Beoordelingen over Galamadammen Hotel Jachthavens 4-sterren

Galamadammen 1- 4, 8723 CE Koudum, Nederland

#2 van de 2 hotels in Koudum

superfantastisch !
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

dat we terug naar huis moesten gaan

ontbijt was heerlijk ! bediening supervriendelijk en de honden mochten/moesten mee in het restaurant . van het zwembad hebben we wel te weinig van kunnen genieten daar we de honden niet alleen op de kamer mochten laten .

Heerlijk hotel met geweldig uitzicht in een mooie provincie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 losse bedden, Balkon en Uitzicht op het Meer

Hotel wast prima enige minpuntjes zijn: vloerbedekking (tapijt) in de kamer was aan vervanging of schoonmaakbeurt toe. Voor langer verblijf zou een klein koelkastje op de kamer een uitkomst zijn. Hadden een mooi groot balkon en een eigen koel drankje op balkon was lekker geweest.

Kamers met ruim balkon aan jachthavenzijde prima. Halfpension bijgeboekt en kwaliteit eten prima en voldoende keuze voor 4 dagen. Ontbijt zeer goed met prima kwaliteit en divers aanbod van brood.

Ruime kamer met prachtig uitzicht
    • Comfort Kamer met Uitzicht op het Meer

Een handdoekhaakje met handdoek zou practisch zijn bij het fonteintje op toilet!Nu moet je naar de badkamer om je handen af te drogen.

Ruime kamer met prachtig uitzicht Uitstekend ontbijt

Prachtig uitzicht!
    • Comfort Kamer met Uitzicht op het Meer

In de Douchecabine waren de deuren en kraan en douche bedekt onder kalklaag. De inrichting van de kamers kunnen moderner en een airco zou ook prettig zijn. Prijs van de kamer viel ons daardoor wel wat tegen.

Prima ontbijt, goede koffie, heerlijk buitenterras met uitzicht op het water en alle voorbijgaande boten en de grootte van de kamer. Zeer vriendelijke medewerkers.

Tophotel
    • Comfort Kamer met Uitzicht op het Meer

Mooi hotel op een prachtige locatie. Waar je de hele dag kunt genieten van de voorbij varende boten! Heerlijk terras, goed eten prima ontbijt en vriendelijk personeel echt een aanrader!

Uitstekend!
    • Comfort Kamer met Uitzicht op het Meer

Ik ben zelf niet zo gecharmeerd van vloerbdekking in een kamer.

Ontbijt was prima, geen luxe broodjes maar er was genoeg keus. Kamer ook prima met mooi uitzicht op het haventje. Ook het diner was prima, personeel vriendelijk. Kortom, een aanrader!

Heerlijk Hotel centraal in de Zuid West Hoek
    • Comfort Kamer met Uitzicht op het Meer

Prachtig uitzicht op het terras en vanuit het restaurant op de Morra met alle bootjes die langs varen. Prima electrische Gazelle fietsen te huur, afgesloten fietsenstalling, zwembad, lekker ontbijt en natuurlijk een prachtige omgeving met het Gaasterland en IJsselmeer op eenvoudige fietsafstand.

Het binnenzwembad, dichtbij de kamers.

Geen

Het binnenzwembad, dichtbij de kamers. Het uitzicht op het water vanuit de kamer op het water. Het uitzicht op het water vanuit het restaurant. Het toilet apart van de badkamer.

Waanzinnig mooie locatie.
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Het geweldige uitzicht op het water, overal waar je je bevindt. De ontbijtzaal en/of het restaurant. Het ontbijt was heerlijk diverse soorten brood, eieren warm, worstjes, poffertjes, croissants. De kamer is niet erg luxe maar wel groot van formaat. Heerlijk gegeten in het restaurant voorafgaand aan onze overnachting.

Een heerlijk weekend Friesland op een prachtige locatie!
    • Comfort Kamer met Uitzicht op het Meer

De vloerbedekking op de kamer was versleten met oude vlekken en echt aan vervanging toe. Hoewel de kamer echt schoon was is hierdoor de eerste indruk niet goed. Bij het uitchecken kregen we de rekening van iemand anders zijn diner.... na wat uitzoekwerk is dat goed opgelost.

De locatie en daardoor het uitzicht is fantastisch. Goed ontbijt en diner. Ruime kamer met een complete badkamer en een apart toilet. Wij hebben een sloep gehuurd, dat was erg leuk.

Prima hotel alleen bij normale temperaturen ;) :)
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Het is een 4 sterren hotel, maar dan ZONDER AIRCO!! ONBEGRIJPELIJK!! Zo vreemd dat dat niet onder de noemer van 4 sterren hotel valt!! (vertelde de dame bij de balie mij) en bij een uitzonderlijke temperatuur van ruim 35 graden was het heel benauwd en helaas s'nachts bijna niet vol te houden hierdoor.

Heerlijk ontbijt en mooie ruime kamer, (oja, alleen de douchestraal was alleen priegelig!), lekkere stoelen op de kamer om te relaxen. Leuke omgeving om even te wandelen naar de jachthaven en eigen haven van het hotel.

Wij hebben genoten van ons verblijf maar het diner viel tegen en we misten airco
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Het ontbijt was ok maar het diner kon veel beter

Kamer was ok, alleen deze bedenking: Tapijt is misschien ideaal qua geluidsisolatie maar moeilijk kraaknet te houden en ideale huisvesting voor vlooien gezien het groot aantal viervoeters dat samen met hun baasjes in het hotel verbleven.

Heerlijke ligging en goed verwend daar
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Sobere kamers zonder airco Onderbezetting personeel bij ontbijt waardoor vaak te laat werd bijgevuld of helemaal niet werd bijgevuld

Uitzicht en diner

De locatie is fantastisch, het hotel is prima met hele goede...
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Er was nogal wat gehannes met het ontbijt, er was steeds van alles op en het werd niet erg snel aangevuld. Dit komt uit de keuken, niet van de aardige meisjes die dat moesten uitvoeren. De keuken viel mij bij het diner ook enigszins tegen. Er waren details die niet klopten ( brood bij soep keihard, idem voor hamburger brioche) Ik verdenk ze ervan dat ze met een magnetron werken... niet goed! De keuken behoeft verbetering.

De locatie is fantastisch, het hotel is prima met hele goede mogelijkheden zoals een groot zwembad met lekker warm water en allerlei bubbels en stralen. Er is ook een sauna en stoombad, op afspraak. Verder kun je er een sloep huren en daarmee prachtige tochten varen door de mooie natuur. Het personeel is uiterst vriendelijk en hulpvaardig.

Zeer aangenaam met enkele minpuntjes.
    • Comfort Kamer met Uitzicht op het Meer

De ontbijttafels werden niet, zeker niet snel genoeg leeggeruimd en schoongemaakt. Meerdere keren moesten wij zelf onze ontbijttafel opruimen of het bestek elders weghalen. De laatste avond duurde het wel 50 minuten eer de door ons bestelde champignonsoep werd geserveerd. Bovendien kwam de smaak overeen met die van een pakje en ontbraken de champignons. Onze ergernis daarover werd door Julia bijzonder goed opgevangen. Zij voorkwam dat wij voortijdig vertrokken! De bediening tijdens de diners was voorzover het de dames betreft zeer correct en vriendelijk. Met name de wat oudere heren van de bediening gedroegen zich stug en kortaf. De jonge mannen echter waren daarvan het tegenovergestelde.

De ligging van het hotel. Het uitzicht, zowel vanaf de terassen als vanuit onze kamer. De vriendelijkheid van het personeel. Er waren door ons enkele kledingstukken achtergelaten in de kast op onze kamer. Dezelfde dag nog werden wij daarover opgebeld en kon het toezenden ervan op een snelle manier worden geregeld! Alle lof.

Heerlijk hotel op schitterende locatie met geweldige medewerkers en een overheerlijk ontbijtbuffet!
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Niets. Hooguit dat we er niet langer konden blijven, omdat we weer moesten werken.

Zeer prettige ontvangst bij de receptie, vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijk zwembad met terras met veel privacy en de schitterende omgeving.

Het overduidelijke gevoelen van thuiskomen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 losse bedden, Balkon en Uitzicht op het Meer

Kon niet beter; maar de weersomstandigheden waren dan ook uitstekend.

Eenvoudig maar smakelijk ontbijt. Uitstekende diners. Prachtig uitzicht en omgeving.

Accomodatie goed, mede werkers vriendelijk! maar eten doe je elders !!!
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Het avond eten van de kaart is echt grof . Cafertaria kwaliteit . niets is fijn afgewerkt ! Nee echt slecht , de 2 e avond buiten de deur gegeten en dat was heel veel beter !!!!!

Een fantastische accomodatie en fijn personeel.Prima!
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Door foutje s'avonds heel lang op diner moeten wachten. Werd gecompenseerd door gratis drankjes wat natuurlijk weer een mooie geste was.

prima ontbijt en kamers

Kamers met uitzicht op meer en jachthaven is prachtig.
    • Comfort Kamer met Uitzicht op het Meer

Bij warm weer mis je een airco op de kamer. Verder is het ontbreken van een koelkast op de kamer zeker niet meer van deze tijd. Verder weinig stoelen of ligbedden bij het zwembad. ( vier stuks )

Kamers met uitzicht op meer en jachthaven is prachtig.

Al jaar en dag een prima plek om te zijn.
    • Comfort Kamer met Uitzicht op het Meer

De klimaathuishouding roept in tijden van klimaatverandering om wijziging. De temperaturen varieren van sub.tropisch naar tropisch met name op gangen en in hallen. Heeft dat alleen met het binnenzwembad zwembad te maken ???

De ligging van het hotel en restauratiegedeelte is al jarenlang perfect. (waterzijde). Het telefoontje over een misschien achtergelaten trui kwam bij ons zeer attent over.

prima!
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Weinig, maar het doet het een beetje oud aan.

mooie kamer met zicht op de haven, lekker in het zonnetje. Lekker om een beetje over de haven te wandelen en langs het morra meer. Tip: neem de kamer met uitzicht, echt veel beter, lekker ruime kamers ook. zwembad was goed.

We komen weer, dat staat vast ! 😊
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 losse bedden, Balkon en Uitzicht op het Meer

In de kamer was het bij aankomst en de hele nacht zeer warm. De 2e dag hebben wij de gordijnen dicht gelaten, zodat de warmte overdag de kamer niet kon omtoveren in een broeikas. Misschien een tip voor jullie?

Verpletterend uitzicht! Ruime kamer met luxe zitstoelen en fijn balkon. Gezellige sfeer, gezellig personeel. Redelijk goed ontbijt.

Geweldig!
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Kleine vergissing met de bestelling voor avondeten, hadden iets niet gekregen, maar dat werd meteen netjes afgehandeld. Er staat maar 1 koffer(tafeltje?) op de kamer, handiger als dat er 2 zouden zijn.

Ik was hier all eens eerder geweest, bedden slapen goed, hotelkamer netjes, eten is heerlijk zowel avond als ontbijt, super vriendelijk personeel. + zwemmen tot 23:00!! Gewoon genieten!

Het eten en het ontbijt waren uitmuntend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 losse bedden, Balkon en Uitzicht op het Meer

Niets viel tegen. Als we dan iets moeten noemen dan was de warme chocomel niet zo lekker. Alsof het uit een zakje kwam (oplospoeder)

Het eten en het ontbijt waren uitmuntend. Het personeel ontzettend vriendelijk en de kamer heeeeeel ruim. Ik was samen met mijn zoon op reis en het was echt helemaal top. Nooit elders in een hotel zo een lekker ontbijt gehad

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Als ik niet op doorreis was geweest had ik iets gezelligers uitgezocht
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Vond het nogal gedateerd. Veel beige en bruin en weinig gezellig en modern. Nodig toe aan een grote beurt. Personeel ok maar niet echt vriendelijk. Eten in restaurant erg middle of the road. Best te eten maar heel erg standaard

De kamer was zeer ruim en alles was er wat je mocht verwachten

Gezinskamer beviel prima, leuk en vriendelijk personeel,...

Gezinskamer beviel prima, leuk en vriendelijk personeel, lekker eten, prachtige locatie, kids voelden zich prima thuis zeker ook door poolbiljart en zwembad :-)

• Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Wij hebben geen ontbijt in het hotel genomen. De prijs van Euro 14,50 p.p. is aan de hoge kant

Ruime schone kamer, met goede badkamer. Door dubbele toegangsdeur geen lawaai vanaf de gang. Mooi zwembad aanwezig.

Fijne ontvangst , grote ruime propere kamer met balcon en...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 losse bedden, Balkon en Uitzicht op het Meer

Fijne ontvangst , grote ruime propere kamer met balcon en uizicht op het water . Geweldig ontbijt , zeer verzorgd diner. Kamer 101 is fantastisch.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Ons verblijf was geheel overeenkomstig onze ,door eerdere bezoeken gewekte verwachting
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Het douche-gordijn in deze-overigens voortreffelijke kamer 208 zou vervangen moeten worden door een schuifdeur, zoals ook gerealiseerd bij een eerder bezochte -naastgelegen- kamer 207!

Kamer tegenover de zwembad-deur en het luxe ontbijt!

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Een fijn en prettig verblijf
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Was aangenaam verrast door informatie en hulp bij het inchecken! Ik kan zeer moeilijk lopen en vroeg om een kamer voor gehandicapten.... Kreeg een kamer toegewezen en.... enkele momenten later het aanbod, mits hogere prijs, een suite !! Mijn echtgenote ging kijken en besloot: wij nemen de suite !!! Die kamer was voortreffelijk, terechte keuze !! Een goede nachtrust gehad. Dank voor uw aanbod !!

• Beoordeeld op: 12 november 2017

We komen weer de volgende keer.
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

De kamer was heerlijk ruim, van alle faciliteiten voorzien. We hebben er heerlijk geborreld bij de gezellige haard. Bediening was uitermate vriendelijk en hartelijk.

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

De prijs kwaliteit verhouding van het avondeten en de prijs van het ontbijt (€14,50). Het duurde vijf minuten voor we heet water hadden bij de douche en wastafel (kamer 209) Ik had doorgegeven dat het onze 22e trouwdag was toen we aankwamen maar daar is niets mee gedaan...niet eens een felicitatie :(

Zeer uitgebreid ontbijt! Mooie ligging aan het water. Erg grote kamers. Mooie zitgelegenheden door het hele hotel. Vriendelijk personeel.

Uitstekend hotel voor een kleine prijs.
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Uitstekend hotel voor een kleine prijs. Hele grote kamers. Vooral de omgeving is prachtig. gelegen aan het water met daarbij een jachthaven. Prima restaurant en goed ontbijt.

We werden heel vriendelijk ontvangen.
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

We werden heel vriendelijk ontvangen. De kamer was heerlijk ruim en schoon, met gelegenheid om zelf koffie en thee te zetten. We hadden een kamer aan landzijde, maar ook dan heb je uitzicht op het water (aquaduct en het meer De Holken). Het restaurant is ons prima bevallen: vriendelijk en kundig personeel, lekker eten en goede aandacht voor mijn partner en haar allergieën.

Een verblijf in de Galamadammen verveelt ons nog steeds niet .
    • Comfort Kamer met Uitzicht op het Meer

Wij hadden even vergeten dat het het einde van het zeilseizoen was ....... drukte alom en sommige werknemers volledig op de automatische piloot ......

Het ontbijt was heerlijk, maar wel redelijk aan de prijs. Voor die prijs zou je heel veel moeten eten en dat schijnt niet zo gezond te zijn ........... Het uitzicht aan de meerkant blijft fraai.

Een plek om nog eens wat langer te verblijven dan slechts 1 nacht.
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

De inrichting van de kamer.

Het ontbijt was heel uitgebreid en zeer smakelijk. De kamer was erg schoon, en voorzien van alles wat wij verwachtten, maar niet zo sfeervol ingericht. De omgeving was geweldig, en ook de informatie die werd verstrekt over aanbevelenswaardige plekjes.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Een top verblijf
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Eigenlijk alles. De kamer was groot en schoon. Het zwembad heerlijk. Het ontbijt uitstekend en het restaurant ook voortreffelijk. Het personeel was alleraardigst.

Heerlijk, genoten.
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Weinig. Het enige min puntje! Matige bediening s'avonds. Wel vriendelijk, maar geen bestek bij toetje. Ook geen 2 e bordje, we wilden delen en hadden dit gevraagd.

Ja, uitstekend ontbijt. Gezellig terras. Lekker eten s'avonds.vond

We hebben genoten en komen zeker nog eens terug
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 losse bedden, Balkon en Uitzicht op het Meer

De hotelkamer heeft geen koelkastje. Het tapijt is aan vervanging toe en de douche deur sloot niet goed zodat de vloer nat en glad werd.

De locatie is fantastisch. Het uitzicht op het water is leuk,we hebben heerlijk gegeten en personeel was vriendelijk.

Juweeltje
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Voor de 4e keer, geweldig hotel met heerlijke kamer, uitstekend restaurant, sloepje huren en meest fantastische terras. Onze hond mag in restaurant als ook bij het ontbijt. Tophotel!

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Een aangenaam verblijf. Ligging is top !
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Bij het ontbijtbuffet onder meer ook zalm en fruitsla . Het zou goed zijn mochten deze producten fris en gekoeld worden aangeboden.

Prachtige ligging bij het water. Vooral het hoger gelegen terras bij de bar was heel aangenaam. Zeer goede fietsenstalling. Lekker gegeten in het eigen restaurant.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Even heerlijk ontspannen in eigen provincie!
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

De vloerbedekking op de kamer had een aantal brandplekken van peuken. Verder waren er ook vrij veel vlekken.

Er heerst een hele prettige, ongedwongen sfeer in Hotel Galamadammen. Je voelt je er meteen thuis. Het uitzicht vanuit het restaurant was geweldig, waar je ook zat!

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Over het algemeen was alles naar wens
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Tijdens het diner een glas witte wijn genomen. Moest daarvoor € 4.75 betalen. De hoeveelheid stond niet in verhouding tot de prijs. Hierover de bediening aangesproken. Werd afgedaan, dat het glas gevuld wordt tot aan de onderzijde van het etiket op het glas. Dit is het beleid in het restaurant. Daar moest ik het mee doen. De geserveerde friet bestond grotendeels uit harde reststukken van de aardappel. Hierover ook het personeel aangesproken. Werd eveneens afgedaan dat het zal worden gemeld in de keuken. Verder niets meer over vernomen.

Over het algemeen was alles naar wens

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Echt bijgekomen en genoten!

Echt niets.

Het is een hotel waar een hart in zit, er wordt met zorg en persoonlijke sfeer gastvrijheid gecreeerd. Ruime kamer met meer dan genoeg ruimte voor onze peuter. De sloep die we via het hotel huurde, was ronduit geweldig! Erg mooie vaarroutes. Ontbijt uitgebreid, vers en heerlijk! Tweede keer dat we er waren en weer ontzettend goed bevallen, heerlijk gezwommen, lekker gegeten. Alles gewoon... super!

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

De kamer is net een sauna.
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

De temperatuur is de kamer was continue 26 graden. Geen airco. Je kon een fan ophalen bij de receptie. Wij hebben 3 nachten lopen baden in het zweet. We komen nooit meer. Dit medegedeeld aan de receptie. Antwoord was: ja ja erg vervelend.

Ligging is er mooi, met uitzicht op het water.

Super weekend
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Ondanks dat het niet erg warm was en we de ramen open hadden toch erg warm op de kamer snachts

Ontbijt en diner waren uitstekend. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Super mooie ligging.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Top hotel voor een schappelijke prijs
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

De badkamers zijn verouderd en een beetje vies (heel veel kalkaanslag en slecht functionerende kranen/doucheputje)

Zeer goed personeel. Ze hebben veel persoonlijke aandacht en zetten net een stapje extra om het naar je zin te maken. (Toch de frituur voor ons aanzetten terwijl de keuken eigenlijk gesloten was en sochtends vroeg extra ontbijt regelen omdat we niet bij het buffet konden zijn ed.)

Verblijf is prima bevallen!
    • Comfort Kamer met Uitzicht op het Meer

Helaas geen keuze uit gebakken aardappeltjes of patat. Ik houd nl. niet van patat.

Al twaalf jaar het adres waar ik samen met mijn vriendin een weekend of lang weekend doorbreng.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Alles klopt hier
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Al meerdere keren hier geweest, tophotel! Heel hondvriendelijk. Prachtig terras met heerlijke loungebanken en geweldig uitzicht op water. A la carte eten, top. Ontbijt top. Tot een volgende keer.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Een leuk hotel met vriendelijk personeel.

Het hotel is prachtig gelegen . Zeer mooie rustige kamer met alle voorzieningen . Zeer uitgebreid ontbijt . De ontbijtzaal geeft een prachtig zicht op het water. De bediening uitzonderlijk vriendelijk. Er was de mogelijkheid om de wagen enkele dagen te laten staan.

zeer ontspannen weekend in een heel goede accomodatie.
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Een thermosstaatkraan in de douche zou toch wel prettiger zijn. Ontbijt is goed maar mag wel iets goedkoper.

de kamer was mooi groot, uitzicht vanaf restaurant super, fietsen mochten binnen staan en de receptionistes waren erg behulpzaam. en we kregen gratis treinkaartjes in het kader van Leeuwarden cultuurstad 2018 !!!! Diner en ontbijt waren zeer goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

ligging, zwembad, openheid, rust, bereidwillige medewerkers,...

het restaurant is aanvaardbaar goed, ondanks de schijnbare variatie en keuze op de kaart is alles vergelijkbaar monotoon

ligging, zwembad, openheid, rust, bereidwillige medewerkers, ontbijt

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Prima verzorging, uitstekende ligging en zonder meer goede prijs/ kwaliteitverhouding.
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Er viel niks echt tegen. Zou al een kritiekpuntje terecht zijn dan is het dat de kamer die ik had gedateerd over kwam. Alles functioneerde, alles was schoon maar het mag wel vervangen worden.

Heel uitgebreid ontbijtbuffet. Correcte bediening die je als het ware onuitgesproken wensen vervult. Natuurlijk is de omgeving prachtig!

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Gastvrij hotel met professionele service. Prima!
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Uitstekend, hartelijk en professioneel personeel. Goed gegeten, snel geholpen en toen ik mailde dat ik mijn oplader was vergeten lag deze 2 dagen later in de bus. Top!!

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Bijzondere locatie waar wij vaker komen.
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Bijzondere locatie waar wij vaker komen. Nu hadden ze achterhaald dat we er op de dag van ons huwelijksjubileum waren. Zeer attent kregen we de felicitaties in chocolade letters in de vorm van een nagerecht! We hebben in binnen- en buitenland veel hotels gehad, voor ons behoort dit in de top!

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Heerlijk hotel op een prachtige lokatie
    • Comfort Kamer met Uitzicht op het Meer

Menu kaart blijft te lang staan als je vaker dit hotel bezoekt

Prettig zwembad voor senioren en gezellige sfeer met vriendelijk en hulpvaardig personeel

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Wie rust en ontspanning zoekt zal hotel Galamadammen en hun personeel fantastisch vinden!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 losse bedden, Balkon en Uitzicht op het Meer

Zoals steeds was de ontvangst hartelijk en kregen we toegang tot onze gevraagde kamer. We hadden kamer 104 met balkon en uitzicht op het water. De kamer was kraaknet en zeer ruim . De badkamer was voorzien van ligbad en afzonderlijke douche. Het ontbijt was heel uitgebreid met verse producten en alle soorten brood en toespijzen , vele fruitsoorten enz... Teveel om op te noemen. Ook was het ontbijt voorzien met een rijkelijk warm buffet : eigerechten , spek, worstjes, gebakken paddestoelen, gebakken tomaten , enz... . s'Avonds werd een diner naar keuze a la carte of menu geserveerd. Het is daar gewoon TOPKLASSE !

Heerlijk vertoeven in dit mooie deel van Friesland.
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Kamers gedateerd. Toegewezen kamer erg smerige vloerbedekking. Klacht werd meteen erkend en andere kamer toegewezen. Ontbijt te duur.

Prachtige ligging. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt.

Het hele verblijf was als een warme deken.

Kan ik niet verzinnen.

Gewoon het hele verblijf was als een warme deken. Wat een lieve mensen allemaal. Heerlijk. Dank u wel voor jullie gastvrijheid. Graag tot donderdag.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Locatie om aan te bevelen en om terugtekomen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 losse bedden, Balkon en Uitzicht op het Meer

Bij de sauna douche een zeepdispenser en standaard 2 handdoeken bij de sauna reservering.

Heerlijk ontbijt veel vers fruit etc. Uitstekend Mooie ruime frisse kamer met balkonterras

• Beoordeeld op: 25 september 2018

heerlijk rustig.
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

prijs van het ontbijt; koude licht in de badkamer

goede bedden; vriendelijk personeel.

Bij aankomst werd bij hoog en bij laag beweerd dat ontbijt NIET betaald was, wat ik ontkende.
    • Comfort Kamer met Uitzicht op het Meer

de douchecabine heeft veel kalkaanslag; dat moet beter.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

was ook een gezellige "tussenstop"

n.v.t.

Mooi aan het water gelegen hotel, uitstekend ontbijt, ruime kamer met uitzicht, vriendelijk personeel

Prachtig verblijf en veel rust om met elkaar te relaxen
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Prachtige locatie. Voldoende faciliteiten een prima ontbijt en ook een goed restaurant. Personeel is erg vriendelijk.

• Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Extra bed besteld op kamer. Dat was er niet bij aankomst

Het was gewoon goed

Hier komen wij zeker terug!
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Ontbijtbuffet klein en te langzaam aangevuld.

Binnenzwembad. Grote, ruime kamer.

Fijne dagen gehad voor herhaling vatbaar

Kleine fietsenstalling

Heerlijk ontbijt , veel keus.

behalve weer was alles FANTASTISCH

het weer

ontbijt prima. Kamers vooral aan waterzijde geweldig

uitstekend verblijf op een doorvaart naar Stavoren
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

prima hotel met uitstekende fasciliteiten

Prachtige locatie

Prachtige locatie

Geen airco in de kamer

Geen airco in de kamer

Geen airco en alleen maar dekbedden.
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Geen airco en alleen maar dekbedden. Veel te warm om te slapen. Geen losse lakens.

fijn hotel, mooie kamer, fijn zwembad, mooie dorpjes nabij.
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

het ontbijt vonden we prijzig, en hebben er daarom geen gebruik van gemaakt.

de kamer was ruim en schoon.

Prima hotel op een mooie plek in Friesland
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte Bedden en Uitzicht op de Omgeving

Diner; eten was goed, maar bediening wat rommelig.

Ligging en ontbijt