Beoordelingen over Fletcher Hotel-Restaurant Trivium 4-sterren

Trivium 72, 4873 LP Etten-Leur, Nederland

#3 van de 5 hotels in Etten-Leur

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Naar mijn mening en verlbijf is goed gegaan en hoop dat de prijs vaak lage blijft en ook meer aanbiedingen en ik hoop zo snel mogelijk weer een boeking plaats gaat vinden binnen kort

Kamer was ruim en schoon locatie is goed lekker rustig aan de rand van de snelweggen dus in het kort goede locatie en goed servies klant vriendelijk zo blijven het is erg goed en balie medewerkster was uitstekend

De kamer was fijn, lekker rustig in het hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Ik had specifiek een kamer met bad geboekt omdat je in de wellness alleen zonder badkleding kon komen. Bij navraag bij de receptie bleek dat ik een ‘gratis upgrade’ had gekregen maar ja, wel zonder bad. Gelukkig is dit nog goed gekomen. En op de website stond dat het restaurant geopend was tot 22:00 uur. Ik ben zwanger en wilde in de avond (20:45 uur) nog graag even wat eten. Volgens de vrouw achter de balie was dit niet meer mogelijk omdat de keuken om 21:00 uur ging sluiten. Ik kon alleen tomatensoep krijgen en een portie friet mocht niet eens meer. Daarna met de manager gesproken en heb ik een portie bitterballen besteld, wat wel mocht maar friet mocht niet. Beetje dubbel maar goed.

De kamer was fijn, lekker rustig in het hotel. Ik was er maar 1 nacht (zakelijk)

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

op de boeking stond dat wij een kamer met bad zouden krijgen, maar dat was niet het geval maar ook geen reden om te gaan klagen en wij zouden wel willen ontbijten maar vonden de prijs voor hetgeen wij opeten aan de hoge kant misschien valt daar wat aan te doen dank u

locatie, en het terras aan het water

Goede locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Mochten de rekening van de drankjes niet op de kamer zetten van het bedienend personeel. Bij de receptie had men gezegd dat dit wel kon.

Goede locatie.

Heel deugddoend en ontspannend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Heel verzorgd en uitgebreid ontbijt, ruime keuze. Heel verzorgde kamers met goede akoestie. Mooi en gezellig terras. Goede ligging van het hotel om vandaaruit te fietsen naar natuur of stad.

Eens maar nooit meer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Houding en air van baliepersoneel. Hooghartig, arrogant, onwetend en ronduit onvriendelijk. De reservering was niet goed gelezen. Door de slordige en ongeïnteresseerde wijze van reservering verwerking klopte er niets van. Ter plaatse geannuleerd wat moeizaam ging. Na enkele pogingen weer eens een fletcher hotel geprobeerd. Ook nu toch weer: eens maar nooit meer.

Prima ontbijt, kamer was ruim en schoon en je kon heerlijk...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De kamer was ongelofelijk warm en er was geen airco. Raam kon op kantel/kiep stand maar dat hielp niet. Zwembad was tegen betaling en niet bedoeld voor zwemmen met zwemkleding.Dit hadden wij niet opgemerkt tijdens de boeking.

Prima ontbijt, kamer was ruim en schoon en je kon heerlijk buiten op het terras zitten

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het was geen 4 sterren hotel! De buitenkant was een mooi plaatje de lobby ook maar de kamers gedateerd en smerig!! Wat maakt dat dit hotel 4 sterren heeft gekregen? Het komt niet in buurt.

zeer goed

8:00 start ontbijt is heel laat en was voor ons niet mogelijk, ook al kunnen er lunch pakketten gemaakt worden , is het moeilijk te organiseren als je pas 's avonds laat arriveerd

ontvangst receptie

Ontvangst bij receptie slecht, Heb een kwartier staan wachten voordat er iemand kwam. Daar opmerking over gemaakt en kreeg het simpele antwoord van de dame: ik moest even wat anders doen. Meer niet. Daarover een klacht gestuurd maar je krijgt geen eens antwoord,

Uiterst klantvriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het verbaasde mij dat het hotel omringd is met scholen. Temperatuur in kamer te warm en geen airconditioning aanwezig.

Uiterst klantvriendelijk personeel.

Waardeloze service, redelijk hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Specifiek een kamer met bad geboekt omdat ik laat van een zakelijke meeting kwam en vroeg op moest. Met een bad kun je dan ontspannen. Kon uit 4 hotels kiezen en deze bood het expliciet aan. Bij aankomst waren alle kamers met bad weggegeven en konden ze niks doen want het hotel was zogenaamd vol. Eenmaal boven keek ik op hun site en waren er nog allerlei mogelijkheden. Toch nog een keer gaan vragen en toen was er toch ineens nog een kamer (van iemand die nog moest komen?!) Die zou dan wel niet modern zijn. Dus spullen halen en ernaar toe. Had ze verkeerde kamer genoteerd, pas werkte niet. Toen terug en na een half uur om 2350u was ik eindelijk op mijn kamer met bad. Er werd steeds gezegd dat het 'heel vervelend' was en dat ze niks kon doen maar dit voelt als een leugen als je wel iets kon doen. Er werd niks gedaan met mijn feedback over de site en pas toen ik dreigde een klacht in te gaan dienen werd ik geholpen.

Het bad wat ik uiteindelijk kreeg was comfortabel en ruim. Het ontbijt was prima en bed lag lekker.

Prima,zouden zeker terug komen als we weer in Breda moeten zijn.

Zie punt 3.

Het eten was uitstekend. Verlichting was minder voor het opmaken te donker. Tijdens het eten op het terras werd er gerookt dat vonden wij een groot min punt. We misten ook een airco op de kamer. En zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Aardig voor 1 nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De kamer was niet echt schoon, her en der lagen nog pinda's op de grond. Ontbijtbuffet werd door onderbezetting matig bijgevuld. Matrassen compleet doorgelegen, m.a.w. minder goed geslapen

Het ontbijt was goed, het ligbad heerlijk. Gratis parkeren niet meer dan normaal

Grote ruime kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Er hangt een zeer vervelende geur op de kamer. Niet dat het een niet schone geur is. Ik vermoed dat dit veroorzaakt wordt door de vloerbedekking? Heb wel eens eerder een hotel meegemaakt daar hing deze geur in de gang. Hier hing de geur echt in de hotel kamer. Doordat het een hele indringende geur is heeft dit mijn nachtrust negatief beinvloed. Wat ook jammer was dat er voor het raam een soort kerstverlichting/sfeerverlichting hangt maar dat de gordijnen niet geblindeerd zijn. Dus wordt het niet echt donker op de kamer. Daar moet je tegen kunnen. Ontbijt vond ik echt tegenvallen. Badkamer. O.a. de vloer. Daarvan zouden de voegen een opfrisbeurt mogen krijgen. Het was allemaal schoon maar donkerdere voegen rondom de toiletpot. Daar kwam een minder prettige geur vanaf omhoog. Ook zat er in de wasbak een hele grote scheur.

Grote ruime kamer. Naast een zitje bestaande uit twee royale stoelen was er ook nog een tafel waar twee stoelen aan stonden. Geen last bij deze Kamer van snelweggeluiden. En er was een royaal bad Ligging is vlak bij Breda.

Bedden zijn aan de harde kant.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Bedden zijn aan de harde kant. Door het ontbreken van airco is het misschien een idee om bij warm weer dunnere dekbedden of zomerdekens ter beschikking te stellen. Wij slapen al een aantal jaar rond de zelfde periode (dit i.v.m. familiebezoek) in dit hotel en vinden het iedere keer te warm met slapen. Het ontbijt is te duur.

Ontspanning
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Er lag een paar vieze sokken van de vorige hotelgasten onder/naast het bed jak!

De aankleding en ruimte in het hotel Roomservice op de kamer Lekker groot bad

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Verdient nieuwe kans
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Douche deed badkamer overstromen. Ontbijt werd, omwille van Pasen, in omgetunede vergaderzalen geserveerd.

Gratis parking en nabij het centrum van Etten-Leur

Het ontbijt was prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De kamer was heel basic. Bijna geen wandcontactdozen aanwezig. In ieder geval niet naast het bed om bijv. een telefoon op te laden. Verder geen bekertjes in de badkamer aanwezig om bijv. te gebruiken met het tandenpoetsen.

Het ontbijt was prima.

Valt tegen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Slecht onderhouden kamer. Hotel lijkt op een blokkendoos. Geen gezelligheid. Prijs kwaliteit verhouding is niet best. Je betaalt veel te veel voor wat je krijgt. De ontbijtkosten zijn absurd: 17.50 p.p

Zéér aan te bevelen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Vriendelijk personeel zowel bij de receptie, bij aankomst als vertrek, als bar restaurant gedeelte. Schone mooie ruime kamer. Zeker aan te bevelen ook qua prijs kwaliteit. Zowel voor de zakelijke reiziger, stellen als gezinnen Cijfer 9.5

6,0
    Sauna prima, we zijn aan ons relaxen toegekomen, wat de bedoeling was.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Wat in kolom hier boven staat.

Eerste paasdag ontbijt te druk, erg rommelig, tweede paasdag goed. Kamers matig, mn de badkamer, je kunt niets kwijt. Handdoeken steeds niet aangevuld. Dit was wat tegenviel, hoort in de kolom hieronder.

degelijk hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

jammer dat de rokersruimte niet meer bestaat. ook jammer dat er geen douchekapjes voorzien zijn op de kamer.

tof dat er een nespresso toestel op de kamer is

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Mooi hotel met goede voorzieningen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamer map geeft aan bar tot 23.30 u open, zij sluiten om 23 u. Interactie met het personeel, moet beslist enthousiaster. Logica incheck pasje sauna weer pasje, eerst niet geregistreerd op kamernummer.. Douchewater komt onder het scherm door, put borrrelt. Maar dat is overal niet best

Welness en ontbijt

Overal wel een leuk verblijf gehad.

De waterdruk viel weg in de avond. Twee ventilatie roosters waren kapot. In eerste instantie zou de TD komen kijken. De dag later gevraagd aan de receptie of er naar was gekeken. Zij wist van niets af. Kreeg hierdoor de indruk dat het niet goed was doorgegeven.

Het ontbijt was lekker en gevarieerd. De service was ook heel goed en vooral te danken aan het vriendelijke personeel. De Spa was klein, maar heerlijk voor een middag ontspannen!

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Valse beloftes, verder oke voor 59 euro max...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Dat het personeel mij uitlegt aan de telefoon voordat ik boek, dat er geen pre autorisatie zal gebeuren op mijn credit card als ik direct kom inchecken. Dan doe ik dat een uur later ook. Blijkt dat ze het toch hebben gedaan, terweil ze iets anders toegezegd hadden! De reactie van de receptie? Uhhm ja dat kan 10 dagen duren tot het terug komt op je card,,, halooooo?? ... een goed hotel boekt dat bedrag terug de dag nadat je uitcheckt. Dan is het binnen een dag of 3 terug. Nee hoor hier bij de Fletcher rentenieren ze met jou geld blijkbaar. waar ik zelf rente over moet/mag betalen straks hahaha?! Sorry maar na zelf in een hotel gewerkt te hebben weet ik hoe die dingen gaan. Fletcher Hotel... leer uw personeel meer dan alleen het inchecken van een gast. En uitchecken. De antwoorden aan de telefoon klinken amateuristisch en gespannen. Niet echt een nette manier van zaken doen vind ik.

De bed en locatie zijn oke

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Niet mijn hotel voor Zakelijk gebruik
    • Executive Suite

faciliteiten/ wifi niet XP geschikt browser activering

Hotel was voor mij niet echt goed was ook wel erg rustig ik slaap 1 nacht en wilde een sauna doen kreeg te horen meerprijs en arangement van een dag

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Er werkt een jong blond meisje achter de balie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Er werkt een jong blond meisje achter de balie. Die totaal niet weet hoe ze met klanten moet omgaan ze geeft elke keer dat racistische opmerekingen. Ik heb dat al eerder van vele vrienden en collega's gehoord. Geen welkomst geen glimlach niks. Zij hoort daar echt niet.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Ik wilde tijd en energie besparen maar helaas dit niet mogelijk door probleem in het systeem.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ik moest lang wachten voor het inchecken, de systeem deed niet. Toen was ik uiteindelijk boven bij de kamer , wil de pas niet werken. Moest weer met mijn spullen weer naar de receptie

De recipionist was behulpzaam

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Prima hotel voor een aantrekkelijke prijs: veel waar voor je geld.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Uitbakken van het spek bij het ontbijt. Meer variatie in de fruitsalade: meer zacht rood fruit en minder harde meloen

Schone badkamer, ruime kamer, lekker bed.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Handdoeken lagen in de kast en er waren alleen kleine. Ik haf de invalide kamer, ik ben zelf goed ter been, maar in de douche kan geen invalide makkelijk douchen.

Een betaalbaar menu speciaal voor hotel gasten

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Grote kamer, lekkere koffie op de kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Hotel was overboekt, we kregen in eerste instantie niet de geboekte kamer, alleen na sterk aandringen. Voelde als Booking.com gast als een 2e rangs gast behandeld. Zwembad alleen als onderdeel van 'wellness'. Dus lichte teleurstelling bij de kinderen.

Grote kamer, lekkere koffie op de kamer.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

1 matras was niet zo goed.. gelukkig waren 2x eenpersoonsbed, 1 van de twee was wel goed. Ontbijt was genoeg keuzes, allen de broodjes waren heel erg hard. verse jus d'orante was op al vanaf 8.00 uur, ze hebben wel ander jus d'orante gebracht , maar dat was niet vers.( gewoon uit een pak).

De kamer was heel schone en netjes.

Ontspannend, rustig en heerlijk eten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

niets viel ons tegen uitgezonderd de regen en de wind , maar daar kunnen jullie helaas niets aan doen !!

heerlijk ontbijtbuffet en ook restaurant is aan te raden . De welness is ook aan te raden

Precies wat ik nodig had. Rust en ontspanning om er weer tegen te kunnen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Ze wisten niet dat ik een kamer met bad had gereserveerd en bij de well ness moest ik zelf achter m'n glaasje bubbels aan terwijl ze dat volgens mij allemaal op de reservering kunnen zien.

De rust. De luxe. Het lekkere eten. De well ness.

Goede uitvalsbasis om naar Breda te trekken...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het onthaal was eerder zakelijk. Het was heel jammer dat de welness niet inbegrepen was; dat was ons niet helemaal duidelijk op voorhand.

Het hotel is gemakkelijk bereikbaar. Het ontbijt is lekker, maar we hadden eerlijk gezegd meer verwacht. De kamers zijn proper in orde.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Fijn kleinschalig modern hotel met wellness en gezellige bar.
    • Executive Suite

Prachtig modern kleinschalig hotel met een prima hotelkamer, heerlijke sauna/zwembad, fijne ontspanningsmassage in de wellness, gezellige bar om wat te drinken, leuke kaart bij de bar en prima restaurant om wat uitgebreider te eten.

Tja..... kil en ongezellig
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Dit is naar mijn mening zeker geen slecht hotel, maar het is ongezellig, kil en onpersoonlijk. Net als het personeel aan de balie, in de bar en in het restaurant. Een soort van kantoor/ziekenhuis/seniorenhuis gevoel. De fotos komen anders over op mij. Heel jammer was het ook dat toen wij aankwamen bij het restaurant op zondag om 20:35, wij te horen kregen dat de keuken zou sluiten om 21:00. Volgens het restaurant-meneertje zou een hoofdgerecht er misschien met wat geluk nog wel inzitten, maar dat moest dan wel eerst nagevraagd worden in de keuken... We hebben bedankt voor de eer en hebben het restaurant verlaten. Uiteindelijk was het gevoel dat wij hierbij kregen precies het gevoel dat we hebben bij het hele hotel: ongeïnteresseerd in de gast en kil. Niet fijn in ieder geval. We zijn in de stad maar iets gaan eten en zijn ook niet meer teruggegaan naar het restaurant in de avonden daarna. Hoewel dit wel een van de redenen was om dit hotel te boeken....jammer... - Schone maar super ongezellige outdated kamer. Slechte ongezellige verlichting. - Kantoor/ziekenhuis/seniorenhuis - gevoel - Vanuit je raam kijk je ook daadwerkelijk direct in het kantoor en ziekenhuis er direct ertegenover.... Al met al een dikke tegenvaller. (ik woon in deze stad en ik had hoge verwachtingen. Ik ga in ieder geval nooit meer terug en laat mijn zakenrelaties hier ook niet logeren)

+ koffie- en theefaciliteit op de kamer, koelkastje.

Niet meer in dit Fletcher Hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De parkeerplaats lag vol met restsneeuw, dat hadden ze echt moeten opruimen want het was glad. Receptie gaf aan dat ik nog moest betalen, terwijl ik dat via Booking.com had gedaan. Ik kreeg de verkeerde kamer, geen bad, terwijl deze wel was gereserveerd. Omgeruild, maar daardoor moest ik al mn spulletjes weer verhuizen. Het restaurant had ik moeten reserveren, toen ik wilde eten was deze vol. Dat had de receptie moeten aangeven, ik kreeg slechts een knullig antwoord: dat hoeft nooit voor 1 persoon. Nu wel dus. De maaltijd heel matig, geen 23.50 waard. Frites waren te kort gebakken, ik kreeg wel nieuwe, die werd gezegd, ik van hun kreeg. Nou ja zeg. Nee, ik was zeker niet tevreden over dit verblijf.

Het ontbijt was oké, het bedienend personeel in het restaurant was zeer vriendelijk.

Voor mij geen 4 sterren hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamers zijn gedateerd, bed was goed, maar de hoofdkussens slecht (bobbelig), het bad lekte, de wastafel had een scheur. De verlichting was slecht, geen voldoende licht om aan het bureau te werken, dit ook voor make up opbrengen en scheren. Vloerbedekking had vlekken. Wij hadden een hoekkamer, was mooi geweest als er geen school stond, die inkijk hadden op de kamers. Wij vinden het zeker geen 4 sterren hotel

De lounge, bar en restaurant zien er goed uit. Het ontbijt was goed.

Ik heb heerlijk met mijn vriendin genoten van een weekendje weg in het Fletcher hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Er waren genoeg tafels vrij, maar wij als gasten konden geen hapje eten omdat het vol zou zitten. Ook kon de informatieverstrekking over de Wellness stukken beter.

Toen zowel het restaurant als de brasserie 'vol' zaten werd er meegedacht door een uiterst vriendelijke jongeman. Hij was zo ruimdenkend dat wij onze maaltijd konden nuttigen op onze slaapkamer.

niet echt voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Kamer was onverwarmd en venster stond open (22 h) Moesten 's ochtends na het ontbijt twee maal naar de receptie omdat de 'sleutelkaart' al gedeactiveerd was

bereikbaarheid

Receptie is een nachtmerrie na kantooruren!!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Ik had een verblijf voor 3 dagen geboekt. Dag van check in heb ik telefonisch contact genomen om te melden dat ik laat zou arriveren, dit was absoluut geen probleem (volgens de dame aan de telefoon). Om 0:30 ben ik gearriveerd, op de deur was vermeld dat ik diende te telefoneren, ik had echter geen connectie met de provider uit België. Resultaat: Ik heb in de wagen gewacht tot 5:00 uur en toen kon ik binnen. Snel een douche genomen en meteen aan het werk (als een wrak). Geen excuses ontvangen, geen compensatie ... kortom, geen service; dit terwijl op de site vermeld staat dat er een 24 op 24 receptieservice is. Info klopt dus niet en ik voel me voor 1 nacht bestolen, bovendien erg uit mijn lood geslagen wegens slaapgebrek.

Ontbijt ok, kamer matig

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

accommodatie is uitstekend,ongezellige bar
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Persoonlijke benadering erg slecht en onbeschoft. De bar sloot om 22.15 en glazen deur werd gesloten. Gasten werden vanachter wand non verbaal weggestuurd,

accommodatie is uitstekend,ongezellige bar

Zeker geen aanrader voor andere personen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Dit was de eerste maal bij een fletcher hotel dat we de kamer reeds bij aankomst moesten vereffenen in plaats van bij vertrek. Eten was lekker, maar koud bij opdienen en ook de bediening in de zaal liet te wensen over. Bij onze groep werden de maaltijden niet op hetzelfde moment opgediend, de ene had al gedaan met eten als een andere zijn bord nog moest krijgen... Ook de rekening klopte bij verscheidene koppels niet. Dit zowel bij het restaurant als bij de afrekening van de kamer voor de ontbijten (6 ontbijten aangerekend ipv 4) en het restaurant. Ook de prijs van het ontbijt strookt niet met wat er geafficheerd wordt.

Ontbijt was lekker.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Alles was naar wens behalve bovenstaande opmerking.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Voor het ontbijt moesten bijbetalen terwijl bij de boeking stond dat het incl. ontbijt was. Op het boekingsformulier stond evenwel al dat voor het ontbijt betaald moest worden, € 16.00. Na opmerkingen hierover bij de receptie, kregen we een reductie op deze kosten.

Prima mooie en grote kamer. Alles netjes opgeruimd. Personeel aardig.

Modern, ruim opgezet hotel met mooie kamer en goed ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De comfortkamer was bijzonder ruim, met fijne stoelen en een goed bed. Prima ontbijt met vers sinaasappelsap. Ondanks dat er veel gasten waren hebben we hier op onze kamer niets van gehoord.

Goed alternatief buiten Breda
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Herstellingswerken in de keuken 1.00-2.00u tijdens de nacht hebben de nachtrust verstoord.

Ruime kamers Uitgebreid ontbijt Goed restaurant Gratis parkeren aan het hotel

ontvangst was oke, kamers erg netjes
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Wij zaten aan het ontbijt, wij gingen nog iets bij de ontbijttafel halen en onze tafel was al opgeruimd, ze letten niet echt op, in totaal bij nog 2 andere gasten . Kan gebeuren maar niet erg netjes,

ontvangst was oke, kamers erg netjes

Teleurstellend, wij komen niet terug

De kamer. De douche had geen waterdruk dus kon nauwelijks douchen. Het hotel is een TurnKey gebouw en ze konden daar niets aan doen. Zeer slecht vinden wij dat.

Ontbijt was ok

prettig
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Bad stond vol koud water bij binnenkomen kamer. TV deed het in eerste instantie niet. ( diende anders bedient te worden dan in aanwezige uitleg ) Er was niet vermeld dat handdoeken in kast waren opgeborgen. ( niet in badkamer ) Daardoor gedacht dat ze er niet waren.

Volgens onze ervaring is dit hotel geen 4 sterren waard
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt was karig, werd niet vlot aangevuld, er was bijvoorbeeld geen brood meer en we hebben dit tot tweemaal toe moeten vragen om aan te vullen, het was toen pas 9u00 en het ontbijt is tot 10 uur !!! Wellness is alleen toegankelijk mits huren van een badjas, handdoeken en slippers, voor een 4 sterren hotel zou dit wel op de kamer mogen aanwezig zijn. Dan is er ook nog geen badkledij toegelaten in deze ruimte, voor de sauna kan ik daar begrip voor opbrengen, voor het zwembad echter niet !!! Als je niet naakt wil rondlopen in de wellness kan je er dus niet naar toe gaan.

Ruime parking, rustig gelegen

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Moest douchen in bad Bij ontbijt wel erg rumoerig bijgeluiden zoals erg kabaal pers sinaasappel s misschien als het niet zo op de ruimte staat dat het dan det maar het is wel lekker

De grote van de kamer koffie thee op de kamer een koelkasten die aangesloten is

Voor een paar dagen goed te doen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt, alleen gewone koffie en geen cappucino bijvoorbeeld. Tevens was het hotel vooral op zakenreizigers ingericht, badkamer was pover en simpel ingericht.

Netjes en mooi ingericht

Ik denk niet dat we nog terug boeken bij Trivium
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De hygiëne op de kamer en in de gang/lift was allesbehalve! Stofferig, amper gestrofzuigd, ongestreken gordijnen, vieze geur (die men probeerde te camoufleren met een spray...die 4 dagen op de gang is blijven hangen...) Jammer dat het zwembad enkel kon gebruikt worden in combinatie met de wellness. De kamers die geboekt worden via booking.com, bevinden zich- volgens de info die we kregen aan de receptie - in het oude gedeelte van het hotel. Misschien moet booking.com eisen dat er kamers op de gerenoveerde verdiepingen ter beschikking zijn.

Het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt is verzorgd!

Prachtige suite met bubbelbad
    • Executive Suite

Jammer dat je 10 euro moet bij betalen voor een glutenvrij ontbijt. Dit was ook maar uiterst beperkt! Elke dag 5 toastjes, voor 10 euro extra verwacht je dan ook iets extra

Prachtige suite met bubbelbad

Leuke wellnessruimte, administratief liep er een en ander in het honderd
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

We hadden een kamer met bad geboekt, maar die hebben we niet gekregen. Die hadden ze al aan andere gasten gegeven. In de kamer was er wel duidelijk een kast waar een koelkast in moest, maar de koelkast ontbrak. We hadden ook een diner geboekt (en al betaald). In het restaurant wisten ze daar niets van. We hadden normaal gezien een voucher moeten krijgen voor het diner, maar dat waren ze vergeten. We kregen de indruk dat er administratief een en ander misliep. De hoofgerechten in het restaurant hadden allemaal dezelfde groenten en (weinig) frietjes, enkel het vlees of de vis verschilde. Omdat we er verschillende keren aten, was dat een beetje een afknapper. De hoofdgerechten zagen er trouwens beter uit dan ze smaakten. De parelhoen was wel een aanrader.

De kamers waren mooi en ruim, het personeel was vriendelijk en de wellness was overdag superrustig. De desserten 'chiquita banaan' en 'aardbei' waren zeer lekker. We genoten van de rust in de wellnessruimte overdag.

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De gedrag van de medewerker van receptie.

De medewerker van receptie van niet aardig. ik vroeg of ik iets later de hotel mog verlaten want wij zouden vlieg om 15:00 en wij zouden de hotel verlaten om 13:00. En dat mogte niet van haar.

voor zakenreis goed hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

geluid vanaf snelweg, warmte op kamer (geen airco)

prima ontbijt, goed bereikbaar direct aan snelweg (gelijk nadeel qua geluid), goede parking, ruime kamer

3,5
    Hier komen we niet meer!!!!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het eten was echt slecht prijs en kwaliteit verhouding !! Tijdens het eten kwam het personeel diverse malen kijken of je je bord al leeg had zodat de volgende gang gebracht kon worden erg vervelend!! De kamer was ook niet zo top als verwacht er stond een koelkast maar daarin stond helemaal niets. De bedden waren ook niet zo top al met al voor ons niet voor herhaling vatbaar.

perfect voor een kort verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De inrichtingsstijl was wat ouderwets, glamour van 15 jaar geleden. Maar ja, wie ben ik?

Het ontbijt was overvloedig, hier komt zelfs de grootste veelvraat aan zijn trekken!

In de badkamer was zowel de douche,als de ligbad de druk van...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

In de badkamer was zowel de douche,als de ligbad de druk van de waterkraan veel te laag.Het is onbegrijpelijk dat dit kan.Er kwam gewoon een pis straal uit de douche,wat een afknapper en het duurde ruim 1 uur om het bad redelijk te vullen.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Prima verblijf, wel zakelijk minder romantisch
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ontvangst bij receptie. Personeel zit achter een schot en kijkt om een hoekje. Deels vanwege beeldscherm, deels vanwege aanwezigheid van een bureau. Advies verwijder schot of creëer een echte afgesloten unit/ kamer en laat beeldscherm iets zakken waardoor je er makkelijker overheen kunt kijken. Advies: zorg in ieder geval voor goed open en vriendelijk ontvangst bij binnenkomst. De aanwezigheid van 2 verschillende desks maakt het ook niet duidelijker.

Prima kamer en prima ontbijt

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Goede kamer en goed ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Laat en 's morgens veel lawaai. Weet niet of dit door klanten kwam of niet. Er werd in de buurt gebouwd. 's Morgens om 07.00 uur werd ik wakker getimmerd......

Goede kamer en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Het uitje voldeed helaas niet aan mijn verwachtingen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Smaak vh interieur van kamer 410. Erg donker en deprimerend. En plaats bijv lekkere stoffen fauteils. Maak een lekker zithoekje. Er zit een storing in de tv. de douchestraal is waardeloos. Weinig kracht. Douchen duurt erg lang. Te spaarzaam dus. Jammer van die grote barst in wasbak.ik vond de matrassen wat te zacht.

Wellness en ontbijt. Schoon netjes en bij ontbijt genoeg keuze en alles vers

Fijne ruime kamer en badkamer met bad, lekkere nespresso...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Deuren vallen hard dicht, dus als de kamers naast je verlaten worden dreunt dit nogal door.

Fijne ruime kamer en badkamer met bad, lekkere nespresso koffie op kamer. Ik ben neit in de gym geweest maar fijn dat die er is, net als de wellness.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Het was een lekker nachtje 'uit'
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

In de badkamer zou een groter planchet mogen zijn, je kunt de toiletartikelen niet kwijt. Het was er érg warm

Hele mooie, ruime kamer. Heerlijk ontbijt.

Goede bedden
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Geen airco in de eetzaal en een airco tower op de kamer _ minimaal onbijt te weinig keus .personeel aan de balie niet geïnteresseerd In het welzijn van de klant . bij het het uitchecken te koud .

Goede bedden

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Supper!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Zou niet weten, Ook het ontvangst was super.

De slaapkamer was lekker fris ook de badkamer. alles Super, Ontbijt was helemaal naar mijn zin, ook de vers geperste sinaasappelsap, Dank je voor de service.

Goed en schoon hotel met vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Bar was wel erg snel gesloten op zaterdagavond ! (23:00 uur en zeker als geen faciliteiten zijn in de buurt)

De hotelkamer, de inrichting van de kamer was goed gebaseerd op 2 personen met 2 mooie fauteuils, een tafel met 2 stoelen, koffie en thee voorzieningen.

Een volgende keer zal ik niet meer kiezen voor een hotel langs de snelweg.

Een klimaatregelaar / airco op de kamer. De ruimte was zo ontzettend warm dat we de eerste nacht niet goed hebben geslapen. Door de warmte werd je helemaal bezweet wakker en kon je slecht in slaap komen. Er stond een raam open maar de buitenlucht bleef achter de gordijnen hangen en het lawaai van de snelweg was duidelijk hoorbaar. Op het beddengoed vond ik haren van iemand anders.

Er waren vier schone handdoeken beschikbaar daar waar je normaal maar twee krijgt.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

De kamer was schoon en ik vond het fijn dat er een koelboxje...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De 2 eenpersoonsbedden was verschrikkelijk je ligt steeds in een gleuf. de kluis op de kamer deed het niet.

De kamer was schoon en ik vond het fijn dat er een koelboxje aanwezig was.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Verblijf zonder zorgen: alles in orde!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Alles is er prima in orde en verzorgd. Ruime kamer en badkamer waar alles perfect werkt. Ook de wellness (kleine aanvaardbare toeslag voor hotelgasten, maar het zeker waard) en fitness (gratis) dik in orde. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Je kunt er ook heerlijk eten, zowel een kleine snelle hap als uitgebreid. Parkeergelegenheid is gratis en voldoende.

voldoet aan de verwachtingen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Ligt wat buitenaf en is alleen handig met eigen vervoer. De kamers zouden ietsje meer luxe mogen uitstralen, b.v. o.a. wat toiletspulletjes enzo.

Wij slapen daar eigenlijk altijd alleen maar i.v.m. familiebezoek. Bedden zijn goed en het ontbijt is prima.

We boeken nooit meer bij Fletcher. Je wordt genaaid waar je bij bent Bah.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

We hadden gerekend op gratis zwembad. Bij aankomst bleek dat we wellness hadden moeten boeken.Maar als we betaalden konden we als nog zwemmen inclusief badjas en slippers. Bleek dat je in je nakie moest zwemmen Belachelijk zoiets hebben we nog nooit meegemaakt bij Van de Valk. Wat we vaak hebben gedaan en altijd gewoon in badkleding konden zwemmen. Ook hadden we een tweepersoonskamer met maar 1 stoel.Moesten we ook weer om vragen.

We hadden geboekt inclusief ontbijt Bleek niet te kloppen na telefonisch overleg hoefden we de helft te betalen. Ontbijt was goed.Bediening ook