Beoordelingen over Fletcher Hotel Restaurant Zeeduin 4-sterren

Relweg 59, 1949 EC Wijk aan Zee, Nederland

#10 van de 13 hotels in Wijk aan Zee

bed, vriendelijk en behulpzaam peroneel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

In de bevestiging van de boeking staat dat er een balkon is. Onze kamer had dat niet, sterker nog; er zijn maar een klein aantal kamers met balkon, dus moet je net mazzel hebben, of er eentje kunnen boeken.

bed, vriendelijk en behulpzaam peroneel

Prima verblijf voor een overnachting na bruiloftsfeest bij strandpaviljoen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Ik vond de bank en het bed wat doorgezakt. Je hoorde de hele nacht de wind onder de deur door huilen. Vond het ontbijt niet zo uitgebreid als verwacht voor die prijs.

Goede kamer, Op ons verzoek was een flesje water en wat biertjes in de koelkast gezet.

Rustige locatie, meteen op het strand, goed ontbijt wel wat prijzig.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Bedden wel wat verouderd, simpele boxspring, jammer dat er 2 stoelen ipv een bankje stond om tv te kijken. Het is niet een super luxe hotel. Maar prima voor een weekend weg.

Goed ontbijt, mooi uitzicht, je kunt zelf koken op je kamer, Goede douche, rustig hotel. Zeer geschikt voor een weekend weg.

Ruime schone luxe kamer op 1 e verdieping .
    • Tweepersoonskamer - aparte bedden - balkon of terras

Ruime schone luxe kamer op 1 e verdieping . Geen zicht op zee door hoge duin . Luxe internationaal ontbijt ruim voldoende Voldoende parkeerplekken achter het hotel . Strand en strandtent op loopafstand

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Het was prachtig weer.
    • Tweepersoonskamer - aparte bedden - balkon of terras

Ontbijt, badkamer, haren in wasbak, wolken stof onder het bed, iha de staat van onderhoud, de kriebelende fauteuils , koffie-theefaciliteiten waar je zelf om moet vragen....

De afstand hotel=> strand

• Tweepersoonskamer - aparte bedden - balkon of terras

Dat als je gast bent dat ze de €7.50 voor parkeren wel weg mogen halen vind dit zo raar .en wij hadden kamer 408 maar geen donkere gordijnen maar een doorzichtig inbetween gordijn beetje jammer. En er lag nog veel zand rond het bed dweilen mag wel.

Het ontbijt beviel prima er was genoeg en vanalles voor iedereen .strand nog geen 2 min. Lopen

Heerlijk kort verblijf aan zee.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

In het hele dorp is parkeren gratis, maar voor parkeren bij het hotel moet 7,50 per verblijf betaald worden gedurende het zomerseizoen. De kookplaten in de kitchenette zien er zo slecht uit dat ik die niet zou durven gebruiken, maar dat hoeft ook niet door de waterkoker bij de receptie te halen.

Het hotel ligt prachtig vlak aan zee. De kamer is ruim en heeft een zitje en een kitchenette, waarvan het gebruik van de koelkast heel handig is. Bij de receptie kun je een waterkoker krijgen. Het ontbijt is prima. Personeel heel vriendelijk.

Het ontbijt was verzorgd en lekker.
    • Tweepersoonskamer - aparte bedden - balkon of terras

Spijtig dat er bij het ontbijt maar 1 koffieapparaat aanwezig was. Het was soms lang wachten op een lekker tasje koffie.

Het ontbijt was verzorgd en lekker. Alles werd voldoende en snel aangevuld. De kamer met salon en klein keukentje met frigo was heel aangenaam. Terras aan een kamer is altijd leuk.

Het is een goed hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Wij kwamen laat aan. Er was weinig licht op de parkeerplaats, de ingang was moeilijk te vinden. De broodjes bij het ontbijt waren niet erg vers.

Het is een goed hotel

Superrelaxed verblijf temidden van vriendelijke mensen
    • Tweepersoonskamer - aparte bedden - balkon of terras

Hadden niet direct door dat we waterkoker e.d. bij receptie kunnen halen, staat wel duidelijk in de uitleg die we gekregen hadden maar was niet mondeling gemeld. Dus viel aanvankelijk tegen maar was onze eigen schuld. Tip voor anderen; vraag er gewoon naar want het is er wel.

Kitchenette in de kamer is erg handig. Balkon is fijn. Bedden prima, kamer ruim. Gastvrijheid en vriendelijkheid personeel is top. Zijn hulpvaardig. Afstand tot strand is minimaal en goed te belopen vanuit hotel. Ook voor minder valide mensen. Dat er parkeergelegenheid is achter het hotel waarderen we zeer.

aangenaam verblijf
    • Tweepersoonskamer - aparte bedden - balkon of terras

Pittige prijs voor het ontbijt. Kun je op het strandpaviljoen voordeliger een broodje met koffie nuttigen.

prima locatie, direct aan het strand. Nette kamer en vriendelijk personeel.

Buiten het hotel om, prima. Dicht bij zee!
    • Tweepersoonskamer - aparte bedden - balkon of terras

Via booking..com gereserveerd; kamer mét balkon. Staat ook op bevestiging. We kregen een kamer aan de achterkant, bg met twee stoeltjes! Uitzicht duin. Te veel betaald voor zo’n kamer. Gereclameerd bij receptioniste, kreeg als antwoord bij Fletcher is het altijd balkon of terras. U kunt geen kamer met balkon reserveren. Waarom kan dat wel via booking.com en staat het Nb op de bevestiging? Kapotte wastafel. Bed met kuil.

Dichtbij strand.

Locatie is goed, dichtbij het strand.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Hotel is uitgeleefd, kamers zijn ouderwets; toilet lekt; wastafel lekt. Dit hotel heeft een totale make over nodig. Er is geen balans in prijs/kwaliteit.

Locatie is goed, dichtbij het strand.

Perfecte lokatie voor strandwandeling, comfortabele kamers met goede prijs/kwaliteitverhouding.

Keukentje had wel een waterkoker o.i.d. mogen hebben. Ontbijt was heerlijk, maar ook wel prijzig.

Prima prijs/kwaliteitverhouding. Prachtig gelegen voor strandwandelingen of uitstapjes.

Leuke locatie bij goed weer.
    • Tweepersoonskamer - aparte bedden - balkon of terras

Gehorig met name de gang. Weinig druk op de douche en achterkant bed kraakte continue.

Locatie. Indeling kamer. Zitje. Balkon. Bad in de badkamer. Je kan om een waterkoker vragen omdat er niets standaard staat.

Fijne locatie direct aan het strand.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Het hotel zelf is al een dagje ouder. De bedden zijn erg zacht. Het ontbijt is prima, maar de doorloopefficiency is niet zo goed (1 traag druppelende koffiemachine met wachtrij ernaast...)

Fijne locatie direct aan het strand. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijke keuken.

De conference room was ruim en had een rustig karakter

Helaas vond ik de receptie op sommige dagen niet erg professioneel en erg onvriendelijk tijdens het inchecken. Dit kan echt beter! De beamer in de conferentieruimte werkte wel maar heft zijn beste tijd gehad.

De conference room was ruim en had een rustig karakter

Even uitwaaien
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Een van de bedden was niet goed, vorige gast had er blijkbaar geen melding van gedaan. Douche had bijzonder zachte straal. Heb voor minder geld betere hotels gehad.

Ruime kamer. Goed restaurant. Mogelijkheid tot huren van fietsen. Dichtbij strand.

Echt helemaal op vakantie
    • Tweepersoonskamer - aparte bedden - balkon of terras

Het enige minpuntje vonden wij dat we boven de airco zaten en dat zoemde behoorlijk, maar het kon de pret niet drukken.

Wij hadden een mooie ruime lichte kamer. Het bed sliep prima. Het hotel is uitstekend gelegen en het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk

Twee heerlijke dagen met een slechte nacht in Hotel Zeeduin.

De doorgezakte matrassen.

Hotel Zeeduin heeft een mooie ligging. Vlakbij het centrum van Wijk aan Zee en vlakbij het strand. Op het strand en de boulevard is genoeg vertier. Het hotel is verouderd. Wij hadden kamer 301 (standaardkamer). Een mooie grote kamer met een klein stukje zeezicht. De kamer was schoon maar op sommige plekken begon de verf los te laten. De matrassen van de bedden waren totaal doorgezakt dus we hebben een slechte nacht gehad. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de kitchenette. De koelkast maakte wel lawaai evenals de ventilator in de badkamer. Het rooster in de badkamer was erg vies en je moest douchen in het bad; er was geen aparte douchecel. Het avondeten was erg goed. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Prijs-kwaliteit is niet goed. Wanneer het hotel de matrassen zou vervangen zou ik het hotel zeker aanbevelen.

Bed was goed. Restaurant was goed. Hotel heeft in het algemeen onderhoud nodig
    • Standaard Eenpersoonskamer met Douche

Onderhoud van het gebouw. Kamer 414 bladert het schilderwerk van het plafond op de badkamer. Deur badkamer slaapkamer was niet netjes. Kamer zag er sober uit. Geen kluisje en geen koffie faciliteiten

De ligging.

Ligging goed hotelkamers gehorig en daarbuiten.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Kamer 8 waar wij verbleven lag vlakbij de in en uitgang van de rest van de kamers, de gang is erg gehorig dus elke keer als de deur open en dichtging was het echt kedeng, lawaaiig dus en overdag is dat niet zo erg maar s'nachts niet dus zeker de eerste nacht slecht geslapen daardoor. Was druk in het hotel dus veel innen uitlopen. Ook geen gratis kranten om te lezen slecht voor vier sterren hotel...

De ligging was prima dicht bij het strand en het personeel zeer vriendelijk.

Zee zicht en strand dicht bij
    • Tweepersoonskamer - aparte bedden - balkon of terras

Kleiner dan de foto's weergeven. Niet schoon. Commercieel bij binnenkomst direct andere kamer tegen meer prijs aanbieden. Ontbijt goed maar niet uitgebreid.

Zee zicht en strand dicht bij

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Het is een erg goed Hotel maar uitslapen is er nooit bij.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Het is een erg goed Hotel maar uitslapen is er nooit bij. Er is ALTIJD lawaai op de gang in de ochtend. Deuren klappen erg hard dicht en poets dames zijn erg lawaaierig en houden geen rekening met gasten die langer moeten slapen omdat ze in de nacht gewerkt hebben of snacht aangereisd zijn. Het schoonmaakwerk word zeker erg goed gedaan hoor!

Goed ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Personeel probeert prijs op te drijven door aanbod " betere " kamers, uitcheck tot 17.00 uur, ook telefonische benadering voor diner etc. Te commercieel!!!

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Vreselijk aftands te duur hotel met onvriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De bedden waren slecht, de badkamer aftands en bovendien stond er vanaf vrijdag ergens een hond als een waanzinnige te blaffen. Net toen ik op het punt stond om daarover iets te zeggen werden wij gebeld met de mededeling dat men last had van onze twee hondjes, die stil waren en die we absoluut niet alleen hebben gelaten. Ik heb daar nog bij de receptie melding van gemaakt maar die mevrouw reageerde heel bits.

De rust op het strand

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

prima plek voor weekendje.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Wat beter kon: douche in plaats van bad en of beugels voor bij bad om veiligheid te vergroten. Een stoel waar de veren in je billen staken.

locatie en vriendelijke receptie. Ruime parkeermogelijkheid.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

ideale plek voor de hond om er even uit te zijn, misschien volgend jaar weer
    • Tweepersoonskamer - aparte bedden - balkon of terras

appartement iets verouderd: lekkende kranen, verkleurde wasbak, verschimmelde koffiefilter nog in koffieapparaat (is direct voor een schone omgeruild)

locatie, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Het bed was comfortabel en de kamer was lekker ruim.
    • Tweepersoonskamer - aparte bedden - balkon of terras

Er zat geen stop in het bad, dus die heb ik nog moeten vragen bij de receptie. Ik wilde eerst bellen maar de hoorn viel uit elkaar. Verder goed geholpen uiteindelijk.

Het bed was comfortabel en de kamer was lekker ruim. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Een weekendje rust werd verstoord door de gehorige kamers en een groot feest tot diep in de nacht
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Zeer gehorige kamers - schuiven van stoelen, doorspoelen van toiletten en spreken van buren wordt goed gehoord. Tijdens dit verblijf was er op de begane grond een feest tot diep in de nacht, het geschreeuw werd gehoord tot de bovenste verdieping. De nachtportier was daarbij niet behulpzaam. De faciliteiten zoals badkamer zijn aan vernieuwing toe.

Goede locatie - aan het strand.

Fijn zonnig weekend aan zee
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Douchestangdopje en wisselknopje tussen baden en douchen vielen eraf... Vlekken op de bekleding van één van de fauteils.

De locatie, vlak aan zee was erg prettig. De kamer was ruim. Personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Eenvoudig prijzig hotel dicht bij strand
    • Familiekamer met Bad

Kamers ruiken muf, schimmel? Bedden zijn niet prettig en kussens verschrikkelijk. Door de hoogovens kan het bij bepaalde windrichting onaangenaam gaan ruiken in de omgeving

Lokatie in de duinen bij het stand is prima. De bar op de begane grond is leuk.

prijs niet waard
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Personeelstekort op oudejaarsavond ? Wat oudere dame bedoelde het goed maar kon geen goed biertje tappen. Geen appeltaart (hoewel daarvoor buiten een bord stond). Iets van gezegd, toch stond het bord er ook de volgende dag maar weer geen taart, dus een lokkertje. Duitsers die Aperol Spritz wilden bestellen werd gezegd dat dit op was, want ze dacht dat het om appeltaart ging (Aperol was er overigens ook niet en dat met zoveel Duitse gasten). Koffie was die avond gratis omdat men geen tijd had om 20,00 te wisselen. Mensen moeten bij de receptie 3 keer bellen omdat de receptioniste in de bar meehielp. Volgende dag weer koffie besteld en nadat het al was ingeschonken werd verteld dat de chocoladetaart voor maar liefst 7,50 per stuk ! 8 minuten duurde voor het afbakken. Lekker bij koude koffie. Erg vieze fauteuilles in de kamer, die zijn direct aan vervanging toe. Het bed was niet fijn, geen goeie matras. Veel honden in het hotel, dus daar moet je wel van houden. Voor ons was het enige mooie dat het hotel dicht bij het strand is. 125,00 per nacht voor de kamer zonder ontbijt (en 5,00 voor borden en bestek, die niet schoon waren, om in de kitchenette te kunnen gebruiken) was het was ons betreft niet waard.

de ligging is geweldig, meteen aan het strand

Fijn verblijf, vlakbij het strand.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Er stond bij aankomst geen waterkoker/ kopjes op de kamer. Maar op aanvraag bij de receptie was dat snel geregeld.

Heerlijk ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel.fijn dat er ook een koelkast aanwezig was op de kamer. Housekeeping verzorgde de kamer goed!

Heel aangenaam en prettig. Alleen de eindafrekening voor de hond en de tax deed hier afbreuk aan.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Jammer dat je voor de hond zoveel moet betalen. Daardoor zou ik bijna afgehaakt zijn.Overdreven veel geld waarbij we er dan ook nog tax over moesten betalen.

Ruime kamer en vooral dat je heel dicht bij het strand zit.

top
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Ondanks een 10 is er een minpuntje waar niets tegen te doen is. Door de ligging op de duinen en een winterse storm was het windgeraas op de kamer heel goed te horen. In het restaurant hadden wij het 5 gangen kerstmenu geboekt. Hier ging het helaas bij bijna bij elke gang mis in de communicatie kelners en de keuken. Dit zou te voorkomen zijn door dezelfde kelner aan de tafels te houden!

Mooie grote kamer, goed ontbijt,

• Beoordeeld op: 19 november 2017

prima verblijf voor een paar dagen, zo dicht bij het strand en aantrekkelijke dorpjes in de buurt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De te harde en onaantrekkelijke muziek in de lounge. Voor wie??

Het feit dat je binnen 1 minuut lopen op het strand bent. Verder de vriendelijke bediening en de goed verzorgde ontbijtbuffetten.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Het was een prima plek om er een paar dagen tussenuit te gaan.
    • Tweepersoonskamer - aparte bedden - balkon of terras

Er zit wat sleet op het hotel. Handdoeken worden wat dunner, de klink van het toilet zat los en er liep vocht langs de gevel naar binnen (bij 6 Beaufort en heel veel regen pal op de ramen, dat wel!)

De locatie is prachtig. Fijn gewandeld en in Haarlem was het museum ook heel bijzonder. Het personeel was erg aardig.

Ontbijt was goed.
    • Familiekamer met Balkon

Gezinskamer viel erg tegen. Van slaapbank werd een bed gemaakt. Daardoor geen zitplaatsen meer voor hele gezin.

Ontbijt was goed. Vriendelijkheid personeel.

Prima hotel op een geweldige locatie.
    • Familiekamer met Bad

Op zich weinig aan te merken. Het schilderwerk liet wat los en dat ziet er dan minder fris uit.

De kamer was lekker ruim, maar het was vooral de ligging die perfect was!

Strand en rust in een mooie omgeving!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Dat vooral de badkamers al jaren zeer gedateerd zijn en er eigenlijk nog niets aan is gebeurd terwijl deze toch echt aan vervanging toe zijn.

De ligging van het hotel is gewoon fantastisch en de parkeerplaats aan de achterzijde is super makkelijk!

Even helemaal uitwaaien.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

11.00 uur in de ochtend vertrekken vonden we wel vroeg. Uitslapen en wat later ontbijten was niet verkeerd geweest.

Uitzicht op -, en ligging aan zee; magnifiek. We moesten nog wel een toeslag betalen voor het uitzicht op de zee, maar dat was het wel waard.

was een erg prettig verblijf
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Op sommige plekken in de kamer was er niet goed schoon gemaakt. Achter de stoelen bij de muur lag veel stof, ook bovenop de kast De bedlampjes waren ook stoffig, fohn zat nog haren aan, snoer was ook smerig

Kamers waren ruim en het uitzicht was geweldig. Het eten was geweldig, mede ook het ontbijt

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Ruime goede kamer en prima ligging, restaurant matig door bediening.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Ontbijt erg matig. Weinig variatie, zeker gezien het bedrag dat je ervoor betaalde. Personeel van het Restaurant was onder de maat. Fouten met bedienen, niet attent. Geen borden, bestek etc bij de kamer.

Ligging dicht bij het strand. De kamer was ruim genoeg met goede bedden en stoelen. We kregen snel een andere kamer omdat we veel last hadden van de harde wind.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Leuk weekend gehad - lekker uitgewaaid
    • Tweepersoonskamer - aparte bedden - balkon of terras

In Wijk aan Zee zelf is niets te beleven, geen winkels en de restaurants die er zijn waren op vrijdag en zaterdag zo goed als leeg. Dus maar met de auto naar Egmond aan Zee gereden.

Goed ontbijt -vriendelijk personeel - hotel uit en dan 2 minuten de dijk omhoog en dan sta je op het strand. Prima hotel voor dagje - 2 dagen - strand.

Het hotel was geweldig, heerlijk gevarieerd ontbijt, je kon...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Er was in de omgeving niet veel te doen, geen winkels etc. Je bent dus genoodzaakt om de auto te pakken, of een fiets te huren.

Het hotel was geweldig, heerlijk gevarieerd ontbijt, je kon heerlijk eten in het restaurant. Goede bedden, ruime kamer met zithoek. Het parkeren op het privéterrein, dus altijd plek voor je auto. Vriendelijk personeel. Heerlijk dicht bij het strand!

Genoten van mooi weer, strand,mooie duinwandeling, schitterende zonsondergang en een goede nachtrust
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Ik reserveerde een twee persoonskamer met ontbijt, bleek de prijs gemaakt op 1 persoon, kwam er nog €25,00 bij. 16 euro ontbijt en 9 euro beddegoed. Ik heb daartegen geageerd zonder resultaat. Keukengerei niet aanwezig , tegen betaling van 5 euro kon er een box geleverd worden. Vreemd dat daar geen info over was bij het boeken. De totaalprijs loopt dan zo op dat ik een volgende keer eerst verder zoek. Bij elkaar € 175, vooor 1 overnachting vind ik veel.

uitzicht was mooi, lekker een balkonnetje aan de kamer. Goede bediening, ontbijt was netjes verzorgd, parkeerplaats bij het hotel. Ruime kamer met een prettige zithoek. Lekker dicht bij het strand

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Netjes, mooi en heerlijk verblijf
    • Familiekamer met Bad

De kamer was prima, fijn dat er ook in bad in zat na een dagje zee. Ontbijt was uitgebreid en goed. De kinderen vonden het helemaal geweldig om langs een buffet te lopen met allemaal lekkers.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Prima slaapplek, super plek, heerlijk ontbijten bij een strandtent om de hoek.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De kamers zijn wat ouderwets, aan de kleine kant, een airbnb geeft een hoop meer ruimte, Wel schoon en goed in de verf. Naald en draad hadden ze niet, maar iemand van het personeel ging zelf naar zn eigen setje zoeken. Geen strijkplank en bout op de kamer, maar je kan er wel een lenen.

Heel vriendelijk personeel, de nachtportier maakte met onze instructies zelfs nog een paar slaapmuts cocktails, super service.

tegenvallend
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Slechte service, oude inrichting, geen sfeer. Personeel niet klantvriendelijk, blaffende honden in het hotel, slechte hygiene

Dat je in de duinen en zit en zo het strand op loopt

Een unieke locatie midden in de duinen en vlak aan het strand
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De service in de bar was beperkt. Hier was te weinig aandacht en kennis voor aanwezig. Hier ligt nog een uitdaging voor jullie!

Gemoedelijkheid en fijn dat we onze fietsen droog konden stallen en van de achteringang gebruik konden maken.

Fijn familiehotel met prachtig uitzicht.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De badkamer mag wat gemoderniseerd. Bij douchen in het bad was de instap erg hoog. Een koffiezetapparaat en waterkoker zou erg fijn zijn.

Fantastische locatie op 50 meter van het strand. Grote kamer met zitje en apart slaapgedeelte. Kitchenette met koelkast, kookplaat en gootsteen. Prachtig uitzicht!

Goed verblijf. Alles netjes en schoon. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Gehorigheid in de gang. Harde vloer en wanden. Vloer uiteraard noodzakelijk want moet wel schoon te houden zijn. Wellicht geluiddemping door ander materiaal wanden en plafond?

Het ontbijt was erg uitgebreid voor ieder wat wils.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

bij het ontbijt waren er twee losse tafels aan elkaar voor 4 personen, het merendeel van de gasten was met 2 personen. Als tip om dan de tafels uit elkaar te schuiven.

Het ontbijt was erg uitgebreid voor ieder wat wils. kamers voorzien van makkelijke stoelen, lekker als je even een uurtje op je kamer bent. We keken uit op zee . dat was fantastisch.

Het verblijf viel mij tegen ,zeker het personeel van de receptie!!!!
    • Familiekamer met Balkon

kamers zien er gedateerd uit, lamp in de kamer was stuk,lampje naast bed stuk,en een irittante lekkende kraan in het keukentje. We hadden een klein keukentje maar er was nog geen pannetje te bekennen laat staan iets om een kopje koffie te zetten,dit moest je halen bij de receptie bleek later !!!!.

ontbijt was elke dag hetzelfde,weinig keus.

beetje duur
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Personeel leek uitgeput, deed wel veel moeite om b.v. mijn ebike save te stallen. De prijs: 80 euro was redelijker geweest. Ik hou ervan om een tv aan het voeten einde te hebben. Hier was de tv bij het zitje,

Ontbijt was prima, bedden goed

voorzet strand prima, maar de service mag gastvriendelijker
    • Tweepersoonskamer - aparte bedden - balkon of terras

waarom maar 1 kleine handdoek aanvullen als er 2 gasten zijn op de kamer?

locatie en Elisa was een uitstekende, op gasten ingestelde en service uitstralende werkneemster.

Lekker weekje, behoorlijke prijs voor gebodene. Kort bij het strand, dat was fijn.
    • Tweepersoonskamer - aparte bedden - balkon of terras

Jammer dat de kamer niet klaar was bij aankomst ( ik was niet te vroeg!)...restanten voedsel vorige gast nog in de koelkast, wat weinig stopcontacten, vrij gehorig ( geschuifel van meubilair bij anderen hoorbaar), miste een badjas, jammer dat het balkon glazen tussenschotten had ( privacy), vlekken in de gordijnen...

De locatie, vlak bij het strand, vriendelijk personeel. Ontbijt was lekker ( koffie minder)

Goed, maar met ietsje inspanning zou het beter kunnen!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Rolstoel toegankelijkheid in het restaurant tijdens het ontbijt was onhandig (moeilijk bij het buffet komen, doordat alles zo dicht op elkaar stond.) Vooral de laatste ochtend bij het ontbijt had men geen controle! De tafels waren niet gedekt, we moesten zelf achter bestek suiker etc. aan. Ondanks dat we tijdig aan het ontbijt waren, was alles lang niet aangevuld (geen eieren, yoghurt, croissants).

Omgeving was prachtig, personeel vooral bij de receptie waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamer was goed en ruim.

Tegenvaller
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Kamer was eenvoudig, ramen waren vies. Kamers zijn gedateerd. Twee aparte bedden die te makkelijk uit elkaar schuiven. Kitchenette stelt niets voor: 2 elektrische kookplaten en een wasbakje met kraan. Als je het wilt gebruiken moet je tegen betaling spullen gaan halen bij de receptie. Zelfs koffiekopjes staan niet op de kamer. Ook als je gebruik wilt maken van de sauna moet je fiks bij betalen. Ontbijt is prima te doen, maar absoluut niet de €16,- p.p. waard. Voor die prijs verwachtten wij bijvoorbeeld vers sap i.p.v. waterig sap uit een automaat.

Goede matrassen, lekker bad. Goede koffie bij het ontbijt. Fijne locatie vlakbij het strand.

Omgeving prima hotel matig
    • Tweepersoonskamer - aparte bedden - balkon of terras

Ontbijt, te veel mensen in te kleine ruimte. Alleen standaard koffie Sappen, een waterig aftreksel

Het hele hotel had niet de uitstraling van een "Fletcherhotel" Sober, basic.

De locatie is schitterend.
    • Tweepersoonskamer - aparte bedden - balkon of terras

Het ontbijt had uitgebreider gekund, zoals met bijvoorbeeld cappuccino, wat buitenlandse kazen. Verder had het personeel wat meer kunnen meedenken. Ze waren niet heel oplossingsgericht toen bleek dat wij een andere kamer kregen dan waarom we gevraagd hadden.

De locatie is schitterend.

Fijne locatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De kamer had iets schoner gekund, er zaten vetvlekken op de kast en het hoofdbord van het bed. De salontafel was plakkerig. Het bed is in de week dat we er waren niet verschoond. Bij zonnig weer is de kamer erg warm op de bovenste etage. Gratis tip: Als de tafels en stoelen in het hotel voorzien worden van viltjes dan zou dat een hoop geluidsoverlast voorkomen.

Het ontbijt was prima. Het restaurant is ook goed. De kamer werd iedere dag schoongemaakt en de handdoeken vervangen. De locatie en parkeervoorziening zijn perfect. Bij slecht weer zijn er genoeg leuke steden in de buurt om te bezoeken. Ook een fietstocht door de duinen is aan te raden. (Te huur bij het hotel)

Ruime kamer met aparte zitje met salontafel, fauteuils en tv...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Het onderhoud op de kamer. Hygiene prima maar sommige meubels en gordijnen aan vervanging of nieuwe bekleding toe. Wastafel schoon maar door ouderdom geel uitgeslagen. Voor ons geen probleem maar de vierde ster is dan net iets teveel.

Ruime kamer met aparte zitje met salontafel, fauteuils en tv, koelkast op de kamer. Goede douche. Uitzonderlijk vriendelijk personeel. Krantenaanbod. Lokatie. Rustig. Uur later uitchecken ivm gezondheidsproblemen was goed bespreekbaar en werd zonder extra kosten geregeld! Ook al waren de gordijnen hier en daar wat oud, wel goed verduisterend wat voor goede nachtrust zorgt. Ook fijn: veger en blik in kamer. Erg handig voor een hotel 50 m van het strand.

Ga voor de locatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Kwaliteit van het bed was te kort te zachte kussens te vaak gewassen dekbedden of waren het toch dekens? en douchegordijn schaf dit af en maak een gewone douche en eventueel een bad apart.

Zie hierboven.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

- Hygiene (oa smerig douchegordijn) - 2 kapotte lampen - gordijnen hingen waren niet aangehaakt - Geluidsoverlast van mensen op de gang na 23.00 u - Slechts 2 handdoeken aanwezig - klapperende vlaggen (kamer voorzijde), dus slechte nachtrust - Zand op de vloer bij binnenkomst - betalen voor parkeren auto, te bizar voor woorden (en niet beveiligd....) Al met al, ruim onvoldoende.

Leuk hotel, vlak bij het strand en gemak van eigen parkeerplaats.
    • Tweepersoonskamer - aparte bedden - balkon of terras

De kamer is prima qua uitrusting maar er zaten vlekken in de bank. Dat vond ik niet prettig.

Het hotel ligt op een steenworp afstand van het strand en vanuit de kamer zicht op de zee.

de kamers waren heerlijk we zijn met 2 kinderen dus meestal...
    • Familiekamer met Balkon

dagelijkse schoonmaak. je zit bij het strand dus vaak zand na een dag in de kamer. het vegen van de kamer was letterlijk het loop gedeelte maar om de bedden en op de tafels werd niet schoongemaakt dus nog steeds zand

de kamers waren heerlijk we zijn met 2 kinderen dus meestal 24 uur op elkaars lip. de kamers waren ruim waardoor je dat gevoel niet zo had

Fijne dagen gehad
    • Familiekamer met Bad

Erg verouderd Uitzicht tegen grote bergen zand Op het terras miste ik gezellige bakken met bloemen Het is allemaal sober en nietmooi aangekleed. Mis net dat extra's

Ruime kamers Bad☺️ Dichtbij het strand Prima basis om uitjes te ondernemen naar bv.Alkmaar, schoorl etcetera.

Leuk voor een nachtje aan strand maar zeker ook niet meer
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Bed was versleten, schuim Was zacht een doorgelegen, glasscherven op het terras. Veel stof zichtbaar links en rechts

Perfecte lokatie, standaard maar goed ontbijt

wij hebben het goed gehad, Bedankt!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

de badkamer, er hangt een riool geur en er was geen schampoo en conditioner. de keuken, de koelkast maakt veel lawaai.

De locatie ,prima parkeer mogelijkheden ,ontbijt prima,'bedden ook goed..Had graag balkon gewild. Goede aan-rij voor Haarlem en zijn prachtige musea. Teyler museum is een aanrader.

Voor 1 overnachting goed.
    • Tweepersoonskamer - aparte bedden - balkon of terras

We keken vanuit de kamer tegen een hek aan , geen mooi uitzicht. Het ontbijt was niet geweldig. Eieren koud, koffie niet lekker. Er was wel voldoende. Toen we hier een opmerkingen over maakten was de reactie: "tja, smaken verschillen".

Locatie was prima. Personeel in de brasserie bij avond eten was erg aardig!

Prima verblijf, aardig personeel, schone kamer. Niet al te luxe maar wel een goede prijs/kwaliteit!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De koelkast. Het diepvries deurtje van de diepvrieslade ontbrak, waardoor de sla bevroren was en weggegooid moest worden.

De kamer was ruim opgezet. De parkeerplaats ligt direct achter het hotel waar er door een zijdeur direct toegang is naar de kamers. Het hotel ligt ontzettend nabij het strand!

Prima ontbijt, , gedateerd hotel wat ons verblijf echter niet verstoord heeft, we sliepen er enkel
    • Tweepersoonskamer - aparte bedden - balkon of terras

Niet al het personeel was zo vriendelijk als bij de receptie, de schoonmaaksters die we gedag zeiden maakten geen oogcontact of zeiden iets terug. we vonden het hotel gedateerd, enigzinds 'sleets' zoals schimmel op het plafond van de gang, kapotte thermopane en als je twee nachten verblijft voor 300 euro verwacht ik gewoon meer als een half loshangend gordijn in de slaapkamer, een ouderwetse kraan bij de wastafel en een bankstel wat nodig aan vervanging toe is en scheuren in de muur. Niet dat het ons weekend verstoord heeft maar als u zelf vraagt "hoe was uw verblijf" dan zeg ik "matig" ;-)

Het ontbijt was zeer compleet en goed, de ligging tov het strand was geweldig.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Vakantie maak je of kraak je door je ingesteldheid, dus we hebben er wel van genoten

Wij waren daar met een groep van 8 volwassenen en evenveel kinderen wat op vlak van avondmaaltijd niet zo vlotjes verliep. Vb.de manager vertelde ons dat het geen probleem was om voor de kinderen een spaghetti te bestellen,toen we dat dan ook daadwerkelijk wilden bestellen bleek dat ineens niet meer mogelijk met de excuse dat er niet voldoende voorraad was,Ook werden wij verplicht om een menu te nemen omdat we met zo een grote groep waren, 8 volwassen een grote groep?? Wat als er het restaurant gevuld werd met 4 koppels die elkaar niet kennen, moet je dan ook verplicht een menu kiezen? Hotel niet echt kindvriendelijk.

Ontbijt was ok alsook de kamers.