Beoordelingen over Herberg de la Frontière 3-sterren

Grensweg 1, 6277 NA Slenaken, Nederland

#5 van de 11 hotels in Slenaken

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

goed qua prijs / pret

Kamer niet heel groot en keuken sluit om 2000 uur, wat ik persoonlijk vroeg vind, zeker na 4 uur in de file en om 2015 aankomen. Als je een goede nachtrust wilt hebben moet je wel tegen het geluid van kerkklokken kunnen, ieder half uur door de nacht heen. Ik moest er even aan wennen :)

grappige plek om te verblijven. vriendelijke check in met zeer behulpzame eigenaar. Kamer is ok, voorzien van wat nodig is. Ontbijt is prima. Pret/prijs goed in orde

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

gemoedelijk rustiek

De kamer is niet echt ruim en ook wat gedateerd. wij hadden een comfort kamer met een badkamer met inloop douche. er zijn 2 stoeltjes en een klein tafeltje. de bedden zijn goed. de inrichting heeft een hang naar Afrika maar dat is wat achterhaald. De kamers op de 1e verdieping zijn bereikbaar via een vrij steile trap. niet geschikt voor minder validen. De tv heeft een helder groen lampje wat 's nachts behoorlijk fel schijnt. de lantaarn vlak voor het raam geeft ook veel licht door de lichte overgordijnen. voor ons geen probleem maar als je gewend bent om in een donkere kamer te slapen is het vervelend. parkeergelegenheid is er bijna niet bij het hotel. grote algemene parkeerplaats ca 100 meter verder. de kerkklok slaat ieder half uur en staat vlak naast het hotel.

de omgeving is prachtig. de eigenaar en het personeel zijn erg vriendelijk en proberen het iedereen naar de zin te maken. het ontbijt is ruim voldoende en wordt aan tafel geserveerd met verschillende soorten brood, jus d orange, thee, koffie en verschillende soorten beleg en een eitje. indien gewenst wordt het aangevuld. het restaurant serveert een uitstekende huiswijn. de keuze voor diner is beperkt maar smaakt goed.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Gastvrij ontvangen, relaxed en bourgondisch genoten.

We werden 's nachts een paar keer wakker van de kerkklokken, maar daar kan het hotel natuurlijk niets aan doen, is een kwestie van bedenken voordat je naast een kerk gaat logeren. Raam dicht en oordopjes helpen goed.

Heel vriendelijke service, rustige schone kamers en een gastvrije ontvangst.

Fijn, kleinschalig familiehotel.

Eigenlijk niets. Bedenk wel , dat er in het pand geen lift is. Nadeel voor mensen die slecht ter been zijn.

Zeer gastvrijonthaal.De geweldige, ruime kamer en dito badkamer. Goede bedden. Prima sanitair. Hygiëne tiptop! Wij hadden prachtig weer en hebben dus kunnen genieten van het zeer royale terras rondom. Hoewel de menukaart een beperkte keuze biedt: wat er uit de keuken komt is met liefde bereid, zéér smakelijk en van goede kwaliteit. Verse groenten.heerlijke gebakken aardappeltjes en goed vlees. Aanraders: entrecote kruidenboter, huisgemaakte goulash en de zelfgemaakte tiramisu.

Waar voor je geld

Kamers zijn wat verouderd en niet heel erg luxe, maar het ziet er nog wel netjes uit. Koelkast op de kamer zou wel fijn zijn.

Prima ontbijt, schone kamer en een zeer vriendelijke eigenaar die het de gasten naar de zin probeert te maken. Perfecte ligging aan de Mergellandroute. Mooie terrassen aan voor- en zijkant van het pand.

Goed.we komen nog wel eens terug.

Misschien een koelkastje en koffie op de kamer.

Het ontbijt was verzorgd en we hadden genoeg keuze. De kamers waren proper. Juist was er lawaai om te slapen van de drukke baan.

Heel gastvrij ontvangen.

Heel gastvrij ontvangen. Vriendelijk personeel. Kreeg meteen een wandelroute aangeboden. Goed ontbijt. Kamer/badkamer wat aan de kleine kant, maar alles wat nodig was aanwezig. Prima verblijf.

Gezellig, klein hotel op super locatie in Slenaken.

Ontbijt en diner waren goed maar niet uitgebreid. Bij een ontbijtbuffet i.p.v. serveren aan tafel zou alles vlotter verlopen en is er meer keuze mogelijkheid te geven aan de gasten. De gastheer bespaart kilometers lopen, veel tijd en honderden kleine vragen en standaard gesprekjes per dag hiermee. Het persoonlijke contact zou hier echt niet onder hoeven te lijden. Jammer genoeg geen vers sinaasappelsap, toast en eiergerechten.

Zeer vriendelijke gastheer en familie die aan de wensen van de gasten probeert tegemoet te komen. Enige professionele ervaring ontbreekt nog na één jaar. Dit zal zeker beter worden. Beperkte menukaart met eten van prima kwaliteit. Zeer schoon, klein, goed gelegen hotel op nogal drukke locatie. Prima uitvalbasis voor wandel- en fietstochten. Vloeren kraken!

volgend verblijf al in gedachten..

douchegordijn of glazen afscheiding in het bad ontbrak. Dat maakt dat je niet echt rechtopstaand een douche kan nemen.

ruime kamer (we kozen wel de deluxe kamer (is groter)), met ruime badkamer, zeer goed en groot bed. Ongelooflijk vriendelijk onthaal en idem contact gedurende ons weekend. Niets was de uitbater te veel. Goede ligging tov de verschillende fietstrajecten die we reden. Goed ontbijt, lekkere koffie.

Prachtige herberg op een super locatie.

Alles was prima!

Prachtige locatie, zeer vriendelijke eigenaren. Sfeervolle herberg met een mooi buitenterras. Vanuit de herberg diverse wandelingen gemaakt. We komen zeker nog weer een keer terug!

Verder best goed toeven in dit hotel in een mooie omgeving.

Op de kamer wel vlekken in het tapijt en gaten in de vitrage voor het raam. Doet slordig aan. Geen airco en geen koelkastje op de kamer. Ook geen prullenbak dus aangewezen op klein afvalbakje in de toiletruimte. Kamerhuur gezien het geboden comfort wat aan de hoge kant.

Uiterst vriendelijke eigenaar die met hulp van zijn familie dit hotel runt. Goed verzorgd ontbijt; lunchen en dineren behoort tot de mogelijkheden. Eenvoudige beperkte kaart met goede prijs-kwaliteitverhouding. Eenvoudige hotelkamer met toilet en douche. Prima bed. TV op de kamer. Kamer was schoon. Verder aangenaam verblijf.

Aardige eigenaren maar verouderd hotel

Kamers waren erg verouderd en hard aan vernieuwing toe! Beneden in het restaurant lagen allerlei kleine vliegjes in de vensterbank.

Personeel erg aardig en behulpzaam. Ontbijt was goed

goede prijs/kwaliteit verhouding. leuke locatie mt mooi buitenterras.

vriendelijke ontvangst, schone bedden en badkamer!! ook goede bedden, geen doorgezakte matrassen. 's avonds diner ook gebruikt in het hotel, hierover ook geen klagen.

Prima korte vakantie in Herberg de la Frontière Slenaken

De grootte van de kamer en het ontbreken van een koffiemachine/waterkoker + instantkoffie of thee op de kamer.

De gemoedelijke sfeer, het ontbijt wat aan tafel wordt geserveerd en natuurlijk de ligging in Slenaken!

Kleinschalige gastvrijheid

kamer wat aan de krappe kant

De kleinschaligheid en de gastvrijheid van de eigenaar. Wij waren er voor de tweede keer en willen dat graag nog eens herhalen

mooie uitvalsbasis voor prachtige fietstochten en wandelingen langs Gulp en Geul.

Slaapkamer niet al te groot. Varieteit in menu-samenstelling laat te wensen over als je er langere tijd verblijft. Grote drukte soms moeilijk te handelen.

Voortreffelijke en zakelijke gastheer. Gezellig restaurant. Ruime, actuele badkamer. Smaakvolle slaapkamer met heerlijke grote bedden.

Enorme gastvrijheid

De hele familie is erg vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Op het terras is het goed toeven. Wij hadden heerlijk weer en het hotel is een erg goed uitgangspunt voor fietsen en wandelen. Ook het eten was zeer smakelijk!

voor herhaling vatbaar

het ontbijt was prima de bedden waren uitstekend de gastheer was zeer attent Slenaken is een leuke plaats goed vertrekpunt voor wandelingen de herberg heeft veel terrassen zowel in de schaduw als in de zon

Als gast was je ook echt te gast, geweldig attente en aardige mensen.

Er viel niets tegen. Zeker gezien de prijs/kwaliteit.

Het ontbijt was oké, werd per tafel geserveerd en was voldoende. Er werd regelmatig gevraagd of je nog meer wilde. Personeel was erg attent.

Mooie omgeving en goed personeel, goedkoop hotel, terug te zien in hotel en kamer

Het hotel zelf was wat gedateerd en erg gehorig, daarbij viel de kamer ons tegen, het bed was te klein en het matras was slecht, deze is wel aan vervanging toe, werden helemaal stijf wakker, ook verschoven de 2 losse bedden erg snel, hierdoor zijn we beide een keer uit bed gevallen, ook de gordijnen mogen donkerder, deze houden eigenlijk geen licht tegen en een melding van de kerk als buren is ook wel prettig, mijn vriendin heeft de halve nacht wakker (vanaf middernacht) gelegen van de luidende klokken

Erg vriendelijk personeel, goed en lekker ontbijt en erg mooie omgeving

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Heerlijk genoten van de prachtige natuur en helemaal eruit geweest

Geen mogelijkheid zelf koffie/thee te maken op kamer. Kamers alleen via een steile trap te bereiken. Herbert ligt prachtig, dichtbij de dorpskerk van Slenaken, die elk uur slaat. Daar moet je 's nachts even aan wennen. Geen losse douche, maar douche in bad, zonder gordijn

De ambiance is warm en gezellig, het personeel heel vriendelijk en bereidwillig, bijv. door ook 's avonds heet water voor thee naar de kamer te brengen. Het eten in restaurant is uitstekend (wij eten vegetarisch). Het ontbijt is tamelijk standaard (twee dagen precies hetzelfde) maar krijgt wel een ruime voldoende. De ligging is prachtig aan de Gulp en in de gezellige dorpskern. Volop mogelijkheden tot prachtig wandelen! In dorp is één winkel met (uitstekende) warme bakker, slager en supermarkt waar alle basisproducten te krijgen zijn.

uitstekend

uitstekend ontbijt, goede kamer, vriendelijk ontvangst, goede ligging in het dorp Slenaken, prima televisie ontvangst op de kamer, goede bedden, het avondeten was van fijne kwaliteit, goede uitvalbasis voor wandelingen.

Verblijf OK, ontbijt (zie boven) warme keuken OK

Ontbijt. Slechts 1 hard broodje per persoon en dan ook nog half afgebakken. De in het broodmandje aanwezige witte boterhammen waren droog. Beleg (kaas en ham) zeer beperkt.

Kamers was perfect, ontbijt was redelijk.

Vriendelijke ontvangst, voordelig hotel. Ontbijt voldoet prima om een dag te kunnen wandelen.

Een eenvoudig hotelletje met alles wat wandelaars nodig hebben. Lekkere wijn in het restaurant, de kaart is eenvoudig. Wie vegetarische gerechten presenteert, kan zich daar beter wat in verdiepen.

voor een kortverblijf zeker de moeite waard

Ontbijt was zeker in orde voor die prijs. Kamers zijn netjes, badkamer niet al te groot (kamer Giraf; bij de andere/grotere kamers was dit beter).

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

De gastvrije ontvangst door de eigenaar, lekker en...

Niets, ik zie ernaar uit om nog eens te gaan.

De gastvrije ontvangst door de eigenaar, lekker en veelzijdig ontbijt, gezellige inrichting en parkeerplaatsen van het hotel op 50 meter van het hotel. De kamer was precies zoals op de foto's en op thema ingericht, leuk gedaan.

Matrassen schuiven steeds weg. Een antislip kleedje doet wonderen! Buiten was het boventerras spekglad door de regen. Een rolletje kippengaas erop bevestigen voorkomt veel problemen!

Heerlijke matrassen

De locatie was prima;

De uitbater leek er eigenlijk geen zin in te hebben. Wij kwamen te voet; het was slecht weer en het was duidelijk dat wij er een lange tocht op hadden zitten. Er werd ons evenwel niets te drinken aangeboden; op onze vraag of we wat konden eten werd zeer lauw gereageerd.

De locatie was prima; de kamers ook.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Heel hartelijke ontvangst ,supervriendelijk goed gegeeten...

Badkamer misschien een beetje opfrissen maar was wel proper en hygienisch !

Heel hartelijke ontvangst ,supervriendelijk goed gegeeten tegen een schappelijke prijs!

het ontbijt was ruim voldoende.

We hebben geen verbeter punten gevonden

het ontbijt was ruim voldoende. het hotel zag er kleurrijk uit. heerlijk zonnig terras. vriendelijke bediening. het eten was lekker. de menu kaart had iets uitgebreider gekund, maar was voor ons voldoende.

vriendelijk en hulpvaardig personeel

Wellicht de keuze op de menukaart wat uitbreiden.

de toegankelijkheid van het personeel. Het aangeven van de mogelijkheden in het hotel de omgeving. De betrokkenheid en interesse voor de geplande activiteiten en tips voor wat wel en niet te doen in de tijd van het jaar. Ook het advies voor mooiste plekken in een prachtige omgeving te bekijken stel ik zeer op prijs.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Het ontbijt was prima, ontvangst vriendelijk, omgeving...

Het ontbijt was prima, ontvangst vriendelijk, omgeving prachtig. Het hotel is nog niet lang overgenomen. Vlekken in tapijt wel gezien maar alles werd goed schoongehouden verder. Prima plek voor wandelaars en fietsers zoals ons.

Hotel ligt op een mooie locatie.

Hotel ligt op een mooie locatie. De eigenaar is super vriendelijk en prima verzorging. Heerlijk ontbijt en voldoende keuze. Mooie slaap - en badkamer met een heerlijk bed.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Geen bijzonderheden

We werden door de gastheer vriendelijk ontvangen, de kamer was eenvoudig maar schoon,het onbijt was uitstekend, het diner was goed en betaalbaar,de locatie was geweldig. We hebben een top weekend gehad. Mvgr de gebroeders Cooiman

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Wij komen terug tijdens onze wandeltocht

De afstapjes beter verlichten in het restaurant

Ontbijt goed, het bed was heerlijk, lekker gedineerd. Minpuntje afstapjes niet goed verlicht in restaurantgedeelte.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Heerlijk geweldig weekend gehad.

Het dorp Slenaken heeft verders niet veel te bieden. Niks ten nadele van Hotel De la Frontiëre. Maar wij kwamen om te wandelen. En dat is gelukt.

Vanuit hotel diverse mogelijkheden voor wandelen-fietsen-autoritjes. Het vriendelijke attente personeel. Prijs-kwaliteit verhouding was prima. Goed verzorgt ontbijt en het eten was uitstekend. Leuk terras met genoeg zitjes.

Een uitstekend adres om er goed verzorgd even helemaal uit te zijn.

N.v.t.

Het ontbijt was uitstekend, evenals het diner. De eigenaar en het overige personeel waren zeer vriendelijk en gastvrij. Een prima accommodatie met een uitstekende centrale ligging voor wandelingen.

Er staat dichtbij een kerk wat wel qua geluid wat lastig was

Het personeel was erg vriendelijk, wij kregen een gratis upgrade van de kamer omdat die nog niet gereserveerd was.

Voldeed geheel aan onze verwachting

Geen opmerkingen

Goed ontbijt. Nette kamer. We mochten kiezen met bad of met douche. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar. Voldoende keus op de menukaart. Smakelijk gegeten.

een prima hotel op een super wandellocatie

een ruime mooie kamer met prima badkamer. een heerlijk ontbijt, en een vriendelijke eigenaar. dat alles natuurlijk in een prachtige omgeving om te wandelen. parkeerplaats op eigen terrein van het hotel dus plaats genoeg.

We zijn maar 1 nachtje geweest maar we zouden dit hotel zeker aanraden aan iedereen.

Er zijn geen verduisterende gordijnen aanwezig en de kerkklok 's nachts was hinderlijk.

Hartelijke ontvangst op een mooie locatie! Heerlijk even tot rust komen inclusief een uitgebreid en lekker ontbijt.

SUPER GESLAAGD!

NIETS !

De warme ontvangst ,de echt gemeende en onvermoeibare inzet en eerlijkheid van de hoteluitbater. Een echte GASTHEER ! Proficiat. Zeker voor herhaling vatbaar.

Toplokatie

Kan niks bedenken 🤗

De gastvrijheid. Alles staat in het teken om het de gasten naar de zin te maken, dit is zeer goed gelukt. B.v. wij wilden 's-ochtends voor het ontbijt al richting Spa-Francorchamp vertrekken, toen heeft de eigenaar voor ons een ontbijtpakket gemaakt voor onderweg. Nogmaals onze dank hiervoor Gewoonweg top.

Leuk voor een wandelweekendje

Het restaurant vonden we er niet heel gezellig uitzien; daarom toch maar een andere eetplek opgezocht. De kerkklokken beieren je genadeloos wakker op zondagochtend (8.00u)... De kerk staat bijna tegen het hotel aan.

Heerlijk rustige nacht gehad. Goede bedden. Fijne, grote inloopdouche. Aardige ontvangst en persoonlijk contact. Fantastische omgeving met veel wandelmogelijkheden direct vanuit het hotel.

goed laatste hotel van onze rondreis

Wij kunnen zo niets bedenken, omdat de kwaliteit goed is wat betreft de prijs, dus goed is goed.

de locatie en de vriendelijkheid van de eigenaren, ook de gezelligheid en het eten en drinken waren prima, dus alle ingredienten voor een fijne vakantie.

prijs-kwaliteit uitstekend

nihil

Wij hadden de luxe kamer gereserveerd, deze is zeer ruim; ook ruime badkamer, enkel een douchegordijn ontbreekt. Het ontbijt, aan tafel geserveerd, is ruim voldoende met verschillende soorten brood, beleg, yoghurt, fruit, fruitsap, koffie en thee. De hotelhouder is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar, zowel voor hotel als voor de prachtige streek.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Eenvoudig, net hotel in mooie omgeving

Het hotel ligt naast een kerk waarvan de klok goed zijn best doet. Tip: neem oordopjes mee voor een goede nachtrust. Het ontbijt was eenvoudig maar voldoende

Erg vriendelijke en behulpzame eigenaar. Nette kamer. Ruime gelegenheid om te parkeren.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

De gastvrijheid, de vriendelijkheid en de gedienstigheid...

De toiletruimte is een beetje klein maar dit is maar een overbrugbaar detail in gans het geheel. Geen uitgebreid ontbijt maar zeker meer als voldoende, met bediening aan tafel! Laat ontbijt (09h00-10h00h) maar dat zal meer ons gelegen hebben dan aan het hotel, zoals gesteld er valt altijd iets te regelen, er is een aanstekelijke gedienstigheid.....

De gastvrijheid, de vriendelijkheid en de gedienstigheid zijn uitmuntend. Prijs- kwaliteit verhouding zijn eveneens omwille van de lage prijs op het hoogste niveau. Het hele hotel is prachtig rond het thema Zuid- Afrika ingericht ( erfenis van de vorige eigenaar). Zeer groot terras rond het fraaie hotel. bijzonder goede ligging als uitvalsbasis om op Belgisch grondgebied gans de Voerstreek te verkennen, waar je versteld van zou staan wat zowel culinair als toeristisch te beleven valt. Er is wel WIFI én je kan pinnen in tegenspraak van vorige reacties! De TV heeft ook meer dan 2 posten zoals werd gesteld in een vorige reactie, je hebt hier evenveel zenders als thuis en de werking ervan wordt u uitgebreid uitgelegd door de eigenaar die je persoonlijk naar de kamer brengt ! En een heerlijk menu aan zeer democratische prijzen mag ook vermeld worden.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Wij hadden de luxe kamer, deze was zeer ruim.

Neem oordopjes mee voor de kerkklok. Geen scherm of gordijn bij het bad, waardoor alles nat wordt als je de douche gebruikt.

Wij hadden de luxe kamer, deze was zeer ruim. De bedden lagen heerlijk. De badkamer was netjes. Zeer vriendelijke ontvangst. Goede locatie.

Prima voor een aantal dagen.

Twee kamers van de vier waren een beetje klein maar voor 2 nachten hebben we ons goed kunnen behelpen. De keuken van het hotel was niet zo uitgebreid, zodat we beslisten om in de buurt van het hotel te gaan uit eten. En er was keuze genoeg. Maar dat is natuurlijk persoonlijk!

Zeer vriendelijke ontvangt van de eigenaars. We waren met 8 personen met de fiets vanuit Neerpelt gefietst (85 km) om een paar dagen in deze streek te vertoeven. We hadden dit kleinschalig hotelletje uitgekozen. En het is ons zeer goed bevallen. Het ontbijt was zeer goed. We werden aan tafel bediend en er was van alles: verschillende soorten brood, verschillende soorten beleg, confituur, fruit, yoghurt, gekookt ei, fruitsap of water, koffie Een persoon van onze groep mag geen brood eten en ter vervanging werd er muesli gezorgd. De eigenaars waren echt heel vriendelijk en behulpzaam. Omdat het weer zo prachtig was, was het ook geen moeite om het ontbijt buiten te serveren. Ook onze fietsen waren veilig gestald.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Prettig verblijven in een kleinschalig hotel met persoonlijke service

Watertemperatuur in de badkamer was wat lastig te reguleren.

Deluxe kamer was lekker ruim, ontbijt was prima, en zeer vriendelijke en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

relaxed

de eigenaar had het hotel juist overgenomen, en moest nog van alles verbeteren, maar was de vriendelijkheid zelf, dus niets viel tegen.

het ontbijt was erg goed, de kamer eenvoudig maar alles was er.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Het hotel heeft een aardige en behulpzame eigenaar.

Het hotel is gehorig, wij hadden last van geluiden op de gang en van de straat. De gordijnen waren lichtdoorlatend, hierdoor ook last van het licht van de lantaarnpaal buiten en passerende auto's. Een laken was verkeerd om opgemaakt en er zat een vlek op het laken.

Het hotel heeft een aardige en behulpzame eigenaar. De badkamer had een comfortabel bad. Verder een uitgebreid lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Fijn knus hotel op prachtige locatie!

Wij hadden een fijne grote kamer met een heerlijk grote badkamer. Douchen in bad is niet heel erg maar een douche wandje zou dan wel fijn zijn tegen al het spetteren. Als tip voor het hotel zouden ze denk ik erg goed scoren met inspelen op een bepaald thema. Zoals tijdens Amstel gold race, pasta op het Menu zetten. Hiermee promoten trekt vast snel gasten aan en concurreert goed met de andere hotels:)

De gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel. Ze hebben een kleine kaart met betaalbaar en heerlijke maaltijden. Je zit op een prachtig punt in een erg mooie omgeving. Mooie schone kamers.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Genoten van een heerlijk weekend.

De matrassen waren wat zacht. Zouden vervangen kunnen worden. Voor één nacht is het geen probleem.

Accommodatie op uitstekende locatie.Vriendelijk personeel. goede parkeergelegenheid en prima ontbijt

Heerlijk voor een weekendje weg.

We bleken er niet te kunnen pinnen, maar 50 meter verderop is een pinautomaat, dus konden we uiteindelijk contant afrekenen.

De ligging van het hotel, heerlijk uitgebreid ontbijt, aan tafel bezorgd met verse jus, vers bereide koffie, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

6,0
    Gedateerd hotel waarbij prijs kwaliteit niet klopt.

Niet opgeruimd en het rook erg naar frituurvet. Koud tijdens ontbijt. 4 jaar geleden geweest maar de sfeer van toen was ver te zoeken. Kamer met bad waarin het onmogelijk is te douchen zonder dat het een zwembad wordt. Prijs kwaliteit klopt niet.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

goed hotel voor de kleine beurs.

de naad van de twee eenpersoons matrassen

familie bedrijf zeer gezellige mensen die de tijd hebben voor de gasten. en het ontbijt ruim voldoende en word persoonlijk op gediend . En de keuken is simpel maar goed.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Top voor herhaling vatbaar in de zomer.

De klokuit de kerktoren viel wat tegen na 1 nacht ben je daar nog niet aan gewent.

Prima ontbijt, compleet en voldoende thee en koffie. Ook bijzonder vriendelijk personeel. Zelf de koffer werd naar boven gebracht.

Leuk hotel voor ons, lag dichtbij Maastricht, Visé ( Belgie ) en Aachen ( Duitsland )

Geen restaurant, alleen uitsmijter en tosti Misschien te stil en vroeg in de tijd.

Het ontbijt was prima, aan tafel geserveerd met een ruime keus en voldoende. Vriendelijke eigenaar en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Goed verzorgd ontbijt.

Geen informatiemap op de kamer aanwezig. Aanbod restaurant onduidelijk, geen menukaart.

Goed verzorgd ontbijt. Gezellige ruimte beneden. Sympathieke eigenaar.

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Heerlijk rustig en ontspannen sfeer in een hotel met aardige eigenaar en personeel

De kerk ligt naast het hotel, dus elke uur luid de klok. Gelukkig niet alle uren aangehoord en toch goed geslapen

Ontbijt keurig en voldoende. Aardige nieuwe eigenaar. Hospitality op hoog niveau. Hieraan zal je altijd positief aan terug denken. Heerlijk bed.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Hebben het er goed naar de zin gehad

Onze kamer was nogal gehorig. geen leeslampjes boven het bed.

De ontvangst was super vriendelijk. Kamers goed en schoon naar prijs/kwaliteitsverhouding. Ontbijt ook heel goed, ruim voldoende met verschillende items, koffie thee, eitje, bekertje fruityoghurt en wat fruit. Kleinschaligheid beviel ook goed we waren geen nummer.

voor mij is het eenmalig

tv was niet zuiver van beeld ,bad niet uitgekuist zat nog haar in ,trappen doen .Het is eenmalig

het ontbijt voor de prijs dat wij betaald hebben viel mee maar geen wow ,is goed voor mensen die wandelen en fietsen.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Leuk sfeervol hotel in het centrum van Slenaken

De ligging is geweldig voor wie van wandelen houdt. Leuke locatie midden in Slenaken. Mooue sfeervolle kamer, supervriendelijke eigenaar.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Heerlijk weekendje Slenaken

Er is echt een update nodig....

Prima ontbijt en zeer vriendelijke eigenaar

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

gastvrijheid

gastvrijheid

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Prima verblijf tijdens doorgaande wandeling.

Heel vriendelijke gastheer.

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Goed bed

Geen opmerking

Goed bed

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Het verblijf was prima

De ontvangst was prima. Heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Vriendelijkheid.

Beetje ouderwetse inrichting.

Vriendelijkheid.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Leuke locatie en eigenaar. Matige kamers

Gadateerde kleine badkamer. Veel spinnenraggen tegen het plafond in slaapkamer.

Fijn fietsweekend in Zuid Limburg!

De ontvangst was uiterst vriendelijk, ontbijt en diner waren prima en de kamer was goed. Het bed lag heerlijk, lekker geslapen.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

het was knus gezellig en proper en vlaamse tv, super

alles was ok

het was knus gezellig en proper en vlaamse tv, super

Een gezellig en op goede locatie zittend hotel, waar aan gastvrijheid niets ontbreekt! Een aanrader!

De gastvrijheid, niets was de eigenaar te veel!