Beoordelingen over Fletcher Hotel-Restaurant ‘s-Hertogenbosch 4-sterren

Burg. Burgerslaan 50, 5245 NH Den Bosch, Nederland

#17 van de 19 hotels in Den Bosch

Prima gegeten.

De airco werkte niet echt. Elke dag schone handdoeken is niet nodig. Er hangt een sticker handdoek op de grond = nieuwe handdoek maar we kregen ze gewoon elke dag. Er lopen 's avonds ratten tot aan de voordeur. Ze schieten weg als je naar buiten komt. Zit je echter rustig te roken, dan komen ze weer terug.

Prima gegeten.

Gezien de prijs die wij moesten betalen lagen onze verwachtingen een stuk hoger!!!

We hadden dit hotel geboekt op basis van de fotoos met terras aan het water.Daar word op de site ook uitgebreid reclame voor gemaakt. Eerste avond was terras gesloten ivm ABBA event en later kon je er wel zitten maar daar is geen bediening. je moest ook helemaal om het hotel heen lopen om er te komen. waarom geen deur maken naar terras/ Zonde! Dan maar voor op het terras zitten met uitzicht op de snelweg en de bouwput van Mc Donalds. Ws was het te druk want er was geen bediening op het terras en al de vuile afwas bleef op de tafeltjes staan. Pas na klagen van 1 van de gasten werd de boel door 2 niet blije dames opgeruimd. Ook liepen er ratten bij de ingang van het terras en zat de gevel onder de spinrag en levensgrote spinnen. Dames die daar onder zaten zijn griezelend naar voren geschoven!! Zeepdispenser op de kamer was ipv met zeep met water gevuld en toen ik hem opendraaide zat hij ook nog vol met schimmel. De airco gaf snacht alleen lawaai maar geen koelte.

Ontbijt was basic, niet genoeg tafels gedekt zodat we zelf een tafel moesten afruimen en bestek en placemat ophalen.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Prijs/kwaliteitverhouding was echt teleurstellend. Krappe kamer voor te veel geld. Smal bed met weinig ruimte er omheen. Gedateerde inrichting, vooral de douche en het toilet. Tijdens het ontbijt ontbraken producten, omdat ze niet of te laat werden aangevuld. Hierdoor slechts een karig ontbijt voor te veel geld.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Uitzicht op snelweg

Wat een afschuwelijk hotel. Verblijf ieder maand ivm werk op verschillende locaties in hotels maar dit is het slechte hotel waar ik ben geweest. Slechter dan een HOSTEL. 1. Hygiene? Een 0 2. Eten? 0 3. Personeel? 0 4. Airco? Stuk 5. Tv? Loopt vast 6. Bedden? Kraakgeluid En dit moet een 4 ster fletcher hotel zijn? Ik geef ze een 0 !

Uitzicht op snelweg

Ontbijt was prima, kamer was netjes.

Airco op de kamer functioneerde niet. Bij afrekening bleek dat er te hoge kosten waren gerekend voor het diner (twee verschillende kaarten met gelijke menu's maar verschillende prijzen). Dit is uiteindelijk wel gecorrigeerd.

Ontbijt was prima, kamer was netjes.

Bedden waren heerlijk, in en uit checken ging snel, prima...

Badkamer gedateerd, veel te weinig personeel in het restaurant waardoor lang wachten op drank, eten verkeerd geserveerd, moesten zelf naar de bar lopen om te bestellen en de bon klopte nog niet voor de helft! Als je van te voren weet dat er een evenement in de buurt is (in dit geval foute party) moet je hier echt veel beter op voorbereid zijn! Deel personeel alsnog erg vriendelijk, ander deel snapte er duidelijk weinig van en konden de drukte niet aan!

Bedden waren heerlijk, in en uit checken ging snel, prima schoon, ruime kamers! Zowel diner als ontbijt waren prima! Lekker terras achter met uitzicht over water!

Slechte hygiëne van het bed, geen behulpzaam personeel. Geen fijn verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Bij ons is er iets gestolen voor de neus van de receptionisten en het hotel heeft er niks aan gedaan ons enigszins te helpen/gerust te stellen inzake deze situatie. Camerabeelden zijn heel toevallig van dat tijdstip niet terug te vinden. De rest is natuurlijk nog wel terug te zien. Kamers werden niet goed schoongemaakt. Vieze lakens werden teruggezet. Lunch leek snel in elkaar gezet te zijn door een 8-jarige. Rommelig, niet smakelijk en deels aangebrand, deels zompig. Op schamele excuses na van het personeel heb ik geen nieuw gerecht gekregen of een compensatie. Slechte ervaring voor ons als wereldreizigers.

Perfecte locatie naast de Mcdonalds. Aangezien het eten niet eens gemiddeld te noemen is.

1 grote amateuristische bende

We kwamen om kwart over 4 in het hotel. 1 receptioniste was vrij, maar kon blijkbaar niet alleen mensen inchecken. Na invullen van mailadres kwam de uitleg. Meneer gaf aan dat de kamers nog niet klaar waren, dat we een half uurtje moesten wachten. We kregen een welkomstdrankhe, maar pas na een kwartier kwam de bediening opdagen. Na een half uur weer terug naar de receptie. Ze konden mij niet vertellen wanneer de kamer klaar was, het kon wel half 7 of zelfs half 8 worden, maar dat was volgens de receptionist een "zaak tussen jou (geen u blijkbaar) en de housekeeping" Pardon? Sinds wanneer is het probleem van het hotel mijn probleem geworden. Weer terug naar onze tafel.. Ondertussen was het al half 6 en was de kamer nog steeds niet klaar. Op hoge poten naar de receptie gegaan en gevraagd waar de leidinggevende was, want dit was abnormaal. De receptioniste werd erg boos, zei dat ze geen contact kreeg met de housekeeping, dat er in het weekend nooit leiding is (hoezo niet?) en dat ik maar moest wachten. Om kwart voor 6 was er een kamer vrij, maar niet de kamer die wij oorspronkelijk hadden geboekt. Ook daar weer discussie over en de receptioniste werd weer boos. We bleven staan waar we stonden en om kwart over 6 was er eindelijk een kamer bijna klaar en kregen we een sleutel mee. Aangekomen in onze kamer was de housekeeping nog bezig. Van haar moesten wij wachten en mochten wij absoluut niet verder komen. We hebben haar zowat de tent uitgegooid, zo vol frustatie zaten wij. Direct naar beneden naar het restaurant, 4 jonge meiden stonden bibberend achter de bar, 1 man rende heen en weer. Het was onrustig in het restaurant. Hele groepen zaten er al een uur en waren nog niet geholpen. Pas 3 kwartier later kregen we, nadat we zelf naar de bar moesten lopen voor een kaart, eindelijk een drankje. Ondertussen was er een meisje van een groep zelf achter de bar gedoken om drankjes te maken en waren een aantal mannen de keuken ingedoken, waar het eten bleef.

Goed ontbijt

Met het warme weer super fijn om een airco te hebben, verder...
    • Driepersoonskamer met Bad

stopcontacten en een televisie die het niet deed. Verder zilvervisjes in de badkamers.

Met het warme weer super fijn om een airco te hebben, verder ook lekker gegeten.

Vriendelijke ontvangst bij de receptie, de kamers waren...

De badkamer is wel wat verouderd vergeleken andere hotels. Ontbijt kost 16 euro per persoon.

Vriendelijke ontvangst bij de receptie, de kamers waren basic maar met een goed bed.

Prima, wel wat meer aandacht voor de hygiëne.

De kamer was niet schoon. Stof en haren op de vloer. Duidelijk vlug even met een zwabber en vochtig doekje 'aangeraakt'. Dat voelt minder gastvrij. Leuk om een koffiemachine op d kamer te zetten. Zorg dan wel dat de kop en schoteltjes schoon zijn. Ik ben een kwartier bezig geweest met die schoon te maken.

Perfecte uitvalbasis voor een bezoek aan de stad 's Herthogenbosch. Het hotel ligt dicht bij de snelweg, waardoor het vlot aan te rijden is. Binnen merk je niets van het voorbijrazende verkeer. Het is stil. Zelfs met een raam open!

Het was voor 1 nacht te doen!
    • Driepersoonskamer met Bad

Het hotel is sterk verouderd. De badkamer was niet schoon er zit schimmel in. Er is geen stopcontact bij een spiegel in de buurt niet handig voor dames die een krulborstel willen gebruiken. Bij het eten vroeg ik om een glas water bij de wijn. Ik kreeg een half glaasje water en het tweede glaasje moest ik twee keer om vragen.

Het personeel was vriendelijk

Het ontbijt perfect verzorgt

Onze kamer was absoluut niet schoon. Stof duimdik op lanparmituteren en bedranden. Heb van schrik maar niet meer onder het bed gekeken

Het ontbijt perfect verzorgt

Ratten liepen over terras .
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Diner en ratten op terras. Vlees 2 keer 21 euro betaald en kei hart terug gegeven en kreeg er niets anders voor...

Ratten liepen over terras . Vlees was zo taai en niet te eten en we kregen geen ander omdat ze niet konden zeggen welke kok het gebakken had.

Ontbijt was goed wat je voor die prijs ook mag verwachten.

Prijs kwaliteit verhouding kamer. Kamer stoffig , douche veel kalkaanslag.De gang mocht ook wel gestofzuigd worden. geen zeep champoo of douchekapje aanwezig.Is dit een 4 sterrenhotel?

Ontbijt was goed wat je voor die prijs ook mag verwachten. We kregen in de eerste instantie een kamer die niet schoongemaakt was,daarna een andere kamer gekregen aan de zuidkant met zicht op water.

Helaas voor ons een tegenvaller.

Verblijf van 2 nachten. Onze melding dat we de 1e avond kopjes hadden met lippenstiftafdruk er nog op werd als mededeling aangenomen. Niks in de trant van ‘sorry, excuses, wat vervelend, het zal niet meer gebeuren’, oid. De theezakjes werden na gebruik niet aangevuld, vuilnisbakjes werden niet geleegd. Rommelig ontbijt.

Ging om een overnachting met een gezellige avond, maar de bar ging dicht en we moesten weg
    • Driepersoonskamer met Bad

personeel en receptie waren niet op de hoogte van elkaars handelingen, tot 2x lang moeten wachten en tot 2x toe dezelfde fout. Zeer veel tijd van ons afgenomen en dan zegt de barman: "ik had allang thuis kunnen zijn"... dat viel echt verkeerd bij mij/ons

goed ontbijt en goed diner

Het ontbijt was zeer goed, een zeer goede koffie en je kan...

De TV deed het heel slecht, viel regelmatig weg. De ontvangst was cool. Er werd mij gewoon gezegd U kaart doet het niet, terwijl het gewoon hun terminal was. Na 4 pogingen ging het door, maar geen verontschuldiging.

Het ontbijt was zeer goed, een zeer goede koffie en je kan er rustig ontbijten. Ruime en gratis parking

Jammer kwaliteit/prijsverhouding
    • Driepersoonskamer met Bad

De hygiene in de kamer, grote laag stof, plastic zak over de brandmelder, lepeltjes onder plak en stof en op 1 van de kussenslopen zaten rode vlekjes (leek op bloed) en nespresso cupjes waren van de Lidl, niet persee erg maar als je naar de prijs van de kamer kijkt is dit wat karig.

Personeel was super aardig en gastvrij. Waren er maar 1 nacht dus verders niet veel van het hotel gebruik gemaakt.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Jammer van de warme kamer.
    • Driepersoonskamer met Bad

Diner gereserveerd voor 18.00 uur. Lente menu besteld en voorgerecht kregen we 50 minuten later. De rest kwam niet sneller. De temperatuur op de kamer, was veel te warm. De airco werkte niet.

ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Te commerci , jammer ,,we waren te vroeg gekomen , we hebben...

Te commerci , jammer ,,we waren te vroeg gekomen , we hebben geluncht , gewacht ; toch nog 10 minuten voor 15.00 ; toch ze zeggen de Kamer is nog niet klaar , ha ha wel vriendelijk gezegd ;,

Wij hebbben pas om 22u kunnen inchecken omdat er een dubbele...

Wij hebbben pas om 22u kunnen inchecken omdat er een dubbele booking was op onze kamer. Hierdoor kregen wij ook een ander type kamer. Wij waren 2 koppels met 3 kinderen jonger dan 3 jaar dus tot 22u moeten wachten op onze kamer terwijl wij er waren om 18u is onaanvaardbaar. Wat krijgen wij in de plaats een bonnetje voor een gratis drank, wat zijn we daarmee? Geen korting voor restaurant, geen extra aandacht van het personeel voor onze kinderen. Ronduit zijn wij absoluut niet tevreden.

Gezien prijs/kwaliteit verhouding een tegenvaller
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Luxe kamer met bad geboekt maar kregen een kamer met douche (is wel gecorrigeerd). Bad bleek vervolgens fors beschadigd en de douche werkte vrijwel niet, dun slap straaltje en water werd steeds koud en (te) warm. Geen minibar aanwezig in een luxe kamer ??

Mooie opzet van het hotel, ligging van de terrassen aan de achterzijde, ontbijt prima en vriendelijk personeel.

prima hotel, lekker ontbijt,

ik zou een inloopdouche prefereren voor een bad met douche..... volgende keer beter als voorkeur aangeven denk ik.

prima hotel, lekker ontbijt, groot comfortabel bed.

oke maar een herhaalbezoek zou ik niet direct overwegen.

Ontbijt was prima. kamers eenvoudig. badkamer verouderd. schimmel in badkamers. terras buiten zwaar onderkomen, meubilair oud. vuil terras, overal peuken en onkruid tussen de tegels. meubilair stond schots en scheef. Kortom: gewoon niet goed en netjes bijgehouden. je verwacht meer van een hotel.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Ontspannen verblijf

Een dag geen schoonmaak geweest in de kamer en moesten daarom bij late thuiskomst ‘s nachts zelf vragen naar schone handdoeken voor de volgende ochtend

Ontbijt fietsenstalling vriendelijk personeel

Vreselijk qua geluid, service slecht en erg gedateerd

Ik vond dit hotel helemaal niks. De tekst op Booking doet denken dat je in de natuur zit, maar niets is minder waar; je zit aan/op de snelweg en hoort in de kamers dag en nacht de auto's voorbij zoeven. Dit hotel is namelijk zo gebouwd dat bijna alle kamers aan de voorkant of zijkant gelegen zijn. Ook als je alleen het luchtrooster open hebt staan hoor je het verkeer. Daarom vroegen wij een nieuwe kamer met minder lawaai, maar toen kregen we er een 2 deuren verderop, dezelfde kant van het hotel dus. Toen ik voor de 3e keer naar de receptie ging kregen we eindelijk een kamer aan de binnenzijde van het hotel. Dat was beter, maar daar stond 's ochtends dan weer om 6 uur een vrachtwagen in en uit te laden! Dit hotel snapt duidelijk niet wat ze verkopen: nachtrust. Verder vergaten ze onze kamer schoon te maken. Toen ik daar 's avonds bij terugkeer wat van zei, kregen we wel schone handdoeken, maar vergaten ze verder dat het ook prettig is als je nieuw toiletpapier krijgt. Kortom, geen aanrader.

het ontbijt was lekker en de bedden lagen goed

Degelijk hotel op mooie locatie aan het water.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was wel compleet maar oogde wat saai. Geen zeepjes, designkussens of lekkere stoelen. We hadden al de luxe kamer geboekt iov de standaard kamer.

Mooie locatie aan het water met een mooi groot terras met lekkere launchbanken. Overdekte fietsenstalling met voldoende oplaadpunten voor de e-bikes.

Accomodatie is prima, alleen het personeel is erg onvriendelijk. Je voelt je niet echt welkom.

Personeel aan de balie en in de bar was erg onvriendelijk. Toilet in de lobby was volgens de controle lijst 2 dagen niet schoon gemaakt (was ook te zien). Bij de handdoekenwissel niet voldoende schone handdoeken gekregen. Voor 4 vuile handdoeken kregen we er slechts 2 terug. Knopjes van de bedlampjes zijn moeilijk te vinden. Daar hebben we meerdere gasten over gehoord. Kamer. Met name de onvriendelijke ontvangst is voor mij de reden om de volgende keer een ander hotel te zoeken.

Ontbijt was prima. Kamer was ok.

door omstandigheden was de kamer niet schoongemaakt en waren...

door omstandigheden was de kamer niet schoongemaakt en waren de handdoeken niet verschoont. de televisie deed het matig, slecht ontvangst, stilstaand beeld maar het geluid liep wel door.

Gewoon een relatief veel te dure slaapplaats.

Prijs en de manier waarop ik moest tekenen voor€150,- terwijl de kamer ex ontbijt 95€ was. Heel vreemd. Verder was ik mijn bril vergeten op het nachtkastje. Belde ik over. Niet gevonden maar zou checken bij de schoonmaak. Niets meer gehoord.

badkamer douche in bad, erg hoge instap , voor oudere mensen een probleem. Geen gin , was op, bizar. Kopjes in de kamer waren niet afgewassen.

kamers waren goed.

Ontbijt was super, alles was voorzien.

Na dinner niet mogelijk om nog koffie te verkrijgen aan de bar. Menu a la carte: kleine porties, te duur voor wat het maar was. Badkamer mag beter geschrobt worden. 'S avonds zaten er insecten in de badkamer evenals in de publieke toiletten (zilvervisjes). Kan niet in een hotel! Wi-Fi verbinding verliep moeizaam

Ontbijt was super, alles was voorzien. Goede bedden. Handdoeken voorzien op de kamer. Vriendelijk personeel.

Zeker in orde

Kamer vrij klein Hard toiletpapier

We hebben zonder problemen nog om 21u30 een hoofdgerecht kunnen eten, ookal hadden we niet gereserveerd. Lekker uitgebreid ontbijt met zicht op het meer. Zeer vriendelijk hotelpersoneel

Alleen gebruikt om te overnachten en dat was verder prima

Erg vervelend dat er ‘s nachts overlast was van dronken mensen. Eerst dacht ik buiten, later had ik het idee dat het aan het eind van onze gang was

Alles was goed. Bed, ontbijt etc.erg

Teleurstellend

Mijn vriend vroeg iets aan degene die de kamers schoonmaakt. Toen antwoordde ze met: oja je bent met een man he. Kan ons niet schelen wat je geaardheid is maar het lijkt mij niet beleefd iemand hier zo even op aan te spreken. Alsof het ook uit zou maken of we man-vrouw of man-man zouden zijn in het krijgen van ons antwoord. Mijn vriend kreeg later een excuus maar dit was al te laat. Verder hebben we de gehele vrijpartij van de bovenburen aan moeten horen (erg gehorig dus). En was de kamer echt basic, de douchekabine vies en het bed leek niet schoon. Ook de koffiemachine was vies. Overigens staat er nespresso maar krijg je er nep cupjes bij. Ik vraag me af of je wel de echte krijgt als je bijkoopt...

Het personeel bij het inchecken was vriendelijk en gaven goede tips voor de omgeving (naar gevraagd). Goede tip om naar transverium te rijden en dan kun je voor 4 euro (met max 4 personen) en parkeren en met de pendelbus (5 min) de stad in.

Rustig verblijf op korte afstand van het centrum

Afboeken van 100euro extra op de creditcard als je niet direct betaald. Deze reservering wordt na 2 weken hersteld.

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

prijs kwaliteit ten aanzien van de ligging goed

Ik vond het ontbijt echt duur 16 euro per persoon. Het kan minimaal voor de helft van de prijs, want zo uitstekend lekker vond ik het ook niet. Dan haal ik liever bij de bakker in het dorp een lekker broodje voor 5 euro met een jus van 3 euro. Kwaliteit prijs verhouding met eten klopt dus niet. Daarnaast zijn de badkamers flink verouderd, ze ogen door de overbelichting op de foto's op de website echt veel schoner. De gelige kleur maakt de badkamer een beetje smerig en de douchedeuren vielen half uit elkaar. Daarnaast deed niet alle verlichting het op de kamer.

Het bed was uitstekend en de schoonmaaksters ook die heerlijk je bed verschoonde.

het hotel was niet wat ik er van verwacht had

ontbijt, was zeer slecht geregeld. chaotisch werd niet goed bijgevuld aanbod (zeker op zaterdag) was niet in overeenstemming met wat ik een ontbijt bij Fletcher verwacht had. In het hotel was ook geen informatie over Den Bosch.

het diner was prima. de kamer was oke, uitzicht was niets geweldig, de parkeer plaats

personeel was vriendelijk

er mocht wel worden door worden gegeven dat ze de weg aan het renoveren waren het avond eten was slecht te duur voor wat je krijgt en dat was zelfs rampzalig

personeel was vriendelijk

Was prachtig weer dus hele dag héérlijk in den Bosch doorgebracht.

Kamer stinkt naar rook schimmel op de uitladen van bad achter toilet niet schoon espressomachine zaten nog coffeecups in van vorige gast.badkamer klein ten opzichte vd kamer. €135 voor 1 overnachting in een matige kamer en slecht schoongemaakt vond ik te duur betaald. Ps niet gewend van andere fletcher hotels.

Ontbijt prima, aardig personeel k

Ik had meer uitleg bij het inchecken gewild over de aanwezige faciliteiten waar we als gast gebruik van mochten maken. Aan ons is alleen gevraagd of we in het hotel wilden dineren.

Het ontbijt was geweldig. Zeer uitgebreid. Hartstikke fijn dat het geen probleem was om een late checkuit tijd te regelen.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Prima (gemiddelde) kamers, ga echter niet dineren in het restaurant...

Het diner, redelijk aan de prijs en voor dat geld had ik wel wat beters verwacht

Kamer waren verder prima (maar ook niet meer dan dat), ontbijt was wel uitstekend

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

• Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

De spiegel in de mindervalide badkamer. Te laag voor mensen die nog gewoon kunnen staan, ook was de kamer vrij klein voor mensen in n rolstoel. De bollampen buiten lagen er zeer troosteloos bij. Jammer

Het onbijt

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

locatie

zoals de foto’s al laten zien (recht voor mijn kamer) nauwlijks kunnen slapen werkzaamheden voor mijn raam vanaf 6.30 prijs/kwaliteit verhouding klopt voor geen kant zelfs de vraag alles naar wens geweest is te veel. gisteren zou er nog contact opgenomen worden met mij maar ook dat is niet gelukt. veel geld betaald weinig geslapen

locatie

Voor de rest was goed

badkamer was op zich goed. Allen kan de badkamer wel een verbouwing gebruiken bijvoorbeeld een loopdouche want wat er nu is. Is een beetje uit de tijd en een andere wastafel. Hoeslaken zat aan het voeteneind onder de oranjevlekken zag ik pas op de dag van vertrek.

Avond eten en onbijt waren.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

gemiddeld goed

Toch raar dat je een hotelovernachting boekt ZONDER ontbijt.... is niet erg klantvriendelijk

Positief: omdat we vroeg op moesten kregen we een andere kamer ivm een event wat veel lawaai maakte. Dat was fijn.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Niet meer doen

Outdated hotel, onduidelijk wat het superior aan de kamer was. Veel geluidsoverlast van de rijksweg. Geen extra dekens aanwezig zodat het een koude nacht was.

Ontbijt was ok

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

bedroevend

Heb zeker 2 @ 3 minuten gezocht om de lichten aan, en uit te krijgen. bij uitdoen van het licht kleine electroshocks gekregen !!!! tapijt vloerbekleding in trappen hal en gangen Niks te doen in omgeving (behalve een Mac Donalds)

De badkamer was mooi, netjes en comfortabel.

wel oke, maar nooit weer

er was geen sfeer, ook niet in de bar, menukaart was matig en ontbijtbrood vaak uitgedroogd. schoonmaaksters hebben na schoonmaak gewoon onze kamerdeur open laten staan, doorgegeven en niks mee gedaan

Teleurstellend en ik zal niet meer bij Fletcher boeken.
    • Driepersoonskamer met Bad

- Onduidelijke communicatie inzake de prijs (ontbijt niet inbegrepen) - beestjes in het bad - bij reservering aangegeven dat ik bij voorkeur begane grond wilde. Ik zat op bovenste verdieping....

Alles was zeer matig en mijn eerste ervaring met Fletcher is dusdanig dat ik geen tweede keer zal boeken.

Wel oké.

In de kamer was er een vervelende tik als de verwarming aanstond. Deze hebben we uitgezet en dat was niet fijn, in het koudste weekend van het jaar. Daarnaast liep de wastafel niet goed door.

We werden vriendelijk ontvangen.

Aan te raden Hotel voor kort verblijf

helemaal niets,

Het restaurant, bediening en eten waren uitstekend. En goede wijn op de kaart. Het serveren van de wijn naar de regels van de kunst. Dat maakt het geheel nog aangenamer.

Advies: niets boeken als er een feest gaande is!
    • Driepersoonskamer met Bad

Ik heb 1 klacht en ik baal ervan dat tijdens het boeken wij er niet op zijn gewezen: Er was een feest in het hotel. S nachts ontzettend veel geluidsoverlast tot het onbeschofte toe. Heb gebeld met receptie. Even was het rustiger daarna weer net zo veel lawaai. S morgens gemeld bij t uitchecken maar hier werd amper op gereageerd. Echt heel jammer.

De kamer was prima in orde en opgeruimd.

-Propere ruime kamer die netjes afgewerkt was
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

- Stopcontact in de badkamer was niet geschikt om te gebruiken, gaf stroom in golfjes.. erg moeilijk om het haar te stijlen op die manier. - het eten was niet wat we ervan verwacht hadden en het ontbijt vond ik in deze prijscategorie ondermaats. Ik verlang op hotel toch net dat beetje meer dat wat ik thuis ook klaar zet op een zondag ..

-Propere ruime kamer die netjes afgewerkt was - vriendelijk personeel aan zowel receptie als bar/restaurant

Zakelijk verblijf

De badkamer. Er lagen haren op de grond van vorige gasten. Daar gruwel ik van. Daarnaast had voor deze prijs wel 2 glazen en ern fles water in de kamer gemogen

De receptioniste bij het inboeken. Complimenten voor deze dame. Met recht het visite plaatje van jullie hotel

Prijs en kwaliteit valt tegen

Als je de kamer binnen kwam rook het net alsof er iemand in had gerookt, en jammer dat je de autos van de snelweg zo goed hoorde in de kamer

Heerlijk geslapen in het bed

TOP

eigenlijk niets al had ik graag een zwembad gehad

Het ontbijt was heerlijk en de kamers waren goed en het parkeren was het weekend vrij We hebben heerlijk gegeten en genoten

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Goede overnachting mogrrlijkheid tegen een goede prijs
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Toen we aankwamen (15 u) was de kamer koud omdat de verwarming uit was. Op een hoekkamer moet je de verwarming niet zo laag zetten, ook na drie uur de verwarming hoog was het nog te koud. Geen verwarming in de badkamer. Dun dekbed en geen extra deken in de kast. We kwamen 's nachts terug van een feest en dan ga niet meer bellen om een extra deken. De verlichting was onvoldoende. De spaarlampen waren te oud en gaven weinig licht. Vervang ze door LED lampen van dezelfde wattage en je hebt twee tot drie keer zoveel licht.

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was goed verzorgd. De badkamer was goed aangepast aan minder validen en de bedden hoog genoeg.

Goed hotel. De foto m.b.t. wandeling om het water doet anders vermoeden: gezien blubber afgebroken.

Koffie en thee die apart klaar stonden in koffie en thee thermosstaat , apart als koffie en als thee gemaakt was, dus niet via het daarnaast staande koffie en thee apparaat waar je je kopje onder dient te zetten en met een knop het aparaat aanzet, waren te vlug leeg en werden niet meer aangevuld. Terwijl duidelijk was dat de meeste mensen juist voor deze koffie en thee kozen: ze waren snel leeg. Jammer. Heb ik tegen de bediening gezegd en die werd er verlegen en stil van. Kennelijk mocht het niet meer aangevuld worden.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Het was oké
    • Driepersoonskamer met Bad

De kamer was niet schoon. Er lagen haren in de badkamer, de tafeltjes naast de bedden waren smerig en het beddengoed + handdoeken roken niet schoon.

Bed sliep lekker en het ontbijt was lekker en uitgebreid

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Rustig gelegen hotel ondanks de nabijheid van de autoweg, rustgevende, aangename accomodatie.

Jammer dat er weinig variatie is in de groentengarnituur bij het diner. Als je 2 avonden ter plaatse dineert is er maar weinig verschil in de groenten bij de verschillende hoofdgerechten.

Voortreffelijk ontbijt en vriendelijk personeel

We hebben drie dagen heerlijk uitgewaaid!

Kleine handdoekjes in de badkamer zou fijn zijn, evenals betere wastafel glazen en grotere koffiekopjes en daarnaast theeglazen.

De vrije locatie aan de Rosmalense plas was heerlijk! Een halfuurtje wandelen rond de plas was erg mooi en prettig! De stad is makkelijk te bereiken door gebruik te maken van het Transferium.

Niet zozeer aan het hotel maar meer de verbinding richting OV. Voor de bus moest je namelijk een flink stuk omlopen, terwijl een trap richting het OV een stuk zou schelen.

Ontbijt was inderdaad super

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Viel tegen vanwege gorigheid en herrie s nachts

Erg luidruchtig. Slecht geslapen vanwege hele nacht door deuren die hard dicht vielen en herrie op de gang. Het is een erg gehorig hotel. Voor die prijs 79 euro voor 1 nacht excl ontbijt dit niet waard. Jammer Ontbijt goed maar koffie slecht geregeld. Na 2 x vragen om nwe koffie maar thee gepakt

Kamer was mooi

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Prima verblijft gehad. De stad den Bosch is ook echt gezellig om te winkelen en uit eten te gaan.

Het was behoorlijk gehorig. Tijdens het opstaan en het naar bed gaan konden wij (bijna) letterlijk horen dat er gedoucht werd door ander gasten. En dat deze door de kamers / gangen liepen. De eerste nacht ging dit tot erg laat in de nacht door.

Ontbijt was prima, alleen een rij voor de koffie. Kamers zijn netjes en schoon. Personeel zeer vriendelijk!

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Niet voor herhaling vatbaar

Wegens ziekte wilde ik laatste nacht annuleren (van 4 nachten). Geen coulance, moest volledig bedrag dokken. Verder zilvervisjes in de badkamer. En het bed levert rugklachten op. Ik dacht dat het aan mij lag, maar mijn 3 collega's hadden hetzelfde. En we zijn geen oude mannetjes :-)

Het onbijt was ok

Er werd volledig geboden wat ik van een hotel verwacht.

De gestalde containers wasgoed die ik passeerde op de gang toen ik na het inboeken naar de kamer wandelde.

Ergens heb ik gelezen (ik meen in de map/klapper die op de kamer lag) dat parkeren per dag €5,-- zou kosten terwijl dit volgens de website gratis zou zijn. Mensen maken fouten.., en ja, het bleek dus gratis.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Was in orde . Als we nog eens in de buurt moeten zijn keren we zeker terug .

Beetje donkere verlichting in de badkamer bij de spiegel

de kamers waren mooi en net . alles was er in orde op de kamers . het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam . en het ontbijt was zeker en vast in orde .

• Beoordeeld op: 22 november 2017

voor herhaling vatbaar! volgend jaar als de Fair weer in Den Bosch is zeker retour!
    • Driepersoonskamer met Bad

als je met vriendinnen bent is het prettiger om losse dekbedden te hebben.

kamers keurig.ontbijt zeer goed. maar extra goed het personeel. het was een zeer drukke avond. toch konden wij met zijn 3en dineren. dat terwijl het eigenlijk erg vol was. wij kregen in de middag de tip van de balie medewerkster om de auto bij een bus station te parkeren. schreef het adres zelfs op. alle lof. we hadden om een rustig gelegen kamer gevraagd en ook dat was zo!

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Matig. Geen Fletcher Hotel meer voor mij.

Bedden waren niet fijn om op te slapen. Spinnenraggen te zien in de tafeltjes die van houten boomstammen waren. Niet handig, want deze zijn niet echt goed schoon te maken. Avondeten was niet gaar. Duurde lang voordat we geholpen werden in het restaurant.

Dat dit bij onze eindbestemming was

De verlichting in de kamer was niet goed of stuk. De gekookte eieren bij het ontbijt waren veel te zacht gekookt. (je moet toch wat te zeuren hebben toch?)

Geslaagd

Nachtlampjes werkten niet, geen stopcontact in nabijheid van een spiegel.

Het bijhorend restaurant was uitstekend. Genoten van twee heerlijke avondmaaltijden.

koud en kil

De kamer was heel koud. (Ik vermoed enkel glas.) Te koud om aangenaam te slapen. Er waren maar twee handdoeken in de badkamer. Geen kleine handdoeken voor je haar af te drogen bijvoorbeeld. De badkamer was ook koud en had geen haardroger. De douche had een triestige straal die mij ook niet kon verwarmen. Heel weinig licht ook in de kamer. (en 1 van de nachtlampjes naast het bed was kapot). Het ontbijt was ok, maar de nacht koud en kil. Deze kamer werd gereserveerd onder de naam: Superior Tweepersoonskamer. (dat viel dus tegen)

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Het was bijzonder mooi weer, helaas een afknapper , zie eerder genoemde punten

heel veel lawaai snelweg, 6 fietsen gehuurd: lege accu , spatbord stuk, voorremkabel hing er bij. om een drankje te bestellen De oplettendheid van het personeel tijdens het gebruik van het terras

ontbijt redelijk, aanvulling kan beter

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Fletcher Hotel-Restaurant ‘s-Hertogenbosch