Beoordelingen over Hotel Flipper Amsterdam 2-sterren

#364 van de 410 hotels in Amsterdam

6,1

Bezemkast
    • Economy Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Soms zeg ik wel eens dat ik alleen een bed nodig heb. Bij het Flipper Hotel nemen ze dat wel heel letterlijk. Ik had een éénpersoonskamer en die was 2,5 m x 1,6 m. Zo'n kleine kamer had ik nog nooit gehad. Het bed was maar 70 cm breed. De receptionist vroeg of ik Engels sprak, maar dat deed hij zelf eigenlijk ook niet! Het personeel in de ontbijt was zeer chagrijnig. Er kwam geen stom woord uit de Oost Europese ? dame. Het hotel staat midden in een woonwijk en het is samengebouwd uit 3 appartementen van een appartementencomplex. Maar eigenlijk is het ook niet zo slecht als het lijkt. Voor mij voldeed het aan mijn verwachtingen. Het ontbijt was goed en ik was er alleen maar om te slapen....

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

een goede match
    • Economy Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Indien een late uitcheck mogelijk zou zijn is dat misschien een voordeel voor mensen die blijven slapen omdat ze laat uitgaan met een groot Event in de stad zoals de "gay-pride"

goede prijs qualiteit-verhouding. Makkelijk te vinden, het personeel is vriendelijk en openminded. Hier zou ik nog wel willen komen bij een volgend bezoek aan Amsterdam.

Daar zien ze me nooit meer
    • Economy Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De 1 persoonskamer was claustrofobisch klein, in de badkamer kon je je amper bewegen en veel lawaai van de andere kamers. Het bed was ook véél te smal, je moest je heel voorzichtig draaien of je lag eruit. Ik kon mijn beide armen niet volledig strekken in de kamer, zo smal was ze. Overal, zelfs op die piepkleine kamers stonden van die goedkope ontgeurders met een verschrikkelijk chemische bloemengeur. Ik had hem op de gang gezet omdat ik in die geur niet kon slapen maar s'anderendaags stond hij terug in de kamer. Het comfort van de gast is dus van ondergeschikt belang.

Zeer tevreden, zou hier zo weer boeken

Het bed werd tijdens ons 3 daagse verblijf 3x verschoond

Gedeelde toilet en badkamer werden meermaals per dag gecontroleerd en waren dus schoon en netjes

• Economy Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Tv in de kamer naast de mijne hard te horen, mijn tv gaf slecht beeld

Kamertje aan de tuinkant, vogeltjes, frisse lucht en gezellig gebabbel van mensen.

goed bed, prima kussen en dekbed
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

kleine verouderde badkamer, verouderde kamer met loszittend behang, geen goede spiegel, begane grond straatzijde was rumoerig door brommers, ook gasten in naastgelegen kamers waren te horen, 4 bedden op een kamer waar ik alleen sliep, kortom echt een backpack hotel

goed bed, prima kussen en dekbed prijs is laag

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Voor herhaling vatbaar.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het personeel van Hotel Flipper spreekt vooral Engels. Voor mij is dit niet erg, maar voor bezoekers ik zou adviseren om de communicatie in het Engels te houden. Het is namelijk een goed hotel voor deze prijs, met vriendelijk personeel, dat ze vooral bedreven zijn in de Engelse taal moet geen "afknapper" zijn. De kamers zijn ook een beetje klein, maar dat is logisch voor de prijs. Mijn vriend en ik raden het zeker aan.

Het personeel bestaat uit harde werkers, ze zijn vriendelijk en ze gaan goed om met punten voor verbetering. We waren zeer tevreden over de prijs en de vriendelijkheid van het personeel. Sommige mensen hebben wat slechtere recencies achtergelaten en dat baarde mij zorgen. Daardoor heb ik contact opgenomen met het hotel en ze hebben mij vriendelijk geholpen en mijn zorgen ontnomen. Het is dus een hotel dat erg op de bezoeker is gericht.

Wel prima voor een verblijf van 1 nacht.
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

3 losse bedden in de kamer was erg krap, had beter een tweepersoons + los bed kunnen zijn. De badkamer was klein en niet goed geventileerd, waardoor het er eg vochtig/muf rook.

Heel centraal in Amsterdam, goed bereikbaar met OV

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Prijs kwaliteit een aanrader, goede ligging!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Aparte Bedden en een Gedeelde Badkamer

Iets te drukke muziek aan het ontbijt, maar elk zijn smaak natuurlijk.

Lekker ontbijt voor 8€ p.p. Zeer vriendelijk personeel. Kleine kamers maar voldoende voor een citytrip aangezien je toch vooral in de stad bent. Gemeenschappelijke badkamer met wc en douche, te delen met 2 andere kamers. We hebben nooit moeten wachten. Het hotel is vlakbij de tram die rechtstreeks naar het centrum en centraal station rijdt. Wij parkeerden aan parking RAI. Met je ticketje van de tram krijg je de 1e dag parking aan 1€.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

ik had een heerlijk, vooral ook rustige tijd, geheel volgens mijn verwachtingen
    • Economy Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

alles was prima, zoals het ook al voor de renovatie was. (ik kwam enige tijd niet, lag niet aan jullie!) Ik kom komend jaar weer. Ik ben zeer tevreden, echter, ik ben niet de maat van iedereen, stel wellicht andere eisen.

prima ontbijt, wel liepen er mensen met huurfietsen door de...
    • Vierpersoonskamer met een eigen badkamer

Kamer was vrij klein voor 4p (nauwelijks bergruimte). En de prijzen voor een verblijf in Amsterdam vallen natuurlijk niet mee, daar is zelfs dit budgethotel geen uitzondering op.

prima ontbijt, wel liepen er mensen met huurfietsen door de ontbijtruimte. Schone kamer.

Gelukkig was het een Heel kort verblijf
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Aparte Bedden en een Gedeelde Badkamer

De schoonmaak, de deurklink van de gedeelde toilet helemaal in de tape zo onhygiënisch en alleen een groot gat in de wasbak op de kamer.

We hadden er geen ontbijt bij, voor 1 nacht is het te doen. Toilet delen met andere gasten ☹ alles vast geplakt met tape en de waterkoker moest op bed anders was er geen stopcontact

Niet boeken! Bar slecht!
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Piepkleine kamer eigenlijk meer een hok, stof onder het bed, haren in de hoeken van de kamer en tussen de handdoeken. Geen airco op de kamer alleen een groot raam in het plafond recht boven het bed waardoor je het niet open kunt zetten als het regent. Wel was er een ventilator maar daarvoor was geen stopcontact voorzien op het mini bureau idem voor de waterkoker. Piepkleine badkamer die ook nog is stonk, ventilator is nog nooit schoongemaakt. Het bed is totaal niet comfortabel heel erg zacht matras. De vloer in de kamer loopt schuin en je kunt iedereen op de gang en in de kamers langs je horen. Ik begrijp waarom ze de betaling gelijk van je credit card afhalen dan ben je veel meer geneigd om te blijven aangezien je toch al betaald hebt. Kortom niet doen! Had veel liever 50 euro meer gevraagd voor wel een goede nachtrust.

Vrijwel niets

Hotel Flipper Niet Doen!!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Aparte Bedden en een Gedeelde Badkamer

Alles zie bovenstaande. Dit is de naam hotel niet waardig.

Kamers waren niet schoon,haren in het bed, erg gehorig muren leken van karton, geen eigen badkamer en toilet. Beiden waren vies. Lagen handdoeken op de grond. Personeel niet respectvol, amper een begroeting bij binnenkomst en om half 8 in de ochtend werd er door de schoonmaakster en de verhuurder uitgebreid gepraat over allerlei zaken. Ze spraken hard en bozig. Daarnaast werd er door hen gesmeten met kastdeuren en geschoven met meubilair. Uitslapen was er niet bij. Van pure ellende maar vroeg uitgecheckt.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Hotel op zich goed, maar tijdens mijn verblijf veel lawaai en dit kan écht niet!
    • Economy Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De oosteuropeesche klussers/schilders op de gang hadden best veel lawaai, waardoor ik 's middags niet kon slapen. Deze onderhoudswerkzaamheden stonden niet op de boekingssite vermeld. 'S Nachts kon ik moeilijk de slaap vatten, vanwege een flink verbaal rumoer vanuit een pand dat uitkwam op de binnenplaats, 3 meter van mijn hotelkamerraam - veel vrouwelijk hard praten/roepen in een voor mij onbegrijpelijke taal, dat pas eindigde rond 01:30. 's Morgens rond 07:30 werd ik opnieuw door klussers of personeelsleden (op de gang) in mijn slaap gestoord. Kortom: heel veel rumoer op tijden dat je zou willen slapen, ja toch? Daar zou ik als hoteleigenaar echt iets aan willen doen. Ook als het een budgethotel betreft. Op een tafeltje stond een waterkoker en een schemerlamp. Maar er was geen stopkontakt in de buurt. Uiteindelijk heb ik de waterkoker op het hoofdkussen geplaatst om een stopkontakt te kunnen bereiken. De schemerlamp heeft in deze setting geen enkele functie. Degene die me 's middags ontving was weliswaar heel vriendelijk, maar ik moest wel zelf nog even vragen waar het sanitair zich bevond. De nachtdienst gedroeg zich zeer neutraal en ongeïnteresseerd - veel interesse voor z'n mobiel, waardoor 1,5 seconde opkijken al te veel scheen te zijn, terwijl ik hem gewoon rustig netjes groette en een goede nachtdienst wenste.

De kamer ( 004) is piepklein, doch tegelijk lekker cosy. Het bevindt zich vlakbij douche en toilet. De gordijnen zijn goed lichtwerend, waardoor ik voordat ik het concert in Paradiso bezocht nog even had kunnen slapen - ware het niet dat er, op allerlei manieren, veel rumoer was, zie "wat viel u tegen". Alles was schoon en verzorgd. De douche was heel goed. Leeslampje was perfect.

Een hotel dat de prijzen van de kamers tot deze hoogte laat stijgen is absurd
    • Economy Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kleine kamer, kapotte televisie, zeer klein bed, kortaf personeel (Een goede dag kon er niet vanaf). Veel teveel geld betaald voor een veel te kleine kamer. Als ik niet moest verblijven in Amsterdam had ik hier nooit geslapen.

De kamer had een eigen wasbak.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Je krijgt waar je voor betaald!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Aparte Bedden en een Gedeelde Badkamer

Personeel spreekt geen nederlands?! Veel lawaai uit alle hoeken van het het hotel en van buiten. De kamer was HEEL klein voor een 2 persoonskamer, 2m x 3.5m. Niet wat op de foto staat!

Het aanbod van ontbijt was O.K.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Goede ligging,aardig personeel
    • Economy Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het bed was erg smal Gasten nogal luidruchtig bij aankomst tot 2a3uur snachts.Hinderlijk als je zeer vroeg op moet staan.Receptie zou hierop kunnen wijzen om rekening te houden met andere gasten

Goede ligging,aardig personeel Goed matras,

Kamers waren niet hygiënisch.

Kamers waren niet hygiënisch.

De vriendelijke dame achter de balie
    • Economy Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Hygiëne viel tegen. Super kleine kamer en kleine 1 persoonsbed. Gedeeld douche en toilet.

De vriendelijke dame achter de balie

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Enkel engelse receptie?

Geluid

Prijs

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

De ligging van het hotel.
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Kleine kamer, smalle bedden. Maar zeker voldoende voor 1 nacht!

De ligging van het hotel.

Kleine kamer.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Aparte Bedden en een Gedeelde Badkamer

Kleine kamer. Lavabo lekte. Geen nederlandse taal.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Klantvriendelijk
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

De croissantjes waren erg hard

Klantvriendelijk

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Eenvoudig, goed te bereiken en keuze van meer bedden op de kamer.

Personeel

Kamer was te warm vanwege een boiler in die ruimte.
    • Vierpersoonskamer met een eigen badkamer

Kamer was te warm vanwege een boiler in die ruimte.

Lekker dicht bij de tram naar het centrum.
    • Vierpersoonskamer met een eigen badkamer

Lawaai van andere gasten. Ongemakkelijke badkamer. Spraken geen nederlands.

Lekker dicht bij de tram naar het centrum. Redelijk wat tv posten.

Het vriendelijk personeel en de ligging
    • Economy Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kamerwanden en vloeren dun dus hoor je redelijk goed je buren . Voor de niet vaste slapers wat een probleem

Het vriendelijk personeel en de ligging

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Leek niet op de foto's.
    • Vierpersoonskamer met een eigen badkamer

Leek niet op de foto's. Schimmel in de badkamer, badkamer stonk, douche was niet droog

• Beoordeeld op: 29 april 2017

De lokatie was top.
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

De douche was erg klein.je kon je niet goed keren om je af te drogen..door de wasbak wat in de weg zat

De lokatie was top..kortrijk het centrum

Het was alleen voor een nacht, om te slapen.
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het ontbijt, miste geb spek, de rest was het prima.

Overal in de buurt, en lekker rustig!

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Matrassen waren wisselend, de ene hard de andere zacht

Matrassen waren wisselend, de ene hard de andere zacht

• Beoordeeld op: 16 november 2016

boek hier zelf niet meer

Personeel onervaren, ruzie onderling

ligging, en prijs

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Nog nooit niet meegemaakt via jullie site.kboek altyd met jullie nogtans.schimmel op de kamer.vuil .
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ouderwets vuil veel lawaai.waar je geen oog kon dichtdoen.kheb daar klacht neergelegd pfff

Het ontbijt was lekker

• Beoordeeld op: 27 maart 2016

Kamer was gerieflijk (tv, wifi, waterkoker).

Oncomfortabel bed, veel geluid op de gang en weinig geluidsisolatie, zeer kleine douche en wc, kwaliteit ontbijt liet te wensen over. Deur was blijven openstaan na opkuis door personeel, gelukkig niets gestolen.

Kamer was gerieflijk (tv, wifi, waterkoker). Goede (maar kleine) douche. Vriendelijke bediening bij check-in en checkout.

• Beoordeeld op: 27 februari 2016

Het ontbijt was goed

Ik was er met mijn zoon van 14 met een beperking. En naast ons zat allemaal jongelui. En die hadden lawaai tot half 5 in de ochtend. Om half 12, Nog naar beneden geweest , om te vragen of het wat zachter kon met de muziek. En het geschreeuw boven de muziek uit. Maar helaas dat heeft niks geholpen. Jammer dat ze daar geen rekening mee houden. Het is meer een jongeren hotel, je hoeft er niet heen voor je rust, maar hou je van een feestje dan is dit hotel goed.

Het ontbijt was goed En de nederlands sprekende personeel was super.

• Beoordeeld op: 8 februari 2016

We konden onze bagage achterlaten vóór het inchecken en na...

De matras nam de vorm van mijn lichaam te fel aan. Kleine badkamer

We konden onze bagage achterlaten vóór het inchecken en na het uitchecken. Het hotel ligt wat uit het centrum, maar ligt vlakbij tramhaltes.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Dat het personeel heel weinig nederlands kan .

Dat het personeel heel weinig nederlands kan .Onze kamer was de eerste nacht niet beschikbaar .Omwille van een accidentje ??????? Tweede nacht wel maar viel wel tegen bij aankomst dan .

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Locatie goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Geen loopruimte rondom bed Onbereikbare koffievoorziening boven op grote kast Loszittend stopcontact (met tape vastgeplakt) Geen ruimte voor koffer Kan 's nachts gehorig zijn

Locatie goed bereikbaar met openbaar vervoer. Prima bed Nette, gerenoveerde doucheruimte. Prijs/kwaliteit prima voor één nacht

• Beoordeeld op: 27 juni 2015

De verbinding met wifi was ok.

Jammer dat er maar één personeelslid Nederlands sprak. Er was enorm veel lawaai zowel 's nachts in het hotel als van buitenaf. De badkamer (als je het zo kan noemen) was veel te krap.

De verbinding met wifi was ok. Het personeel probeert je zo goed mogelijk te helpen. Informatie over de stad was beschikbaar.

• Beoordeeld op: 26 april 2015

De douche

Gele vlekken op het plafond en de muur, ruimte tussen het bed en de muur minimaal, ontbijt waren de broodjes oudbakken, personeel spreekt geen nederlands.

De douche

• Beoordeeld op: 5 maart 2015

Een goed ontbijt, goede bedden, en vriendelijk behulpzaam...

De locatie was een achteraf straatje met zicht op andere woningen, en geluids gevoelig.

Een goed ontbijt, goede bedden, en vriendelijk behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 19 februari 2015

Goede familiekamer, zalige douche, eigen bedden (geen...

Verwarming niet zelf kunnen regelen, veel te warm met momenten

Goede familiekamer, zalige douche, eigen bedden (geen slaapbank), lekker ontbijt. Goed budgethotel voor citytrip.

• Beoordeeld op: 12 februari 2015

Bed was beter dan verwacht.

Gehorig, veel last van onderburen die s nachts gebruik maakten van gedeeld toilet. Geen spiegel in kamer (wel in badkamer). Geen raam, alleen afgeplakte lichtkoepel. Benauwd

Bed was beter dan verwacht. Locatie voor ons prima. Badkamer klein maar netjes. Schoon

• Beoordeeld op: 5 februari 2015

Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Hotelkamer is niet meer dan een hok waar amper een bed in past. Het hotel is ontzettend gehorig, we hebben de hele nacht wakker gelegen omdat onze 'bovenburen' flink aan het 'oefenen' waren. Volgende keer een ander hotel voor ons!

Prijs kwaliteit verhouding is prima. Als je 30 euro per nacht betaald, kun je ook niks verwachten.

• Beoordeeld op: 13 januari 2015

Koffie en thee op de kamer

Bedden waren te smal en de vering onprettig. Geen kast of kapstok. Legionellabeheer niet in orde Geen lift maar een trap met gebrekkige leuning Slechte warmwatervoorziening (zondagsmorgen 7:45 was het warmwater op) Ontbijt karig Geen bar of gezellige foyer Tijdens het ontbijt liep het personeel met de vuile was langs de tafeltjes

Koffie en thee op de kamer

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Goede ligging, gemakkelijk bereikbaar met openbaar vervoer

Enorm kleine badkamer/toilet

Goede ligging, gemakkelijk bereikbaar met openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

De kamers waren netjes en schoon, bedden sliepen lekker

Dat het personeel geen nederlands spreekt

De kamers waren netjes en schoon, bedden sliepen lekker

• Beoordeeld op: 12 maart 2016

Parkeren voor de deur

De bedden waren slecht en geen ventilatie!

Parkeren voor de deur

• Beoordeeld op: 18 februari 2016

De kamer was té klein (hoofd- voeteneind van muur tot muur).

De kamer was té klein (hoofd- voeteneind van muur tot muur). Douche-toiletfaciliteit over té veel kamers verspreidt.

• Beoordeeld op: 7 februari 2016

ligging

ontbijt

ligging

• Beoordeeld op: 23 december 2015

super hotel voor zakenreis, klein, goedkoop, netjes, volop...

super hotel voor zakenreis, klein, goedkoop, netjes, volop parkeerplaatsen

• Beoordeeld op: 12 september 2015

Locatie vlak bij ov

De ieniemienie kamertjes zonder stoel ofzo

Locatie vlak bij ov

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Locatie, fietsverhuur bij het hotel.

Onpersoonlijk. Gehorig.

Locatie, fietsverhuur bij het hotel.

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

We kregen een grotere kamer dan was gereserveerd.

Ontbijt was heel matig.

We kregen een grotere kamer dan was gereserveerd.

• Beoordeeld op: 13 juli 2015

De locatie was top!

Steenharde bedden, geen deftig gordijn voor raam, dus veel licht binnen. Verder was de wifi barslecht.

De locatie was top! Basic, maar ok ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

douche, ontbijt, vriendelijkheid personeel

heel (maar dan heel) kleine kamer (6m² douche en wc inbegrepen)

douche, ontbijt, vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

De Hotel is ver van de binnenstad.

Ik was te hoog, de kamer was een beetje klein.

De Hotel is ver van de binnenstad. Rustig omgeving.

• Beoordeeld op: 28 mei 2015

goede douche

Formaat van het bed

goede douche

• Beoordeeld op: 20 mei 2015

Bevroren brood, harde croissants, geen messen , niemand kon...

Bevroren brood, harde croissants, geen messen , niemand kon nederlands, douche liep over

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Locatie is lekker central, vriendelijk personeel.

gehorig, doordat er voor sommige kamers gezamelijke wc's zijn is het gehorig.

Locatie is lekker central, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 april 2015

Goed en simpel hotel.

Engels personeel was niet mega fijn

Goed en simpel hotel. Zag er schoon uit en netjes verzorgd.

• Beoordeeld op: 1 april 2015

Proper , uitgebreid ontbijt

Zeer kleine badkamer Hoewel we uit België komen sprak iedereen ons in het engels aan

Proper , uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 29 maart 2015

Bedden lagen goed

Hygiene in de gezamenlijke badkamer en toilet. Dit werd mede veroorzaakt door slechte manieren van de andere gasten

Bedden lagen goed

• Beoordeeld op: 22 maart 2015

prijs en properheid

ontbijt veel lawaai (niet goed geïsoleerd)

prijs en properheid

• Beoordeeld op: 27 januari 2015

Goed ontbijt

Beter poetsen en schimmel on de douche

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 21 januari 2015

's Nachts lawaai overlast van andere gasten. Luid praten. Onbegrijpelijk dat mensen niet zachtjes kunnen doen.

• Beoordeeld op: 11 januari 2015

Schoon

Erg gehorig

Schoon

• Beoordeeld op: 7 januari 2015

Eenvoudig en schoon hotel met goed ontbijt.

Eenvoudig en schoon hotel met goed ontbijt.

Er zijn ook 13 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Flipper Amsterdam