Beoordelingen over Hotel Garni Villa Arrisja 3-sterren

Meijerinkstraat 1, 7211 AC Eefde, Nederland

#1 van de 2 hotels in Eefde

Heerlijk rustig verblijf gehad, een heerlijk ontbijt, mooie omgeving!

Zeer vriendelijk ontvangst. Prachtige accommodatie die je niet verwacht omdat de mooie villa iets verscholen ligt. De mooie stad Zutphen ligt dicht in de buurt, maar ook andere plaatsen zijn goed bereikbaar.

Nette kamer mooie badkamer, water wijn en pinda's en...

Frequent treingeluid. Maar gelukkig geen spelers op het voetbalveld erachter

Nette kamer mooie badkamer, water wijn en pinda's en snoepjes. Groot zacht bed. Aardig ontvangst. Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Wat ik beleefde in Eefde

Gastvrouw Anneke ontvangt je alsof je bij familie komt logeren. Alles is stijlvol ingericht en er staan lekkere dingetjes klaar. Ontbijt tiptop en zeer compleet, vers fruit eitje etc. Goede uitvalsbasis voor tochtjes.

Heel mooi hotel, schoon, goede ontvangst en super ontbijt. lekker kleinschalig en mooie omgeving

geen negatieve punten

het is meer een bed and breakfast dan hotel. Heel kleinschalig, wij vinden dat heel prettig. ontbijt was super, heel veel keuze voor zo'n klein hotel. alles was heel goed schoon. prima

een fijn verblijf.

niet tegen maar het is wel gehorig als mensen vroeg op de gang gaan praten,maar er liggen oordopjes in de badlamer.

wij konden s ochtends al inchecken ivm een dagje sauna ,heel fijn. De kamer was prachtig en bedden lagen heerlijk. een flesje wijn en water op het tafeltje. ook kon je zelf onbeperkt koffie en thee pakken. het ontbijt was goed verzorgd. Voor ons een kort bezoekje maar genoten.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Net hotel voor kort verblijf.

Ligging in een woonwijk naast een hockeyveld, verder in directe omgeving niets te doen (maar was voor ons ook niet nodig 😉)

Vriendelijke en persoonlijke mensen en nette jammer met goed uitgebreid ontbijt voor een kleinschalig hotel.

Gastvrij, prettig verblijf; zeker aan te bevelen.

De verlichting, boven beide spiegels, in de kamer en in de badkamer, zou beter kunnen.

De accomodatie was veel luxer dan wij hadden verwacht. Zo'n luxe en schone accomodatie hadden wij voor die prijs niet verwacht . De locatie is heel rustig en landelijk; de bedden prima en het ontbijt boven verwachting!

grandioos, voor herhaling vatbaar!!

De kamers zijn super mooi en schoon. Het ontbijt is compleet, lekker en heel goed verzorgd. Van vers fruit en yoghurt tot verschillende soorten brood van de bakker. En lekker koffie en thee!!!

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

het was voor herhaling vatbaar; een fijn adres

De ligging naast het voetbalveld kan denk ik in het weekend niet fijn zijn. Wij waren er op maandag, dat was heerlijk rustig

heerlijk ontbijt, super gastvrouw, prachtige kamer.

Prima, aanbeveling!

Er liggen een aantal voetbalvelden omheen. Maar daar hebben wij geen geluidsoverlast van ondervonden op zaterdagochtend.

Heel netjes, comfortabel en goed verzorgd. De eigenares is heel vriendelijk en heeft ons goed verzorgd.

Goed verzorgd hotel. Ideaal voor een korte vakantieverblijf.

De kamers zijn wat gehorig. De geluidsisolatie van de kamerwanden kan beter zijn.

Perfecte bedden in een schone en goed ingerichte hotelkamer. Zeer plezierige ontvangst en goed verzorgd ontbijt.

Goed schoon hotel vlakbij Zutphen. Met uitstekend ontbijt. Mooie omgeving. Prima om te wandelen.

De kamer was ruim. Een mooie badkamer. Goed bed. Lekker warm en een zeer uitgebreid ontbijt met veel broodsoorten, beleg, fruit en goede verse koffie.

Het was een prima B&B, vlakbij Zutphen en Deventer; een adres om terug te komen.

Het ontbijt was heerlijk. Er lag kaas, vleeswaren ,vers fruit, yoghurt, muesli , vers brood, diverse soorten en ook nog lekkernijen van de streek. Het bed sliep uitstekend. het was erg schoon. Een comfortabele, ruime badkamer. De gastvrouw was erg hartelijk en vriendelijk.

Zeer aangenaam.

De kamerdeuren slaan zeer langzaam, doch met een harde klap dicht. We konden de schakelaar van de lamp boven de badkamerspiegel niet vinden of was de lamp stuk? Een ventilatieraampje in de badkamer en een handdoekje voor op de grond zou de badkamer helemaal af maken.

Het ontbijt was heerlijk, super lekker brood en zelfs een oliebolletje op oudjaarsdag. De gastvrouw maakt een opgeruimde en zeer vriendelijke indruk en stelt je op je gemak. Het hotel oogt zeer nieuw en luxe.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Jammer.

Het was erg warm op de kamer, en het is er vreselijk gehorig. Alle gasten die thuiskomen hoor je, de toilet van de buren hoor je. EN in de morgen word je wakker door het lawaai van de regendouche van beiede buren. de ontbijtruimte is erg klein.

Prima kamer!

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Prima accommodatie dichtbij Zutphen

Jammer dat de eigenaresse helemaal niet vroeg of we een fijn verblijf hebben gehad. Dit lijkt mij een standaard vraag bij het uitchecken van de gasten. Totaal geen interesse in ons of onze plannen voor dat weekend.

Kamer was van alle gemakken voorzien en schoon. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

zeker voor herhaling vatbaar.

Ontvangst vriendelijk en goede aanwijzingen over gebruik van "ontbijtkamer" waar koffie/thee/koelkast met bier, wijn, frisdrank klaar staan voor gebruik. Volledig ingerichte badkamer (zelfs showercap). Rustig gelegen.

Fantastisch hotel!

Een klein hotel met een kleine, intieme ontbijtkamer. Bij aankomst stelde de eigenaresse zich met een handdruk voor. Dit alles gaf het verblijf een persoonlijk tintje. We voelden ons welkom. Smaakvol ingericht, doet luxueus en weldadig aan. De bedden waren uitstekend en het ontbijt ook.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Heerlijk hotel voor romantische overnachting.

Vriendelijke ontvangst. In mooie stijl ingerichte, ruime kamer. Heerlijke boxspring-bedden. Nette moderne badkamer. Lekker ontbijt met lokale producten.

Zutphen-Eefde

Ietwat krappe badkamer maar wel goed schoon.

Mooie grote kamer met zeer goede bedden en leuk zitje met klaarstaan de flesje wijn, water en amandelnootjes. Prima ontbijtbuffet verzorgd door een zeer attente Anja.

Schoon, comfort én goede sfeer in 1 hotel! Top!

Ontbijt is simpel.

Niet heel groot, maar een fijne huiselijke en toch ook luxe sfeer. Heerlijke bedden, mooie badkamer, goede douche en zeer schoon. De eigenaresse is bijzonder vriendelijk!

Comfortabel!

Niets viel mij tegen. Werkelijk nog nooit zo'n mooie accommodatie gezien!

Alles was tot in de puntjes geregeld. Het ontbrak ons werkelijk aan niets!. Goed ontbijt met producten van de lokale leverancier. Mooie hotelkamer. Geweldige badkamer! Een hele vriendelijke gastvrouw. Mooie accommodatie in een rustige omgeving. Kortom: grandioos!

Ik heb een ontzettende hekel aan het beoordelen van de...

Ik heb een ontzettende hekel aan het beoordelen van de accommodatie waar ik verblijf. Wilt u mij van de lijst schrappen.

goede prijs kwaliteit verhouding

verlichting in badkamer is te weinig. Extra kosten voor gebruik visa kaart wat niet vermeld is op de site van bookings. Toeristenbelasting is hoger dan vermeld. Eigenaar wil eigenlijk liever allen maar pinnen. En heeft liever dat je rechtstreeks boekt.

Mooie schone kamer, heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Uitvalsbasis voor een fietsvakantie in de Achterhoek

Ontbijtruimte een beetje benepen

Perfecte en goed onderhouden inrichting. Aangename ontvangst. Met de fiets - 2 km - naar Zutphen. Uitgebreide en speciale broodkeuze bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Mooie luxe hotelkamer in kleinschalig verblijf.

De gehorigheid. Onze kamer was naast de ontbijt kamer en dit was erg gehorig. Ook de geluiden uit de tuin in de ochtend maakte dat de dag vroeg begon.

De kamer was luxe met een heerlijk bed. De badkamer was eveneens luxe.

Super verzorgde accommodatie

Geen enkel verbeterpunt

Zeer nette kamer, beetje klein maar dat was omdat we een extra vroege check in hadden gevraagd, met een heerlijk bed. Erf is zeer goed bijgehouden. Vriendelijke gastvrouw en een goed verzorgd ontbijt met verse jus de orange.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Fijn klein hotel!

Het staat heel mooi en verzorgd, een roos op bed, maar blijkt niet echt te zijn. Voor mij had dat niet gehoeven. Of een echte bloem, dat is wel bijzonder

Kleinschalig, heel persoonlijk hotel. Zeer vriendelijk ontvangst. Onze kamer was niet erg groot, maar erg comfortabel met een goed bed. Fijne badkamer met goede (regen) douche. Ontbijt in kleine ruimte met mini tafeltjes, maar met voldoende keus en heerlijk brood. Erg mooie radiatoren trouwens! Alles zag er verder schoon en netjes uit, aanrader!

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Wauw!

Iets meer licht in de badkamer.

Ontbijt was goed.Kamer decadent met oog voor detail qua inrichting.Luxe lederen fateuil en een dik velours twee persoons bank. Tafeltje met twee glazen, flesje wijn en nootjes.Ook wat snoepjes. Geen kast voor kleding maar een kapstok met voldoende kledinghangers. Badkamer heel mooi en chique flesjes met shampoo en douchgel Grote regendouche en handdouche,apart te schakelen met een thermokraan. Vriendelijk ontvangst.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

De kamer was erg netjes en schoon

De gastvrouw was erg warrig, niet echt vriendelijk en maakte verkeerde rekeningen en dacht dat we de sleutels niet hadden ingeleverd en loopt met nat lang haar bij het ontbijt, is erg onsmakelijk. Het ontbijt was goed, maar summier

De kamer was erg netjes en schoon

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Super verblijf in schitterende ambiance

Geen enkele verbetersuggestie. T was echt heel goed

Heel vriendelijke ontvangst door Arrisja. Een heel mooie kamer die zeer smaakvol is ingericht en qua onderhoud een dikke 10 krijgt. Super badkamer. Compact maar heerlijk. Ontbijt was liefdevol gepresenteerd met verse jus. Midden in de natuur en op steenworp afstand van het mooie Zutphen.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Ontbijt was gevarieerd, veel lekkernijen, jammer dat mijn eitje niet hard gekookt was. De gastvrouw bood aan om een eitje voor mij te koken van goede dikte.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Heel verzorgde slaap- en badkamer.

Jammer dat de gastvrouw niet aanwezig was toen we aankwamen.

Heel verzorgde slaap- en badkamer. De borrelnootjes en het klein flesje wijn waren een leuke attentie. De hint om te gaan eten bij Loutje was top.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

lekker luxe

Zeer vriendelijke ontvangst. Lekker grote kamer met 2 aparte bedden. Mooie badkamer met alle faciliteiten. Erg stil 's-nachts, lekker kunnen slapen. Ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

De hartelijkheid van de gastvrouw.

N.v.t

De hartelijkheid van de gastvrouw. Het hotel is zeer smaakvol ingericht en alles is van goede kwaliteit , dat merk je zeker terug in o.a het slaapcomfort.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Redelijk

Dekens te kort en te smal, bedden te kort en te smal. Met 1,75 lang blote voeten als deken over schouder getrokken wordt, dekens smaller dan 1,40m. Het beddengoed is anti-lek , zweten als een gek door al dat plastic.. Het wordt gepresenteerd als hotel, maar voelt als b&b. Geen gezellige lounge/zitruimte. Geen leeslamp beschikbaar bij de fauteuils.

Verrukkelijke stort/regendouche. Schoon sanitair. Hartelijke ontvangst. Lekkere stoelen op de kamer.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

We voelden ons heel vlug thuis. We kregen een vriendelijke en persoonlijke ontvangst.

1 klein minpuntje: een kast voor de kledij zou handig zijn.

Super verblijf!!Heel gastvrije mensen. Lekker ontbijt. Mooie verzorgde kamers. Echt een thuisgevoel

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Hotel garni i.p.v. een B&B !

Met smaak gestylde kamers op bovenverdieping van villa. Niet te groot, maar alles was aanwezig voor een comfortabel verblijf. Uitgebreid ontbijt inclusief!

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

fantastisch verblijf in hotel Garni Villa Arrisja

misschien een vergrootspiegeltje op de badkamer Geen kastruimte

nette goed verzorgde kamer; kamer en badkamer zijn nieuw Zeer vriendelijk ontvangst Prima uitgebreid ontbijt Heel gemoedelijke sfeer

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Prettig

De verlichting in de douche. Door de "discolichtjes" weinig licht. Wel sfeervol.

De kamer was smaakvol ingericht. En erg schoon. Het ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Het was prettig om weer terug te komen.

Een aansluiting (stekker) voor het fannetje zou met het toen warme weer prima zijn geweest.

Een goed ontbijt,prima koffie. Bed was goed. Zeer aparte en smaakvolle inrichting.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Om terug te komen!

een kleinigheidje: Ik miste een kastje voor de kleding. Wel een rekje aanwezig waarop je kleding kon leggen en aan kon hangen.

Zeer attente gastvrouw. Luxe afwerking ruimtes, Heerlijk ontbijt. Dagverse producten. Zeer goed verzorgd. Prima bedden Voor elk wat wils

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Een heel leuk en knus hotel, zeker de moeite waard

Er zaten wat dieren op de kamer omdat de ramen open stonden, wellicht een idee om er in de toekomst raamhorren in te zetten

Het ontbijt was heerlijk, en de gastvrouw was top.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

En dikke dikke TIEN

Wat ons tegen viel was de prijs van de kamer die was naar onze mening veel te goedkoop.

Het was super en erg gastvrij. Mooi gelegen. Prachtige kamer en ERG SCHOON. Welkom drankje gratis. Zeer goed bed en stortdouche. SUPER SUPER genoten.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Mooie locatie, vriendelijke gastvrouw en vroeg opstaan

Kamers liggen op 1e verdieping, er is geen lift, dus met krukken of rolstoel moeilijk bereikbaar. Heel gehorig, wanneer douche in naastgelegen kamer(s) wordt gebruikt; uitslapen lukt daardoor niet. Ruimte waarin de ontbijttafels staan is erg klein; elke ontbijttafel is ook erg klein. Badkamervloer wordt nat door het douchen.

De rust, het mooie uitzicht vanuit de kamer, mogelijkheid om buiten te zitten, luxueuze uitstraling kamer/badkamer, goede bedden en smakelijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Chique, klein hotel met zeer vriendelijke, huiselijke uitstraling

We wisten van tevoren dat er geen restaurant bij zat. Voor een langer verblijf zou dat een minpunt kunnen zijn, moet je elke avond met de auto weg voor een restaurant

De strategische ligging voor ons doel, mooi als uitvalsbasis de mogelijkheid tot koffie en theezetten, de ruimte keuze van minibar

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

We hebben alle vier een zeer fijn verblijf gehad

Vasttapijt is voor heel wat mensen niet zo interessant(stof, hygiene). Ik begrijp wel dat het qua geluidscomfort een betere keuze is. Persoonlijk zou ik dit graag op voorhand weten.

Heerlijk het ontbijt in een relaxte stijlvolle omgeving

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

leuke ontvangst.

piepklein hotel dat meer van een B&B heeft dan van een hotel. Zeer beperkt ontbijt, en krappe ruimtes. Douchecabine piepklein in een zeer krappe badkamer. Geen airco aanwezig, ook niet in de ontbijtruimte

leuke ontvangst. Zeer vriendelijk en zelfs een beetje familiaal te noemen

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Kamer mooi, maar had praktischer gekund. De gastvrijheid van de gastvrouw maakt echter alles goed!

Verhouding meubels-kamer. De kamer op zich groot genoeg, maar (letterlijk) te zwaar gemeubileerd. Een paar kleine stoeltjes i.p.v. een grote bank en zware fauteuil zou een hoop ruimte schelen. En we misten een legplank-lade of kast. Je kunt wel kleding ophangen, de rest moet je in je koffer laten.

De gastvrijheid van de gastvrouw. Geen moeite te veel! Erg aardig en zeer behulpzaam. Goed ontbijt. De ligging t.o.v. Zuthpen is zeer gunstig. Zuthpen blijkt een schitterende stad!

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Mooi, verzorgd

Vlak bij een spoorweg en doorgangsweg Geen balkonnetje Vrij gehorig Eetzaaltje op de zelfde etage als de kamers waardoor je wakker wordt van de vroege gasten.

Prachtige B&B goed verzorgd Goed ontbijt Lieve gastvrouw

zoals verwacht : pico bello

eettafeltje iets te klein

heel lekker - heel lekker fruit -zeer demokratische prijzen voor verfrissing.

De opensfeer, kwaliteit van het gebouw en de kamer en de...

De opensfeer, kwaliteit van het gebouw en de kamer en de kwaliteit van het ontbijt.

Helaas geen afzuiging of een raam die open kon op de badkamer. Erg warm op de kamer.

Schone kamer. Heerlijke bedden,fijne douche.

Prima nachtje p

Het was wel erg warm

Prima kamer, bed en douche

Zeer goed hotel met vriendelijke personeel

De warmte op de kamer

De hele kamer was perfect.. vriendelijke mensen

Comfortabel verblijf met een heerlijk ontbijt.

Vriendelijk ontvangst, mooie kamer & heerlijk uitgebreid ontbijt

Mooie luxe kamer, duidelijk veel energie in gestoken!

Dat we er maar 1 nacht waren....

Mooie luxe kamer, duidelijk veel energie in gestoken! Luxe badkamer. Goed ontbijt.

prima locatie met super ontbijt

weinig licht spiegel badkamer

hygiene lux en comfortabel

Sterke aanrader!!

Wat gehorig

De vriendelijkheid, gemak van in-en uitchecken. De luxe en vooral het luxe ontbijt met een hoop verse producten!!

Schone kamer en badkamer

Voor herhaling vatbaar.

De ontzettend vriendelijke en service gerichte gastvrouw.

Een heel net hotel,en de eigenaresse was heel erg...

Een heel net hotel,en de eigenaresse was heel erg vriendelijk!!

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Weet ik niet

Veel zorg besteed aan de inrichting en uitrusting van de accommodatie. Vriendelijke en attente uitbaatster.

Prima, aan te bevelen

Niets, hooguit de keuze van de kleuren, veel zwart-wit Is kwestie van smaak

Goed verzorgd, alles klopte

Het was er erg warm

Alles, bed ,interieur, verdere voorzieningen.

romantisch super comfort en een hele vriendelijke gastvrouw

niks alles was perfect

mooie ruime kamer met aansluitend een hele mooie badkamer

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Prima verblijf.

Kamer en ontbijt prima.

het ontbijt was prima

het ontbijt was prima

Prachtige luxe kamer met een heerlijk bed en mooie badkamer

Modern, super netjes, je ziet en voelt dat het met veel...

Modern, super netjes, je ziet en voelt dat het met veel liefde wordt gedaan.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Persoonlijke benadering

Persoonlijke benadering

Lekker warme schone grote lichte kamer.

Lekker warme schone grote lichte kamer. Met afzonderlijke gemeenschappelijke keuken. Prima verblijf met heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Zag er goed verzorgd uit

Zag er goed verzorgd uit

Prima prijs kwaliteitsverhouding, aardige mensen, mooie kamers

Het weer :)

Ontbijt was zeer goed, kamer uitstekend, vriendelijke gastvrouw!

Dat alles aangenaam was.

Dat alles aangenaam was.