Beoordelingen over Fletcher Hotel Valkenburg 4-sterren

Bosstraat 2-6, 6301 HM Valkenburg, Nederland

#52 van de 52 hotels in Valkenburg

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Goede locatie en startpunt om Zuid Limburg te verkennen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Weinig bergruimte. Badkamer mooi maar de afwatering van de douche kan beter.

Goede locatie en startpunt om Zuid Limburg te verkennen. De kamer en badkamer eenvoudig netjes.

4,5
    Nooit meer heen

Personeel, locatie, kamer, badkamer

Eigenlijk was niets goed. Badkamer die drijfnat was als je ging douchen. Gevolg daarvan lekkage in restaurant Ongezellige kamer

Het gaat
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

een paar uur na de boeking was er een aanbieding voor minder dan de helft van het geld!!! Als ik deze aanbieding niet per mail had ontvangen was het verblijf veel leuker geweest, Nu voelde ik mij toch belazerd! gehorige kamers, geen parkeerplaats ( ik had speciaal geboekt voor de parkeerplaats)

kamer was goed, ontbijt was ook goed

Tegenvallend
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Te kleine douche, wastafel was fontein voor toilet. Geen ruimte om evt. tandenborstel neer te leggen. Bij ontbijt, slecht!! Slecht aangevuld brood, en de koffie melk was op!! Kon niet meer aangevuld worden!! Thee erly greyeveneens !! Dit kan toch niet. Eigenlijk zou ik willen vragen om terug storten van ontbijt kosten.

Ligging Hotel prima, dames receptie vriendelijk. Parkeren drama!

vriendelijk personeel,prima ontbijtbuffet,TV met helder...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

douchecabine heeft één open kant waardoor halve badkamervloer nat wordt-geen opbergruimte in badkamer zoals wastafelmeubel-slechts één haakje in badkamer-onvoldoende parkeergelegenheid dichtbij hotel

vriendelijk personeel,prima ontbijtbuffet,TV met helder beeld-goede bedden-hotel is duidelijk opgeknapt

niets.
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

badkamer. geen airco met de warme weer. geen deur in de badkamer, alles werd nat. ontbijt viel heel erg tegen. was geen tafel vrij voor drie mensen. tafels heel erg vies niet opgeruimd. geen structuur.

niets. afstand hotels centrum klopte helemaal niet, gelukkig waren we met de auto

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

6,0
    Prima voor een verblijf van een nacht, alles is er en het is schoon.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer is sfeerloos en ondanks de opknapbeurt blijft er een sfeer van oubolligheid hangen. Badkamer is vernieuwd, ondanks dat er uit de douche een minimale hoeveelheid aan water komt, zorgt deze er toch voor dat je te maken krijgt met een natte vloer.

Het voldoet aan de minimale verwachting, het is schoon en er is een bed, douche, toilet en ontbijt. Gezien de keuze in het gebied en de prijsstelling is het okay voor een nacht.

Vriendelijke personeel
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

Ik geef het eerder *** dan **** hotel. Geen waterkoker/koffie/thee/ op de kamer en geen douchecabine dus alles wordt zeik en zeiknat!! Jammer wel.

Mooie omgeving en vriendelijke personeel.

Valkenberg is zeker een bezoek waard, wij hebben de laatste nacht thuis geslapen i.p.v. in het hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

- personeel niet klantvriendelijk en onderbezet (werd door de medewerker op een negatieve manier naar gasten uitgesproken en was al langere tijd het geval) - badkamer was niet schoon en het ontbreken van een douchedeur - veel keuze qua ontbijt, helaas bevroren brood, geen goede hygiëne en beter aanvullen van producten die bijna op zijn - kamerdeuren gaan hard dicht, dunne muren en een spoorwegovergang die goed te horen is - geen pleisters aanwezig en het plan B aanbod was een wc papiertje met plakband

Op 10 minuten lopen van het centrum, dus een prima locatie in een relatief rustige buurt. Het hotel heeft een mooi interieur met een fijn terras. Parkeergelegenheid van het hotel is beperkt, maar in de buurt van het hotel gratis parkeren (je ontvangt een kaart die je in de auto kan leggen)

Fletcher
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De badkamer was erg klein, je moest met je benen onder de wasbak op het toilet zitten. De televisie hing vast aan de muur, deze kon je niet draaien waardoor je niet gemakkelijk kon kijken. Het is allemaal redelijk gehorig, de treinen die langskomen, andere hotelgasten die binnenkomen etc.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was prima, niet heel veel keuze naar het smaakte goed. De ligging is (buiten het dichtbijzijnde spoor) goed.

Een grote TELEURSTELLING !!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Nachtlawaai van de treinen, flinterdunne muren waardoor je iedereen hoort hoesten tot op je kamer. Dame aan de balie was alles behalve vriendelijk !!

Fijn dat er een balkon aan de kamer is.

Geen airco. Kamers veels te heet
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

Niet aangegeven dat er geen airco aanwezig is. 40 graden in de kamer is niet van deze tijd. Door de warmte kun je ook moeilijk een slaap vallen. Voor €125 per nacht verwacht je wel comfort van een 4* hotel. Slechtste Fletcher hotel ooit. 4* en restaurant is zelfs gesloten. Jammer dat bij de gegevens niet erbij staat geen airco aanwezig. Ook niet in de booking.com site.

Zeker geen 4 sterren hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het personeel onvriendelijk. Op geen enkele manier verkoeling, op de kamer was het erg benauwd. Had opgelost kunnen worden met een propeller vanwege het extreem warme weer. Toiletten op de begane grond waren erg smerig. En dat voor een vier sterren hotel.

Het ontbijt.

ontvangst peroneel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

voor een **** hotel had ik toch volgende faciliteiten verwacht: airco, koelkastje, eventueel een welkomstflesje water, koffie-en thee faciliteiten. De douchekamer was piepklein: ik vraag mij of hoe grote personen het toilet gebruiken en volslanke de douche.... Gezien het een Rieu-weekend was hebben wij het dubbele betaald dan normaal en dat was de prijs niet waard. In andere gevallen kan het mogelijks een optie zijn.

ontvangst peroneel

Volgende keer kies ik een penitaire inrichting. Hou ik 150 euro in mijn zak.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamer te klein, badkamer die geen badkamer mag heten. De wastafel was een toilet fontijntje. Het hotel is zeer gehorig (zeer dunnen muren). Iedere deur is met een sterke veer uitgerust waardoor iedere deur met een zeer harde dreun dichtvalt (en dat vanaf 7.00 uur ‘s ochtends. Drankje bestellen bij de bar duurt ca. 20 minuten. De tuin bestaat uit een enorme onkruidverzameling en tot slot: het bloemetje op tafel op het terras was ook al 2 weken uitgebloeid.

Het ontbijt Compenseerde (of eigenlijk maskeerde) een klein beetje de rest van het verblijf. Hoewel de koffie machine ook kapot was.

Voor een nacht oke maar niet voor een tweede keer
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Geen parkeerplaats, geen airco (veel te heet op de kamer), personeel wist niet veel over bezienswaardigheden in Valkenburg en deden niet veel moeite met helpen zoeken

De uitstraling van het hotel in de lounge was mooi

Het was een gezellig hotel voor een weekend weg.

Ik heb in september 2017 een driepersoonskamer geboekt. men heeft mij een week van te voren gebeld of dit klopte. Ja. Bij aankomst bleek deze toch niet voor handen te zijn. We hebben er wel na veel moeite een andere kamer kostenloos bij gekregen. Er waren geen kleerhangers en in de badkamer geen houder voor de handdoek.

het ontbijt was voldoende. Er was rekening mee gehouden dat wij pas laat terug kwamen van Andre Rieu. De bar was open tot 02.00 uur

De kamer was erg fijn,ruim genoeg en een hele fijne badkamer.
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was heel erg gehorig, we hebben moeilijk geslapen omdat iemand in een andere kamer veel aan het hoesten was. Het water van de douche liep de badkamer niet uit en het bleef dus lang nat. Dit was niet verschrikkelijk erg maar misschien wel goed om iets aan te doen.

De kamer was erg fijn,ruim genoeg en een hele fijne badkamer. Hygiëne was erg goed, de kamer en badkamer waren super schoon. Het ontbijt was goed verzorgd,ruime keuze.

Er was géén aanwijs-bord langs de weg, dat aangaf dat wij de...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Er was géén aanwijs-bord langs de weg, dat aangaf dat wij de zij-straatje in moesten rijden waar hotel was. Er was géén lucht afzuiging-ventilator in de badkamer, en er was maar één halve douche cabine...de kant naar de deur-kamer was open,dus tijdens het douchen werd de hele boel kletsnat op de vloer. We douchten met de deur open...anders bleef de stoom hangen in de doucheruimte.

Prima voor een nachtje
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Als je doucht is de hele vloer nat. Een dichte douche cabine had beter geweest. En er was niemand aanwezig bij het aankomen. Hing een briefje op bij de receptie. Weinig personeel. Terwijl er toch genoeg mensen verbleven. Verbeterpunten

De kamer was prima voor een nachtje.

Te duur voor wat er geboden wordt (€135 per nacht)
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het was erg warm op de kamer omdat de zon erop stond. Er was geen airo aanwezig. De kamers zijn erg gehorig. Nette badkamer maar wel klein, en doucewater komt de badkamer in.

Lekker ontbijt, redelijk uitgebreid. Helaas geen vis. Het pand is gerenoveerd en ziet er van binnen netjes en nieuw uit.

De prijs.
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamer en badkamer waren erg klein en gehorig. Bediening op het terras was echt matig

De prijs. Maar uiteindelijk was er elders voor een zelfde bedrag een mooiere kamer te boeken!

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Toch een leuke vakantie gehad
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het toilet/doucheruimte De wastafel komt tegen het toilet aan zodat je haast geen gebruik kunt maken van het toilet

Het personeel was altijd vriendelijk

Ok voor 1 nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Renovatie van de kamers liefdeloos uitgevoerd. Badkamer ook slecht gereinigd. Haren van de voorgangers nog op de muur en douche en ontlastingresten in het toilet. Douche in de badkamer niet afgeschermd waardoor het douchewater zo de badkamer in loopt. Bij langer dan 5 min douchen loopt het de kamer in. Geen of heel beperkt plek bij de wasbak om een toilettas of spullen neer te zetten. Ook zou een plek om je natte handdoeken op te hangen fijn zijn (geen handdoekenrek). Kamer onlogisch ingedeeld. Kast pastte overduidelijk niet in de kamer en daarom half voor het raam met de deur tegen de tafel aangezet. Een plaats om je koffer op te leggen/kwijt te kunnen zou fijn zijn. Redelijk gehorig als andere gasten thuiskomen.

Dichtbij centrum Valkenburg. Met stevig doorlopen in een kwartier bereikt. Hotel gerenoveerd en ziet er netjes uit. Voldoende zitruimte buiten in het tuintje van het hotel. Ontbijt was lekker en ruim voldoende. Werd goed bijgevuld. Wifisignaal ook super. Prijs/kwaliteit is goed. Wij kwamen hier met een aanbieding. Reguliere prijs aan de hoge kant.

Prima hotel met heerlijk ontbijt vlakbij centrum
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Redelijk dicht bij spoorlijn, als je t raam 's nachts open hebt en je bent dit niet gewend dan hoor je wel de spoorwegovergang

Heerlijk ontbijt, gratis parkeren Lekkere bedden

Prijs/aanbieding
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

-Wasbak was totaal verstopt en liep totaal niet af....! Dit gemeldt bij receptie s morgens! We waren er maar 1 nacht. ==Tip: geef dan bv (symbolisch evt) bv 5,oo euro korting of zo.....nu nog geen excuus op zo... -Geen extra deken tot beschikking. (Het was niet duidelijk dat we die konden krijgen bij receptie) ==Tip: maak duidelijk dat extra dekens te krijgen zijn vooraf! -Ontbijt goed maar ruimte sfeerloos. (Iedereen muisstil !!!).. == Tip muziekje achtergrond ontbijtzaal is aanrader.

Prijs/aanbieding

Niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Badkamer, veel te klein. Je moest zijwaarts op het toilet zitten. Ruimte om normaal op toilet te zitten was er niet. Twee handdoeken aanwezig in de badkamer, de andere twee laten in de kast, vanwege ruimtegebrek. Na het douchen de hele badkamer nat. Kamerjas klein en heel benauwd. Geen airco. Geen mogelijkheid om in restaurant te dineren zonder vooraf te reserveren. Geen 4 sterren waardig hotel.

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De hygiëne had beter gekunt. In de badkamer bij het toilet zaten wat ongewenste vlekken. Ook niet geheel schone mokken en borden bij het ontbijt.

Mooie gerenoveerde kamers. Goed bed met fijne kussens.

ok
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

zeer slechte en rare plek voor de wastafel in de badkamer. als je op de wc zit dan ligt je hoofd in de wasbak en recht voor de wc staan kan helemaal niet. terwijl er ruimte genoeg was om de wastafel naar rechts te verplaatsen. en ik vond dat de deuren die automatisch dichtgaan erg hard dicht klappen en dat er niet gemeld is dat er overlast kan zijn ivm verbouwing van het 2e deel.

ontbijt was ok

We hebben het naar ons zin gehad.
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

In de kamer konden we geen jassen ophangen. In de kast geen mogelijkheid. Misschien wat meer personeel. De mensen die er waren moesten verschillende functies invullen.

Ruime kamer, Goed ontbijt en vriendelijk personeel.

het ontbijt was uitstekend!

Badkamer erg klein

het ontbijt was uitstekend!!!

• Beoordeeld op: 6 september 2018

bedden waren prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

iets tegen de warmte bv ventilator het douchegordijn

bedden waren prima..... ontbijt goed

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Het ontbijt was erg goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt was erg goed. men kon net zo veel eten en drinken, Het werd steeds gelijk aan gevuld wat op was

• Beoordeeld op: 5 september 2018

De vriendelijkheid van de receptionisten kan beter evenals...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De vriendelijkheid van de receptionisten kan beter evenals de koffie bij het on tbijt

Goede prijs-kwaliteit
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Gehorig maar enigszins te verwachten bij een wat ouder hotel.

Prima ontbijt en goede Kamer, faciliteiten overeenkomstig Prijs.

Kamers schoon en netjes, maar zeer gehorig

Zie bovenstaande

Ontbijt zeer sumier alleen kaas en ham geen ei niet gekookt of gebakken etc koffiekan bijna leeg

Vind prijs en kwaliteit gewoon niet kloppen

Vind prijs en kwaliteit gewoon niet kloppen

Mooie locatie in een prachtige omgeving
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De parkeergelegenheid bij het hotel

De vriendelijkheid van het personeel

Mooie kamer met balkon en schoon

Mooie kamer met balkon en schoon

Geen lift na 23.00 uur. Geen mogelijkheid tot eten vanwege personeelsgebrek. Kamer erg klein.

4,0
    naar behoren.

badkamer wc onhandig gelplaatst

verblijf voldeed alleen ver van centrum

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Prijs was wat aan de hoge kant maar dit had te maken met het optreden van André Rieu in Maastricht

zeer goed op de warmte na!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Geen Airco ! echt te warm.

Ruime kamer op een rustige plek.

Ruime kamer met prima doucheruimte, heerlijke bedden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Warm op de kamer, de deuren vallen wel erg hard dicht.

Ruime kamer met prima doucheruimte, heerlijke bedden. Goed ontbijt.

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

U hebt bericht van ons gekregen hele was lijst wat niet goed was voor zoveel geld

heel goed ontbijt

heel goed ontbijt

Vrij duur voor een standaard kamer

Vrij duur voor een standaard kamer

Haren in de badkamer

Haren in de badkamer

Erg gehorig en een douchecabine zonder deur of scherm...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Erg gehorig en een douchecabine zonder deur of scherm hierdoor waterballet.

Naar ons zin gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Bediening op het buitenterras. Moesten zelf elke keer iemand zoeken.

Kamers waren prima en het ontbijt ook.

Lawaai van gasten

Lawaai van gasten

Gastvrijheid en vriendelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Heel weinig eigen parkeergelegenheid zelf plek zoeken maar is wel gratis.

Gastvrijheid en vriendelijk

Goed, net en modern ingericht hotel met vriendelijk personeel en goede bedden!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Vriendelijk personeel. De kamer is eenvoudig, modern ingericht en heel erg schoon. We hebben heerlijk ontbeten.

Net verbouwd...veel kinderziektes

Klein, maar netjes en schoon!
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Een erg kleine kamer, erg gehorig

Prima locatie en nette + schone kamers.

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Denk dat het warm is op de kamer. Als het zomer is.

Verouderd hotel waar wel wat aan mag gebeuren.
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamers zijn klein, gedateerd warm en het stonk muf.

Ontbijt was prima

Niemand van hotel aanwezig na 22:00, wel telefonisch te...

Niemand van hotel aanwezig na 22:00, wel telefonisch te bereiken

personeel bij receptrie was niet echt vriendelijk, rest was prima
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

hygiene bij het ontbijt kon beter, boterhammenvlees met de hand pakken, geen doek bij het brood snijden

de locatie

Alleen slapen voor de rest wegwezen
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De menukaart was niet ingevuld voor lunchgerechten, alleen 3 gangenmenu en een old Fletcher burger

Weggaan was het beste

Weekend Valkenburg

Kamer

Heel goed !!👍
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

Dat we in het eerst hotel niet welkom waren met mijn hondje ! En door gestuerd naar de borghoven !... 🤨

de Vriendelijkheid in de borghoeven !!👍

Was goed
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kleine kamer en maar een stoel

• Kleine Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Alles was uitstekend. Het vriendelijke personeel, de opgeknapte kamer, het uitstekende diner en het ontbijt was ook prima. En het is er schoon.

Er zijn ook 17 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.