Beoordelingen over Fletcher Hotel Restaurant De Gelderse Poort 3-sterren

Koningin Julianalaan 32, 6576 AS Ooij, Nederland

#3 van de 4 hotels in Ooij

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer is netjes en ruim. De bedden zijn goed. De locatie is rustig en je kunt zo de Ooijpolder inlopen. De omgeving is erg mooi. De prijs-kwaliteit verhouding is goed.

Dat we met 3 personen een dubbele kamer hadden.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De douche heeft wel een erg klein waterstraaltje, achter het bed en het kastje was het erg stoffig. Dit zagen we omdat de stekkers ban tv en lampjes eruit waren gehaald en hierachter lagen.

Dat we met 3 personen een dubbele kamer hadden.

Aardig hotel, goedgelegen en vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De staat van de aanvullende afwerking van de kamer en de nogal harde stoelen. Meubilair is misschien een beetje aan vervanging toe. Rafelrand aan de boxspring. Geen handdoekrek, slechts een tweedelig haakje, waarbij de handdoeken tegen elkaar hingen. Verder geen muurhaakjes om iets op te hangen. Oud lelijk dicht afvalbakje op de vloer, maar geen pedaal. Zeepautomaat vol maar, er kwam geen zeep uit. Renovatie van de kamer was nog niet afgerond, zei men. De douchekop was ronduit triest: Heel klein er kwam slechts een erg zwakke straal uit. Waterbesparend zei men, maar zo duurt een douche nemen wel erg lang. (De vraag is of het dan nog waterbesparend is.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, hield correct rekening met speciale wensen. Goed gelegen tov de stad en natuur. Bus naar Nijmegen vlakbij. Redelijk schoon en netjes. Relaxte omgeving. Aardige persoonlijke bediening in het restaurant, waarbij men rekening hield met speciale wensen. Keurig en zeker voldoende gesorteerd ontbijtbuffet, wat steeds goed aangevuld werd. Goede koffie. Goede wijn. Netjes gerenoveerde redelijk ruime badkamer, maar helaas daar geen verwarming.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

De locatie was prima, als je van wandelen en fietsen houdt...
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De kamer had hier en daar afgebladderde muurverf, vlekken op de vloerbedekking, lag aan het trappenhuis en aan de parkeerplaats, wat veel geluidsoverlast gaf. Prijs kwaliteitsverhouding was daarom niet goed.

De locatie was prima, als je van wandelen en fietsen houdt en ook als je een uitstapje naar Kleeve en Nijmegen wilt maken. Bedden waren goed en het ontbijtbuffet was goed met vriendelijk personeel.

Leuke accomedatie, wel super gehorig!!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Heel gehorig!!! Vroeg wakker door schreeuwende en gillende kinderen in de kamer naast ons. Kwamen voor onze rust, maar helaas is dat er niet van gekomen.

Kamers heerlijk ruim

Prima. Dichtbij het GelreDome en bij Nijmegen.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Bij aankomst eerst alleen de sleutel ontvangen van de tissedeur. Daarna nog 2 maal moeten vragen bij de balie om de twee andere sleutels.

Twee kamers met tussedeur ivm zoon met verstandelijke beperking. Bedankt daarvoor!

Goede prijs-kwaliteit verhouding, voor een eenvoudig maar verder goed hotel.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De douche werd 1 dag niet warm, wat erg vervelend is als je bezweet en vuil bent. Toen we daarover klaagden werd ons verteld dat ze er niets aan konden doen. Verder zijn er geen voorzieningen, noch voor wolwassenen, noch voor kinderen. De bedden sliepen heerlijk, wat het meest belangrijk is.

Het ontbijt was lekker, vers, uitgebreid genoeg met onder andere bacon en eieren, zowel scrambled als gekookt. De familie kamer had twee balkons, naast elkaar, wat erg fijn is. De mensen waren aardig en behulpzaam. De ligging is in een dorp, wat voor rust zorgt. De omgeving is prachtig, met op (lange) loopafstand een zwemmeertje. Heerlijk!

Geen voldoende voor dit hotel.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Bed met kuil, gehorig gebouwd, douche met pisstraaltje, slechte kwaliteit internet en tv en uitzicht op nieuwbouw en parkeerplaats.

Goede basis voor fietsers

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Ontvangst was niet zo hartelijk. Ging meer op de ``automatische piloot`. Kamers waren erg gehorig. Diner in het restaurant was matig.

Ontbijt was goed.

Slechte douche, weinig water en wisselde tussen heel heet en...
    • Tweepersoonskamer met Douche

Slechte douche, weinig water en wisselde tussen heel heet en koud. Geen mini koelkast. Maar wat ik nog het meest heb gemist is een waterkokertje. Dat vind ik een basis.

Ligging hotel viel tegen, daarom ipv 2 nachten na 1 overnachting weggegaan
    • Tweepersoonskamer met Douche

Ligt aan weg in dorp. Geen uitzicht op natuur. Om alleen te slapen, prima. Maar niet om lekker bij je hotel wat te drinken of te lezen. Saai.

Mooie ruime kamer

Vriendelijke mensen, een heerlijk bed en we hadden prachtig mooi weer.
    • Tweepersoonskamer met Douche

We hadden gedacht dat het aan de rand van het dorp was maar ons uitzicht was op een parkeerplaats met appartementen er omheen. Dat viel erg tegen

Fietsen kunnen huren

Vriendelijk personeel, echter slechte nachtrust
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het is erg gehorig, waarbij we wel de pech hadden naast een jong kind met hond te slapen; maar ook de deur van het trappenhuis dreunt door in de kamer. Verder was het erg warm en geen klimaatregulatie mogelijk.

Zeer vriendelijk personeel, ontbijt bleef ook staan tot na sluiting

Redelijk
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamer en badkamer is toch wel wat gedateerd. Bedden veel te zacht; slecht voor m'n rug! Vieze bruine kitnaden rondom de wastafel (schimmel?).

Goed ontbijt

In het algemeen goed te noemen.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Met de warmte van deze tijd weinig verkoeling te vinden in hotel en de kamers en terras. Weinig keus in "zomerse Menu's?

ontbijt goed. kamer iets gedateerd.

Het weer was geweldig en we hebben heerlijk gefietst.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De badkamer is niet van deze tijd. Douchegordijn en de waterdruk was erg laag. De stoelen in de kamer zitten niet lekker, te hard. Jammer dat het balkon niet groter is om buiten te zitten.

Het weer was geweldig en we hebben heerlijk gefietst.

Slecht hotel
    • Tweepersoonskamer met Douche

De verschrikkelijke hitte op de kamer. Er werd niets aangeboden bij het inchecken zelfs geen glas water ondanks de warmte. Geen welkomstdrankje. Geen waterkoker en geen koelkast op de kamer. Geen horren voor de ramen. Zeer gedateerd hotel. Onaantrekkelijke eetzaal.

De vriendelijkheid van het personeel

Verder een prima hotel.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De badkamer was wat gedateerd. Vooral het douche garnituur ( douchekop) viel tegen.

Geen ontbijt genomen en de kamers waren prima en hele goede bedden.

Geen reden om niet een volgend verblijf te boeken.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Een ventilator zou wel het extraatje plus zijn geweest.

Ontbijt was prima, personeel vriendelijk, Kamer oke. We hadden een midweek geboekt in wel een zeer extreem warme week wat overmacht is. Het had wel service geweest als de kamers voorzien waren met een ventilator aangezien er geen airco is

mooie omgeving
    • Tweepersoonskamer met Douche

eerst een kamer gekregen op de begaande grond, als je buiten wilde zitten zat je op de parkeerplaats. niet zo behulpzaame dame achter de receptie, toch een andere kamer gekregen na aandringen de kamer was op de derde etage,heel klein plekje om buiten te zitten alleen te klein voor 2 stoelen. kamer was enorm heet,geen airco aanwezig. Voor een overnachting van 74 euro zonder ontbijt had ik toch wel wat anders verwacht, Tweede keer in dit hotel tevens laatste .

mooie omgeving

Heel vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Super gehorig. We hoorden de buren praten, mensen tot diep in de nacht thuis komen, de douches lopen, de wc's die werden doorgetrokken. Prijs-kwaliteit was niet in verhouding. Voor 138 euro per nacht zonder ontbijt in een dorpje waar niets te doen is, 7 km fietsen van het centrum van Nijmegen verwacht ik een kamer met meer comfort, goede badkamer zonder douchegordijn, goede isolatie. Ik zou zeggen dat 75 euro meer dan genoeg is. Ik was echt verbaasd toen ik de kamer betrad in de wetenschap wat de kosten waren.

Heel vriendelijk personeel. Alles super schoon, zelfs het douchegordijn.

Noodzakelijkerwijs ivm concert. Maar nooit weer.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Voucher afgegeven bij Checkin, volgende dag werd gemeld dat we deze nog moesten betalen. Ofschoon kamerpijs verdubbeld was ten tijde van concert Guns 'n Roses. Bij kamerprijs vaN 170,- mag je wel wat meer verwachten!

Prima plek als uitvalsbasis voor wandeling of fietstocht.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Beide zeepdispensers op de badkamer kapot. Hadden gewoon vervangen moeten worden. Geen oplaadpunten voor de E-bikes in het fietsenhok. Hoort wel bij deze tijd.

Mooie omgeving om te fietsen. Prima hotel qua bedden en eten. Vriendelijke mensen.

Aanrader voor rustzoekers
    • Driepersoonskamer met Douche

Kamer 311 was schijnbaar geverft.... zoals te zien was aan de deuren ramen en lampen. Deze zaten vol (en echt vol, niet paar spetters) met verfspatten bv. deur (2e slaapkamer) was 1/3 bedekt ermee Echt slecht om zo aantetreffen duidelijk geen controle geweest

Gezellige, gemoedelijke, ongedwongen en aangename sfeer in rustige omgeving

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

De prijs-kwaliteitverhouding
    • Tweepersoonskamer met Douche

- douchekop en -slang moeten ontkalkt worden - vloerbedekking in de gang was op sommige plekken kapot - gordijnen zijn aan vervanging toe - wc was veel te hoog - spiegel in de kamer veel te laag - algemene indruk: hotel is verouderd

De prijs-kwaliteitverhouding

de vriendelijkheid van het personeel en het ontbijt was ook...
    • Tweepersoonskamer met Balkon

parkeergelegenheid en het hotel hebben wij gekozen op aanraden van booking.com toen boeking La Perchade te Huissen alsnog niet door kon gaan na eerst desbetreffende bevestiging te hebben ontvangen over de mail.

de vriendelijkheid van het personeel en het ontbijt was ook prima.

Matig hotel in mooie omgeving met slechte prijs/kwaliteitverhouding.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Diner matig (geserveerde vis was lauw en niet doorgebakken, Werd wel direct gecorrigeerd. Nadeel is dan dat de tafelpartner zijn eten op heeft en de ander nog moet starten. Verder was de kamer echt minimaal ingericht. Bureau was minimaal (bij Leen Bakker betere kwaliteit). Laden scheef en vielen bijna uit elkaar.

ontbijt goed. Kamer schoon. Badkamer schoon.

voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Douche

Uitgebreid ontbijt. Heel attent:mijn kamer had middagzon en als ik ,s avonds weer in het hotel was zag ik dat de gordijnen waren dichtgrtrokken om de zon te weren.

De prijs, de locatie, het ontbijt en personeel maakte ons verblijf ondanks het slechte slapen blij.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De bedden. Matrassen waren duidelijk aan vernieuwing toe. De lichtpunten met name naast het bed waren onvoldoende en de gehorigheid. Het snurken, de t.v. Van de buren en het steeds dichtslaan van de deuren was storend.

De locatie. Het personeel en de hygiene.

Jammer
    • Tweepersoonskamer met Douche

We kwamen laat aan, geen personeel aanwezig. Goed telefonisch te woord gestaan over sleutelkluis, die overigens niet goed werkte. Eindelijk binnen schrokken we van het kabaal van de naastgelegen kamer. We zijn omgedraaid en vertrokken.

Ligging in de Ooij

mijn verblijf in het hotel was zeer mooi daar het hotel in een zeer mooie omgeving ligt .
    • Tweepersoonskamer met Douche

het welkomst drankje is men vergeten te serveren of te wel aan te bieden.

de kamer was goed en het ontbijt was prefect en het diner was simpel en geen aardappels of patat het vlees moest achter af om patat vragen. het personeel was erg beleefd,en de entourage van de kamer was netjes

voor zo'n Door reis nachtje oké ben blij dat we niet langer hadden geboekt.
    • Driepersoonskamer met Douche

Hotelkamer was wat armoedig met kapotte lamp en douche met miesser straaltje wat afwisselend heet en koud werd niet fijn voor een kind. Wc was zelfs voor volwassenen erg hoog.

De vriendelijkheid van het personeel

Een goed hotel in een mooi gebied ( de Ooy polder )
    • Tweepersoonskamer met Douche

Prijzen voor consumpties vonden wij pittig.

Het ontbijt was prima,wij gingen er alleen van uit( ten on rechte) dat het ontbijt inclusief was.Volgens ons bijna normaal als je ergens overnacht.

Verder is het hotel rustig en de natuur is er mooi.
    • Driepersoonskamer met Douche

We hadden kamer nr. 006 Het eerst bed naast de badkamer daarvan voelde ik de spiralen in mijn rug. Jammer dat er geen automaat in de gang staat voor een flesje drinken.

Het ontbijt was standaard

Teleurstellend
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Kamers oud met aftandse meubels,verbladders aan muren en plafonds.Badkamer was smerig ,zwarte schimmel rond wasbak en in de douche.Zeer gehorig,kamer lag naast trappenhuis,deuren die dichtsloegen en een houten trap dus zeer lawaaierig.

Mooie omgeving

Fijn verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Bij het boeken via een site had ik gevraagd een kamer op de parterre voor mijn ouders, om geen trap te hoeven lopen. Helaas lukte dat niet voor de eerste nacht. Gelukkig konden ze wel de volgende dagen een parterre kamer krijgen.

Ontbijt was heel fijn.

Goede uitval basis voor Nijmegen en de Ooijpolder.

Geen duidelijkheid in telefoongesprek over gegeven dat maaltijd met korting tot 17.00 gereserveerd kan worden. Geen verse sinaasappelsap. Te weinig handdoekenhaakjes. Deur naar douche/w.c.piepte nogal.

Mogelijkheid om fietsen te huren. Openbaar vervoer dicht bij.

Het tweepersoonsbed.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het tweepersoonsbed. Het was geen tweepersoonsbed baar twee tegen elkaar geschoven eenpersoonsbedden. Die schoven steeds weer uit elkaar. Erg vervelend.

Goedkoop, oud bollig en gehorig hotel
    • Tweepersoonskamer met Douche

Oud en gedateerd hotel en kamers. Gang bezoekers redelijk hoorbaar. Locatie buiten Nijmegen, is niet handig als je uit bent geweest en nog wat wil drinken.

Redelijk ontbijt, niet spectaculair. Locatie is buiten Nijmegen, maar qua kosten (onder 50 euro) wat het te doen voor een gewone overnachting.

Een heerlijk uitgebreid ontbijt en fijne bedden.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De kamer zat vlakbij het trappenhuis en dat was nogal gehorig. De trap is van hout en elke voetstap galmt door de ruimte. Dat moet volgens mij simpel op te lossen zijn.

Een heerlijk uitgebreid ontbijt en fijne bedden. We sliepen op een familiekamer. Hier stonden drie bedden in een grote ruimte en één in een apart kamertje. Dat beviel ons erg goed, omdat de baby hierdoor apart kon slapen.

Redelijk ruime kamers met een zitje /bureautje en...
    • Tweepersoonskamer met Douche

Redelijk ruime kamers met een zitje /bureautje en flatscreen. Alles lekker schoon en goede bedden. Hebben dit keer wegens omstandigheden geen gebruik gemaakt van ontbijt of diner dus daar geen beoordeling over. De ligging is goed en als je de straat uitloopt heb je op de hoek en bushalte waar je met bus 80 naar Millingen of naar hartje. Dit hotel zal ons nog zeker vaker gaan zien.

Douche, WC, bed waren in orde!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Bedlampen op kamer 307 afgebroken. Achter de kraan in de badkamer was het hout kapot,slecht gerepareerd met silikon. Kamer 307 is zeer slecht geisoleerd qua geluiden. Tapijt op de derde verdieping op de gang kapot. Maakt een slechte indruk.

Bedden, Douche, WC waren goed!

Hotel op zich is prima. Locatie valt beetje tegen.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Op de foto’s lijkt het alsof je zo de Ooijpolder in stapt. In werkelijkheid staat het hotel ingebouwd tussen huizen in het dorp. Dus moet je eerst een eind lopen om je honden te laten plassen. Wij sliepen aan de parkeerplaatskant en konden slecht slapen door al het lawaai. De hele nacht mensen in en uit en dronken lui uit de buurt die midden in de nacht aan het schreeuwen zijn. Misschien van het café even verderop. Het echode over de binnenplaats en dat was echt verschrikkelijk. Zelfs 2 nachten achter elkaar.

Fijn dat de honden op de kamer mochten. Alles is vrij basic maar netjes en schoon. Gezellige lounge voor een drankje.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Een fijne plek, met vriendelijke mensen en een wat gedateerde kamer...
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer is schoon en netjes, maar een beetje spartaans. Wat koffie of thee op de kamer zou leuk kunnen zijn. De badkamer heeft dezelfde kenmerken, maar het kraanwerk aan de lavabo vertoonde groene schimmelvorming. De nieuwe silicone erachter moest verbergen dat de plank waarin de lavabo gemonteerd is, zwarte schimmel vertoonde? Een oudere inrichting heeft zo zijn consequenties. Met dank aan booking.com was het aanbod kwaliteit/prijs best goed.

Een mooie locatie. Goed om te wandelen en te fietsen. Het hotel is een beetje gedateerd, maar wat je nodig hebt is er om er na een meeting even op adem te komen. Vriendelijke mensen, goede keuken. Betaalbare kaart...

Uitstekend alleen jammer dat het zo koud was dus veel gewandeld ipv gefiets.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt was prima, kamer en badkamer waren schoon. Het eten in het restaurant is goed tot zeer goed te noemen, leuke bediening maar dat geld voor alle medewerkers in het hotel.

Comfortabel familiebezoek
    • Tweepersoonskamer met Douche

Goede prijs, comfortabel en dicht bij familie voor bezoek

Verwarming te hoog en kon niet zelf regelen, behalve de deur openzetten. Niet goed voor milieu.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Prima.
    • Driepersoonskamer met Douche

De lift maakt nogal herrie en wa hadden wat kamerplanten die de trap op kwamen (maar daar kan hotel denk weinig aan doen)

Bedden prima. Diner was super. Deden niet moeilijk voor zoon die vroeg om een extra schaaltje tomaten.

Waardeloos, geen aanrader!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Niet de gevraagde kamer, na dit te hebben gemeld een met ogen rollende jongeman bij receptie die vertelt dat alle andere kamers bezet zijn. Behoorlijk klantonvriendelijke reactie, ronduit onbeschoft. Zeer gehorige kamer mede door tussendeur, hoor buren letterlijk praten. Kamer onverzorgd, kabels uit de muur, vieze kitrand achter wastafel, geen kledingkast maar alleen kapstok. Kartonnen bekers badkamer, geen toiletartikelen. Voor 80,- zonder ontbijt, meer comfort verwacht. Hotel staat midden in woonwijk. Absoluut geen 3 sterren waard. Slechte prijs-kwaliteit verhouding. Nooit weer in dit hotel!

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Verblijf in gedateerde kamer met tl-buis als hoofdverlichting met sober ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Zeer gedateerde kamer op begane grond met tl-buis als hoofdverlichting, onze “tuindeur” grenst aan parkeerplaats met auto’s op n paar meter afstand( geen afscheiding dmv struiken oid) badkamer met te kort douchegordijn en vieze kit. Ontbijt sober en 1x een personeelslid gezien, alleen ter controle of we recht hadden op ontbijt. Muren in ontbijtzaal grauw bij grote ventilatieroosters ( door binnenkomend stof/straatvuil). Het viel ons echt erg tegen, niet van de Fletchergroep verwacht. Welk hotel heeft anno 2018 nog tl verlichting. Zonde van ons geld!

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Gewoon relaxed. En oke.

Niks. Was gewoon goed.

Gewoon n fijn hotelletje om er af en toe ff uit te gaan. Ff rust, wandelen langs t water, keer naar nijmegen of groesbeek of ???? Gewoon paar daagjes relaxen.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Gaan we zeker nog eens doen
    • Tweepersoonskamer met Douche

Klein technisch mankement van een slepende ventilator. Is naar behoren opgelost.

Hebben ook ontbijt en diner arrangement genomen. Zeker ook het diner is ons boven erg bevallen. Verder zeer fijn informele omgang met het personeel

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Kan op veel dingen verbeterd worden
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het eten was slecht en niet gaar alsof het opgewarmd was in de magnetron. Er stond ook steeds hardrock muziek aan tijdens avond eten en vond dat erg storend en niet kunnen . Op de kamer tl verlichting dat kan echt niet meer en dat maakt het hotel oudbollig.

Het bed was goed. De dames in het hotel waren aardig. Goed bereikbaar

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Mooi gelegen, gastvrij personeel, fris en schoon, bedden oké,prima qua prijs/kwaliteit verhouding !!
    • Tweepersoonskamer met Douche

De receptie bleek niet permanent bezet en omdat het hotel over automatische toegangsdeuren beschikt, kan dus iedereen vrij en ongezien in- en uitlopen. Dat is geen goede zaak en bovendien onveilig ! Verbeterpuntje dus !! Omdat de parkeerplaats feitelijk te krap is en de belijning in het donker nagenoeg onzichtbaar, gaat het wel eens fout, zoals in mijn geval. Mijn auto raakte in ieder geval flink beschadigd (parkeerschade). Een beveiligingscamera, centraal op het parkeerterrein, zou geen overbodige luxe zijn !

De kamers zijn netjes en schoon, sanitaire voorzieningen goed ! De gehorigheid, waarover in andere reviews wordt gesproken, valt best wel mee. Natuurlijk hoor je wel eens iets, maar dat heb je thuis toch ook ? Prijs/kwaliteit verhouding dus prima ! Ontbijt valt een beetje tegen, zeker als je bedenkt dat dit 15 euro kost. Koffie in thermoskannen bijvoorbeeld, dat is niet meer van deze tijd ! Ontbijt is netjes, alles is er wel, maar daar is het ook mee gezegd. Samengevat: net hotel dat qua prijs/kwaliteit voldoet aan de verwachting. Eigenlijk dus niks mis mee ! En ja, het klopt.......alles is een beetje gedateerd en een make-over zou wel op z'n plaats zijn. Ik zal er zeker nog eens terugkeren, ook al omdat de omgeving van het hotel werkelijk schitterend is !!

Over het geheel genomen tevreden. Nette accommodatie, die eigenlijk wel toe is aan een facelift.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Receptie is niet continu bezet. Er zijn momenten dat je ongezien in of uit kunt lopen. Niet echt veilig dus.

Kamer : prijs/kwaliteit o.k. Basic ingericht. Bedden prima ! Sanitair netjes ! Wi-Fi o.k. , goed bereik, geen storing. De vaak genoemde gehorigheid - dunne wanden - viel heel erg mee .

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Over het algemeen wel goed
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer waarin ik sliep was vreselijk gehorig. Kon gesprekken van mijn buren bijna letterlijk volgen en savonds hoorde ik ook gesnurk. De douche had geen krachtige brede straal.

Ontbijt en diner waren prima. Het personeel was heel erg vriendelijk

Voldoende om te overnachten niet om langere tijd door te brengen
    • Tweepersoonskamer met Douche

Douche was alleen een harde en erg warme straal. Fonteintje van wastafel lekte. Vrij gehorige kamers. Geen sfeer in hotel.

Mooie omgeving, eenvoudig hotel en kamer passend bij de prijs

Verrassend/deels prettig, doch vermoeiend door gehorigheid ' s nachts, voor lichte slapers.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Jammer dat er (nog) geen demping van geluid is van (badkamer)deuren, want 's nachts daardoor gehorig. Prijsverhouding bij restaurant valt wel wat tegen: jammer dat de vis van Fish&chips niet vers leek (maar uit de oven opgewarmd leek). Voor de prijs verwacht je knapperig vers gemaakte 'fish in baklaag'. Maar de salade erbij was wel lekker en zag er mooi uit. Frietjes en runderhamburger wel goed. Dus goed en matig, in totaal.

Vriendelijk personeel. Kamers netjes en frisse uitstraling. Goede bereikbaarheid door bushalte vlakbij, voor een v.d. reizen.

Qua prijs prestatie klopte het wel maar voortaan liever een iets duurder hotel (gehorigheid)
    • Tweepersoonskamer met Douche

Schoonmaak, eten was redelijk qua prijs / kwaliteit, personeel was vaak bezig met organisatie en te weinig oplettend op klanten die wachten. Erg gehorig hotel.

Ontbijt prima, vriendelijkheid personeel prima

Praktisch, eenvoudig en schoon
    • Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt veel te duur voor kinderen.

Ontbijt was veel te duur voor kinderen (4 en 7 jaar) moesten we de volle prijs betalen. Na aandringen kon er 1 euro vanaf; hebben we het ontbijt maar overgeslagen.

Zeer teleurstellend!
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Tijdens het boeken hebben wij aangegeven niet de kamer naast het trappenhuis te willen met eerdere negatieve ervaringen. Toen wij aankwamen kregen wij weer deze kamer. Ik vind het uitermate slecht dat dit niet voor onze aankomst is vermeld. Nu kom je ‘s avonds aan met kinderen die naar bed moeten en kan er geen ander hotel meer gezocht worden. Weer een onrustige nacht met flink overlast van het trappenhuis. Daarnaast was er geen warm water in het hotel. Wij kwamen juist verkleund aan en wilde een warme douche voordat we naar bed gingen. Dit was niet mogelijk. Er waren veel boze klanten. Dat maakte de sfeer niet beter. Daarnaast was de loodgieter duidelijk hoorbaar tot 02.00 uur, waardoor het een korte nacht werd. Bij het inleveren van de sleutel kregen wij een rekening voor het drankje wat wij nuttigde om warm te worden van de avond daarvoor. Wij hadden de mail van het welkomstdrankje geactiveerd, dus deze rekening mocht helemaal niet gegeven worden. En dan nog, als wij geen welkomsdrankje geactiveerd hadden, was dat toch wel het minste om te geven aan klanten voor de vreselijke nacht. Dus wat ons betreft was dit de laatste keer bij dit hotel.

Het ontbijt was goed.

Voor nachtje weg in de buurt van Nijmegen met geen hoge verwachting prima te doen

Familiekamer bevind zich naast gehorige trappengang. Hierdoor heeft zoon onrustig geslapen. Misschien gasten na tien uur alleen met lift naar boven laten gaan?! In eerste instantie kamer gekregen waarin gerookt was en slecht was schoongemaakt of niet?. Dit gemeld en werd prima geregeld en kregen we een andere kamer. Receptioniste met bril mag werken aan haar klantvriendelijk mn wat ze uitstraalt. Jongen de volgende dag was zeer vriendelijk!

Hotel dicht bij Nijmegen

Heerlijk gegeten, slecht geslapen
    • Tweepersoonskamer met Douche

Was snikheet in de kamer. Kachel was uit maar vloer heel erg warm. Heb raam opengezet maar veel geluid van boven (polen?) Te warm om te slapen.

Heerlijk diner

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Naar tevredenheid.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Lampen hingen scheef, waren verkeerd bevestigd, een lekkende kraan werd getracht te repareren met grote klodders kit, in plaats van een nieuw leertje aan te brengen. Jammer van dit soort slordigheden, want voor de rest was alles prima.

Geen ontbijt genomen, kamer 5 en badkamer waren schoon, prima bed.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

welk ontbijt wel voor drie personen betaald maar niks...
    • Driepersoonskamer met Douche

daar wij vroeg moesten vertrekken ,hebben we aan de receptioniste gevraagd of wij een ontbijtpakketje mee konden krijgen ,was geen enkel probleem , wij konden de pakketjes dan de volgende morgen uit de koelkast halen bij de receptie ,u raad het al daar lag dus niks in ,we zijn daarop vertrokken met een lege maag maar hebben wel duur betaald voor een ontbijt , voor ons geen fletcher hotel weer

welk ontbijt wel voor drie personen betaald maar niks gekregen

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Een rustige en comfortabele plek tijdens een druk familiebezoek
    • Tweepersoonskamer met Douche

De verwarming was niet zelf te regelen. De vloerverwarming was erg warm. TV toestel kon beter.

Het was rustig in het hotel, weinig lawaai van andere hotelgasten en ook de omgeving buiten was rustig.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Locatie was goed (vlakbij Nijmegen en vlakbij Duitsland voor...
    • Tweepersoonskamer met Douche

Uit de kraan en douche op de 3e etage (kamer 303) kwam erg weinig water. Bij een hotel mag je wel verwachten dat de waterdruk goed is. Dat de kamer verouderd was is niet echt een probleem voor ons, maar de drie wandlampen gingen pas aan na het straker draaien van de spaarlamp erin en in de douche lagen veel haren van de vorige gasten.

Locatie was goed (vlakbij Nijmegen en vlakbij Duitsland voor winkelen. Prima ontbijt met vriendelijk personeel. Welkomsdrankje (koffie/biertje) was fijn, alleen stond het wel de volgende dag op de rekening?

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Goed voor 1 nachtje
    • Driepersoonskamer met Douche

Kamer was erg gehorig, de deur van het trapgat viel erg hard dicht als er gebruik van werd gemaakt

Mooie omgeving en erg dicht bij de st maartenskliniek Schone kamer en beddengoed

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Erg vriendelijk personeel.

Erg gehorig. Veel lawaai van de gang, deuren en trap ‘s ochtends voor 6u

Erg vriendelijk personeel. Er werd van alles geregeld voor ons wbt het eten. Goed ontbijt!

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Bij het hotel leek in eerste instantie niemand aanwezig,...
    • Tweepersoonskamer met Douche

Bij het hotel leek in eerste instantie niemand aanwezig, maar na een tijdje kwam er toch een receptioniste die ons vriendelijk ontving. De kamers zijn vrij gehorig, maar wel schoon. Prima hotel voor deze prijs!

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Nee, hier kom ik niet weer.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Ik had een kamer direct bij de lift. Lift is erg lawaaierig. Ik dacht eerst dat er steeds een wasmachine ging centrifugeren ergens. Hij komt met een hard geluid tot stilstand. Daar moeten ze echt iets aan doen. Verder: HOESlakens svp. En dekbedovertrekken die dicht kunnen. Je voelt de hele nacht het wirwar van de hoezen en de dekbedden zelf die dan half zonder hoes zitten.

Goede wifi. Werkelijk perfect. Bij uitchecken werd gevraagd of alles ok was, maar ik had afspraken en had geen tijd er op in te gaan. Helaas kun je tot 6 u niets te eten krijgen. Ik was lang onderweg en wilde om 2 u wat eten. Vreemd dat een hotel geen kleine kaart heeft tussendoor. Het is toch een hotel.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

ruimte, extra zitje, badkamer (op ventalatiegat na) prima,...
    • Tweepersoonskamer met Douche

bedden erg (te) zacht, van Fletcher verwacht ik wel iets meer dan een kartonnen bekertje op de badkamer die dan ook nog eens niet ververst wordt als je 2 nachten blijft. Glas of aardewerk aub! Ventilatiegat van de badkamer zat met tape vastgeplakt en was ronduit smerig!

ruimte, extra zitje, badkamer (op ventalatiegat na) prima, bedden prima van grote en schoon maar te zacht.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Teleurstellend
    • Tweepersoonskamer met Douche

Bij aankomst verzuchtte de receptionist al dat hij een uur op mij gewacht had (ik zou laat aankomen en was zelfs een uur eerder dan vooraf aangegeven). Gaf snel de sleutel en zei dat hij zijn bus moest halen en rende weg. S nachts is er dus blijkbaar niemand in het hotel aanwezig. De kamer was muf, stonk naar rook. Ontbijt was magertjes, het geld niet waard in ieder geval, Dan kan je beter bij de plus verderop lekker ontbijtje halen. Al met al teleurstellend. Wel goedkoop, maar daar ik ook alles mee gezegd.

Niets, was tegenvaller. Wel goedkoop, maar daarmee alles gezegd

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Mijn verblijf was oke, het is wat gedateerd maar daar is de prijs ook naar.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Ik had een kamer op de begane grond vlak naast de ingang. Naast de ingang stonden zuilen voor het roken. En ‘s morgens vroeg stonden er mensen voor m’n kamer te roken, te kletsen. Verder is het hotel erg gehorig. Ik kon in de kamer goed horen hoe mensen via de houtentrap omhoog gingen.

Bedden lagen goed en de kamer was ruim.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Comfortabel

Eigenlijk niets

Prima plaats om te overnachten! De kamer is ruim, het ontbijt lekker en het personeel attent en vriendelijk. Wij komen er regelmatig en het is er altijd oké. Het hotel is goed te bereiken, erg rustig gelegen en dicht bij de stad waar we willen zijn: Nijmegen.

Wij hebben het prima naar ons zin gehad, wij gaan overdag graag naar buiten , de natuur in.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Wij misten bij de bar de gezelligheid, de ruimte waar die was is groot, niet gezellig ingericht. Wij hebben daar 1 maal gezeten in de avond om wat te drinken en gingen alweer gauw naar onze kamer. Bleven dan liever na het diner in het Restaurant zitten, daar was het gezellig.

Het hotel, kamers, personeel was prima en gastvrij. Goed ontbijt