Beoordelingen over Gasterij de Poort

Rosstraat 23-25, 6271 BG Gulpen, Nederland

#2 van de 13 hotels in Gulpen

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Niets viel tegen

De hartelijke ontvangst icm de professionaliteit. De kamer was eenvoudig ,slim en smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Veel ruimte.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Fijn hotel midden in centrum Gulpen.

Erg vroeg ontbijten (voor 08.30) niet mogelijk, wel de mogelijkheid avond ervoor ontbijtpakket te laten maken.

Hotel ligt midden in gezellige centrum van Gulpen en goede uitvalsbasis voor fietsen, golfen etc. Erg vriendelijk personeel. Restaurant was druk bezocht en goed aangeschreven, helaas niet zelf gegeten.

Uitstekend, meteen besproken voor 2019.

Het is wat ongemakkkelijk dat er geen lift is,maar dat mag je ook niet verwachten.

Het was allemaal uitstekend. De kamer was zeer ruim. Het personeel erg vriendelijk. Het ontbijt aan tafel geserveerd, maar prima. Het driegangenmenu was uitstekend, maar ook ruime keuze op de menukaart.

Een mooie accomodatie.

Koffie of thee moest soms om gevraagd worden bij het ontbijt. Je kreeg ook maar één klein glaasje jus orange.

Ontbijt is eenvoudig maar goed. De airco kwam ons goed van pas.

Heel aangename kleinschalige bed and.

wij hadden dit maal geen fietsen bij ons. Wie die wel heeft, moet er rekening mee houden, dat fietsen niet makkelijk veilig te stallen zijn.

Heel aangename kleinschalige bed and. breakfast met prima recht-toe-recht-aan dinermogelijkheid.

Op zich helemaal OK, ook al was het verschil tussen de twee...

Gastheer stelt zich niet open voor feedback. Op de opmerking dat alles prima was behalve één puntje: de mojito die ik als aperitief nam bij het avondeten en die echt zo slecht bereid was dat ik hem moest terugsturen, had de eigenaar als antwoord: 'Dat kan ik niet weten wat ze daar gedaan hebben, daar was ik niet bij.' Het personeel vond het dus niet nodig een retour te melden en de eigenaar vond het evenmin de moeite zich op één of andere manier te excuseren of te informeren wat er dan niet goed aan was of hoe ze dit beter hadden kunnen doen. Het gaat over een detail maar het kost geen cent meer om de klant een wat meer geëngageerd antwoord te geven en zo geen negatieve stempel te drukken op het einde van een verblijf.

Op zich helemaal OK, ook al was het verschil tussen de twee kamers die we boekten vrij groot (airco/geen airco, ruimte,...). Ontbijt goed in orde. Omgeving prachtig voor fietsen en wandelen. Centrum met voldoende animo.

Fijne ruime kamer, prima ontbijt, goed eten en drinken,...

Vrij smalle trap als je met bagage sjouwt. Maar dat is het enige. Geen eigen parkeerplaats, maar in de nabijheid voldoende ruimte.

Fijne ruime kamer, prima ontbijt, goed eten en drinken, aardige mensen

Volop genoten in een fijne omgeving.

Daar moet ik nog eens een tijdje over nadenken.

Uitgebreid ontbijt, aan tafel geserveerd. Prima bedden en een ruime kamer, badkamer. Lekker borrelen op het romantische omsloten terras. Uitstekende bediening.

Top accomodatie met vriendelijke uitbaters en dito service!!!

niets, we hadden alleen nog maar langer willen blijven !!

Het totaal pakket, mooie schone kamers, goede bedden, luxe badkamer en top ontbijt kortom gewoon limburgs genieten!!! Hoewel midden in het centrum van Gulpen , vind je de rust en comfort in de binnentuin om te genieten van een drankje!! (Vanwege andere verplichtingen hebben we helaas niet kunnen dineren in Gasterij de Poort maar daar komen we zeker voor terug!!)

Gastvrij en vriendelijke eigenaars en personeel.

De gastvrijheid en gemoedelijkheid!!. De prachtige kamer die wij hadden. Het ontbijt was prima. Je kunt er ook heerlijk lunchen en dineren. De vriendelijkheid van het personeel. Kortom: Gasterij De Poort is echt een aanrader.!!

Zeer fijn verblijf in een fantasische omgeving en een zeer gezelig centrum

In de avond sloot het terras en stopte de bediening om negen uur. Voor een paar mensen konden ze onmogelijk open blijven.Wij moesten ons elders vermaken. Dit was geen probleem daar Gulpen voldoende terrassen heeft.

gastvrijheid behulpzaamheid met het stallen van de fietsen en heerlijk ontbijt en keuken fantastisch

Genieten op niveau. Top B&B

Kamer was erg warm, nu was de buitentemperatuur dat ook wel, maar een ventilator is geen overbodige luxe. Geen echte tegenvaller, meer een tip.

Heerlijk ontbijt, mooie kamer, geweldige locatie, vriendelijk personeel en hele leuke eigenaren. Top B&B!!!

Prima verblijf in een gezellige gasterij.

Doordat er niet bij de accommodatie geparkeerd kan worden, was het wat gesleep met onze spullen.

Een prima ontbijt en mooie ruime badkamer met bad. Leuke binnenplaats met terras

voor herhaling vatbaar

geen fruit bij ontbijt en voor de niet broodeters wat weinig zuivel

Mooie kamer, goed bed. Centrale ligging, prima uitvalsbasis voor wandelingen in de natuur

geweldige kamer, prima ontbijt, joviaal ontvangen geweest!

zeer pietluttig detail: een iets groter afvalemmertje....

geweldige kamer, prima ontbijt, joviaal ontvangen geweest! prima locatie, midden in het dorpje, gezellig!

Leuk kleinschalig hotel met gastvrije eigenaren

Kleine details: lampje naast bed of boven spiegel ontbrak. Ontbijt pas vanaf 9.00 uur. Voor ons geen probleem!

Kleinschalige locatie (4kamers) met prima restaurant. Zeer gastvrije eigenaren. Ruim Ontbijt geserveerd aan tafel

Hotel ligt midden in centrum van Gulpen.

Hotel ligt midden in centrum van Gulpen. Vriendelijk personeel. Prima, ruime kamers. 's avonds heerlijk gegeten. Ontbijt was ook heerlijk. We komen zeker nog eens terug.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Leuk en gezellig, prima locatie

Geen bed lampjes, en ook naast het bed geen lichtknopje (tenminste niet gevonden) moesten uit bed om het licht aan of uit te doen.

Leuke kamer met riante badkamer. Bijzonder gastvrij ontvangen. Heerlijk schoon en fris. Lekker ontbijt.

Prima verblijf in centrum van Gulpen

Het is iets gehorig, maar dat heb je nu eenmaal met een oud pand.

Mooi historisch pand, mooi gerestaureerd. Prima kamer, met zitjes, wat ik altijd een plus vind. Goed bed, schoon. Lekker ontbijtje. Goede locatie midden in Gulpen, vlakbij de brouwerij, café’s en restaurants.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

We komen zeker terug naar deze fantastische locatie.

Een tip voor de eigenaren. Maak gasten er op attent dat er op donderdag markt is zodat ze de auto ergens anders parkeren dan op de grote gratis parkeerplaats. Onze auto is hierdoor afgesleept en koste heel veel geld om hem terug te krijgen.

Het ontbijt en avond eten zijn heerlijk. De kamer was mooi en groot. Badkamer was lekker warm bij aankomst.

Comfortabel en gastvrij verblijf in Gulpen

parkeerplaats kan betaald voor de deur of 3 min lopen aan de rand van het centrum

aardig personeel, mooie kamer met uitstekend bed, nette badkamer met ligbad en douche en goed restaurant

Was een prima hotel voor een overnachting om daarna in 20 mint in Maastricht te komen.

Dat het hotel wat ouderwets is ingericht en oude meubels .vloer in het restaurant aan vervanging toe en staan te veel prullen .waar door het een oud stoffige uiterlijk geeft.

De badkamer & grote van de kamer. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Gezellige ruime, comfortabele kamer met zitje, hele geode...

Gezellige ruime, comfortabele kamer met zitje, hele geode bedden en mooie nieuwe badkamer! Lekker ontbijt en vriendelijk gastvrij eigenaarsechtpaar en personeel. Echtpaar is zeer bereid om maatwerk bij afspraken te leveren.

Leuk verblijf in Gulpen

Slaapkamer heeft een dwarsbalk waar je je hoofd aan kunt stoten. Hiervoor waarschuwden ze ons ook. Na een bezoek aan de brouwerij was me dat toch even ontschoten. Au!

Vriendelijk personeel. Goed verzorgd ontbijt. Erg mooi authentiek gebouw op een top locatie. Ideaal voor een weekendje Zuid-Limburg.

Bij ontbijt graag vooraf vragen of de klant vegatarisch is. Nu kreeg iedereen standaard vlees voorgeschoteld.

Kamer was netjes en ruim. Personeel vriendelijk en hulpvaardig

Gastvrijheid met een grote 'G'

De gastvrijheid van de gastheer en gastvrouw, niets is te veel! We zijn verwend. Schone, nette en ruime kamer (4). Hebben er heerlijk gegeten. Diner in het eigen restaurant is zeker aan te bevelen!

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Goed, maar niet geweldig o.w.v. de gebrekkige communicatie (zie hierboven)

De elektriciteit was 's morgens uitgevallen: geen verwarming, geen warm water, niks uitleg. Kan gebeuren, maar dan verwacht je toch een excuus, een woordje uitleg van de uitbaters ...

Ontbijt: goed! Leuke kamer. Vriendelijke ontvangst. Lekker eten.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Onze budget kamer was voor een nacht goed. Pluspunt: koffie en thee faciliteiten op de kamer.

Er was geen leeslamp op de slaapkamer. Het ontbijt is wat laat: tussen 9.00 uur en 10.00 uur.

Het ontbijt was goed. Goed bed en ruime badkamer. Uitstekend restaurant.

Super, was een beetje kort de volgende keer gaan we langer

De enigste minpuntjes was de tv een beetje klein en er stond geen prullenbak

Het was echt super wat hygiene, ontbijt en personeel ook super vriendelijk enz

Geweldige mensen, goed eten en slapen. Perfect!

Helemaal niets.

Dit was onze derde keer bij Gasterij de Poort met man, zus, zwager, nichtje. Alles is in 1 woord geweldig. Een dikke vette 10. Het was weer super bij Annoeska. Volgend jaar komen we weer!

Superleuk verblijf

Het ontbijt was lekker, maar basic. Jammer genoeg ook maar één soort thee

Leuke kamer met heel veel ruimte, vriendelijkheid personeel. Prijs-kwaliteit een toppertje

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Een buitengewoon knusse en gastvrije B&B voor verkenning Zuid-Limburg.

Eigenlijk alleen de parkeermogelijkheid. Die is met geluk in het straatje te vinden (tegen betaling tussen 12.00 en 18.00u) en anders is het zoeken verder weg.

Prima locatie en kamer. Gastvrij en vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt en dineren is ook zeer aan te raden. Ondanks ligging in het centrum heb je geen last van geluid van buitenaf.

Lekker en prijs/kwal goed restaurant verbonden aan dit verblijf; goedkoop slapen; te laat ontbijt!

Het late ontbijtuur(tss 9-11), het ontbijtpakket(kwaliteit?), de slaapkamer waar we het pakket moesten nuttigen was zeker niet voorzien om te ontbijten....JAMMER, Heel jammer

Het ontbijt werd pas vanaf 9 u geserveerd; voor ons, golfers, veel te laat.we kregen een ontbijtpakket, die we in de slaapkamer moesten nuttigen doch daar was de accommodatie totaal niet voor geschikt.

Heerlijk rustig B&B, met zeer hartelijke ontvangst.

Jammer dat er geen gerieflijk zitje 'beneden' is, voor een drankje 's avonds moet je aan tafel gaan zitten.

Heerlijk rustige, wat gedateerde kamer in stil zijstraatje, schuin tegenover de Gulpener Brouwerij (met proeflokaal). Heel hartelijk ontvangst en smakelijk ontbijt. Kamer 1 beschikt over een zeer ruime badkamer met ligbad, comfortabel bed en een wat onhandig (schuin) opgehangen televisie. Prima uitvalsbasis voor weekendje lopen in de omgeving; VVV met wandelkaarten is om de hoek. Gratis parkeren op een paar minuten lopen.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Heerlijk ontspannen in een prachtige landelijke entourage in een gezellig dorp

Een prachtige landelijke entourage. Grote slaapkamer met badkamer van alle gemakken voorzien. Het diner en ontbijt waren super lekker en goed verzorgd. Vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug!

Erg goed!

Zou het zo niet weten

Mooie locatie, eigenaar erg aardig. Nette kamers en goed restaurant. Ontbijt s'morgens was goed. Kortom een goede kwaliteit prijs verhouding

prima voor een goede prijs

Parkeergelegenheid. Je kan alleen vrij parkeren op een plein. 8 minuten wandelen van de B&B, dus als het regent.....

De kamer was uitstekend en het personeel heel vriendelijk. Ontbijt was redelijk. We hebben daar ook gedineerd en dat was fenomenaal. AANRADER

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

De Limburgse gastvrijheid in Gasterij De Poort is hartverwarmend.

Heel vriendelijk personeel. Uitstekende kamer op de 2e etage met grote badkamer. Goed ontbijt. Geweldige keuken. Prima verblijf voor dagtrips in de buurt.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

heerlijke midweek vakantie gehad

Geen eigen parkeergelegenheid

Gezellige accommodatie, heerlijk ontbijt en een prachtige omgeving. En een gezellig stadje met leuke terrasjes, en alles op berijdbare afstand.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

wij hebben deze Gasterij geboekt als tussenstop voor de reis...

wij hebben deze Gasterij geboekt als tussenstop voor de reis vanuit Frankrijk naar huis. Prima keus, leuke kamer, prima douche, rustig (ondanks de straatkant), zeer verzorgd ontbijt en vriendelijk hosts en personeel.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Een heerlijk verblijf in een authentieke boerderij!

Gasterij de Poort ligt op een fantastische locatie in hartje Gulpen. De omgeving leent zich uitstekend voor een wandel- of fietsvakantie.We hadden een gastvrije ontvangst en kamer was ruim met nieuwe heerlijke bedden. Het restaurant is gevestigd in een authentieke boerderij met verschillende ruimtes om te dineren en een besloten terras aan de achterzijde. Ook het ontbijt was perfect verzorgd met verse jus! Wij komen hier zeker nog eens terug.

Het ontbijt was heerlijk de tijdsruimte wat krap.

Voor fietsers wat minder geschikt! De fietsen moesten overdag tegen de gevel staan. Geen mogelijkheid om ze ergens aan vast te zetten! Voor de nacht was er een mogelijkheid om de fietsen op het terras te zetten. Deze was echter niet overdekt. We moesten wachten tot de laatste gasten weg waren om de fietsen binnen de poort te kunnen zetten.

Het ontbijt was heerlijk de tijdsruimte wat krap. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam! De maaltijden waren voortreffelijk!

Spijtig genoeg is er pas ontbijt tussen 09 en 10 uur , wij...

Spijtig genoeg is er pas ontbijt tussen 09 en 10 uur , wij kregen daardoor een vervang ontbijt op de kamer , spijtig genoeg was die kamer geen restaurant !

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Heerlijk verblijf in het Zuid-Limburg

Het ontbijt was prima. Onze ruime en schone kamer lag op de eerste verdieping aan de straatkant, maar van geluidsoverlast is geen sprake. De Gasterij ligt uiterst centraal nabij diverse terrassen en restaurants.

Plezierig.

De kamer die wij hadden vond ik wat onlogisch qua gebruik. Je kan weinig toiletspullen kwijt bij de wastafel en extra verlichting bij de wastafel was er niet. Douchen in bad vinden wij neiet prettig. Het zithoekje was klein en we misten een tafeltje waar we aan konden schrijven. De badkamer was heel ruim, maar die ruimte heb je niet nodig, die had beter bij de kamer getrokken kunnen worden. Maar wr hebben lekker geslapen en dat is veel waard!

De bedden waren uitstekend, personeel vriendelijk en diner en ontbijt goed verzorgd en lekker.

Voor een gezellig en goed verblijf

Niets, alleen een extra stoeltje op de kamer zou fijn .

Je bent er echt gast!. Ze doen alle moeite om het jou naar de zin te maken. Alle lof, ook voor het restaurant.

Midden in Gulpen echt super

Wij kwamen voor het ontbijt en we zochten waar we mochten gaan zitten uit beleefdheid maar de eigenaar zat aan de pc en bleef maar naar het scherm turen ,dit is niet klantvriendelijk en fatsoenlijk.

Hoe schoon dat de kamer was en de handdoeken hagelwit

Prima gastvrij verblijf

Relatief kleine kamer (kamernummer 2) maar op zich voldoende ruimte. Persoonlijk vond ik het bed minder comfortabel liggen o.a. door hard kussen. Leuk dat er een klein koelkastje staat op de kamer, maar dat geeft wel een constant zoemend geluid.

Schone kamer, ruime badkamer, vriendelijk personeel en prima ligging. Ontbijt was helemaal goed (wel pas vanaf 9.00 uur). Bereik Wifi is OK.

Deze kamers liggen heel centraal in de gezellige plaats.

Er wordt een zitje benoemd in de beschrijving bij Booking maar dat was in onze kamer 1 fauteuiltje en een klein tafeltje met het dienblad met de senseo en waterkoker erop . Iets wat ik ongastvrij vind als het een 2 persoonskamer is.

Deze kamers liggen heel centraal in de gezellige plaats. En ook tov de omliggende plaatsen of wandelgebieden. Het geheel bestaat uit een gewoon goed restaurant met vriendelijk personeel en 4 kamers.

Goed verblijf voor die prijs.

Ontbijt na vier morgens wel wat saai. Aan tafel opgediend, en elke morgen dezelfde samenstelling. Geen vers fruit, tomaat of komkommer. Heel klein bakje yoghurt zonder muesli oid.

Heerlijke ruime kamer met super bedden en heerlijke badkamer. Netjes schoon.

Geen nooduitgang in kamer zelf mocht er brand komen .alleen hoog dakraam.(en personeel was zakelijk .praatte luid , maakte dat wij duidelijk mee kregen wat andere gasten gingen eten ed .

Kamer mooi ruim

Aan dit concept niks veranderen, en gewoon zo doorgaan..

Dat er in de avond niets meer te doen was, maar dat is begrijpelijk aangezien ze in de morgen ook weer vroeg moeten beginnen.

Ontbijt was heerlijk en super goed verzorgt, het avondeten was overheerlijk zelden zo lekker gegeten. Personeel super vriendelijk alles was goed komen zeker een keer terug.

Zeer aan te bevelen!

Er zit een heel klein afstapje/randje boven aan de trap.

Hartelijk ontvangst, we waren eerder dan afgesproken, mochten bagage alvast in een ruimte zetten. Er werd ons op gratis parkeren (200 meter verderop) gewezen. Prima, ruime kamer, fijne douche. Lekker eten voor een mooie prijs. Het 'binnen'terras is zonder meer een aanrader, wat ziet die er geweldig uit!

Leuke rustieke accommodatie.

Ik heb maar 1 suggestie: het zou mooi zijn als het ontbijt vanaf 8 uur gereed is i.p.v. 9 uur, want dat is best wel laat als je van alles wilt ondernemen in het mooie zuid-limburg

Leuke rustieke accommodatie. Goed bed, prima badkamer. Fijn dat je koffie en thee kunt maken op de kamer. Al met al een prima prijs-kwaliteit verhouding.

Aanbevolen!

Betaald parkeren voor de deur.

Lekker diner en ontbijt. Goede bedden, rustig gelegen en toch in het centrum. Rustige rustieke sfeer in het hotel. Het is een bed and breakfast maar het beviel ons beter dan het 4sterren hotel waar we de volgende nacht doorbrachten.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Een ideaal verblijf om te logeren als je wil gaan fietsen!

1 van de kamers (vrienden) hadden geen raam in de badkamer die open kon om te verluchten.

Het ontbijt was elke ochtend goed verzorgd. Veel keuze en gezellig om zitten. De kamer was netjes, groot genoeg voor 2 personen. Ruime badkamer. Elke dag propere handdoeken en kamer opgeruimd en bed gedekt. Fietsverhuur was om de hoek. Ontzettend leuke plaats om te fietsen, heel mooi! Ook in de buurt leuke bestemmingen: zoals Het Hijgend Hert en de brouwerij in Gulpen, een aanrader!

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

We hadden een uitsteende kamer en badkamer en suite, en we hebben genoten van een uitstekend ontbijt

WiFi deed het niet. Ik kreeg een bericht op het scherm van mijn laptop dat er iets mis was met de betrouwbaarheid van de WiFi. Dus ben ik maar meteen gestopt met internetten.

De kamer, alhoewel op de 2de verdieping gelegen (dus minder geschikt voor ouderen/gehandicapten) was uitstekend geoutilleerd met een grote badkamer. De kamer bevatte alles wat we nodig hadden: koffie zetapparaat, elektrIsche ketel, thee/koffie, ijskastje, tv en AIRCONDITIONING.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Prima locatie in het centrum van Gulpen

Het restaurant van Gasterij de Poort heeft een (zeer) uitgebreide menukaart waarvan de gerechten van een uitstekende kwaliteit zijn. Behalve een binnengedeelte heeft het restaurant een zeer gezellige patio (binnenplaats)

Top verblijf in Gulpen

Eigenlijk niets. Hooguit dat het parkeren voor de deur wel kan maar tussen 12:00 uur en 18:00 uur tegen betaling en voor maximaal 1,5 uur. Als je dan de hele dag op pad bent (wandelen, fietsen) kun je beter elders parkeren. Voor gratis parkeren moesten we een stukje verder gaan, wat eigenlijk niet echt een probleem was.

Ontvangst was erg vriendelijk, personeel zeer behulpzaam, ontbijt voldoende en prima in orde. Bij aankomst was het erg warm maar gelukkig was er een uitstekende airco in de kamer. De kamer (nr. 4) was ruim met een prima bed en badkamer. Bij de B&B is een erg sfeervol restaurant met een romantische binnenplaats, erg leuk en erg lekker eten. We hebben genoten van B&B de Poort en ook van de heerlijke Limburgse omgeving. Fietsverhuur (e-bikes) op loopafstand. Wij komen terug en kunnen De Poort aanbevelen.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Waanzinnig leuk en goed verblijf

Eigenlijk kun je stellen dat alles beviel. Zeer hartelijk ontvangst, ruime slaapkamer met badkamer (hadden kamer 1). Ligging midden in centrum. Ontbijt 's morgens is simpel maar gewoon meer dan genoeg. Hebben er ook gegeten op zaterdagavond met alle lof naar de keuken en bediening. Zaten op binnenplaats en ze namen alle tijd en konden tot laat zeer relaxed zitten. Echt complimenten aan de eigenaren en hun personeel.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Verrassend leuk

Het vinden van een parkeerplaats kan een uitdaging zijn, vooral in de zomer

Erg lief personeel, goed ontbijt en wij hadden de volledige zolder tot onze beschikking. Overal waar je kijkt, is er wel iets leuks te zien. Ontbijt lekker buiten gehad in de tuin en dat is met goed weer gewoon genieten

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

uitstekend hotel,parkeergeld betalen, slechte Wifiontvangst

Parkeren. Betaald parkeren van 12.00 uur tot 18.00 uur. Staat nergens vermeld, gold bijna voor heel Gulpen. De eerste dag was er feest, te weten de Nacht van Gulpen. Heel het centrum, waarin ook het hotel was gelegen, was afgesloten. Wij konden niet om 15.00 uur de kamer in. Dus wij moesten tot 18.00 uur ons zien te vermaken buiten Gulpen.. Hadden wij dit geweten dan waren wij later gekomen. Dit was toch wel een tegenvaller. Zijn ook iedere dag parkeergeld kwijt geweest. Dit zijn toch weer onvoorziene kosten. Wie betaalt dit? Wifi. Dit was aanwezig, maar de ontvangst van Wifi was zeer slecht, Meestal geen verbinding, dit was zeer ergelijk. Jammer.

gastvrijheid, accommodatie, eten

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Een gezellig, sfeervol hotelletje op top locatie!

Ons bridgeclubje (4 pers) verwachtte in dit gezellige B&B bij een verblijf van 4 nachten in de avonduren tot een redelijk tijdstip (zo tussen half 11-11.00 uur)een kaartje te kunnen leggen. Ons werd echter al vroeg in de avond o.a. rond 9.00 uur verzocht de openbare ruimte van het hotelletje te verlaten omdat er geen restaurantgasten meer aanwezig waren. Dat betekende dat wij onze plannen voor de avonduren drastisch moesten wijzigen. Kortom we gingen dan bij gebrek aan een alternatieve ruimte vrolijk maar wel enigzins beduusd als brave kinderen naar ons bed. Graag puntje van aandacht voor een volgende keer. Verder alle lof!!!

een warm gezellig hotelletje.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Ruime kamer en badkamer.

Het matras was hard. Kregen het ervan in onze rug.

Ruime kamer en badkamer. Alles zag er netjes en schoon uit. En we kregen een heerlijk ontbijt met koffie of thee. En de accommodatie ligt in het centrum.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Nette en mooie kamer met recente badkamers , in centrum maar...

Er viel echt niks tegen

Nette en mooie kamer met recente badkamers , in centrum maar toch rustig in de ochtend en het eten was er uitstekend met vriendelijk personeel en/of eigenaars

Een Pareltje in Gulpen!

Dit Pareltje in Gulpen verdient meer dan lof. Een hartelijke ontvangst, ruime en onberispelijke kamer en badkamer, uitstekende bedden, heerlijk diner op de bloemrijke binnenplaats en een meer dan gevarieerd en perfect ontbijt. Wij komen graag terug naar dit pareltje met zoveel gastvrijheid!

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Perfect locatie in het centrum van Gulpen

Gelegen in het hartje van Gulpen, dus alles op loopafstand. Uiterst vriendelijk en gezellige eigenaren en personeel. We werdern direct herkend ook al waren we vorig jaar er ook maar 1 nacht geweest. Ontbijt was weer prima verzorgd. Diner in de avond was prima in kwaliteit en prijs

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Gezellig hotel in mooi dorp

Omdat de parkeerplaats op de schop lag moet je eindje lopen,niet erg voor ons maar als je slecht ter been bent kan dat een probleem zijn. Gelukkig tijdelijk.

De ligging van de accomodatie en grote kamer,Limburgse gastvrijheid van personeel en dorpsbewoners. Zeer schoon zowel badkamer als kamer. Heerlijk uitgebreid ontbijt met warme broodjes.

Het was heerlijk en we gaan zeker terug!

Wat makkelijker stoelen voor sávonds zou prettig zijn .

Eigenlijk alles. Douche haperde, maar was te doen De vriendelijkheid en de bereidheid zaken uit te leggen en geen moeite was teveel ! Heerlijk bed en heerlijk gegeten!

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Grandioos!

Een parkeerplaats voor onze motoren zou fijn zijn. Maar ook deze kritiek is niet eerlijk, want de baas bood ons aan zijn (afgehekte) terras leeg te halen zodat onze motoren achter het hek konden staan.

Heerlijke bedden, verduisteringsluiken, heerlijke douche, vriendelijke ontvangst, lekker eten en niet duur, om de hoek een leuk pleintje. Ik ben een zeikerd, maar kan eigenlijk niks vinden om te zeiken... O ja, geen airco. En de buurman heeft een volière dus tijdens het eten hoor je vogels... Nounou als dat alles is... dit is een plekje om te koesteren en geheim te houden. Weer naar Gulpen? Gaan we zéker terug!

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Fijn en prima verblijf!

Niets! Alleen een suggestie, misschien voor de zomermaanden een ventilator op de kamers plaatsen!

Prima B&B, vriendelijke ontvangst. lekker, gevarieerd en goed ontbijt. De B&B heeft een gezellige uitstraling, de kamer waarin wij verbleven was ruim, schoon, prima bed en mooie badkamer. Op de kamer koffie en thee faciliteiten, zelfs een klein koelkastje ontbrak niet. Het diner was zeer smakelijk , aanrader! Komen beslist nog een keer terug!

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Authentiek en sfeervol

Douche werd maar niet warm, dat heb ik gemeld bij de receptie. Bij de overige kamers (mijn vrienden hadden daar ook een eigen kamer) waren geen problemen.

Echt heel authentiek ingerichte kamers met fraaie houten balken. Prima bed, sfeervol verlichte kamer ook. Internet werkte goed.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Prima verblijf erg sfeervol

Het ontbijt viel tegen ten opzichte van al het andere. Erg afgepast.

De kamer was erg sfeervol, goede bedden. Het ontbijt viel tegen ten opzichte van al het andere. Erg afgepast.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Prima locatie mooie kamers personeel gehaast en niet erg betrokken bij de gasten

Ontbijt, redelijk, standaard gewone afbakbroodjes. Ontbijt v.a. 9 uur, aan de late kant, deur van ontbijtruimte bleef tot 9.00 gesloten. Niemand aanweIg tijdens ontvangst ontbijt. In het restaurant moesten we s'avonds €2,50 extra betalen voor een beetje pepersaus extra ( geserveerd in een koffiekopje), terwijl er tijdens het diner gevraagd werd of alles voldoende was!!! Niet dus.

Prima locatie,

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Leuke locatie, prettig personeel, uitstekend ontbijt.

Leuke locatie, prettig personeel, uitstekend ontbijt. Centrale ligging tov bestemmingen. Goede douche, zelfs een ijskastje, waterkoker en senseo apparaat. ( wel zelf pads meenemen)