Beoordelingen over Hotel Frans op den Bult 3-sterren

Hengelosestraat 6, 7561 RT Deurningen, Nederland

#2 van de 2 hotels in Deurningen

Sfeerloze inrichting, maar met comfortabel kamerklimaat.

Inrichtingskeuze. Grauwe levenloze kleurstellingen op de wanden, vloeren kozijnen en deuren. Lelijk systeemplafond met glimmende latjes. Sigarettenrook die uit de rookruimtes de gangen in trok.

Airco werkte perfect, was eenvoudig instelbaar en was best stil. Was daardoor werkelijk heerlijk fris bij binnenkomst s'avonds. Kamer was heerlijk stil. Geluid van buiten drong niet naar binnen.

Een prettig verblijf.

Prijskwaliteit ontbijtbuffet Dat er toch nog mensen zijn die op de hotelgang roken..

Eten in het restaurant is prijskwaliteit heel goed. Wifi perfect. Personeel heel vriendelijk

Basic hotel met prima personeel

Enige minpunt: op de gang van de kamers zat ook de rookruimte (1e en 3e verdieping) en de gang stinkt dus naar sigaretten.

Je krijgt waar voor de relatief lage prijs. Alles is basic maar tegelijk gewoon goed. Badkamer op de kamer was zeer goed vond ik. Personeel ook super aardig. Ik was te laat voor het ontbijt buffet maar wordt gewoon geregeld.

Aanrader!

Bij het uitchecken lieten ze ons erg lang wachten (ruim 7 minuten)

Ruime kamer met veel opbergmogelijkheden en een grote badkamer met goede belichting. Het was fijn dat je met een pasje het gebouw / hotel kon betreden waardoor er geen 24/7 receptie nodig is.

Zeer te vrede.

Geen bijzonderheden.

Heerlijk geslapen, mooie badkamer,ruime slaapkamer. Heerlijk gegeten echt top. Vrolijk personeel. Waar voor je geld. Zeker voor herhaling 😃 En de hond is welkom🐕

ware gastvrijheid
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

de gemoedelijke sfeer de efficiënte kamer en schone gemeenschappelijke ruimtes het prachtige terras het lekkere eten het verzorgde lunchpakket

helaas had ik te weinig tijd om goed te ontbijten.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

helaas had ik te weinig tijd om goed te ontbijten. Op zondag gaat de zaal pas om 8u30 open. En ik wilde om 9 uur in Enschede zijn. Dus snel wat broodjes naar binnen werken en wegwezen.

Komen dit jaar daar zeker weer terug.

UIterst vriendelijk personeel, bekwaam, prima ontbijt, echt van alles was aanwezig, keurig en overzichtelijk uitgestald en ter plekke op tijd aangevuld. Kamer met balkon. Niets te klagen.

Degelijk hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding

Eigenlijk valt niets tegen. Het is gewoon degelijk. Als je luxe wilt, stelt het misschien teleur. Maar het is allemaal gewoon goed. Ontbijt is basic maar goed. Geen poespas maar wel ruime hoeveelheden.

Heel degelijk hotel met nette kamer, ruime douche en prettig bed. In het restaurant gegeten. Goede kost en ruime hoeveelheid tegen een schappelijke prijs. Personeel is heel netjes en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Goede kamer

Dat ik de rekening 2 keer betaald heb dus moest regelen dat alles goed kwam. Een glas wijn is blijkbaar een flesje wijn van 2 glazen. Het ijsje was niet correct

Douche

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Lekker geregelt, geweldige prijs kwaliteits verhouding
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Voor het lekker buiten zitten is er eigenlijk te veel verkeer Wellicht dat het verbieden van motoren met aso uitlaten hierbij helpt. Normale motorrijders geen last van.

Personeel en de efficiency

uitstekende service, er stond een koude wind op het raam, de...

uitstekende service, er stond een koude wind op het raam, de roosters konden niet dicht. Waardoor het niet echt aangenaam op de kamer was. We kregen zonder moeilijk doen een kamer aan de andere kant. Goed restaurant. goede bedden. Erg hond vriendelijk.

prima no-nonsense hotel

ontbijt zondag pas vanaf half 9 mogelijk, naastgelegen snelweg noodzaakt tot slapen met ramen dicht

vriendelijk personeel, schone en ruime kamer, goede prijs-kwaliteit

Het was goed en netjes

Eerste dag zijn gebruikte handdoeken weggehaald maar geen schones gekregen. We kwamen na 21:00 thuis en dus niemand beschikbaar om te helpen. We hebben briefje achter gelaten, want moesten smorgen weer vroeg weg. We kregen mail met excuses en probleem is met personeel besproken

Veel kasttuimte en ruime badkamer

Betaalbaar en netjes
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Ik moet regelmatig optreden in Enschede, en dan is het te laat om nog terug te rijden. (2,5 uur voor mij). Ik logeer dan bijna altijd hier. Erg goedkoop, en supersnel boeken, in- en uitchecken. Ik ben niet zo'n fan van de gedeelde badkamers, maar dat weet je van te voren. De badkamers zijn wel altijd schoon, en goed onderhouden.

Een heerlijk verblijf met super aardig personeel.

De ligging vlak aan de snelweg was wat minder al had je daar met gesloten ramen geen last van. We wisten dat de snelweg dichtbij was, dus een echt minpunt was het niet.

De kamer was super met een eigen balkon. Het personeel is enorm aardig. We hebben heerlijk ontbeten en gedineerd. De hond was meer dan welkom. Heerlijk geslapen.

Als we weer in de buurt zijn, gaan we langs.

Tijdens motorrit een tussenstop bij Frans op den Bult. Vriendelijk personeel en bij het hotel een prima restaurant met terras. Schone, ruime kamer en een goed ontbijtbuffet.

Heel goed hotel voor een aantal overnachtingen in Twente.

Haardroger?

Op maandag is er geen ontbijtbuffet maar wordt er gebruik gemaakt van een ontbijtkaart, kosten ontbijt 8,00 euro. Wij hebben gekozen voor een "Hollands ontbijt"en dat was zeer uitgebeid en van goede kwaliteit. Het restaurant heeft mooie producten tegen een goed prijs, de bewoners in de omgevingen weten van de kwaliteit van dit restaurant gezien het aantal gasten.

Gewoon goed.

Prima accommodatie om te overnachten. Niks op aan te merken.

Vriendelijk personeel en een schone ruime kamer. Leuke bar om een drankje te doen en waar ook mag worden gerookt. Er kon gewoon geld gepind worden aan de kassa, hier werd niet moeilijk over gedaan of dat er eerst iets moest worden gekocht. Zelf niet gegeten daar maar wat we voorbij zagen komen zag er heel goed en lekker uit.

muffe kamer, foute info op website. aanpassen dus!
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Misleidende tekst op de website : afstand tot Grolsch Veste stadion 5,5km in werkelijkheid is dat 16km en ruim 20 minuten rijden. Kamer was muf, eerst 2 uur moeten luchten. personeel bij inchecken heeft totaal geen belangstelling voor klant. inchecken doet ze terwijl ze ook andere klanten helpt aan de shop/restaurant kant. erg onpersoonlijk. voor de prijs van 39,50 Euro is het nog te doen, maar zal niet snel terugkeren.

de Wifi

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Prettig verblijf

Het ontbijt was meer gericht op chauffeurs. Sommige dingen werden gewoon te laar aangevuld en het tijdstip einde ontbijt was wel vroeg, te weten 08.30 uur

Kamer en het eten

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

goed verblijf voor een prima prijs
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De televisie was oud, maar die heb ik toch niet gebruikt. Het hotel ligt langs een doorgaande weg en is daardoor goed bereikbaar.

Ik had een eenpersoonskamer met wastafel. Daarbij deelde ik de douche en wc met 2 andere kamers. Maar deze waren niet bezet, dus ik had alles voor mij alleen. Het was fijn dat de hond mee kon zonder dat ik hiervoor een extra toeslag moest betalen. De prijs was prima en het personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Dat alle 3 mijn hondjes welkom waren, en dat zonder...

Veel geluid van snelweg. 2 persoonskamer maar de bedden schoven uit elkaar. Deze zouden beter vastgezet moeten kunnen worden

Dat alle 3 mijn hondjes welkom waren, en dat zonder meerprijs!

De kamer was goed en schoon.

De kamer was goed en schoon. Ruimte voldoende voor twee personen ook voor een langer verblijf. Het ontbijt is goed en in prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend.

tevreden!

In het restaurant kunnen veel mensen ontvangen worden. Dit maakt de sfeer wat minder knus.

Gastvrij ruim ontbijt, vriendelijk personeel, locatie handig ivm bezoek steden in de buurt.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Perfect voor overnachtingen.

Een verrassing van aparte aard op de kamer waar we van op keken en die daarna door de eigenares weer direct in goede banen werd geleid. Niet schokkend van aard, maar wel iets waarover op ludieke wijze nog nagepraat zal worden

Prima ontbijt, heldere uitleg van wat mogelijk is. Serveerster zeer alert met vragen of we nog iets extra's wilden gebruiken. Hield alles scherp in de gaten. Top. Goede kamer, ruim met balkon, prima ruime douche. Hondje toegestaan en geen kosten daarvoor berekend.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

ideale overnachting op doorreis.

Bij ons viel niets tegen alleen maar goede dingen.

Het ontbijt was goed ondanks eerste paasdag dat de keuken dicht was. Heel netjes geregeld door de avond ervoor een lunchpakket af te geven op de kamer. Het diner was super veel te veel voor ons. Alles netjes en goed geserveerd De prijs kwaliteit/prijs verhouding was uitstekend. Begrijp niet dat ze het voor die prijs kunnen doen. Het personeel was perfect. Speciaal de dame achter de balie was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Heeft een waterkoker op de kamer gezet zodat we in de ochtend thee en koffie konden gebruiken bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

wisselend positief/ negatief

twee dingen: 1. ik vond het irritant dat er -allebei de ochtenden- 's morgens om 8.15 uur door de schoonmaakster op mijn deur werd geklopt. Dit betekent dat uitslapen langer dan 8.15 uur bij jullie onmogelijk is. 2. en ik vond het heel vies te zien dat schoon beddengoed op de gang op de grond voor mijn kamerdeur werd neergelegd. Dit deed mij twijfelen over het beddengoed waarin ikzelf twee nachten geslapen had. Dit is de reden dat ik hygiëne laag scoor.

vriendelijke ontvangst, keurige ruime kamer, netjes verzorgd, hygiëne OP DE KAMER zelf was keurig (zie opmerking hiernaast).

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Prima hotel!
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De inrichting van het rokersgedeelte was mooier met mooie zachte stoelen en banken.

Prima voor de prijs! Ok, je vindt er voornamelijk truckers en het is geen sterrenrestaurant, maar het eten is verder prima en het personeel heel vriendelijk. Kamer met gedeelde badkamer is voor 1 persoon goed te doen.

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Reactie personeel ingeval can problemen is verschrikkelijk

Geen wifi

Geen wifi hoewel deze inklusief was en beschiekbaar moest zijn - mijn klacht hierover werd niet gewaardeerd en het zou aan mij moeten liggen wat niet waar was en volgende ochtend hadden ze wifi repareerd en deed weer en heb er niets aan gehad

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

het is voor mij de eerste keer dat ik zo'n complete eenpersoonskamer kreeg, Chapeau!!
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De koffiekamer, waar ook gerookt mag worden, is door mij om die reden maar een keer bezocht. Het ruikt in de omgeving daarvan ook erg naar rook. Maar i.v.b met de truckers, snap ik dat wel.

Ontbijt buffet was lekker en prettige omgeving.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

• Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Ik heb geen punten die tegen vielen.

De kamer was keurig netjes alles wat je nodig hebt. Het ontbijt was ruim voldoende. Ik ging met een volle maag de deur uit.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Het was netjes.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Misschien had ik gewoon pech maar toen ik in de nacht naar het toilet moest en ik terug mijn kamer wilde betreden met mijn pasje, werkte dit niet meer. ik werd zeer goed geholpen door de jongen uit het restaurant, maar er kon geen vervangend pasje gegeven worden, waardoor ik genoodzaakt was om iets tussen de deur te steken toen ik tijdens de ochtend wilde douchen. Een mogelijkheid om in deze situatie een nieuwe pas te krijgen zou misschien interessant zijn.

Het was netjes.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Beste verblijf in de buurt van Enschede, dicht bij Vliegveld Twenthe Evenementenlocatie

Voor mij zijn er geen negatieve punten! 10/10

Het personeel is erg vriendelijk. Het restaurant is doorheen de dag geopend en heeft een uitgebreide kaart met erg goede prijs-kwaliteit! (Vers bereide kipsate met brood voor slechts 6.50!) Het ontbijt begon om 10:00 op zondag. Het was een uitgebreid buffet met croissants en broodjes, vers uit de oven, en met een brede selectie aan beleg van goede kwaliteit (zowel zoet als kaas en vlees). Ook was er zowel gebakken als gekookte eieren en spek beschikbaar. Vers fruit en 2 soorten yoghurt. De kamer was ruim voor 1 persoon en had een nette inloopdouche en proper toilet. Uitzicht op het bos naast het hotel was aangenaam bij het opstaan!

ruime badkamer

rooklucht in gebouw/hotel

ruime badkamer

Geen idee

Voor een aantal dagen een prima verblijf.

Het is iets gedateerd.

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Praktisch en dorltreffend

Wavhttijd bij de kassaj

Leuk personeel

heerlijk

Schone kamer en sanitair, heerlijke bedden, vriendelijk personeel en heerlijk gegeten! Voor een prima prijs. Wat wil je nog meer?

Kamers waren goed.

Ontbijt. Zie boven.

Kamers waren goed. Airco lekker. Ontbijt had wel in de prijs kunnen zitten. Was wel goed maar niet bijzonder gelet op de prijs.

Top hotel en restaurant

Zeer schone en luxe kamer

Het personeel.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het personeel. behulpzaamheid bij het boeken van het hotel, het was een nette kamer.

Een plek waar het gemakkelijk is om alleen te eten en te...
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Een plek waar het gemakkelijk is om alleen te eten en te slapen

Vriendelijk personeel, schone nette kamer, goed eten

Mooie kamer en badkamer. Bedden een beetje zacht, maar comfortabel genoeg. Vriendelijk personeel. Mooie uitvalsplek voor fietstochten

leuk

goed eten en drinken

Prima hotel met heerlijk ontbijt.

Veel lawaai van rondrijdende tractoren die aan het werk waren bij de parkeerplaats.

Ontbijt was erg uitgebreid.

Twee nachten geslapen, voor de rest nergens gebruik van gemaakt !!

Prima bevallen!

Uitzicht was niet erg mooi maar daar kwamen we ook niet voor.

Heel vriendelijk personeel. Ik had nog iets extra’s nodig en dat werd direct geregeld.

Lekker gegeten

Wachtrij bij in- en uitchecken

ruime kamer en rust

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Goede ligging, nabij snelweg

Goede ligging, nabij snelweg

• Beoordeeld op: 20 april 2018

minimale faciliteiten, maar prima voor goedkoop werkverblijf.

wifi deed het niet. restaurant biedt te weinig gezonde keuzes.

schoon

Idem

Geen op/aanmerkingen

Idem

Voldoende

Gedateerde inrichting. Donkere kleuren.Niet fris aandoend

Rustig

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

perfect bedrijf
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

tv ouderwets rond tafeltje onhandig om met een pc aan te werken

• Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Nette kamer. Zeer vriendelijk personeel. Prima eten. Niet duur.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

De broodjes waren lekker vers en om 6:00 uur staat het...

Camera bewaking voor het hele parkeerterrein voor kleine voertuigen.

De broodjes waren lekker vers en om 6:00 uur staat het ontbijt al gereed.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Geen wifi-ontvangst op de kamer

Geen wifi-ontvangst op de kamer

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Netjes, keurig schoon

Geen opmerkingen alles was goed

Makkelijk bereikbaar, schoon en eenvoudig.

Makkelijk bereikbaar, schoon en eenvoudig.

Vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel. Top eten voor goede prijs

Lekker een weekendje tussenuit in een prachtige omgeving.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Ontbijt was erg lekker ja, en de kamers waren gewoon prima , niet luxe ,maar alles was er. De sfeer was heel aangenaam.

Gewoon goed

Het was gewoon goed

Prima.

Koelkastje.

Prima naar de zin gehad

?

Prima kamers

Zeer aardige behulpzame dame (blond met kort haar )aan de...

Zeer aardige behulpzame dame (blond met kort haar )aan de receptie .

Alles was prima

Eten

Vriendelijk personeel en schone kamers.

Ontbijtbuffet is vroeg dicht 08:30 maar daarna is het nog mogelijk van de kaart te bestellen.

Schone mooie kamers met balkon.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Genoten van deze 3 dagen

Alles naar tevredenheid

Verblijf voor EK-voetbalwedstrijd. Prima locatie, goed ontbijt, prima kamer, Apersoneel was zeer vriendelijk.

prima hotel

ruime kamer, heerlijk bed, ruime badkamer fijn balkon

Goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Locatie, aan de snelweg, heel veel (vracht)verkeer

Kamers waren goed verzorgt

Niets opmerkelijks gevondencomfortabel