Beoordelingen over Fletcher Hotel Restaurant De Zon 3-sterren

Stationsstraat 1, 8431 ET Oosterwolde, Nederland

#2 van de 2 hotels in Oosterwolde

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Prima bed, ontbijt ok, prachtige locatie om fiets- e/o...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was op zich netjes en schoon maar schimmel in de kitnaden van de badkamer en een ventilatierooster dat al lange tijd geen sopje gezien had, gaf het een minder frisse indruk. Kamer was erg gehorig.

Prima bed, ontbijt ok, prachtige locatie om fiets- e/o wandeltochten te maken evt op de goede huurfietsen.

Prima hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeergelegenheid en achterstallig onderhoud aan de buitenkant, raamkozijnen waren afgebladerd.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid en werd op tijd aangevuld. De bedden lagen prima en de douche was ook goed.

Slapen, ontbijten en gedwongen wegwezen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer veel te klein voor 2 personen en sterk verouderd. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt, met recht dus kamer nr. 13! Wc pot vergaan. Vloerbedekking vuil. Verlichting te slecht om te lezen.

Ontbijt en locatie.

Het ontbijt was goed, het bed sliep uitstekend.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geluidsisolatie, het is erg gehorig. Uitzicht op parkeerplaats en daken van winkels. Erg dun straaltje uit de douche.

Het ontbijt was goed, het bed sliep uitstekend. 's Nachts stil buiten.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Matig onderhouden hotel maar voor een uitstekende prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel is oud. Kamers ook. Slecht onderhouden. Moet echt wat gaan gebeuren.

Je kunt in Nederland nog een hotel krijgen voor €60 inclusief uitstekend ontbijt en douche en toilet op de kamer.

Het ontbijt en de vriendelijkheid van het personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De uitermate kleine en badkamer. Verder stonk de kamer bij aankomst naar hond. Duidelijk was dat voor ons mensen met een hond in de kamer hadden verbleven. De klacht hierover bij het personeel werd vriendelijk aangehoord, maar er werd niets ondernomen.

Het ontbijt en de vriendelijkheid van het personeel.

Geen airco.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airco. Tweede verdieping en plat dak. Geen oog geslapen met 35 graden hitte. Slechte aanvulling ontbijt tafel. Steeds vragen om drank en eten aan te vullen.

locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

vriendelijke bediening echter op het terras moesten we lang wachten tot er iemand kwam en het duurde even voordat je drankje kreeg. Verder een opmerking van algemene aard: De kamersleutels hangen binnen handbereik, ik weet niet of de camera alles kan zien. Mijn inziens diefstalgevoelig

locatie

Voor een dag oké maar niet voor langer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren echt gehorig. De badkamer en wc konden ook wel een opknapbeurt gebruiken. Ze hadden ons voor de tijd gebeld voor een aanbieding op een 3 gangen menu en deze namen we maar het eten was niet echt goed en zou ik ook niet aanraden om te nemen.

Het bed lag fijn, locatie is ook top.

Voor een overnachting was het goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel had er niet veel zin in . Het was een prachtige zomeravond maar om 10.30 werd alles gesloten en kon je geen consumptie meer bestellen .

Superbed , ontbijt was prima

Hezellig en net hotel en zeer vriendelijk en een goed en voldoemde ontbijt.
    • Driepersoonskamer met Douche

Badkamer erg aan de kleine kant

Vriendelijk personeel, er werd gereageerd op de verjaardag van de kleinzoon. Versierde stoel bij het ontbijt, werd gefeliciteed en een vlieger kado heel attend.

Omgeving en ontbijt was ook wel goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als je iets op plankje badkamer zette ging t licht even uit. Als je de toilet doortrok waren je benen ook nat.

Omgeving en ontbijt was ook wel goed.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was dorpsfeest, wat lang in de nacht doorging. Het was fijn geweest als het hotel dit had gemeld bij de boeking, zodat ik zelf kon bepalen of ik de overlast oké vond. Nu moest ik er maar mee "dealen". Het getuigd van klantvriendelijkheid om door te melden. Het hotel kan zelf niets aan de overlast doen, maar wel informeren.

We hebben een goed onderdak gehad, met goede verzorging.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een betere controle van de bonnetjes bij de eindafrekening.... er stonden consumpties op, die we niet hadden gebruikt, en de logiesprijs werd nog een keer berekend

Ontbijt was goed verzorgd, van alles was voldoende te krijgen; bedden waren oké, kamers waren basic, maar voor ons voldoende.

wc niet schoon.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden - Douche

wc niet schoon. klep bleef niet staan. douche veel te krap. kamer maakte een smoezelige indruk. liever een hogere prijs dan een ontevreden herinnering. dit hotel zal ik niemand aanraden.

Prima hotel voor kort verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel heeft ruime kamers met balkon en wat kleinere kamers zonder balkon. Wij hadden een van de kleinere kamers. Dit deel van het hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken: likje verf aan de buitenkant, wat opfrissen van de binnenkant.

Het ontbijt was goed en had voldoende keuze. De ontbijtzaal is ruim, ook als het hotel vol zit dan is er wel plek. Verder een prima bed, en in de kast ligt een ander of extra hoofdkussen voor gevoelige slapers.

Verdient een upgrade.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer viel tegen. Van buiten ziet het hotel er aantrekkelijk uit. Op de binnenplaats lijkt het meer op een stapel containers. Wij sliepen op de bovenste etage. Aangezien het een warme dag was geweest was de temperatuur opgelopen tot ver in de 30 graden. Airco zou geen overdreven luxe geweest zijn. Verder was het sanitair uit de vorige eeuw. Douche afgeschermd met een niet heel recent douchegordijn. Kortom, werk aan de winkel om hier een aantrekkelijke bestemming van te maken.

Ontbijt prima. Personeel vriendelijk. Ook de locatie is in orde.

Prima voor een nachtje.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers waten erg gedateerd. Erg kleine badkamer met erg oude inrichting. Daar blijf je niet voor je lol gezellig zitten. Echt puur om te slapen.

Ontbijt. Fijne bedden. Fijne bediening. Afsluitbare ruimte voor fietsen. Vlakbij winkeltjes.

Leuk hotel maar onze kamer was zwaar onder de maat.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer (43). Deze komt totaal niet overeen met wat er op de site (Booking) staat bij de info over de standaard tweepersoonskamer. Zeer summier, hanglamp die ingekort was door het snoer op een creatieve manier op te knopen en zeer, zeer gehorig. Ik kon letterlijk meeluisteren met de tv van de buren. En dan de badkamer.... Als ik mijn armen uitspreidde, kwam in bijna van muur tot muur aan de langste kant en ik ben 1.76...Dat is wastafel tegen de ene muur en douche tegen de andere muur. De badkamer wordt afgesloten met een harmonicadeur, de afzuiging van de stoom is heel karig, de douchecabine had wel een deurstijl, maar geen deur, dus is er maar een douchegordijn opgehangen. Daardoor wordt de doucheruimte nog kleiner. Wij blij dat we niet dik zijn, anders wordt het lastig omdraaien... Kortom de kamer is echt aan een opknapbeurt toe en aan de geluidsisolatie zou wat gedaan moeten worden. We konden naast het tv geluid namelijk ook precies horen wanneer de buren de wc doortrokken of onder de douche gingen. Ook gesprekken waren bijna woordelijk te horen.....

Leuke bar, vriendelijk en behulpzaam personeel, goede fietsen (verhuur), ligging, schoon

We hadden een fijne vakantie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We zouden het niet weten.

gastvrij, heel vriendelijk en voorkomend. Prima kamer en bedden. Wij komen vast terug als we gezond blijven en iedereen was vriendelijk voor ons hondje, dat maken we ook weleens anders mee.

Prima plek om in de zomer terug te komen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine puntjes: geen verse jus en geen rauwkost bij het ontbijt. Wel vers gesneden en vol fruit! Kamer was zo langzamerhand wel aan een update toe maar dit ging overigens niet ten koste van het comfort.

Goed verzorgd ontbijt. Geen koffiezetapparaat maar de gezette koffie was, in tegenstelling tot veel andere onderkomens, hier wel lekker. We troffen het met de ruime rolstoelvriendelijke kamer hoewel we zelf nog goed ter been zijn.

Zeer teleurstellend .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was zeer gedateerd . Geen handzeep bij de wastafel . Douchestang los en een vouwdeur als afscheiding . Als bijboeking een 3 gangendiner voor €27.50 en gratis welkomstdrankje. Voor vele gerechten werdt een extra bijbetaling gevraagd . Er werdt ook geen welkomstdrankje aangeboden . Bij uitschecken werdt de rekening gepresenteerd . De boeking stond nogmaals op de rekening maar deze was door mij al met PayPal voldaan ! Als klapper werdt de 3 gangen diner 2x op de rekening gezet ! Zeer onprofessioneel ! en zal bij dit hotel nooit weer een boeking doen !

Geen

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Prima, goed gelegen hotelaccommodatie voor zakelijk gebruik
    • Standaard Eenpersoonskamer

Bedden zijn voor mij wat te zacht

Klassiek hotel-restaurant in het centrum van Oosterwolde. Eenvoudige kamers maar wel met alles er op en aan. Sfeervol restaurantgedeelte. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding

Ik zou hier niet weer een éénpersoonskamer boeken.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamer was ouderwets. In de douche geen mogelijkheid om iets neer te leggen, water werd niet warm. Het ontbijtbuffet was een tegenvaller, er was geen keuze van brood, mandjes leeg, koffie urn leeg, personeel onvindbaar.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

netjes en schoon
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

verwarming was centraal geregeld en ging uit na 2300 uur. We hadden het heel erg koud. Na zes keer bellen kwam er dan iemand eindelijk extra dekens brengen. Ontbijt was uitgebreid, maar het brood was lang niet vers.

netjes en schoon

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Keurig verzorgd en goed van sfeer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er zaten wat vlekken op het tapijt en in de plafondplaten.De kit in dr douchebak is wat aamgeslagen (zwart)

Keurige ontvangst naar een nette niet al te grote maar functionele kamer.Kamer was heel stil, heeft geen uitzicht. Prima bedden en kleine maar goede badkamer.Zeer verzorg en lekker ontbijt. Dat alles voor een heel lage prijs. Gratis en veilig parkeren op eigen grond

gewoon goed

lastig te bereiken ,

de kamer was iets gedateerd , maar schoon , het bed was goed , en het ontbijt was prima, prima hotel als je een dagje groningen , of zelfs giethoorn wil bezoeken

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Voor één nacht een prima pretentieloos verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik miste een waterkoker met thee/koffie op de kamer en je kon mensen horen praten als ze langs de kamer liepen.

De kamer was lekker ruim en ontbijt had genoeg keus. De koffie was alleen niet om over naar huis te schrijven.

Voor één avond het oké, maar we komen niet terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

-Er is geen digitale tv -geen beveiliger vooral in de avond -weinig keuze voor ontbijt Tip: een feest tijdens oudejaarsavond. Dat trekt meer gasten.

Gratis dranje voor de gasten Gratis ontbijt

Goed hotel voor de prijs.

Hotelkamers zijn gedateerd maar wel schoon. Badkamer was te klein. Ruimte om te ontbijten en te eten als ook de lounge waren wel ok.

De receptie was niet altijd bezet maar het personeel was klantvriendelijk. Hotel is gunstig gelegen in het centrum; nabij winkels en horeca.

Kamer was ruim.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden - Douche

In de routevermelding graag dat een deel van de route die de navigatie aangeeft op koopavond tot 18 uur is afgesloten.

Kamer was ruim. Ontbijt prima. Mensen erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Armoedige kamer en badkamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Armoedige kamer en badkamer. Ontbijt matig, al het brood /broodjes waren oud en uitgedroogd. Buitenkant hotel mag nodig opgeknapt worden, ziet er niet uit.

goede uitvlbasis om Friesland te ontdekken o.a. Leeuwaarden, Sneek
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers in het gedeelte gelegen langs de stationsstraat wat klein. Aan de lavabo mag een stopcontact geplaats worden. Hotel-restaurant eten is wat sober, gelukkig was in de nabijheid een lekker Balkan restaurant aan een goede prijs/kwaliteit verhouding

Ontbijt was goed en voldoende. + vriendelijk personeel

Heerlijke bedden, simpel maar schoon. Vriendelijk personeel, goed ontbijt.
    • Driepersoonskamer met Douche

Is hier en daar wat oubollig en mag bijvoorbeeld de badkamer een opknapbeurt qua moderniteit. Verder is het wel schoon.

De heerlijke bedden en het vriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Kamer was goed, kleine badkamer. Het restaurant was matig.
    • Driepersoonskamer met Douche

Het restaurant was zeer matig en naar verhouding tot het gebodene te duur. Het ontbijt was prima.

Ontbijt prima. kamer goed maar met een kleine badkamer. De prijs voor de kamer was aantrekkelijk.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Goede prijskwaliteitverhouding. Was niet duur.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Klein t.v. scherm. Hygiëne wat minder. Bij het afrekenen wilde men het reeds betaalde bedrag weer in rekening brengen. Personeel kwam niet zo vriendelijk over.

Bereikbaarheid, parkeerruimte bij hotel gratis. Goede bedden.

Zie boven
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer welke ik kreeg toegewezen was slecht. Zwaar gedateerd en werkelijk alles versleten. De vloerbedekking was door de vele vlekken nog te vier om er met blote voeten te leveren. Het bed was doorgezakt. Schandalig en niet Fletcher waardig! Tevens was het personeel niet op de hoogte van jullie deals waaronder ik dit geboekt had, werd dik 20 euro teveel afgerekend. Manager moets gebeld worden en toen de deal prijs betaald. Achteraf is wel de juiste factuur gemailt. Ik ga er nooit meer boeken.

Ontbijt was goed. Veel variatie en netjes verzorgd.

Ontbijt was pas vanaf 8 uur terwijl wij voor ons werk al om...

Dit was de laatste keer dat wij via booking.com boekten, omdat het wel eens voorkomt dat personeel eerder weg kan als werk klaar is. Als het rechtstreeks via Hotel gaat kunnen we nog voor 12 uur annuleren.

Ontbijt was pas vanaf 8 uur terwijl wij voor ons werk al om 7 uur weggingen

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Perfecte locatie voor mijn doel.( TT circuit Assen )
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik zou 3 dagen op rij terug gebeld worden. Maar heb zelf 3 dagen op rij moeten bellen voor antwoord op een vraag. Werd wel vriendelijk te woord gestaan.

Gastvrije medewerkers

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Slechte bedrijfsleiding!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden - Bad

Slechte bedrijfsleiding! Ze hebben mij dubbel laten betalen. Ik wacht nu al 3 weken opdat ik mijn teveel betaalde geld terug krijg! Na 5 telefoontjes en 3 mails. Bah!

de prijs in ogenschouw genomen was het vrij goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamer viel iets tegen marassen waren erg zacht en verschoven geregeld het bed was laag. vloerbedekking had zijn beste tijd wel gehad.

het ontbijt was heerlijk er was voldoende te eten je kon pakken wat je wou en er waren voldoende soorten brood

Lekker ontbijt en welkomstdrankje.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren gehorig. Dat leverde ons geen probleem op, de buren waren ook rustig.

Lekker ontbijt en welkomstdrankje. Daarnaast was het er rustig. Personeel is vriendelijk en de omgeving prachtig. Leuk café ietsjes verder in de straat.

Teleurstellend hotel. Ge lukkig woonde familie dichtbij.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veiligheid, met opstapjes en klemmende deuren. Slaapkamer te klein.

De slaapkamer was Geen comfort kamer. 2 hokjes voor toilet ; het andere voor wastafel en spek- gladde douche. Geen handgrepen, voor ons erg gevaarlijk.

bezoek aan familie

Zie het verslag hierboven.

Jammer dat er op het balkon een lamp is geplaatst met een bewegingsmelder. De gehele nacht en zeer regelmatig sprong de lamp dus aan , en was het bij ons in de kamer volkomen dag op dat moment. Verder begon om 05. 30 uur is er al gerommel duidelijk te horen op de parkeerplaats. Om 06.00 uur is er vermoedelijk de eerste aanlevering al gaande, gewoon waardeloos. Wij hebben zoiets nog nooit eerder meegemaakt. Een aanbeveling zou zijn om op de kamer verduistering gordijnen aan te brengen zodat het regelmatig aanspringen van de lamp niet meer merkbaar is.

Het was prima

Zou het niet weten

Kamer was klein, maar schoon en alles wat we nodig hadden was aanwezig Ontbijt was prima. Klein minpuntje, we hadden een bon voor een welkomstdrankje en dat hebben we niet gehad.

We hebben een prima verblijf gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond de kussens niet zo fijn. Ik ben halverwege de nacht opzoek gegaan naar een dunner kussen en dat was er gelukkig wel.

De kamers waren eenvoudig maar de bedden waren goed ,de badkamer was eenvoudig maar schoon. Het ontbijt was lekker.

het was prima, maar wat oud ogend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was op het oog schoon, maar wat smoetzelig door de donkere vloerbedekking met vlekken. Een vd handdoeken was versleten (zat een gaatje in) en de vloer van de badkamer was oud en oogde daardoor wat viezig. Het bestek bij het ontbijt; borden en theeglazen waren niet optisch schoon. Daarnaast bleek het café te sluiten om 23.00 uur. Nogal raar voor een zaterdagavond. Er werd ons door het personeel niet verteld dat de bar om 22.30 al sloot. Dus toen we na 22.30 iets wilden bestellen kon dat niet. Ik vind dat dit in de zomermaanden en in het weekend wat meer flexibel mag zijn. Niet erg klantvriendelijk. Als laatste vond ik de bedden te zacht.

Het balkon was top en de ruimte op de kamer. Het personeel was aardig. De kamer was niet gehorig en er was WiFi en een tv (al hebben we die niet gebruikt), voldoende handdoeken. Het hotel ligt op een mooie rustige plek, maar toch midden in het centrumpje. Makkelijk te bereiken met de auto en voldoende parkeerplek. Alles wat je nodig hebt is er. Het ontbijt was niet superuitbundig qua keuze, maar er was wel voldoende keuze uit yoghurt, cracker, beschuit, brood etc.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de ober die ons 'smiddags te woord stond was verschrikkelijk negatief over Oosterwolde en het eten in de buurt. Dat stuitte ons tegen de borst en zijn we 'savonds niet in jullie restaurant blijven eten.

het ontbijt was prima. de fietsen konden in een afgesloten ruimte staan.

We werden vriendelijk ontvangen ondanks late check in ,...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was erg gehorig, en ik vond het vreemd dat er vloerbedekking lag op een kamer waar ook onze hond welkom was.

We werden vriendelijk ontvangen ondanks late check in , voldoende parkeergelegenheid, en ontbijt was erg goed !

Wij hebben heerlijk in de schitterende omgeving gefietst.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden - Bad

Dat booking.com verkeerde informatie heeft over de kamers! Wij hadden volgens booking.com een kamer met balkon geboekt alleen er was geen balkon? Het hotel heeft het netjes opgelost, de toeslag voor deze kamer is van de rekening afgetrokken.

Het personeel was heel vriendelijk en servicegericht

staan we daar savond om 19.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

staan we daar savond om 19.30 geen plaats meer hotel overgeboekt ,, kan ik hiervoor iemand aansprakelijk om zo een schadevergoeding te krijgen ??? ge am haring

Eenvoudige kamers met een simpele badkamer.

De badkamer

Eenvoudige kamers met een simpele badkamer. Alles naar wens qua prijs/kwaliteit. Restaurant was boven verwachting , prima 3-gangen menu voor redelijke prijs

Een leuk hotel
    • Driepersoonskamer met Douche

De kamer is outdated en vooral de badkamer. Er kwam een riolgeur af en toe van de afvoer in de douce, maar het is ook een oud gebouw.

Personeel waren erg vriendelijk

Prima hotel centraal gelegen voor uitstapjes
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer nr. 3 was gedateerd. De vloerbedekking echt goor. Ik begrijp niet dat er bijv. geen laminaat ingelegd wordt. Dat kost echt niet de hoofdprijs. Badkamer schoon maar simpel. Al met al waren we tevreden want de kamer was niet duur.

De ligging van het hotel. Mooi centraal tov Appelscha wat een prachtige omgeving is. Eten en ontbijt is prima verzorgd en heel aardig personeel.

Goed voor 1 of 2 nachten slapen en ontbijten voor een heel billijke prijs per persoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers vind ik echt wat aan de armoedige kant, maar voor 1 of 2 nachtjes slapen voldoet het.

Eenvoudig hotel, enigszins gedateerd. Wel heel vriendelijk personeel en een prima ontbijt!!

Had iets meer kwaliteit van Fletcher verwacht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor de prijs verwacht je geen top locatie, maar geluidsisolatie is minimaal. Je hoort buren letterlijk, ook mensen op gang. Verder douche heeft minimum aan warmwater.

Het ontbijt was prima en ook de locatie was perfect.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij vonden de bedden te zacht. Als je je omdraaide moest je uitkijken dat je niet uit bed rolde. Ook heb ik veel pijn gehad aan mijn rechter knie. Die is versleten, maar door het doorzakken van het bed werd mijn been teveel gekromd, wat veel pijn veroorzaakte. En mijn vrouw kreeg pijn aan de heupen. Ook hebben de kamers geen vorm van koeling. En aangezien het buiten boven de 30°C was, was het binnen ook erg warm.

Het ontbijt was prima en ook de locatie was perfect.

Goed bereikbaar hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel is onzettend gedateerd, het leek net of je in een porto-cabine sliep. Dunne wandjes dus zeer gehorig. Kleine douche. Bedden zeer zacht ( is persoonlijk). Onbijt was voldoende niet super uitgebreid, koffie in grote ketel, niet van deze tijd. Personeel was vriendelijk, keuken kon het niet helemaal aan moesten lang wachten. prijs was redelijk meer is het ook niet waard.

Kamer was schoon. Hotel is goed bereikbaar, ligt leuk in het kleine centrum van Oosterwold.

Als je echt van simpel houdt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De Kamer. Erg verouderd. Een badkamer met een schuifdeur. Geen airconditioning terwijl je niet je raam open kunt zetten, omdat je op de begane grond zit. . Geen mogelijkheid om zelf koffie of thee te kunnen zetten.

Het restaurant en hetontbijt

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

het ontbijt was goed, werd goed aangevuld
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de accommodatie verdient een update buten de invloed van de accommodatie: het halve centrum was qua straten op de schop waardoor het hotel niet goed benaderbaar was ( je dreigde in een kringetje te rijden)

het ontbijt was goed, werd goed aangevuld

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Voor één nachtje prima te doen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is heel erg gehorig. Er was tot laat veel lawaai van over de gang lopende mensen. De kamer was wel een beetje verouderd, badkamer, wc, ramen. Ook stond er een felle lamp tegenover ons raam, die soms aan ging.

Het ontbijt was lekker, dicht bij centrum. De bedden lagen erg lekker. Vriendelijk personeel. De eet en ontbijtzaal zagen er netjes uit.

gewoon goede prijs kwaliteit verhouding. UItstekend vers ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine kamer, maar schoon. Goede prijs kwaliteit verhouding. Je moet voor de prijs geen grootsheden verwachten, Het is er gewoon goed. Reeds meer dan 20x de nacht doorgebracht. Erg goed, uitgebreid en vers ontbijt. Altijd vriendelijk, schoon en goed.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Ontbijt was heerlijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Je kan zien dat het gebouw oud wordt. Sanitair is niet meer van deze tijd. Alles piept en kraakt. Maar het is er wel goed en schoon.

Ontbijt was heerlijk. Bedden waren goed.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Prima voor een kleine uitstap van een aantal dagen maar niet voor bijvoorbeeld een week!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel is gedateerd maar daar is de prijs dan ook naar.

Diner was erg goed. Ontbijt was goed verzorgd maar niet luxe. Bijvoorbeeld geen cappuccino of zalmfilet.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Een goede plek voor een ontspannen verblijf!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Bij het ontbijtbuffet werden de verschillende etenswaren niet tijdig asngevuld. Zo duurde het lang voordat de yoghurt werd gebracht en ook moesten we wachten op de kan met heet water voor de thee. Ik vond het jammer dat er alleen witte pistolets werden geserveerd en geen bruine.

Het ontbijtbuffet was uitgebreid. De kamer was netjes en schoon. Het 3-gangendiner was prima en met verrassende gerechten.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Het verblijf vinden we echt een aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Misschien zijn wij gauw tevreden, maar niets viel ons tegen.

Het ontbijt was zeer gevarieerd en uitgebreid, erg lekker; als het beter had gekund, viel dat niet op. Parkeerplaats achter het hotel was ook erg handig. Rime kamer, geen straatgeluiden, heerlijk geslapen.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Dramatsich slecht hotel boek het niet
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles. Kamers smerig, bloed op lakens! Vieze douche, niet schoon, zachte matras, kleine rot kamer, geen waterkoker, super gehorig, smerig eten, ontbijt super karig. Echt een dikke onvoldoende en veel te duur.

Puur de locatie omdat ik daar voor zaken moest zijn

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Het diner was beter dan in een restaurant vlak erbij.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een koelkastje voor de zomermaanden. Iets meer info over musea in de buurt. Vooral de tentoonstelling in Drachten was fantastisch. Dit hoorden we toevallig van andere mensen uit Groningen.

Het diner was beter dan in een restaurant vlak erbij. Aandacht voor groentes en opdiening.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Als je er moet zijn
    • Standaard Eenpersoonskamer

Erg gedateerd en vies. Bovendien kamer erg koud en gehorig. Hele avond kunnen genieten van een koor in de ruimte ernaast

Locatie is prima. Parkeerplaats aanwezig.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer simpel .Afzuig ventilatoren badkamer en toilet maakte veel herrie. Tikkende waterleiding buizen.

Ontbijt prima.personeel behulpzaam. Restaurant netjes,gezellig.Eten prima

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Rustig, vriendelijk en flexibel!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat onze hond niet mee moch naar het ontbijtbuffet.. gelukkig heeft ze niet op de kamer geblaft..

De flexibile houding van het personeel.. we moesten vroeg op pad.. dus werd het ontbijtbuffet eerder geopend!! Top!!

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Al met al een aardig hotel, goed bed, diner en ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tijdens ons diner hoorden wij dat er een kinderfilm aan de gang was boven, hetgeen ons niet stoorde, maar na afloop werden wij tijdens het eten gestoord door hordes kinderen en ouders die langs ons tafeltje liepen op weg naar buiten, wat veel onrust en kou veroorzaakte. Het personeel is over het algemeen heel vriendelijk, behalve de 'manager' (?) die de eindafrekening doet. De vraag of alles naar wens was en enig oogcontact bleef uit. De aandacht was slechts gericht op het printen van de rekening. Pas toen ik zei dat ik nog een opmerking wilde maken ( over de onrust tijdens het diner) keek en hoorde deze meneer mij aan. Hij gaf aan dat de oorzaak van de onrust gelegen was in het feit dat de achterdeur niet op de juiste wijze gerepareerd was, waardoor deze niet gebruikt kon worden.

Heerlijk bed en heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

prima voor 2 nachten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel is aan renovatie toe, vooral de badkamervloer was erg beschadigd en daardoor niet hygiënisch.

Verschillende dikke/dunne kussens om uit te kiezen en een gezellig café om even een kop koffie te drinken. Bedden waren prima. Ook met openbaar vervoer te bereiken.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

De prijskwaliteit verhouding is onder de maat. Met name door de faciliteiten in de kamer!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De accommodatie is zeer verouderd. Het is een gevoel of je in je oude studentenkamer slaapt. douche en toilet zijn gewoon onder de maat. ook de inrichting is zeer verouderd. parkeergelegenheid is krap aan.

Bedden waren goed verder was ook het ontvangst goed. ontbijt was simpel maar oke.

Eenvoudige accomodatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg gehorige kamers (je kan de "buren"bijna letterlijk verstaan). De sauna moet je van te voren (bij boeken???) al boeken anders kan het zo maar zijn dat deze vol staat met bv kerstspullen... Dit stond nergens aangegeven! Hadden we dit geweten dan hadden we ergens anders geboekt, we wilden namelijk wel graag in de sauna en solarium na een lange dag wandelen.

Makkelijk bereikbaar, overzichtelijke indeling en over het algemeen vriendelijk personeel.