur van het gebouw is gebroken en kan op elke moment instorten. Hebben u dat tot op heden niet gemerkt. Mijn kinderen kunnen daardoor niet kunnen slapen.

het eten was goed en lekker.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Zakelijke overnachting: goed genoeg.

Dit hotel is een beetje vergane glorie: tapijt op de trappen en gangen is hard aan vervanging toe, ook vlekken in het tapijt op de kamer. Gewoon niet zo fraai.

Kamer voor een nacht was prima. De bar beneden heeft leuke biertjes op de tap.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Helaas geen tweepersoonsbed
    • Kleine Tweepersoonskamer

We hadden een kamer geboekt met een tweepersoonbed en bij de reservering aangegeven dat we dit erg belangrijk vonden. Het hotel heeft netjes een bevestiging gestuurd dat er een tweepersoonsbed voor ons klaar zou staan. Helaas bleken het twee eenspersoonbedden te zijn die als een tweepersoonsbed waren opgemaakt. Bij het uitchecken hebben we dit aangegeven en tot onze verbazing werd ons verteld dat ze helemaal geen tweepersoonsbedden hebben.

De kamer was basic ingericht, nette badkamer en prima ontbijt voor de prijs die we betaald hebben

Blijkbaar bestaande lekkage in badkamer waardoor de...

Blijkbaar bestaande lekkage in badkamer waardoor de vloerbedekking kletsnat was in de nacht. Resultaat natte voeten midden in de nacht, vochtoverlast en slecht slapen. Personeel niet echt behulpzaam..."we gaan binnenkort renoveren.." - en dus is het ok om iemand een slechte kamer te geven?

Een grote teleurstelling!

Mijn eenpersoonskamer was een hokje, en de andere eenpersoonskamers waren allen nog erger. Er was geen leuke lounge: dus nergens buiten mijn hokje een gezellige plek om te zitten... Op Oudejaarsavond was het hotel omringd door carbid kanonnen in de omliggende weilanden; het restaurant was die avond gesloten... ik kreeg overigens mijn geld niet terug: had voor 2 nachten betaald en ben maar 1 nacht gebleven...Ook geen tegoedbon...ronduit slecht vind ik dit..

Het personeel was zeer vriendelijk...de locatie leek leuk bij aankomst ...maar.....het hotel was omringd door carbid kanonnen!

Zeer teleurstellend oud en nieuw weekend
    • Tweepersoonskamer met Bad

Kamers in oude landhuis. Wij hebben er 2 gezien. Deze zijn sleets en aftands. Geheel maakt een zeer armoedige en deprimerende indruk. Er is echt sprake van achterstallig onderhoud. Prijs en kwaliteit zijn niet in verhouding. Waren deze kamers €25-30 dan hadden we dit nog enigzins acceptabel gevonden. Jammer want juist met dit oude landhuis kun je zoveel moois doen en je als hotel onderscheiden. Donkere ontbijtruimte, stoelen die niet goed onder tafel schuiven waardoor men op puntje van stoel zit te eten. Ontbijtbuffet prima en meer dan voldoende. Maar om het een uitgebreid buffet te noemen, daar heb ik andere voorbeelden van.

De manier waarop onze klacht serieus werd genomen en hoe deze werd opgelost. Dat zien wij als service. De prachtige omgeving. Goed om te wandelen en fietsen. Op loopafstand van plaatselijke dorpje met leuke horeca. Wandelaars van trekvogelpad deze route loopt over het terrein van Huis ter Eerbeek.

Zonde vd hoge kosten, niet goed kunnen genieten of uitrusten door slechte (bad) kamer.

Smerige schimmellucht in de kamer. Komt vanuit de badkamer. Geen bad. Vieze en plakkerige vloerbedekking in de kamer. Vochtige kamer. TV hing veel te ver vh bed, beelden waren daardoor niet te volgen. Geen nachtkastjes bij tweepersoonsbed. Geen hoofdsteun bed door schuine muur. Niet comfortabel. Niet overal stopcontacten aanwezig. Geen waterkoker en föhn standaard aanwezig in de kamer. Schoonmaakster kwam binnen lopen terwijl er een niet storen kaart hing. Erg gehorige kamers. Deuren vd kamers vallen erg hard dicht. Erg storend. Gasten beneden ons hadden hun hond in de kamer achter gelaten. Was steeds aan het blaffen op onze eerste dag. Niet fijn.

Erg vriendelijk personeel. Rustige buitenomgeving. Gezellige lobby.

Heerlijke omgeving, prima ontbijt, zeer vriendelijk personeel, maar wel verouderde kamers.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Tochtige kamer, bij raam dicht toch koude lucht langs je lijf. Liever 2 dikkere dekbedden voor ieder één gehad. Lift verouderd.

Ontvangst, zeer vriendelijk, schitterende omgeving, gezellige lobby, welkomst drankje.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

We hebben ons, ondanks 2 tegenvallende diners, toch wel vermaakt. Het personeel was erg vriendelijk.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Diner op 2e kerstdag viel tegen, zeker in vergelijking met 1e kerstdag. Soep en hoofdgerecht waren niet echt warm. Hoofdgerecht werd keurig opgelost. Diner op woensdag viel erg tegen. Uur op voorgerecht gewacht; daarna een uur op het hoofdgerecht. Paris filet was niet beschikbaar. De gekozen wijn was na één fles ook niet meer voorradig, evenmin als het Omer bier. Hert en varkenshaas werden bijna koud geserveerd. Het hele bord in de magnetron was de oplossing(?). Als compensatie werd ons na afloop een kopje koffie aangeboden

Ontbijt was goed en voldoende

Het hotel zou nodig gerenoveerd moeten worden.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het hotel zou nodig gerenoveerd moeten worden. Beschadigde lopers op de trap. schade aan de kamermuren onhandige raamconstructie kan niet vastgezet worden.

• Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was ontzettend vies! Het was niet alleen verouderd (te oud interieur en meubels, maar ook het behang was van de muur gescheurd, kapotte nachtkastjes, vieze spetters/vlekken op de muur en ontzettend veel vieze vlekken op het tapijt.. tot slot ook nog schimmel in de badkamer en een ontzettend verouderde vieze badkamer.

Het ontbijt was goed geregeld. Ook het glutenvrij was lekker!

• Kleine Tweepersoonskamer

Het schilderwerk van de kozijnen, vooral naar de badkamer, was erg armetierig. De gordijnen hingen niet aan alle haken. Kleine moeite om dat te herstellen. Traploper in trappenhuis erg kaal. Koude kamer omdat we pas om elf uur arriveerden en de verwarming kennelijk werd uitgezet. We wilden nig relaxen maar kregen het erg koud.

Heerlijk eten overtrof de accommodatie zelf
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het hotel is duidelijk gedateerd en zou wel een opknap beurt kunnen gebruiken. De basic kamer waar ik verblijfde had totaal geen sfeer en gaf je niet het gevoel van er even lekker erop uit. Simpele aspecten zoals een douchegordijn, papieren waterbekers en kasten die niet makkelijk sloten gaven de kamer een armoedige sfeer.

Het ontbijt en het avondeten overtrof de accomodatie zelf.