Beoordelingen over Hotel Corps de Garde 3-sterren

Oude Boteringestraat 74, 9712 GN Groningen, Nederland

#6 van de 23 hotels in Groningen

Goed voor -rustig- verblijf in centrum van de stad.

Ontbijt was goed (en prijzig), kamer viel wel wat tegen, comfortkamers zijn vast een stuk beter dan de kamers op de 3-e (zolder)verdieping. Klein badkamertje, douchestang was stuk, bedlamp ontbrak bij een van de bedden. Gelukkig maakt plek en personeel veel goed.

Kamer in mooi oud gebouw klopt helemaal, we sliepen onder het schuine dak, en je moest oppassen om je hoofd niet te stoten aan de balken. Ligt prima in het centrum en toch rustig. Heel aardig en correct personeel.

Wel hoop herrie ‘s nachts op straat. En om 6:00 uur ‘s ochtends ging er een groep studenten in het water voor het hotel springen. Maar daar kan het hotel natuurlijk niets aan doen;)

Prima bed, lekkere douche, goede cappuccino bij het ontbijt, mooie lamp op de kamer en leuke trappetjes om bij de kamer te komen

Heerlijk weekend

Niets de juiste verwachtingen waren bij booking gezet

Het personeel was zeer vriendelijk. Vroegen wat onze plannen waren en gaven leuk en goed advies. Het ontbijt was heerlijk waar alles vers en zelfs aantal dingen zelf gemaakt.lokatie in het centrum zeer prettig. Kortom waar voor je geld en heerlijk weekend gehad mede door hotel faciliteiten en personeel.

• Standaard Kamer

Op de kamer misten we een fohn, de bedlampjes lagen los terwijl ze tegen de muur hoorden te zitten. Ook geen waterkoker met koffie en thee. Jammer want dat is vaak wel aanwezig.

Mooi hotel op een mooie locatie.

Uitstekend Ontbijt;

Uitstekend Ontbijt; Prima kamer; Omdat het een karakteristiek pand is, is het wat gehoriger, maar heel charmant; het onderhoud zou (beter) opgepakt moeten worden om bij de tijd te blijven. Geweldig vriendelijk personeel

Feest in het centrum

Kamers zijn wat gedateerd met nogal kleine verstoringen, even een klusjesman erin is geen overbodige luxe

Fantastische gastheer, erg vriendelijk, behulpzaam en flexibel, parkeren dichtbij en een mooie locatie

Midden in het centrum

De matrassen waren erg zacht en de bedden stonden niet heel handig. Je kon vanuit 1 kant het bed eigenlijk niet goed verlaten. Alleen via de achterkant

Midden in het centrum

Fijne plek lieve mensen

We hebben het er prima naar ons zin gehad. Maar de voorziening op de kamer kan dus iets beter. B.v. Een koelkastje, waterkoker, koffiezetapp. Ondanks dit komen we er graag terug.

Prima bedden. Mooie kamer. Maar helaas geen koffie app. of waterkoker op de kamer. Wel een hele mooie wekker, maar daar gebruiken we ons mobieltje voor. Heel lief en vriendelijk personeel. Omdanks dit, toch een prima verblijf.

Ons verblijf voelde als een warme deken

Ehhhhh... niets....alleen dat de vloer kraakt maar dat heb je met een middeleeuws pand. ;-)

Ontzettend vriendelijke bediening, ze hebben echt zin om je verblijf leuker te maken, fijn centraal gelegen, heerlijke bedden in een fantastische ambiance.

Heerlijk hotel op prachtige plek!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We kwamen rond 10 uur voor het ontbijt, helaas was er niet zoveel brood meer. Laatste croissantje hebben we nog snel weten te bemachtigen.

Wat een prachtig hotel! Kamer was geweldig mooi en in een bijzonder gebouw. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Geweldig verblijf in buitengewoon goed hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De vloer van mijn kamer (kamernummer 16) kraakte. Bij elke stap die ik zette. Maar ach, dat had ook wel iets karakteristieks.

De gastvrijheid van het personeel, de uitstraling van het hotel en het verrukkelijke ontbijt. En ik noem ook de hygiëne, de ruime kamer en het comfort van stilte. Allemaal uitmuntend!

Wat een fantastische personeel

Helemaal niets

wat een fantastische lieve mensen werken er bij Corp de garde. bij aankomst werden wij uitstekend verwelkomd ( incl een heerlijk welkomst drankje) door het werkelijk super fijne personeel die op een zeer hoog niveau een prettige en toch ook zeker professionele informele sfeer creëren, waar het dus om draait als je er even lekker tussen uit gaat, wij zijn helaas voor ons maar 1 nachtje geweest maar wat een beleving in een fantastische bruisende stad met heerlijke restaurants en winkels op een steenworp afstand. wij zullen hier zeker met Héél veel plezier terug komen en dan gaan wij zeker weer naar Corp de Gardre, sjapo en alle lof voor het lieve en professionele personeel van dit prachtige hotel. lief personeel bedankt hiervoor en tot gauw ;)

Prima hotel. Vooral locatie is goed. Zal er terug komen.
    • Standaard Kamer

Lekker dicht bij UMCG en nog net in het Centrum; alles loop afstand. Leuk oud pand. Niet zo'n duiventil-hotel. Prima kamer, bed en douche. Ontbijt was prima, wel prijzig.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Prima hotel met fijne werkplek voor overdag "laptopcafe"

Er zitten wel vlekken op de vloerbedekking, kon niet zien of dit slijtage was of het vlekken zijn die verwijderd kunnen worden.

Prima kamer, was voor de 2e keer in Corps de Garde. De bediening is heel vriendelijk. De nachtlampen deden het niet, gevraagd om te repareren. Dit werd meteen gedaan. Goed bed en fijne katoenen perkal lakens. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Het bed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was geen balkon terwijl dit wel aangegeven was. Het was oud de verf liet los. Lichtknop zat los. Doucheknop was kapot. Ruimte was erg gehorig. de wenteltrap zorgde voor geluidsoverlast. Kortom geen aanrader.

Het bed.

Geweldig gastvrij, zeer sfeervol hotel, goede prijs-kwaliteit
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wellicht handig om bij het ontbijt aan te geven wat je allemaal nog erbij kunt vragen.

Supergastvrije ontvangst door Bart en collega's. Ruime kamer. Ruime douche. Goed ontbijt.

Mooi, sfeervol oud pand, vriendelijk personeel en geweldige locatie om de stad te ontdekken.

Iets meer verlichting in de kamer. 1 lamp was stuk.

Het personeel was super vriendelijk en enthousiast. De kamer was ruim, bedden uitstekend. De locatie is top!

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Gastvrij en vriendelijk personeel, prachtige locatie...
    • Standaard Kamer

Ontbijt was wat aan de summiere kant: weinig keus en bij drukte ging het anvullen eigenlijk te langzaam. Bij aankomst bleek het hotel per ongeluk maar één nacht voor ons geboekt te hebben ipv twee. Geen punt, kan gebeuren natuurlijk, en het werd direct opgelost door voor de tweede nacht een andere kamer te regelen. Dit betekende alleen wel nogal een degradatie: van een behaaglijke, goed geïsoleerde kamer met uitzicht over de gracht gingen we naar een steenkoude (en niet warm te krijgen) kamer waarin we elke voetstap op de trappen in de gang hoorden en met uitzicht op een muur twee meter van het raam vandaan. Best begrijpelijk, de kamer moest op het laatste moment geregeld worden, maar een vorm van compensatie was wel gastvrij geweest, vind ik.

Gastvrij en vriendelijk personeel, prachtige locatie middenin het centrum van de stad, lekkere koffie, comfortabele bedden. Een prettig hotel en wat mij betreft al met al zeker een aanrader!

Mooie locatie in een verouderde tegenvallende hotelkamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedden kort en dekbed klein. Geen bad. Geen stroompunt bij bed. Geen nachtlampje. Koud op kamer (ondanks bijgeplaatste elektrische heater). Etc. We hebben bijbetaald voor een luxere kamer. Dit voldeed niet aan verwachtingen. We zijn benieuwd welke basis zaken verder nog (kunnen) ontbreken op een standaard kamer...

Vriendelijkheid personeel.

Het ontbijt was prima, wel prijzig 15.

Standaardkamer met wastafel in de kamer en toilet en douche met een glazen deur en een open bovenkant heel onplezierig. Ook onplezierig, het bed stond met één lange zijde tegen de muur, over elkaar heen klauteren dus. Dat kan toch eigenlijk niet in een hotelkamer. Wij hebben omgeboekt en bijbetaald voor een grotere kamer. Die was prima!

Het ontbijt was prima, wel prijzig 15.- pp. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Perfecte locatie, gastvrij personeel, een aanrader!

De waterdruk in de douche was erg laag, shampoo was bijna niet uit te spoelen. En ook door de kou in de badkamer, was douchen niet echt prettig.

Perfecte locatie, erg vriendelijk en gastvrij personeel, kleine maar comfortabele zolder/balkenkamer.

Geweldige kamer en goed ontbijt in een sfeervol pand.

Het was niet mogelijk om koffie en thee te zetten op de kamer. Het ontbijtbuffet was uitgebreid, maar niet alles was meer aanwezig toen wij aankwamen.

Geweldige kamer met een 2-persoonsbad, ruime inloopdouche en elektrische haard. Erg sfeervol door het hoge plafond met ornament, de grote ramen en het gekozen meubilair.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Geweldig!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

viel niet echt tegen, maar wel op(maar "hoort bij een oud gebouw) de gehorigheid via de bovenverdieping!

De centrale ligging.Mooi ingerichte kamers,Super vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Prima hotel op fijne locatie.

Badkamer erg klein, voegen in de douche met aanslag, zag er niet zo fris uit. Geen extra dekens op de kamer.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime kamer, fijne locatie, parkeergarage zeer dichtbij.

Goed en gastvrij en je loopt zo het centrum in.

De badkamer op onze kamer was wat klein maar de kamer van de kinderen had een grotere badkamer dus is kamerafhankelijk.

De gastvrijheid en het ontbijt waren top.

een fijne rustige plek met een gastheer die plezier heeft in het ontvangen van gasten.

De locatie is uitstekend, zeer vriendelijk personeel en een schone frisse kamer. Het is de tweede keer dat wij in dit hotel verbleven en is een aanrader voor een verblijf in Groningen.

Comfortabele, ruime en sfeervolle kamer en goede uitvalsbasis voor bezoek aan Groningen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Keuze in kussens: voldoende kussens maar allemaal even zacht/hard.

Veel keuze in ontbijtvarianten, waaronder een goed buffet. Lunch en lounge en in de loop van het jaar ook diner.

Prima maar prijs niet waard
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel herrie uit andere kamers boven ons en ook van verkeer buiten. Badkamer had geen goede rekjes voor de handdoeken. De kamer was saai ingericht; het leuke behangetje zie je niet als je op het bed zit. Het was op zich een goede kamer, maar niks bijzonders en daarom niet de prijs waard.

Prima bed en ruime kamer

Leuk hotel op goede locatie met veel plussen maar ook minnen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer kan gezelliger, geen decoratie aan de wand. Vier niet al te comfortabele stoelen voor twee personen vinden wij wat veel. Zet een gezellig zitje neer, bureau heeft niemand nodig denken wij. Geen kast voor 1 nacht niet al te bezwaarlijk maar je moet wel leven uit de koffer. Er is wel een kapstok maar een kast zou fijn zijn. Glazen deur voor het toilet vonden wij niet fijn. Geen gordijn voor het dakraam. Geen plankjes of ruimte waar je de toilettassen op kwijt kon ondank de ruime badkamer. Beetje onhandig ingedeeld vonden wij. Geen beker om je tanden te poetsen. Weinig luxe, kamer was erg standaard maar de prijs vonden wij daardoor te hoog. Ontbijt niet inbegrepen,geen verse maar afbakbroodjes. Geen extra's , een oliebolletje zou toch leuk zijn geweest deze tijd van het jaar?

Zeer gastvrije ontvangst. Tips voor Groningen en tips voor parkeren waren prima. Grote schone kamer. Heerlijk bed. Prima locatie .Vriendelijk personeel. Mooi ontbijt/ loungeruimte.

Heerlijke nacht in een gastvrij hotel op toplokatie

Jammer dat er geen koffie/thee faciliteiten op de kamer aanwezig waren.

De ontvangst en gastvrijheid waren heel fijn aan dit hotel! Lokatie ook top, we gaan zeker nog eens terug.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Geweldig om mooi Grunn te beleven

Heel hartelijke ontvangst en persoonlijke aandacht tijdens verblijf. Heerlijk ontbijt en goede koffie. Kamer was groot en mooi ingericht. We hebben genoten!

Vriendelijk personeel maar prijs kwaliteit verhouding kamer onjuist

Geen 2p bed zoals geboekt. Kamer viel tegen. Geen uitzicht. €100 veel te duur voor dit type kamer vol met balken. Badkamer erg simpel.

Ontvangst personeel met drankje van het huis

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Super!

Het enige wat ik miste was ruimte bij de wastafel, je kan niets kwijt... misschien een tafeltje of kastje onder de wasbak.

Heerlijke koffie! En gezellig restaurant. Wederom weer een top verblijf!

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Vriendelijk, schoon en goede locatie dichtbij het centrum.
    • Standaard Kamer

Matige badkamer: geen mogelijkheid spullen neer te leggen, glazen wand bij douche aan de korte kant, waardoor de badkamer nat wordt. Beetje muffig, maar wel goed schoon.

Authentieke sfeer, met bibliotheek van boeken over lokale geschiedenis, schilderijen met scènes uit de buurt, historische details, lokale alcohol. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijke koffie.

Warme ontvangst n Groningen

Ik ben gewend aan stadsgeluiden, mijn vriendin niet, en die vond de kamer wel gehorig.

Het hotel ligt heerlijk centraal, de hele stad is op lopen afstand. We hadden een dubbele regendouche! Het personeel was allervriendelijkst, we werden verwelkomd met een kopje thee-koffie.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Ontzettend vriendelijke ontvangst.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontzettend vriendelijke ontvangst. Drankje van het huis en goede tips voor tijdens het verblijf. Mooie ruime kamers met oude details, mooi sanitair. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Geweldig verblijf in Groningen

De bovenste verdieping is wat minder geschikt voor mensen met een handicap (trap op lopen) of voor te zware koffers. Ook het licht van buiten is wat beperkt op de bovenste verdieping. Te meer daar er 2 lampjes kapot waren.

Ontspannen sfeer, prettige ontvangst en service. In het hartje van Groningen en vrijwel alles op loopafstand. Dicht bij de universiteit en de markt. Goede restaurants nabij. Ook voor winkeltjes voldoende op loopafstand.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Heerlijk hotel, prima bed, prima badkamer, perfecte ligging in het centrum met parkeerplek vlakbij!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Misschien een iets minder prijzig ontbijt. En de genoemde prijs in het hotel is hoger dan op de site van booking.com terug te vinden was. En wellicht moet het personeel waarschuwen voor mogelijk lawaai aan de straatzijde? Dat is dan voor de zeurpieten hoor. Werkelijk voor ons geen enkel probleem.

Kamer was prachtig en alles keurig schoon. Moderne en ruime badkamer in de historische kamer geplaatst, erg slim en netjes. Heerlijke bedden. Aan de straatzijde wel wat geluid gehad zaterdagnacht, maar dat hoort er ook wel een beetje bij in een grote stad. Voor de prijs echt een prima hotel met lekker vlot personeel. Onze keus viel op het wat kleinere, tevens goedkopere ontbijt, maar dat was voor ons echt meer dan voldoende en daarom dik tevreden.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Geweldige lange ontspannen overnachting

De verlichting in de kamer van de lampen en de nep open haard zijn serieus punten van verbetering.

Het personeel was fantastisch, de kamer idem, in het bijzonder het bad en de grootte van de kamer

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Karakteristiek pand met mooie kamers midden in de stad.

Bed vond ik iets minder. Weet niet precies wat, maar door draaien rimpelden lakens waardoor het rommelig werd. Lag niet lekker. In deze kamer kregen we het raam niet open, waardoor het erg warm was 's nachts.

Mooie kamer. Ruime en luxe badkamer. Personeel was uiterst vrolijk en vriendelijk.

Kamer viel erg tegen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De geboekte comfort kamer voldeed niet aan de verwachtingen o.b.v. foto's op booking.com. Onze kamer was klein, sfeerloos(wit), verouderd en niet superschoon (veel vlekken in vloerbedekking en op behang). Daarnaast veel geluidsoverlast wat inherent is aan een hotel in het centrum.

Locatie en gastvrijheid

top!!

Wij hebben een stedentrip Groningen gedaan met 2 overnachtingen. De kamer was helemaal top zeker met de oude sfeer van het hotel. Het personeel is echt heel vriendelijk, zeer behulpzaam en je voelt je gelijk op je gemak. Bij aankomst gelijk een praatje en uitleg waar je het best heen kan gaan. je loopt zo het centrum in met cafés , restaurants en winkels. Dit hotel is zeker een aanrader!!

Fijn kleinschalig hotel. Op onderdelen voor verbetering vatbaar, maar zeer vriendelijk personeel.

De kamer en het bed zijn voor 2 personen aan de kleine kant. Daarnaast is de schoonmaak en de prijs/kwaliteitsverhouding van het ontbijt voor verbetering vatbaar.

Het personeel was toegankelijk en zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Bijzonder vriendelijke en voorkomende behandeling van het...
    • Standaard Kamer

Geen punt van kritiek, maar verbazingwekkend is dat de deur van de doucheruimte van kamer 3 omgekeerd was gemonteerd: de stang voor de handdoeken zat aan de kamerzijde.

Bijzonder vriendelijke en voorkomende behandeling van het personeel. Uitstekend (kleine) ontbijt. (Waarom zou iemand nog een groot ontbijt willen hebben?)

TOP

Het hotel is op een fantastische locatie, vlakbij een parkeergarage en in het gezellige centrum van Groningen. We hadden een mooie ruime kamer, met volop ruimte, en een keurige badkamer. Het ontbijt was ook erg goed! Super aardig personeel, echt een aanrader!

De kamer was niet super de luxe, maar alles wat je nodig...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het beeld van de tv had iets scherper gemogen, verder was alles prima!

De kamer was niet super de luxe, maar alles wat je nodig hebt is er. Het is schoon en wij hadden een hele mooie badkamer. Je zit een maar een paar honderd meter van de Grote Markt. Maar het leukste aan dit hotel is het personeel. Leuke, vriendelijke mensen, die je met alle liefde tips geven en wat extra moeite voor je willen doen. En het is ook fijn dat je hier kunt kiezen tussen een klein en groot ontbijt. Voor elk wat wils! Wij gaan zeker nog een keer terug!

voor die prijs zijn er veel betere hotels in Groningen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Sterk verouderde kamer, bladderende verf/stuc, geen kast om kleren op te bergen, geen minibar, geen koffie/thee faciliteiten, batterijen in afstandsbediening leeg, heel gehorige kamer

Fijn balkon, gezellige omgeving, keurig ontbijt

Alles was heel fijn en persoonlijk.
    • Standaard Kamer

Alles was heel fijn en persoonlijk. Hulde aan het personeel, de lekkere bedden en persoonlijke aandacht. Ik kom hier met enige regelmaat en vind het altijd weer een feestje!

Super personeel & prachtige locatie!

We hadden graag gezien dat de kamer voorzien was van een koffie/thee faciliteit. Dat maakt de kamer helemaal af!

Prachtige locatie in een schitterend historisch pand! Op loopafstand van alles wat Groningen mooi maakt. Tevens onovertroffen vriendelijk personeel!

Super goed, stijlvol en kleinschalig hotel met persoonlijke staff die hun vak verstaat!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer gastvrije ontvangst, mooie locatie en dichtbij het centrum, goede bereikbaarheid en met parkeergarage op loopafstand. Grote en schone kamers met moderne badkamer en een heerlijk ontbijt. En een zeer bevlogen en enthousiaste staff. Kortom echt een aanrader!

Behoorlijk wat geluidsoverlast van ,ws,studenten op straat.

Goed ontbijt en vriendelijk, behulpzaam personeel. Mooie locatie en mooie kamer. Goede bedden.

Gezellig hotel, kleine kamer en bed

Kleine (zolder) kamer (no 15) met veel schuin dak, niet echt voor lange mensen Erg smal 2 persoonsbed (twijfelaar) Wc en douche met glazen deuren (bovenkant open) op 1,5 meter naast het bed. Je hoort, ziet en ruikt 'alles' van je kamergenoot.

Goede lokatie op enkele minuten lopen van het centrum Hartelijke en persoonlijke ontvangst Veel tips voor bezienswaardigheden en eten Mooie eetruimte voor ontbijt met goede sfeer

Super!

Ontbijt niet zoals weergegeven op de website, iets aan de dure kant voor wat er beschikbaar was.

Mooie kamer, super vriendelijk personeel, top locatie! Lekkere koffie bij t ontbijt, maar het ontbijt was niet zoals weergegeven op de website..

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Prettig, hartelijk ontvangst.
    • Standaard Kamer

Dat u op uw site had aangegeven dat we een groot tweepersoonsbed kregen (waar ik ook op afgegaan was) en we kregen twee eenpersoonsbedden tegen elkaar. Teleurstellend! Dit is ons vaker overkomen via uw site. De vorige keer kregen we een andere kamer, nu hebben we het zo gelaten, maar ik vind dat niet correct.

Het personeel was uiterst vriendelijk

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

beantwoorde geheel aan onze verwachtingen

sanitair- douche beetje `gebruikt`, kan hier en daar wel een likje verf gebruiken

ontvangst bij aankomst (welkomst drankje) zeer vriendelijk en behulpzaam personeel `klein` ontbijt was meer dan genoeg locatie is echt fantastisch, midden in het centrum, dichtbij alles fietsen konden op een binnenplaatsje staan

Aanrader voor wie niet met de auto komt.

Er is geen parkeerplaats, dus de auto moet in de openbare parkeergarage voor 24 euro per dag. Ontbijt is belachelijk duur, maar vanwege de locatie midden in de stad is het eigenlijk toch veel leuker om een tentje aan de Grote Markt op te zoeken.

Het hotel ligt echt om de hoek van de Grote Markt perfecte locatie. Hele aardige ontvangst met welkomstdrankje!

Aangename plek en vriendelijke ontvangst.

De balkenkamer was zeer summier wat de inrichting betreft. Om in bed te geraken, was enige acrobatie vereist. Er was geen meubilair voorzien zoals nachtkastjes, opbergkast en klerenkast (alles moest opgehangen worden op losse kapstokjes aan de muur). De verlichting was ook ontoereikend. Een hoeklavabo in de badkamer had meer comfort geleverd en een douchecel met afgeronde hoek had ook meer ruimte gecreeerd. Het dagelijkse onderhoud van de kamer schoot ook tekort.

De ligging was goed. Het ontbijt was ok maar in verhouding prijzig.

Mooi sfeervol historisch pand.

Mooi sfeervol historisch pand. fijne locatie; rustig en toch overal dichtbij. Hartelijke ontvangst met koffie. Een bar waar je 's avonds nog even een slaapmutsje kunt drinken. Goed bed.

Fijne vriendelijke locatie
    • Standaard Kamer

Het interieur kan wat aandacht gebruiken, zoals nieuwe verf, schimmel op voegen etc.

Zeer vriendelijke medewerkers en meer fasciliteiten dan verwacht. Hele fijne sfeer en entourage.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Perfect voor kort verblijf vlakbij centrum
    • Standaard Kamer

Je hebt keuze uit ontbijt en ontbijtbuffet: Het gewone ontbijt is te weinig, beter het ontbijtbuffet direct te kiezen. Uitzicht van de kamer was op studentenkamers. De badkamer is als een kubus in de bestaande kamer toegevoegd. TV formaat heel klein.

Locatie, zowat direct in het centrum en parkeergarage vlakbij. De prijs is zeer goed en het ontbijtbuffet is ruim voldoende.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Erg vriendelijk personeel.

Ontbijt had bij de prijs inbegrepen moeten zijn. Ik miste een bad.

Erg vriendelijk personeel. Uitstekende locatie in verband met vroeg bezoek aan de rechtbank.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Heel gezellig !!!

Meer afzetruimte in de badkamer zou fijn zijn .

Prima ontbijt , vriendelijk personeel . Goede service , wij konden eerder in de kamer om ons om te kleden voor een bruiloft . We gaan zeker nog een keer terug .

Prima hotel met mooie oude details, alles op loopafstand, goede sfeer, goed bed en parkeren dichtbij

enige gehorigheid - maar dat zal inherent zijn aan het oude pand en is altijd afhankelijk van de andere gasten. prijsverhouding - € 110,- en dan geen ontbijt ... (maar goed, uiteindelijk lekker "uit ontbijten" geweest in zon op terras elders)

personeel - hartelijke sfeer, eerlijk en gezellig, voelde me welkom het oude pand an sich - al leek buitenzijde op eerste gezicht tegen te vallen locatie - lopend alles te bereiken, zo de drukte in maar niet middenin de hecktiek parkeren - op Boterdiep voor maar 12 euro, op loopafstand, top

Heel aangenaam en Hartelijke bediening.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Over het parkeren kan misschien gewaarschuwd worden dat het betaald is. Wij hadden niet goed opgelet en hebben een bon gekregen . Waren met de auto omdat op het spoor zo ongelofelijk veel werd gewerkt dat weekend dat de reis (vanuit Amsterdam )minstens 4 uur ging duren.

Fijn dat je voor ontbijt kon kiezen tussen buffet of klein en dat dat kleine ontbijt best uitgebreid was. We kregen een welkomstdrankje, altijd leuk en goede uitleg over de adressen waar we hen wilden en een kaartje . Alles eigenlijk heel goed te voet te bereiken.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Prima hotel met aardig personeel.

Weinig ruimte om toiletartikelen neer te zetten bij de wastafel in de badkamer.

Super aardig personeel! Toplocatie met parkeergarage op loopafstand. Heerlijk ontbijt.

Viel tegen
    • Standaard Kamer

De kamer was lelijk ingericht met een verre van hippe verzameling verschillende meubelen en een stoffig langharig groen jaren '70 kleed. Geen koelkastje oid. Het was allemaal wat onhandig: wastafel in de kamer, nachtkastjes onbereikbaar achter het hoofdeinde en deur v douchecel liep aan. Airco werkte niet, 27 graden in de kamer. Dit werd gecompenseerd met 1 gratis ontbijt - waarvan ik dacht dat het bij de 122,- euro kamerprijs in zat. Op de luxaflex in de eetzaal ligt dikke laag stof-daar zit men naast te eten. Prijs kwaliteit verhouding ligt behoorlijk scheef bij dit hotel.

Goede kussens, goed ontbijt, maar te duur.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Zo kan het dus ook in Groningen!

Het weer regende op zijn tijd ,maar daar kan het hotel niets aan doen

ontbijt was prima, kamer netjes en schoon. Personeel zeer behulpzaam met uitzoeken eetgelegenheid en wat er te doen was in de stad waar wij intressen in hadden.Dacht echt mee .Had ook echt zin in zijn werk 10. ook mensen bij het ontbijt alles kon

chille hangout voor hipsters en andere reizigers .
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

leuk en zeer vriendelijk personeel , goed advies over eten , uitgaan en de stad . heerlijke lobby annex braderie , leuk om te chillen en een plaatje te draaien echt genoten van Groningen .

• Beoordeeld op: 9 april 2017

en garde !

?

Ik vul dit soort vragen nooit in maar voor dit hotel zal ik een keertje een uitzondering maken. Uitstekende staf en ligging. Goede slaapkamers en een dot van een lounge met kranten, weekbladen en een paar leuke dingen, die U zal ontdekken als U langs gaat. Jaaa.. bolcom.....je moet het zelf ontdekken. Tenslotte : je zit met dit hotel in het hartje van de stad. Voor kroegentijgers is Groningen hét centrum van het universum en dit hotel ligt in het hartje van het web van kroegen. . Johan Bijttebier ( de naam, de stad Antwerpen, geloof me zeer ervaringsdeskundig in dit soort leven.) Gaan !

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Heerlijk genoten in Groningen met m'n partner.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs van het hotel. En het ontbijt was duur ten opzichte wat je kreeg.stuk fruit zou een optie zijn om het compleet te maken.

De kamer was goed,leuk dat je een dakterras had.en vlak bij het centrum

Personeel was zeer vriendelijk.

Mooi maar oud pand, waardoor het wat gehorig was. In onze kamer (20) liep de vloer ook af of was deze erg onregelmatig waardoor je het gevoel had dronken te zijn. Verder wel netjes.

Personeel was zeer vriendelijk. Fijne locatie.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Relaxt!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We vonden de kamer wat te groot waardoor deze een minder intieme sfeer uitstraalde dan we hadden gewild. Onze voorkeur ging uit naar de balkenkamer(s) maar helaas waren deze al vergeven

De ligging van het hotel is prettig en de lounge zag er sfeervol uit (boekenkast, leestafel, zithoekjes), ook al hebben we hier geen gebruik van gemaakt

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

De gastvrijheid, de inrichting van zowel kamer als...

De gastvrijheid, de inrichting van zowel kamer als ontbijtruimte, de keuze voor een klein (=normaal) of een groot (onbeperkt) ontbijt. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Gastvrije locatie in centrum van Groningen

- de grootte van de kamer (die van ons was erg klein) en was een beetje gehorig - het bed zakte nogal door en was vrij smal en maar langs 1 kant toegankelijk - wc en douche echt IN de kamer, vonden wij niet zo prettig - voor de wastafel kon je niet rechtop staan zonder je hoofd te stoten Prijs kwaliteit verhouding vonden we bij deze kamer (de andere hebben we niet gezien) wel wat tegenvallen.

Gastvrij en enthousiast onthaal, aardige en behulpzame manager met veel leuke tips en we kregen een biertje bij ontvangst! Prima locatie, op loopafstand van het centrum en leuke restaurantjes en cafeetjes.

Gezellig weekend gehad in sfeervol hotel, goeie locatie tov het centrum, alleen wat te duur.

De prijs, vond ik aan de hoge kant zonder ontbijt: 1 kant van het bed kon je eigenlijk niet uitstappen zo dicht op de muur stond het, kleine doucheruimte (de badkamer, de douche zelf was wel gewoon ruim), geen waterkoker oid op de kamer, hotel rook een beetje muffig het is natuurlijk een oud pand.

Mooi sfeervol pand, gezellige ontvangst met welkomstdrankje, vriendelijk personeel. Mooie houten balken in de kamer en het hotel wat sfeer geeft. Lekker zacht bed, alles was schoon, groot tv scherm tegenover het bed.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Corps de Garde