Beoordelingen over Fletcher Hotel Restaurant De Geulvallei 3-sterren

5,9

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Het ontbijt was heerlijk

Beter schoonmaak

Het ontbijt was heerlijk Helaas zaten wij met onze kamer naast de lift, deze zou om 22:00 uitgeschakeld worden, helaas was dit niet het geval

Matig, uitzicht op spoelkeuken.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Slechts twee beschikbare stopcontacten in de kamer. Waarvan 1 defect en 1 nodig voor de lamp. Onhandig om telefoon op te laden. Kamer lag direct naast de spoelkeuken.. veel lawaai tot ongeveer 22;00-23;00. Raam met uitzicht op spoelkeuken (kamer op begane grond). Daarnaast geluidsoverlast van dichtslaande deuren. Parking staat in het donker slecht aangegeven.

Locatie was top, maar dat is dan ook het enige.

Gedateerd hotel

Gedateerd, moet worden gerenoveerd of afgebroken. Parkeerplaatsen onvoldoende, niet veilig voor dure auto Begrijp niet dat er toch nog zoveel gasten zijn. Kamer klein, somber. Ontbijt niet overdadig, voldoende. Zou zelfs mijn schoonmoeder hier niet willen laten logeren.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Wij hebben het orima naar ons zin gehad,

De kamers, gangen en trappen hebben wel een up-grading nodig. Volgens personeel zit dit ook in de planning.

Vriendelijk personeel en zowel ontbijt als diner zijn orima verzorgd.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Goed hotel en zeer tevreden , alleen was de gereserveerde kamer niet beschikbaar !!

We hebben niet de kamer gekregen die we geboekt hadden daar deze niet meer beschikbaar was ondanks deze door ons vroegtijdig gereserveerd was. Het prijs verschil werd ons wel terugbetaald , doch wij vonden het niet kunnen , dat de door ons gereserveerde kamer niet meer beschikbaar was !!! Voor ons dus niet meer voor herhaling vatbaar ! Altijd tevreden geweest over het hotel , doch nu is er bij ons twijfel gerezen of we in de toekomst nog zullen terugkeren.

Het onbijt was zeer naar wens , vriendelijk personeel en kamers goed onderhouden !

• Beoordeeld op: 7 september 2018

De omgeving was prachtig, maar volgende keer niet meer bij jullie!!
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

1. De fietsenstalling voor de elektrische fietsen., en het pad er naartoe over de grove steentjes, slecht te belopen. 2.Dat de lift na 10.00 uur niet meer in gebruik was. slecht als je ervan afhankelijk bent. Dit is bij de boeking niet vermeld!!! Slechte zaak.!!Dus moet je voor 10 uur op je kamer zijn, anders kun je niet meer naar boven toe!! 3.Ruimte naast het bed kamer 222, 2persoonsbed, was heel smal, anders stootte je de voet tegen de verwarming.! 4. Op kamer stond maar 1 stoel!, en ruimte in badkamer voor het toilet was veel te smal! Bij jullie kan ook gerust de inspectie van MAX keurtest komen, om de schoonheid te inspecteren!

Het ontbijt was goed, maar niets overbodigs! Het hotel is wel aan een renovatie toe. We zouden hier niet weer gaan boeken!

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Mooi weer, prachtige locatie en een vrolijke klantvriendelijke manager...

De bediening was duidelijk onderbezet. Ondanks vooraf reservering lang moeten wachten op eten/drinken in het restaurant. Waarschijnlijk een gevolg van het prachtige weer, waardoor er meer gasten in het restaurant waren, dan waar op gerekend was. Uiteraard begrijpelijk maar niet prettig. Kamer was erg klein... wel netjes en schoon maar vooral klein. Veel geluidoverlast door afzuigsysteem/pijp, die 's morgens om 06:00 uur al begon te loeien en doet denken aan een voorbij razende trein.... helaas een hele hele hele lange trein.... Koude gekookte eieren bij het ontbijt is niet echt lekker. Er zijn daarvoor voldoende warmhoudsystemen op de markt. Eerste hotel dat ik heb bezocht dat dit NIET had

Vooral de geografische ligging van het Hotel. Eten was uitstekend, mooie bierkaart. Manager bleef ondanks de drukte klantvriendelijk en vrolijk...

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Prima en geheel naar verwachting. Heel aardig personeel.

Niets viel tegen. We gaan vaker naar een Fletcher Hotel dus we weten wast het is.

Het ontbijt was prima. Mijn vrouw heeft een streng gluten/vrij dieet. We hadden dat tevoren aangegeven en alles was perfect in orde.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Gastvrij maar wel met regels ten aanzien van huisdieren.

Kamer viel tegen, kleiner dan op booking.com was aangegeven (13m2 ipv 20m2) Verder een gedateerde badkamer. Moesten ook veel klapdeuren door om er te komen.

Ontbijt was prima, vond het apart zitten met een huisdier wel vreemd en niet prettig. De locatie ook, met voldoende parkeergelegenheid.

Mijn verblijf in het hotel is goed bevallen.

Dat het hotel dicht bij de weg staat, als het raam openstaat hoor je het verkeer wel duidelijk. Het is echter geen drukke weg dus het valt wel mee.

Het ontbijt was prima. De kamer was ook goed. De bedden prima, genoeg ruimte in de kamer. Genoeg ruimte om te parkeren. Ook de locatie was heel prettig, niet ver van het centrum. Omdat ik maar 1 nacht geweest ben kan ik niet beoordelen hoe het bij een langer verblijf bevalt, maar naar aanleiding van een gesprek met een andere gast heb ik begrepen dat het voor wandelaars fijn is dat er genoeg bezienswaardigheden zijn op loopafstand.

Aangenaam en de ideale start en uitvalsbasis voor het evenement, nl F1 in Spa !
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Toilet op kamer bleef constant doorlopen. Inchecken niet vriendelijk. Bij het inchecken werd een tweede maal gevraagd om de toeristenbelasting te betalen, die wij de avond ervoor cash betaald hadden bij het inchecken. Mevrouw geloofde ons op ons woord, want hiervan geen bewijs !?

Heerlijk ontbijt - vriendelijk personeel - Kamer ok, !

1e en laatste keer.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Kamers gedateerd en niet schoon en erg gehorig. Kan letterlijk gesprek verstaan en je hoort duideljk als iemand naar toilet gaat en de rest. 119, pp is schandalig voor 1 pers. kamer. Verveloos..

Ontbijt was goed. ,

Het ontbijt was prima

De wachttijd bij de receptie was echt lang. Bloedvlekken op het beddengoed. De douche had zo weinig waterdruk dat eenmaal ee helemaal geen water uitkwam. Het is geen sfeervol hotel en lag ver van het centrum van Valkenburg.

Het ontbijt was prima

Prachtige omgeving, prima uitvalsbasis om Valkenburg en...

Kamers vrij verouderd, weinig personeel, waardoor de aanwezige personeelsleden minder vriendelijk waren dan doorgaans in een Fletcher hotel.

Prachtige omgeving, prima uitvalsbasis om Valkenburg en omgeving te verkennen.

Wij kwamen om 8 uur in de avond aan in het hotel en kregen...

Wij kwamen om 8 uur in de avond aan in het hotel en kregen een kamer toegewezen die niet schoongemaakt was. Ze aan dat er sprake was van een overboeking. deze kamer was om 5 uur die avond vrijgekomen en gelijk weer in de verhuur gezet, zonder dat de kamer schoongemaakt was. Het hotel zat vol en er was geen andere kamers. Vervolgens keken ze of wij in een ander Fletcher hotel in Valkenburg terecht konden, maar dat was niet het geval. Een medewerker, die later achter de bar stond, ging de kamer zelf wel schoonmaken en dat zou 20 minuten duren. we zouden een kopje thee krijgen, die we nog steeds moeten krijgen btw, voor het wachten. Na ruim een half uur wachten gingen we vragen of de kamer klaar was en dat bleek allang het geval. Het zo aardig geweest zijn als ze hadden gezegd dat de kamer klaar was. Eenmaal in de kamer, bleek het nog steeds niet echt schoon te zijn. de badkamer was dramatisch met schimmel in de voegen en op het plafond, stucwerk dat loslaat, gescheurde tegel, koffiekopjes met een aanslag, teveel om op te noemen. Aangezien er geen andere kamer was en het inmiddels 9 uur was hebben we maar genoegen genomen met de kamer. Bij het uitchecken werd gezegd dat ze niets voor ons kon doen aan refund o.i.d. aangezien we geboekt hadden via Booking.com. Al met al, hier gaan we nooit meer heen.

Slecht

Bij aankomst geen water, konden niets bestellen qwa eten, leverancier was niet langs gekomen. Wij konden in het hotel niet avond eten werd gewoon aangegeven dat het vol was? Parkeerplek GERESERVEERD, was geen ruimte voor auto. Tekort handdoeken 1 handdoek voor 2 personen. Closet rollen moeten vragen werden niet bijgevuld.

Ik heb 2 fijne dagen gehad in Limburg Ik kwam om zaken af te sluiten (emotioneel)
    • Comfort Eenpersoonskamer

Ik had een kamer vlak bij de keuken. Ik kon elk gesprek volgen als ik de raam open had staan Daar was ik niet voor gekomen Ik moest maar zelf op onderzoek uitgaan waar bv de eetzaal was Weinig uitleg.

Het bed was prima en ook fijn dat er douche zeep hing. Is een ouder hotel maar er werd geprobeerd om geluidsoverlast te beperken. Het personeel was vriendelijk.

3 sterren niet waard

Dit hotel is zijn 3 sterren niet waard. De kamers zijn zeer klein (er pas net een bed in), oud, en vooral erg gehorig. Doordat het personeel vanaf 23:00 niet meer aanwezig is in het hotel, moet je zelf bij mensen aankloppen om te vragen of het wat zachter kan. Het personeel is zwaar overbelast waardoor er geen schone tafels bij het ontbijt te vinden zijn, het ontbijt slecht wordt aangevuld, je lang op het terras op je drankje moet wachten etc. Het ontbijt is ook zeker geen 13,50 waard. Het personeel maakt wel veel praatjes met de gasten waardoor binding ontstaat. Alleen is er hierdoor nog minder tijd voor de eigenlijk uit te voeren taken. Als laatste adverteren ze met het groene label, maar verversen ze gewoon elke dag de handdoeken ook al leg je ze niet op de grond.

De kamer was schoon. Wanneer je geen hoge verwachtingen hebt, simpel een plek om te slapen zoekt, is het prima.

tegenvaller
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

voorlichting, ruimere kamers, prijs kwaliteit, de honden hebben voor een luxe kamer betaald maar hebben primitief geslapen.

Het ontbijt was prima. alles vers en lekker. wij hadden aangeven van te voren met 2 kleine hondjes te komen, dat was geen enkel probleem, werd gelijk gemeld wat het zou kosten maar verder nog niets, bij aankomst kregen we een briefje waarin stond dat de honden, als zij alleen op de kamer verbleven, in een bench moesten zitten, punt 1 wisten we dat dus niet van te voren maar we hadden ook met geen mensen mogelijkheid een bench op de kamer kunnen zetten, ook niet een heel klein benchje want we hadden zelf amper ruimte om rondom het bed te lopen, laat staan dat daar nog iets bij moest, de honden hebben we onder het bureau moeten leggen in het mandje wat we bijhadden. ze weten dat we boeken met 2 honden, geef dan een iets ruimere kamer, hier konden wij niet eens bewegen , met de honden achter het bed moesten we via het bed zelf het piepkleine badkamertje in, ook daar geen bewegingsruimte. niet voor herhaling vatbaar dat is zeker.

Personeel was behulpzaam en vriendelijk maar was onderbemand...

Veel slecht functionerende, ontbrekende of defecte zaken in de kamer. Personeel doet zijn best maar kan het duidelijk niet bolwerken. Er lijkt geen management aanwezig.

Personeel was behulpzaam en vriendelijk maar was onderbemand met alle gevolgen van dien.

Eens maar nooit meer

Een oud hotel met vieze vloerbedekking vooral die van de trappenhallen waren erg vuil en versleten. Op de stoelen in de kamer lag een laag zand en gras. Badkamer was erg klein en gedateerd, de deur kon maar een stukje open want het bed stond in de weg. De badkamerdeur had ook al een lange tijd geen sopdoek gehad.

Ontbijt was goed.

Ontbijt was goed, vriendelijk personeel en zeer aangename...

Hotel is wel een klein beetje aan vernieuwing toe.

Ontbijt was goed, vriendelijk personeel en zeer aangename bedden. Locatie ook goed. Vlakbij centrum Valkenburg

Mooie uitvalsbasis voor Valkenburg en Maastricht.

Kamer 21 is enorm gehorig als de buiten deur, die alle gasten gebruiken, dicht laten klappen. Personeel heeft al briefje opgehangen met deur zachtjes sluiten, maar daar hadden de meeste gasten lak aan. Na klachten overgeplaatst naar andere kamer. Veel ruimte maar helaas net zo gehorig. Nu heen gasten maar een airco unit op het dak, die snachts continu aan/ uit springt Tuin en buitenmuur vervallen. Alleen voorkant hotel is opgeknapt. Hygiëne op zich goed. Raamkieren en achter deuren wordt slecht schoongemaakt. Fietsen verhuur voor 10 euro per dag (geen ondersteuning, ander 20 euro per dag). Mocht je pech onderweg krijgen is er geen hulp vanuit het hotel mogelijk.

Het ontbijt. Elke dag hetzelfde, maar wel goed. Personeel over het algemeen vriendelijk en behulpzaam. Kamersleutel kan je tot 23u savonds afgeven bij receptie ivm verlies. Bedden lagen goed.

Tegenvaller

Ondanks 2 pers. comfort kamer konden we niet langs elkaar heen lopen, zo klein. Schimmel op muur van de badkamer en in het raamkozijn enorm veel schimmel. Ik vond de kamer en zeker de badkamer niet meer van deze tijd ondanks dat ze zeggen in april van dit jaar gerenoveerd te hebben.

Het ontbijt was prima en het personeel vriendelijk.

Doucheruimte gedateerd en mag wel onder handen genomen worden. Kitranden etc. Ook een paar planken of rekjes om toiletspullen neer te zetten zou handig zijn Voor de prijs die wij hebben betaald vind ik de kamer wat te klein.

Het ontbijt was prima en het personeel vriendelijk. De omgeving waar het hotel staat is mooi.

Redelijk.

Douche was een opgesloten hokje waar de ventilatie niet al te best was. Op onze kamer konden we duidelijk de bovenburen horen rondlopen.

Op loopafstand van het treinstation die je binnen een paar minuten naar Valkenburg of Maastricht brengt. Ontbijt was prima.

de lift was defect en moesten steeds de trap nemen, daardoor...

dat de lift kapot was en de kamers zijn ook erg warm

de lift was defect en moesten steeds de trap nemen, daardoor zijn wij een nacht eerder vertrokken

Locatie en personeel
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Verschrikkelijk warm in de kamer. Had om 1ste verdieping gevraagd en kreeg begane grond. Foto's komen niet overeen met hetgeen wat we kregen. Uitgedroogde komkommers. Enz..

Locatie en personeel

Nou eigenlijk helemaal niks.

Bij aankomst somber binnen komen gedateerd terwijl er stond dat het gerenoveerd zou zijn, lift kapot volgende dag zou die grmaakt zijn maar helaas. Het ontbijt was redelijk De muren komen letterlijk op je af als je in bed ligt. De bitterballen kon je de mondt ook niet aan verbranden net zoals het diner. Vanaf 22.30 uur kon je niks meer bestellen de luiken gingen allemaal dicht. Geen reclame voor een flechter hotel. Vooraf hadden nog een nacht bij geboekt als we geweten hadden dat het er zo uit zou hadden we dat niet gedaan zonde van geld.

Nou eigenlijk helemaal niks.

voor 1 dag is het te doen een hotel voor doorreis
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

de kamer was heel klein en oud jammer vloerbedekking op de kamer was smerig

de mensen waren vriendelijk en behulpzaam het was aan een drukke weg waar toch wel hart wordt gereden

De lift was kapot en bleef kapot. Dat werd leuren met bagage over smalle uitgesleten trap. Er bood ook niemand aan bagage boven te zetten. Een lift lan nooit 3 dagen kapot zijn. Geen monteur gezien. Kamer erg klein en stof op de kast. Badkamer ook heel klein. Deur kon niet helemaal open. Er was 1 medewerker die hard liep en haar best deed. Anderen waren matig. Weinig gastgericht en voorkomend.

De locatie, prijs.

Teleurgesteld mbt facaliteiten en kamer.

Kamer is erg gedateerd, krap en zit vol met beschadigingen in de wand en de vloerbedekking is ronduit smerig. De grootste tegenvaller is dat de lift het niet doet. Wij zijn beide slecht ter been en om naar de kamer te komen moesten we via de krappe trap omhoog klauteren.

Diner en ontbijt

Prima hotel voor een hele aangename prijs

Prima hotel , we hebben hier prima kunnen vertoeven. Ok , het hotel is verouderd, maar alles op de kamer was lekker schoon en we hebben heerlijk geslapen. We komen zeker terug.

Prima hotel voor de prijs en ook nog een lekker ontbijtje. Kopje thee op de kamer. En heel vriendelijk personeel.

Brrrrrrrrrr nightmare in hotel restaurant de geulvallei

hygiene ontlasting sporen in het toilet haren in het putje douche muffe geur erg kleine kamer douche deur kon niet helemaal open zat tegen het bed het was een comfortkamer ?l vies oud tapijt erg gehorig etc. Ontbijt lijkt heel wat als je de hoeveelheid muggen wegdenkt personeel de kaas vlees aanvult met vooraf de handen langs de neus in het haar en daarnaar de kaas en vlees neerlegt zonder handschoenen daarnaar wel het vorkje voor het opscheppen er op legt Lauw water in de thermoskan thee eigenlijk was het triest met alles vieze stoelen zelfs het onbijtkaartje plakte echt brrrrrrr allemaal voor de prijsverhouding mag het wat sober zijn maar dit is niet sober maar onvriendelijk onhygiënische vraag me af of het veilig is ? Advies voor goedkoper of duurder kiezen ipv dit hotel

Omgeving was o.a groen

Slecht.

Kamers zijn zeer verouderd. - badkamer kan echt niet voor deze prijs. Speciaal hotel met lift geboekt ivm lichamelijke beperking , bij aankomst lift stuk. Jammer maar helaas.

De ligging van het hotel. Goed ontbijt

Niet voor herhaling vatbaar.

Balie puinhoop. Bij inchecken gevraagd om een kamer aan de achterzijde ivm straat verkeer. Half jaar geleden geboekt. Men wilde daar geen moeite voor doen. Trappen steil en ""schmutzig". Het licht op de overloop was kapot. In het donker de kamer gevonden. De kamer was klein. De kast stond schuin om de schimmel in de hoek te verhullen. Douche/toilet/wastafel erg klein en verouderd. Er was geen druk op de leiding waardoor 's ochtends geen douche mogelijk was. Zeep op. Tweede nacht bedden e.d. niet opgemaakt. Handdoeken niet vervangen. Het ontbijt is erg mager. Benut de tuin !. Manager (en meer personeel) dringend gewenst. Gerenoveerd???. Advies ; Verblijf 1 nacht bij Van Heeckeren Hotel op Ameland en ontbijt en ervaar hoe het moet.

De bedden waren prima.

Niets, was voor een keer

Slechte kamer was echt onder de maat, ontbijt niet goed, slechte service. Lift defect. Geen föhn, moest maar zoeken in de kadt of badkamer. Als ik een cijfer moest geven was het een 3 . Was voor ons niet geslaagd . Gelukkig dat wij moe waren en konden slapen. Zou het geen tweede keer boeken ,

Niets, was voor een keer

prima voor 1 nachtje maar gezien prijs/kwaliteit niet voor herhaling vatbaar

Kamer (mn douche/toilet en wasbak (welke apart was) was erg verouderd (ondanks dat er stond dat er gerenoveerd was) en erg gehorig. In de badkamer was de stang kapot waardoor de douchekop niet opgehangen kon worden.

Ontbijt was redelijk eenvoudig maar goed.

Rustige ligging, vriendelijk personeel, maar hotel heeft duidelijk een renovatie nodig.

Kamers hebben een renovatie nodig. Evenals de toegang en trap. Ligt redelijk afgelegen en heb je vervoer nodig om ergens te komen.

Al zou het hotel gerenoveerd moeten zijn, dan hebben wij niet gezien wat dan precies. Zeker de kamer niet, zeer gedateerd met vies tapijt, geen airco. Hele kleine badkamer en aangezien we de 2de verdieping hadden, was blijkbaar de watervoorziening een probleem, want op zeker moment had mijn vrouw 's-morgens geen water tijdens het douchen. Kan ook gelegen hebben aan het feit dat dit een hele droge periode in NL was. Verder was de lift was kapot, maar dat was niet een onoverkomelijk probleem, wel voor mensen die wellicht slecht ter been zijn. Personeel was vriendelijk en ontbijt prima, maar dan hebben we het ook wel gehad. Wij vonden de prijs van €276 voor 2 nachten teveel voor een gedateerde hotel(kamer). We hebben er niet gedineerd, dus over de kwaliteit van het eten kunnen we niet oordelen. Wat wel goed geregeld was, was de shuttle van en naar het concert van André Rieu.

Oude zooi

De lift was defect daar werd ook helemaal niets me gedaan. De muren, deuren waren zeer beschadigd vies en oud, vloerbedekking vies oud en muf het hoofd kussen leek wel een harde ballon zeer slecht, de badkameris een plasticbak vreselijk, dan de receptie en het restaurant moest door een persoon gerund worden compliments voor deze meneer dat deed hij zeer goed maar vindt dat dat niet kan. Bij ontbijt gevraagd naar boter maar was er niet slecht nou ja zo is het wel genoeg iniedergeval niet voor herhaling vatbaar

De omgeving en de meneer van receptie en bediening in een

Zie boven

Jammer dat het personeel na half 11 weg was en we niks meer te drinken konden bestellen. Ook iets eetbaars was 's avonds niet meer te krijgen.

Prima ontbijt. Mooie kamer.

We misten een gedeelte van de douche cabine.

We misten een gedeelte van de douche cabine. Waardoor de grond nat werd Er waren wel nieuwe handoeken opgehangen. Bed opgemaakt. Maar er was niet schoongemaakt.

Veel pech gehad met de kamers, wij zouden niet meer snel teruggaan naar dit hotel

de eerste nacht hadden wij een kamer wat ons deed denken aan een Formule 1 hotel. Lekkage vlekken in het plafond en een douchecabine waar we tegen de muur aan moesten staan om nog wat water te pakken. Nadat we een klacht hadden ingediend kregen we de volgende dag een andere kamer. Met douchen bleek dat er geen druk in de leiding zat en hadden we nog minder water dan bij de vorige douche. Ook bleek de wc niet te werken. Aangezien de technische dienst niet in het weekend beschikbaar was kregen we weer een andere kamer. De derde kamer voldeed meer aan de verwachting maar ook hier was de waterdruk in de douche niet optimaal. Al met al elke nacht een andere kamer gehad, dit is niet echt leuk als je een weekendje weggaat.

het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Goed te doen voor een kort verblijf

Voor een comfortkamer was de kamer te klein, evenals de badkamer. Het was er ook nogal gehorig. De gang naar onze kamer was vrij smal en donker. Onze kamer was aan het eind van de gang, hier was helemaal geen licht, wat het openen van de kamerdeur wel enigszins bemoeilijkte. Over het algemeen kon het hotel wel een make-over gebruiken. Veel donkere en sombere kleuren (bruin/beige). Niet meer van deze tijd.

Het ontbijt was goed en uitgebreid. Het personeel was vriendelijk en de omgeving is er werkelijk prachtig. Het hotel ligt vlakbij het treinstation, ook erg handig.

Goede prijs kwaliteit verhouding

De waterdruk van douche had wel wat meer gemogen .

We hadden een nieuwe kamer alles netjes bedden waren perfect .ontbijt was prima. Op loopafstand van het station.

We hadden een slaapplaats. Daar ging het om.

Te weinig personeel met als gevolg geen tot weinig bediening. Oude zooi. Er is nog niets gerenoveerd. En bij het ontbijt was er de avond ervoor niets voorbereid, zodat de enige dame die er was zich de benen uit de kont moest lopen en het niet alleen aan kon. Zij krijgt van mij een compliment.

De zon scheen

Rampzalig!
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De kamer stonk vreselijk de vloer was verrot het bed was doorgezakt lag in een kuil en tot overmaat van ramp konden we het raam niet openen omdat er een wespennest boven het raam zat. Nee absoluut geen aanrader.we zijn zeer ontevreden en hebben dit ook gemeld. Erg jammer!

2e keer maar voorlopig hier niet meer.

-Hadden me teveel berekend ( €27.80) en dit werd niet opgelost toen ik er naar vroeg. -Ontbijt werd niet op tijd bijgevuld( te weinig personeel-1 pers??) -Schoonmaak van de kamer...

Waardeloos, zijn midden in de nacht naar Groningen gereisd, hetgeen 74 jarigen vermoeiend is.

Communicatie.

Wij zijn er geweest,kwamen voor dichte deur,niemand aanwezig. Een donkere ongastvrij geheel. Ondanks twee keer te hebben aangegeven ( via mail ) dat we laat zouden aankomen op MAASTRICHT ,geen enkel berichtje van hen gehad. Het geheel zag er maar naar uit. Reactie van geulvallei is dat er een kastje was met een sleutel en een code . En dat er betaald moet worden. Dat doen we echt niet!!!!!!

4,5
    Bedompte accommodatie tegen een schappelijke prijs
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De accommodatie leek uit de zeventiger jaren te stammen en de tussenstanden met andere kamers leken erg dun getuige het lawaai

Het was goedkoop en dat was terecht, want het ontbijt was heel goed

redelijk tot goed voor die prijs zijn er betere hotels te vinden

Ontbijt gewoontjes brood helaas niet vers maar diepvries was in de kern nog bevroren, schimmel in de douchecabine, personeel de 1e dag bij aankomst liep te klagen dat ze alleen was en het druk was…. prima dat je dat vindt maar hoef ik niet te weten zoek andere baan als je niet tegen stress kan (zo druk was het nu ook weer niet) van klagen wordt ik als "vakantieganger" niet vrolijker

Locatie prima mooie uitvalsbasis bedden liggen fijn.

Zeer veel achterstallig onderhoud.

Zeer veel achterstallig onderhoud. Hoewel er een renovatie plaatsvind is dat minstens vijf jaar te laat. Douche was krap en niet schoon. Overal was de verf er af, vloerbedekking vol gaten en vlekken. Het gebouw was donker en de gangen krap. Na 23 uur. was de lift buiten gebruik. Wij hadden een “Deluxe” kamer maar daar voor moesten we naar het achterste kamertje van het hotel. De hele sfeer was er een die prima paste in een slechte horror film. Over de geur in de gangen en de ontbijtzaal maar te zwijgen. Wij hebben het ontbijt maar mee naar buiten genomen. Op het terras waren er geen kussens in de stoelen en er was zichtbaar geen aandacht besteed aan de ambiance. Voor €109 per nacht totaal uit balans. In deze staat moet je de prijs aanpassen zodat de verwachting meer bij de werkelijkheid past. Hoewel schoon en heel altijd verwacht mag worden. Uiteraard feedback aan de receptie gegeven. Deze verschuild zich achter de grote organisatie. Jammer. Teleurgesteld in Fletcher. Booking.com graag bijschrift aanpassen dat het hotel steek verouderd is en onder renovatie.

Een teleurstellende ervaring

Een hotel dat duidelijk aan vernieuwing toe is. We hadden een kleine kamer (terwijl dit een comfort werd genoemd), met uitzicht op de afvoerbuis van de keuken. De badkamer was zo klein dat je er onmogelijk samen in kon staan, de lampjes boven het bed waren niet meer dan peertjes, in de muren zaten scheuren en op de gang hing een rioollucht. Ook het ontbijt voldeed niet aan de verwachting, weinig keus en de scrambled eggs waren volledig uitgedroogd. Het personeel deed z'n best, daar ligt het niet aan. Maar het wordt echt tijd dat de eigenaar de boel grondig gaat renoveren.

Helaas niets

Teleurstellend

Kamer, oude meuk Verlichting die niet werkte, ook niet nadat er melding van gemaakt is, slechts 1x handdoeken en ook maar 1 paar. Slechte ventilatie van de badkamer, douchebak spekglad! Radiatoren in de grondverf, veel beschadigingen. Alles een onverzorgde en rommelige indruk.

Ontbijt kon er mee door, beetje onhandig ingedeeld als er tegelijkertijd veel gasten tegelijk iets willen halen Personeel vriendelijk.

Ramp

We sliepen in gerenoveerde kamer was nog. Lang niet af schuren in plafond draden uit plafond douche miste van alles had aangegeven dat ik in valide was. Kreeg een kamer op de 2e etage kon amper met mijn rollator door deuren en gang .en als er nacht iets was gebeurd was ik verbrand of wat dan ook.

Mooie locatie,prima kamer

Het personeel moet wat meer aandacht besteden aan de gasten. Blijfen stoicijns naar het computerscherm kijken als gasten binnenkomen. Hostmanship mag echt beter!

Locatie van het hotel is prachtig

Het was prima zoals het was maar zou deze accommodatie niet weer kiezen
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De douchecabine was stuk, dit kan echt niet vind ik. Verder waren de bouwvakkers op een ochtend al vroeg met het plafond aan het werk op de gangen. Het is een erg gehorig gebouw.

Het ontbijt was prima, personeel vriendelijk

het ontbijt was goed!

Verbouwing, lichte overlast, welke niet aan ons werd gemeld.

het ontbijt was goed! de kamer wat donker en naast een lift., die gelukkig niet overmatig werd gebruikt.

Hotel is aan een renovatie toe. De kamer stamt nog uit de tijd dat De Beatels nummer 1 stonden!

Service. Tijdens ons gehele verblijf alleen de serveerster van het ontbijt gezien. Wij kwamen s'nachts op 02:00 uur aan. Onze sleutel van de kamer lag in een kluisje. Het was nog een heel gedoe om aan de code te komen. Na een drietal pogingen lukte dat uiteindelijk.

Het ontbijt was goed, maar teveel stoelen in een te kleine eetzaal. Constant met de rug van de stoel tegen de buurman aan

Midden in de natuur een fijn verblijf verzekerd.

Toegang van de parking naar de ingang van het hotel. Een grindpad en met een rol koffertje is dat niet echt handig. Bij een vol geboekt hotel is de ontbijtzaal aan de krappe kant.

Gezellig hotelletje, wel een beetje verouderd qua inrichting. Restaurant is zeker goed te noemen en prijs/kwaliteit ook.

Er was weinig keus voor vegetarisch eten in het restaurant en dat is anno 2018 toch wel nodig.

Het ontbijt was heel goed verzorgd. Het onderhouden van de kamer was prima. De locatie is heel goed om te wandelen en redelijk dichtbij het centrum. Personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Knudde

Half 7 smorgens werklieden op dak bezig onze kamer 2 verdieping niet fijn dus . Hotel heeft lift ik ben een rollator Nodig ivm ziekte boek omdat er een lift aanwezig is maar tot mijn verontwaardig kwamen wij om 22.10 uur in het hotel was de lift niet ingebruik moest 4 trappen op. Hotel staat in de omschrijving zijn Open van 8 tm 23 uur avonds. Heb hier overgeklaagd maar mij werd gezegd dat ik dan een benedenverdieping had moeten boeken. Ik vind dit intriest ga nooit meer hier naar toe

Het verblijf in het hotel teleurstellend, Limburg blijft fantastisch!

De kamers zijn gehorig, het hotel is slecht onderhouden, het tapijt ligt er te lang, de badkamer is gewoon oud, de douche is matig, er kwam soms een lullig straaltje uit, als je op de gang loopt dan waan je in een hostel, de kamer is niet veel beter. Er zitten overal gaten in de wanden. Waardeloos..

De ligging is goed

Algemene ruimtes zijn zeer sfeervol.

Klantvriendelijkheid van het personeel en de hygiëne in de kamer. Interieur/ badkamer in de hotelkamers erg gedateerd.

Algemene ruimtes zijn zeer sfeervol.

Vriendelijk personeel.

Wij vonden de Kamer erg Tegen vallen , Klein. gordijnen nodig aan een was Beurt toe .

Wij heb Ben waardering voor de lekkere maaltijden ,die de Kok voor ons heeft bereid , Die waren heerlijk .

Prima ontbijt en super dat we op de dag van uitchecken toch...

Prima ontbijt en super dat we op de dag van uitchecken toch nog konden douchen. A n la ge fietstocht. Ook mochten we de fietsenstalling nog langer gebruiken. Top service!

Top locatie om een paar dagen te onthaasten.

Prima ontbijt, en een heerlijk 3 gangen menu met Limburgs zuurvlees. Zeer vriendelijk personeel. In het restaurant ligt een map met wandelroutes. Wij hebben de kastelenwandeling rond Valkenburg gedaan: een aanrader! Vanaf het hotel loop je trouwens in ongeveer 3 kwartier naar Valkenburg via een prachtige route langs de Geul.

Het ontbijt was prima , de kamers erg verouderd en...

Badkamer zeer verouderd . Schimmel in kit randen . Bed lampen deden het niet zat schuin aan de muur . Buiten gewoon stoffig . Op bed en kast.

Het ontbijt was prima , de kamers erg verouderd en verschrikkelijk stoffig . Douche schimmel in de kit randen . Tapijt vies met vlekken . We zouden niet weer voor dit hotel gaan .

Een sfeervol hotel met zeer vriendelijk personeel.

In de kamer was het koud, het vriendelijke personeel gaf ons extra fleece dekentjes mee. Verder is alles naar wens geweest.

We hebben genoten van het ontbijt.

Personeel aardig, ontbijt en diner prima.

Hotel: vergane glorie.

Personeel aardig, ontbijt en diner prima. Handige locatie met op loopafstand trein naar Maastricht, die elk half uur rijdt. Mooi uitgangspunt voor wandelingen.

we hadden een bed voor een nacht. Ontbijt was echter goed verzorgd.

De hotelfunctie is achteruit gegaan!NB een genius deal en weggestopt in een hoek van het hotel met een moeilijk bereikbare kamer achter veel tussendeuren.Douche kamer met toilet doch onlogisch,separaat in de kamer een wastafel. Comfort is altmodisch en slechte tv functie.Balie en hotelpersoneel nors en niet klantvriendelijk.

Het ontbijt was prima verzorgd .

Prima voor 1 nacht, jammer zo ver buiten het centrum. Erg gedateerd. Bruin is de hoofdkleur.

De badkamer is heel klein en echt jaren 80. Dat kan echt niet meer. WC spoelde als je achter elkaar naar de wc ging niet door. Die had " hersteltijd" nodig.

Ontbijt was prima. Gratis parkeren

Staat als 3sterrenhotel aangeschreven maar is nog geen ster waard

Schoonmaak. Kleine kamers. Comfortkamer gereserveerd maar weinig sprake van comfort. Kruipdoor / sluipdoor hotel. Weinig water als er gedouched lwordt. Gordijnen slecht. Geen haakjes om iets op te hangen. Op kamers schimmel zichtbaar, badkamer zeer gedateerd en kapotte tegels. Voegen smerig.

De lift.

Ik zou dit hotel niet aanbevelen aan vrienden en kennissen.

De vloerbedekking in de gangen was vies-kapot-muf. De kamer was muf-donker. De badkamer was ronduit slecht. Douchekraan viel steeds naar beneden. Schimmel. muf!!! Ontbijt was uitgebreid maar het brood was oudbakken-muf!

De locatie was prima, Vlak bij treinstation en geuldal. Het eten in het restaurant was ook prima.

De warme kamers.

De aanduiding van de achtergelegen parking. Welke ook beter mag ingedeeld worden om het maximum aantal wagens te garanderen. Als uitslaper(s) is de kuisploeg om 10u niet stil genoeg...

De warme kamers. Het ontbijt.