Beoordelingen over Bilderberg Garden Hotel 5-sterren

Dijsselhofplantsoen 7, Amsterdam Oud-Zuid, 1077 BJ Amsterdam, Nederland

#176 van de 410 hotels in Amsterdam

Prima appartement
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima hotel met uitstekend personeel op prima lokatie in Amsterdam, vlakbij museumplein en veel goede restaurants. Hotel heeft overigens zelf ook prima restaurant. kamer was uitstekend met aparte douche en WC.

Goede prijs-kwaliteitverhouding
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamers zijn behoorlijk toe aan een update. In ieder geval in de executive rooms.

Prettige, rustige ligging met makkelijke toegang tot de binnenstad.

Gemiddeld verblijf in Amsterdam
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De incheck verliep helaas heel ongemakkelijk. Wij kregen de indruk dat er iemand achter de balie stond die dit nog niet vaak gedaan had. In plaats van ons welkom te heten en mee te nemen door het inchecken was deze persoon vooral heel druk bezig op de computer zonder ons te vertellen wat hij deed. Hierdoor stonden we er verloren bij en kregen we opeens een formulier onder onze neus geduwd en moesten we een borg van 50 euro per nacht betalen. Toen ik aangaf dat ik mijn verblijf al met creditcard betaald had en hij dus die kaart als borg kon gebruiken gaf hij aan dat dit niet mogelijk was. Wij moesten pinnen en kregen het geld dan bij uitchecken cash terug. Bij het uitchecken bleek dat wij de borg wel hadden kunnen garantstellen met de creditcard. Erg vervelend omdat we nu dus een enorme lading cash in de portemonnee hadden, de medewerker niet op de hoogte is van de werkwijze en ons verblijf vervelend begon. Wij hebben dit aangekaart en men bood excuses aan. Over de borg: is natuurlijk een onzinnige werkwijze. Je staat garant met een borg zodat je er niet vandoor gaat met de hele minibar inhoud of de kamer vernielt. Echter bij het uitchecken is er niemand die dat gaat checken. Moet het een psychologische drempel opleveren misschien? In ieder geval ongehoord en klantonvriendelijk bij een toch al prijzig hotel.

De kamer was ruim en schoon. Complimenten voor de housekeeping. Het bed was groot! Erg fijn voor lange mensen.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

prima verblijf, mooie locatie
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

airco in kamer viel erg tegen, ontzettend heet. Douche viel temperatuur niet te regelen.

service vanuit personeel, nadat een aantal klachten gemeld diende te worden

Goede service!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ouderwetse en wat verouderde badkamer (gelig marmer). Minibar niet koud maar eerder warm.

Ik had een nacht geboekt speciaal voor de airco, aangezien het te warm was in mijn eigen appartement (37 graden in Amsterdam die dag). Toen de airco op de kamer niet goed bleek te werken, kwam de vriendelijke jongen van de receptie mij twee coolers brengen. Na een uur klopte hij heel attent aan om te vragen of de temperatuur nu beter was. Toen ik aangaf dat het niet geholpen had, kreeg ik een andere kamer, een upgrade naar een executive room waar de airco perfect werkte. Zeer goede service!

Uitstekende ligging.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer vriendelijk personeel zowel bij in- als uitchecken. Wij kregen gratis upgrade naar executive room. Mooie ruime kamer met prima airco. WiFi uitstekend. Heerlijk bed. Badkamer met aparte douche cabine en bad. Je kunt hier ook goed parkeren zowel gewoon op straat als met valet parking. Ligging t.o.v. Museumplein gunstig op loopafstand. Met Uber naar centrum voor minder dan 10 €.

Goed gelegen hotel buiten het drukke centrum.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was proper, maar aan vernieuwing toe. De airco is luidruchtig, maar kan je uitschakelen.

Parkeermogelijkheid aan het hotel mits betaling, Mooie Buurt, goed ontbijt. Vriendelijke service in hotel, tramkaartjes te Koop in hotel Om je door Amsterdam te verplaatsen en de verschillende musea te bezoeken.

aanrader voor Amsterdam liefhebbers.

niets, alles in orde

we hebben genoten van de prachtige kamer met panoramisch uitzicht. In de lounge met bar een prettige ontvangst, heerlijke drankjes zijn hier te genieten tot laat in de avond. Het concertgebouw is dichtbij dus vormt een goede combi met dit hotel.

Comfortabele tweedaagse
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een douche-in-bad valt wat tegen. De gehele badkamer kan eigenlijk een opfrisbeurt gebruiken. Vasttapijt in de kamer was niet 100% netjes. Verwarming/airco moeilijk goed te regelen. We misten ook legplanken in de kleerkasten. En 50€/nacht voor onze dwergteckel vinden wij er wel over.

De ligging van het hotel is uitstekend: rustig en in een mooie buurt. Parkeermogelijkheid vlakbij (hoewel prijzig). Het ontbijt is goed. De bedden zijn zeer comfortabel en de kamer is vrij ruim. Mooie bar ook.

Heel aangenaam hotel voor drie overnachtingen in de onmiddellijke omgeving Museumplein.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Misschien inloop douche i.p.v. bad. Frigo op kamer was niet in werking.

Prima verzorgd ontbijt. Ligging op wandelafstand Museumplein en centrum. Kraaknette kamer met prima ruim bed. Private parkeerplaats bij hotel.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen mogelijkheid om eerder dan 15.00u naar de kamer te kunnen. Er (was helaas een internetstoring, waar jullie overigens niks aan kunnen doen) waardoor ook niet was doorgekomen dat de kamer schoon was. Dit is wel netjes opgelost dor het personeel die zelf naar de kamer toe is gelopen om dit te controleren!

Mooi hotel. De kamer was goed en schoon. Heerlijk ontbeten. Personeel erg vriendelijk. Ik verbleef daar samen met mijn moeder voor een concert in Paradiso. Op de dag van concert ben ik buiten gevallen en heb ik mijn enkel zwaar gekneusd. Toen ik later in de avond terugkwam in het hotel kon ik amper lopen. Het personeel leefde erg mee en is azijn gaan halen om mijn voet mee te koelen. De volgende dag voor wij vertrokken kreeg ik nog een doos Amsterdamse koekjes mee! Een lieve verrassing en deze waren zeer smakelijk :)

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Zeer ok.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel aan de balie erg traag en niet echt toeschietelijk.

Luxe kamer met inclusief verbruik bar. Jacuzzi op de kamer. Badjas met slippers. Prompte herstelling toen elektriciteit s avonds laat uitviel.

Een vertrouwd, comfortabel en rustig verblijf met een prima keuken!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zie hierboven waarin mijn volledig commentaar,positief en negatief, is samengevat

Ik kom al jaren in dit hotel. Voldoende bewijs dat ik een tevreden gast ben. Komt door de plezierige atmosfeer, prettige service ,prima keuken ,prettige ligging. Punten die minder zijn geworden: de lounge is minder dan voor de upgrading.vooral te donker geworden. De ov verbinding is stuk minder,wegvallen 16 en halte 5. De (bad)kamers kunnen langzaam maar zeker wel een opknapbeurt krijgen.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Heel goed verblijf. Zeer vriendelijke personeel. Verdient een beoordeling van boven de 8.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt heeft geen a la Carte menu. Alleen buffet. Restaurant heeft geen uitgebreid menu. Selectie is klein. De verwarming in de kamer werkte niet goed. De douchekop is beetje stuk en de badkamer wordt helemaal nat.

De grootte van de kamer en het personeel.

Genieten in Amsterdam
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooie ruime kamer, sanitair wat verouderd maar ok. Vloerbedekking tapijt. Ontbijt gevarieerd en lekker , ook het restaurant verdient een compliment ( wel duur , maar superverzorgde , fijne keuken ). Auto kan bij het hotel geparkeerd worden mits toeslag. Vriendelijk , behulpzaam personeel.

Leuke kamers, zeer lekker restaurant, rustig gelegen en toch...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Sportfaciliteit is tegenover het hotel en betalend aan 17€ voor een dagpas, wat wel jammer is als je 1 nacht blijft en even een uurtje zou willen gaan sporten.

Leuke kamers, zeer lekker restaurant, rustig gelegen en toch vlakbij centrum

Gewoon een goed hotel .value for money. prettige sfeer in overvol Amsterdam.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleine details: Er was maar 1 badjas en slippers i.p.v. 2! Koffie pads waren gebruikt en teruggezet alsof nieuw. Check.misschien een vorige klant?

Home away from home! Altijd fijn weer in the checken. Goed ontbijt met erg goed brood van Vlaams Broodhuis.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Heel fijn verblijf gehad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer zeker 4 sterren waard, maar geen 5 .

Het ontbijt was voortreffelijk. Diner uitstekend. Zeer vriendelijk personeel . Kamer netjes en goede bedden. Ruim genoeg. Ligging goed.

Een fijn en rustig verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Haltes voor openbaar vervoer zijn niet heel dichtbij. Is met bagage al gauw 10 minuten lopen. Het ontbijt gebruiken wij bijna altijd buiten het hotel. Aanrader: Le pain Quotidien...

Eigenlijk een heel gewone hotelkamer, maar wel lekker ruim en rustig. De kamer voelde heel prettig. De locatie is ook fijn: op loopafstand van concertgebouw en museumplein.

Leuk adres
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Top en zeer leuk hotel met toffe en professionele medewerkers. Het bijhorende restaurant ' De Kersentuin' is op de koop toe een absolute aanrader , waar je een vlotte sfeer top food voor geschoteld krijgt .

Ideaal hotel aan rand van het centrum
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer verouderd. Ontbijt prijzig ( 23,5 euro pp )

Mooie ruime kamer , goed slaapcomfort. Lekker uitgebreid ontbijt. Eten in restaurant De Kersentuin overtrof onze verwachtingen. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Op wandelafstand van het centrum en vlakbij het Vondelpark

Ruime, schone kamer tegen een redelijke prijs voor Amsterdamse begrippen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Inchecken en uitchecken duurde erg lang, de medewerkers verrichtten allerlei onduidelijke handelingen achter een beeldscherm en dat duurde ook nog eens bijzonder lang, met telkens een lange wachtrij als gevolg. Hoe ingewikkeld kan het zijn?

Goede, schone en ruime kamer!

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Home away from home
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij komen regelmatig.Vanwege de rustige ligging, de prettige ontvangst en het goede ontbijt en de comfortabele kamer en exellente bedden. Home away from home!

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

helemaal goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Afstand naar het centrum zou loop afstand zijn maar dat was het zeker niet. Dit was juist voor mij de reden om dit hotel te boeken. We hebben 2 wijntjes en 1 bier gedronken en was 30 euro.. dat is echt belachelijk duur.

alles was prima

fijn aangenaam verblijf in dit hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

vriendelijk personeel, onthaal restaurant, bellboy, we zijn hier nu voor de 7e keer !! mooie kamer , uitgebereid ontbijt! gelegen in rustige oud zuid!telkens een oase van rust in deze omgeving! het hote lis altijd goed volgeboekt .

Prima plek zelfs voor Hagenaar voor weekeindje 020.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De overal hoorbare loungemuziek/muzak kan weg.

Goede ligging op loopafstand van Museumplein, veel parkeerplaatsen, die overigens wel erg smal zijn. Rustige plek in drukke stad. Prima ontbijt. Goed restaurant. Zeer efficiente kamer met haken voor jas voor gang.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Prima plek, leuke restaurantjes in de buurt. Ook om te ontbijten!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douchen in bad is uit de tijd. Het is gevaarlijk, vooral als je een beperking hebt (zoals ik) aan de schouder, waardoor je je niet goed kan vastpakken als je het bad in en uit moet klimmen. Te glad ook in bad en geen stabiliteit. Koffie/thee niet bijgevuld, dus dag twee geen koffie...

Ligging is goed, ziet er prima uit, goed voor een weekendje weg.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

De ruime kamer en de gastvriendelijkheid van het personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Om 3 uur was de gereserveerde kamer nog niet gereed waardoor ik genoodzaakt was mij om te kleden op het toilet

De ruime kamer en de gastvriendelijkheid van het personeel

Goed hotel, makkelijk parkeren, aardig personeel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lampje naast het bed kapot. Maar een grote handdoek ipv twee. Kleine totaal onbelangrijke dingen. Maar net jammer.

Goed hotel, makkelijk parkeren, aardig personeel!

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

De buiten van het hotel zag er goed uit & het entrée.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat minder leuk was aan hotel was het tapijt in de kamer, het is ook wat oud. Best wel veel stof overal omdat er tapijt ligt. De badkamer was prima alleen je moet dan douchen in het bad. Het is geen 5 sterren hotel, de kwaliteit is niet top, maar voor €360 euro voor 3 nachtjes moet je er niet meer van verwachten.

De buiten van het hotel zag er goed uit & het entrée. Het personeel was heel vriendelijk.

Erg fijn! Voor herhaling vatbaar!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het enige wat jammer was , waren de kussens Die zijn veel te hoog en te dik Onmogelijknom daar goed op te slapen met je nek zo hoog

Het is hotel is erg warm van sfeer en heeft fijne kamers met ruime bedden Ook de ontbijtruite is erg gezellig Makkelijk parkeren in de omgeving

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

gordijn in de hoek van de kamer hing los van de rail, slordig... midden in de nacht een grote bons, waardoor ik wakker schrok. Ook hoorde ik stemmen om 4.30 uur.

heerlijk bed

Waterkoker ontbrak eerst, later gebracht.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Waterkoker ontbrak eerst, later gebracht. Maar slechtste kwaliteit, superlangzaam, zelfs aan/uit knop ontbrak. Prutsapparaat. Bilderberg onwaardig.....

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Het was een prima verzorgd verblijf met een heerlijke lunch in het restaurant.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In het hotel was de douche in het bad. Mijn voorkeur gaat uit naar een aparte douche.

De service van de medewerkers bij de receptie en in het restaurant was zeer goed. En daarnaast heb ik genoten van een uitgebreide en heerlijke lunch in het restaurant.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Correcte mensen met kennis van zaken
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Restaurant was dicht zonder duidelijke vermelding op website / booking.com. Bedden waren doorgelegen en badkamer mag voor een 5-sterren hotel zeker eens worden aangepakt.

Correcte mensen met kennis van zaken

kamer was goed badkamer jacuzzi was aan vervanging toe .
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamer was goed badkamer jacuzzi was aan vervanging toe . Ontbijt was goed maar niet voor *****Restaurant was gesloten en dinner in bar was duur en niet gezellig prijs kwaliteit een tegenvaller

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In kamer kleine onvolkomenheden zoals weegschaal werkt niet, stof, beperkt te eten in minibar, in badkamer losse onderdelen

Vriendelijke en professionele benadering

Niet 5 sterren waardig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Helaas het gehele verblijf. - Bediening is niet goed opgeleid en let niet op de klanten. - De kamer is verouderd en klaarblijkelijk nooit getest door het eigen personeel of management... Zo zit bijvoorbeeld de douche boven de verkeerde kant van het bad waardoor men in de ronding van het bad staat ipv het platte deel. - De TV afstandbediening was onvindbaar. - De bezetting aan de balie is te laag waardoor zowel het in checken als het uit checken, meer dan 20 minuten duurt. Bovendien bleken de computer systemen tijdens de check-out falende, waardoor de check-out nog verder vertraagd werd. - Het restaurant bleek gesloten zonder heldere vermelding naar de klanten. - De Wifi snelheid was bedroevend. - Er zat bloed aan de schone beddenlakens - De kamer had twee lossen bedden ipv het verzochte enkele tweepersoonsbed. Echter werd dit punt later verholpen door middel van een zogenaamd topper matras. Helaas is dit niet mijn eerste negatieve ervaring met de Bilderberg hotel keten en vrees dat de genoemde gebreken en te korten in kwaliteit hun oorsprong vinden op de management laag.

Vrijwel geen

Net (g)een voldoende!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een Gedateerde kleine badkamer met zichtbare roodschimmelplekken en kapotte douchestang. Douchen in een smal ligbad met een klein scherm wordt tegenwoordig niet positief gewaardeed. Voor ouderen zeker een ‘No Go’! De linker schuifdeur van de kleding kast hing uit de rails en functinoneerde niet. Bij uitcheck dit alles gemeld en fotomateriaal getoond. Verder dan een ‘sorry’ kwam de aardige maar schuchtere front-desk juffrouw niet. Bilderberg laat hier steken vallen.

De ligging in het elegante Oud Zuid.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Heerlijke luxe om te kunnen ontspannen middenin de binnenstad van Amsterdam
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een prachtig luxueus hotel gelegen op loopafstand van het Museumplein. Gezellige lounge om wat te drinken en te kunnen lezen. Mooie ruime kamers met koffie- en theefaciliteiten. Uitgebreid luxe ontbijt om de dag heerlijk te beginnen en lekker lang te blijven nazitten met een krant.

Lekker relax weekeinde met partner.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers goed maar anders dan de fotos op booking.com laten zien. Locatie hotel is top. Heerlijk ontbijt. Hotel zelf weinig extra faciliteiten, beschikbaar buiten hotel.

erg prettige accomodatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is jammer dat de kleine placemats niet worden verschoond, vrij onhygiënisch. De zaal heeft slechte akoestiek

Het ontbijt is goed; koffie is matig, tenzij je speciaal bestelt.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Prima hotel buiten de drukte van het Amsterdamse centrum
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was wat beperkt in keuze

Zeer proper en mooi hotel, ruime kamers, gezellig restaurant en prima bar Gelegen in een zeer rustige omgeving, voldoende parkeerplaats ook rondom het hotel op openbare parkeerplaatsen Openbaar vervoer op 5 minuten wandelen

• Beoordeeld op: 30 november 2017

De borg wordt niet direct terug gezet ze laten dat veel te...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De borg wordt niet direct terug gezet ze laten dat veel te lang open staan. Als je alles afgerekend hebt gaat dat met dezelfde knop op het apparaat en wordt het restant niet meer van je tegoed op je creditkaart afgehouden.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

ontbijt super
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

parking reservatie gedaan, geen plaats maar wel aangerekend, badkamer niet echt proper, wasbak liep niet door, rustige kamer gevraagd, was kamer aan de externe airco, buiten zicht van de kamer was een muur,

ontbijt super

• Beoordeeld op: 18 november 2017

UItgebreid & lekker ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

UItgebreid & lekker ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Stukje wandelen tot Amsterdam centrum : maar geen probleem voor wie fit wil blijven :-)

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Aangenaam verblijf, ideaal voor citytrip maar er hangt wel een prijskaartje aan vast
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs voor het ontbijt is tamelijk hoog, ook de prive parking moet betaald worden

Goede service, ruime propere kamer, goede locatie, parkeergelegenheden

Mooi en prettig hotel in een rustige buurt, beetje ver met de tram.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De locatie is toch wel erg ver van het centrum, en dan ook nog eens een flink stuk lopen vanaf de tramhalte. Dat viel tegen. Eind van de dag de bagage nog eens ophalen heeft ons toch weer een uur reistijd gekost. En let op: terwijl we aan het ontbijt zaten werd er bij een voor het hotel geparkeerde taxi de ruit ingeslagen en ging de dader er met de gestolen tas van de passagiersstoel als een haas vandoor op zijn vooraf klaargezette fiets! Fluitje van een cent. Hij stond waarschijnlijk al een tijdje op de loer.

Het personeel is zeer vriendelijk. Barman gezellige kerel en in voor een praatje. ("hier heb je een paraplu want het regent"). Kamers ruim en goed ingericht, heerlijk rustig. (bed opgemaakt en gordijnen dicht toen we laat in de middag terug kwamen). Ontbijt zeer uitgebreid, vers en lekker maar eerlijk gezegd mag dat ook wel voor 23! euro per persoon.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

voor de 5 e keer!! wederom een fijn aangenaam verblijf!!!

geen

voor de 5 e keer!!!, heerlijk verzorgt ontbijt,vriendelijke bediening ruime verzorgde kamer, heerlijke bedden bildeerberg garden is een leuk hotel in het 'groene' Amsterdam fijne restaurantjes in de buurt, op een half uurtje stappen van de binnenstad!,parkeergelegenheid aan hethotel,

Heerlijk genoten
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt mag iets uitgebreider,bij de kamers even opletten voor hoeveel pers er koffie/thee ligt,plus batterijen in de afstandsbedienig op tijd vervangen.verder uitstekend!

Niet weer in dit hotel voor ons!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontvangst en de kamer. Zeer gedateerd en de badkamer: je moest in het bad klimmen om klem komen te staan met je hoofd tegen het plafond. Bad was verroest waar de vorige aansluiting had gezeten, veel beschadigingen. Vloerbedekking zat vol met vlekken etc etc.

De ligging van het hotel, mooie rustige omgeving en snel in het centrum. Bed was uitstekend!

Geld verspilling. geen of net 3 sterren waard als hotel, zeker geen 4 of 5
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamers niet tijdig klaar. oplossing belachelijk, badkamers in woningbouw style, triest gewoon, faciliteiten slecht tot onvoldoende. Geen wisselgeld aanwezig in het hotel. zelfs met afrekenen van de drankjes een probleem aan de bar. Parkeer service is een verkapt verzinsel. we hebben zelf maar geparkeerd etc, er was niemand te bekennen. Niet en nooit meer voor herhaling vatbaar.

Me auto op de terug reis

Fijn
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het betalen van een borg terwijl de helft van de kosten al van mijn creditcard zijn afgeschreven. Een soort dubbele borg dus. Ook allemaal verwarrend bij de eindafrekening. De borg en de creditcard borg krijg je terug en de rest moet je afrekenen.

Prima verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het niet open kunnen zetten van een raam of deur voor frisse lucht, het geluid van de ventilatie, het koffiezetapparaat wat het bij ons niet deed en de lamp op de badkamer die er in de ochtend mee op hield.

Het attentiekaartje bij terugkomst met het doosje stroopwafels. De televisie zo vlak voor het bed, lekker bed met geweldige strakke hotellakens.

Gezellig mooi netjes hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eén van de bagagedragers zijn naam ken ik niet was een beetje onhandig...niet schuiven met een mooie valies en leer stapelen aub. De andere waren zeer top !

De barman Franky was een zeer dynamisch persoon die veel sfeer brengt en je echt thuis laat voelen.

Rustige mooie kamer,hondvriendelijk
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De oude badkamer vertoonde een paar mankementen.

De ontvangst met de hond was super.In de bar kreeg onze hond een hapje en een drankje.Het personeel was supervriendelijk..De kamer lag aan de straatkant en toch rustig.Geen lawaai.

Fijn hotel op goede locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt nogal prijzig. Wij hebben daarom niet in het hotel ontbeten, in de buurt zijn leuke ontbijt gelegenheden.

Kamer was ruim en schoon. Locatie is super. Op loopafstand van musea, concertgebouw en veel restaurants en bars.

Had van een 5 sterren hotel iets meer verwacht, hotel is erg gedatteerd, maar de ligging was prima.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de kamer kan wel een raam open maar je zit op de begaande grond en er zit alleen een klein kettinkje op om te beveiligen dus die doe je niet open s.nachts. Liever een klapraam voor de frisse lucht. Je moet douchen staand in het bad, erg glad en smal en gevaarlijk bij uitstappen / uitglijden. Had iets meer van de kamer verwacht, erg gedateerd..

Ligging was prima,

novotel-kwaliteit
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

bij aankomst ( 21 U) staan er vier personeelsleden aan de receptie gezellig hun weekend te bespreken en hebben weinig aandacht voor de klanten .Idem voor de kerel aan de bar die het gezelschap vervoegt ipv de bar waar te nemen Bij vertrek ( 9 u ) staat er een persoon aan de receptie die het niet allen kan bolwerken . logica in personeelsbezetting ???

novotel-kwaliteit

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Prima ligging
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De temperatuur regulatie op de kamers blijft een probleem. Airco maakt veel lawaai en elke keer 's nachts wakker door warmte. Raam kan wel open maar dranger stuk. Hier en daar achterstallig onderhoud. Kapot stopcontact, waterkoker met defect aan en uit knop. Bad met hoge instap zonder aparte douche ook niet optimaal. Voor deze prijs (220 €) per nacht moet dit soort zaken wel op orde zijn.

Hotel met gunstige ligging ten opzichte van centrum en RAI. Prima restaurant. Vriendelijk en attent personeel. Parkeren voor de deur nooit probleem, hetzij valet hetzij met Parkmobile.

3 daags bezoek aan Amsterdam
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik ben een lichte slaper dus werd 's ochtends vroeg al wakker door de deuren die dicht vielen in de gang, mijn partner had hier geen last van.

Het is een super rustig hotel net buiten het centrum van Amsterdam. Het hotel is dicht bij een tram halte gelegen die je in 20min. naar het centrum brengt. Het restaurant wat aan het hotel is geleden is een echte aanrader, zeer lekker en prijs kwaliteit. Ook de wijnkaart is zeer uitgebreid.

heerlijke hemelvaart-tweedaagse gehad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

locatie, parkeergelegenheid, vriendelijkheid . upgrade naar superior room. Het diner in restaurant "de kersentuin" was subliem. 10 op 10 voor alles

• Beoordeeld op: 21 april 2017

goede locatie, vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was zeer gedateerd. Meer dan drie sterren vond ik de kamer zeker niet waard. In de badkamer ontbrak een bidet en een douchecabine. Voor mensen die slecht ter been zijn is het bijna onmogelijk om in de badkuip te klimmen voor een douche.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De locatie was zeer goed. Met de tram vlakbij het hotel zat je snel in het centrum.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Goed hotel op een fijne locatie!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Heerlijk ontbijt en overvloedig. Wel wat prijzig. Fijne kamer met een prettig balkon! Goed bed. Niet ver lopen naar tram lijn 5 die je naar hartje Amsterdam brengt.

• Beoordeeld op: 2 april 2017

Prima hotel op mooie lokatie
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Temperatuur regulatie blijft probleem in dit hotel. Het is of te warm of te koud en de airco's maken nogal wat herrie. Badkamer met douche in bad is een hoop gedoe. Waarom niet gewoon een douche cabine?

In dit hotel verblijf ik regelmatig vanwege de ligging (dichtbij Centrum en Rai) en vanwege gemak van parkeren ('s nachts gratis). Personeel is vriendelijke en bovendien prima restaurant in het hotel (overigens niet echt goedkoop). Ontbijt is prima, maar tevens prima ontbijtgelegenheid om de hoek (bakker en Starbucks) die veel goedkoper is. Kamers zijn prima.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

heerlijk ontspannen verblijf in een rustige omgeving op wandelafstand van het gezellige Amsterdam

geen minpunten

Wij hier voor de 4e keer!!mooi hotel in het groene Amsterdam-zuid, mooie kamer met alle faciliteiten zijn aanwezig, heerlijk ontbijt, hotel met parkeergelegenheid , tevens heel vriendelijk en behulpzaam personeel!zeer netjes en proper!!! fam Willems Bruggen

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Erg koud
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers zagen er slordig uit roestvlekken lelijke spiegel in badkamer erg donker en veel te koud schoonmaakster heeft bovendien zonnebril gestolen.

Parkeren was oke

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Na ruim een jaar is het hotel er nog altijd niet in geslaagd om de klimaatinstallatie onder controle te krijgen. Het wordt 's nachts niet koeler dan 21,5 graden (in de winter!!) en dat is echt puffen en zweten. Met als gevolg: geen oog dichtgedaan. Klagen helpt niet, er gebeurt niets. Andere kamer helpt ook niet, bij ons vorige verblijf zijn we 2 keer van kamer gewisseld, helpt niets. Overal hetzelfde. We dachten toch echt dat een 5-sterrenhotel dit probleem na een dik jaar had opgelost, maar helaas. Het interesseert het management blijkbaar geen bal. Zonder tegenbericht dat het probleem nu echt is verholpen, was dit voor ons de laatste keer.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Oudbollog hotel wat echt aan vernieuwing toe is
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is erg oudbollig. Het is nu wel eea aan het renoveren maar dat is ook echt nodig. Vloerbedekking op de kamer was oud en vies. Stof op bedrand, muffige kamer, bed doorgezakt.. Jammer want de naam doet anders vermoeden. In de gang werd verbouwd, daarom kregen we wel netjes een ontbijt aangeboden.

De locatie, gezien onze afspraak in de buurt

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Geen kwaliteit voor deze prijs
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden 2 kamers geboekt. De kamers zijn aan vernieuwing toe terwijl de rest van het hotel modern is. De airconditioning die tevens dienst doet als heating maakt een enorm lawaai. Slapen met de airconditioning aan is onmogelijk. Kamers zijn ofwel te warm ofwel te koud. Badkamer is verouderd, oude marmer, badkamerrek hangt niet meer vast, vuile deur. De sproeikoppen van het bubbelbad komen los en er zit vuil onder.

De ligging van het hotel, op wandelafstand van het museumkwartier. De lobby en het terras buiten (ook voor in de winter) zijn heel trendy ingericht. Personeel is bij het uitchecken heel vriendelijk en attent maar het is duidelijk dat meer gasten klagen over het verouderd verwarmingssysteem.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Lekker samen een weekend weg.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het hotel wordt gerenoveerd, deze kamer was aan renovatie toe... het bed was niet echt best meer, de badkamer schoon maar wel zichtbaar 'gebruikt'

vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Personeel heel erg vriendelijk.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Sluitingstijd bar vonden wij vroeg op de zaterdagavond.

Personeel heel erg vriendelijk. We kregen een hele leuke verrassing onze kamer was geupgreat Heerlijk gegeten. Genoten.

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Slecht prijs- kwaliteit
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel niet aardig/ behulpzaam en ontbijt zeer beperkt. Verder weinig sport/ activiteit faciliteiten. De kamers slecht bedden, klimaat regeling, lawaaiig airconditioning en zeer matig

Lokatie is perfect echter slecht open bare vervoer/ verbinding

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

F&B was uitstekend.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was zeer koud bij aankomst (+12) en moeizaam op temperatuur te houden met ze luidruchtige airco. Diverse lekkage plekken in plafond en bad dat defect was.

F&B was uitstekend. Service in bar is professioneel en persoonlijk.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Enigszins teleurgesteld
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel was niet bijzonder vriendelijk. Meneer van de valetparking was bij vertrek ronduit chagrijnig

De ruime kamer, rustige maar toch centrale ligging en free minibar en wifi

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Bilderberg Garden Hotel