Beoordelingen over Fletcher Hotel Restaurant Boschoord 3-sterren

Gemullenhoekenweg 143, 5062 SB Oisterwijk, Nederland

#10 van de 14 hotels in Oisterwijk

Prima. Met hier en daar wat schoonheidsfoutjes

Onderhoud kamer niet optimaal De douchestang was erg verroest ;het roest liep in de douche langs de muur. Echt achterstallig onderhoud De loempia bij het diner was van buiten gaar maar van binnen bevroren. Na commentaar nieuwe loempia geserveerd

Prima ontbijt Vriendelijk Personeel

Weekend trip

Ik kan slecht uitslapen met invallend zonlicht, de gordijnen sloten niet goed, waardoor ik zeer vroeg wakker werd. De kamers zijn opgeknapt maar het verhult niet dat het hotel al enige tijd bestaat. Er hing een muffe geur in onze kamer.

Vriendelijk personeel en een 24-uurs receptie wat wij altijd fijn vinden. Het ontbijt was voldoende, niet overdreven uitgebreid, maar zeker niets te kort gekomen. De omgeving is heel mooi, midden in de natuur.

Gedateerd hotel. Mooie omgeving.

De kamer was zeer gedateerd . De douche vertoonde scheuren, roest in de hoeken, weinig waterdruk. De kussens van het bed waren vergeeld en roken niet fris. Er stond geen waterkoker oid om zelf even een bakje te zetten. Geen fohn aanwezig. Mensen roken voor de ingang van het hotel waar ook onze kamer lag dus met een open raam steeds rooklucht binnen. 93 Euro vond ik daarom duur betaald.

Het ontbijt was goed verzorgd. De omgeving was mooi je kon meteen een fiets of wandelroute starten.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Ondanks een aantal ergernissen, toch naar onze zin gehad.

We vinden de kamer erg klein, de douche biedt ook weinig ruimte. De afzuiger in de toiletruimte was kapot. De ontvangst aan de balie was uitstekend, maar het personeelslid bij het ontbijt en soms dezelfde mevrouw op het terras heb ik geen enkele keer zien glimlachen. Niet leuk als je op vakantie bent! Ook was er een personeelslid in de bediening tijdens het diner die niet al te vriendelijk was. Daarentegen waren er ook hele leuke. vriendelijke obers. Ik vond het laatste diner beneden de maat. Paar kippenlevertjes met een klein doorgekookt stronkje broccoli en doorgekookte sperzieboontjes. Totaal niet in verhouding met de prijsstelling. Het ontbijt was op zich prima, maar ik verheug me altijd op mijn eitje, maar dat was iedere ochtend KOUD en onpelbaar. Nog nooit meegemaakt in een hotel en we kwamen rond half negen ontbijten. Nog en puntje van aandacht. Er werd een sollicitatiegesprek afgenomen in de lounge, midden tussen de gasten. We weten nu alles van het reilen en zeilen van de keten, inclusief het salaris dat de sollicitant nu heeft en alle ins- en outs over het nul-urencontract dat ze krijgt aangeboden. Dat lijkt me toch niet echt de bedoeling.

De ontvangst was erg vriendelijk. Alles was keurig schoon. Fijn terras. We hebben er gezellig een drankje kunnen drinken en voor ons als natuurliefhebbers een mooie ligging. Je bent zo in het bos en bij de vennen.

van creditcard geboekt, ZONDER toestemming

- Kamer werd van creditcard geboekt, ZONDER toestemming.!!!!!!!!! - moest dus EXTRA vragen om een totaal factuur (had ik bij de boeking al opgegeven - Douche is warm-koud-warm-koud etc.

Rustige omgeving goed bereikbaar

Mooie locatie.

Een beetje gedateerd. Misschien kan er wat sneller 'opgeknapt' worden. Veel doodgeslagen muggen op de muren en op het plafond die men gewoon laat zitten. Beetje donker op de kamer.

Mooie locatie. Voldoende parkeergelegenheid (al moet je wel zoeken tussen de bomen). Kamer op zich OK. Ontbijt is goed. Personeel vriendelijk.

Prima verblijf voor één nacht

2e verdieping was warm/muf en dat gold ook voor de kamers zelf. Zou mooi zijn als deze verdieping gerenoveerd kan worden, want verder ziet het hotel er prima uit! Let op als je in het restaurant een 3-gangen diner wenst, geef dit van te voren aan. De ober gaf nadien aan dat hij het niet meer in de computer kon aanpassen.. vervelende afsluiting van de avond. Bij navraag aan de receptioniste kon zij het gelukkig wel in het systeem aanpassen!

Goede locatie, mooie omgeving, lekker gegeten en goed ontbijt de volgende ochtend

voor herhaling vatbaar

er waren gasten zonder hond die de gereserveerde plaatsen van mensen met hond innamen en zich niet wilden verzetten. misschien in de toekomst werken met reservatiebordjes op de bewuste tafels.

lekker ontbijt en zeer hondvriendelijk zeer rustige omgeving prachtig gelegen

Last minute weekend in Oisterwijk

De norse dame aan het ontbijt (maandagmorgenblues?).

Rustig gelegen hotel. Vriendelijk en hulpvaardig personeel (behalve zie boven). Goede (basic) kamer, er was rekening gehouden met onze opgegeven voorkeur. Goed ontbijt. Ruime extra-fietsenstalling. Prima prijs/kwaliteit-verhouding van last-minute aanbieding.

Een fijn en knus maar eenvoudig hotel in een super mooie omgeving

De entree (buiten) is een beetje verwaarloosd. Ook de douchecabine kan een opknapbeurt gebruiken. Het ontbijt is simpel. Bij het ontbijt waren de croissantjes om 9 uur al op. Het brood is niet lekker knapperig.

De locatie is geweldig en het personeel vriendelijk. De kamers zijn schoon.

Er was erg weinig licht in de kamer. Nachtlampjes konden op de een of andere manier niet aan. Ontbijt viel een beetje tegen. Erg veel fabriekseten (fruit, krentewegge en suikerbrood). Daarnaast miste ik iets bijzonder zoals cake of taart. Voor 12,50 had ik daar meer van verwacht.

Redelijke schone kamers. Niet gehorig. Hotel ligt mooi omgeven door bossen. Perfect om te fietsen of (hard) te lopen. Vriendelijk personeel.

Hotel ligt prachtig in het groen.

Ontbijten kan in het weekend pas vanaf 8.00 uur.

Hotel ligt prachtig in het groen. Kamers zijn basic, maar goed. Ontbijt is uitstekend, het personeel vriendelijk en er is een afsluitbare fietsenstalling. Prima prijs-kwaliteitverhouding.

Prettig verblijf in een mooie bosrijke omgeving.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was erg warm en moeilijk koeler te krijgen. Een ventilator zou prettig geweest zijn.

Fijne bedden, goede douche, ontvijtmogelijkheid op het buitenterras.

Twee leuke dagen

Badkamer was niet schoon: spinnenwebben, stof en veel schimmelplekken. Dit kan beter en we hopen dat het hotel hier meer aandacht aan geeft. Klein minpuntje.

Prima ontbijt, vriendelijke mensen en de ligging van het hotel.

Relaxed verblijf. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Ligging midden in de natuur.

wifi is op de kamer niet altijd sterk. Soms moest ik even een stap de gang op om contact te maken. Daarna deed hij het op de kamer prima.

De ligging is fantastisch

Jammer!!!

Wat me erg tegenviel was de geluidsoverlast. We hadden een familie zolderkamer boven het restaurant. Tot bijna middernacht was er sprake van hinderlijke geluidsoverlast. begrijpelijk boven een restaurant, maar.... plaats dan de familiekamers ( met vaak kleine kinderen die vroeg naar bed gaan ergens anders ) . Hierover gemaild naar hotel , feedback is denk ik voor een bedrijf altijd goed!!, maar helaas ná twee mails geen reactie gekregen . Terwijl de prijs 169 € toch redelijk hoog was

Redelijk vriendelijk personeel, goed ontbijt

Mooie rustige ligging.

Standaardkamers hebben nood aan lichte opfrissinsbeurt. Kamers aan boskant nogal donker. Misschien een centraal lichtpunt bijplaatsen.

Mooie rustige ligging. Uitgebreid ontbijt, vlotte service in- en uitchecken.

Het ontbijt was goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

de warmte op de kamer was echt niet goed jammer. voor de rest top locatie . en super personeel. en goed hotel

Het ontbijt was goed. kamers om te slapen goed maar donker en geen airco dus veel te warm.

Oisterwijk een aanrader

Kamer was ongezellig erg warm en rook muf. Weinig flexibiliteit geen mogelijkheid salade in de avond bij temperatuur 36 graden. Bot antwoord op deze vraag. Tip kijk eens bij de concurenten in de buurt.

De omgeving is prachtig. Fietsen gehuurd. Meisje was alleen achter de balie en kon niet weg om uitleg te geven aan dames die een e-bike huurden. Fietsen waren in goede staat. Ontbijt metjes

Taxi onbetrouwbaar.

Geen ov naar station. Door hotel bestelde taxi berekende 12.50 terwijl hotelpersoneel 8 euro aangaf. (Rit van 1,9 km.)

Vriendelijkheid van het personeel. Ligging van Hotel. Uitstekend ontbijt.

Prima verblijf voor 1 nacht

Het toilet had schoner gekund. Er lag nog een haar van een ander op. Toilet eerst zelf nog schoongemaakt. Badmeubel en douchecabine had ook schoner gekund. Verder was het erg warm op de kamer. Amper mogelijkheid om de kamer af te laten koelen. In de ochtend was het personeel personeel bij het eten niks vriendelijk. Werd geen goedemorgen gewenst en ging tafels al opruimen terwijl er nog mensen kwamen eten. Avond personeel was wel heel vriendelijk en behuplzaam

Fijn dat we een kamer hadden met 2 -2 persoonsbedden . Op elke ruimte een aparte tv.

6,0
    Omgeving maakte veel goed.

Kamer veel te klein. Je kon elkaar niet passeren. Badkamer dito en niet fris. Geen mechanische ventilatie, geen airco, raam kon beperkt open. Benauwd gevoel.

Het ontbijt was uitgebreid en goede kwaliteit

N.v.teen gezellig weekend weg

De vloerbedekking vol met vlekken een dekbed zat vol met gele vlekken, de badkamer gedateerd de wastafel waren stukjes uit de douche vonden wij ook niet netjes .Het ontbijt was de eerste dag zeer slecht werd niets aangevuld en was haast geen keus meer wat het voor moest doen in een apparaat dat het verse jus,Orange zou zijn bleek het gewoon uit een pak te komen een kopje koffie en dan geen lepeltjes erbij maar houten staafjes dat krijg je bij een tankstation maar niet in een Hotel. de tafels bij de loungebanken werden niet schoon gemaakt alle vlekken van de glazen van de vorige dag stonden er nog in en paar kussens gescheurd en vies . Wij zijn in veel Flechter hotels geweest maar dit spande echt de kroon. Erg sneu voor het personeel die de klachten aan moeten horen hier komen wij echt niet weer.

N.v.teen gezellig weekend weg

Faciliteiten en locatie zijn goed echter de kamer moet toch echt worden verbeterd.

We kregen een kamer die nog niet was schoongemaakt. Uiteindelijk een kamerwissel gehad. Gezien de prijs mag de badkamer echt wel worden aangepakt en vernieuwd. De kamer + badkamer was sterk gedateerd. Vieze voegen en kitranden. Huisdieren zijn toegestaan. Wanneer iemand van de buren de deur naar de gang laat vallen dan voel je het bed trillen.

Centrale ruimte is vernieuwd en netjes. Ontbijt was goed.

Behalve bovengenoemde zaken was ons verblijf fantastisch!

In de gemeenschappelijke ruimtes was het niet heel proper, vliegen en zo op de vensterbanken. Ook aan de achterkant vh hotel, rommelig. Wat opkuis nodig. Oude banken bijeen gegooid.

De kamer was proper en het ontbijt heerlijk.

Zoals eerder een heerlijk verblijf

Ondanks melding in mei was de douche cabine nog steeds erg smerig. Geen tegenvallers verder

Top omgeving, heerlijk die bossen en vennen. Kamer was al bekend, dus bewuste keus. Goede prijs/kwaliteitverhouding en ruimte is goed ingericht. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt met voldoende keuze.

HEERLIJK RUSTIG PRACHTIGE OMGEVING
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

LAMPJE BADKAMERS WAS KAPOT DOORGEVEN MAAR WIJ ZIJN 4 NACHTEN GEWEEST MAAR LAMPJE WAS NOG NIET GEREPAREERD. HEEFT VERDER ONS VERBLIJF NIET BEINVLOED MAAR ALS JULLIE TOCH IETS VRAGEN DAN IS DIT EEN OPMERKING.

HET ONBIJT WAS HEEL UITSTEKEND EN DE KAMERS WAREN PRIMA

Beetje vergane glorie

Als je kiest voor dit hotel is het aangewezen dat je de ogen sluit voor design, esthetiek of finesse want het is er namelijk niet. Het hotel zal ooit wel voldaan hebben aan dergelijke verwachtingen maar anno '18 hebben ze op dat vlak nog veel bij te benen. Zowat alles is er toe aan vernieuwing en opfrissing, het vreselijk vast tapijt is echt niet meer van deze tijd en de kamers zijn zeer basic (hier geen arrangementjes met badkamerproducten, een koffiezet of minibar). De bedden zijn er ok maar het lawaai heeft onze slaap voor een groot deel van de nacht ontnomen: lawaaierige buren, blaffende honden, een achtergrondgeluid van een ronkende motor van een cooler of machine (?), vrij veel verkeer in de ochtend... Factoren waar niemand een impact op heeft maar ik ben al op meer aangename manieren wakker geworden op zondag. We hebben er 's avonds gedineerd en ook hier blonk niets uit. Not done om in 3 verschillende gerechten dezelfde groentenmix te verwerken - 'beetgaar' is trouwens een must maar 'knapperig rauw' daarentegen ontoelaatbaar. Als Bourgondische Vlaming kan ik het diner volledig ten gronde richten maar dat ga ik niet doen. Het was ok en face it: we hoeven echt niet naar het buitenland om er lekker te eten. Op dat vlak zijn we verwende nesten en ik ga het verwende nest ook niet uithangen door het te kelderen in een recensie. Ontzettend grappige en vriendelijke bediening trouwens! Mijn zoon vond de man hilarisch! :-)

Het ontbijt was correct: voldoende gevarieerd, netjes en het werd regelmatig aangevuld. Hier was echt niets op aan te merken. Ik kan na dit weekendje stellen dat dit hotel gegeerd is bij oudere stellen maar jonge(re) mensen heb ik er niet echt gespot. Ik reken mezelf nog steeds tot die laatste categorie en heb misschien net daarom andere verwachtingen?

De ligging in een prachtige omgeving en de rust.

Handdoeken lagen op de grond en er waren geen schone opgehangen. Kartonnen bekertjes in badkamer waren zomaar weggehaald en toen zaten we zonder.

De ligging in een prachtige omgeving en de rust.

Nooit meer

Ik vind wat je voor de prijs krijg erg slecht. 3 x verwisseld van kamer. De eerste stonk. Dus gratis upgrade gehad. Daar was de badkamer smerig en er waren gebreken. Na dit te melden weer een andere kamer. Wel netjes maar veel versleten en ook een paar gebreken. Bedden waren doorgezakt. Personeel werd waar gasten waren brutaal aangesproken. Bij vraag na kaart om wat te drinken. Konden we het opnoemen. Kaarten waren net opgehaald rond 18 uur??? Terras zag er ook niet schoon en verzorgd uit.

Het ontbijt was het enige was ons blij maakte. Heerlijk en vers.

We komen volgend jaar terug.

Mijn matras was wat aan de zachte kant, maar ik vermoed dat dit enkel mijn persoonlijke voorkeur betreft (heb graag harde matras).

Het ontbijt was uitgebreid, echt niets te kort !

Ik vond de kamer en hotel te duur voor wat het was maar wel heel erg genoten van de omgeving.

Ontbijt was niet zo lekker, kamer was uitgeleefd en rook naar vuile sokken toen we toekwamen. Hotel is dringend aan opknappen toe.

Omgeving was heel mooi en personeel was vriendelijk.

De locatie is heel mooi, al vond ik het hotel toch aan een...

Er was geen airco op de kamer, waardoor het eg warm was op de kamers. Ik vond de kamers een sombere uitstraling / inrichting hebben

De locatie is heel mooi, al vond ik het hotel toch aan een redelijk drukke weg liggen, waardoor de rust soms ook werd verstoord. Ik was afgegaan op een foto op de site die vanuit de lucht was genomen. En op basis daarvan had ik het idee dat het hotel midden in het bos lag. Dat was dus niet het geval. Het personeel was vriendelijk en gastvrij.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Aangename en gezellige hotel en mooie streek om te fietsen.

Kamer 102: onvoldoende verlichting. Het was te donker. Geen lade te zien in badkamer.Geen haardroger.

vriendelijke bediening van personeel.Ons doel was om te fietsen. Zeer praktisch was: een kopies van de fietsroutes. Lekkere ontbijt en diner was uitstekend.

Prima.

Een avond ervoor waren we er ook, maar toen hadden we een geüpgraded kamer met een stukkend bed. 11.00 uur 's avonds nog een andere kamer gekregen maar die was weer kleiner.

Kamer was wat klein, maar voldoende

Waar ook hondjes welkom zijn

Geen frigo beschikbaar

Zeer hondvriendelijk. Kregen een hondenkoekje aangeboden. We mochten niet in het restaurant maar wel in de lounge waar het rustiger en prettiger was voor ons en de hondjes.

Locatie is erg mooi, ontbijt was ronduit prima, restaurant...
    • Kamer met faciliteiten voor minder validen

Boeking ging niet goed, achternaam was de voornaam van mijn partner, kostte nogal wat uitzoekwerk.

Locatie is erg mooi, ontbijt was ronduit prima, restaurant zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Volgende keer zeker weer !!!

Luxe kamer (401) had nogal wat kleine gebreken: -Matige douch (kleine douchekop) met te weinig water, Termostaatkraan was kapot, dus kon niet vol open. - Houten Luxaflex hier en daar gebroken en erg stoffig - Bij de trap opgang lag de vloerbedekking op een aantal plaatsen los, gevaarljk en lag bijna onderaan - verlichting in trapportaal is automatisch maar schakelt ca 1 verdieping te laat aan.

Leuke kamer, met buro TOP

Fijn verblijf op mooie locatie

De schoonmaak was echt onder de maat en minimaal. De kamer werd tijdens het verblijf niet gezogen. Als je dit meldt, zal er zeker actie ondernomen worden. De badkamer kan een opknapbeurt gebruiken. Vieze wcpot en een wcrolhouder die los zat.

Prachtige locatie; heerlijk ontbijt; heel vriendelijk personeel.

Leuk hotel met prachtige ligging en vriendelijk personeel , spijtig van de kamer

De kamer was proper maar zag er heel oud uit , kapotte deuren onderaan aan de hoeken en badhanddoeken versleten en uitgerafeld . Er stond wel op de site dat als je met een hond kwam je een andere kamer krijgt , maar deze vond ik nu toch niet in orde . Als je € 10 /nacht betaald voor een hond mag de kamer toch in orde zijn , ik heb in andere hotels betere kamers gehad en minder moeten betalen voor onze hond .

De locatie was perfect en ook het personeel was super vriendelijk en behulpzaam . Restaurant en ontbijt uitstekend

Precies goed voor ons reisdoel

Ze hebben een kamer voor minder validen maar die zou aangepast moeten worden. Drempel naar de douche eruit en de regelaar voor de douche zit precies bij de douchestoel. Ik zou er een naarkijken.

Het ontbijt stond er al om 06.45 we moesten om 7.30 weg dus super dat t er al stond en t was goed

Zéééér matig

Heel veel problemen. Bij een bed ontbrak een poot, dat werd verholpen met een aantal handdoeken als poot. Afstandsbediening tv kapot. Zeep pomp kapot en leeg. Heel erg stoffig en wc pot heel bruin.

Ontbijt was prima

Het ontbijt was matig, maar voldoende, de kamer was wat...

Een tweepersoonskamer met twee bedden tegen elkaar geschoven bevordert niet echt de romantiek. Wel goed gelachen toen de bedden uit elkaar schoven en ik er tussen lag.

Het ontbijt was matig, maar voldoende, de kamer was wat verouderd en uitgeleefd.

Een heerlijk hotel, goed ontbijt maar iets meer hygiene was wenselijk geweest.

De hygiene in badkamer ivm schimmer/lekkage plekken aan pafond in de hoeken. En op de vloerbedekking lag glas waardoor ik gelijk bloed had.

De lgging en de gemoedelijkheid/ vriendelijkheid van het personeel. De prijs is ook goed.

De kamer was niet zo groot, maar al wat je nodig hebt was er.

De venster van onze kamer vond ik nogal klein. Ik hou van grote vensters en veel licht. Om 's avonds te lezen valt de verlichting ook wat zwak uit.

De kamer was niet zo groot, maar al wat je nodig hebt was er. Het was er rustig. De bedden zijn perfect! De badkamer is goed opgevat; je voelt er je meteen goed in.

Het zag er netjes uit.

In eerste instantie hadden wij het gevoel dat het een beetje stijve bedoeling was. Kamer zelf was wat gehorig jammer genoeg.

Het zag er netjes uit. Kamer was ruim voldoende en onze dochter had een eigen kamer. Een hele rustige omgeving. Verder een prima lokatie om vanuit uitstapjes te maken.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Prima,alleen die gehorigheid viel me echt tegen.

Gehorigheid kamer! Je hoorde de buren niezen en hoesten... Werkmannen die buiten onder je raam lawaai maken....

Leuke kamer met trapje Prima ontbijt, volop keus

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

De ligging van het hotel midden in de natuur is geweldig.

De kwaliteit van het eten was matig. De gastvrijheid liet te wensen over. Daar en boven zorgden de vele congresgroepen voor lawaai en onrust.

De ligging van het hotel midden in de natuur is geweldig. Het sluit direct aan bij rondwandelingen

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Prachtige ligging in bosrijke omgeving voor standaard hotel met dito buffetkwaliteiten
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

De kamer lag naast de lift en boven de keuken. Dinerkeuze was zeer karig. Je kunt beter twee nachten boeken via bijvoorbeeld de advertentie van het blad Vrouw (bijlage Telegraaf) en dan maar 1 nacht blijven dan voor 1 nacht betalen. Te duur voor de standaard hotel kwaliteit. Ontbijtbuffet druk en lawaaierig, type "vreetschuur" (Excuus voor mijn taalgebruik) NB. ik ben geen klager maar enkel de ligging is een pluspunt voor deze prijs.

De ligging van het hotel is prachtig!!! Verder is het een standaard middenklasse hotel, niets bijzonders

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

tussenstop.

waterdruk in de douche, tapijt op de vloer, oud bollig interieur maar prijs kwaliteit prima.

Het bed is uitstekend, prachtige ligging en handig parkeren, goede flatscreen, WiFI ok.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Mooie locatie

Kamer was koud en moeilijk warm te krijgen. De douchekop hing op half zeven want de houder was lam. Dat is erg onhandig. Het lijkt me dat de schoonmaak dat elke dag ziet; dan moet je dat mijns inziens verhelpen en niet voor de volgende gast laten.

Mooie locatie

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Genoten en zeer vriendelijk personeel!

?

We zochten 's avonds op het laatste moment nog naar een overnachtingsmogelijkheid en kwamen toen hier uit. Snel geboekt met de app. We waren alleen bij de boeking vergeten te melden dat we een klein hondje mee hadden. Er werd toch zeer vriendelijk gereageerd. Een hond is toegestaan, maar er wordt dan wel een aparte tafel buiten het restaurant gereserveerd. Helemaal geen probleem! Goed geregeld. We werden niet vergeten en kregen alle aandacht. Het diner (met nieuwe kaart) was super lekker!

Ik ga hier geen tweede keer verblijven

Bedden waren zeer slecht met kuilen en erg zacht. Het eten in het restaurant was ook slecht. Het broodmandje zoals beschreven op de kaart met stokbrood werd geserveerd met een oud croissantje en een keizer bolletje beiden restanten van het ontbijt. Na klagen van mijn zijde werden deze van de rekening afgehaald de carpaccio was wel goed.

personeel vriendelijk, ontbijt prima

Prima geweest om er even uit te zijn en in de bossen eromheen heerlijk gewandeld.

Er viel ons eigenlijk niets tegen. We hebben nog gebruik (prive) gemaakt van de sauna en die was prima. Een mooie ruimte voor ons samen met lekkere ligbedden. Zelfs nog even in slaap gevallen.

Nou, wij vonden inderdaad dat er een buitengewoon lekker ontbijt was. Heerlijk brood, fruit, yoghertjes etc. en mooi broodbeleg. Lekkere kaar en heerlijke ham en natuurlijk een lekker eitje.

Leuk, comfortabel, en het kan nog beter op sommige gebieden

De kamer is vrij koud; bekers, glazen en borden zijn niet helemaal schoon afgewassen; de medewerkers bij het ontbijt toonden weinig lach (stijve houdingen)

Goed ontbijt; een supermooie locatie; makkelijk te bereiken met eigen auto; genoeg parkeerplaatsen

Voldeed, maar niet meer dan dat

Kamer was niet geweldig, erg basic. Bedden waren niet stevig, badkamer rook niet fris, oude leidingen waarschijnlijk. Losliggende kabelgoot. Ontbijt uitgebreid maar niet van goede kwaliteit.

Mooie omgeving, mooie wandelingen te maken

Wandelen in Oisterwijk? Dit is 'the place to stay'!

Er is niet echt iets tegengevallen.

Prachtige locatie voor wandelingen. Verzorgd en uitgebreid ontbijt! Inkom en resto prima! Kamers mogen een opknapbeurt, zeker wat betreft de badkamer. Maar prijs/kwaliteit gaan we zo terug!!!!

de koffie en de twee losse bedden die gedurende de nacht steeds verder uitelkaar schuiven.

Heerlijk ontbijt, zeer uitgebreid. Prachtige locatie midden in de bossen vlakbij het mooiste ven van Oisterwijk

fantastisch!

niets!

het ontbijt, het vele licht en grote ramen, de beweging in het onthaal, de ontspannen sfeer, de terrassen, het vrije gevoel in het hotel, de kamer de superbedden, de badkamer , de lunch, de bar...

De ligging is goed, ontbijt divers en lekker.

Het hotel is vanbinnen wel verouderd, oude lift, deuren met veel gebruikerssporen, ook het plafond was niet in goede staat. Het zou net even wat meer af kunnen zijn. De kamers zijn verder zeer gehorig. Kussens vonden wij zelf te dun, maar dat is persoonlijk.

De ligging is goed, ontbijt divers en lekker. Bedden liggen goed.

Perfect

Soms zijn de prijzen echt abnormaal hoog voor een simpele nacht (buiten de vakanties om).

Iedere ochtend wordt er een perfect ontbijtpakket samengesteld. Vriendelijk en behulpzaam personeel, rust en alle ruimte.

We hebben genoten!

Badkamer: verouderd en we misten een vergrootspiegeltje (echt wel heel handig voor 50+ers)

Personeel super vriendelijk en hulpvaardig! Heel lekker gegeten (ontbijt en diner)! Prachtige locatie! Goede bedden!

Romantisch verblijf om lekker bij te komen

Ontbijt was lekker maar voor mij ontbraken de pannenkoeken :)

De sfeer is heel fijn en de ligging van het hotel is ideaal in het bos.Sauna bijgeboekt, een aanrader!

Het ontbijt die was super.

De kamer. Het was heel klein, voor wat je er voor betaald had ik zeker wel iets meer verwacht en ook zeker wat schoner. In de badkamer troffen wij zelfs schimmel aan. En het personeel was ook zeker niet vriendelijk. De meiden van de receptie wel maar de schoonmakers en de mensen in het restaurant waren absoluut niet vriendelijk. Ik zou niet zo snel meer bij jullie terug komen.

Het ontbijt die was super.

Prima hotel, jammer van het geluidsoverlast van de bovenburen .

Dat de kamers ontzettend gehorig zijn . Wij hadden spontaan een weekendje weg geboekt en helemaal geen erg gehad dat er carnaval was in Brabant . Maar daar helemaal geen last van gehad maar wel van onze bovenburen met waarschijnlijk kleine kinderen waarmee ze bijna de hele nacht mee in de weer waren . Ze zijn tot 4 uur in de nacht bezig geweest met lopen en stampen en hard praten . Die nachtbdus bijna geen oog dicht gedaan vanwege al dat geluid .

De ligging is perfect. Aan de rand van het dorpje Oisterwijck en midden in het dorp met leuke wandeltochten langs dw vennen in het bos .

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Prima kamer en mooie badkamer.

Het enige minpuntje was dat het gehorig was. We werden smorgens vroeg gewekt omdat de bovenburen door hun kamer heen liepen.

Prima kamer en mooie badkamer. Ontbijt was ook goed verzorgd. Personeel was erg vriendelijk en helpt je graag.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Gewoon
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

De badkamer was klein. Kamer gewoon. Het ontbijt was goed maar ook niks speciaal. Bij het vragen naar een broodrooster, die trouwens ergens verborgen stond, was de vrouw van dienst niet vriendelijk

Mooie ligging van het hotel, tegen de bossen

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Prima lokatie in het bos: en voor mij als zakenreiziger was...

Ik werd 's ochtends wakker van de verschraalde rookgeur: kwam wellicht via het luchtbehandelingssysteem.... was ff minder prettig.

Prima lokatie in het bos: en voor mij als zakenreiziger was ik snel in Eindhoven. Goede prijs/prestatie-verhouding: maar dat verschilt uiteraard per dag (vraag en aanbod).

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Relax

Eigenlijk niets..alles was prima Misschien dat de prijs voor de hond iets te hoog is.. Voor 1 nacht is de prijs prima maar voor 3 nachten zou er 30 euro bijkomen das voor sommige mensen best veel

De locatie lekker in de bossen,, de hond mag ook mee! Super gewoon

Na 10 km lopen geslapen als een blok, maar...

Zeer verouderde kamers met nodige reparaties! Tv hing aan een spanband los-vast aan een tv houder, douchekop totaal verkalkt, vieze deur en deurstijl kamer, smoezelige muren, slecht matras en heel versleten kussen linkerkant bed. Kamer 208

De bijzondere lokatie natuurlijk!

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Basic hotel, weinig luxe, schone kamer, vriendelijk personeel

Weinig comfort, kamers zijn heel basic, maar gezien de prijs was het prima. Hetzelfde geldt voor het ontbijt.

Prijs-kwaliteit was prima. Vriendelijk personeel. Mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Voldeed volledig aan onze verwachtingen

iets gemakkelijker regelbare verwarming, bijvoorbeeld met behulp van een thermostaat, was fijner geweest

Het personeel was heel vriendelijke en hulpvaardig

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Prachtig rustig gelegen klassiek hotel met topklasse ontvangst

Misschien iets uitgebreider ontbijt, maar voor de prijs snap ik goed dat dit wellicht niet mogelijk is.

Toen we aan het begin van de nacht aankwamen hebben we nog even heerlijk gezellig kunnen nazitten van de reis in de lobby en de zeer aardige meneer van de (24h) receptie deed er met een drankje en een nootje alles aan om het ons comfortabel te maken. Dit alles in combinatie met de uitzonderlijke ligging in een prachtig natuurgebied plus de comfortabele bedden en de aantrekkelijk prijs doet me nog 1 ding zeggen: zeer aan te bevelen.

Super verblijf voor wandelingen en centrum en veel eetgelegen in de buurt...

Vind het altijd zo erg tapijt in de slaapkamer ! Feest menu was maar simpel voor de prijs !

Vind het super dat mijn hond mee mag ( maar vind het toch duur neem haar matten mee dat ze niets vuil maakt en 10€ p/n vind ik veel is 30€ voor drie nachten) Het personeel is super ! Gratis parking ook perfect bij het hotel .

Voldeed 100 procent aan onze verwachting

Het weer 😂

Mooi ontbijt...parking dichtbij ..,prachtige wandelpaden...zeer mooie bossen en vennen...veel eet-en drankgelegenheden...rustige en ongeschonden natuurparken