Beoordelingen over Fletcher Hotel-Restaurant Frerikshof 4-sterren

Frerikshof 2, 7103 CA Winterswijk, Nederland

#14 van de 17 hotels in Winterswijk

6,1

• Beoordeeld op: 22 september 2018

goed, u vraagd een mening

het valt te veel op dat van de openbare toiletten bij veel Fletchers altijd bij de herentoilet een bordje hangt toilet defect.

ontbijt zag er goed uit alleen wegens tijd gebrek geen kunnen nuttigen. Bedden bokspring een fiasco er zijn al te weinig tweepersoons bedden en alle bedden glijden uit een zodat ik s nachts altijd in elk hotel tussen de bedden beland op de grond. en altijd maar tai reepjes mee nemen?

24 uurs service dat de lift dan gebruikt kam worden.
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

24 uurs service dat de lift dan gebruikt kam worden. We hadden een kamer aangepast voor een lichamelijke beperking dat was heel fijn Lekker ruime badkamer ivm Rollator moeilijk Lopen en Bewegen top

• Beoordeeld op: 14 september 2018

gratis upgrade naar junior suite omdat comfort kamers...

rainshower hing te laag, kon er met mijn 2 meter lengte niet recht onderstaan

gratis upgrade naar junior suite omdat comfort kamers volgeboekt waren; goede bedden, mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Prima hotel voor weinig geld.

Bij openstaand raam last gehad van nachtelijk geluid van een continue aanslaan van een motor van een of andere koelinstallatie, en er zaten wat spinnewebben in de lampen van de ontbijtzaal.

De PRIJS !,... EN UITERAARD het heerlijke ontbijt door royaal aabod van div. .gerechten.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Zeer goed vertoeven.

De inloop douche was op zich prachtig. Echter als je gaat douchen dan wordt de hele badkamer vloer nat omdat je de kabine niet kunt afsluiten. Kortom voor inloop douche zijn de afmetingen te klein.

Ruime kamer en goede bedden

Dat er vlak tegenover onze kamer een feest werd dat tot lang...

Dat er vlak tegenover onze kamer een feest werd dat tot lang in de nacht duurde. Een aantal gasten van het feest logeerde in het hotel. Het was beter geweest dat men ons een kamer aan de andere kant van het hotel had gegeven. Bij het uitchecken werd daarom vermoedelijk niet gevraagd of alles naar tevredenheid was geweest.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Een goed hotel met prettige sfeer maar de kamer heeft een upgrade nodig.

Kamer was zeer gedateerd. Zeker in vergelijking met het restaurant en de entree. Vlekken in de vloerbedekking van de kamer. Opstelling van het ontbijt was in een te smalle ruimte.

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Niets was te veel. De bedden zijn prima.

Fijn verblijf in Hotel Frerikshof met prima faciliteiten

personeel maakte bij ontbijt niet even contact met klanten. Stil maar wel efficiënt.

Heerlijk grote kamer en lekkere douche en fijne bedden met uitloop naar de tuin

zwembad
    • Basic Tweepersoonskamer

het eten was koud.de toeslagen die bij sommige gerechten van toepassing waren werd er niet bij vermeld. badkamer oud en schimmel. smal bed. bowling baan afgehuurd moesten een half uur wachten.omdat er niemand mee kon naar de baan.de baan gooide slecht door dat hij niet egaal vlak was.heel jammer!!

zwembad

Komt zeker voor herhaling in aanmerking. Mooi, ruim hotel met een prettig terras.

De bediening van zowel de drankjes vooral als in het restaurant kon wel iets vlotter.

Een interessante locatie voor diegene die Winterswijk en omgeving per voet of fiets willen verkennen. Het hotel bezit een zekere luxe en het restaurant en de bar werken uitnodigend.

3,0
    Eens maar nooit meer. Een oud vies gedateerd hotel!

We hadden 3 kamers van € 83,00 (kamer incl. tax, excl. ontbijt) geboekt in dit hotel daarbij de garantie dat alles in orde en gerenoveerd zou zijn. Wat een tegenvaller en ellende. Om te beginnen hebben we bij 1 kamer ivm beperkte mobiliteit een duidelijk verzoek gedaan om deze zo dicht mogelijk bij de lift te doen. Daar kon men helaas niet aan voldoen. Eerst werd bij de receptie het verzoek ontkend en daarna kon het wel, maar moesten we bijbetalen voor een andere kamer. Men heeft helaas ook niet vooraf contact met ons opgenomen dat dit niet mogelijk was voor de afgegeven prijs, maar dat ze dan wel een andere optie hebben. Een duidelijk gemiste kans. Na het ontvangen van de mechanische sleutels. Je moet zelf nog de deur open en op slot draaien, anders kan iedereen naar binnen lopen, kwamen we op de kamer. Alle 3 de kamers waren aan de achterzijde en oud en zeer vervallen en gedateerd. De gordijnen konden open of dicht. Er was geen vitrage, dus of geheel donker of midden in het zicht van iedereen. Beschadigingen overal op de wanden, nachtkastjes waren een poefje met een blad erop. Scheef hangende lampen, beschadiging aan het bed. Verf eraf. etc. Toen de badkamer, oude tegels, vieze voegen, afgeschilferde kranen en voor iemand met beperkte mobiliteit totaal niet geschikt. We hebben geen van alleen gebruik gemaakt van de douche. Zelf het buitenmeubilair was doorgezakt en versleten. Overal conclusie het was dik gedateerd en niet schoon! En veel teveel geld voor slechte kwaliteit!!

De locatie was prima. Mooi gelegen in een ruim en prettig gebied.

Goede ontvangst, aardig en attent personeel, nette kamers, hygiënisch, kortom tevreden!

NVT

Wij hadden nog een "oude" kamer. Anderen die met ons naar een feest gingen in Winterswijk hadden een nieuwe gerenoveerde kamer en die zag er prachtig uit. Ook op onze "oude" kamer zag echter alles netjes uit, de bedden waren goed en de douchecel was netjes en schoon. Wij kunnen geen beoordeling geven van het ontbijt, omdat wij bij kennissen ontbeten hebben. De ontbijt- eetzaal zag er overigens netjes uit en het personeel was vriendelijk en attent, hetgeen tevens gold voor de mensen aan de balie die ons ontvingen en waar wij ons weer uitboekten. Dank u wel!

Gewoon slecht, eigenlijk heel triest.😢
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamer veel te klein, heel erg benauwd en bed was ook veel te klein, moest via voeteneind erin kruipen om erin te komen omdat een kant van het bed tegen de gordijnen stond, de dekbedden lagen op elkaar omdat ze anders over de grond lagen. De kussens waren een en al knobbel, helemaal opgebruikt. Het was dus elke keer een hele tour om een beetje te kunnen slapen. De badkamer was zeer slecht onderhouden, het bad langs de randen alleen maar zwarte randen en de afvoer was gewoon vies, hier heb ik dus geen gebruik van gemaakt.

Het ontbijt was redelijk.

Leuke dagen gehad. Mooie fietsroutes en golfbaan in de buurt van het hotel.

Kamer en badkamer was zeer gedateerd. Badkamer had een ligbad (wat moeilijk en gevaarlijk in-uitstappen is voor oudere mensen. Bad en toilet veel vieze kalkaanslag aanwezig.

Vriendelijk personeel, gezellig terras.

Goed voor doorreis
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamer klein en geen airco. Her en der teveel stof in de gangen en trappenhuis.

Goed ontbijt, wasruimte goed. Voorzieningen en informatie voor wandelen, fietsen en zwemmen.

Fijne week gehad tijdens de fiets 4daagse van Winterswijk

Douche op kamer kon niet instellen op gewenste temperatuur. Fietsstalling is erg aan de kleine kant ook omdat het hotel ook fietsen heeft.En weinig oplaat punten.

Eerste instantie slechte kleine kamer dit is de volgende dag aangepast mooie gerenoveerde kamer. Ontbijt was eenvoudig en dagelijks saai steeds zelfde en dat 6 dagen. Diner was prima en super vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Oude kamer, erg zachte matrassen met synthetische dekens.

Oude kamer, erg zachte matrassen met synthetische dekens. Het was bloedheet op de kamer ondanks dat we het raam hadden openstaan. Schimmel in het bad en weinig druk op het water. Het hotel is deels gerenoveerd (mooi!) maar wij hadden de pech in een niet-geroneveerde kamer te overnachten, de €95,- inclusief ontbijt was dat het absoluut niet waard. Leuk restaurant met leuke bediening ondanks wat schoonheidsfoutjes, verdere personeel was ook erg behulpzaam en vriendelijk!

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Het ontbijt viel tegen, gezien de prijs die men er voor...

Het ontbijt viel tegen, gezien de prijs die men er voor vraagt! Slechte kwaliteit beleg aan vleeswaren! Geen warme worstjes en geen leverworst of lever pastei.!

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

het ontbijt was goed.
    • Basic Tweepersoonskamer

als je de lift uitstapte de kelder in richting het zwembad. het was donker en rommelig. beetje verlaten zeg maar

het ontbijt was goed. zwembad mooi schoon

op zich was alles dikke prima alleen mijn kamer zat naast de...

op zich was alles dikke prima alleen mijn kamer zat naast de liftschacht en die maakt veel lawaai dus als er veel gebruik van gemaakt word en je bent er zakelijk dus vroeg je bed uit kom je niet tot rust

Prima voor 1 nachtje maar geen aanrader

Vreselijk oude badkamer met spekgladde tegels!!! Gevaarlijk gewoon! Gordijnen laten aan de zijkant veel licht door waardoor het al vroeg licht is op de kamer.

Van het weer en omgeving genoten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

beperkte keus menu , [ b.v. kogel biefstuk messue klein schaaltje aardappel en sla ] en naar verhouding duur 25,- euro. We zijn dus maar elders gaan eten. 1 bed was redelijk en een slecht. Kamer voor 4 nachten 390,- euro zeer beperkt. half glas wijn 3,50.

ontbijt en personeel ,ligging omgeving

Hotel was ok, maar gezien de prijs was de verhouding met de kwaliteit & hygiene niet echt in balans.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Ontbijt was ok, als je niet vroeg bent wordt alles wat leeg. Kamer naast de lift, veel geluid in de kamer. Kamer met balkon, maar rookverbod op de balkons. Balkon zat onder de spinneraggen, kamer was alleen optisch schoongemaakt. Best wel teleurstellend, en bepalend voor verdere keuzes in hotels (qua keten).

teleurstelling.

De kamer viel enorm tegen. oud, klein en erg warm. Was eerder bij jullie en had toen een geweldige kamer, nieuw, ruim en fris. dat was de reden dat we terug kwamen. Wat een teleurstelling werd.

Bediening prima. Klantgerichtheid ruim voldoende.

Jammer van de kamer, verder goed verblijf met vriendelijk personeel en goede fietsen
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

De hotelkamer was Fletcher-onwaardig: vlekken op vloerbedekking, versleten stoel, boorgaten met pluggen in wand en beschadigd verfwerk aan achterkant van bed.

De begane grond was prima: gezellige lounge, goed restaurant (beiden pas gerenoveerd) en heerlijk terras met tuin

we hadden een dak boven ons hoofd.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

de bedden bleven niet tegen elkaar aan staan zodat ik midden in de nacht tussen de bedden op de grond lag, de badkamer was niet goed schoongemaakt na de renovatie, op het leeslampje lag ook nog bouwstof, geen stopcontact op de badkamer. tijdens het douchen werd alles nat, ventilator badkamer werkte (nog) niet. Geen zeep in dispensers.

de lokatie

Stofbende
    • Basic Tweepersoonskamer

Vanwege verbouwing enorme stofbende, verflucht, struikelend over ladders emmers werklui en natuurlijk herrie. Zwembad niet bereikbaar en sauna gesloten. Helaas daardoor ernstige astmaklachten. Verbouwing niet op de site vermeld. De badkamer was nog uit de bruine tijd. Geen 4 sterren waard.

Zeer teleurstellend

Er waren bouwwerkzaamheden in het hotel. Stoffig. Stapel resten vloerbedekking. Stroomdraden op de gang. Als wij dit van te voren geweten hadden, hadden we hier zeker niet geboekt. En wij hadden dit willen weten. Voorlopig boeken wij niet meer bij booking.com.en bij fletcher. U moet zelf gaan kijken hoe het er uitziet. Beschamend.

Kamer was schoon. Ontbijt was goed.

Hadden een kamer met balkon geboekt maar kregen een kamer...

De kamer en badkamer eigenlijk was de overnachting te duur niet gekregen waar ik voor betaald heb. Jammer.

Hadden een kamer met balkon geboekt maar kregen een kamer zonder balkon Het personeel was goed zeker de bediening in het restaurant.

Zeer slecht hotel.
    • Basic Tweepersoonskamer

Op de site stond kleine twee persoonskamer. Het minste dat je mag verwachten is dan een twee persoonsbed. Echter dit was een 1 persoonskamer met een wat breder 1 persoonsbed met 2 dekbedden. Er was geen melding dat het hele hotel verbouwd wordt. Het stof zweeft door de lucht je proeft het stof. Douchen was in het bad dus niet geschikt voor minder valide mensen. Tijdens het ontbijt werden we omver gelopen door het personeel omdat ze zo nodig een ontbijt op een kar gereed moesten maken. Toen we gingen uitchecken en onze klacht over de kamer uitten was het enige lachende antwoord bij de receptie dat het bekend was en dat we maar een mail naar fletcher hotel moesten sturen en of we nu maar wilden betalen. Dit is een zeer slecht hotel.

Jammer

Bouwstof, elektriciteitsdraden hangend uit plafond. In de kamer 2 kleine handdoeken. Je zal asn het personeel moeten vragen om handdoeken als je wilt zwemmen!

Zwembad en ontbijtbuffer. Vriendelijk petsoneel

Door de ons niet bekend zijnde verbouwing erg tegengevallen.

Door de verbouwing geen sauna of zwembad. Ontbijt was matig. In de bedden waren veren voelbaar. Kartonnen bekertjes op de kamer.

De stilte. Weinig verkeer.

Teleurstellend

Gedateerde kamers,klein,bedden aan vervanging toe,geen waterkoker op kamer voor thee/koffie.hotel was een bende..midden in verbouwing.je boekt fletcher omdat t een goede naam heeft maar dit hotel mag de naam nog niet voeren.eten restaurant ook matig.al met al..hier komen we nooooit meer.personeel wel vriendelijk,daar lag t niet aan maar jonge bediening in restaurant die niet de 2 soorten rode wijn kon benoemen.

Buiten lijkt t hotel prachtig

Ga er niet heen!

Het hotel werd gerenoveerd, dit hadden we niet op de website gezien. De bar was tot 17.30 uur gesloten en pas na 19.00 uur konden we iets te eten bestellen. Een compensatie werd niet aangeboden.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Afschuwelijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Alles! Kamer was vies, schimmel in badkamer, gore gordijnen, muren met gaten.

Dit hotel moeten ze uit de verhuur halen tijdens de verbouwing, echt ongelofelijk hoe ze dit kunnen verhuren, klacht ingediend, na 5 werkdagen reactie, hoe durven ze! Levensgevaarlijk om daar te slapen, gelukkig fotos en filmpjes gemaakt, wees gewaarschuwd mensen!

Een zware teleurstelling!!

Het was een bouwval. Het hotel zat midden in een volledige verbouwing en alles zat in de steigers en stucloper. Het restaurant en de bar waren gevestigd in een ruimte waar normaal cursussen worden gegeven. De route naar de kamer was een speurtocht via een lift die niet verder ging dan de 1e etage en een trappenhuis verderop in het pand bracht je naar de juiste verdieping. Een zware teleurstelling!!

Niks, het hotel was in verbouwing, maar daar was niks over vermeld.

Wat een knus gezellig weekend had moeten zijn, was niets meer over.

Alles. Het was geen hotel maar bouwput. Vrijdag wel 20 bouwvakkers. Er was niets over van het hotel. Als u foto's wil, kan ik ze sturen. De hotelkamer dus nog niet gerenoveerd. Dus alles oud en vies. Het ontbijt was matig. De enige ruimte waar niet gebouwd werd. Maar ook een vies tapijt etc. Toen wij boekte is hier niets van gemeld. Anders hadden we dit hotel niet genomen.

de omgeving

Horror verbouwing , O ja welterusten

Het hotel was zo ernstig in verbouwing dat het niet geopend zou mogen zijn , hier was bij boeking niets van gemeld ! Enkele dagen ervoor ging ik zelf zoeken naar het zwembad waarbij ik zag dat die gesloten zou zijn . Maar het verdere hotel was onbegaanbaar

Prima ontbijt qua wat er aangeboden werd , helaas was de rust ver te zoeken door de verbouwing

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Crackhouse deluxe

Smerige vieze bouwkeet, kamer was ook niet echt schoon, met name de badkamer (schimmel, vieze vlekken, roest etc.) Absoluut geen 4 sterren waardig.

De handdoeken waren schoon, en eindelijk een kamer zonder al te veel lawaai 's nachts. Dit is erg afhankelijk van welke kant van het hotel je zit.

Niet volgens mijn verwachtingen.

Verbouwing tijdens mijn verblijf. Geen geluidshinder daarvan. Kamer aan de drukke weg. Wel geluidshinder daarvan. Verder mogen de kamers en doucheruimtes zeer zeker opgeknapt worden.

Goede bedden, kussens wat minder, mocht wat comfortabeler.

We zouden liever een douche willen hebben ,die op onze...

We zouden liever een douche willen hebben ,die op onze leeftijd is aangepastAls de bouw klaar is , hopen we op iets meer comfort.kamer 224 heeft een verouderde badkamer

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Voorlopig niet meer

Kamer klein, twee verschillende bedden, matrassen verschilden in breedte. Badkamer sterk verouderd, douche in bad, kapotte tegels op de vloer. Toilet blijft hangen. Hotel wordt momenteel verbouwd en dat zorgt voor gebrek aan gezelligheid.

De barman/receptionist ‘s avonds was aardig en enthousiast

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Locatie en vriendelijk personeel.
    • Basic Tweepersoonskamer

Wetende dat we een budgetkamer hadden geboekt; was de kamer benedenmaats. Te klein. Ruimte voor slechts 1 nachtkastje en een bedraagt die niet meer van deze tijd is. Te weten 140 meter breed. Slechte verlichting. In alle opzichten een budgetkamer maar inclusief ontbijt voor twee personen toch 85 euro

Locatie en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

niet naar onze zin, andere keren hiervoor was het prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

' het bed was veel te laag en doorgezakt. geen flatscreen TV zoals vermeld, voor onze leeftijd was het wel even wennen. het eten viel ook tegen.

ontbijt was heel goed het personeel vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

goede locatie ( gratis parkeren), rustig

goede locatie ( gratis parkeren), rustig vriendelijke medewerkers prima prijs /kwaliteit verhouding mooie ruime vernieuwde kamer badkamer was wel een beetje ouder, maar was erg schoon en er was een bad EN een douche

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

uitstekend

Het matras. Leek wel alsof ik een botsing gehad had met een trampoline🙈 en de randen van de douchekabinen mogen wel met een tandenborstel schoongemaakt. Of aan vervanging toe. Kwa uitstraling mogen de kamers een updateje het is een beetje erg ouderwets nog kwa patroon op de gordijnen enzo. En tv kan wel aan de want tegenover het bed. Simpele dingetjes maar zouden het wel gelijk modern maken.

Het ontbijt was heerlijk hebben er van genoten! En de kamer is heerlijk groot. Tv werkte super De locatie is erg goed. Genoeg parkeer gelegenheid En als je een fiets wil huren kan dat ook. En het zag er verder harstikke netjes uit!

5,5
    niet voor herhaling vatbaar
    • Basic Tweepersoonskamer

verlichting in de kamer, zeer slecht onmogelijk om aan het buro zittend te lezen, bij het bed slechts 1 lampje aan de muur, aan het plafond 1 lamp t.h.v. de badkamer,uitzicht op het platte dakvol met afval van een installateur en onder het raam de peuken van menig sigaretten pakje, dus het antirook beleid op de kamers wordt niet gehandhaafd, door de slechte verlichting doet de kamer aan als een opbaar ruimte met voor het idee een groezellig tapijt

Geweldig, zeker voor herhaling vatbaar

De verwarming kon niet uitgedraaid ( draaide door) worden, kamer 100, daardoor was het s nachts erg warm

Geweldige Kamers, prima restaurant, heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Lekker geslapen en uitgerust verder gegaan de dag erna!
    • Basic Tweepersoonskamer

Dat het zwembad dicht was, maar voor renovatie, dus das ook weer een goed teken dat het verbeterd wordt!

Was netjes verzorgd, maar verder kort daar geweest.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Prima verblijf voor deze prijs, die iets minder hoog beoordeeld wordt door de rooklucht s morgens

De kamer was - met name s nachts - wat warm. s Morgens kwam er in de badkamer een rooklucht, misschien van een rokersruimte er onder?

Prima kamer (ietwat gedateerd); Heel vriendelijk personeel; bediening in het restaurant was geweldig. Bedden heerlijk. Eten in het restaurant ook heerlijk, leuke menukaart.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Ontspannend.
    • Basic Tweepersoonskamer

Pas in het hotel achterkomen dat zwembad dicht was.

In het algemeen goed te doen. Vond het wel jammer dat het zwembad dicht was voor renovatie. Maar moet toch gebeuren. Mischien dit tijdelijk aanpassen in de hotel omschrijving???

Grote teleurstelling!!!!!

Zwembad en sauna dicht. Niet over geinformeerd. Personeel & organisatie reageerde hier NIET netjes op. Spinnenwebben in kamer, aanslag in badkamer, fohn stuk. Verbouwing zorgde voor lawaai

Het ontbijt was goed. En we kregen een grotere kamer ivm baby.

Prijs kwaliteit schiet te kort.

Kamers zijn gedateerd. Weinig keuze op menukaart en menu's zijn niet te groot. Lunchpakket veel te klein.

Het ontbijt was redelijk. Kamers zij gedateerd!

goed bevallen en prima oudejaars feestje

staat van onderhoud van kamer en badkamer dekbedden niet echt luchtig. leek wel verwassen.goed bevallen

servicegerichtheid en vriendelijkheid van het personeel, prima bedden en linnengoed

• Beoordeeld op: 29 december 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

De verwarmingsbuizen in de vloer van de kamer, maken de kamer erg warm

Prima ontbijtbuffet. Diner waarbij we een wijnarrangement vroegen heeft ons positief verrast Supervriendelijk personeel

Voor herhaling vatbaar...mits het ontbijt beter georganiseerd wordt!

Het ontbijt was prima, genoeg keus, behalve dat, vooral de scrambled eggs, om de 5 minuten op waren. We hebben 4 dagen in het hotel ontbeten en zagen dat ze 4 dagen achter elkaar dezelfde fout maakten. Niet goed inschatten wat de behoefte van de gast was en altijd achter de feiten aanlopen. Als je dan het personeel( vooral 's morgens) daar op aan sprak, kreeeg je een niet zo'n vriendelijke reactie retour. Het ontbijt was wat dat betreft; een irritatie

Kamers waren voldoende, niet overdreven groot. Bed was okay. Het hotel lag 10 minuten verwijderd van een Outlet centrum, waar wij vanwege een beurs, moesten zijn. Communicatie vooraf, vanuit het hotel was prima. We werden vooraf geinformeerd over allerlei zaken, zoals de mogelijkheid tot dineren, etc etc. Het hotel springt er niet écht bovenuit, maar het wordt ook gerestaureeerd, dus wellicht komt het over een paar maanden nog beter uit de bus. We willen vooral onze complimenten uitspreken voor de twee heren die in de avonduren werkzaam waren. Zij verdienen alle credits. Werkten zeer correct, met een vleugje humor naar de gast, gaf je ook het gevoel dat je direct herkend werd als gast en soms wisten ze zelfs nog iets over hetgeen je verteld had, terug te halen. Een jongeman heette David, helaas ben ik de naam van zijn collega kwijt, maar die twee heren wisten onze ervaring naar het positieve te brengen.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Aangenaam

Ik vind als je een welkomstborrel krijgt aangeboden dat je niet moet piepen als die wat duurder is. Mijn zwager had een Grand Marnier genomen en die viel niet in de categorie. Beetje zuinig en krenterig vind ik dat als je weet dat we er veel geld voor diner en gewoon drinken hebben besteed. Verkeerde zuinigheid. En het hotel kan wel een opfrisbeurt gebruiken. wat oubollig. Niet zo erg als de Druiventros waar we ook waren maar er kan wel iets gebeuren.

Vriendelijkheid van het personeel.

Slechts één nacht gebleven, dus geen echte reden om te klagen.

Bij vorig verblijf een grote kamer met balkon. Onze kamer was hard aan renovatie toe. Matras was aan de zachte kant, zodat ik de volgende ochtend wel rugpijn had

Goed hotel. Maar wel wat verbeter punten.

De kamers zien er erg gedateerd uit. Voor de kamer die wij hadden geboekt was er wel het een en ander toe aan vernieuwing.

Vriendelijk personeel, schone kamer. Fijne ruimte om te ontbijten. Fijne omgeving om te wandelen en te winkelen. Vlakbij het hotel bevind zich een theater, leuk voor een avondje uit!

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Tevreden, voldeed aan de verwachtingen
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Er is sprake van achterstallig onderhoud in de kamer, behoorlijke zichtbare slijtage. Kamer aan de voorzijde is niet plezierig, valt het licht van schijnwerpers van het hotel zelf naar binnen. Deze zouden s'nachts moeten worden afgezet.

De ligging van het hotel tov het centrum van Winterswijk en de ov verbindingen. De luxe kamer is behoorlijk ruim. Ligging aan achterzijde is rustig, hotel is niet gehorig. Personeel over het algemeen erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Het ontbijt was goed
    • Basic Tweepersoonskamer

Jammer dat er buitenom gewerkt werd, maar dat is goed opgevangen Soms moet dat nou eenmaal

Het ontbijt was goed Zwembad en sauna waren een mooie aanvulling

leuk leuk leuk

zie 3

gewoon goed hotel alleen jammer dat het hotel i.vm. werkzaamheden ingepakt was. hiervan zijn wij wel op de hoogte gebracht maar een kopje koffie als compensatie zou toch wel aardig zijn geweest.

hotelkamer een tegenvaller, ontbijt goed
    • Basic Tweepersoonskamer

de hotelkamer en bedden. Niet van formaat die je van een hotel mag verwachten. 2.00meter bij 80 cm. En rondom het bed met een beendikte ruimte om om het bed te komen. Verder karige aankleding

Het ontbijt, dit was netjes verzorgd, met ruime keuze.

omgeving goed, verblijf erg matig.

De badkamer was vies, schimmel plafon, kranen ,douchekop vies kalk, stoffig spinnenweppen . deuren waren vies spetters op de deuren en tegels schoonmaak was echt slecht! vloerbedekking vies, zag er niet uit van wat we gewend zijn bij van der Valk. Waren niet op de hoogte gesteld van de verbouwing. Werknemers rommelde al voor onze kamers om 8:00 uur . Weinig pakeergelegenheid . Werd in beslag genomen door de werknemers van het opknappen van het hotel. (werkbusjes).

locatie, de rest was toe aan renovatie!

matig

Zie hievoor

Het hotel werd gerenoveerd en was volledig ingepakt met doek. Dat was ons van te voren niet verteld, anders hadden wij niet daar geboekt. Veel lawaai in alle vroegte, matige kamer verschillende zaken niet in orde. Tegenvaller dus.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

4,0
    Voor mij is dit hotel niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Het was ten tijde van het boeken niet bekend dat met bezig was met het verbouwen van het hotel. Daardoor was het hotel omwikkeld in doeken, was het balkon niet goed te gebruiken (jammer, het was heerlijk zacht buiten). Lift was 's avonds buiten gebruik. Bediening in het restaurant deels ondeskundig. Bij het uitchecken was er achter de receptie alleen een man die Duits sprak. Hij moest op zoek naar een medewerkster. Het ontbijt is pas vanaf 7 uur. Daardoor geen gebruik kunnen maken van het ontbijt. Het eten in het restaurant is te pretentieus en te duur voor wat je krijgt. Een wijnkaart met slechts twee soorten rode wijn, terwijl men het restaurant op de site aanprijst als culinair. Bed was te zacht. De badkamer had een douche en bad, alleen om te kunnen douchen moet je in het bad staan, met veel risico op uitglijden. Barsten in tegels in de badkamer, Zeer slordige afwerking van voegen e.d. waardoor er een vermoeden is van schimmel (kan ook gewoon vuil zijn, maar het is zeer slordig). Bij aankomst was een groot deel van de beschikbare parkeerplaatsen bezet door het materiaal van de verbouwing. Daardoor was er geen parkeerplaats en moest de auto aan de overzijde van de weg op een parkeerplaats bij een sportlocatie worden geparkeerd.

De ontvangst was vriendelijk. Het personeel in de bar ook. Eten qua kwaliteit op zich goed, vooral de carpaccio was prima. Wifi werkte prima, zowel in het restaurant als op de kamer.

Praktisch maar wat teleurstellend bij aankomst.

Het hotel stond tot onze verbazing rondom in de steigers (die rondom bekleed waren met doeken). Er was dus geen uitzicht naar buiten. Dat was (zo begrepen wij van de receptioniste) bewust niet beschreven op de site. 'Daar heeft Fletcher voor gekozen' , slecht idee vinden wij !

Rustige ligging

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Prima verblijf voor deze prijs, maar volgende keer zoek ik toch iets anders.

Parkeerterrein bomvol bij aankomst. Gedateerd interieur. Aan de buitenkant was renovatie wel gaande (geen last van gehad)

Interessante aanbieding, vlakbij mijn zakelijke bestemming. Opvallend attent en professioneel personeel aan de receptie.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Zie boven
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Het hele gebouw stond in de steigers . Om acht uur werd gewerkt voor onze ramen liepen mensen. Men had ons niet op de hoogte gebracht.

Diner was goed personeel ok

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

In deze toestand van onderhoud zeker niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

Hotel wordt van buiten gerenoveerd. Een renovatie van het interieur is dringend gewenst. Alles doet sleets aan en publieke ruimtes zijn niet schoon. De kamer, hoewel ruim, had een indringende rookgeur!! Prijs voor ontbijt buitenproportioneel in relatie tot de kwaliteit!!

Vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel

Het was prima op de hygiëne na, dat kon beter.

de hygiëne

Het was prima op de hygiëne na, dat kon beter. Vriendelijk personeel, prima ontbijt en de accommodatie is ook goed te bereiken. Vieze vloerbedekking met grote vlek en de badkamer daar hingen de stofnesten onder de wasbak, erg stoffig. Dat maakt dan de prijs in verhouding net iets te duur voor € 90,00 per nacht. Wat het comfort betreft, stoelen konden ook beter, sommigen zagen er vies uit in de eetzaal, met vlekken. Dus iets om over na te denken voor het hotel.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Ontbijt was prima.

Schijnwerpers van het restaurant schenen de kamer in. Wilde je het gordijn niet helemaal dicht hebben in verband met frisse lucht is dit hinderlijk. Ook muggen hierdoor.

Ontbijt was prima. Wij hadden een kamer met balkon, konden lekker buiten zitten.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Liever dubbel de prijs betalen dan een ervaring in dit Fletcher hotel.

De kamer: De vloerbedekking te vies om op te lopen. Grote vlekken die er volgens een personeelslid niet meer uit te krijgen zijn. Ramen niet schoon. De badkamer: schimmel langs de rand van de badkuip. Tegels laag bij de vloer echt niet schoon. Het hotel werd opgeknapt aan de buitenkant, steigers werden geplaatst. Op het eerste gezicht zagen de buitengevels er prima uit, dus waarom niet eerst de binnenkant van het hotel renoveren? Een lik verf, een flinke schoonmaakbeurt en nieuwe vloerbedekking in het gedateerde hotel lijkt mij voor een gast veel aantrekkelijker dan een opknapbeurt van buitengevels. Waarschijnlijk vanwege die komende werkzaamheden was de prijs per nacht laag. Voor een buffet ontbijt van €16.- per persoon verwacht men geen oud brood, droge tomaat en komkommer. Toen de mand met brood leeg was werd deze gevuld met warme verse broodjes.

Het personeel

Door de slechte bedden zullen wij hier niet meer terugkomen.

We vonden de bedden uitgesproken slecht: doorzakkers, veel te zacht! Echt niet goed! Verder waren er geen koffie- of theefaciliteiten op de kamer en geen koelkastje.

Ruime kamer met balkon.

Het ontbijt heeft voldoende keuzes.

De bedden zijn doorgezakt. Vloerbedekking op de kamer is smerig. Gaten nog in de muur waar iets heeft gehangen.

Het ontbijt heeft voldoende keuzes. Ruim zwembad om baantjes te trekken. Personeel is zeer vriendelijk.