Beoordelingen over Fletcher Hotel Restaurant Marijke 4-sterren

#26 van de 30 hotels in Bergen

Gebaseerd op 1996 beoordelingen over dit hotel

• Beoordeeld op: 21 september 2018

6,0
    Goede ligging van het hotel maar matige accommodatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Gedateerd hotel met matig ontbijt. Bijvoorbeeld fruit uit blik i.p.v vers fruit. Je moet betalen om je auto bij het hotel te parkeren. Er zijn accommodaties in Bergen die dit gratis aanbieden

Uitgebreid en fantastisch ontbijt.
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Geen gratis parking Ventilator in de badkamer blijft te lang nadraaien bij het verlaten van deze kamer (+-25 min)

Uitgebreid en fantastisch ontbijt. Vriendelijk personeel Gunstige ligging voor fiets of wandeltochten in de prachtige omgeving

Kamers in het bijgebouw zijn het geld niet waard!! Niet boeken!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

We werden geplaatst in het bijgebouw. Voor 140 euro een klein hokje, waar een enorme rioollucht hing. Een behandeling met chloor nam de stank niet weg. Uiteindelijk de nacht doorgebracht met handdoeken in de afvoeren. Vanwege de gehorigheid weinig geslapen. Je kunt de buren en hun tv letterlijk verstaan. Uiteindelijk de helft van ons geld terug gekregen.

Het hotel is prima gelegen aan de rand van het centrum van Bergen.

Makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer, maar rustig...
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Badkamer was wel wat gedateerd en ik miste iets van vers fruit (appels of bananen) bij het ontbijt.

Makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer, maar rustig gelegen. Veel te zien en te doen in Bergen zelf en je bent in 10 minuten met de bus op het strand of huurt een fiets.

Goed, maar sfeer laat te wensen over (zie boven)
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Interieur hotel en kamer maakt verouderde indruk. Een likje verf, om afscheid te nemen van het 'donkerbruin', zou al een heel verschil maken. Het meubilair (stoelen) in ontbijtzaal versterken het 'vergane glorie' gevoel...

Vriendelijk personeel, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 9 september 2018

De locatie is prima en het personeel uiterst vriendelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Vieze asbak op het balkonnetje, Kamer rook niet fris (waarschijnlijk hadden de mensen voor ons gerookt), badkamer mag ook wel eens gerenoveerd worden. Rook niet fris.

De locatie is prima en het personeel uiterst vriendelijk.

Eten, drinken en het personeel was goed.
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was naar verhouding minder. Vooral de wasgelegenheid is voor oudere mensen te gevaarlijk. De instap van het bad is te hoog.

Het ontbijt was prima. We hebben drie keer gebruik gemaakt van het diner. Prima.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Omgeving is mooi, kamer ver beneden de maat voor Fletcher en 4 sterren
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Onze verwachtingen waren niet zo hoog omdat we voor het eerst eens een budgetkamer wilden proberen. Toch viel het alsnog tegen. De kamer was echt heel klein, onfrisse uitstraling, tv werkte niet, oude vergeelde handdoeken, douche was niet te stellen, overal stukken van het behang, geen waterkokertje, op het toilet zit je met je knieen tegen de badkamer deur. Een kamer die niet past voor 4 sterren! Personeel was over het algemeen vriendelijk en ontbijt redelijk. Gelukkig maar twee nachten geboekt en we waren de hele dag op pad. Bij uitchecken aangegeven op de vraag van de receptioniste of we een prettig verblijf hadden gehad, dat de kamer en comfort behoorlijk waren tegen gevallen, maar daar werd niet echt op ingegaan. We zijn al in veel hotels geweest, ook aardig wat Fletchers maar zo'n beroerde kamer hadden we nooit eerder. Een zeer grote tegenstelling met het hotel waar we een week daarvoor verbleven voor dezelfde prijs, namelijk hotel kasteel Vanenburg, waar alles top was.

De omgeving

Prima maar zeker niet het beste hotel van Bergen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

de inrichting was niet meer van deze tijd. Kamer zag er gedateerd uit. Douche en toiletruimte was niet schoon.

Ontbijt was zeer goed, personeel bijzonder aardig. De ligging was perfect.

Ligging nabij de zee en de duinen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was vrij donker, door de aparte vorm van de kamer. Kamer zelf was in orde, mogelijk iets gedateerd (maar dat is mss kwestie van smaak ) Vrij weinig parking aan het hotel gezien het aantal kamers, maar blijkbaar een algemeen probleem in Bergen.

Ligging nabij de zee en de duinen Ruim ontbijtbuffet, voldoende en lekker.

Teleurstellend verblijf!
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was klein, vies, muf. Badkamer idem foto. Onvoorstelbaar dat zo'n kamer nog verhuurd wordt! Hele lokatie was gedateerd en muffig.

EEN PRIMA VERBLIJF ETEN GOED ,PERSONEEL VRIENDELIJK KAMER SCHOON.EN EEN MOOIE PLAATS VAN HET HOTEL
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

de DOUCHE KLEIN, ALS JE OP HET TOILET ZAT STOOTTE JE BENEN TEGEN DE DOUCHWAND.

ontbijt is prima .Genoeg keuze. Kamer erg klein (Budget kamer) Bed Kraakte erg wordt ws maar aan eenzijde beslapen bleek nl andere kant raamzijde niet te kraken .En kamer was erg gehorig hoorde de buren behoorlijk en de lift kraakte en piepte tijdens de rit.

Prima, maar de kamer echt waardeloos zeker voor dat bedrag
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Veel te kleine kamer, mijn zus heeft niet eens gedouched kon zich niet eens normaal omdraaien en de armen omhoog doen om haar haar te wassen, en hele kleine kamer voor die prijs, nooit meer

ontbijt en bediening was prima
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Voor - anno 2018 - is het een kleine benauwde (basic) kamer, badkamer wel schoon. De kamer kan wel een opknapbeurt gebruiken. liever geen vloerbedekking, beter openzetten van ramen en met een hor

ontbijt en bediening was prima

zeer matig, gelukkig maakte de omgeving het een fijne vakantie
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Sobere kamer, slecht onderhouden, ontzettend de vieze lucht in de badkamer die na klacht werd opgelost met roomspray wat natuurlijk niet hielp, oude handdoeken die niet fris ruiken, vieze oude badkamer, zeer matig ontbijt, 7.50 betalen voor het parkeren per dag. 150 euro per nacht was het absoluut niet waard.

Het ontbijt was prima verzorgd.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamers zijn toe aan een renovatie. Prijs kwaliteit verhouding klopt niet. Verder was het heel erg warm en benauwd op de hotelkamer. Een ventilator was erg welkom geweest.

Het ontbijt was prima verzorgd. De locatie van het hotel is erg goed. Je loopt zo het centrum van Bergen in.

Ontbijt en keuken waren goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Personeel was afstandelijk. Voor het parkeren moesten we € 7,50 per dag betalen terwijl dat niet is vermeld bij de informatie over het hotel.

Ontbijt en keuken waren goed.

Hotel op goede locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het sanitair en de badkamer is zeer gedateerd, terug naar de jaren 70... Alleen de vloerbedekking in de slaapkamer was nieuw , verder was de inrichting zeer verouderd

Het ontbijt was prima, de locatie van het hotel is top en er was een buitenzitje bij de kamer.

Vriendelijk en gezellig personeel in een versleten omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was verouderd, kapotte tegels in de badkamer, behang kapot, gaten in de muur, openslaande raam klemde en schilderwerk was versleten, slechts een vieze ventilator aanwezig, kortweg een update is hard nodig.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam

Jammer dat we kamer naast trap kregen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Erg gehorige kamer in depandance naast de trap. Naast overlast van steeds trap op en af gaande hotelgasten was ook de TV van de buren duidelijk te horen. Verder rioollucht in badkamer.

Ligging nabij centrum was prettig en bed sliep goed.

We hebben de locatie voor lieg genomen, het ging ons alleen maar om het slapen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was er warm en weinig mogelijkheid tot ventilatie. Het personeel was niet erg gastvrij.

Het ontbijt was goed. De afstand tot het centrum was prima.

Voor een extra dagje uit hebben we het er prima naar ons zin gehad.
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was erg klein en s'nachts veel te warm. De muren van de kamer zaten vol vegen en vlekken. De bedden aan de zachte kant. Ook de doucheruimte kon maar net wat ruimte betreft. Onder het bed was het niet schoon. Lag een plastic dop.

We werden zeer vriendelijk ontvangen. Heerlijk op het terras gezeten met een welkomstdrankje. De ligging van het hotel is prachtig. Het ontbijt was goed.

Loopafstand centrum en parkeergelegenheid
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Doorgezakte bedden, toilet verstopt en ondanks verzoek niet opgelost. Prijs 1 persoonskamer met ontbijt net zo duur als een 2 persoonskamer met 2 personen

Loopafstand centrum en parkeergelegenheid

6,0
    Prima buiten de opmerkingen die ik reeds geplaatst heb.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Dat we niet in het hotel zaten zoals je bij de boeking ziet. Het dependance gewoon open is en iedereen in en uit kan lopen. Er zit wel een kastje bij de deur om de deur van het gebouw te openen maar deze werd niet gebruikt.

Ontbijt prima, gezellig om s'avonds een spelletje te doen in het hotel. Jammer is het dat bij de boeking ons niet bekent is dat je niet in het hotel zit maar in een dependance.

2 nachtjes Bergen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Parkeren moet maar afwachten of er plek is ondanks dat je betaald hebt. Badkamer krap en gedateerd. Kamer in bijgebouw!!

Bed was goed. Ontbijt prima. Fijn terras. Gezellige bar. Leuk dorp. Strand niet te ver weg. Raam die open kan.

Het was warm, omgeving was mooi, hotel viel zwaar tegen en de meeste medewerkers niet echt aardig!
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Allereerst de kamer, ik was alleen en dat was al krap, maar er waren ook dezelfde kamers waar ze met z’n tweeen zaten, pfft, het was er verschrikkelijk warm, geen airco en een erg kleine badkamer met een douche waar je alleen rechtop kon staan en een toilet, wasbak en 1 plankje waar je alles op moest zetten! En dan een 4-sterren hotel! Was het niet waard!

Ontbijt was goed en uitgebreid! 1x diner gebruikt dit was ook goed!

Het ontbijt buiten;
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ramen konden niet goed open; handdoeken waren beperkt. Toilet spoelde niet door en de kamers waren erg gehorig. Het was snikheet; geen airco maar ook geen ventilatoren op de kamers.

Het ontbijt buiten; de ruime kamer.

Dicht bij het centrum
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Personeel afstandelijk , matig ontbijtbuffet, slecht onderhoud pand, alles gedateerd Prijs kwaliteit verhouding scheef Parkeren niet gratis Veel hinder van luidruchtig pratende late bezoekers van het terras, lees 2 tot 3 uur in de nacht

Dicht bij het centrum

5,5
    Hotel erg verouderd, maar het eten is goed en het personeel vriendelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Sterk verouderd hotel wat echt toe is aan een grondige verbouwing. Bij binnenkomst in de kamer lag er nog een lading stof in de klerenkast en nog een bot van een hond. De douche was ook helemaal verkalkt. Bij de receptie gemeld en die deden niet moeilijk, we kregen een andere kamer aangeboden. De Kamers zijn klein, slecht geventileerd (geen airco), en slechte bedden . Ik begrijp niet hoe dit hotel aan zijn 4 sterren komt, want de prijs/kwaliteit verhouding klopt echt niet!

Het personeel is erg vriendelijk en beleefd! Het eten is ook goed!

Leuke locatie. Kamers zijn niet van deze tijd. Meer twee dan vier sterren waard
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamers waren absoluut geen 4 sterren. Klein/geen airco of mogelijkheid tot ventileren. Sanitair erg matig

Dicht bij het centrum. Ontbijt was goed. Leuk terras

Beste Marijke kleine renovatie en ga zo door !!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Laag toilet,douche in bad,geen muggenhor,maar de stijl van hotel en personeel maken alles positief!!!

Ontbijt uitstekend,kamers renoveren met airco,personeel aan de receptie en restaurant heel goed,eetgelegenheid buiten het restaurant een plus.

Een heerlijke week in een prachtige omgeving.
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Het was tijdens ons verblijf erg warm. Wij misten een airco op onze kamer. Er was alleen een tafelventilator en dit was niet voldoende. Een plafondventilator of een goedwerkende airco raadden wij dan ook ten zeerste aan.

Ontbijt was uitstekend. Volop keuze. Vriendelijk personeel. Het terras waar je heerlijk kon zitten.

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamers waren bloedheet. Geen airo en op verzoek ook geen fan . Klein raam kon op kierstand open. 2 nachten nauwelijks geslapen. Bleek dat er in totaal maar 5 kamers met airco waren.

Niet 4 sterren waardig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was klein, en er was veel achterstallig onderhoud op de kamer. Hotel is niet 4 sterren waardig.

De locatie is super, dicht bij het centrum. Het personeel is vriendelijk.

Het personeel is vriendelijk en doet alles om het de gasten...
    • Standaard Eenpersoonskamer met Douche

Een gedateerd hotel dat in alle ruimres veel onderhoud nodig heeft. Als de lift in beweging komt schuiven metalen onderdelen over elkaar. Geen fijn geluid. Parkeren is hier echt een drama. Je betaald 7,5 euro per nacht en moet dan maar zien of je je auto (veilig) kunt parkeren. Er is veel te weinig parkeerruimte beschikbaar! Er is géén airconditioning op de kamers. Hierdoor kan het erg warm worden op de kamers.

Het personeel is vriendelijk en doet alles om het de gasten naar de zin te maken.

Prima prijs/kwaliteitsverhouding
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

3 kamers gehuurd, van 1 kamer was de badkamer niet helemaal schoon. Prullenbak was niet geleegd en er lagen nog douchespullen van onze voorganger(s). Kamer is klein, douche te klein voor forse mensen.

Ontbijt zeer uitgebreid. Personeel uiterst beleefd en vriendelijk.

Deceptie
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De accommodatie en de faciliteiten zijn zeer gedateerd, we zaten in een piekleine kamer met minuscuul badkamertje. De temperatuur van het water van de douche was niet stabiel, gloeiend heet en dan weer plotseling ijskoud. We moesten nog € 7,- parkeergeld betalen terwijl we reeds € 168,- voor 1 overnachting hadden betaald, echt schandalig. Voor dat geld hadden wij een hele andere verwachting. Bij het bestellen van een drankje in de bar, werden eerst alle flessen bekeken om te kijken wat het was. In de ochtend geen verse jus, maar aanmaaksap uit een machine. Het is ons werkelijk een raadsel waardoor dit een 4 sterren hotel genoemd mag worden. Al met al was het een enorme teleurstelling.

Het ontbijt de volgende ochtend was super.
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

We kregen 's avonds om elf uur, met die hitte, niks meer te drinken. De bar was gesloten. Maar zelf gingen ze tot een uur of twee/drie op het terras zitten eten, drinken en herrie maken. De slaap- en badkamer waren echt budget, maar géén low-price. Wel een 4-sterren hotel, maar geen 4 sterren voor onze kamer in het bijgebouw aan de overkant van de straat

Het ontbijt de volgende ochtend was super.

Het hotel is gedateerd en verdient een opknapbeurt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel is gedateerd en verdient een opknapbeurt. Volgens mij is dit hotel een melkkoe. Opknappen is niet nodig. Gasten komen toch wel door de goede lokatie.

Goeie locatie,bediening,omgeving maar accomodatie aan vernieuwing toe.
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

De accommodatie waarin wij zaten was enigsinds gedateerd (kamer 9) Bijvoorbeeld kozijnen nog voorzien van enkel glas en gebrekkig hang/sluitwerk waardoor zeer inbraakgevoelig;zeker als na de schoonmaak ramen worden losgezet.

heerlijk ontbijt
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

De kamer. Niet in overeenstemming met categorie 4. Geen airco, 40 C onder plat dak. Geen aanbod ventilator, ijsklontjes, koelkastje o.i.d. Gratis drankje bij aankomst zijn gewoon bij op de eindafrekening gezet.

heerlijk ontbijt

Bergen is super dus het was heerlijk!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Mail over welkomstdrankje: ja ingevuld,niet gekregen. Wilden kamer laten doen,ding aan de deur gehangen,3 uur later terug,nog niet schoongemaakt. Toen maar handdoeken gevraagd..

Ontbijt is prima,niet superfancy of inspringend op trends ofzo,gewoon goed ontbijt. Kamers zijn oké,goeie bedden,beetje krap maar alles is er. Koelkast zou fijn zijn geweest...Fijne douche,rekje voor spullen zou handig zijn,nu zet je alles op de vloer.

Een paar dagen fietsen in bergen
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

DE kamers zijn niet meer van deze tijd die zijn dringend aan renovatie toe vloer bedekking op de kamers zijn ook niet meer van deze tijd. zo het nu is geef ik dit hotel niet door aan vrienden of bekenden.ik begrijp niet dat een organisatie als Fletcher hotels deze kamers verhuurd ze zijn zo klein.

Het ontbijt is geweldig en het dat je lekker buiten kon ontbijten. en de medewerkers van het hotel waren zeer vriendelijk.

Goedendag,
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Goedendag, Verbleven in jullie hotel van donderdag 26 juli op vrijdag 27 juli, kamer 017. Ik kan er kort over zijn: Een versleten hok, gordijnrails los aan het plafond, ventilator badkamer een hoop herrie, voegen bruin, pedaalemmer verroest, alle lampenkappen scheef en kapot, de gang achter de kamers schuin en te smal (wie heeft dit verzonnen?), en dan vier sterren op de gevel hangen…, klopt echt niet. Ontbijt veel te druk, wachtrijen voor het koffieapparaat waarvan er een niet goed werkt. De zaak beetje opgeleukt met Fletcher markiezen maar buitenom de gebouwen versleten straatwerk, panden en meubilair. Kortom geen succes.

Support omgeving
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Niet veel alleen personeel was er één die niet geschikt is voor horeca

De omgeving van de accomodatie, heerlijk om te fietsen en strand is heerlijk zeker met dit prachtige weer

Prachtige lakatie verder onder de maat
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Kamers zonder balkon .Erg kleine kamer deur vd badkamer kon zels niet helemaal open want kwam tegen nachtkastje.Glas op terras op de grond onkruid tussem tegels verouderd sanitair. Overal trapjes ed dus niet echt goed toegankelijk voor mensen die minder mobiel zijn.

Dat auto goed te parkeren was.

Het was een aangenaam verblijf. We konden fietsen huren bij het hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt was niet slecht maar er was geen vers fruit. En misschien een tip. Yoghurt en kwark zonder suiker. Overal zat suiker in.

De ligging is prachtig. Midden in Bergen.

Prima locatie in hartje Bergen, maar sommige kamers kunnen wel update gebruiken
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

comfort op de comfort kamer die we geboekt hadden (kleine kamer met kleine badkamer), prijs kwaliteit verhouding daardoor niet geweldig, stank in de badkamer na doorspoelen toilet (rioollucht). Sommige kamers zijn niet gemoderniseerd, hier en daar kan het hotel wel een vernieuwing gebruiken.

geweldig ontbijt; perfecte regeling qua parkeren auto bij het hotel (7,50 euro per dag in hartje Bergen); ligging van het hotel; gastvrij personeel, zowel bij receptie als bij ontbijtbuffet

De ligging van het hotel is heel goed, met de fiets naar het...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel is verouderd, geen 4 sterren wat ons betreft. We sliepen op de begane grond, de vloer kraakte enorm van onze bovenburen. Daar werden we wakker van

De ligging van het hotel is heel goed, met de fiets naar het strand

• Budget Tweepersoonskamer met Douche

Personeel was over het algemeen vriendelijk, maar niet allemaal even spontaan De vogels op het terras, vond ik zeer vervelend. Stelletje aasgieren. Personeel mocht hier iets alerter op zijn.

Het ontbijt..voldoende keus. En vers

Verder prima verblijf !
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Onderhoud van de kamer. Prima schoon. Deurkruk en beslag douche zat los. Vloertegel badkamer lag los. Kamer is wel aan modernisering toe !

Ontbijt was prima. Kamer klein en wat gedateerd.

Gastvrij en goede/hartelijke ontvangst
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Honden toestaan tijdens het ontbijtbuffet. Deze liepen wel aan de riem maar vondt het niet hygiënisch dat ze bij de broodjes, vleeswaren en overige producten rond liepen.

Schone badkamer/toiletten en bedden

Tot rust gekomen, ondanks wat ongemakken, welke niet te maken hadden met de accommodatie an sich.
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Het personeel was behulpzaam, maar niet op alle vlakken kundig. Het niet aanbieden van gratis parkeerruimte bleek wel vervelend in de praktijk, komt er toch zomaar weer 22,50 euro extra bij. De fietsen waren in slechte staat, hele slechte zadels en leeglopende banden.

Zowel het ontbijt als het diner waren uitmuntend! De sanitaire ruimtes waren prima, de kamer had alleen wel op sommige plekken wat stof, zoals bij de stopcontacten.

De ligging,vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kleine, gedateerder kamer en badkamer, het halletje naar de kamer toe. De “ putlucht” in de badkamer en op meerdere plekken in het hotel. De kosten van een parkeerplaats per dag terwijl het bijna onmogelijk was een plek te vinden.

De ligging,vriendelijk personeel.

ondanks de tegenvallende punten hebben wij het, vooral door het mooie weer toch redelijk goed gehad.

zie boven

Beste mensen, Gebruikmakend van de mogelijkheid om suggesties te doen n.a.v. ons bezoek melden wij u de volgende punten: Positief was de manier waarop de receptie ons steeds te woord stond. Ook de ontbijten waren voortreffelijk. Ook de bedden waren prima. De kamer viel ons verder nogal tegen : - De entree van het gebouw tegenover het hoofdgebouw stemt niet positief. De trap bv is sterk aan een opknapbeurt toe. - De kamer bleek zeer klein te zijn en toonde ook sporen van achterstallig onderhoud. Het schuine dak is daardoor een extra nadeel. Je kunt daardoor in bed niet tegen de wand zitten.(zie volgende punt) - Een afknapper was dat er maar 1 stoel op de kamer is. We begrijpen dat dit het gevolg is van de zeer kleine kamer, maar 1 stoel voor 2 personen is te weinig. - Er bleken geen horren voor de ramen te zijn met als gevolg: muggenbeten. - Helaas was er in de badkamer een bad met douche. Oudere mensen houden er niet van om in een bad te klimmen om te douchen. (wellicht een suggestie als er ooit een renovatie plaats zal vinden) Parkeren: - De parkeerplaatsen zijn behoorlijk krap en vol. Je moet nogal manouvreren om er onbeschadigd in en uit te komen. - Als er een vrachtwagen van een toeleverancier staat moet je geduld hebben. Dat geldt ook voor de fietsers die hun fiets uit de fietsenstalling halen. - De fietsenstalling is erg klein en bleek overvol te zijn. Wij hopen u met deze opmerkingen van dienst te zijn. Met hartelijke groet, T.Brouwer-Poot en F. Brouwer Heemraadsweg 36 2935 AW Ouderkerk aan den IJssel

De bedoeling was een rustweekend, en dat is goed gelukt.
    • Standaardeenpersoonskamer met Bad

zie boven

Zeer goed ontbijt en avondeten, vriendelijk personeel. Hotel niet goed ingericht voor minder valide personen. Zeer gedateerd, kan wel wat renovatie velen. Wel alles keurig schoon

Bergen is een mooi dorp en hotel Marijke ligt heel gunstig. Er valt echter zoveel meer van te maken.
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel is gedateerd. Personeel is vriendelijk maar niet betrokken. Ontbijten op het terras is alleen mogelijk als de partner bij het ontbijt blijft; anders gaan de meeuwen en kraaien er mee vandoor. De kamer en badkamer zijn erg klein. Er wordt niet goed schoongemaakt; stof lag er op de aankomstdag en 4 dagen later nog.

Het ontbijt en de locatie zijn prima.

Het ontbijt was prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer mocht iets groter zijn. Het is ook handig als er een waterkokertje zou staan. De parkeerplaats bij het hotel is vlug vol, 15 tot 20 plaatsen?? Men kan dan wel direct in de omgeving parkeren met de parkeerkaart.

Het ontbijt was prima. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het terras is gezellig.

De kleine ruimte, de televisie viel uit na 21 uur.
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

De kleine ruimte, de televisie viel uit na 21 uur. Terwijl we na onze wandeltocht wel lekker vonden even tv te kijken. Heel vreemd dat je ook nog moet betalen voor parkeren terwijl dit er vroeger er bij in zat

De kamer die wij geboekt hadden was een comfort kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer die wij geboekt hadden was een comfort kamer. Het comfort kan men beter weglaten. de kamer was klein en erg warm. Het ontbijt was uitstekend.

Prima locatie ten opzichte van centrum, gedateerd geheel.
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Diner, schoon net terras, even een opgeknapt geheel...

Locatie is perfect op loopafstand van het centrum. Eten was altijd goed maar laat nu te wensen over. Is gedateerd hotel, terras is niet even schoongemaakt, is aan vernieuwing toe.

Bergen en omgeving erg mooi en leuk. Hotel was eenmalig..
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Prijs kwaliteit verhouding was niet erg goed. Kamer was erg klein, evenals de badkamer. Daarnaast konden we op de kamer meegenieten van het mechanische rumoer van een lift die onderhand wel aan vervanging toe is...Daar zo'n 130 euro voor een nacht voor vragen is niet erg realistisch.

Het personeel was vriendelijk, het ontbijt was goed, de kamer voldeed niet aan onze verwachting.
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was gedateerd. Het gordijn hing er half af, het gaf een armoedige indruk weer. De badkamer zeer klein, opstapje gevaarlijk. De prijs kwaliteit voor de kamer was slecht.

Het ontbijt was goed.

Tegenvaller helaas
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel is slecht onderhouden, veel vlekken op vloeren etc. Moeilijk toegankelijk voor minder-validen. De kamers zijn zo klein, ongelooflijk. Je moet veel van elkaar houden om hier met twee personen te overnachten zonder ruzie te krijgen..

De locatie vlak bij het centrale plein van Bergen

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

ontbijt is normaal
    • Grote Tweepersoonskamer

koffie duurt erg lang, met een grote groep (15 personen) duurde het 30 minuten voordat iedereen een kop koffie/thee had gehad (2 kopjes per dienblad), familiekamer was groot maar tegels in de badkamer lagen los, voegen er uit, kraan kapot, stofvlokken aan lampen en plafond.

ontbijt is normaal

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

aangename uitstap
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

* geen airco in de kamer * veel lawaai van de kiezels onder de kamer

* Prima locatie, weinig parkeerplaatsen, goed voor fietsers * vriendelijk personeel

Schaam je, Fletcher hotels
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Alles: geen airco, dus erg warm, geen kleine handdoekjes en de baddoeken waren van minimale afmeting. Vieze vloerbedekking, kleine douche met rammelige deuren, schuifdeuren kast stroef, dus pas op voor je vingers.

Ober Emiel en het afvalbakje op de ontbijttafel.

deze keer matig

zie hier boven

ontbijt was prima ,,,kamer staat niet in verhouding prijs kwaliteit. Eén matras zeer zacht ,lag bijna op de grond . Als buren toilet doorspoelen is het net of spoelbak bij ons in de kamer staat .

Trieste kamer op een goede locatie met vriendelijk personeel en goed ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Hadden een grote tweepersoonskamer gereserveerd en kregen kamer 9 in een dependance toegewezen. Onbegrijpelijk dat deze accommodatie 4 sterren heeft. De kamer en het gebouw zijn donker en zwaar verouderd. Onderhoud is waarschijnlijk in de afgelopen 20 jaar niet meer gepleegd. Kan uiteraard de kamers in de andere gebouwen niet beoordelen, maar meer dan € 100.- per nacht voor de prijs/kwaliteitsverhouding van deze kamer is buiten proporties.

Vriendelijkheid van personeel Prima en uitgebreid ontbijt

Had me er erg op verheugd, maar het hotel viel erg tegen.
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Kamer op de 1e etage. Geen lift. Ik loop met een stok ter ondersteuning. Was geen pretje om de trap te nemen. Ook de bagage moest via de trap. Niemand bij de receptie bood hulp, zij zagen toch ook wel dat ik met een stok liep. De kamers waren ouderwets, zonder airco en heel gedateerd.

Ht ontbijt was heerlijk.

Heerlijk ontspannend genoten van de omgeving, goed geslapen en ontbeten.
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel kan wel een lik verf gebruiken aan de buitenkant. Dit doet niets af aan al mijn positieve dingen over dit hotel.

Dit was onze 2e keer dat we hier hadden geboekt. Het ontbijt was heerlijk, veel keus. De bedden lagen goed. Prima geslapen, geen last van geluid. Verduisterende gordijnen. Een schitterende omgeving. Wij hebben hier heerlijk gefietst. Fietsenhok aanwezig welke op slot kan met gelegenheid tot laden van elektrische fiets. Misschien niet zo ruim, dus bij tijds terug zijn voor een plekje. Daarom onze fietsen lekker buiten laten staan. Goed op slot met een extra slot. Batterijen mee naar kamer om op te laden. Ging prima zo. Een volgende x boeken we weer dit hotel. En een gezellige dorpskern met vele restaurantjes. Dit jaar hier niet gegeten maar vorig jaar wel. Dit jaar lekker op de fiets naar Alkmaar geweest.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

- oudbollige kamer, heel erg gedateerd - ontzettend gehorig - irritant getik vanuit het plafond - veel licht in de kamer omdat de gordijnen niet aansloten - badkamer rook niet fris (rioollucht) - geen airco - vieze ingang (zie bijlage) - geen parkeerplaats - lange rij bij de koffie tijdens het ontbijt

+ onbeperkt wifi + aardige receptie + goede koffie bij het ontbijt

Tegenvallend niet voor herhaling vatbaar
    • Standaardeenpersoonskamer met Bad

De kamer was niet goed schoon ,vies nachtkastje . Ramen die niet open konden slecht hang en sluitwerk . Toilet en bad water liep heel slecht weg en soms kreeg ik de doorspoeling van de boven verdieping in de toilet en bad .wat ik als heel heel goor heb ervaren wel melding van gedaan .

Het ontbijt was prima keuze mogelijkheden genoeg

Viel erg tegen.
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Kleine kamer; gedateerd interieur. Smalle bedden, erg gehorig. 1dag geen warm water. Kamer was 4-sterrenhotel onwaardig. Slechte prijs- kwaliteitverhouding.

Goede locatie; goed ontbijt; leuk terras

Buiten het hotel om. Heerlijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het personeel We werden ingecheckt voor een kamer die al bezet was. Dat is niet leuk om een kamer binnen te stappen waar alles op het bed ligt van de andere gasten. Gelukkig waren ze zelf niet op de kamer. Als je dan dit aangeeft bij de receptie dan slaat daar zo de paniek toe dat de klant vergeten wordt. En daarna was de afhandeling richting de klant zeer slecht en getuigd niet van enige vorm van hospitality. En verder tijdens het ontbijt had ik het gevoeld dat het personeel een slecht nieuwsgesprek had gehad. Er kom bij niemand een vriendelijk lachje af. Ze waren alleen maar erg druk ,