Beoordelingen over Fletcher Zuiderduin Beachhotel 4-sterren

De Bucksweg 2, 4361 SM Westkapelle, Nederland

#4 van de 20 hotels in Westkapelle

Heel mooi, geweldig verblijf
    • Familiesuite

bij de eerste avond zijn we buiten gaan zitten op terras voor iets te drinken, er kwam niemand lange tijd vragen wat we wilden drinken. Zijn maar opgestaan en naar kamer gegaan

5,5
    Prijs/kwaliteit onvoldoende
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Voor ons(88 jaar)was de badkamer heel slecht ingedeeld;toilet heel slecht te bereiken. Verder was de kamer gelegen vlak aan het parkeerterrein en vlak naast de zijingang(veel geloop etc.

Mooie omgeving, maar hotel moet nog wat meer werken aan hygiëne en onderhoud
    • Familiesuite

Wij kwamen aan en de kamer was gewoonweg vuil. Haren in bad, zand overal, bedframe vol stof...kortweg niet gekuist . Zeer spijtig!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Goede parking, mooi zwembad en mooi gelegen dicht bij de zee!

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Een fantastisch rustig verblijf bij het strand met zeer vriendelijk personeel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met douche en balkon

Ik vind de prijs van de hotelkamer erg hoog vergeleken met wat je er voor aan kamer/faciliteiten krijgt. Het is hoogstwaarschijnlijk de mooie locatie waar je voor betaalt.

De rustige locatie van het hotel tussen dorpen Westkapelle en Zoutelande was geweldig. 10 minuten loopafstand van het strand. Handige fietsverhuur in het hotel met erg goede fietsen! Tevens zeer vriendelijk personeel bij de receptie en in de bar. Klanttevredenheid staat voorop bij iedereen, vooral ook bij barman Martijn. Het personeel doet echt uitzonderlijk hun best om het de hotelgasten naar de zin te maken, TOP!

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Mooie omgeving, goeie restaurants in de buurt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met douche en balkon

Stoffige kamer. Zeer prijzig voor piepklein kamertje. Handdoeken en badjas voor het zwembad extra te betalen aan 10€ per dag!

Mooie omgeving, goeie restaurants in de buurt. Leuke bar in het hotel en een mooi zwembad.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

we hebben een heel goed weekend gehad en we zullen er misschien nog wel eens naartoe gaan
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer met Douche

het ontvangst in het hotel viel best wel een beetje tegen, het was heel onpersoonlijk, het was zo van u hebt gereserveerd, hier is de sleutel, hier is een infoblaadje en ginder is de kamer ergens, ook al stond er buiten ons niemand aan de balie dus er had wat meer info mogen zijn

het ontbijt was lekker en zeker voldoende van alles, het personeel was heel vriendelijk en we hebben genoten van de rust, de trap net achter het hotel om naar het strand te gaan is zeker een pluspunt

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Alweer superfijne dagen beleefd.

Waren al eerder in hotel en was deze keer weer super. Ligging prima, ontbijt heerlijk, personeel super vriendelijk. Hebben nu wel niet van het strand kunnen genieten wegens wisselvallig weer.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Een weekend om niet te vergeten, heel romantisch en erg genoten.
    • Suite met Spabad

De scrambled eggs mogen wat meer smaak hebben.

Geweldig mooie kamer met Jacuzzi en gigantische douchecabine. We hebben genoten van alle faciliteiten inclusief de sauna en het zwembad. Na het uitchecken op zondag hebben we nog een strandwandeling gemaakt waarbij we niet droog zijn gebleven. De zee had een te grote aantrekkingskracht op ons. Toen mochten we nog gebruik maken van de douche in de saunaruimte om weer schoon een fris te worden. Het was een geweldig weekend en heel vriendelijk personeel! We komen graag weer terug. Het was alleen jammer dat het weekend zo snel voorbij vloog.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

zeer aangenaam hotel, leuk zwembad, rustig

geen airco op de kamer

zeer aangenaam hotel, leuk zwembad, rustig vlakbij het strand strandbar hoort bij het hotel: drankjes kunnen gewoon op de rekening van de kamer: handig zeer vriendelijk personeel!

we betaalden vier sterren maar kregen er maar drie
    • Comfort Tweepersoonskamer met douche en terras

personeel was amateuristisch,niet vriendelijk;op kamer ontbreekt koelkastje,nochtans viersterrenhotel kamers worden niet dagelijks gepoetst,onvoldoende toiletartikelen en handdoeken matige roomservice

de onmiddellijke omgeving en natuur

Geweldige locatie, maar dit hotel hoeft voor ons niet meer...
    • Comfort Tweepersoonskamer met douche en terras

Het hotel is heel gehorig. Je hoort letterlijk alles van elkaar. De bijbehorende beachclub Zuiderduin ging gewoon om 16. 00 uur dicht, ook terwijl het schitterend weer was. De ruimte van de sauna/solarium was echt oud en heel basic.

De ligging van het hotel is geweldig.

Prima verblijf in het altijd heerlijke Zeeland met leuke bezienswaardigheden in de buurt
    • Grote Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Prijs-kwaliteit niet helemaal in verhouding. Restaurant, bar en lounggedeelte zijn prima. De ontbijtzaal heeft, zeker qua licht, beetje weg van een kantine en kan iets sfeervoller. Daarnaast zijn de kamers oke, maar voor de prijs mag je iets meer verwachten.

De lokatie is werkelijk top! Heerlijk de rust van het strand om de hoek, zon, wind en zee zoals het bedoelt is.

Hotel op ideale lokatie om Walcheren te verkennen met fiets, wel te duur voor wat ze bieden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met douche en terras

Onze kamer (110) sloot direct aan bij de ontbijtzaal/restaurant... als je buitenkomt, geen enkele privacy. Onkruid zowel op ons terras als op het terras van de bar (de kruidenbakken waren pas echt slordig, met ook nog vuile, gescheurde kussens op een stapel voor het raam). Ontbijt was goed. Een redelijk gevarieerd aanbod maar niet super en als je wat op het einde komt... wat er niet meer ligt, wordt niet meer vervangen (ook niet bij navraag). In de kamer geen minibar/koelkastje - geen waterkoker voor koffie/thee - geen airco - geen vliegenraam. Voor de betaalde prijs mag je normaal toch wat meer verwachten. Dit hotel is duidelijk aan een upgrade toe... hopelijk komt die er binnenkort, want we vonden de ligging perfect voor een weekendje.

Vooral de ligging net achter de duinen en de grote tuin met zwembad/speelplein/trampoline/tennisterrein en petanquepleintje zijn de grote troeven. Lijkt ons leuk met kinderen. Nog een +: ligt direct aan fietsroute(s) rond Walcheren. Wij hadden onze fietsen bij, maar er zijn ook fietsen te huur.

zeer matig , en slechte prijs/kwaliteit verhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Reinheid, motivatie personeel is slecht en mogen zich beter en netter presenteren. Dame in restaurant , klein met bril . Mogen ze van mij direct ontslag geven, wat een chagrijn.... gebouw en inboedel veel achterstallig onderhoud. Reinheid laat ook te wensen over. Douche put stonk enorm , en vindt prijs/kwaliteit verhouding niet goed. Veel te duur voor wat je krijgt. Strandpaviljoen daarentegen , was top

Ontbijt was redelijk, jus d 'orange en vruchten waren niet vers, en eieren te hard gekookt. Personeel wat er loopt is totaal niet gemotiveerd...

Vlakbij het strand, leuk zwembad, mooie ligging, leuke...
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Bediening wat gespannen en niet erg vriendelijk, er stond te weinig volk op de vloer. Moesten zelf drinken halen en terugbrengen, personeel zei zelf dat ze met te weinig staan. Kamer hadden we gehoopt met balkon voor die prijs, maar was vrij klein en uithoek. Eten niet fantastisch, lam met zure room en zure opgelegde komkommer, smaken kwamen niet goed over.

Vlakbij het strand, leuk zwembad, mooie ligging, leuke beachbar, romantiek

Heerlijk ontbijt kamer was ok alleen een ijskastje op kamer...

Eigenlijk niets

Heerlijk ontbijt kamer was ok alleen een ijskastje op kamer had welkom geweest of minibar eten restaurant was ok maar wel weinig keus wij gaan zeker terug

Zeer goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met douche en terras

Alles is goed verlopen ... een kleine frigo op de kamer had met dit weer wel handig geweest.

Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Vriendelijk onthaal en service.

Heel toffe locatie voor een kort verblijf aan de zee. Ideaal om te genieten van rust en de zee.
    • Grote Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Verhouding prijs/kwaliteit. Voor die prijs hadden we airco op de kamer en mooier terras bij het restaurant verwacht.

Prachtige omgeving/ligging Goede fietsen te huur. Fijn strandpaviljoen !

4 daags verblijf in locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

prijs kwaliteitverhouding faciliteiten op de kamer( geen airco, geen koelkast, geen koffie/ thee apparaat klantonvriendelijkheid in het restaurant ( " je stelt wel moeilijke vragen") 15 euro per dag bijbetalen voor terras ( terwijl "comfort"kamer geboekt was)

ligging

Prima ontbijt, dichtbij het strand.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Er zat een bonnetje van iemand anders bij onze rekening. Dat kan gebeuren, maar wij weten zeker dat het niet van ons was. Er had best sorry tegen ons gezegd kunnen worden. Nu lijkt het of ze ons niet geloven. Het bonnetje was echt niet van ons.

Prima ontbijt, dichtbij het strand. Op loopafstand van Zoutelande of Westkapelle. Vlakbij de zee, eigen zwembad met ligstoelen. ruime , nette kamer. Er was helaas geen leuk uitzicht voor ons. Wel lekker rustige kamer.

De ligging, parkeermogelijkheden, ruime kamer, ontbijt,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Geen koelkastje aanwezig, en dat voor een kamer van € 214,- per nacht.

De ligging, parkeermogelijkheden, ruime kamer, ontbijt, zwembad, fietsen langs de duinen en door de bossen, het strand dichtbij (alleen bereikbaar via een trap van 100 treden)

geweldige ligging, teleurstellende prijs/kwaliteit
    • Comfort Tweepersoonskamer met douche en terras

Hotel is zeker geen 4 sterren waardig en veel te duur voor wat men biedt. Greep uit onze klachten (kamer 140 met terras aan zwembadzijde. Kapotte parasol, kapotte en lege parasolvoet, vies en niet gepoetst terras, ramen al een eeuwigheid niet gelapt, afvoer wasbakje loopt niet af, afvoerbakje vol barsten, zeepdispenser werkte niet, handdoeken afgewassen en kon je doorheen kijken, afzuiging badkamer zoemt 24/7 en kon niet uitgezet worden, grote buitenafzuiging op dak ronkt ook hele dag, tv niet meer van deze tijd (klein!) en kreeg maar 3 zenders door, staande schemerlamp viel van ellende uit elkaar, meubilair van ontbijtzaal sterk gedateerd en voor handdoeken aan het zwembad moet 4,50 per stuk per dag worden bijbetaald, en dit alles voor bijna 200 euro per nacht........................

de ligging is geweldig en daar moet het hotel het ook van hebben. Prima zwembad voor als het weer meezit met heerlijke ligbedjes en uitzicht op de duinen. Ontbijt is prima met voldoende keuze voor iedereen. over het algemeen vriendelijk personeel die vaak zeggen dat ze iets voor je doen maar achteraf blijkt er dan niks gebeurd. Jammer!

Prima locatie en verblijf.
    • Familiesuite

Kamers waren erg warm, er is geen airco.

Prima locatie en verblijf. Heerlijk zwembad. Loopafstand naar zee. Gezellige beachclub. Uitgebreid ontbijtbuffet mét champagne ;-)

lekker weekend rust zon zee strand gehad perfect voor onze bedoeling.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het is allemaal wat fomeel er hangt geen gezellige sfeer iedereen weet hoe het protocol werkt volgens het boekje maar het gevoel wil ook wat vind ik

het zwembad en de zee dicht bij het hotel was voor ons nu het belangrijkste en dat was er ook

Het hotel met zwembad was een pluspunt.
    • Grote Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De prijs van de kamer, ik heb 269€ betaald voor een grote comfort tweepersoonskamer met douche. Ik had toch meer comfort gewenst voor deze prijs. We hadden een kleine kamer met een tussendeur die op slot was omdat ernaast nog een kamer was. Veel storend geluid vd kamer ernaast. Zeer kleine badkamer douche en 1 kleine lavabo. Geen airconditioning toch wenselijk vermits de kamer bestond uit een groot venster met zon vanaf 12uur tot ze onderging.

Het hotel met zwembad was een pluspunt.

Een rustig hotel met veel faciliteiten.
    • Familiesuite

enkel de moeilijke trap. Een extra verlichting in de traphall zou veel helpen.

1. indien je een familiesuite (op 2 verdiepingen) voor 3 of 4 personen hebt gekozen houd er dan rekening mee dat de trap naar boven smal en donker is. De totale ruimte is prima (40m²). Beide kamers hebben een flatscreen tv maar hebben wij niet gebruikt. Veel liever buiten. 2. Ontvangst aan de receptie heel vriendelijk. 3. Ligging hotel voor de duinen is prima maar als je naar zee wil moet je wel de duinen over : 160 trappen !! 4. Ontbijtbuffet is schitterend, wel 10 soorten brood . 5. Het zwembad buiten is een plus bij het mooie weer dat wij hadden. 6. een wandeling te voet naar (2 km) Zoutelande is een aanrader : gezellige pubs en lekker eten in de resto's. Het centrum van Westkapelle (5 km) is makkelijker met de wagen. 7. Ruime gratis parking voor het hotel.

Mooie kamer met balkon en 2 vertrekken waardoor we als gezin...
    • Familiesuite

Mooie kamer met balkon en 2 vertrekken waardoor we als gezin bij elkaar waren en toch nog privacy hadden. Heerlijk zwembad en tennisbaan in de tuin van het hotel.

Heerlijk ontbijt;

Het restaurant waar we het avondmaal namen. Niet de ruimte, wel het eten. Onze echtgenoten namen de doradefilet als hoofdschotel en kregen amper een portie zoals een voorgerecht. Een andere schotel, parelhoen, was helemaal droog en werd dan ook niet opgegeten. Mijn schotel was niet doorgegeven aan de keuken waardoor iedereen al klaar was met eten als het mijne maar opgediend werd. Ik kreeg wel omstandige excuses maar ja het verpeste toch enigszins de sfeer.

Heerlijk ontbijt; prima locatie, rustig gelegen, mooi zwembad

Niet voor herhaling vatbaar!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Strand lounche beache gesloten , jammer. badkame, ruimte toilet niet geschikt voor lange mensen. Matrassen van bedden zijn matig . Ontbijt brood uistalling was karig !

locatie

Ligging is goed en zwembad lekker, maar prijs /kwaliteit is niet goed.
    • Familiesuite

hotel is erg gehorig . Kamer lag boven de keuken en vanaf zondag morgen vroeg om 06.00 uur erg veel lawaai.

Ligging ten opzichte van strand is uitstekend

Het was een zeer goed en aangenaam verblijf met 1 enkel minpuntje. De welkomstdrankjes bij warm
    • Familiesuite

Dat er geen enkele tafel voor 5 personen gedekt was. Moesten alles zelf doen. Niet zo erg maar niet verwacht.

Het ontbijt was zeer goed en uitgebreid. Zelf de vier teenagers vonden alles oké . Geen enkel minpunt qua eten.

Op de kamer na was het goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met douche en balkon

De kamer was gewoon slecht wij keken als enige tegen een zwart dak aan de andere kamers hadden dat alle maal niet en we moesten toch het zelfde betalen dus dit vind ik erg jammer

De ligging, de kamerinrichting
    • Comfort Tweepersoonskamer met douche en terras

Te kleine kamer, versleten lavabo, kapotte en vuile gordijnen, diner geen goede prijs-kwaliteit, ontbijt ruim en voldoende maar niet volledig gebakken platte broodjes en croissants

De ligging, de kamerinrichting

Prima lokatie, maar deze accomodatie is maximaal 3 sterren en 120 euro per nacht waard...
    • Comfort Tweepersoonskamer met douche en terras

Eerste kamer klein en super gehorig. Pas na 2e keer klagen konden we naar betere (grotere) kamer, maar daar werden we wakker met mieren in bed... Ook de afhandeling van de klacht (wel excuses, maar teleurstellend voorstel tot compensatie, 15% van prijs voor 4 overnachtingen) kan beter

Lokatie is geweldig. Eigen Beachclub op strand waar alles op rekening kamer kan worden gezet

Voor de rest dik in orde, mooie locatie en inpkanting, leuk...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Werking douche in suite. Moeilijk aan te krijgen. Ook hing de douchestang te los. Te weinig vers fruit bij het ontbijt. Beachclub keuken sloot al om 19u.

Voor de rest dik in orde, mooie locatie en inpkanting, leuk zwembad, vriendelijk baliepersoneel

• Comfort Tweepersoonskamer met douche en terras

Het kluisje staat helemaal beneden op de bodem van de klerenkast. Indien men slechte knieën heeft of al wat ouder is, dan geeft dit toch wel problemen.

Locatie oké, rest viel erg tegen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Geen mini bar, geen airco. Bedden zijn aan vernieuwing toe. Kon geen raam of iets open, alleen een schuifpui en dat doe je niet graag op de begane grond.

Aangenaam vanwege de suite en het uitzicht op het zwembad en de duinen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De badkamer is smal, maarverder in het gebruik goed. We hebben last van rioollucht gehad op het balkon en toen we het slaapkamerraam open hadden.

Het ontbijt wasredelijk tot goed. We hadden een suite. Dat was heel ruim. Ook het gebruik van een koelkastje was heel prettig.

Omgeving overtreft de (rust van de) videoclip van “Zoutelande”
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Geen enkel negatief punt te bedenken.

Suite kamer gratis toebedeeld gekregen. Extreem beleefd en vriendelijk personeel. Duurzaamheid wordt door dit hotel hoog in het vaandel gevoerd. Onverwacht groot buitenzwembad. Geweldige ligging: superrustig, in het groen en vlak aan zee.

Ontbijt was prima

Is geen 4 sterren hotel

Ontbijt was prima De eerst aangeboden kamer geweigerd ivm met een uitzicht op het dak. Tweede kamer was 228. Leek beter maar, Kamers erg eenvoudig, geen airco, geen koelkast, geen service in de zin van flesje water of zelf een kopje koffie of thee kunnen zetten, te vroeg wakker omdat de tafels voor het ontbijt werden klaar gemaakt

Prettig verblijf met goede faciliteiten
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbreken van licht op het balkon. Hier en daar beter poetsen. Afstandsbediening was vettig en de bank stonk naar zweet van vorige gasten.

Badkamer, zwembad en de privé sauna die je kunt huren.

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Wij hadden een kamer op de begane grond. Daar kan alleen schuifdeur open maar dat vinden wij niet prettig i.v.m. inbrekers. Wij hadden 's nachts graag een raam open gezet.

Het ontbijt is uitstekend. Geen klachten.

Was enigszins teleurstellend
    • Comfort Tweepersoonskamer met douche en terras

Kamer was niet proper (spinrag boven het bed en stof onder het bed) Prijs/kwaliteit restaurant (de cava was niet te drinken) Ontbijt verloopt zeer chaotisch. Tafels worden niet proper afgeruimd.

Locatie, vlakbij het strand en de zee

Nauwelijks 3 sterren en veel te duur voor wat je krijgt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met douche en balkon

De kamer was een teleurstelling. We hadden geen nachtkastjes, geen koelkastje, geen airco. Er was maar 1 stoel en geen zitje. De radiator van 20 cm hoog liep vlak langs het bed. Je kon er heel gemakkelijk over vallen. Op het vieze balkon stond een verroeste tafel en twee stoelen waar de bekleding van stuk was. In de badkamer hing een penetrante rioollucht. De wastafel was gebarsten. Het ontbijt viel ook tegen. We zijn al 3 keer eerder in dit hotel geweest, maar deze keer was het echt niet goed. Dit hotel is hard achteruit gegaan. Voor een prijs van 220,- per nacht is het ook veel te duur. Ik twijfel of het nog 4 sterren heeft. 3 is eigenlijk al te veel.

De gezellige sfeer in het hotel en de ligging vlak bij zee.

Een zeer ontspannend verblijf waar we zeker nog naartoe willen !
    • Comfort Tweepersoonskamer met douche en terras

Bij hevige wind hoor je dit door de ramen 's nachts. Restaurant wat aan duurdere kant.

Ontbijt is pure verwennerij - wel de openingsuren in 't oog houden. In de kamer een mooi ruimtegevoel met zalig zonnenterras met zicht op zwembad en duinen. Goed gelegen en behulpzaam personeel.

zon, zee, zaligheid, Zoutelande. We komen terug!
    • Comfort Tweepersoonskamer met douche en terras

iets magere douchestraal. enige te noemen minpuntje!

heerlijk uitgebreid ontbijt, zalige koffie en ruime keuze, steeds goed bijgevuld en goede service. Eten op terras buiten ook mogelijk, in het zonnetje aan het grasveld met uitzicht op het zwembad, heerlijk genieten!

leuk hotel om een paar dagen lekker aan en op het strand te vertoeven
    • Familiesuite

terrasje voor de kamer, kan wel een keer geveegd worden. wij vonden het in het hotel en bar behoorlijk warm.

locatie, ruime kamers, goed ontbijt en vriendelijke receptie. lekker verwarmd zwembad waarin je al in mei kan zwemmen.

veel centen kwijt en geen prijs qualiteit verhouding.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Hygiëne in de kamer, vuile vloer, blootsvoets lopen, binnen de minuut zwarte voeten. Heel lawaaierige kamer en verdeel te duur betaald voor deze kamer. In de ontbijtzaal is het allang geleden dat er grote schoonmaak gehouden werd, zie kruimels in de schuifpui.

Heerlijk ontbijt

Fantastisch!
    • Comfort Tweepersoonskamer met douche en terras

Geluid overlast. Dit vooral wanneer we wilde slapen. Het leek van de bovenverdieping te komen. Mensen die steeds heen en weer liepen, en geluiden die je liever niet hoort.

Ik vond het geweldig dat we vanuit de achterdeur naar het zwembad konden lopen, en een terras hadden met ligbedden. Wij vonden het heerlijk!

Twee fijne dagen gehad.
    • Familiesuite

De kamer (boven) was wel warm na twee zonnige dagen.

Prima ontbijt, de locatie was prachtig gelegen in de natuur en dichtbij het strand. Ook nog gebruik gemaakt van het zwembad. Middelburg is dichtbij. De kamer had een groot balkon met mooi uitzicht.

Niet écht 4 sterren, maar wel oké!
    • Familiesuite

Douche had weinig druk en was onpraktisch. Simpel ontbijt buffet, zeer druk en te weinig plaats in ontbijtzaal. In de zomer zal het bloedheet worden in de familie suite; géén airco.

Locatie; dicht bij duinen en zee, leuke familiesuite met balkon.

De mezzanine van de familiekamer was zeer mooi en de bedden...
    • Familiesuite

Ik vond het eigenlijk te duur voor wat het was. Bovendien moet je bijvoorbeeld gebruik van handdoeken en badjas voor aan het zwembad en de privé sauna extra betalen. Dat had gerust inclusief mogen zijn. In het restaurant is er wel een kindermenu maar niets dat ook maar als een tikkeltje gezond omschreven kan worden. Enkel zaken zoals frieten met frikandel... Bij het ontbijt (dat algemeen genomen zeker ok was) was de fruitsla grotendeels uit blik...

De mezzanine van de familiekamer was zeer mooi en de bedden comfortabel. De trap ernaartoe was wel zeer stijl dus gevaarlijk voor kleine kinderen. Ontbijt is uitgebreid en verzorgd.

Een paar dagen aangenaam uitwaaien op Walcheren, maar niet echt voor veel langer verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met douche en terras

De stoeltjes op de kamer zaten niet lekker. Badkamer/toilet is krap. Het ontbijt is stukken minder dan vroeger in dit hotel. Er was zelfs geen apparaat om warme toast te maken. Geen koffiezetmogelijkheid op kamer, geen roombar.

De locatie, de vriendelijke sfeer, restaurant en lobby beter dan vroeger.

relax aan de zee, waar je alle zorgen vergeet.
    • Suite met Spabad

Ontbijt was lekker, doch het heeft een reftergevoel en geen 4 sterren waard om met een dienblad uw ontbijt te nemen. De keuken sluit reeds om 21 u (voor belgen die toch bourgondiers zijn is dit toch vroeg)

Kamer was zeer ruim doch we hebben dan ook de ruimste kamer geboekt. Zeer vriendelijk personeel. de natuur, strand en duinen .

Prima hotel op mooie locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Alleen jammer dat op kamers geen koelkastje aanwezig is en geen mogelijkheid om kop koffie of thee te maken in kamer.

Ontbijt is erg uitgebreid. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Parkeerplaats is groot en gratis.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

goeie locatie en goeie ontvangst, dit is alles !!
    • Comfort Eenpersoonskamer met Douche

wij hebben de dag voordien een klein hotel geboekt in brugge in dezelfde prijsklasse, daar was alles super de ontvangst bij jullie was heel goed, de kamer minder en het ontbijt met aankomst om 9h45 was sober, geen brood en de bediening was associaal de avond voordien zijn wij speciaal van Domburg naar hotel gereden om T bone steak te eten op de josper maar dit was een TOTALE tegenvaller want er is blijkbaar geen Josper aanwezig op deae locatie. Wij hebben beiden ons vlees niet opgegeten, spijtig want wij baten zelf een restaurant uit en kunnen echt genieten om culinair te gaan eten, dus een ECHTE tegenvaller

de ontvangst was supergoed

• Beoordeeld op: 19 april 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt is Niet zeer uitgebreid. Geen zaden, noten, haver, alleen volle yoghurt, geen sojamelk, geen bordjes wat voor soort kaas, geen vis etc etc

Rustgevend in een mooi kader en met veel bezienswaardigheden en uitstapmogelijkheden in de omgeving
    • Familiesuite

Jammer dat het verwarmde buitenzwembad pas tijdens de laatste dag van onze midweek in gereedheid werd gebracht. Daar ze veel Belgen over de vloer krijgen met kinderen, mocht dit wel binnen 'onze' paasvakantie al in orde gebracht zijn en niet enkel op het moment dat de Nederlanders vakantie hebben.

Uitgebreid ontbijt, mooie ligging

Voldeed volledig aan onze verwachtingen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De lichtknop naar de natte ruimte zit achter de deur als ik deze open. Lastig als je 's nachts naar het toilet moet.

Een ontbijt met voldoende keuze en kwalitatief in orde.

Alles wad netjes geregeld en een leuke kamer alleen met een uitzicht op een dak .
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Bestellen van een drankje aan de bar moesten we lang op wachten terwijl er genoeg personeel was op de vloer. De 2 dagen dat we er waren is dit vaak gebeurd.

Eten was zeer goed

Het was geweldig! We komen zeker nog eens terug!
    • Familiesuite

Het ontbijt was geen 4 sterren hotel waardig. We werden niet ontvangen door het personeel. Er was veel volk en geen gedekte tafel beschikbaar. Het ontbijt in Fletcher hotel in Heerenveen waar we vorig jaar zijn geweest, was veel beter. (Misschien omdat daar het ontbijt extra bij te betalen was?)

De familiesuite was super, heel gezellig, ruim en mooi ingericht. De ligging van het hotel was ideaal, vlak bij de duinen en de zee. Met een ruime parking.

Basale kamer tegen hoge prijs
    • Comfort Eenpersoonskamer met Douche

Ik had een kleine eenpersoonskamer naast een serviceruimte, waar de hele nacht een afzuiging aan stond. Voor €90 had ik iets beters verwacht; geen waterkoker, geen stoel; basale kamer

Hotel ligt rustig, ontbijt was heerlijk

Genieten aan de Zeeuwsekust!
    • Comfort Tweepersoonskamer met douche en balkon

Dat uitslapen geen optie was we hadden buren met hele jonge kinderen die om 07.30u op de gang mochten spelen?!

De ligging , vriendelijk en behulpzaam personeel ,ruime keuze bij ontbijt.

Goed maar te duur voor wat het biedt
    • Comfort Tweepersoonskamer met douche en terras

Het hotel is op zich prima maar overpriced voor wat het biedt. Dit is geen 4 sterren hotel zonder minibar of koffie/thee faciliteiten op de kamer. Roerei uit blik is ook niet 4 sterren waardig. A la carte menu is duur en matig van kwaliteit.

Kamers zijn lekker ruim en bedden zijn comfortabel. Koffie bij ontbijt uitstekend. Vriendelijk personeel.

goede lokatie, maar let op de details en je kunt nog een hogere kamerprijs vragen.
    • Familiesuite

De douche werkte niet( alleen handdouche), dit doorgegeven aan de receptie. De volgende dag werkte de douche nog steeds niet. Geluidskwaliteit, een baby kan er niks aan doen dat die om 5.00 wakker wordt, maar de kamers zijn niet geïsoleerd, hierdoor worden de buren ( wij dus) ook gelijk wakker. Bediening was vriendelijk, maar had veel meer kunnen verkopen, wij moesten elke keer om een drankje vragen. misschien een tafellaken over de tafels bij het ontbijt een idee. Bij een kamerprijs boven de 150,- euro mag je meer verwachten.

Lekkere bedden, goede lokatie

Heerlijk gegeten en genoten!
    • Comfort Tweepersoonskamer met douche en balkon

Onderhoud bij het zwembad, containers met puin in zicht bij het zwembad. Had beter ergens anders kunnen liggen of met een schutting zodat je dit niet ziet liggen

Locatie, direct aan het strand, en fijn dat daar nog wen restaurant van het hotel lag!

We beleefden een zalig weekendje in het prachtige Zeeland !
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het restaurant was gezellig maar de ontbijtruimte niet.

Fantastische ligging vlak bij het strand, waar je in het gezellige Fletcher Beach paviljoen terecht kunt voor een hapje en een drankje met prachtig zicht op zee. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel en een goed restaurant aan een schappelijke prijs. Propere kamers met alle voorzieningen (ook een haardroger) Wij hadden onze fietsen bij. Vanuit het hotel kan je echt alle kanten uit.

Het vriendelijke personeel en de mooie locatie.
    • Familiesuite

Verouderde accommodatie, niet proper tot in de puntjes ( vuile vlekken op nachtkastje), 3- gangenmenu bijgeboekt eerste avond, voorgerecht wad oké maar het hoofdgerecht (gebakken tong) was zeer slecht. En dat in Zeeland! Gekend voor al zijn zeevruchten en vis!

Het vriendelijke personeel en de mooie locatie.

Ik heb per abuis een tweepersoons kamer geboekt voor een...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ik heb per abuis een tweepersoons kamer geboekt voor een persoon. Bij aankomst werd dit uiteraard duidelijk en werden meerkosten in rekening gebracht. Over de meerkosten was onduidelijkheid omdat via de app geen reconstructie meer mogelijk was.{beheer uw reservering} Tijdens mijn terugreis werd ik gebeld door Fletcher dat men de zaak nog eens had bekeken en dat men mijn Iban wilde weten om te kunnen terugstorten[ euro 44]. Zeer correct!!

Al met al een super mooie plek
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De schoonmaak in badruimtes beter schoonmaken. 4 jaar geleden zijn we hier ook geweest. We zien dat het ontbijt iets achteruit is gegaan. Geen vis meer, niet zelf sinaasappelsap persen. Verder smaakt t super.

We hadden een 2pers kamer geboekt, maar doordat de badkamer niet helemaal schoon was, kregen we een suite aangeboden zonder toeslag te moeten betalen.

We hebben genoten !!

Had via Booking . Com geboekt . Zoals vaker in het verleden . Met de kamer indeling was het dit keer helemaal fout gegaan . Maar dat kan ik zelf natuurlijk ook fout hebben gedaan . Met de familie suites ging het fout wat betreft aantal pp. Wij konden bij dit hotel niet annuleren . 2 pp van ons moesten helaas afzeggen door omstandigheden . De indeling van de kamers is helemaal goed gekomen . Super vriendelijk personeel . Dachten met ons mee 👌🏼

Prima hotel , heerlijk ontbijt super kamers

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

top dik in orde
    • Familiesuite

De omgeving is zeer mooi ideaal voor te wandelen,en terug in hotel goede bediening en vriendelijk personeel. Kom zeker nog terug groetjes Guy en Nathalie

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Het ontbijt was uitstekend.
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het ligbad was glad. Een anti slip voorziening in combinatie met een handgreep aan de muur zou welkom zijn.

Het ontbijt was uitstekend. De kamer was ruim en netjes.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

prima om even tot rust te komen tijdens het laagseizoen
    • Comfort Tweepersoonskamer met douche en terras

De kamers zijn vrij gehorig.

de upgrade naar een suite maakte het verblijf extra luxueus. Ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Fijne omgeving om te wandelen en te fietsen. Zeer vriendelijk personeel. Positief ook de aandacht die er besteed wordt aan het milieu.

Geweldig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met douche en balkon

We hadden een mooie slaapkamer met daarboven een verdieping met de woonkamer. Alles zag er heel gezellig en netjes uit. Er was ook nog een mooi balkon. De bedden lagen prima. Er lagen een heleboel handdoeken voor ons klaar. Het ontbijt was prima. Kortom een prima verblijf in een hele mooie omgeving met vriendelijk personeel. Ik zou zeggen: ga het gewoon een keer beleven :-)