Beoordelingen over Fletcher Hotel Restaurant De Burghoeve 3-sterren

#51 van de 52 hotels in Valkenburg

6,4

5,6

5,9

We zijn in een ander appartement gaan slapen en op dit adres ontbeten.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Bij het afrekenen pakte de AMEX niet en moest ik contant afrekenen. Kamer was oud en gedateerd en erg warm.

Het ontbijt was oké. De buitenkant ziet er uit als een oude boerderij.

Functioneel overnachten
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Parkeerplek in de buurt, drankje bij late aankomst kan niet / niet gevonden

Ontbijt was prima verzorgd, volop keuze. Lekker bed in een praktisch ingerichte kamer.

Kwamen om te slapen. Overdag op stap. Verblijf was niet duur.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Geen parkeergelegenheid genoeg. Wisten geen alternatief te vinden of moesten erg ver lopen. Zijn van nood tot aan vrij parkeren vanaf 18.00 uur weer weggegaan. De kamers zijn sterk gedateerd. Kranen waren verkalkt zodat warmtebron bijna niet in te stellen was. Is nodig aan vernieuwing toe.

Eten:ontbijt was prima. Personeel: vriendelijk.werken netjes. Bedden: prima

Ik zou dit hotel (met de kamers in deze staat) nu aan niemand aanbevelen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

We waren nu voor de 3e keer in de Burghoeve. Dit was de minste kamer. De inrichting is gedateerd, de badkamer jaren zeventig. Hopelijk komt dit Fletcher hotel snel in aanmerking voor renovatie.

Het personeel is vriendelijk en attent. Het ontbijt is ook prima en de ligging van de accommodatie is goed.

Matig, ontbijt was goed. Prijs-kwaliteit niet. Kamer liet te wensen over.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Erg gehorig, kamer was aan een drukke weg en bij de trap. Jammer dat er geen thee/koffie faciliteit op de kamer was, badkamer was niet schoon. Daarnaast was de conditie was de kamer niet in goede staat (raamkozijnen verrot). Personeel bij inchecken was niet vriendelijk.

Ontbijt was goed.

Nachtje overnachten na Pinkpop
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Parkeer gelegenheid. Moesten in de nacht op zoek verderop. Kamers zijn aan renovatie toe. Scheuren in de muren en oude badkamer. Gehorig

De bedden waren heerlijk!!! Locatie was perfect. Niet te ver vanaf pinkpop Ontbijt was perfect.

Het fruit bij het ontbijt stonk en was totaal beschimmeld...
    • Standaard Driepersoonskamer met Douche

Ontbijt bed en de zeer verouderde badkamer

Het fruit bij het ontbijt stonk en was totaal beschimmeld daarna zat het personeel met die zelfde vieze handen aan de rest van het ontbijt

4,5
    Het restaurant is een aanrader.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Te kleine kamer en plafonds te laag door schuin dak.

Het restaurant is een aanrader. Heel vriendelijk personeel. We konden wel niet rechtstaan in badkamer en amper naast het bed.

prima voor een kort verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was zeer sober en klein. De kleine handdoeken lagen in de kledingkast (kwamen we pas achter toen we naar huis gingen, niet handig!). Jammer dat er geen kluisje aanwezig is, zeker gezien het feit, dat we een kamer in het koetshuis hadden op de begane grond. De kamers zijn ontzettend gehorig, je hoort werkelijk alles uit de andere kamers.

Het ontbijt is prima. Bedden uitstekend.

Viel al met al wat tegen.
    • Standaard Driepersoonskamer met Douche

Alle auto's midden op het terrein: rommelig. En weinig parkeerplek. Geen plek meer om 's avonds te dineren. (Toch voor 5 uur gevraagd!) De kamer en badkamer erg gedateerd. Ramen aan de buitenzijden verrot.

Het ontbijt was prima. De ruimte was redelijk gezellig.

Vriendelijk personeel.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel ligt aan een drukke weg. De kamer was gelegen aan de parkeerplaats (waar weinig plek was) waar grind ligt, dat maakt best lawaai.

Vriendelijk personeel.

Wij verbleven er vanwege de Amstel Gold Race.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Wij verbleven er vanwege de Amstel Gold Race. Ik vermoed in de allerkleinste kamer (formaat kledingkast) met een piepklein badkamertje. Bedden waren ok Alles zag er verouderd en niet zo schoon uit. Prijs/kwaliteit was vanwege het AGR weekend enorm uit verhouding, vandaar mijn lage score. Verder veel geluidsoverlast door alle auto’s die over het grind van het terrein rijden. Het ontbijt was overigens prima.

Absoluut geen aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Ontvangst bij de receptie. Was nauwelijks receptie te noemen. Erg slechte kamer. We hadden een standaard 2 persoonskamer gereserveerd. Kwamen in bijgebouw, boven onder schuine dak. Klein dakraapmje, erg donker. Gordijnen niet goed dicht te krijgen. Vlekken in de vitrage en afbladderend kozijn. Badkamer had een zwakke lamp, douche heel donker, zeer slecht licht!, Alleen het beddengoed was wel schoon en goede tv. Verder zeer teleurstellend.

Ontbijt was redelijk goed,geen verse broodjes.

Prima lokatie voor wandelaars van het Pieterpad
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Zeer gedateerd, kamer erg ouderwets en muffig, badkamer kan echt niet meer; zeer verouderd, vervelend douchegordijn, oude kit en voegen (onhygiënisch)

Heel vriendelijk personeel, prima ontbijt en prima diner in het restaurant, bed was oké.

Mooi hotel, oudere kamers.

De kamers zijn wel aan renovatie toe en zijn niet zo schoon.

Het prachtige hotel zelf, de sfeer, diner en ontbijt top en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Voldeed aan onze eisen om dichtbij de Amstel Gold Race te verblijven
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De kamer en douche waren erg basic, maar schoon. De prijs was wel erg hoog voor hetgeen geboden wordt.

De grootte van de kamer was prima, het ontbijt was vanaf 6 uur, dat was super! De fietsen mochten mee op de kamer, dat was een groot pluspunt!!

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Per saldo een prima verblijf omdat 2 vd 3 dagen personeel zeer klantvriendelijk was.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

De vrouwelijk receptionist was klant onvriendelijk, friet kon niet later besteld worden en moest gelijktijdig met het vlees en om 21:50 was ze al gesloten (terwijl dat 22:00 uur zou zijn. Ik kreeg nog wel een versnapering maar kwam niet fijn over.

De mannelijke receptionist en ober was zeer klant vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Zeer sympathiek personeel en goed eten.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

De kamers waren behoorlijk verouderd. Matige bedden. Onze eerste kamer had zelfs alleen een gordijn tussen slaapkamer en WC. We kregen wel meteen een andere kamer nadat we klaagden.

Zeer sympathiek personeel en goed eten.

Ontbijt was prima en het bed ook.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

De kamers waren in zeer slechte staat. Ook onze vrienden die het koetshuis sliepen hadden een vieze kamer. O.a. bruine vlekken in vitrage. Dit was het slechtste Fletcher hotel dat ik ooit heb meegemaakt.

Ontbijt was prima en het bed ook. Maar de kamer was vies, raamkozijn verrot aan onderzijde. Grote scheur in muur boven hoofdeinde bed en vieze schimmelplekken op badkamer rondom douchebak.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Degelijk met een goede projs kwaliteit verhouding.
    • Standaard Driepersoonskamer met Douche

Indien er geen prive parkeerruimte vrij is, ben je aangewezen op betaald parkeren. Voor het restaurant word je verzocht om voor 5 uur een reservering te maken.

Locatie is net buiten het centrum maar nog wel op loopafstand. Kamer en onbijt zijn degelijk. Prijs kwaliteit verhouding is goed. 3 Persoonskamer was gelegen in het bijgebouw. Kamer was erg rustig.

Het was over het algemeen redelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Na drie jaar vrijwel onveranderd qua menu en ontbijt. Accommodatie was ik, maar niet geweldig. De waterdruk was erg laag en het aantal lichtpunten in de kamer zwak waardoor scheren en goed zich hebben na schemertijd lastig werd.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Goede locatie maar (zolder)kamers hebben dringend een update nodig
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Geboekte kamer met tweepersoonsbed was niet beschikbaar...een klein kamertje met twee bedjes en onhygiënisch tapijt kregen we in de plaats

Ontbijt was ok alsook het personeel

Prima voor overnachting onderweg.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Het parkeren, dient op de openbare weg plaats te vinden. Door de situatie is dit niet anders. Betekent niets zichtbaar in de auto achterlaten.

Vriendelijke ontvangst. Prima slapen op weg naar bestemming in Frankrijk. 's Morgens heerlijk ontbijten en dan op weg. Heerlijk rustige kamer. Deze kamer was prima en ruim genoeg. Het is een sfeervol hotel.

in het algemeen goed :-)
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

huiskamer is verstopt achter het restaurant en voelt dus niet snel toegankelijk, zeker als je niet in het restaurant want het hotel eet. ondanks de snelle melding over een kapotte televisie was het niet vervangen, dus we zaten te kijken naar een tv, met een fluisterend geluid en 1 zender.

ontbijt was goed; redelijk ruime kamer.

Fris maar zeker de moeite waard
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

't tochtte heel erg op de kamer. De afzuiging van de douche was er wel maar werkte niet.

Personeel was erg vriendelijk. Perfecte locatie om trips te ondernemen met de trein op loopafstand, bosrijke omgeving voorronde hondje

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Een verblijf om nooit maar dan ook nooit meer te herhalen.

Alles!!

De inrichting van de kamer is heel erg gedateerd. Enkel glas, verwarming die het niet deed bij - 8 graden. Na melding te hebben gemaakt van ons ongenoegen is er niets aan gedaan. Kregen alleen een kaartje om een klacht in te dienen.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

De verwarming op onze kamer was vanuit de receptie uitgezet,...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De verwarming op onze kamer was vanuit de receptie uitgezet, terwijl de buiten temperatuur in Valkenburg -6 graden was. Ondanks ons verzoek om de verwarming aan te laten, werd dit niet gedaan. we hebben moeten slapen onder onze winterjassen. de ramen waren enkel glas met een slecht onderhoud op de kamer. dit hotel mag zeker geen 3 sterren-hotel genoemd worden.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Hotel viel tegen. We zouden graag een passende oplossing zien.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Badkamer was in slechte staat, geen ventilatie, slechts 1 handdoek die volgende ochtend nog nat was. Schimmel en vochtplekken op plafond. Vies douchegordijn.Geen 2persoonsbed, volgens afspraak, maar 2 erg zachte 1 persoonsbedden.

Het ontbijt en diner waren goed

Zeer matig hotel, vriendelijk personeel en gunstige ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Zeer gehorige kamer. Wanneer een ander doucht hoor je het water bonken op de douchebak (zelfs als je op een kamer boven slaapt). Water hoor je 24/7 erg hard door de verwarmingsbuizen heen suizen en door de slecht geïsoleerde wanden hoor je zo’n beetje alles wat er gebeurt in het hotel. De kamer was ontzettend oud, klein en benauwd. Een stukke kraan zorgde ervoor dat er constant water bleef stromen.

Dichtbij het centrum van Valkenburg en op 10 minuten afstand van Maastricht.

Het ontbijt was goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De kamer beviel niet goed...onlogische indeling..schuine daken...badkamer heel klein..weinig comfort. Oud,niet goed onderhouden. Het gebouw kan zowel binnen als buiten wel n likje verf gebruiken. Het was voor ons gevoel een achterkamertje. Bovendien moesten we 20 euro meer betalen dan op de bevestiging van jullie stond. Na overleg heb ik het teruggekregen maar het voelt niet prettig om te moeten onderhandelen over de prijs.

Het ontbijt was goed. Personeel vriendelijk.

Goed locatie
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Mooi gebouw maar wat slecht onderhouden, zoals o.a. het schilderwerk. Daarnaast was er geen mogelijkheid om je handdoeken te herbruiken zoals gevraagd vanuit Fletcher Hotel omdat er geen handdoekenrek was in badkamer. In kamer enkelglas in de ramen dus gehorig, koud en in ochtend condens op de ramen. Hotel doet niet aan energiebesparing waardoor kostenbesparing mogelijk is. Erg jammer voor zo'n mooi pand wat meer kan opleveren na mijn idee.

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeer mooi gebouw aan de buitenkant. Het diner is een aanbeveling waard, TOP!!! Binnen ongeveer 15 min. Lopen ben je in het centrum van Valkenburg. Valkenburg is een aanrader.

Kerstmarkt Valkenburg.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Wij konden de auto goed naast het Hotel parkeren. Als er vakken hadden geweest hadden en meer auto's kunnen staan. Nu stonden ze in de voortuin weggezakt in het gras!!!

De kamer en badkamer zeer ruim. Tevens met eigen toegang naar buiten.Was zeer prettig met de hond.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Wij gaan niet meer logeren bij Fletcher
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Meer personeel zodanig dat niet 1 persoon de receptie,restaurant... moet doen en dit zowel met vroege als late shift. Er zijn grenzen aan de uitbuiting van personeel!

Kon beter
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De kamer viel tegen. Het raam stond open toen we toekomen en de verwarming was uit. De verwarming kan de kamer tegens s'avonds niet opwarmen. We hebben de hele nacht koud gehad en er lagen geen extra dekens in de kast. De badkamer was niet zo hygiënisch, er was schimmel aan de siliconenkit van de douche. Wij hadden net een kamer (met ramen in enkel glas waarin al gaten in het houtwerk zaten) aan de straatkant (super drukke straat) waardoor we veel lawaaioverlast hadden. Eigenlijk hebben we volgens mijn mening teveel betaald voor deze povere kamer.

Het ontbijt was superlekker!

Hier ga ik nooit meer heen.

De kamers waren absoluut niet schoongemaakt. De bedden waren opgemaakt, en daar is alles mee gezegd. De kamers waren piep klein, niet schoon en het was er ongelooflijk warm. Ook het tikken van de verwarmingsbuizen hield een aantal vrienden van ons wakker. (we hadden 8 kamers geboekt)

Het ontbijt was redelijk goed, maar dat was ook het enige.

redelijk.
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Hygiëne. Kamer was niet geheel schoon en kamers zijn echt gedateerd. Schimmelafzettingen in de badkamer rond het bad. het geheel doet gedateerd aan en is aan een opknapbeurt toe.

Goed ontbijt maar te kleine ruimte voor aantal bezoekers.

Waardeloos
    • Standaard Tweepersoonskamer met Bad

Kamer was smerigen en de badkamer erg gedateerd is nodig toe aan een renovatie,heb de hele nacht wakker gelegen van de verwarming deze maakte de helenacht lawaai.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

heel leuk en vooral heel vriendelijke ontvangst
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Ik vond ons verblijf ,prijs/kwaliteit in orde .

Ons is het meeste bijgebleven de vriendelijke ontvangst van mevrouw Anita ,deze mevrouw is SUPER ,de rest van ons verblijf was ok ,beetje oud hotel ,wel lekker eten in het hotel ,prijs/kwaliteit voor ontbijt was in orde .

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Goed dat we maar kort aanwezig waren.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Alles. Voor wat betreft de kamer.

Het was in zijn totaliteit te treurig van woorden. Nooit eerder meegemaakt. Eerlijkheidshalve moet ik aangeven niet gedineerd te hebben in het hotel/restaurant. Het ontbijt was redelijk maar de opstelling van tafels minimaal. (Veel te weinig ruimte)

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Op door reis een prima hotel, na je ontbijt zit je zo weer op de autoweg.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Bedden stonden tegen de verwarming aan.

Een niet te ruime kamer met een stoel. televisie kijken was vanuit het bed mogelijk. Heerlijk rustig gelegen. Prima verwarmd. Met tafeltje voor de laptop en kast ruimte genoeg voor enkele dagen.

prima hotel / ligging omgeving
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

prima hotel / ligging omgeving ontbijt is vanaf v8.00 uur maar omdat ik eerder moest vertrekken stond het vanaf half 8 klaar. een geweldige service die ik nog nergens ben tegengekomen. Aardig vriendelijk personeel, een prima plek om naartoe terug te komen

Wij hadden kamer 30 en dat is wel de luxe kamer vandaar dat...
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Mijn vrienden zaten op zolder en hadden een slechte kamer getroffen. Nu waren ze niet veel op de kamer maar het is wel jammer.

Wij hadden kamer 30 en dat is wel de luxe kamer vandaar dat ik ook niks te klagen heb.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Wij hadden een standaard kamer geboekt, maar bleken later...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Wij hadden een standaard kamer geboekt, maar bleken later een kleine kamer te hebben gehad. Bij afrekenen werd daar een kleine correctie voor gemaakt. De kamer die wij hebben gehad is echt niet geschikt voor verhuur.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

valkenburg top hotel flop
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

de kamers waren heel ouderwets vochtig.in de badkamer hing er een oud douche gordijn dat heel vies was de siliconen waren vies zwart en er was een muffe geur waar te nemen.prijs niet waard

het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Een gedateerd hotel heeft dringend een opknap beurt nodig
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt was redelijk de ontbijtruimte was te klein we zaten bijna bij andere gasten op schoot. De kamer was erg gedateerd en niet in verhouding voor wat we moesten betalen, tevens was de kamer erg koud.

Personeel

de ligging is goed wat betreft uitstapjes per auto of fiets
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

de toegankelijkheid van de badkamer en het toilet

De kamers zijn goed en functioneel. De badkamer gedateerd en wat onpraktisch, zoals het toilet is voor lange mensen moeilijk toegankelijk. Verder is het ontbijt prima en het personeel heel vriendelijk

Gezellige inrichting/sfeer dinerzaal en zitkamer.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Gordijn tussen slaapvertrek en sanitaire ruimte erg goedkope oplossing.

Gezellige inrichting/sfeer dinerzaal en zitkamer. Gastvrije bediening horeca.

Waardeloos
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Het is ruim een half uur lopen naar het centrum, dus ligt niet aan de rand. Het is heel smerig in de kamer, heb daar niet gedoucht! De kamers zijn oud en gammel, evenals het meubilair, niet Fletcher waardig. We hebben foto's gemaakt en zullen deze opsturen naar hoofdkantoor Fletcher. 1 klein hokje als receptie met als gevolg, lange wachtrij om in te checken, parkeerplekken niet meer voorradig en in de buurt alleen voor vergunninghouders, pas na 18 uur parkeren op de openbare weg, dit staat nergens vermeld, alleen maar dat parkeren bij hotel kan. In de avond geen restaurant en de bar die tot 23 uur open zou blijven was om 22 uur al gesloten. Ik heb maar 1 advies; een ander hotel boeken in Valkenburg

ontbijt was redelijk

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Personeel maakt het verblijf goed, verder is het hotel toe aan een grondige verbouwing!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Kamers zijn slecht onderhouden, rotte kozijnen, oude vloerbedekking stinkt naar natte hond, lekkage badkamer vloer was nat dus gevaarlijk, lampje stuk en de kachel die s’nachts hard aanslaat centraal geregeld!

Personeel krijgt een 10+ erg vriendelijk, en werken hard om het de klant naar hun zin te maken, maken een leuk praatje en zijn geïnteresseerd in de mensen die in herboren verblijven! Het eten was heerlijk, de eetzaal ziet er gezellig uit!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Makkelijk bereikbaar, parking, personeel
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Kamers zijn dringend aan vernieuwing toe. Vast tapijt ziet er echt niet meer fris uit. Badkamer ook echt wel updates.

Makkelijk bereikbaar, parking, personeel

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Gewoon Fletcher!

Geen idee.

De ligging op makkelijker loopafstand van het centrum. Als de parkeerplaats vol is dan heb je na 200m een andere plek. Goed ontbijt, als altijd bij Fletcher. Vriendelijk personeel. Gewoon top.

Eenvoudig, gedateerd hotel, goed ontbijt
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

De tweepersoonskamer was erg klein (eerder een eenpersoonskamer), de badkamer zeer gedateerd (groene met gele/bruine tegeltjes, oudgele wc en wastafel etc.), matige verlichting.

Het personeel was vriendelijk, het ontbijt goed. Prima ligging t.o.v. het centrum

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Kregen eerst een kamer toegewezen die erg tegenviel.
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Kregen eerst een kamer toegewezen die erg tegenviel. Klein, oud, vies, en voldeed zeker niet aan de verwachtingen die Booking.com aangaf. Daarna een suite gekregen zoals op de foto's die Booking.com toonde. Inzet van het personeel was perfect, Booking.com had dit anders moeten aanpakken!!!

Een betaalbaar hotel op loopafstand van het centrum van Valkenburg
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Een dikke deken wat te dik was in de zomer. Hierdoor sliep ik slecht. Voor zover ik kon zien waren er geen andere dekens beschikbaar. En er hing een muffe geur toen wij voor het eerst de kamer binnenkwamen.

De ligging was goed en de kamers ruim.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Wat een ramp voor zo'n leuk pand
    • Standaard Driepersoonskamer met Douche

Zeer slecht onderhouden hotel. Dit kan door verbouwing zo'n mooi Hotel zijn. Nu lijken de kamers (koetshuis) wel van een achterbuurt hotelletje in ......... Er zit bijna nergens meer fatsoenlijk verf op?? Bepaalde zaken zal het personeel niet aan kunnen doen maar de raggen in een lampenkap in de zitkamer toch wel!! Op booking.com staan wel in voordeel van hotel gunstige foto's maar weerspiegeld zeker niet de werkelijkheid. Verbouwing van dat hotel zou zeer wenselijk zijn! Ik vind dit gewoon zielig voor het personeel elke dag deze ellende aan te horen!!

Ontbijt was oké en de La Trappe uit fles kun je niets aan verpesten

valkenburg is leuke stad, verblijf viel tegen
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

parkeergelegenheid was volzet en in de buurt niks anders te vinden , badkamer : klein, slecht verlicht, douche met douchegordijn met rondom de douche voegen vol met schimmel , kamer rook enorm muf , donker tapijt , poper ? kortom: accommodatie dient dringend vernieuwd te worden en aan de parkeergelegenheid moet eveneens dringend iets gebeuren .

het ontbijt was lekker

Leuke locatie, maar moet worden opgeknapt
    • Standaard Driepersoonskamer met Douche

Kamer is erg gedateerd en doet niet heel fris aan. Kamer erg beperkt qua ruimte en faciliteiten. Erg jammer, want het is ontzettend mooie locatie. Maar beetje opfrissen (schilderwerk binnen en buiten) zou echt helpen. Bijv douche oogt niet heel fris, erg klein en douche gordijn is dan niet heel prettig. Ook dispenser werken niet, föhn niet aanwezig. Jammer

Ligging, uitstraling van het pand en personeel

Ronduit dikke tegenvaller
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Kleine muffe zolderkamer onder dak (eigenijl maar halve kamer ) ,vuile muren .badkamerkranen waren vernieuwd maar de restanten vd oude niet verwijderd, geen douchegordijn ,geen verluchting . 30 euro toeslag vrde honden ,maar kamer te klein om de honden erte laten slapen . Hier keren we nooit meer weer !

Eten was ok

Het ontbijt was zeer goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De kamer trok op niets, claustrofobisch, donker . Er is enkel EEN klein rond raam in de slaapkamer, GEEN raam in de badkamer, Eigenlijk een zeer verouderde zolderkamer.

Het ontbijt was zeer goed

dit hotel is aan een sloophamer toe, mooi van buiten maar alles is zwaar aan vervanging toe.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

echt alles, kamer boven de keuken erg gehorig, je voelt de klappen vd koelkasten, houten vloeren die lawaai maken dat je niet meer met elkaar kan praten, drangers op alle deuren waardoor dag en nacht je kamer deur lijkt ingetrapt te worden, de matrassen passen niet op de bedden waardoor wij een aantal keren net niet uit bed gevallen zijn, vliegenhor is i.p.v. vervangen er gewoon uit gesneden, slordig uitziend personeel, vieze borden, slechte schoonmaakster-er waren gele vlekken naast het WC nog van de voorganger die wel elke dag minder werden maar helemaal schoon gemaakt is naast de WC niet, parkeergelegenheid ver te zoeken niet zoals van tevoren vermeld, handdoeken die niet aangevuld worden, personeel vaak zoek bij de receptie, telefoon gaat wel 20 keer over en word niet opgenomen. Hebben met een aantal andere gasten aan bij het ontbijt gepraat en zij hebben dezelfde ervaring gemaakt.

een personeelslid in het restaurant/bar

Erg gedateerd bijgebouw en het mooi ingerichte hoofdgebouw heeft onderhoud nodig
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Het bijgebouw waar wij in sliepen was veel te erg gedateerd. Een badkamer uit de jaren 70 kan echt niet meer. Het weer zat in de spiegel en de latexsputters van het verven op de tegels. Het gebouw had veel spinnewebben etc. Dit was allemaal niet te zien op de foto's. Verder was het hoofdgebouw heel mooi ingericht maar overal zag je zwarte aanslag op de verf of afbladderende verf. Heel erg jammer van het gebouw en de inrichting.

Aardig personeel.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Geweldig wel een aanrader als de parkeerplaats verbeterd wordt.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

De parkeerplaats die had wel wat groter gemogen er was onvoldoende parkeerruimte ook omdat men onvoordelig parkeerde.

Het ontbijt was goed en de kamers waren in orde.

Prima geslapen, goed ontbijt maar zal hier niet meer heengaan door de erg gedateerde kamers!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De kamers zijn erg gedateerd. Kan mijn inziens niet meer verhuurd worden zo. Donkere inrichting met slechte verlichting. Als je het raam dicht hebt hangt er een erg muffe lucht. Wij sliepen in het bijgebouw, daar was boven een te smalle doorgang naar de etage toe omdat er een stoel voor een ketelkast stond om deze open te houden wat de doorgang belemmerde naar de deur van de etage waar wij een kamer hadden. Bij het ontbijt was er geen tafel vrij voor 6 personen, dan is er geen begeleiding van een manager. Zelf maar buiten op het terras gaan zitten, toen werden wel snel de tafels gedekt voor ons buiten.

Ontbijt was goed.

Verschrikkelijke nacht gehad.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Alles op het personeel na, kamers zijn oud verschimmeld, 2,5 uur kunnen slapen omdat het bed slecht was extreem gehorig en is zeker gevaarlijk voor kinderen omdat de bedrading oud is en de douche lekt dus badkamer zeer glad

Personeel wat zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Zeer goede bediening aan de receptie, uiterst vriendelijk...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Zeer goede bediening aan de receptie, uiterst vriendelijk personeel. Parkeren was iets moeilijker omdat het hotel vol zat(concert Andre Rieux) Verzorgde dranken. Prijsverhouding : ok

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

prima prijs-kwaliteit verhouding
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Kamers waren klein en badkamer was gedateerd, maar dat had ik in de recensies al gelezen en viel dus niet tegen.

prijs-kwaliteit verhouding, aardig personeel, heerlijk 's avonds gegeten

Goed hotel voor een weekendje weg.

Het brandalarm dat middenin de nacht (voor niets) afging, was een fikse tegenvaller. Verder is met de name de inrichting van de badkamer zeer gedateerd.

Ontbijt was prima, de bedden waren ook goed.

voor 1 nacht ok
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

wij waren naar concert van Andre Rieu geweest en mijn vrouw die slecht te been is moest met de trap naar boven. Na 22u is het hotel gesloten en kan je geen gebruik meer maken van de lift. De vloer kraakt nogal veel

het ontbijt was lekker en uitgebreid, kamer perfect voor 1 overnachting

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Weet niet we hebben daar uit eindelijk niet overnacht

Rolstoel onvriendelijk Lift die ina 22.00 stilstond

Weet niet we hebben daar uit eindelijk niet overnacht De overplaatsing naar een ander Fletcher Hotel

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Mooi traditioneel hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Jammer dat wij als gezin met 2 jonge kinderen (1 jr, 4 jr) niet op 1 kamer konden slapen. Mocht niet aangezien het slechts twee persoonskamers. Trouwens in de hele omgeving van Valkenburg hebben ze blijkbaar daar een tekort aan. Wellicht puntje voor verbetering en een unique selling point voor de toekomst. De ruime kamers kunnen het trouwens wel hebben. Ach ja, die ene nacht hebben we wel goed kunnen slapen in de twee ruime kamers die vlak bij elkaar lagen.

Heerlijk dat je gewoon voor de deur op eigen terrein kan parkeren. De kamers zijn wel oud (traditioneel) qua inrichting maar wel schoon en erg ruim. Het ontbijt was ook goed, met kleurplaten en -potloden voor de kinderen.

Heerlijk ontspannend door het vriendelijke personeel en mooie omgeving . Een aanrader !
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Bij het ontbijt is er een zeer ruime keuze maar de broodjes waren niet vers . Je zag zo dat ze uit een plastiek zakje kwamen. Misschien eens langs gaan bij de warme bakker in het vervolg

Het personeel was heel vriendelijk. We werden heel warm ontvangen en uitstekend geholpen .

Prima verblijf maar verwacht niet teveel.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

Zeer weinig parkeer plekken. Na 18u kun je parkeren in de straat. Personeel heeft eigen regels. Op dag 1 bar tot 23u open zoals staat aangegeven , op dag 2 sluit een dame om 22u zelf de bar.

Simpele kamers, mooie locatie. Personeel over het algemeen erg vriendelijk op 1 dame na. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Personeel erg vriendelijk en hulpvaardig.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

De kamer is erg gedateerd de inrichting is aan vervanging toe. Badkamer was qau ruimte prima maar tegelwerk en sanitair was matig.

Personeel erg vriendelijk en hulpvaardig.

Simpel verblijf, heerlijk ontbijt!
    • Kleine Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was erg simpel maar dat wisten we van te voren al. De incheck was wat minder, de kamer was om half 4 nog niet schoon terwijl we vanaf 3 mochten inchecken. Dit werd overigens erg netjes opgelost met gratis welkomstdrankje. Een klein koelkastje op de kamer zou geen overbodige luxe zijn geweest met de hitte van het afgelopen weekend.

Het ontbijt was erg lekker en veelzijdig! Daarnaast zit je op korte afstand van veel plekken zoals aGoGo Valkenburg waar je oa kan rodelen maar ook dichtbij mooi wandelplekken. De kamer was schoon en de bedden sliepen heerlijk!

net voldoende
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Kamers zijn echter niet meer van deze tijd, tegeltjes uit jaren "60, ruimt evan badkamer was te klein, meubileair in kamer oud en gammel

ontbijt was goed, p;ersoneel zeer vriendelijk.