Beoordelingen over Fletcher Hotel Restaurant Koogerend 3-sterren

#8 van de 8 hotels in Den Burg

6,2

6,1

5,3

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Ontbijt was heerlijk en ruime keus.
    • Economy Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De kamer was vrij donker. Vooral door de gordijnen denk ik waardoor het niet echt een gezellige kamer was. Maar hiervoor betaal je dan ook niet heel veel dus is het afwegen. Maar ik denk met lichtere muren en ander kleur gordijnen je al een heel eind komt.

Ontbijt was heerlijk en ruime keus. Ook personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Gelukkig was het maar voor een nacht.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamer en badkamer waren erg klein. Je had geen beweegingsvrijheid . En voor 90 euro verwacht ik toch wel meer. Ontbijt was sober .

Personeel was vriendelijk . En dat was het.

• Beoordeeld op: 7 november 2018

Goed uitgebreid ontbijt, rustige kamer met balkon
    • Tweepersoonskamer met Douche

Te korte ontbijttijden 9.30 uur is erg vroeg om te hebben ontbeten. Op Zondag meer gasten dan zitplaatsen bij het ontbijt. Kamer: Kapot rolgordijntje, kapotte deurklink balkon, erg vies douchgordijn, geen zeepjes ed. Geen water kokertje, föhn. Hoge prijs op Zaterdag. Alleen net zo duur als met 2 personen.

Goed uitgebreid ontbijt, rustige kamer met balkon Aardig personeel

• Beoordeeld op: 6 november 2018

Wij hebben van Texel genoten en waren blij met de goede bedden!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Douchen in een badkuip is niet erg prettig, we hadden een kamer met alleen douche op de kamer geboekt en nu was er ook een bad, maar moesten we in het bad staand douchen. Het handdoekenrek hing los aan de muur, kennelijk heeft iemand zich daar aan vast gehouden om veilig uit het bad te kunnen stappen. De toiletbril zit los. De verlichting is echt te weinig, daar kun je niet bij lezen. Onze kamer lag aan de voorkant en om zeven uur gaan daar al zware auto's met aanhangers langs.Het ontbijt werd erg geroemd in de beschrijvingen, wij vonden het voldoende maar niet speciaal.

Met name de bedden waren prima!! De kamer was schoon en netjes. Beddengoed en handdoeken ook! Fijn dat er extra kussens waren. De mevrouw die het ontbijt vanwege ziekte van een collega alleen moest draaien vonden we echt top!

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Gezellig en heel basic. Personeel uiterst vriendelijk!!!!
    • Tweepersoonskamer met Douche

een waterkoker met thee en koffie zakjes/ suiker en melkpoeder. Een koelkastje om eigen drinks te kunnen koelen.

Ontbijt PRIMA. Hotelkamer basic. Ik miste een koelkastje en een waterkoker. Er hingen ook wat spinnenwebben. De ruimte was okay maar ik miste gewoon wat dingen.

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Heerlijk en goed verzorgde ontbijt.
    • Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De deur van de hotel kamer ging moeilijk open. De dranger staat behoorlijk strak waardoor je best hard tegen de deur moet duwen om het open te krijgen.

Heerlijk en goed verzorgde ontbijt....werd heel goed bijgevuld....echt top..

• Beoordeeld op: 31 oktober 2018

Texel is prachtig en het hotel lag op loopafstand van het gezellige centrum van Den burgh

We zouden een welkomstdrankje krijgen, maar dat hebben we niet gekregen. We hadden twee kamers naast elkaar geboekt, dat is ter plekke nog geregeld door de vriendelijke medewerkster

De bedden waren prima en het ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 28 oktober 2018

Volgende keer een ander hotel op Texel.

Als je voor 90euro een twee persoonskamer boekt ,ga ik er van uit dat er dan ook een minimaal een wc met douche op de kamer is. Was dus niet zo. Op de gang een wc en de douche' s veel te klein en onhandig. Was ook slecht op de website te lezen/vinden.

De bedden waren goed en het ontbijt redelijk.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2018

prima kamer maar, de nachten waren verschrikkelijk.
    • Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

- het is heel erg gehorig persoonlijk hoef ik niet te weten wat mijn buren uitspoken en dat hoorden we nu wel. - de kamer was kleiner dan verwacht. - het is jammer dat er 1 menu is en geen kaart. - we hebben veel last gehad van andere gasten die s'avonds (12-1) uur terug kwamen omdat het zo gehorig is. - er zaten heel erg veel muggen in de kamer en we hadden geen idee waar ze vandaan kwamen. - de stoelen in het restaurant zijn erg zwaar en niet praktisch om aan te schuiven zonder dat er een oorverdovend kabaal ontstond.

- het ontbijt was lekker. - de bedden lagen lekker zacht. - het hebben van een kraan en een wasbak op de kamer was er fijn. - de kamer was netjes en schoon bij aankomst. - de faciliteiten waren prima onderhouden.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2018

Prima locatie, aardig personeel, goed ontbijt. Voor de rest: renoveren of slopen!
    • Tweepersoonskamer met Douche

De algehele staat van het hotel is helaas bedroevend. Het schilderwerk moet hoognodig gebeuren. Kamers zijn piepklein en zeer gehorig. Gesnurk van de buurman boven je is duidelijk te horen. Installatie geluiden zoals lopende kranen en toiletten die doorgespoeld worden. Vloerbedekking in het hele hotel is aan vervanging toe en laat een bedompte lucht achter. Als je last hebt van huisstofmijt loop je risico vanwege die oude vloerbedekking. Onze douche/toiletruimte was zo klein dat je je daar zelfs niet in kon afdrogen. De deur hing uit het ophangmechanisme. De bedden zijn met 1,9 m echt te kort en je rolt er vanaf. Het is dan wellicht geen duur 'hotel' wij vonden de prijs kwaliteit echt niet in verhouding.

Ontbijt was prima. Lokatie was ook uitstekend. Personeel vriendelijk. Parkeren op eigen terrein.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2018

Hotel is gedateerd. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De eenvoudige basiskamer was een klein muffig hokje. Douche/schuifdeur zat niet goed in de rail, sloot daardoor niet goed.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Receptioniste heeft een andere kamer toegewezen op ons verzoek.

Matig maar goed geslapen
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Klein zacht straaltje om te douchen, temperatuur van water was te koud of loeiheet.

Ontbijt was goed, inrichting van eetgelegenheid was mooi en bedden lekker zacht

• Beoordeeld op: 25 oktober 2018

Armoedig hotel zowel van buiten als van binnen.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Wij zijn niet gebleven. Wij werden zeer verdrietig van de hotelkamer. Na ongeveer één uur zijn we naar huis gegaan en konden de boot net nog halen. De kamer was armoedig. Het rook er vochtig. De badkamer verschrikkelijk. Muren beschadigd, houtwerk moet geverfd worden. Je hoort echt alles. Dit is niet iets voor een weekendje weg of vakantie.

Het ontbijt weet ik niet want wij zijn naar huis gegaan. Het meisje bij de receptie was wel heel aardig en behulpzaam.

Ongelofelijk slecht....
    • Tweepersoonskamer met Douche

Hoge prijs voor diner Te weinig.. kinder menu...maar dan nog minder.voor 29 95 p.p. Koud...eten...bevroren na gerecht.. Niets mee gedaan...moet nog terug gebeld worden door manager. Was niet aanwezig tijdens uitchecken...wel een niet kloppende bon...met drankjes van een andere gast. Personeel niet hartelijk....nep aardig.. Faciliteiten..alles groezelig en vies de ramen vh hotel vallen er bijna uit... Erg gehorig...te kleine parkeerplaatsen..kapotte termostaatkraan..loszittende handoek rek...geen deksel op wc pot....slechte bedden.. tv met sneeuw in beeld... Duidelijk voorbeeld van slecht management...te lang wachten met doen van de juiste investeringen. De gasten komen toch wel door gebrek aan betaalbare hotels op Texel. Erg jammer....

Dat we door het mooie weer geen seconde te lang in het hotel hoefden te verblijven.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

Vriendelijkheid personeel en ligging.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De grootte van de kamer en het comfort. Vernielde deurposten. Geen ruimte voor koffers. Dure kamers voor € 100,00 per nacht.

Vriendelijkheid personeel en ligging.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Personeel is flexibel en behulpzaam.
    • Economy Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Gedeeld toilet en douche hou ik niet van maar er waren geen andere kamers meer te huur. De prijs van 91 euro is een beetje aan de hoge kant in dit geval. Maar je moet ergens slapen.

Personeel is flexibel en behulpzaam. Voor de rest heb ik geen gebruik van de faciliteiten gemaakt.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Prima hotel maar enigszins gedateerd.
    • Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Hygiëne en de inrichting is gedateerd. Verder had ik last van muggen maar dat kan t hotel niets aan doen. Een likje verf hier en daar zou een positieve werking hebben

Het ontbijt was uitstekend en de dienstdoende medewerkster is service gericht en klantvriendelijkheid. Niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

De kamer was erg muf, donker en warm.
    • Driepersoonskamer met Douche

De kamer was erg muf, donker en warm. De douche zat vol met schimmel, hetgeen ook goed te ruiken viel. ‘s ochtends was er niemand bij de receptie om daarop aan te spreken.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

voor twee nachtjes gaat het wel.
    • Tweepersoonskamer met Douche

de trap naar kamer 206 en 207 zeer onhandig boven restaurant. als je het toilet doortrekt zeer veel lawaai. binnenkant thermopeenraam veel vocht . schilderwerk zeer slecht. balcon deur ging niet open ivm eventuele brand geen vlucht uitgang.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

goed maar met een fatale afloop wand mijn vrouw is op parkeerterrein bij egomare overleden
    • Tweepersoonskamer met Douche

badkamer laat te wensen over waem water slecht te regelen thermostaat kraan regelde niet op de gevraagde temperatuur te heet of te koud bad eruit en toilet zeg maar een grondige renovatie

ondbijd prima goed verzorgd

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

4,4
    Wat zal ik zeggen: Fletcher vraagt wat de markt kan dragen...totale onzin...
    • Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De kamers zijn niet van deze tijd, het mag de naam hotel eigenlijk niet hebben. Ik voelde alsof ik ergens op kamers beland was. Kleine kamers, een vrij penetrante lucht (vocht?). Oud. Douchen en toilet op de gang om te delen met anderen. Voor een prijs van € 125 euro per nacht, totaal onaanvaardbaar.

Het ontbijt en ambiance van de ontbijtzaal was heerlijk. De stoelen zijn helaas veel te zwaar omdat er constant mensen achter je langs moeten en je vaak moet opstaan om te verschuiven. Dit kan voor oudere mensen erg lastig zijn

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

• Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Zeventiger jaren accomodatie, ouderwets , slechte service, geen toegang tot ontbijt voor 8.00 . Belde mij om 21.15 waar ik bleef, terwijl ik aankomsst tussen 22.00 en 23.00 had aangegeven. Slechte service

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

Het personeel!
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Zag er n beetje oud uit. Badkamer was niet echt schoon, whirlpool was vies met nog veel haren in het putje vd vorige bezoekers. Geen faciliteiten op de kamer, geen koffie/thee, geen koelkastje. Matrassen gleden vh bed af.

Het personeel! En zeker het ontbijt. Personeel was super aardig en het ontbijt niks op aan te merken. Zelfgebakken brood was heerlijk!

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

De vriendelijkheid van het personeel, met name bij het...
    • Tweepersoonskamer met Douche

De badkamer was zeer vervelend, gebruik van het toilet was moeizaam. De extra stoel en de overdreven grote kast op de kamer hadden geen toegevoegde waarde

De vriendelijkheid van het personeel, met name bij het ontbijt. Zeer behulpzaam en service gericht.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Niet het hotel,maar Den Burg nodigt uit voor nieuwe bezoeken.
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Zie ons bovenstaand commentaar.

De bonusvraag over de stijl valt niet onder de 4 icoontjes. De eerste kamer die ons werd toegewezen was somber en donker en viel ons zwaar tegen. Toen kregen wij een andere kamer die que interieur beter was. De whirlpool vonden wij bijzonder lawaaiig. Die ervaring hadden wij toen wij de buren de pool hoorden gebruiken. Het ontbijt was uitstekend, maar diners konden niet vanwege de ziekte van de kok. De rpijs/kwaliteit verhouding was gelet op die prijs onder de maat en eigenlijk Flecher onwaardig.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Het ontbijt was goed.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Ze moeten nu echt eens een schildersbedrijf gaan bellen anders zijn er volgend jaar geen kozijnen meer over. De bedden vertonen wel wat kuilen. De badkamer is wel schoon maar door achterstallig onderhoud ziet het er niet fris uit. Ik zou bij mij thuis geen logees willen ontvangen in zo'n badkamer!!

Het ontbijt was goed. Personeel gewoon vriendelijk niet meer en niet minder.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Personeel top, de rest waardeloos.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Dit was geen kamer, maar een bedstee.

Prijs /kwaliteit verhouding slecht. Te duur kamer en sanitair oud, te klein en te gehorig. Kortom waardeloos.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Veel te duur voor een tegenvallend verblijf
    • Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Mijn reservering stond niet in hun systeem toen ik aankwam en dus duurde de incheck heel lang. De deur naar de receptie zat ‘s ochtends op slot en het was niet duidelijk waar je het gebouw uit kon, ook het dichtstbijzijnde bordje voor nooduitgang stond die kant op. Het gebouw was erg gehorig, tv van de gasten in de volgende kamer was te horen, deuren kraakten. De gezamenlijke douche was niet zo fris.

Ontbijt was aan de deur gehangen in een tasje vanwege mijn vroege vertrek naar werk (ontbijt niet klaar voor 8 uur)

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Gezien prijs/kwaliteits verhouding ruim voldoende (7).
    • Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

- Pand heeft meer onderhoud nodig. Deuren van meerdere kamers waren moeilijk dicht te krijgen door te weinig ruimte in de sponning, hierdoor meer lawaai op de gang. - Verfwerk op kozijnen onvoldoende. - Waterdruk in gemeenschappelijke douches zeer slecht. - Dekbed te warm voor de zomer. (geen zomer/winter dekbed>>??)

Hygiene was uitstekend.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Het verblijf was warm en huiselijk.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Parkeerterrein is s' avonds vaak vol. Heel goed.

Het ontbijt was prima, gezellig hotel, personeel prima en de lokatie ook goed. Kortom, niks te klagen.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Niet voor herhaling vatbaar. Zijn anders gewoon van Fletcher hotels.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Er was schimmel in de badkamer. In toilet lad nog papier van vorige gebruiker. Spiegel en lavabo niet proper.

De ligging van het hotel en de parking. Het intbijt was redelijk tot gewoon.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Lekker uitgebreid ontbijt, wat zelfs nog na de ontbijttijd...
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Twee losse bedden in plaats van één tweepersoonsbed. Gehorig wat betreft buren, maar ook hadden wij last van het geluid van een leiding die elke 10 seconden doorspoelde. De badkamer is erg aan vernieuwing toe, de verf bladerde er aan alle kanten af. Ook had de kamer een muffe geur, alsof erin gerookt werd terwijl het een niet-roken kamer was.

Lekker uitgebreid ontbijt, wat zelfs nog na de ontbijttijd werd aangevuld. Goede locatie (loopafstand naar horecagelegenheden en goed bereikbaar met de auto), vriendelijk personeel, grote ruime parkeerplaats.

Een smerige lokatie. Zeer slechte prijs kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het gehele pand is verveloos de vloer in de eetzaal versleten in de hotelkamer was het bedlampje kapot de kraan lekte een douche uit het jaar nul. Het geheel was vies en verveloos

Het ontbijt was prima. De lakens waren schoon

Domper en veel te duur
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Prijs kwaliteits verhouding zeer scheef. Badkamer achterstallig onderhoud.. En sfeerbeschrijving van bad komt absoluut niet overeen. Kleine kamer voor 120 euro met 1 Rechtop stoel. Voor waterkoker en toebehoren moet je extra vragen en 5 euro bijbetalen Weinig attent personeel.

Lokatie ligt direct langs fietsrote

Ik zou dit hotel niet snel meer boeken. Fletcher hotel onwaardig qua gebouw.
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Badkamer was ronduit slecht. Kamernummer 14. leidingen zichtbaar. Plafondtegel los. Kit randen waren vies en schimmelig. Badkamer renovatie nodig. Buitenzijde hotel verfbeurt? Kleine parkeerplaats. Vitrage stonk muf.

Ontbijt was heel goed. Kamer was netjes, maar badkamer was ronduit oud en zeker aan renovatie toe. Badkamer was dus ronduit teleurstellend. Tegels met verf overgespoten. Plafondtegel los. Kit randen vies schimmelig. Buitenkant hotel verfbeurt nodig. Personeel was uitstekend en aardig.

Jammer........geen Fletcher waardig.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel is zwaar aan een renovatie toe. Afgebladderde verf en verotte kozijnen. De schuifdeur naar de badkamer zat scheef. De doucheslang zat geknikt zodat en nauwelijks water uit kwam.

Het ontbijt was uitstekend.

vriendelijk
    • Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

de kamer was echt gedateerd. smal, een stoel, geen toilet of douche op de kamer. kwam niet tevoorschijn bij de boeking. Voor zoiets was de prijs teveel

vriendelijk

Heerlijk, maar accommodatie viel flink tegen
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamer klein en onvolledig, badkamer moet de deur open blijven staan anders kun je je niet wassen. Eten prima, veel te weinig groenten voor dat geld Met hond, maar hond mocht niet mee in eetzaal, dat maken wij zelden mee B

De lokatie

valt tegen voor fletcher
    • Tweepersoonskamer met Douche

de badkamer slaat nergens op.kitranden los.bubbelbad sproeiers kapot als je hem aanzet komt het water tot over de drempel.spiegel met het weer erin.hele pand zonder verf geen aangezicht

ontbijt wa goed ,bedden waren goed

• Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Aanblik van het hotel zag er niet uit! Gehorige kamers en de ramen van onze kamer konden niet dicht. Kortom aan verbouwing toe.

Het ontbijt was wel goed.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Prijs en kwaliteit staan niet in verhouding tot elkaar.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De douche en wc bevinden zich in een schuifkast, nogal krap. De verlichting van de badkamer fungeerde als knipperlicht. De receptioniste bood 's middags aan dit te verhelpen, we moesten een halfuur wachten, waarna het probleem nog niet opgelost was. Het was benauwd op de kamer. Het personeel tijdens het ontbijt-buffet liep wat gestresst rond. Het hotel kan wel een verfbeurt gebruiken.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Het is meegevallen.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het aanzien; achterstallig onderhoud zowel buiten als binnen. Niet echt gezellig. Beetje krappe kamer. Goede bedden. Er werd goed schoongemaakt, zeker gezien het feit dat je er niet echt een goed resultaat krijgt.

Ontvangst en ontbijt waren goed. De verwachtingen waren niet hoog wat betreft de kamers, maar het viel mee. Hulde voor het personeel, want het valt niet mee om in zo'n entourage te moeten werken.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Geen aanrader. Komen hier niet weer.
    • Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De kamer, toilet en doucheruimte waren gedateerd, oud, vervallen, vies. Het hele hotel zag er zo uit. Een lawaaierige ventilator hinderde het in slaap komen. Dit hotel doet absoluut afbreuk aan het feit dat de Fletcher hotelketen, zoals op placemat bij het ontbijt stond, tot beste hotelketen in 2018 is bekroond! Sluiten dit hotel!!!

Het ontbijt was goed; was niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Goede locatie maar jammer van vèèl achterstallig onderhoud!
    • Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Onderhoud accommodatie zèèr slecht, verf kwam van de muren en badkamer was erg met vieze klevende kitrand om het bad!

Ontbijt was uitstekend en ook de bedden waren prima!

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Vriendelijk personeel en goed ruim ontbijt en de bedden...
    • Tweepersoonskamer met Douche

Bij aankomst zaten er nog vegen onder in de wc pot dus duidelijk niet schoongemaakt. Laatste avond vergeten nieuwe handdoeken en drink bekers neer te leggen, na een paar telefoontjes mocht ik ze zelf gaan pakken. Gelukkig wel financieel opgelost Wat ook tegen viel was dat er geen lift was, zelf moeilijk ter been en hond durfde de trap niet op en af. Het hotel is erg gehorig qua waterleiding.

Vriendelijk personeel en goed ruim ontbijt en de bedden lagen super

Dit hotel nooit meer!
    • Tweepersoonskamer met Douche

Oude gedateerde kamer. Heel klein. Badkamer in een kast gemaakt. Als je op de wc zit. Zit je met je hoofd tegen de wasbak. Enkelglas dus vochtig. Raampjes gingen amper dicht. Gehorig! Prijs kwaliteit was ver te zoeken !!! €110,00 voor een bezemkast. Fletcher schaam je voor dit hotel !!

Het ontbijt was goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Eenvoudig maar beslist de moeite waard.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het is een vrij oud hotel met een beetje achterstallig onderhoud.

Personeel zeer vriendelijk. Goed ontbijt en qua ligging prima. En zeer goede bedden.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

De bedden/ontbijt en het personeel /locatie zijn...
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamers zijn uitgeleefd.Een grote renovatie is geen overbodige luxe.Kamer was erg gehorig.

De bedden/ontbijt en het personeel /locatie zijn prima.

Gelukkig was het maar voor 1 nacht. Goed bereikbaar en centraal
    • Driepersoonskamer met Douche

Verouderd hotel, hotels van Fletcher zijn normaliter meer up-to-date. Het gemeenschappelijk sanitair bij het restaurant was vele malen beter dan hetgeen op onze kamer. Wifi was defect. Bij het boeken van een drie-persoons kamer zou het restaurant een tafel kunnen reserveren bij het ontbijt, veel tweetallen hielden nu de 4-persoonstafels bezet en wij werden genoodzaakt om met 3 aan een klein tafeltje te zitten.

Vriendelijke medewerkers

Verrassend
    • Tweepersoonskamer met Douche

De sfeer, de vriendelijkheid, gastvrijheid, gemoedelijkheid. Het ontbijt was heerlijk. De sterke koffie ook. Goed verzorgd met veel keus. Tijdens het ontbijt merk je pas hoeveel gasten het hotel kan ontvangen. In de wandelgangen was deze levendigheid helemaal niet merkbaar. Die twee tegenstellingen vond ik leuk. De rustige en zeer schone kamer. Zelfs onder het bed was het schoon. Fijne bedden, goed beddengoed. Geen airo gelukkig. Gewoon lekker het raam kunnen openen met een stukje vliegenhor er voor. Praktisch ingedeeld. Sanitaire ruimte hier en daar wat verouderd, maar ook heel schoon. De locatie is op korte loopafstand naar het centrum van Den Burg. Eveneens heel gemoedelijk en vriendelijk. Vrolijke mensen.

Grote tegenvaller blij dat het maar voor 1 nacht was
    • Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Op het laatste moment twee tweepersoonskamers geboekt. Dit was met gedeelde badkamer. Helaas lagen de kamers niet naast elkaar. Onze twee kinderen van 14 en 16 lagen op de begane grond en wij op de 1e etage. Hun kamer was een heel klein hokje naast de douches. Het was er muf stoffig en heel gehorig. Onze kamer was iets groter maar voor 89 euro ook veel te duur. Het gezamenlijke toilet stonk heel erg en hier was geen wasbakje om je handen te wassen. Wij waren maar 1 nacht in het hotel en hebben ervoor gekozen om niet in het hotel te douchen maar om dit 's avonds thuis te doen. Het is een verouderd hotel. De raamkozijnen zijn aan verbetering toe binnen en buiten. De muren in de gangen en langs de trappen waren wit en zijn nu grauw en grijs. De vloerbedekking is vies. Het ontbijt was redelijk maar de stoelen waar we op zaten waren vies en zat veel hondenhaar op. Al met al een slechte ervaring. Te duur en vies.

Het ontbijt was goed.

2 sobere overnachtingen
    • Tweepersoonskamer met Douche

Ruimte in douche zeer beperkt! prijs kwaliteit 3 gangen diner beneden peil, salade en frites ontbrak en moest extra voor worden bijbetaald!

ontbijt was goed/bediening restaurant vriendelijk

Ontbijt was heerlijk en het was fijn dat we gratis bij het...
    • Tweepersoonskamer met Douche

Personeel bij inchecken was niet vriendelijk. We hadden van tevoren gemaild dat we wat later kwamen maar mail was kennelijk niet gelezen want ze vroegen om ons emailadres. Een antwoord op de mail was wel fijn geweest. We hadden een ruime kamer boven het restaurant. de eerste avond hadden we veel last van personeel dat de muziek heel hard had staan.

Ontbijt was heerlijk en het was fijn dat we gratis bij het hotel de auto konden parkeren.

Fijn om op Texel te zijn, de hotelkamer was even doorbijten!
    • Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Veel te warme benauwde kamer op de zon voor teveel geld, 125 per nacht Handdoeken met vlekken en gerafelde randen, vuil toilet op de gang

Goed ontbijt, stoelen aan tafel heel groot en zwaar, wielen zouden handig zijn

Texel is geweldig, maar het hotel is aan renovatie toe. Wel vriendelijk personeel en goed ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamers zijn echt aan renovatie toe, met name de badkamers. Ook zijn sommige kamers echt te klein voor twee personen en sommige zijn behoorlijk gehorig. De ene kamer is mooier en groter dan de ander..er zit echt een groot verschil in hygiëne en comfort tussen de verschillende kamers! De eetzaal is aan de krappe kant in het hoogseizoen, vooral met de grote stoelen, die natuurlijk heel comfortabel zitten, maar erg veel ruimte innemen.

Het personeel is heel vriendelijk. Het ontbijt is gewoon goed. De bedden zijn prima. De locatie, aan de rand van Den Burg, is ook prima...met een paar minuten lopen ben je in het centrum. Fietsverhuur is ook op korte loopafstand. Gratis parkeren op eigen terrein ideaal.

Toen we bij hotel Koogerend aankwamen bleek het overboekt te...
    • Tweepersoonskamer met Douche

Toen we bij hotel Koogerend aankwamen bleek het overboekt te zijn. Wat heel raar was want die ochtend waren we nog gebeld met de vraag of we er ook wilden dineren. Maar gelukkig heeft de receptioniste voor ons gebeld naar het Fletcher Hotel in de Koog. Daar was gelukkig nog wel een kamer vrij!

We hebben er geslapen ,dat ging wel .Maar dan meteen weer weg.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Schoonmaken was er slecht stof overal smerige badkamer alles slecht in de verf ,vieze deuren, kastdeur er gewoon af, personeel niet betrokken bij de gasten laat maar aan rommelen ,

Het ontbijt was het enige wat goed was ,maar als er al iemand voor je was geweest moest je zelf die tafel afruimen om ook te kunnen eten,er werd niet afgeruimd door het personeel.

Personeel vfriendelijk
    • Tweepersoonskamer met Douche

Hotel ligt op ongezellige locatie op parkeerterrein kijk op auto`s. Hotel is onderhavig en veel te duur betaald wat het bied aan comfort.

Personeel vfriendelijk

Prijs kwaliteit sucks
    • Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Badkamer en toilet niet op de kamer, vieze badkamer met schimmel en afgebladderde verf op de deur. Vieze wc met achterblijfsel, te weinig tafels voor 't ontbijt, vieze vloer in de slaapkamer, geen ventilator of airco in de kamer op zon kant, oud en vervallen uitstraling

Personeel was aardig.. Ligging is goed

Prijzig
    • Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Geen warm welkom: "Even kijken of we ú ook verwachten?" Heb nog nooit zoveel betaald voor zo'n simpele kamer, maar dat heeft vast te maken met vraag en aanbod in het seizoen.

Ontbijt was ruim en werd goed aangevuld.

Het moest omdat er verder niks was.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Hotel is erg gedateerd. Kamers erg klein en vies, badkamer was de kraan kapot en handdoeken rekje. Veel schimmelplekken op plafond en het kitwerk zat overal los. Het raam in de kamer was kapot. Deze sloot niet goed af. Vergrendeling was gebroken. Voor het geld dat ik ervoor heb betaald, had ik liever ergens anders gezeten.

Ontbijt was goed en lekker, restaurant zag er mooi uit. Vriendelijk personeel.

Dit hotel verdiend geen sterren
    • Tweepersoonskamer met Douche

Waar zullen we beginnen... Ten eerste vonden wij het nogal vreemd dat de vrouw die terwijl met het restaurant: opdienen, afruimen, ook ons incheckte aan de balie. Dit vonden we al niet echt proper voor de mensen in het restaurant. Verder aangekomen in onze kamer, zag er allemaal wel ok uit tot we de badkamer inkeken. De voegen rond het bad waren enorm beschimmeld. Wat we nog vonden was een platgedrukt insect tegen de wand. Dit allemaal geeft je niet de drang om daar eens lekker te douchen toch? Verder beschikten we over een jetfunctie (bubbelbad) in het bad. Allemaal leuk en aardig tot we er gebruik van wilden maken en er een enorme rioolgeur uit de jetfunctie vandaan kwam. Deze hebben we dan ook onmiddelijk uitgezet en hebben we maar de beslissing gemaakt om het bad te verlaten. Eveneens was de kamer zeer warm, we beschikten niet over ventilatie, alleen een handmatig raam.. u kan u waarschijnlijk al voorstellen dat zo’n raam in deze temperatuur geen functie biedt. Wij vonden het bedrag dat we betaalden zeker niet in overeenstemming met waar we uiteindelijk in belanden. Dit hotel is zelfs zijn 3 sterren niet waard.

De bedden waren ok

Het personeel was vriendelijk en ondanks alle mankementen...
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Het hotel is echt zo gedateerd en verouderd dat totale renovatie echt op zijn plaats is. De badkamer was echt aan vervanging toe. Onze beloofde whirlpool was defect, kitranden zaten los. Het weer staat in de spiegel. De tegels waren overgeverfd en ook die verf was aan het bladderen. Hotel is zeer gehorig en warm.

Het personeel was vriendelijk en ondanks alle mankementen behulpzaam.

Slecht
    • Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Verlichting kapot Vloerbedekking vies Behoorlijk gehorig...heel veel herrie overdag en savonds/snachts Geen fruit bij Het ontbijt

De lokatie verder niets meer.

De ligging van het hotel en de prijs
    • Driepersoonskamer met Douche

De kamer, de hygiëne...onze kamer was sterk verouderd. Wc bril kapot, plafond douche slecht. Geen ventilator aanwezig op deze zolderkamer waar we met 3 personen en 30 graden moesten slapen.

De ligging van het hotel en de prijs

een tof verblijf , voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Douche

een grote vuilbak op de kamer zou nodig zijn om de afval in te deponeren .

een heerlijk ontbijt , aangeboden door vriendelijke mensen die steeds klaar stonden voor elk probleem en steeds voor een alternatief zorgden . wij hebben ook elke avond lekker kunnen eten aan een deftige prijs .

Zou hier nooit meer heen gaan
    • Tweepersoonskamer met Douche

Slechte kamers Verouderd Kapotte muren in kamer en douche (scheuren) en kranen in de douche (opgelost met tape) wat wij vreemd vonden Heel gehorig Herrie tot laat Heel vroeg vrachtwagen naast hotel die komt lossen Schimmel op de kozijnen Meer dan honderd euro per nacht betaald maar het was nog niet de helft waard

Ontbijt was prima

Personeel was netjes, goede ontvangst.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het gebouw is slecht onderhouden. Overal valt de verf er af. Kamer was heel klein en benauwd. Badkamer was smerig.

Personeel was netjes, goede ontvangst.

Het gehele gebouw is verouderd en toe aan een flinke...
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het gehele gebouw is verouderd en toe aan een flinke opknapbeurt. De kamers zijn klein, op de muren zaten de doodgeslagen muggen van de vorige bewoners. Douchen moest in het bad. De wc- bril zat los. Het personeel is niet spraakzaam en heerst geen sfeer in het gehele hotel. Voor het geld we moesten betalen mag je meer verwachtten

Ontbijt goed en aardig personeel
    • Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Pand met achterstallig onderhoud restaurant en kamers uit de tijd en licht verwaarloosd mag wel een flinke opknapbeurt hebben bedden waren wel goed evenals de hygiëne personeel doet zijn best

Ontbijt goed en aardig personeel

Goede locatie en net voldoende comfortabel.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De ontbijtruimte (tevens restaurant) staat erg vol met tafels. Omdat de stoelen zwaar en redelijk groot/masief zijn, niet goed schuiven en al helemaal niet goed onder de tafels passen, moest er soms geklommen worden om de gasten aan de andere tafels niet al te lastig te vallen.

Kamer (met eigen sanitair) was niet ruim, maar wel comfortabel. Een raamhor zou prettig zijn en een extra handdoek ook.

Absurd slecht
    • Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Prijs kwaliteit ; hoe durven ze! 130€ voor 1 nacht slapen ... toilet & douche op de gang. Zo gehorig als het maar kan, personeels kamer naast ons die nog zaten te telefoneren na 11 uur in de avond. Erg gehorig. Mega spin op de kamer ; het viel ons heel erg tegen. Deuren van de kamers sluiten mega slecht dus iedereen trekt hem hard dicht.. waar je wakker van wordt snachts. Als je 130€ betaald mag je wel verwachten dat het hotel een beetje netjes onderhouden wordt. Zo kom je nog is ergens terug .

Twee leuke nachtjes op Texel
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het water in de douche was snel te heet. De badkamer kon wel een kleine onderhoudsbeurt gebruiken. De eerste nacht hadden we beide maar 1 handdoek en die lagen in de kast en de tweede nacht lagen er bij ons beide twee netjes opgevouwen op ons bed. We hadden beide nachten een mug op de kamer. Iets tegen muggen zou fijn zijn. Het duurde even voordat het licht goed was door spaarlampen.

Fijne kamer! Het ontbijt was top! Een fijn begin van de dag! Een leuke bijkomstigheid was dat het bad op bubbelstand kon.

nooit meer
    • Tweepersoonskamer met Douche

het was zeer gehorig in de kamer ( hoorde toiletteren van andere de fohn hoorde je door de muur heen) het was prijs kwaliteit verhouding droevig.

ontbijt was goed maar niet in prijs verhouding

Locatie top, personeel vriendelijk, hotel zeer verouderd, Niet Fletcher waardig!
    • Driepersoonskamer met Douche

De 3persoons kamer was zeer matig, tapijt vies. De douche met schimmel en liep binnen enkele seconden vol. Gehorig hotel. Veel achterstallig onderhoud. Beetje armoedig.

Het ontbijt was prima! Het personeel vriendelijk. Locatie uitstekend.

Resultaat 1 – 75