Beoordelingen over Fletcher Hotel-Restaurant Stadspark 4-sterren

Gertrudisboulevard 200, 4615 MA Bergen op Zoom, Nederland

#12 van de 13 hotels in Bergen op Zoom

Het personeel van de spa was super vriendelijk en de...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De bediening liet telkens zijn wensen over. Haast niet altijd iemand bereikbaar.

Het personeel van de spa was super vriendelijk en de kamermeisjes ook.

ok hotel maar geen hoogvlieger meer
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt was heel gevarieerd en lekker. De kamers waren echt aan een opknapbeurt toe. Zelfs de luxekamers hadden betere tijden gekend. De wellnessbehandelingen waren ok maar bv bij pedicure knipten ze enkel de nagels en werden ze gelakt. Het personeel was vriendelijk maar vrij onprofessioneel. Vragen als: Was alles naar wens? Heeft het gesmaakt? Wenst u nog iets te drinken? We hebben meermaals personeel moeten gaan roepen in de keuken om ons te bedienen. De wellness was 1 dag niet toegankelijk (iets met de baden...) waardoor we onze laatste dag 10 euro per persoon moeste betalen om te wellnessen (omdat we om 11 u moesten uitchecken. Volgende keer toch een ander adres om te werken en te ontspannen.

Ontbijt was prima , alleen wij hadden een oudere kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Wij hadden een kamer in oude gedeelte. Dat viel ons erg tegen , ik kon niet goed douchen , moest in bad stappen die was erg hoog. dat was kamer 509. Als wij volgende keer gaan vragen wij een kamer in nieuwe gedeelte. Daar is een inloop douche.

Ontbijt was prima , alleen wij hadden een oudere kamer nummer 509 .

Top Hotel dicht bij centrum en boulevard
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Jammer dat de bomen zo groot zijn, dat er geen zicht meer op de Binnenschelde is.

Een heerlijk zeer uitgebreid ontbijt. Mooie ruime kamer met ruime douchegelegenheid. Vrij parkeren op voldoende parkeerplaatsen.

Prima verblijf met aardig personeel en een super wellness .
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ik vond de kamer toch wel te gehorig. Er zat een tussendeur in mbt de andere kamer er naast. Je kunt elkaar letterlijk verstaan en daar zat ik niet op te wachten

Het ontbijtbuffet was prima geregeld, voldoende variatie

eens maar nooit meer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

te warm, stoffige kamers, en het is geen visite kaartje voor je hotel om om half 8, bierdrinkende gasten te zien voor het hotel.

Diner uitstekend, kleine porties alleen, ontbijt goed.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

prima. v
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

alles prima behalve wifi. Ik kan niet met mijn laptop van mijn werk wifi krijgen

Ontbijtdame mag wel vriendelijk zijn en lachen.

Kamer 310 kalk en vuil aan badwand. Duidelijk update nodig

Ontbijtdame mag wel vriendelijk zijn en lachen. Personeel wat terug aan het indekken was zeer luid met elkaar aan t praten. Gasten hebben geen interesse om hun probleem met de check-out te horen bij t ontbijt. Karig ontbijt voor dat geld. Broodje kon ik n ruit mee ingooien.

Mooie accommodatie met goede faciliteiten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Er was me opgevallen dat de gestuckte muren aardig wat beschadigingen hadden, helaas gebeurd dit snel met pleisterwerk. Maar het komt ietwat slordig over.

Bij aankomst kregen we een gratis upgrade naar een grotere kamer. Daarnaast was het ontbijt erg goed, voor ieder wat wils.

Heerlijk hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het uithangbord langs de kant van de weg heeft geen verlichting meer. In het donker is de oprijlaan van het hotel dan bijna niet te vinden.

Erg vriendelijk personeel

Eenvoudig en voor een nacht goed te doen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De onderlinge communicatie, wellness/receptie. Er was een aanbieding voor een massage en die kende ze niet bij de receptie. Als ik niet alert was geweest had ik het volle bedrag betaald. Dat het zwembad e.d. op ongunstige tijden open is.

De rustige omgeving

Keuken , eten ansicht redelijk ,
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Keuken , eten ansicht redelijk , Hoofdgerecht kwam alleen met broodplankje tegelijk. Koks wel erg luid te horen in restaurant. Werkbespreking met serveersters was Luid en duidelijk in restaurant te horen. Dit zou achter de schermen moeten gebeuren. Verder prima hotel met prima prijs/kwaliteit verhouding.

Top! En zeker voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Afwerking kamers iets verouderd. Maar dit is in tegenstelling tot alle andere zaken een futiliteit. Ze zien er zonder meer keurig schoon en verzorgt uit met kwalitatief heerlijke bedden. Echt Fletscher.

Alles, met name de wellness die alles biedt wat je verwacht van een welness. Top!

Het verblijf viel tegen omdat we andere verwachtingen hadden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer zag er ouderwets uit. de muren waren beschadigd en de badkamer was gedateerd. het zwembad was welness en zat niet bij de kamerprijs in. Het was gehorig. Je hoort de buurkamers als ze aan het douchen zijn/dan wel in bad gaan. er was verder weinig mogelijk; geen spelletjes, geen pooltafel of andere activiteiten die je kon doen. Het restaurant was vol als je niet had gereserveerd.

Het ontbijt was prima.

Verblijf was verder in orde. Dichtbij het centrum
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Bedden zijn zeer matig! Met twee personen behoor je op een kingsize te slapen!! Een hotel boekje om te overnachten, dus een goed bed is belangrijk.!

Badkamer was netjes en ontbijt keurig geregeld

Zie boven
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer. Wat is die aan vernieuwing toe ! De tegeltjes in de badkamer : niet meer van deze tijd. Toilet zo laag geplaatst . In de wastafel was al glazuur verwijderd. De tafeltjes / nachtkastjes geen beits meer te bekennen, wel afdruk van verbrande sigaret! Wij zullen zo'n kamer dan ook niet gauw aanbevelen.

Ontbijt prima. Vriendelijk personeel.

Jammer voor een nacht in Bergen op Zoom, hadden er meer van verwacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Al sinds februari een wegwerkzaamheden, dit is ons niet door gegeven en geen aangepaste aanwijzingen. tot 3 keer toe om moeten rijden. Onveilige wifi, volgens onze mobiele telefoons. In de informatiemap alleen activiteiten vermeld over februari terwijl nu al 16 maart is.

Prima ontbijt en bedden

Jammer ik had van de kamer meer verwacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt was zeker goed.Begaande grond was geheel goed. Kamers moeten opgeknapt worden. Sluit werk van de ramen zijn stuk. Het waaiden binnen bijna net zo hard als buiten. Gelukkig deden de gordijnen goed werk om wat tegen te houden. Ook het sanitair word slecht. Koud water kraan kon je moeilijk open krijgen. Douche wand zit los. Afvoer ventilatie in badkamer is dicht gemaakt met papier. Mobulair is hier en daar opgezwollen door vocht. En wat het vuilste was de airco er zit zeker een paar millimeter stof op de verdeel klep!!!! Ik had kamer 416

Restaurant en de bar.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Prima verblijf met goede faciliteiten

Het was een kort verblijf, maar heb me zeer vermaakt met de wellness en de gastvrijheid in het hotel. De kamer was ruim het bed was ook naar tevredenheid. De service op alle punten in het hotel was goed, in het restaurant werd me zelfs gevraagd wanneer ik mijn volgende gerecht wilde. De wellness was echt ontspannend en voldoende keuze aanwezig. Het ontbijt was ook goed verzorgd, al was de aanwezigheid van het personeel minder zichtbaar.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

De badkamer viel enigszins tegen, plek op het bad, schroef...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De badkamer viel enigszins tegen, plek op het bad, schroef uit de muur, bladderende onderkant van de badkamer deur, loszittende handgreep en een eenzame schroef uit de muur. Dit vinden wij een viersterrenhotel onwaardig en niet te vergeten sleetse handdoeken, waar de gaten in zaten

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Restaurant welness ontavangst top
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamers zijn niet up to date dit moet vernieuwd worden. Kamers complete outdated. Douches waren koud maar dit was een incident gaf de vriendelijke receptioniste aan

Restaurant welness ontavangst top

Bij warm water een toplocatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Pech was er geen warm water was om te douchen of in bad te zitten.

Zeer gastvrij en vriendelijk personeel, goede parkeergelegenheid en prima ontbijt en diner.

tegenvaller
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

het personeel. hebben lang moeten wachten voordat we iets aan de bar konden bestellen. de badkamer, de douche die elke keer koud werd. de inrichting van de kamer/badkamer is gedateerd.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Ontbijt was goed, ook het restaurant was uitstekend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel had een sombere uitstraling door de donkere kleuren die gebruikt worden. De verlichting was ook matig. Op de kamers was er niet voldoende licht om te kunnen lezen. Ook in het restaurant was er onvoldoende licht, sommige gasten gebruikten een zaklamp om de kaart te kunnen lezen.

Ontbijt was goed, ook het restaurant was uitstekend.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Prima wellnesscenter.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt niet inbegrepen (en zeker niet gratis) en handdoeken tbv wellness evenmin. Had ik beter uit de kamer mee kunnen nemen dus.

Prima wellnesscenter. En zonder badkleding, gelukkig.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

s'nachts veel geschreeuw op de gang tot 0.00 uur. in een kamer tegenover ons. Daarna vertrokken de gasten en werd het rustig.

De ligging van het hotel en het heerlijke ontbijt

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De badkamer kan wel wat renovatie gebruiken. Het en der wat loslatende kit enzo.

De kamer was schoon en de huishouding hielp fanastisch. En de koffie s ochtends heerlijk

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het hele hotel en de kamers zijn donkerbruin; vloeren, muren gordijnen, stoelen.... In combinatie met slechte verlichting heeft de kamer een nare sfeer.

Fletcher hotel is niets op aan te merken. Op het gedrag van mede gasten des te meer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

'sNachts wakker gelegen tot vier uur, wegens luid pratende mensen elders op de gang...we hebben het niet aangedurfd hen aan te spreken. Ook kwam er via ons open raam een stinkende sigarettenrook naar binnen. Kwam via het open raam naast ons naar binnen... Op beide zaken is natuurlijk geen controle mogelijk 's nachts, maar het was zeer irritant. Volgende keer voor ons een bed and breakfast...

Heerlijk gegeten.

Geweldig, en kom nog zeker terug.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

We zouden een bad hebben, die zelfde week nog iemand gesproken van het hotel en die zei dat we een bad hadden. Uiteindelijk aangekomen en bleek toch geen bad in de hotelkamer te zitten. Receptie gebelt en een andere kamer gekregen.

We hebben in het restaurant gegeten en de service was goed, personeel was vriendelijk en het eten was super. Onze kamer was netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Welness was oké, hotel niet in verhouding tot prijs.

Geen wifi met als reden dat er een KPN storing zou zijn. Beneden hadden we wel Wifi. Herrie van ventilatiesysteem op kamer. Eten was zeer matig in restaurant en duur in verhouding. Herrie op de gang door knallende deuren. We moesten door restaurant in onze kamerjassen naar eetgedeelte Welness. Gênant. Muziek in dat deel stond keihard dus we zijn weer weggegaan. Verlichting in restaurant is vreselijk, spotjes die op je hoofd schijnen en de rest is donker en somber ingericht.

Het meest beviel ons het bed en de aardige mensen in het restaurant en goede massage in welness.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Voor hetzelfde bedrag kan je beter krijgen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Sterk verouderde kamer, maar dat is op zich geen probleem. Maar behang liet los, muren waren beschadigd, kale plekke waar geen verf meer zat. Waardoor het niet echt een schone uitstraling had. Erg vieze douchekop en kleine handdoeken. €134 voor 1 nacht is echt teveel.

Entree, restaurant en bar zien er prachtig uit. Het ontbijt is erg goed.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Prima hotel voor een overnachting
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Inrichting kamer was gedateerd, maar wel netjes. Collega’s merkte op dat hun kamers ( direct naast mijn kamer) minder verzorgd waren. Echter, bedden waren schoon en boden voldoende comfort

Vriendelijk personeel, prima ontbijt

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Matig, kamer viel erg tegen. Veel geld voor gedateerde omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Hotel heeft een zeer fancy uitstraling op de foto's, dit komt ook overeen met de ontvangstruimte, wellness gedeelte en het restaurant. Er bleek echter ook een oud (nog niet gerenoveerd?) gedeelte, waar mijn kamer zich bevond. Kamer en de gang er naartoe was echt gedateerd, muffig, "ouwe meuk".

Diner in restaurant was prijzig, maar prima eten. Personeel vriendelijk

Het ontbijt was goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was schoon. Behalve het bad-gedeelte. Op diverse plaatsen boven het bad, aan het plafond, zit schimmel. Geen zeep(jes), etc.

Het ontbijt was goed.

Stylish hotel voor een kort of middellang onspannen verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

wat achterstallig onderhoud hier en daar. De douchecabine kon wat onderhoud gebruiken.

de locatie (met andere woorden de bereikbaarheid) en de omgeving. De faciliteiten (sauna en zwembad). Ook al heb ik er geen gebruik van kunnen maken deze keer, dan zeker een volgende keer!

We hadden meer verwacht van dit hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Badkamers zijn echt toe aan renovatie! Restaurant bleek niet normaal geopend, waardoor men er s‘avonds niet kon gaan eten, hierover werd geen enkele informatie vooraf verstrekt. Het hotel is toe aan een update!

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Keuze restaurant is beperkt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Keuze restaurant is beperkt. Kwaliteit is goed, maar na enkele dagen is er weinig variatie, en ook niet veel mogelijkheid een wat kleinere maaltijd te nemen.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Gezellige dag/nacht weg met mijn partner. Voor het geld had ik wel iets meer luxe verwacht
    • Suite

Kamer verouderd. Prijs kwaliteit viel tegen. Wij hadden een suite geboekt maar had meer de uitstraling van een “gewoon” luxe kamer. Bediening in restaurant was vriendelijk maar niet prof. Toen we aankwamen keurig naar de tafel gebracht en gevraad of we alvast iets wilden drinken. We namen een fles water en wilden de wijnkaart zien. De laatste werd gebracht en na een kwartier kwam het water pas. Carpaccio werd geserveerd op een warm bord, vorken werden weggehaald dus bij serveren vh hoofdgerecht hadden we geen vork. Ontbijt niet heel uitgebreid maar wel netjes gepresenteerd

Hygiene vd kamer

• Beoordeeld op: 25 november 2017

's Nachts kwam een onbekende de kamer binnen waarop door het personeel niet adequaat werd gereageerd
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het belangrijkste in een hotel is dat je je er veilig voelt. 's Nachts kwam er opeens een vreemde mijn kamer binnen. Nadat ik begon te roepen, liep deze weer weg. De nachtportier die ik daarna belde, reageerde laconiek, "maakt u zich geen zorgen, we lossen het op". Totaal niet gerustgesteld, heb ik daarna de deur gebarricadeerd. Dat was niet ten onrechte, want de volgende ochtend bleek iedereen zonder een keycard te gebruiken mijn kamer in te kunnen komen. De receptioniste was hierover niet geïnformeerd door de nachtportier, noch deed zij moeite in te spelen op de onrustige nacht die ik hierdoor had gehad. De email die ik aan haar baas hierover had gestuurd, is tot op heden (48 uur later) niet beantwoord.

Prima bed en ontbijt wogen niet op tegen de onveilige situatie.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Net hotel met een goede wellness
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Hotel ziet er netjes uit, goede ontvangst. Kamer wellicht wat gedateerd, maar verder prima. De wellness was echt super, lekkere sauna's, zwembad en bubbelbaden. Ook de bar is goed en het ontbijt is niets mis mee.

Goed. Ontbijt super!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De indeling v de slaapkamer. Twee stoeltjes achter het bed.. en je kon er niet eens zitten want dan zat je met je benen in de gordijnen. Geen nachtkastjes naast bed.

Bed was heerlijk!

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Slapen was onmogelijk door het geluid van de afzuiginstallatie!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

We hebben niet geslapen en zijn midden in de nacht naar de receptie gegaan om te klagen over de geluidsoverlast. De afzuiging stond dermate hard dat je niet kon slapen. De receptionist had oordoppen klaar liggen. Dat hielp een beetje. De volgende ochtend konden we zelfs buiten de afzuiginstallatie horen. Door dit lawaai geven we het hotel een dikke onvoldoende als beoordeling.

Mooie en ruime kamer.

Gaat
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Overlast schilders en hun muziek: om 07:30 uur Te kleine kamer Voor een vier sterren miste we wel wat zaken in kamer en badkamer. Ontbijt simpel en tot 10:00 uur maar. Vrij duur voor wat je krijgt

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

In orde bevonden, behalve de eerste kamer

Zie hierboven

In eerste instantie was het een tegenvaller dat wij een kamer kregen zonder kingsize bed, toen later bleek (na een nacht) dat er een kraan defect was kregen wij alsnog een kamer met kingsize bed. Dus zo'n kamer was er dus wel. Niet correct o.i. Na deze ruil geen klachten.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

De kamer was ruim, de ligging aan het park was mooi en mits...

Op de website zowel via Booking.com als op die van het hotel zelf wordt gesproken van de mogelijkheid tot zwemmen. Dit is alleen mogelijk als men van de wellness gebruikt maakt, anders niet. Zwemkleding is niet toegestaan. Het restaurant zou culinaire hoogtepunten hebben. Dat vonden we tegenvallen, net als de menukaart.

De kamer was ruim, de ligging aan het park was mooi en mits goed ter been kan de binnenstad goed te voet bereikt worden.

Fitness, omgeving buiten, wel leuke uitstraling, parkeren,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Viezigheid op hal voor liften 5e verdieping lag er hele avond, nacht en ochtend. Kamer was wel schoon, niet super luxe ofzo maar ok. Restaurant is relatief duur. Er is niet eerder iets aangegeven over een enorm oktober feest dat tot 0100 harde muziek veroorzaakt.

Fitness, omgeving buiten, wel leuke uitstraling, parkeren, snel in- en uitchecken.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Voor de rest waren we content
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Hier in dit hotel alleen dat je om je te wassen alleen handzeep krijgt. En dat je 24 euro bij betaald v ontbijt redelijk duur.voor 2personen

Was in orde. Maar wij hebben met oudjaar in Reuzel gelogeerd er was geen verwarming op de kamer alles is daar wa tegengeslagen.ik heb dat doorgemaild in januari .Ik heb daar geen reaktie opgekregen om 3 dagen in de kou te zitten. Het eten was ook niet alles behalve Er was geen achtergrond muziek we hebben veel te lang op eten moeten wachten. De mensen ware ook met veel te weinig om de mensen vlugger te kunnen bedienen. Ze moesten veel doen dat begrijp ik . Maar voor die dagen konden ze wel is meer personeel nemen. Daar we ook een hele menu betaald hadden . Er was ook geen ambiance voorzien .geen dansen er was geen sfeer daar de mensen zaten te kaarten.enz Ja mijn man wil niet meer gaan naar daar spijtig . .met oude jaar was het eten wel goed .Dit moest ik toch even melden . Een groot verschil van hotel tegen dit hotel.hier is alles korect.Alleen vonden we de kamer wa duur je hebt alleen wat handzeep om je te wassen .en was zonder ontbijt .daar hebben we v moet jij betalen . Zou het mogelijk zijn voor mail te ontvangen als er eens promotie kamers zijn.?? Het is voorbij een jaar nu zien we naar dit jaar. Alleen spijtig dat we daar geen reaktie hebben op gehad of eventuweel een kleine tegemoet koming voor de kou die we hebben geleden .??

Niet te vergelijken met uitstekende ervaringen in andere Fletcher hotels.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamers vielen zwaar tegen! Zijn echt aan renovatie toe. En lees vooral de kleine letters goed: toeslag zwembad €20 pppd. Toegang alleen in je blootje en kinderen NIET toegestaan.

Het ontbijt was prima verzorgd.

Het hotel heeft 4 sterren die wij het niet waard vinden voor die prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het bad leek een bubbelbad maar dat is het niet (wel de luchtgaten daarvoor aanwezig maar omdat het bad niet is aangesloten als bubbelbad zitten die gaten alleen maar storend in de weg) De instap en uitstap van het bad was hoog en lastig i.v.m. gladde vloeren (wij zijn eind 20 en fysiek prima in orde) De zenders op de tv kwamen niet overeen met wat er in het gastenboek stond en het beeld was niet mooi. Wanneer we een hapje en een drankje gingen eten bij de bar duurde het heel lang voordat we werden geholpen omdat er simpelweg te weinig personeel aan het werk was. Ze lieten de bar onbezet (woensdag en donderdagavond) omdat het daar niet zo druk is maar als je dan dus een drankje wilt bestellen wacht je zo 5 a 10 minuten voordat je überhaupt iemand kan aanspreken (die dan toevallig naar de bar loopt vanuit het restaurant) die je een drankje in kan doen.

Het bed was wel goed en de kamer lekker ruim. De badkamer ziet er mooi uit maar werd door ons als niet fijn ervaren. Verder was er een airco aanwezig die ook goed functioneerde plus het parkeren was gratis. Het eten dat we hebben gegeten was lekker.

Te veel van verwacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Oude kamer. Niet schoon. Vrienden hadden een gratis upgrade gekregen terwijl zijn via vakantieveilingen een kamer hadden geboekt. Ik betaal de volle mep en krijg een oude kamer. Waren 2 losse bedeen terwijl ik om een groot bed gevraagd heb. Tegenvaller!

Locatie.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Met name willen wij Maranda van de receptie een pluim geven voor haar fantastische inzet. Ook Miranda was een vriendelijke en zeer gastvrije medewerkster van het hotel. Beide dames graag doorgeven aan de organisatie van Fletcher Hiotel.

niks!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

personeel onvriendelijk, zelfs met grote mond. zwembad mag je niet je badpak aan, dus moet je bloot daar naartoe en 20 euro als hotel gast toegang betalen per dag, nooit meer ! slechtste hotel ooit , we hebben geboekt om te gaan zwemmen in de ochtend maar helaas, vies en oud ding

niks!

Blijf er weg.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Trage incheck procedure. Vooraf betalen + borg voor diner. Kennelijk vertrouwt Fletcher zijn gasten niet. Matig diner, trage bediening. Receptie ontbijt vanaf 07.30, al erg laat. Daadwerkelijk 08.00h.

Voldoet voor een paar dagen bezoek aan Bergen op Zoom.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Hotel is gedateerd. Kamer wel schoon, maar bedkastjes zeer onverzorgd met vochtkringen. Geen glazen op de kamer, maar kartonnen bekers!!! Bij ontbijt veel niet afgeruimde tafels terwijl personeel stond te kletsen. Verlichting op kamer defect. Werd wel snel verholpen!

Receptie goed. Ontbijt was goed.

4 sterren hotel niet waardig
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer vonden wij voor een 4 sterren hotel TE klein de badkamer en gangen waren gedateerd.

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel de inrichting van het restaurant de ruime parkeer gelegenheid

Heerlijk ontbijtbuffet met alles wat nodig is om de dag te...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Koffie bij ontbijt was beetje te zwart. Gelukkig kon een kannetje met heet water soelaas brengen. (waarbij dank aan het behulpzaam personeel) Storend geluid van waterleidingen andere kamers wanneer iemand s' avond 's heel laat een bad neemt.

Heerlijk ontbijtbuffet met alles wat nodig is om de dag te starten. Perfecte locatie, dicht bij stadskern en toch niet de drukte van het uitgaans-gebeuren. Prima parkeermogelijkheden bij het hotel. Ook de natuur was binnen stapbereik. Koffieapparaat in de kamer was een aangenaam pluspunt.

Gedateerde kamers, niet hygiënisch en te duur
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamers erg gedateerd, tapijt in de kamer rook naar urine, badkamer was vies, airco deed het slecht en was lawaaiig, kartonnen bekertjes op de kamer in plaats van glazen, personeel niet echt vriendelijk.

Ligging hotel is goed, voldoende parkeerruimte

Goed en voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Raar geluid van een apparaat buiten de kamer, ook midden in de nacht.

Heerlijk ontbijt, goed bed, ruime kamer, schone badkamer en kamer, op loopafstand van boulevard en centrum.

Praktisch en strategisch in Bergen op Zoom
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was verouderd en alles had gebruikssporen. De kamer rook muf, mogelijk door het oude tapijt en de oude matras. Bij het ontbijt geen verse sappen maar limonade jus.

Hotel ligt strategisch in Bergen op Zoom. De kamer was praktisch in orde en voorzien van een goedwerkende airco.

De kamer die we kregen stonk erg naar de sigarettenrook!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer die we kregen stonk erg naar de sigarettenrook! !! Vroegen ons af hoe dat kon en waarom de brandmelder niet af is gegaan? ?? Het is netjes opgelost Door ons een andere kamer te geven, die prima was ,fris en schoon.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

absoluut geen 4-sterren hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kleine, sleetse kamer; vieze kleine kastruimte zonder planken; hele nacht lawaai van afzuiginstallatie buiten; badkamervloer niet schoon; geen toiletartikelen; geen glazen, alleen kartonnen bekertjes; koffie/theezetapparaat niet schoon; geen bekers de tweede dag, geen nieuwe koffie + thee.

Ontvangst door personeel vriendelijk, goed ontbijt, goede parkeergelegenheid, prettige bedden, goede locatie.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Bedden doorgezakt, meubilair lak afgesleten. Slecht werkende tv, 2 persoonsbed besteld, 2 aaneengeschoven bedden gekregen.

De ligging tussen de bomen, de parkeergelegenheid en faciliteiten, zoals sauna, massage enz.

Ontbijt was niks op aan te merken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Hotel geboekt omdat er een zwembad aanwezig was. (we gingen met 4 kinderen) Helaas kwamen we erachter dat het zwembad bij het wellness gedeelte hoorde en tegen betaling (!) gebruikt kon worden vanaf 12 jaar en zonder badkleding. Dit was een afknapper. Ze hadden dat beter mogen omschrijven! De kamers waren oud, versleten en gedateerd. Vloerbedekking stuk, behang kwam van de muren op de gang. Ook konden de gangen beter bijgehouden worden , er lag veel los vuil / zand. Als je met vakantieveiling hier verblijft heb je weinig te zeuren, maar als je €100,- per kamer betaald kom je van een koude kermis thuis. Ontbijt was €16,- extra pp.

Ontbijt was niks op aan te merken. Alles was aanwezig.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Scheve prijs-kwaliteitverhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was out-dated, behang hing los, meubilair vertoonde slijtageplekken, badkamer was klein en had nauwelijks faciliteiten. Televisieontvangst was slecht.

Wellness-faciliteiten waren goed

goed met verbeterpuntjes
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt op maandagmorgen, in tegenstelling tot zondag maar 1 koffiemachine in gebruik en minder keuze in ontbijt bijv. op zondag wel gesneden fruit op maandag niet. Had wel wat duidelijker mogen zijn op website dat zwembad alleen toegankelijk is voor naakt zwemmen

Doorsnee goed hotel

Vriendelijk personeel maakt het verblijf nog fijner!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was erg warm. Maar er was wel airco aanwezig.

Ontzettend fijne, attente ontvangt. Gedurende het hele verblijf viel de vriendelijkheid van het personeel enorm op. We kregen een gratis upgrade naar een suite: een enorme kamer met een geweldig bed en badkamer.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Wel potentie maar te weinig klantgericht
    • Suite

Klantgerichtheid bij vragen. Uitchecktijd 11 u opening wellness 12u, geen flexibiliteit daarin, hoogte supplement wellness voor wat het biedt, gedoe met pasjes en badjas waar ik om moest vragen tot 3 keer toe op 2 plekken, er wordt niet meegedacht, dan wel mooie kamer, met goed bed, maar als daar we. Ies bekertje met lippenstift staat voelt de bele kamer niet schoon

Fijne suite, maar vies bekertje in badkamer, geen badjas terwijl site er wel melding van maakt, gedoe toen ik er toch naar vroeg, niet klantvriendelijk

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Eén van de betere Flechter hotels.

Beetje prijzige kamer als je bedenkt dat ontbijt en de spa niet in begrepen is.

De spa is echt heerlijk. Nette kamers. Eén van de betere Flechter hotels.

Slechte prijs - kwaliteit verhouding.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was oud, lekkage wastafel en schoonmaak was slecht. 1x vergeten. Airco deed het slecht erg warm op de kamer en de ondermatrassen zetten tot zweten.

Dichtbij stadspark en centrum

prima hotel net buiten centrum. Is nog op loopafstand
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

handdoeken: er hing er slechts 1 per persoon, beetje summier. bij uitchecken opmerking geplaatst, bleek dat niet goed te zijn, hadden er meer moeten zijn. Daar we daar 3 nachten waren was dat niet een kwestie van "keertje vergeten"

goede kamer, prima ontbijt

Misschien niet helemaal representatief.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Jammer voor mijn zoon dat het zwembad alleen als onderdeel van wellness beschikbasr was.

Misschien niet helemaal representatief. Wij kregen een opgrade naar een suite.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Goed ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De bedlampjes zitten vast aan de wand, te ver weg om in bed te kunnen lezen.

Goed ontbijt. Kamer en sanitair prima. Alles werkt. Parkeren gratis, voldoende plekken. Groene omgeving, toch binnen 10 min. lopen in stadscentrum. Geen extra huur voor kluisje o.i.d.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Ruime prettige kamer. Goede faciliteiten en lekker ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Had iets meer personeel bij ontbijt mogen zijn. Koffieapparaat ging kapot en toen stond er een lange rij.

Mooie ruime kamer met mooie inloop douche. Ontbijt buffet uitgebreid en lekker.

Zo snel als mogelijk de suite uit en naar het restaurant,
    • Suite

De suite is zo ontzettend somber en karig ingericht dat wij er depressief van werden en dit hoofdzakelijk door de kleurstelling. Wij hebben zelfs nog overwogen om eerder naar huis te gaan, Kartonnen bekertjes in de badkamer en hele dunne badhanddoeken. Geen koelkast en gaan flesje water ter verwelkoming en dat voor een suite. Alle luxe ontbrak. Het ontbijt vonden wij karig.

het restaurant was geweldig.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Fletcher Hotel-Restaurant Stadspark