Beoordelingen over Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap 4-sterren

Oosterhiemweg 1, 9161 CZ Hollum, Nederland

#34 van de 46 hotels in Hollum

Goed hotel voor paar dagen uit.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Relatief ver van het plaatsje Hollum, fiets is echt aan te raden. Zwembad laat (09h00) open, juist die ochtendzwem is zo fijn.

Ruime kamer, goed, uitgebreid maar fantasieloos standaard ontbijt.

De kamers waren ruim en schoon.
    • Tweepersoonskamer met Bad

De kamers waren ruim en schoon. Alleen het kussen lag niet lekker. Mooie locatie . Rust en ruimte Leuk dorp eromheen. Ontbijt was prima en personeel vriendelijk

lekker luieren
    • Tweepersoonskamer met Bad

helaas zijn de kamers en het restaurant aan een opknap beurt toe. douche in bad is niet van deze tijd, en ook het toilet was verouderd, dit zou voor ons een reden zijn om niet terug te komen dat zou toch jammer zijn

het ontbijt en het dinner was goed verzorgd en het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Prima hotel, erg comfortabel en rustig.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Goede service. Kwamen laat aan en moesten vroeg vertrekken en daarom gevraagd om een stille kamer met 2 aparte bedden, direct geregeld. Heerlijk geslapen.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Prima prijs kwaliteit verhouding, blijft echter te gericht op ouder publiek. Indien geen upgrading .
    • Tweepersoonskamer met Bad

Rommelige accommodatie, met name buiten. Aandacht van personeel voor overigens zeer gedateerde buitenaccommodatie was niet goed. Stoelen schots en scheef, omgewaaide bloempotten bleven liggen etc. Jammer.

Kamers waren prima

Voor 3 nachten een prima hotel, met heerlijk zwembad. Vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het was nu al vrij warm op de kamer, hoogzomer zal een airco uitkomst bieden. Interieur kamers en openbare ruimten is wat verouderd. Maakt ons niet zo veel uit, maar een aandachtspuntje t.o.v. concurrent hotel ketens, waar je dezelfde prijs betaalt.

Goed ontbijt, goede ligging tov strand.

Heerlijk verblijf, vriendelijk personeel, ruime kamers, prettige sfeer, fijn ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Bad

De sauna was buiten werking. Je krijgt twee sleutels, een gast vertelde me dat een voor de voordeur van het hotel is....(?)

Fijn ontbijt, ruime kamers, leuke ligging bij de vuurtoren.

Prachtige luxe appartementen en heerlijk eten, als je bereid bent iets meer te betalen.

Het hotel ligt vlakbij het leuke dorp Hollum; het is een flinke wandeling naar het strand. De check-out tijd 10u op zondag is erg vroeg, zeker omdat je tot half elf mag ontbijten. Je moet bijbetalen om tot 13u te mogen blijven. De kaart mist gerechten tussen 10-15 euro, dat zou vast ook meer eters trekken.

Mijn dochter genoot van het ruime zwembad waar je handig bij kunt zitten. Het appartement was schitterend, ruim en luxe. De zachte bedden waren een genot. Wij vonden de koffie erg lekker; je kunt zelf cappuccino maken bij het ontbijt. Het diner is prijzig maar erg smaakvol.

Nog veel te verbeteren. Helaas weinig og geen alternatief op deze locatie.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Beslist geen 4 sterren locatie. Kamers zijn nog steeds helemaal jaren 70. Zuinig bedrijf. Verbeteringen en onderhoud worden slechts uitgevoerd als het helemaal niet anders meer kan. Koffie en thee op de kamer ontbreken nog steeds. Geen koelkastje. De bekleding van de stoelen in het restaurant is ronduit vies. De oude brasserie kaart is verdwenen. (Er zijn veel te veel auto`s op het eiland maar daar kan het hotel niets aan doen)

`De Kaap` is langzaam op de goede weg maar er is nog héél veel te verbeteren. De locatie is heel goed. De kwaliteit en snelheid in het restaurant zijn beter en vriendelijker geworden. Er is ook overdag catering service op het terras en in de brasserie. Ontbijt is goed. Hollum en omringende dorpen zijn nog redelijk rustig.

Verblijf was ok maar enige renovatie van de kamer en meer aandacht voor hygiene is noodzakelijk.
    • Tweepersoonskamer met Bad

De kamer zag er verouderd uit. Vochtplekken in plafond; badkamer tegels met zeep aanslag, kringen in het bad; badoverloop verroest. Verzorging van de kamer laat te wensen over; opmerkzaam gemaakt oude bloedsporen doodgeslagen muggen van de muur tre verwijderen. 1 dag vergeten handdoeken te wisselen. Meer focus nodig Het ontbijt kan wat beter bv verse vruchten in de joghurt en niet slap fruit uit een potje. Bacon niet knapperig gebakken. Diner is redelijk goed echter prijs/hoeveelheid van bv het kaas dessert is niet goed.

Het personeel was gemotiveerd en aardig. Eten is vrij goed.

Ontbijt was prima, kamer idem.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Verbaasd en teleurgesteld was ik, toen ik moest afrekenen bij het verlaten van de kamer. Had de vorige dag aan de receptioniste gevraagd dat ik nog iets langer van de kamer gebruik kon maken, dat kon volgens haar tot 12 uur. Heb het hotel half 12 verlaten en moest hiervoor 15 euro afrekenen. Dat had de vorige receptioniste niet aan mij verteld, ik dacht dat is service. Had anders nog wel een alternatief gehad. Ik vindt dat een hele slechte service en zeer slecht voor jullie organisatie.

Ontbijt was prima, kamer idem.

Verren van comfortabel, absoluut geen 4 sterren waard, wel goede bedden.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Geluidsoverlast. Continue bromtoon, afkomstig van de installatie van het zwembad. Gaat 24 uur per dag door. Ik kom hier nooit meer terug. Afweging van Fletcher: meer klanten trekken door zwembad aan te bieden versus ontevreden klanten a.g.v. laagfrequente bromtoon is een verkeerde. Is korte termijndenken. Groet Robbert

Goede bedden

Het was reuze geslaagd en voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Bad

De kamerdeur moest op slot gedraaid worden anders kun je deze vanaf de gang openen. Het lopen van gasten op de verdieping boven ons was wel goed hoorbaar, zeker toen we in bed lagen. Op de kamer waren slechts een paar bekertjes, dus geen glazen.

Het ontbijt was voortreffelijk, uitmuntend assortiment. Het terrein en de omgeving ligt er prachtig bij en is schoon. Het personeel was erg vriendelijk en kende zijn talen. De kamer was goed bereikbaar. De bedden lagen erg comfortabel.

Prima verblijf in een rustige omgeving.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Kamers zijn sober ingericht en enigszins gedateerd. Geen waterkoker, geen koelkast en 2 kartonnen bekertjes. Sober en erg traditioneel ontbijt buffet (veel brood, eieren, spek, geen verse jus orange en yoghurt met muesli) Overigens kwaliteit prima.

Prima ligging. Rustig gelegen en nabij centrum van Hollum. Op ongeveer 20 min loopafstand van het strand. Kamer is voldoende met prima boxspring bedden. We zijn hier vaker geweest. Met name vanwege ligging en er zijn honden toegestaan.

verblijf was verder ok maar de kamer viel wat tegen voor dat geld.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Douchen, je moet in het bad staan? Onderhoud badkamer (schimmel in de voegen en verf beschadigingen deur. Vlekken in de vloerbedekking in de kamer. Mensen met een hond op de kamer? het had avonds geregend en nemen dan de hond mee naar de kamer. Onder ons blaffen 2 honden op 1 kamer. (hygiëne??)

goed ontbijt en lekkere koffie. goede faciliteiten.

Prima hotel.
    • Tweepersoonskamer met Bad

De straal van de douche was echt een piel straaltje. Gehuurde fietsen stonden niet bij het hotel, zoals was afgesproken.

De grootte van kamer / lichtinval.

Ameland erg leuk maar hotel een absolute afrader
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Personeel lunch en ontbijt erg langzaam (bij lunch liep vrouwelijk ober steeds weg om opschrijfboekje te halen en je mocht blij zijn als zij met een kwartier terug kwam. Zo kwamen drankjes na de lunch en niet tijdens). Er zaten geen horren in de kamers. We hebben elk tientallen muggenbeten. Tweede nacht met raam dicht geslapen. Toen erg warm en alsnog gestoken.

Wij hebben genoten van onze verblijf , een goed hotel en een heerlijk zwembad.
    • Tweepersoonskamer met Bad

op de 2de dag geen badhanddoeken, alleen kleine handdoekjes, bij navraag in de receptie iets mis gegaan met was, mochten wel meerdere kleine handdoeken meenemen, in de kamer wel een waterkoker, maar geen thee -of koffie-suiker melkzakjes. volgende dag een nieuw vuilniszak in de pedaal emmer , helaas de oude zak vergeten mee te nemen en zat op tafel. Avond ervoor thee gedronken na het halen bij de receptie theezakjes, deze kopjes zaten ook nog steeds vuil op de tafel.

Een mooi grote kamer, bedden heel goed, heerlijk geslapen

Prettige verblijf
    • Tweepersoonskamer met Bad

Er waren te weinig stopcontacten op de kamer en de badkamer was met name het tonnetje,het toilet en de aansluiting van de badkraan smerig

Mooie ruime kamer en badkamer, goede bedden Fijn dat er een zitje is.

Het eten was goed in het restaurant.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Hygiene op de kamer viel erg tegen. De muren zaten vol mugsporen, waarbij we tevens zelf ook erg veel overlast hadden van muggen in de nacht.

Het eten was goed in het restaurant. Ontbijt ook prima.

Onderhoud.
    • Tweepersoonskamer met Bad

De buitenkant is echt aan een verfbeurt toe. De stoelen in de eetzaal zitten vol vlekken, nieuwe bekleding? Dat vind ik wel jammer,Ik hou niet van achterstallig onderhoud en die stoelen kunnen echt niet meer.

Goede bedden en goed personeel

Al met al hebben we met z’n drieën genoten in het hotel.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Pech dat we lekkage in badkamer hadden en 2 avonden een ongezellige kamer hadden.

Vriendelijk, behulpzaam personeel. Ontbijtbuffet was uitgebreid. Heerlijk bij de open haard een glaasje wijn gedronken!

• Beoordeeld op: 27 april 2018

het ontbijt was heel goed, vooral het schillenmesje voor het...
    • Tweepersoonskamer met Bad

De bedden waren niet zo goed. na een paar nachten krijg je echt last van je lijf. de handdoeken die we niet op de grond gooiden werden ook vervangen.

het ontbijt was heel goed, vooral het schillenmesje voor het fruit was ik heel blij mee, nog nooit gezien in een hotel. Verder mooie ruime kamer. en vriendelijke mensen.

Het personeel was vriendelijk.

Bij het ontbijtbuffet was niet alles even vers. Het appartement was niet fris, het rook muf. Bij binnenkomst moesten we eerst spinnenwebben weghalen. In de badkuip zaten bruine kalkvlekken. De doucheset was verkalkt (geel/groen). Het balkon stond onder water. In één van de slaapkamers was geen gordijn aanwezig. Wij hebben zelf met een handdoek een gordijn gecreëerd. Wij hebben onze opmerkingen aangegeven bij de receptioniste.

Het personeel was vriendelijk. Ruime keuze bij het ontbijtbuffet. De bedden waren zacht. Het was heerlijk rustig in en om het appartement. Het zwembad en kleedruimte waren schoon.

Prima ontbijt, ruime kamers met een goed bed.
    • Tweepersoonskamer met Bad

De kamer was erg gedateerd. Oude (met veel vlekken) vloerbedekking en een bankje met een kleed erover geknoopt die ook niet erg schoon was.

Prima ontbijt, ruime kamers met een goed bed. Mooie ligging vlakbij het dorp en strand.

We komen zeker een keertje terug.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Eigenlijk niets maar onze kamer zag er gebruikt uit maar wel schoon. Laat daarover geen misverstand bestaan. Tijd voor een nieuw vloerbedekinkje en het bad en de badkamer mag wel eens opgefrist worden en dan de closetrolhouder wat lager hangen of de wc wat hoger ;-) .

Vriendelijk personeel. Huiselijke sfeer wat komt omdat het gebouw en de inrichting inmiddels wat gedateerd is maar echt niet storend. Wij vonden het gezellig. Heerlijk bed op kamer 305 en een prachtig uitzicht omdat het een hoekkamer is met aan twee zijden een raam. En natuurlijk even aan de bar zitten en heerlijk glaasje drinken. De barman snapte dit en deed goed zijn best.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Met inpandig zwembad ideaal voor gezinnen met kleine kinderen
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het restaurant. Er was in de voorjaarsvakantie te weinig personeel waardoor we erg lang op ons eten moesten wachten. Dit is met kleine kinderen niet fijn.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

• Tweepersoonskamer met Bad

Je hoort de bovenburen lopen.

In het echt zagen de kamers er stukken beter uit dan op de foto's van booking.com. Met name de badkamer. Kamers waren ruim en schoon. Honden waren welkom (wel 15 euro per hond per nacht). Ontbijt was goed verzorgd! Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

De ligging is wel geweldig.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Bijbetalen voor de sauna... niet meer van deze tijd. Het inchecken was wachten op klokslag 15.00, net als voorgaande jaren... en als je dan zelf vraagt is de kamer toevallig net klaar. Ik weet dat dat in de voorwaarden staat, maar als de boot en de bus deze tijden hanteren, en je als gast om 10 uur uitgechecked moet zijn .... zou ik denken dat er al kamers klaar zouden kunnen zijn...

De ligging is wel geweldig.

Vuurtorentrail weekend
    • Tweepersoonskamer met Bad

Een koelkast zou in de zomer prettig zijn om bv wat water te koelen of eten voor de terugreis in te leggen.

Ontbijt was heerlijk, zwembad lekker warm. Een fijn bed en een ruime kamer met tv,kachel, een bad in de badkamer en een waterkoker.

Teleurstellende ervaring
    • Tweepersoonskamer met Bad

Heel gehorig hotel. Als onze bovenburen door de kamer liepen konden wij ze exact volgen. Honden mogen niet mee de eetzaal in, hierdoor veel geblaf te horen. Zelfs als hondenbezitter zit ik hier niet op te wachten tijdens een verblijf in een hotel. Ook het bedrag van 15 euro per hond per nacht vind ik flink aan de prijs. Voor dit geld krijg je dan ook nog een kamer waar de vlekken in het tapijt zitten. Bij aangeven van deze ervaring ook niet echt idee dat er iets mee gedaan gaat worden. Voor ons geen tweede keer dit hotel dus.

Prima lokatie om Ameland te ontdekken. Ontbijtbuffet is uitgebreid. Ruimte van de kamer is goed en fijn dat er een zitje aanwezig is.

Prima ontbijt, goede bedden
    • Tweepersoonskamer met Bad

Alertheid bedienend personeel. Zelf achter de koffie aan gemoeten. Waterkoker en kopjes op de kamer, echter geen stroom in de buurt daarvan en ook geen theezakjes, suiker e.d. Ik vraag me dan af waarom het er staat! Vreemde ophangmethode douchegordijn: of je hangt hem hoger of je hangt een kortere neer. Maar dat je bijna op het ding staat is een beetje raar, toch?

Prima ontbijt, goede bedden

Prima hotel, maar geen 4 sterren.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Kamer redelijk verouderd, waaronder, verschrikkelijke gele wanden, geen nette afwerking. Wel een ruime kamer.

Mooi dichtbij het evenement en op loopafstand van Hollum. Goede kaart!

Goed voor 1 nacht.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

- Gastvriendelijkheid bij de lobby en restaurant (ontbijt). - Drinken werd nauwelijks aangeboden in de lobby. - Badkamer gedateerd, mag wel een opknapbeurt gebruiken. - Wi-Fi zeer slecht tot nauwelijks.

Gastvriendelijkheid bij Receptie was goed. Kamer wel goed, maar badkamer gedateerd. Mag wel eens een opknapbeurt gebruiken.

Standaard fletcher hotel.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Bij aankomst wordt gelijk gevraagd om de rekening te betalen. Zoiets doe je normaal als je uitcheckt en in 1 keer. Nu moesten we ons verbruik op het einde nog apart betalen.

Feitelijk is het een doorsnee fletcher hotel. Geen slechte dingen en ook geen bijzonder goede dingen.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Heerlijk wandelen en genieten op Ameland!
    • Tweepersoonskamer met Bad

Geen koelkastje op de kamer, terwijl er wel een kastje was die daar voor bestemd was.

Grote kamers, goed ontbijt, heerlijke open haard en ligging bij een mooi dorpje.

Was voor ons gewoon even eruit zijn voor een weekendje
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Wij misten een water kokertje op de kamer verder was deze compleet genoeg

Idd ontbijt en maaltijden waren uitstekend . Vriendelijk personeel echt een gastvrij onthaal

Fijn hotel en prachtige omgeving om lekker te onthaasten.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Tip: waterkoker met koffie/thee op de kamer.

Fijn hotel: personeel is vriendelijk, uitstekend ontbijt, mooie grote kamer, lekkere bedden. Opvallend: het is heel schoon!

Heerlijk weekend uitwaaien!
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het interieur is allemaal wat gedateerd. Het zou een goede opknapbeurt kunnen gebruiken om ook in de toekomst nog mee te komen. Het was wel allemaal schoon.

Fijne ligging en vriendelijk personeel!

Lekker ontspannen na huis gegaan
    • Tweepersoonskamer met Bad

Helaas is er wat mis gegaan met de rekening, we hadden gezellig bij de haard gezeten met nog 2 anderen maar helaas hun hadden ook drankje besteld maar stond op mijn rekening. Ik weet dat ik dat niet meer ga doen ik betaal gelijk want we kunnen nu niet meer terug halen.

Mooi ruime kamer, heerlijk een bad, ontbijt was super.

Gezien de staat van hotel en inrichting, nog vrij prjjzig.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Verlichting op kamer was gedeeltelijk stuk. Direct gemeld, maar niets aan gedaan. Weinig personeel s'avonds. Wilden afrekenen, maar niemand te vinden!

Bedden waren goed. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

In potentie een prima hotel met vriendelijk personeel, maar het wordt tijd om te investeren!
    • Tweepersoonskamer met Bad

Lampen die het niet deden en die ook niet gemaakt werden na onze melding. 1 Handdoek per persoon, dus de volgende morgen met dezelfde handdoek als de avond ervoor douchen. Vieze stoelen in het restaurant. Een personeelslid aanwezig 's avonds, welke ook nog eens lange tijd afwezig was, dus geen mogelijkheid te bestellen/af te rekenen. Geen overkapping voor de elektrische huurfietsen zodat deze in de regen stonden.

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Eénmalig.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Bediening achter de bar. De dame van middelbare leeftijd negeert ons ruim 10 minuten, omdat ze druk was met andere klanten in het café. Een simpele groet en ik kom zo bij u kon er niet af. Het ontbijt was ronduit slecht. Wij kwamen er rond 10 uur, sommige broodsoorten op, ei op en enkele ander schalen bijna leeg. Werd ook niet weer aangevuld. Zelf moeten vragen naar mokken voor koffie. Alles duurt lang. De douche in de kamer maakt ontzetten veel lawaai en er komt nagenoeg geen water uit.

De ruime kamer.

Eigenlijk was alles prima behalve de bediening, en omdat ik...
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Eigenlijk was alles prima behalve de bediening, en omdat ik hier vaker kom wil ik er nu een punt van maken. Alleen de servicebalie is altiijd prima. Restaurant: deserdt laat half uur op zich wachten (prijs is best hoog); bar laten je vaak echt lang wachten..alsof er niet genoeg personeel is en wat dan bezig is met koffielepeltjes terwijl ik sta te wachten op een drankje wat je dan pas erg laat krijgt. soms is het ook okee. wisselend.

Goede bedden, ruime kamer, verder up date en onderhoud nodig
    • Tweepersoonskamer met Bad

Hotel moet nodig een renovatie krijgen. Tapijt met vieze vlekken, douche ouderwets en slechte waterdruk, rolgordijn ging niet meer open

Goede bedden, ruime kamer, aardig personeel

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Fijne tijd op Ameland gehad.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Sterk verouderde accomodatie, douchen in bad met ronduit vervuild douche gordijn.papieren bekertjes😠verwarming maakt veel lawaai bij opwarmen en afkoelen alsof er rotjes worden afgeschoten. Geen minibar terwijl er wel ruimte voor was ingebouwd in bureau. Zelfs een rooster daarvoor aanwezig.overal losse elektriciteitsdraden over de grond. De contactdoos kennelijk zeer versleten want opladen telefoon ging niet goed want de oplader bleef er niet goed inzitten. Te weinig stopcontacten voor huidige normen. Iedereen heeft een mobiele telefoon en/of een tablet en moet die regelmatig opladen.bekleding van stoelen in restaurant zeer duidelijk versleten! Geen badjassen en slippers voor bezoek zwembad. Die zijn er wel voor sauna gebruikers. Geef gewoon bij aankomst duidelijk aan dat je badjassen zou kunnen lenen via de receptie als je dat zou willen. Op je eigen kamer oM kleden na zwembad bezoek is Veel prettiger dan in klein kleedhokje bij zwembad.

Ontbijt was prima. Personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Wij hebben een leuk en ontspannen weekend gehad
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het uit het hoofd rekenen van wat ik moest betalen aan de bar iedere keer moest hij het op de kassa uitrekenen al waren het maar twee consumpties

De rust het eten was goed

Buiten het hotel heel fijn, jammer maar hadden ons er meer van voorgesteld voor deze prijs .
    • Tweepersoonskamer met Bad

De 4 sterren die het hotel telt is het voor ons niet waardig. Vloerbedekking met vlekken,bankje op kamer noodigt niet uit om op te zitten. Uitchecken 0m 10 uur ,ontbijten tot 10.30! Een run op ontbijt te weinig personeel om de alles op tijd aan te kunnen vullen . Hoe gaat dit in het hoogseizoen? Personeel, misschien door bezuinigingen, geeft ons de indruk het niet aan te kunnen . Bij bestelling van koffie wordt al aangegeven kan wel 15 min duren ,oké niet echt nodig om te vermelden,druk met restaurant. Helaas duurde dit 45 min ,maar besloten de nota te voldoen . Nog steeds douchen in bad met en douchegordijn, hygiëne ?

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Kom er alleen in de Kaap om de gunstige ligging en er weinig vergelijkbare accommodatie.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Er is het afgelopen jaar eindelijk het een en ander verbeterd maar er is nog veel te doen. Te denken valt aan het beschikbaar stellen van koffie/thee en koelkastje op de kamer. Vervangen van het bad door een inloop douche. Nieuwe bekleding op stoelen in het restaurant. Opleiding voor het bediend personeel. Het mag allemaal best wat duurder als het dan ook maar beter wordt.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Nooit weer hier.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Hotel heeft zeer dringend facelift nodig.Restaurantstoelen zeer smerig.slechte bedden, erg gehorige kamers.Werden als klant niet als zodanig behandeld.Bedden werden niet opgemaakt.Totaal geen faciliteiten aanwezig op de kamer voor koffie en of thee. Geen glazen in de badkamer maar papieren bekertjes!

Omgeving.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Bezoek kunstmaand Ameland als uitgangspunt prima .
    • Tweepersoonskamer met Bad

Kamer totaal geen sfeer jaren 60 geen koelkast kluis en geen koffie en thee apparaat op de kamer.

Ontbijt diner goed . Kamer sfeerloos en toe aan renovatie .

• Beoordeeld op: 9 november 2017

het is een prachtige plek op Ameland, helaas is de Amelander Kaap 'vergane glorie'
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 4 Kinderen)

-er was geen rekening gehouden met mijn vooraf opgegeven wensen (appartement lag niet dichtbij het zwembad maar zo ver mogelijk verwijderd) -appartement (eigenlijk het hele hotel) is verouderd en heeft opknapbeurt nodig -bij een vorig (via Booking geboekt) verblijf zomer 2017 werd ons een bijzonder slechte hotelkamer geboden kamer 109, hoekkamer, geen balkon, gammel onveilig zijraam naar plat dak, heet, vooral badkamer, blijkt boven de verwarmingsketel te liggen. We kregen een andere kamer. Kamer 109 dient niet aan (Booking) klanten te worden aangeboden!

-de lokatie op Ameland is prachtig -het personeel is vriendelijk en bereid oplossingen te regelen bij voorkomende problemen

• Beoordeeld op: 1 november 2017

verder een prima verblijf gehad op het eiland, zal het zeker aanbevelen aan derden
    • Tweepersoonskamer met Balkon

we waren met de fiets en bepakking van de boot naar het Hotel gekomen, windkracht-10 en regenachtig die zaterdag, was er geen overdekte fietsenstalling voor onze fietsen, dit was echt wel een MINpunt.!!!

Ontbijt was prima verzorgt, kamers waren nogal gehorig(van boven) en de bedden waren matig>goed, nogal schuivend, badkamer was wel goed verzorgt... totaal een 7tje

Prima hotel, niet heel bijzonder.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Snachts nog best veel geluiden in het hotel te horen ook diep in de nacht. Hele zachte matrassen (moet je van houden). Savonds en snachts best warm op de kamer terwijl de kachel uit stond.

Redelijk grote kamer

goede, rustige locatie;
    • Tweepersoonskamer met Bad

behalve kraanwater waren er geen drankvoorzieningen op de kamer, zelfs geen waterkoker; de ruimte voor een kleine koelkast was leeg; op de kamer is geen safe, papier en schrijfgerei; de gratis internetverbinding via KPN is gecompliceerd; de bediening in het restaurant is vriendelijk, maar erg slecht; tijdens het diner werd een niet bestelde hoofdmaaltijd geserveerd; het duurde daarna meer dan een half uur voor het bestelde gerecht op tafel kwam; tot drie keer toe werd vervolgens de verkeerde, 30 % te hoge rekening aangeboden. de door de hotelstaf bestelde taxi kwam niet "zo", maar pas na drie kwartier!

goede, rustige locatie; ruime kamer; behoorlijk ontbijtbuffet; de hotelstaf is bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Redelijk maar niet voor langer dan een weekend.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 4 Kinderen)

Het interieur is sterk verouderd. 1 van de kasten wiebelde zo erg dat hij bijna uit elkaar viel. Boven de eenpersoons bedden zaten stopcontacten zonder beveiliging precies boven de kussens van mijn kinderen. In de ochtend waren mijn kinderen in bad geweest, daarna werd het water niet meer heet waardoor ik lauw/koud moest douchen.

Locatie, zwembad, bedden

Heb van ellende na 5 van de 6 nachten uitgeboekt.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Bij binnen komst werd je meteen doormiddel van een flyer vertelt dat op het zwembad na alle faciliteiten betaald moesten worden. eenzijdig ontbijt. Ik heb diabetes en voor bij het diner waren geen suikervrije drankjes te krijgen alleen water, thee, koffie, lekker voor bij de biefstuk. Mmmm. Je moest de schuifpui open laten om frisse lucht te krijgen s,nachts. Alleen dan werd je om 06.30 gewekt omdat het 20 cm afzuig kanaal van de wasmachines onder je balkon was. Vies tapijt in de kamer en na 5 nachten opzoek naar een urine lucht. bleek het matras van mijn vrouw een plek van 1 meter doorsnee te hebben. door en door. Heb dit alles uitgelegen aan de receptie. Verder niks meer van vernomen tot mijn spijt.

Het strand en de ruimte om lekker te lopen.

Goede lokatie maar zeer gedateerde kamer. Jammer voor zoveel geld.
    • Tweepersoonskamer met Bad

De kamer. Een 4* hotel zonder koelkast, koffie of thee, geen kluisje en beschadigd meubilair. Douchen in bad vreselijk onhandig. Gedateerde kamer. Prijs - kwaliteit verhouding zeer slecht. Kamer is 2* waard.

Er was een zwembad

Een prima verblijf voor een korte vakantie.
    • Tweepersoonskamer met Bad

De lange weg naar het strand plus dat er geen voetpaden zijn in Hollum en tevens op het hele eiland. Het wandelen op de fietspaden is in het hoogseizoen levens gevaarlijk.

Rustig hotel met een lekker terras buiten zz

De locatie van het hotel is erg fijn, dichtbij het strand en...
    • Tweepersoonskamer met Bad

De hygiene op de kamer was erg slecht. Er lagen haren in het bad, de voegen waren beschimmeld, stof op de rand van het bed en allemaal etensresten op de afstandsbediening.

De locatie van het hotel is erg fijn, dichtbij het strand en het dorpje hollum. Verderhet ontbijt was erg uitgebreid.

Goed, maar zeker geen 4 sterren accomodatie

Zwembad gesloten

Zeker geen 4 sterren hotel. Onderhoud mankeert wat aan. (kapotte lamp op kamer, koffiemachine bij ontbijt defect, zwembad gesloten door technisch mankement)

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Zeer gemotiveerde medewerkers maar vooral technisch "knap van verre maar verre van knap dichtbij
    • Tweepersoonskamer met Bad

De santitaire voorzieningen op de kamer, aftands, bad kraakte uit zijn voegen, zeer klein straaltje water uit wastafel en douche. Mengkraan op wastafel mengde niet door de zéér lage waterdruk en was te smerig om aan te pakken..! Raamhandle van dakraam was afgebroken. Algehele indruk: Am.Kaap is hard toe aan een grondige renovatie..!

Het uitgebreide ontbijtbuffet was uitstekend evenals de vriendelijkheid en bereidwilligheid van de receptiemedewerkers.. Hulde daarvoor..!

Mooie locatie matig hotel.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Uitstraling van hotel maakt een matige indruk. Diverse onderdelen kapot, slecht schilderwerk, inrichting kamer zeer sober en gedateerd, idem badkamer. Vloerbedekking erg vlekkerig, slecht zittend meubilair.

Ontbijt was in orde.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Ameland gezien, doch voor ons niet voor herhaling vatbaar.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 4 Kinderen)

Weinig mogelijkheden om te shoppen op Ameland. Slechts 1 strandtent in zowel Nes als Hollum.

Mooie brede stranden op Ameland. Amelander Kaap, zowel accommodatie als keuken uitstekend bevallen.

Buiten de kamer prettig
    • Tweepersoonskamer met Bad

De kamer was oud , geen airco daardoor erg warm, er kon maar 1 raam open waardoor doorluchten ook niet kon! Vlekken in de vloerbedekking! Erg gehorig!!! Uitzicht rondom waardeloos!! Alleen maar platte daken , afbladerende verf! Gewoon oude kamersl die niet met tijd zijn meegegaan

Ontbijt was goed en vriendelijk personeel

Kamers waren niet erg schoon boven het bed hing een groot...
    • Tweepersoonskamer met Bad

Kamers waren niet erg schoon boven het bed hing een groot spinnenweb en in de kamer zelf een vrij grote spin erin en op enkele plaatsen op de tegels in de douche schimmel.en wat we ook opviel dat de gordijnnen stuk waren. Toilet gebruik erg gehorig bij de boven buren veel geloop boven erg hoorbaar

We hebben er zeer genoten, fietsen gehuurd en er lekker op uit gegaan.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Iets stevigere bedden, en ik vind een douche gordijn erg lastig en beetje oubollig.

Het was een heerlijke vakantie, Ameland is erg mooi, hotel/appartement was goed, en het restaurant heerlijk.

• Tweepersoonskamer met Bad

Ontbijt is erg eenvoudig, zou wat uitgebreider en luxer kunnen. Het hotel is gedateerd en kan hier en daar wat onderhoud gebruiken. De sfeer en de locatie zijn prima, bedden zijn uitstekend. Een prima hotel om te vertoeven op het prachtige Ameland.

Goede vakantie maar volgende keer ander hotel
    • Tweepersoonskamer met Bad

De accomodatie is erg blijven hangen in de jaren 90 en dat is erg jammer voor de sfeer en haalt de gastvrijheid en dus het gehele vakantie gevoel erg naar beneden

Het personeel was erg aardig, ontbijt was redelijk vers

Je moest niet tegoed om je heen kijken want fris was het niet
    • Tweepersoonskamer met Balkon

We zijn 22 jaar geleden geweest en alles was nog hetzefde Erg vies en uitgeleefd !! Voor de prijs hoop je toch dat ze mee gaan met de tijd en eens iets moderne maken !!

Het ontbijt was goed geregeld

Ons verblijf was prima!
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het personeel kon wel wat vriendelijker. Eén of twee personen waren wel vriendelijk, maar sommigen konden nog geen goedemorgen zeggen.

Het ontbijt was goed. ook het kunnen zwemmen in de avonduren vond ik fijn.

Plezierig!
    • Tweepersoonskamer met Bad

De kamer was nog al ouderwets van inrichting; de hoge drempels/dorpels zijn niet van deze tijd; De w.c pot erg laag; douchen achter een plastic gordijntje in een badkuip verwachten wij niet in een ****hotel; zelf iedere keer de temperatuur mengen met warm en koud en een douchekop die alle kanten op bengelde, was klungelig. Er mag best wel een thermostaat-mengkraan op zitten.... Het zwembad was niet aantrekkelijk voor ons oudere mensen; veel te druk met allemaal kinderen en een indeling die niet uitnodigend was voor oudere mensen en een partij slippers, die al uitgestald stond op de doorgaande gang met al de nattigheid erbij!

Ontbijt was goed voor een **** hotel Hadden gerekend op een hotelkamer, kregen een appartement, dus veel meer ruimte Goede bergplaatsen voor de fietsen Maaltijden waren zeer smakelijk en in prijs vergelijkbaar met andere restaurants in de buurt; wij zijn nergens anders gaan eten omdat 't gewoon goed was in het hotel-restaurant De sauna was simpel en goed, voldeed geheel aan de verwachtingen en was niet duur inclusief het gebruik van de badjassen. WIFI lukte in één keer na info van de receptioniste; 1ste hotel waar dat direct lukte!!

genoeglijk
    • Tweepersoonskamer met Bad

Accommodatie mag wel wat gemoderniseerd worden, is oudbollig en wat lekkere flesjes zoals shampoo zeep, zelf koffie of thee kunnen zetten.

Ontbijt heerlijk.

Toch een paar fijne dagen gehad ondanks de paar minpunten
    • Tweepersoonskamer met Bad

De gehorigheid van de kamer was slecht. Zelfs het lopen van de bovenburen was te horen alsmede andere geluiden. Hel geluid van de luchtafzuiging was storend in de slaapkamer.

Het ontbijt was goed. Het gebouw alsmede de inrichting is inspirerend, open (licht) en sfeervol.

Verblijf
    • Tweepersoonskamer met Bad

Bedden vind ik niet fijn. Dekbed was goed Bad was kleiner dan verwacht Matig schoon op de kamer en badkamer

Heerlijk ontbijt Zwembad in het hotel waar je gratis in mochtbe