Beoordelingen over Fletcher Hotel Restaurant De Witte Raaf 4-sterren

#14 van de 20 hotels in Noordwijk

6,2

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Deze was goed

De matrassen waren niet goed,veel te zacht. En je mag van een 4 sterren hotel wel verwachten dat er een koelkastje en een waterkoker op de kamer aanwezig is.

Het ontbijt en het vriendelijk personeel.

Goed eenvoudig hotel met prima restaurant.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer (kleine kamer) was zoals aangekondigd klein maar dit is wel héél letterlijk genomen, je kan er amper draaien of keren. Met twee is dit niet te adviseren. De badkamer was ouderwets en zou dringend een opknapbeurt kunnen gebruiken.

Ruime parking, verzorgde inkom en vriendelijk personeel. Ik voelde me welkom en het ontbijt was prima. Ook leuk is dat je bij mooi weer een ruim terras hebt waar je iets kan drinken. Het restaurant biedt trouwens een goede en lekkere kaart en ook belangrijk betaalbaar. Het diner was zéér goed en het personeel was vriendelijk en hulpvaardig.

• Kleine Tweepersoonskamer

Kamers aan de achterzijde niet erg proper en een balkon waar je niets mee kunt . Erg benauwd gevoel zo dicht aan het bos. Bedden zeer slecht.

Ontbijt was goed en personeel erg

Ontbijt was prima.

Zie opm. ontbijt op zondag

Ontbijt was prima. Alleen jammer dat op zondagmorgen de tafels slecht werden afgeruimd, zodat gasten moesten zoeken naar een vrije tafel (buiten). Ook werd er slecht bijgevuld en waren er om 10.00 uur o.a. de kwark etc. al op.

De ligging van het hotel, wij waren dichtbij bij iemand op...

De kamer, 203. Redelijk ruim, zeer matige bedden. Verder was de kamer zeer donker. Anderhalve meter vanuit het raam was er een helling die dicht en hoog begroeid was. Dus uitzicht was nul en kamer heel donker. Op onze dag was het stralend mooi weer, hoe is die kamer als het geen mooi weer is? Voor 1 nacht prima te doen maar langer zou ik er om deze reden niet willen zijn. Ook vonden wij om dezelfde reden deze kamer te duur 119 euro zonder ontbijt.

De ligging van het hotel, wij waren dichtbij bij iemand op bezoek.

De ligging is top, tussen de duinen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kleine kamers, badkamer mocht schoner (lag nog haar in het doucheputje)

De ligging is top, tussen de duinen. Huur fietsjes en je hebt een mooie fietsroute naar noordwijk aan zee. Vriendelijk personeel, behulpzaam. Heerlijke tuin/terras voor en een prima ontbijt

De locatie is uitstekend als je fiets bij je...

Douche in bad niet praktisch. Het ontbijt was 5 jaar geleden exact hetzelfde, prima maar geen variatie. Weinig e bikes...

De locatie is uitstekend als je fiets bij je hebt/gehuurd hebt.

Wij komen niet terug.

Vanuit de beschrijving hadden we begrepen dat het hotel dichter bij het strand zou liggen, maar het is 20 minuten lopen. Kamers zijn klein, er is geen airco en als je de ramen openzet kan in principe iedereen naar binnen klimmen...... Verder viel het restaurant erg tegen. Zowel qua kwaliteit van het eten als qua personeel (wel vriendelijk maar van niets op de hoogte, niet professioneel, gerechten bezorgen bij verkeerde tafels, etc.). Prijs/kwaliteit volkomen uit balans zowel hotel als restaurant

Het ontbijt was prima. Het enige wat we misten was de cappuccino!

Prima eenvoudig hotel.

Afstand tot Noordwijk aan Zee was te groot om te lopen. Fietsen waren niet echt geweldig. Erg rustig s`avonds in het hotel, weinig te beleven.

Keurige ruime kamer en vriendelijke medewerkers.

U moet geen zaken meer doen met booking.

U moet geen zaken meer doen met booking. com ze zijn hoogst onbetrouwbaar in de voorlichting, daar zou je als fatsoenlijk bedrijf geen zaken mee willen doen

Prachtige ligging, erg vriendelijk en welwillend personeel, maar matige accomodatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De (kleine) kamer was zijn geld niet waard. Op onze tweede avond feest tot 1.30 uur onder ons raam. Als we het raam open hadden, konden we niet slapen van de herrie. Bij het gesloten raam stikte je bijna van de warmte.

Uitstekend ontbijt. Zeer vriendelijk personeel

Een hotel om tot rust te komen en tocht redelijk dicht bij strand en andere bezienswaardigheden.

De badkamer is ruim van opzet, een afscheiding (visueel) tussen toilet en wastafel zou aangenaam zijn

Zeer goed ontbijt. Het restaurant is ruim van opzet, weinig hinder van andere gasten. Ruime kamer. In een rustige omgeving welke goed bereikbaar is met de auto

We hebben genoten van ons weekend en het heerlijke eten in het hotel

De deurdrangers van de kamer deuren mogen iets minder strak worden afgesteld s'nachts klapte de deuren nogal vaak hard dicht zonder dat de kamer bewoner er zelf erg in had denken wij. In de laatste nacht hebben wel veel last gehad van rumoerige kinderen die hard op en neer liepen in de gang op de eerste verdieping, wij hadden kamer 226.

Ontbijt en diner waren uitstekend verzorgt en van goede kwaliteit.

Was wat tegengevallen!

Bij binnenkomst al onkruid,voor raam en deur.Badkamer zat vol insecten .Bloemen in de tuin,en op tafels en bloembakken zonder water ofverzorging.En we hadden een balkon wat goed vies was,ook de omheining er van!

Het ontbijt was super.

hadden er erg zin in maar viel dus behoorlijk tegen.

We hadden van te voren aangegeven dat we een hond zouden meenemen. Was geen probleem want het is een huisdier vriendelijk hotel. Daar aan gekomen moesten we nog 15 euro per nacht voor de hond betalen ook geen probleem. Probleem is wel dat de hond nergens in mag dus moet op de kamer blijven of we moeten buiten eten. in het boek je stond dat we ontbijt en diner op de kamer konden krijgen maar was niet waar. Dus hebben niet ontbeten want de hond mag niet mee en ook niet gedineerd in het hotel zelfde verhaal. Gelukkig stuk verderop een tentje gevonden waar we wel konden ontbijten en dineren met de hond. Uiteindelijk zijn we dus weg gegaan uit het hotel eerder dan gepland aangezien we niks konden daar. Zelfs geen geld terug gehad en ik vind dus dat er bij moet komen staan dat de honden alleen op de kamers mogen en dus niet mee het restaurant in en dergelijke. Dus kom hier niet meer terug en heb op die ene dag meerdere klachten gehoord hierover van mensen die dus ook een hond bij zich hadden en in het zelfde tentje als ons moesten ontbijten en dineren. Jammer want de locatie van hotel is goed.

De kamer was op zich wel ok

Aangenaam.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het was bekend dat het een kleine kamer is, maar niet dat deze kamer naast de lift is. Wel gehorig. In het restaurant waren de vensterbanken stoffig, je kon er op tekenen. Dit naast je bord, niet smakelijk!!!! Er waren enkele stoelen in het restaurant doorgezakt, deze zitten beroerd en weer die stof op de dwarsladjes van de poten.

Vriendelijk personeel. Er was iets achter gebleven in het hotel, bij navraag, wist de receptioniste meteen waar ik het over had en zou het opgelost worden. Attent!!

Was verder prima

We hebben zelf aan moeten geven dat we van 1 diner gebruik gemaakt hebben, stond niet op rekening evenals de drankjes van het diner!!! En dit terwijl we dat de avond ervoor nogmaals nagevraagd hadden!

Ontbijt was prima, we hebben 1 diner gebruikt, was ook prima en de kamer was goed.

Onvoldoende toezicht

Trof een ongewenste persoon aan in mijn kamer toen ik even iets ging ophalen. De engels sprekende man was in het bezit van de sleutels en “deed een controleronde”. Gemeld bij de manager die hiervan niet op de hoogte was en meteen in actie kwam. Kreeg de indruk dat dit al eerder was voorgekomen. Persoon niet meer aangetroffen. Gelukkig niets verdwenen. Achterdeur stond open vanwege opruimen na afloop van een beurs. Hotel heeft toegangshekje tot achterliggend duingebied wat inbrekers een prima vluchtweg biedt. Parkeerplaats wordt door jan en alleman gebruikt, waardoor gasten geen plek meer krijgen. Kwaliteit kamers voldoet niet aan prijsniveau.

Ligt mooi aan de rand van de bossen en duinen. Goed ontbijt en diner.

prima weekend uitje
    • Kleine Tweepersoonskamer

We hadden een kleine kamer geboekt. En die was dus ook echt klein. Doen we niet weer.

Locatie prima. Ruime parkeergelegenheid. Goede keuken. Goed ontbijt.

p

Er moet eigenlijk meer worden geinvesteerd in onderhoud. Ik denk dat gasten dan ook terugkomen. De locatie is top. Volgens mij wekelijks tuinonderhoud, tegels schoonmaken en terrassen en balkons netjes maken

Locatie, wandeling in de duinen

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Dank zij het mooie weer hebben wij genoten van de omgeving.

Wat grotere kamer en het was rumoerig (buiten) het restaurant bv stoelen (stekken)erg stoffig. De vloerbedekking kon tijdens het verblijf denk ik wel eens een keer gestof zuigt worden Het eten viel tegen.

De kamer is klein .

• Beoordeeld op: 20 april 2018

De prijs kwalietijd verhouding is niet goed, het is te duur voor wat je ktijgt

De kamers zijn ouderwets en ongezellig.

Er was geen ontbijt bij de kamerprijs van 159 euro inbegrepen. We moisten nog 12.50 euro P.P bijbetalen. Alles was heel koel en onpersoonlijk.

Indien je slecht ter been bent, en geen eigen vervoer hebt,...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Indien je slecht ter been bent, en geen eigen vervoer hebt, Raxi Brouwer aan te raden, 3,5 kilometer na het centrum was voor mij niet te doen, de eerste bushalte is ook een half uur lopen, Fietsen huren echt ideaal en heerlijk om een dagje Noordwijk te verkennen, Wij waren opzoek naar een weekendje rust, dat is zeker gelukt!

Niet voor herhaling vatbaar

Waardeloze "campingbedjes" op wieltjes die alle kanten opgaan, als je je wilt omdraaien piept en kraakt het aan alle kanten en rol je zo een eind weg, echt een afknapper. Door te lage waterdruk bijna geen straal uit de douche of kraan. Douchen is een beproeving, geen genot. Heel klein zielig TV-tje. Verder uitzicht tegen aarden wal. Je voelt je als het ware in een donker hol zitten.

Locatie is prima, lekker wandelen in de duinen en over het uitgerekte strand. Diner was goed, ontbijt was goed, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Ik kom hier vaker zakelijk. Ik hoop dat het de volgende keer beter is.

Het personeel is, over het algemeen, niet georganiseerd, niet betrokken en soms ronduit onvriendelijk. Laat me een iemand een enorme pluim geven, dat is Peter. Peter is ongelooflijk aardig, klantgericht en open. Als dat de standaard in uw hotel zou zijn, zou het prettiger zijn om daar te verblijven. Het bed is heel hard. Dat slaapt niet prettig.

Ontbijt is goed. Kamer was gerenoveerd, dat was mooi.

Prettig en gastvrij hotel

Beetje gedateerd qua inrichting. Hier en daar stukken behang los. Dat kan wel een opknapbeurt gebruiken.

Grote familiekamer. Zeer vriendelijk personeel. Rustig hotel. Mooie uitvalsbasis voor bv Scheveningen (Afas circustheater)

Ontvangst mag wel vriendelijker we waren rond 11.30u melde dat we er waren en er werd gelijk gezegd ukunt niet inchecken de kamers zijn niet klaar ik vroeg hier ook helemaal niet naar ! Wilden koffie drinken na een rit van 2 uur moest op zoek naar personeel .

Prima ontbijt

Mooie locatie aan de rand van de duinen.

De badkamer is aan renovatie toe (ouderwetse tegels maken niet uit, maar zwarte schimmelplekken in de voegen tussen de tegels hoor je niet terug te zien in een hotel).

Mooie locatie aan de rand van de duinen.

Het was oké.

De kamers zijn echt gedateerd en de bedden staan op wielen...

De prijs, want ons ging het puur om het overnachten en dat onze hond met ons mee kon. Ontbijt en diner etc. hebben wij aan het strand gedaan.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Wel ok
    • Kleine Tweepersoonskamer

De deuren als die dichtvallen maken een giga kabaal en de badkamer is meer aan vernieuwing toe

Het ontbijt en de rustige kamer aan het eind van de gang

Goed voor een nacht om de zee en de natuur te bezoeken.

Verouderde kamer. Behang los, wasbak niet goed vast aan de muur, bank vies. Minibar leeg Verwarming uit en ijskoud op de kamer Stoelen in ontbijt zaal door gezeten.

Gratis upgrade naar familie kamer.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Ach voor twee nachten was het best wel om door te komen maar blij werd ik er niet van !!!!!!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Een heel klein éénpersoons kamertje direct naast de erg lawaaierige liftschacht die de hele nacht wordt gebruikt. En het eten ( diner ) was zeer matig van smaak.

Uiteraard de ligging en de bereikbaarheid en de parkeerfaciliteiten

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Het ontbijt was prima verzorgd
    • Kleine Tweepersoonskamer

In de avond Op zondag ging de bar al heel vroeg dicht rond 9:30 ook al stond vermeld dat de bar open zou zijn tot 11 uur Er was een medewerker aan het werk die zei dat hij alles tegelijk moest doen en alleen en daarom vroeg de kassa ging tellen veel mensen waaronder ik zelf vonden dat zeer onprettig

Het ontbijt was prima verzorgd

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Heerlijk weekendverblijf gehad.Een aanrader

douchen in bad is minder en ook de straal was zwak en men moest bijna tegen de muur gaan staan om lekker te douchen.

heerlijk ontbijt en de lounche ruimte met de openhaard waar ook de hond mocht liggen was super.Vriendelijk en vlot personeel ongeacht hun functie.Mooie locatie en een plek om nog eens naar toe te gaan.We denken dan aan een voor- of zomer weekend.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Ontspannen sfeer en daardoor heerlijk gewerkt maar ook bijgekomen tijdens dit lange weekend

Op de site kon ik niet vinden of er een fohn aanwezig was, deze is aanwezig, voor degenen die het interesseert! Helaas was het koffie-apparaat defect bij het ontbijt. Geen geliefde espresso dus, wel een kan met normale goede koffie welke niet aan mij besteedt is. Het gekookte water was onvoldoende zodat er tijdelijk ook geen thee was, dus een droog ontbijt:)

Fijne rustige sfeer, mooi gelegen en hele fijne stevige matrassen. Het eten is heerlijk en voor groentenliefhebbers zijn ze flexibel genoeg om bij te bestellen.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Kamer was prima
    • Kleine Tweepersoonskamer

De te vroege sluiting van de kassa in de bar deze ging half 10 dicht en de bar zou open zijn tot 23.00 uur Aanwezige barman liep te klagen dat hij alleen was en dwingen om half 10 af te rekenen Was raar verhaal

Kamer was prima

ik zou het niemand aanbevelen.

zie hierboven

ontbijt was goed maar prijzig. receptie luidruchtig. kamer zeer onpersoonlijk en sfeerloos. oudbollig. te weinig parkeerruimte voor gehandicapten. parkeerruimte overkant onverlicht en levensgevaarlijk. te weinig stopcontacten 1 in iedere kamer.

Op tijd voor de afspraak

De kamer is wel gedateerd, maar prima in orde. Douchen in bad vind ik ook nooit zo lekker.

We waren hier een nacht om de volgende ochtend niet in de file te staan. We kwamen de avond ervoor laat aan vanaf huis. De locatie was prima voor dit doel. Aardig personeel bij in- en uitchecken. De volgende morgen prima op tijd waar we zijn moesten.

Beste verblijf in Noordwijk als duinwandelingen op het programma staan

Prijs en kwaliteit waren in zeer goed evenwicht zodat er niets was wat ons tegenviel. Het voldeed geheel aan onze verwachtingen

zeer uitgebreid ontbijt; hebben ervan genoten. De ligging is geweldig voor gasten die graag wandelen. Vanuit het hotel direct de duinen in, kan niet beter. Met de hond was het geweldig om hier te zijn.

Was voor herhaling vatbaar.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bij het ontbijt was de verloopdatum pindakaas kuipje overschreden. Had ik ook aan de bediening kunnen melden. Is verder geen probleem.

Goede ligging en vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Teleurstellend. Zou makkelijk wat van te maken zijn

Geen info bij de receptie alleen de betaling. Geen welkom gevoel geen extra service geen babbeltje niks. Geen waterkookapparaat op de kamer.te basic voor de prijs. Vergane glorie gevoel. Personeel moest ik roepen om een kopje koffie te bestellen in de lounge. Geen uit zichzelf oplettendheid van het personeel. Hoorde een ouder echtpaar ook zeggen dat was eerder wel anders. jammer.

Het bed was ok.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Voor de rest was alles o.k.

Uitzicht buiten dr kamer was goed maar we keken tegen een muur aan.

Was goed zo als het hoort Alle soorten beleg en yogurt En omelet en gekookte eieren enz enz.uitzicjt

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Denk aan de gast.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Te kleine kamer voor 2 personen. Denk dat de kamer van oorsprong een 1 persoonskamer is geweest. Veel personeelsleden hadden niet echt aandacht voor de gasten. Nachtportier was wel gastvrij!

Ligging prachtig aan bosrand. Wandelafstand van de zee.

Voldoende

Kamers worden in het oude gedeelte per kamer gerenoveerd

Ontbijt was goed, jammer dat je dit apart moet betalen, liever inclusief, personeel erg aardig

Vergane glorie aan de rand van een prachtig natuurgebied.

Helaas zaten wij in een ouder deel van het hotel (te bereiken buitenlangs, via overdekt pad) waar het in hal erg onfris rook. Kamer en hal hadden iets van vergane glorie. Kapotte tegels in badkamer, los zittende toiletbril, tissuehouder die ui zijn houder viel, föhn die niet werkte, lage waterdruk douche, lekkend douchescherm en belabberde hoofdkussens. Oud meubilair. Bediening in de bar liet te wensen over, werden aan ons lot overgelaten. De enige die er wel oog voor had, had net zijn dienst er op zitten. Hapjes waren niet bijzonder. Ander personeel deed soms net iets teveel zijn best (ongemakkelijk) of kwam niet oprecht over. En werkbesprekingen houd je niet in de bar waar gasten bij zitten (ook niet fluisterend)

De locatie van het hotel is geweldig als je van wandelen in de duinen naar het strand houdt. Meteen vanaf de parkeerplaats is er een prachtige wandeling van ong. 22 minuten naar het strand. Prachtige natuur, fijne wandelpaden. Wel hele steile klim door mul zand om bij strand te komen. Verder kon je wel zien dat er hier en daar wat verbouwd was, maar faciliteiten en sanitair waren hier duidelijk niet in meegenomen. Kamer rook wel lekker fris en we hadden prima balkon en veel privacy.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Alles was smerig. Zelfs de toilet lag strond in toen ik voor t eerst binnen kwam. Andere kamer gekregen maar ook daar een dooie mot in t kozijn en wc en bad niet schoon. Alles binnen is oud. En het ruikt heel muf.

De locatie, echt bij t strand.

Verder wel goed.

Het ontbijt. Het ontbijt was best prijzig. Weinig keuze in koffie en geen gebakken eieren. We kregen een ongevraagde upgrade, van een kamer met douche naar een kamer met ligbad. Ik vind dat géén upgrade. We moesten ook echt tot 15.00 uur wachten voor we konden inchecken.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Dankzij het mooie weer, de omgeving en het goede ontbijt was het goed toeven.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Zeer kleine kamer, nauwelijks tot geen beweegruimte. Het bed bleek bij aankomst niet correct opgemaakt: het leek alsof iemand even had uitgerust op het reeds opgemaakte bed. Wij hebben dit gemeld en kregen wel ter compensatie een drankje aangeboden De geluidsisolatie vonden wij slecht: we volgden tot laat in de avond de voetbalwedstrijd op tv van de kamer naast ons.

Het ontbijt 's ochtends buiten in het zonnetje

De locatie en de rust in het hotel

Dat er op de kamer niet de mogelijkheid was om even n kopje thee of koffie te maken en er verder niets te drinken was op de kamer

De locatie en de rust in het hotel

het was goed toeven

dat de badkamer niet helemaal schoon was,even de kidranden en de gaatjes opvullen wat antikal in de hoekjes dat de kalk weg is,dan zou het er al beter uitzien

De omgeving

Mooi, rustig hotel in mooie omgeving

Dat er om 21.40 geen koffie kon worden geschonken omdat het koffie apparaat werd schoongemaakt

Wij hebben geen ontbijt besteld, omdat we dit voor een buffet ontbijt een te hoge prijs (16.= p.p) vinden. Dit geldt voor meerdere Fletcher hotels.

Prima hotel, maar geen 4 sterren en dus te duur.

Inrichting van de kamer is gedateerd, zeker geen 4 sterren waard. De ligging van het hotel ten opzichte van de Noordwijkse boulevard viel wat tegen, daar hadden we ons op verkeken. De receptie meldde 20 minuten wandelen naar Noordwijk; dit bleek 40 minuten straf doorlopen te zijn.

Ontbijt was prima.

De accomodatie van buiten beloofd veel, maar onze kamer maakte dat gevoel niet waar.

De ons toegewezen kamer is voor twee volwassenen te klein. Er was maar een kleine kast voor kleren, waardoor mijn kleren noodgedwongen in het koffer bleven. Door plaats te nemen aan de tafel naast het bed kon niemand meer in of uit de kamer. Dat zegt genoeg over de kamergrootte. De kamertemperatuur loopt bij mooi weer snel op, maar neemt 's nachts nauwelijks af. Dan is het 's nachts te warm om te slapen. De badkamertemperatuur lag continu enkele graden hoger dan de kamertemperatuur. De badkamer-inrichting is niet meer van deze tijd. Dit gevoegd bij de temperatuur nodigt de badkamer niet uit. Ten slotte het uitchecken. Totaal geen interesse hoe ons verblijf is geweest. Eigenlijk ongezellig afscheid.

De ligging en de parkeermogelijkheden voor auto en fiets. Ten slotte de aardig en altijd vriendelijke meneer van het ontbijt. Dit soort mensen geven het hotel een meerwaarde (jammer genoeg was hij de enige).

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Goed geslapen

Wat gedateerd

Is wat gedateerd, maar wel schoon, hygiënisch en vriendelijk personeel. Tevens perfecte locatie qua omgeving, 10 minuten wandelen naar 't strand. Ontbijt en avondeten waren ook prima en goed verzorgd

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Prachtige ligging,maar het hotel heeft een enigszins oubollige inrichting?

Geen Koelkast,balkon met uitzicht meteen op een heuvel,dus geen uitzicht ,glazen ipv kartonnen bekers,bij het douchen liep de badkamer onder water,schemerlamp was stuk

Ontbijt goed,vleeswaren en kaas matig,

Er was savonds een feest waar we pas bij aankomst over...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Er was savonds een feest waar we pas bij aankomst over geïnformeerd werden. Veel geluidsoverlast tot laat, muziek ging niet zachter zoals afgesproken.

goed voor één keer
    • Kleine Tweepersoonskamer

Piepkleine en bloedhete kamer, bruidloft aan de gang en veel disco-lawaai tot half-één 's nachts, maak een keuze of partycenter of hotel

Vriendelijkheid personeel en de publieke ruimtes

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Ik voel me in de maling genomen

Wij boekten de comfortkamerdacht ik Opbevestigingsbrief stond de luxe ke amer Maar......Het bed was erg hard. Het dekbed veel te warm voor de zomer De vulling van dekbed geklonterd van het vele wassen? De LUXE badkamer had scheuren in de tegels bij het bad Het fineer van de badkamerdeur was aande onderkant afgebrokkeld.De verwarming verroest Hetcomfortabele meubilair bestond uit twee groezelige (eetkamer) ? Fauteuiltjes en een piepklein tv tje.Het balkon vol spinrag vogelpoep en een vuile vloer. Wanneer je even naar buiten liep waren je schoenen vies enliep je vervolgens binnen op een zanderige vloer

Het ontbijt was goed Het personeel was vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Fantastische ligging, mooie begane grond (entree, restaurant...

Kamers vallen tegen bij de buitenkant en begane grond. Verouderd, sanitair daardoor niet meer schoon en van deze tijd, doorzakkend bed

Fantastische ligging, mooie begane grond (entree, restaurant, bar, terras, tuin)

Een geweldige ervaring!

Niets viel tegen, heb wel een opmerking. Denk aan gezinnen, (voor kinderen)op het open grasveld iets creatief te creëren

Ontvangst was zeer goed. Hebben met de receptioniste de kamer bekeken en na overleg van mijn boeking 'De kamer toegewezen gekregen wat in de boeking stond aangegeven." Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zowel het gebruik van de bar, ontbijt en diner van het keuze menu. Mijn opmerking (naast andere gelezen reviews) dat er gewerkt is aan renovatie. Er valt nog wel wat te doen, o.a. aan tuin en buitenwerk, met vertrouwen, dat ook dat eens een beurt krijgt. De accommodatie is goed, omgeving geeft genoeg mogelijkheden, o.a. fietsen, paardrijden, wandelen, over heerlijk de wijd uitgebreide duinen en naar het strand. Kortom het was een leuke ervaring en best goed toeven in het Hotel.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Het hotel ligt op een mooie locatie.

Kamers zijn klein en waren heel erg benauwd. De dagen voor onze aankomst was het buiten erg heet, maar tijdens ons verblijf was het buiten 19 graden. Het raam stond dag en nacht open, maar het bleef veel te warm. De douche is oud. Met schimmel rond de douchebak

Het hotel ligt op een mooie locatie. Je kunt er fijn buiten zitten Goeie huurfietsen

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Lekker geslapen op de bovenstaande minpuntjes de naaste omgeving is perfect

- Schimmel in de badkamer terwijl er voldoende middelen voor handen zijn om dit weg te werken - Kamer klam (vochtig) kleren s'morgens klam - Balkon deur was open niet op slot - Geen informatie over hotel of naaste omgeving _ In het bad was niet te douchen te smal, glibberig en douche niet goed afgesteld

Ontbijt was perfect alleen een beetje vroeg afruimen 10:00 uur

duin wandeling op een hete zomerdag voor ouderen.Wij zijn 91 jr en 85 jr en hebben 2 dagen 1/ 30 min
    • Kleine Tweepersoonskamer

1 enkel onderdeel van het menu n.l. de surprise van de chef-kok .

gastvriendelijkheid van hele team ( receptie,service,horeca-personeel, maaltijden ) kortom : voor ons helemaal top

De ligging van het hotel.

De kamers waren behoorlijk gedateerd.

De ligging van het hotel. Een gezellig terras met zitjes. Prima fietsen die gehuurd konden worden. Het vriendelijke personeel. Prima bedden.

Doode muis bij ingang!

Doode muis bij ingang! Ontbijt 10 keer werd er aan je gevraagd wat je kamer nummer was.versleten Fletcher vlaggen. Gaten in het parkeer terein, gras veel te lang, buxus bollen niet geknipt, bloembakken aan balkon scheef. Borden van het ontbijt vies! Kortom viel tegen allemaal. Onverzorgt terwijl het zo mooi kan zijn!

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Viel tegen niet voor herhaling vatbaar.

Deprimerende donkere kamer met gedeeld balkon. Het diner viel erg tegen. Meer dan een uur op het hoofdgerecht moeten wachten zonder enige toelichting. Men liep ons voorbij of wij niet bestonden. Bij het ontbijt werd niet gecontroleerd of je het juiste kamer nummer opgaf. Ons werd meegedeeld dat wij al geweest waren. Pijnlijk niet leuk.

Goede uitvalsbasis voor bloembollenvelden, duinen, strand en zee.

Fout in de factuur.

De locatie tussen de bloembollen (Keukenhof 15 minuten met de auto) en het duinengebied met de zee (strand 15 minuten lopen). Uitstekende keuken.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

was kortbij Keukenhof reden van logement
    • Kleine Tweepersoonskamer

asperge soep was in menu , had graag die soep gegeten bij een a la carte gerecht

was kortbij Keukenhof reden van logement wandeling in de duinen was prima

Prima accomodatie in combinatie met Soldaat van Oranje en met de fiets te doen 11 kilometer.
    • Kleine Tweepersoonskamer

1. Uitzicht vanuit kamer op tuin was niet het geval, zoals aangegeven bij Booking.com (kamer 127). 2. Afstand naar strand is 22 minuten lopen ipv ...

Ontbijt was prima en de omgeving was ook mooi.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Een mooi verblijf tijdens de bloeiende bloembollen in de regio
    • Kleine Tweepersoonskamer

De doorgang naar de kamers via de feestzaal is nogal koud en saai. Bij een lang verblijf het gemis aan zon van wegen het hoge duin voor de kamer op het gelijkvloers

De rust en het lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Snel naar moderne badkamer

Kamer is prima maar de badkamer moet heel snel gemoderniseerd worden of in ieder geval moeten de kitvoegen vervangen worden. Deze zijn NIET schoon!

Locatie, ontbijt, personeel,kwaliteit van het diner

Het geheel mag best een likje verf hebben. De entree is ok maar daarna kom je toch veel achterstallig onderhoud tegen. Met name de badkamer is een afknapper. Hoog instapbad om te douchen, moeilijk om in en uit bad te komen, tegelwerk, kitwerk !! Voor oudere gasten is het bad echt gevaarlijk. Weinig waterdruk van de douche bovendien. De 4-sterrenstatus wordt waarschijnlijk behaald door de ligging.

Locatie, ontbijt, personeel,kwaliteit van het diner

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Heerlijk uitgeruste

Kamer was gedateerd. Het terras bij de kamer was aftands. Vervelend dat de bedden rijden als je er op gaat zitten of opstaat.

Het eten was prima,alles was schoon en de omgeving prachtig.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Een badkamer, die erg onfris rook.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Een badkamer, die erg onfris rook. En met een kleine kamer versta is iets waar je in elk geval aan beide kanten het bed uit kan en niet over je partner heen moet klimmen

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Personeel erg vriendelijk en gezellig, hotel gezellig,...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Algemeen was het hotel niet goed schoon, alles vol met vlekken, kruimels op de grond. De hotelkamervloer was echt smerig. De lakens zaten onder het zwart toen ik met mijn blote voeten in bed stapte!

Personeel erg vriendelijk en gezellig, hotel gezellig, ontbijt erg lekker.