Beoordelingen over Fletcher Hotel-Restaurant Paasberg 3-sterren

Paasberg 2, 7241 JR Lochem, Nederland

#7 van de 9 hotels in Lochem

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

paar leuke dagen gehad in een mooie omgeving

niets was prima

kamers waren prima mensen waren stuk voor stuk aardig en behulpzaam de locatie in het bos was fijn en toch redelijk kort bij het centrum het ontbijt was uitmuntend er was van alles genoeg goed opgesteld zo dat alles goed te vinden was heel goed naar onze zin gehad voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Mooi gelegen; op loopafstand van centrum Lochem
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Douche

Dames receptie niet al te vriendelijk. Gedoe met de fietsenstalling. Geen make-up spiegel in badkamer. Niet echt een gezellig hotel.

De ligging in het bos; heerlijk rustig. Nette moderne grote kamer. Schoon. Mooie fietsroutes in de buurt.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Kamer was verder netjes schoon.

Badkamer had iets netter gekund lagen 2 haren naast de glaasjes in de badkamer en wat stoffig.

Kamer was verder netjes schoon. Restaurant zag er goed uit en het eten was top.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Top weekend gehad!

Het uitzicht was zaai, wij keken uit op het dak van het restaurant. Als je veder keek zag je wel een parkje wat bij het hotel hoorde.

De kamer was goed, bedden erg goed. Alles wat je nodig had was er. Het ontbijt was goed, veel keus en aardig personeel. Het avondeten ook lekker, niet te veel en niet te weinig, precies goed. Midden in een stukje bos waar je de vogels nog hoort fluiten als je wakker word.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Behalve de storing in de badkamer, was het verblijf zoals wij wensten.

Vreselijke stank bij aankomst in de kamer. In de badkamer een verschrikkelijke rioollucht. Deze verminderde bij gebruik van de badkamer, maar was bij vertrek nog niet helemaal verdwenen. E.e.a gemeld op de vertrek dag bij de receptie, die hier goed nota van heeft genoten.

Ontbijt en diner goed. evenals de bediening

Mooie locatie op heuvel, maar 2 hotels van Fletcher zeer dicht bij elkaar.

De prijs.ik meen geboekt te hebben incl ontbijt.echter ondanks al jullie aanbiedingen moest ik €119.50 betalen. 89 + 25 + 5.50 .voor waar een kleine teleurstelling. Bovendien de 2 hotels liggen zeer dicht bij elkaar.

Het bed .prima kwaliteit

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Eens maar nooit meer!!

Het eten viel mij heel vies tegen. 2 x €18,50 voor een kleine snitzel met een beetje saus en geen groente. €3,50’extra betalen voor een klein kommetje frietjes met een beetje mayonaise. De frieten smaakte niet, oud vet. Dus € 21 voor iets betalen wat het totaal niet waard was, schandalig dit. €12,50 was op zijn plaats en niet meer!! Verder nog een ouderwets sleutelsysteem en geen pasje voor de deur te openen. De deur slaan heel hard vanzelf dicht. Midden in de nacht daardoor een paar maal wakker geworden doordat de deuren door een dranger erg hard dichtgaan vanzelf. Kalk her en der op de badkamervloer. Bedden die erg zacht zijn en waar de matrassen van de boxspring glijden, als je niet op Past dan lig je op de grond. Het Hotel is nog steeds in de opknap fase want er moet nog veel gebeuren in dit Hotel. Kortom wat en hoe kan Fletcher mij compenseren??

Redelijk goed
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Douche

Was pas gerenoveerd, maar geen airco. Was best wel warm. Wat we misten, was een waterkoker voor een kopje thee of koffie, en een vitrine voor gebak bij de koffie. Wat ik ook jammer vond, dat je alleen kon dineren tussen 18.00 en 20.00 uur en mijn vrouw i.v.m. medicatie na half zeven niets mag eten of drinken en daarom buiten het hotel moesten eten

Meubilair was best netjes, personeel was aardig

Kamer met terras.

Onhandig personeel bij aankomst, inchecken duurde een kwartier. De in rekening gebrachte prijs was hoger dan waarvoor geboekt was, dit werd wel gecorrigeerd op ons verzoek . Er kon geen groot raam of deur op kiepstand open voor frisse lucht in de nacht.

Kamer met terras. Lekker eten.

We gaan zeker nog eens logeren in de Paasberg

Het was fijn geweest als er koffie of thee faciliteit op de kamer was geweest.

Ontbijt wasprima en werd steeds bijgevuld. De kamer had tot onze grote blijdschap horren zodat we de ramen open konden houden.

Geen drie sterren waardig.. maximaal slechts TWEE.

Kwaliteit van de aangeboden televisie kanalen is van een slechte kwaliteit in het overgrote deel van het "hotel". Er wordt met de veiligheid van de verblijvende gasten gespeeld door het wegbezuinigen van noodzakelijke voorzieningen tijdens de nachtelijke uren: Gasten worden aan hun lot overgelaten

Het ontbijt was geweldig (uitgebreid)

Rustige omgeving midden in bosrijk gebied.

Sterk deur open/dicht geluiden. Geen privacy Door gebrek aan vitrages voor de ramen. Veel insecten Door slecht zittende horramen. Tapijten op vloer ruikt onprettig. Heb tijdens inchecken en oudcheck mijn creditcard moeten voorleggen. Hoop dat ik het hotel nu niet dubbel heb betaalt.

Rustige omgeving midden in bosrijk gebied. Bijart tavel is aanwezig.

We komen niet weer op deze locatie terug voor een verblijf.

Het ontbijt was heerlijk maar de gast.vrouw die daar rond liep was ongastvrij, het bedierf ons de hele ochtend. Geen koelkastje op de kamer. Geen klok op de kamer. Het was erg gehorig. Ook als er mensen op de gang liepen was dat duidelijk te horen. Het geheel deed een beetje stoffig en ouderwets aan. Het gevoel van een bejaarden thuis hotel. Net alsof de rek eruit is. Personeel was een beetje stuntelig, kwam niet erg professioneel over. (we hadden gehoopt op een verzorgd verblijf, een stukje gastvrijheid. Voor het eerst in 15 jaar zijn mijn man en ik een weekendje weg geweest en ik dien u eerlijk te bekennen het was ons erg tegen gevallen)

De locatie van het hotel was mooi. De kamers waren netjes gerenoveerd.

Zie boven
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Terras

De rest van het hotel heeft ook een update nodig. Het is oubollig en vreselijk gehorig. Deze 2 dagen al voor 6 uur wakker door gerommel van andere gasten

De omgeving. .Kamers zijn netjes en schoon.

Ontbijt was goed.

Koffie kon beter maar een soort in automaat deze was echt niet lekker. Dekbedden en kussen van synthetische stof ( dit is vaak zo ) dus voor mij erg zweterig. Kamer zonder airconditioning wel een ventilator. Maar bleef warm. Er werd rosé geschonken met sediment en werd uitgelegd dat dit normaal was (onderste uit de fles).

Ontbijt was goed.

erg vermoeiend

geen uitleg met geven van sleutel en waar de kamer zich bevond. Vergeten de sleutel van de buitendeur te geven zodat wij s'nacht 1 uur buiten hebben moeten wachten voor dat wij ons hotel in binnen konden komen.

Eenvoudig door het hotel op te lossen kritiekpunten, zullen vast al vaker gemeld zijn.

Gehorigheid..deuren vielen hard dicht, praten 's nachts galmde op de gang, geen afvalemmertje in badkamer, zeeppompjes zo goed als leeg, 2 losse 2 persoonsbedden niet prettig

Hotel mooi gelegen in het bos, mooie ruime moderne kamer en sanitair, goed schoon

Verkwikkend

Dat het eten niet buiten geserveerd kon worden bij 25 graden, dat we achter glas moesten zitten in een warme zaal. We zijn dan ook ergens anders gaan eten.

Kamers zijn nieuw en gerenoveerd, comfortabel bed, buitenterras

verder prettig verblijf
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Douche

het feit dat de lift na 22.30 niet meer gebruikt mocht worden. voelde mij niet veilig omdat na 22.30 geen personeel meer aanwezig was.

ontbijt was lekker, diner was lekker.

Kamer was zeer goed.

Het ontbijt was onder de maat. Weinig keus. Slecht bij gevuld. Ook is het hotel zeer luidruchtig. Je hoort snachts de mensen praten en de deuren knallen.

Kamer was zeer goed.

Zeer fijne en rustige locatie!

Geen glazen in kamer of kamer. Wel prettig met tandenpoetsen en om smacht een slokje te drinken. Ook al omdat er geen koelkast is.

Rustige locatie.zitje buiten met uitzicht.

Flink gerenoveerd, waanzinnig mooie locatie.

De nieuwe kamers. Afgelopen jaar is de flink gerenoveerd. Eerst vond ik het hotel wat gedateerd. Dit is nu een stuk beter. De locatie is magnifiek.

Ruimte beneden had een fraai uitzicht.

Het kussen op bed was niet fijn. Het ontbijt vond ik te duur, heb ik niet genomen. Jammer dat de keuken s'avonds dicht was (mij was gezegd dat ik het niet hoefde te reserveren) en we niet gezellig daar konden eten.

Ruimte beneden had een fraai uitzicht. De kamer was wel lekker ruim en de badkamer goed.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Vriendelijk personeel, prima ontbijt, erg ruime kamer en...

Kamer was bijzonder gedateerd; behang zat los, tapijt verschoten, stopcontacten niet goed vast etc.

Vriendelijk personeel, prima ontbijt, erg ruime kamer en goede Wifi

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

De algemene fatsoen en manieren van het personeel.

De algemene fatsoen en manieren van het personeel. Verder werden ons ontbijtkosten in rekening gebracht terwijl we dat niet hadden gehad. Wij hebben moeten dreigen met een advocaat. Afrader!

Door de locatie, personeel en het eten, toch een fijn verblijf.

De kamer was gehorig en tegen de ochtend kon je de verwarming horen "tikken".

De kamer was schoon en de bedden goed. Het diner en het ontbijt was uitstekend. Hygiene van douche en toilet was goed.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Voor een hotel kamer redelijke ruimte.

Een nacht waren er een paar mensen om 1 uur s nachts erg luidruchtig op de gang/kamer aan het praten en lachen. Dus was wel wat gehorig.

Voor een hotel kamer redelijke ruimte. Wel wat verouderd, maar wat nodig is op kamer was aanwezig.

Wel om te dineren, niet meer om te logeren, helaas.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Terras

De Comfort-Plus kamer is niet meer van deze tijd. Heeft in alle opzichten een update nodig. Bovendien gehorig.

Het diner, het ontbijt en de vriendelijkheid van het personeel beviel het meest.

Voor 1 overnachting prima.

Kamer

Het ontbijt was prima. Kamer enorm gedateerd. Ligging hotel heel mooi. Overdekte fietsenstalling ook fijn en keurig. Tip: renoveer hotel dan is het een toplocatie.

Even helemaal eruit in een prachtige omgeving in een hotel met hartelijk nononsense personeel.

De koffie.

Lekker ontbijt. Meteen mooi uitzicht. Leuke kamer. Prachtig uitzicht. Zo mooi gelegen. Je waant je echt meteen op vakantie. Verweg van alledaagse beslommeringen. Leuk terras. Leuke zotjes binnen.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Voor doorreis geschikt puur als slaapplaats...

Smerige vloerbedekking in kamer. Echt niet meer van deze tijd!! Zeer gehorige kamers. Je hoort continue voetstappen en gerommel van buren. Water van badkamer loopt op Oostblok-nivo ... wisselend weinig/normaal .... wisselend warm/koud

Bed en douche waren schoon

We hadden een geweldig verblijf daar.

We hadden een geweldig verblijf daar. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, goede bedden , heerlijk diner en fantastisch ontbijt. Dank je wel voor het leuke weekend.

Gezellig hotel, zonder grote luxe, in een prachtige, groene streek.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Douche

Kamers kunnen een opfleurbeurt gebruiken. Geen airconditioning.

Prachtige locatie, ideaal voor liefhebbers van wandelingen en fietsen in het groen, ruime kamer met mooi zicht, vriendelijk onthaal.

Het was erg goed en we zullen het anderen aanraden

Dat ze iedere avond vroegen of ze een tafeltje konden reserveren dat vonden we niet gepast. Als iemand komt eten dan vragen ze dat zelf wel vinden wij .

Het ontbijt en het diner was prima. De omgeving was erg mooi om te fietsen en te wandelen.De huurfietsen was niks mis mee ze reden goed.

Ligging is prachtig. Mooie basic uitvalsbasis voor heerlijk (korte vakantie)

Duidelijk toe aan een make over. . Voor mij is het een efficiënte overnachtingsmogelijkheid op weg naar een vroege afspraak.

'Geruisloze service' . Afspraak is afspraak. Value for money

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Goed, al snap ik nooit dat je bij Fletcher nooit "gewoon"kunt dineren met een schnitzel oid...
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Douche

we hadden nog van die felle spotjes boven het bed, goed licht. maar te veel licht als jij wilt lezen en je partner niet. onze voorkeur gaat uit naar gedempte lampjes met glas ervoor en niet de volledige spot op je gericht.

alles was redelijk schoon, we hadden laminaat in de kamer liggen wat koud aan deed. Ik snap best dat het makkelijker schoon te houden is maar het klinkt hol en leeg.

Heerlijk in de natuur gelegen hotel.

Kamer was erg basic en verouderd. Renovatie en nieuw meubilair zou zeker op z'n plaats zijn.

Ligging hotel midden in het bos, heerlijk! Uitzicht vanuit restaurant van het hotel.

Bediening in restaurant Scheperskamp veel attenter.

Bediening in het restaurant. Kregen niet het gevoel dat we klant waren, eerder dat we blij moesten zijn dat we eindelijk geholpen werden . Een half uur aan tafel gezeten zonder iets te kunnen bestellen . In het ijstoetje met limoncello was geen limoncello te proeven. De ober beweerde van wel ( klant heeft nooit gelijk...?. )

Kamer en het ontbijt

Beantwoordt niet aan hedendaagse normen.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Douche

De kamers hebben dringend opfrisbeurt nodig, tapijten zijn groezelig, behang is vuil, het is alsof de tijd bleef stilstaan ergens in de jaren 50 of 60 (electriciteit bv. stopcontacten zonder aarding!) Badkamer nogal primitief (onvoldoende verluchting). De bedden waren wel correct.

Ontbijt volgens Europese standaarden.

Niet voor herhaling vatbaar.

Hotel erg gedateerd en niet schoon onder bureau, stofvlokken en hondenharen. Rook meteen een hondenlucht! Nagevraagd en op deze kamer waren ook honden toegestaan! Behang oud en gescheurd. Waterdruk viel steeds weg tijdens douchen. Onderbuurman rookte buiten vanaf 6:30 uur en die rook belandde uiteraard in onze kamer.

Ontbijt goed en voldoende keus. Restaurant netjes en keurig gedekt.

Fijn verblijf,heerlijk geslapen prima ontbeten.

Bij het ontbijt was alleen zwarte koffie verkrijgbaar. Cappuccino moets bij betaald worden. Met 2 kopjes koffie per persoon is het dan toch een duur ontbijt en is de prijs/ kwaliteit uit balans. Het hotel doet over het algemeen gedateerd aan. Is wel prettig maar niet modern. Zou met een aantal keine aanpassingen een tophotel kunnen zijn!

Prachtige locatie, erg mooi uitzicht vanuit de kamer en de lounge. Grote kamer. Het kiepraampje kon open blijven staan wat prettig was.

Prijs kwaliteit in evenwicht

badkamer is echt aan vervanging toe en iets ruimer zou mooi zijn. kamer kan ook een upgrade gebruiken. Bediening mag iets alerter zijn.

Het hotel ligt in een prachtige omgeving, midden in het bos. Goede locatie om fietstochten en wandelingen te maken. 'S morgens een goed ontbijt.

aangenaam en voor herhaling vatbaar!

Gevaarlijke aansluiting van de wekkerradio naast het bed, moet zeker veranderd worden!

Prettig verblijf en zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Prima verblijf voor een nachtje.

Het hotel ligt best afgelegen dus waren we bij tijds terug. Jammer dat het sluiten van de bar niet wat flexibeler was. Voelden ons nu weggestuurd.

De douche was heerlijk.

Mooie omgeving, muf hotel

Dit hotel moet echt worden gerenoveerd, wat een ouwe meuk van gedateerde meubels en sanitair en wat een mufheid overal. Daardoor wordt er kennelijk ook niet van harte schoon gemaakt, tegels in de badkamer vies, spiegel in de kamer. Smerige verfloze plinten en deuren. Muf restaurant met gedateerde meubels terwijl het uitzicht super is... te jammer! Gasten en personeel verdienen beter.

Prachtige omgeving, aardig personeel. Terras met vrij uitzicht bij kamer op begane grond. Ruime kamer met goede bedden. Prima ontbijt.

Lekker relaxen in de Achterhoek.

Eigenlijk niets. Kamers mogen wat moderner maar kan allemaal best nog.

Locatie was fantastisch, hotel is duidelijk gedateerd maar dat mag de pret niet drukken. Prima personeel en 's nachts buiten gewoon stil. Heerlijke plek om tot rust te komen 👍

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Matig tot goed

Verouderde badkamers, 1 handdoekje per persoon. Erg gehorig.

Het parkeren en het ontbijt waren heel goed. De kamers waren ook voldoende alleen de badkamers waren erg verouderd. Daarbij waren de kamers heel gehorig. De gehele nacht wakker gelegen van gasten die om 4 uur thuis kwamen. Bij het uitchecken werd er niet gevraagd hoe het verblijf was, anders had ik dit zeker doorgegeven.

locatie de moeite waard. Het hotel geen charme

Vreselijk lelijk hotel, kamers netjes maar hopeloos ouderwets, kamers sleets versleten. Alleen laminaatvloer was recent, behang verkleurt en hier en daar zelfs kapot. Badkamer ook erg ouderwets.

Lekker ontbijt,aardig personeel, mooie locatie

Ouderwetse rust
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Terras

Wat meer luxe; zoals een koffie of thee zet apparaat . De ouderwetse aankleding

Free WIFI DE STILTE. Er was maar 2 man personeel die zich zo goed mogelijk verdeelden tussen bediening en receptie. Ze werkten keihard om aan iedereen zijn wensen te voldoen.

We hadden een kamer op de begane grond met een eigen terras.

We hadden een kamer op de begane grond met een eigen terras. 's Morgens deur open en op het terras met uitzicht op weiland met schapen en lammetjes. Het hotel ligt heerlijk rustig aan de rand van het bos en dicht bij het centrum van Lochem. Ideaal;

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Ik kom zeker terug!

Ober doet diner, bar en receptie is op zich niet storend maar hij loopt zich een rotje. Bar/Lounge doet smoezelig aan

Hotel erg rustig gelegen, met mooie kamers fijn uitzicht en absolute rust. Het diner en ook het ontbijt waren allebei uitstekend.

goed voor een noodzakelijke overnachting

Gehele uitrusting was out-dated. Buffet ontbijt viel tegen, droge eireren, weinig keus.

last minute. Noodzaak om in Lochem te zijn. Omgeving is fantastisch.

Goed om een aantal nachten door te brengen.

Verbeter puntje zou zijn een brood rooster bij het ontbijt. Wat grotere bad hand doeken zou ook prettig zijn.

Vriendelijke en behulpzame receptie, ook de bediening in het restaurant was plezierig en informatief. Ook erg fijn was het dat we bij aankomst al gelijk werden geattendeerd dat als we later terug wilden komen 's avonds dat we dan een nacht sleutel konden meekrijgen.

ondanks redelijke ervaring volgende keer toch wat beter zoeken op internet

ik boekte een 2-persoons-kamer voor 53 euro, bleek 59 euro te zijn. In totaal, inclusief strudel, belasting, handling-fee en ontbijt liep het op tot 100 euro. Dan is de prijs-kwaliteit verhouding voor dit oude hotel wat aan de magere kant. Er zijn daar in de buurt dan betere aanbiedingen.

stilte, soberheid, vriendelijkheid, ontbijt, uitzicht van uit rstaurant, dorp

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Heerlijk tot rust gekomen in de bossen.

Ik vond alles fantastisch!

Het is een eenvoudig hotel in een prachtige omgeving. De rust, de kamer was ruim, de service uitstekend, het personeel zeer vriendelijk. Het is een heerlijk hotel om tot rust te komen, te wandelen of te werken in de bossen. (Zoek je veel vertier, dan kun je dat hier niet vinden).

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Goed hotel alleen de kamers zijn aan een opknapbeurt toe.

De kamers waren zeer oud en versleten. Badkamer en toilet op de kamer echter uitstekend.

Ontbijt en diners waren uitstekend. Gezellige ruimtes om te ontspannen.

Het personeel was bijzonder vriendelijk en attent.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Terras

De kamer was heel erg basic. Zou wel een verfbeurt kunnen gebruiken. En als ze dan toch bezig zijn, misschien kunnen ze dan de beschadigingen aan de muren en de gaten in de deuren ook meteen herstellen. De douche? Was wel schoon maar zag er niet uit.

Het personeel was bijzonder vriendelijk en attent. Het ontbijt was goed. De maaltijden in het restaurant waren goed verzorgd en smakelijk.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Een gedateerd hotel met dringende behoefte aan een opknapbeurt.

Water uit de douche afwisselend heet / koud waardoor je haast tegen de muren springt. Geen bad in de badkamer (in een hotel toch een tegenvaller). Geen (goed werkend) ventilatiesysteem in de (bad)kamer. Meubilair, gordijnen en vloerbedekking aan vervanging toe. Te weinig personeel aan de receptie.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Praktisch logeeradres op een mooie locatie

Hotel is vrij gehorig, met name in de ochtend. Verder zijn de kamers en douches wel aan renovatie toe. Maar voor enkele overnachtingen prima.

Ontbijt en locatie.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Het vertrek

Bedden zijn waardeloos!!! Zak er een halve meter in weg, dekbed veel te klein en dekbedden waren geplastificeerd waardoor je t bed uitzweette. Douche was ook waardeloos. Erg jammer dat ik door de slechte bedden, met achterstand m'n werkdag moest beginnen. Ook de laatste keer dat ik hier zal verblijven!

Het vertrek

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Was heel kort, prima bed en goed ontbijt. Komen vast nog eens terug in Lochem!

Gehorige, gedateerde aankleding kamer. Behang met stuk van de muur af, oude schemerlamp. Tijd voor een update!

Goed ontbijt, lekker bed, prachtige zonsopgang als uitzicht!

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Ontbijt en diner was goed en de ontvangst en de service was...
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Terras

Mag wel een opknapbeurt gebruiken , bv muren een ander kleurtje , kortom een beetje moderniseren, alles is behoorlijkn verouderd

Ontbijt en diner was goed en de ontvangst en de service was prima, personeel erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Prima voor een nachtje in de Achterhoek, en beter dan slapen bij familie op een luchtbedje.
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Douche

Het is wel een Oude van Dagen Hotel. Niet te duur, mooie plek. Maar wel gedateerd. Gehorig. Behang, muren, sanitair. De prijs maakt veel goed.

Het Kerstontbijt was prima ingekocht en uitgebreid. Fijn! Aardige bediening/ personeel, dat geduld met de oudere bezoekers, die het goed naar de zin hadden.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

zou er direct niet weer heen gaan. prijskwaliteit matig

Wij vonden de vloerbedekking erg vies. De rest was wel schoon. De tweede nacht hadden onze onderburen erg veel rumoer tot 2 uur nachts En de deuren maken erg veel kabaal .

Voor 15 euro was het ontbijt redelijk. Zondag was het karig. En was het net of ze ons weg wouden hebben. want om 12 uur zou er een groep voor een week komen. Er werd ook niet gevraagd of we een prettig verblijf hadden gehad.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Tegenvaller

Meubilair is oud. Vloerbedekking in kamer met vlekken. Vensterbank kapot. Ontbijt matig. Totale hotel is aan een grondige renovatie toe. Ben er weg gegaan tussentijds en raadt iedereen af hier te verblijven

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Biefstuk "Well Done"

Biefstuk "Well Done" moest 3 keer terug naar de keuken, voordat het goed was. De kok vond het jammer om te maken. Ondertussen had ik het eten al lang op terwijl de 'well done' biefstuk weer terug moest. Erg slecht om de keus van de kok boven die van de klant te stellen.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Eigen terras met stoel en tafel

Ontbijt pas om 08:00

Eigen terras met stoel en tafel

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Gezellig!

parkeerplaats s avond minder goed verlicht

ruime ontbijtkeuze!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Ontbijt prima

Ontbijt prima

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Gedateerd hotel met standaard ontbijt, kleine menukaart voor diner en tuin rondom slecht onderhouden
    • Comfort Plus Tweepersoonskamer met Terras

Gebouw is niet meer van deze tijd

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Het hotel ligt prachtig.de stoeltjes op de kamer zijn niet comfortabel.En het was koud op de kamer.

Het diner, het was niet zo lekker.

Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Badkamer de voegen waren niet fris.

Badkamer de voegen waren niet fris. Veel vlekken in de vloerbedekking.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Beetje vergane glorie

Beetje vergane glorie

aan doel beantwoord

Comfortabeler zitje in de kamer

Prima ligging Afgesloten fietsenstalling

• Beoordeeld op: 14 september 2018

goede slaapgelegenheid met ontbijt.

Diner was slecht.

kamers en ontbijt was goed