Beoordelingen over Gasthof Euverem 2-sterren

Euverem 30, 6271 PK Gulpen, Nederland

#4 van de 13 hotels in Gulpen

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Fijn verblijf op een prettige plek.

geen idee.

Gemoedelijk hotel, fijne lokatie, vriendelijk personeel. Goed eten voor een zeer vriendelijke prijs. Prima ontbijt. Uitstekende gastvrije accommodatie. Kom zeker terug want er is veel leuks in de omgeving te ontdekken.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Ik heb genoten en hoef geen overdadige luxe en daar voldeed dit hotel uitstekend aan.

De toilet was niet goed schoon. Rest van de badkamer zag er netjes uit.

Aardig personeel en de kamers waren heel eenvoudig. Prima bed en het ontbijt was goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

We hebben het naar onze zin gehad.

Veel kruip door sluip door. Gangen met een treedje hier en trapje daar. Ook in de kamer weer een paar treden. Voor oudere mensen kan dit een probleem zijn. Maar er zijn ook kamers op de begane grond en die hebben dat "probleem" waarschijnlijk niet.

Het avond eten was voortreffelijk. Lekker tong gegeten voor een schappelijke prijs. Ook het ontbijt was goed. Fijn dat er voor glutenvrij brood was gezorgd.

Mooie omgeving.

Wij hadden een kamer in het hotel geboekt maar kregen bij aankomst een kamer in de dependance. Eigenlijk een heel huis met 4 kamers en badkamer voor ons alleen. Totaal geen sfeer in het huis en wij wisten de sfeer van het gasthof. Simpel ingericht en ongezellig. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Misschien een idee als je met vrienden of familie daar bent, anders niet.

De omgeving is heel mooi en ligt heel centraal. Ontbijt is simpel maar goed.

aangenaam verblijf.

niets !

De ontvangst, het verblijf en het ontbijt was goed. Het aanbod van de hotel-eigenaar om ons om kwart over een in de nacht op te halen , vonden wij geweldig.

Slecht

De kamer was erg warm. Een half uur voor het einde van het ontbijt waren voor ons de broodjes en op en dit wilde de dame van het ontbijt niet aanvullen want dan moesten wij maar sneetjes brood nemen.

we hebben genoten van ons verbijf .mooie omgeving om met de fiets te verkennen..

het verschil van de kamers is wel groot als je met een bongo reserveert ,wij waren daar samen met een ander koppel , en die hadden geen balkon ,en de venster kon alleen op kiep ,slechte verluchting

algemeen was er wel de basis , je moest niet met honger van tafel ,doch een zoete koek en vers fruit was er niet .een tip voor de uitbaters ,zet de broodrooster ergens apart ,hindert bij aanschuiven

Vriendelijk, schoon hotel met goede bedden en stil gelegen.

Vriendelijk, schoon hotel, prima ontbijt, avondeten ook prima. De familie kamer bleek een verdieping in een apart privé huis naast het hotel te zijn, erg prettig, veel privacy. Lekker stil en wandelen vanuit de accommodatie is goed mogelijk.

Dat er ook personeelsleden zijn die veel minder klantgericht zijn en t broodmandje vooraf aan de soep zo op tafel zetten en met de ogen en heel hun houding ergens anders mee bezig zijn.

De serveerster die zo klantgericht was met humor. De eigenaar die de tas naar boven bracht.

Heerlijk en ontspannend.

Om iets te zeggen want ik eet graag fruit bij het ontbijt : misschien een fruitsalade bij het ontbijt ?

De gastheer en -vrouw en het personeel zijn heel vriendelijk en gastvrij . Het ontbijt was goed. Kamer was goed. Gezellige ongedwongen sfeer van een gasthof. Er zijn reeds mooie wandelingen te doen vanuit het gasthof. In Gulpen elektrische fietsen gehuurd en zo de mooie steek verkend. Het driegangen-diner voor 20 euro is geen geld voor al dat lekkers.

We hebben heerlijk genoten en zijn tot rust gekomen.

Wij zijn rokers. Savonds was het best donker. Een lampje (desnoods met sensor) zou wel fijn zijn. Ook als je laat terug komt en je moet via de achteringang is het best een donkere hoek.

Personeel was heel vriendelijk. Kamer was ruim, netjes en schoon. Fijn achterterras waar je zo op kunt.

Een heerlijk verblijf in een gezellig hotel voor een mooie prijs.

Het ontbijt was lekker, alles wat er nodig is, was er. De kamer was mooi, netjes , schoon en de grote badkamer was super. Het hotel ligt erg rustig, zodat wij goed geslapen hebben. De bedden waren prima.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Wij hebben genoten van ons verblijf en omgeving van het Gasthof Euverem! Top!!

Het was allemaal goed, maar als er toch iets opgemerkt moet worden, kleine minpuntjes schoonmaak kamer.

Locatie en gastvrijheid! Mooie wandelingen kunnen maken, het leuke gezellige plaatsje Gulpen op loopafstand.

Prima hotel voor een weekend/weekje weg,mooie uitval voor wandelingen. 👌

Het ontbijt is prima! 👍 Alles is aanwezig voor een lekker ontbijtje. Ook hebben we heerlijk gedineerd s'avonds. Hoefden niet lang te wachten, ondanks dat het restaurant behoorlijk bezet was.

Weekendje weg met schoonouders om enkele kerstmarkten te bekijken , alles dichtbij .

Gezellig interieur met vriendelijke mensen , kan rustig iets drinken terwijl Je op de anderen zit te wachten . Gelegen aan de straat maar toch geen last van lawaai . Overal dichtbij . Gaan zeker nog eens terug .

het ontbijt was in orde.

Er was 's avonds na het diner geen mogelijkheid om nog ergens te zitten en iets te gebruiken. Om 10:00 was alles opgeruimd en vertrokken. Er zat een dikke laag stof op het rooster van de ventilatie. De bedden waren erg zacht. Jammer.

het ontbijt was in orde. het was een rustige gelegenheid.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

De douchestraal was niet heel krachtig, het was een straaltje. Moest heen en weer lopen om helemaal nat te worden maar daarvoor was de ruimte te klein.

Leuke rustige, landelijk en centraal gelegen hotel, met een prima prijs kwaliteitsverhouding.

We kwamen pas later erachter dat er vers gebakken broodjes onder een theedoek lagen. We misten wel een lekker croissantje bij het ontbijt. Voor de rest prima. We vonden de verlichting in het restaurant n tikkeltje te fel, maar wij houden van wat knussigheid.

Ontbijt was goed, voldoende aanbod. Ook het 3 gangenmenu in de avond was prima. Heerlijke vers gemaakte vegetarische lasagne en zelfgemaakte mayonaise. Prima prijs kwaliteit. Nette en gastvrije bediening en je hoefde niet lang op je eten te wachten. Kamers waren ook netjes verzorgd.

Goede uitvalbasis voor een verblijf in Zuid Limburg, centraal gelegen en direct aan wandelgebied.

Parkeer gelegenheid, als je s'avonds terugkwam was er geen parkeer gelegenheid en moet dan langs de weg parkeren.

Klantvriendelijk en het ontbijt. Menukaart ziet er ook goed maar hebben hier geen gebruik van gemaakt omdat we steeds te laat terug waren.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Gezellig en fijn!

Niets, we zijn snel tevreden. Als het maar schoon is en goede bedden.

Goed ontbijt, fijne kamers, behulpzaam en vriendelijk personeel. Prachtig wandel en fietsgebied. Ligt centraal, dus Aken, Maastricht enz. snel te bereiken. Ook per bus via Gulpen. Daar centraal busstation!

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Als ik dan toch één punt moet noemen: de kamers waren wat gehorig. Toch heb ik alweer geboekt.

Het diner was van grote klasse voor een zeer aantrekkelijke prijs. De kamer schoon. Geweldig.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

goed, al aanbevolen bij vrienden.

steile houten trap naar de kamer, handig als je dit van te voren weet. Kun je overleggen of het wel handig is voor de gast.

Diner was heerlijk, prima keuken. Elke avond in het hotel gegeten, gezellig, heerlijk gemoedelijk.

ja, het ontbijt was heerlijk en ook het diner.

Van het diner ben ik ziek geworden; diarree en overgeven. Toch was het heerlijk. Raar maar waar.

ja, het ontbijt was heerlijk en ook het diner. De slaapkamer lekker ruim en de badkamer geweldig.

Heerlijk genoten van de rust en de maaltijden

Ik zou het prettig vinden als de keuken tot later op de avond geopend blijft. En misschien ontbijt vanaf 7.00 ipv na 8.00

De ontvangst is super en in overleg kon de ontbijttafel al vroeger geopend.

Tegenvallend verblijf met vriendengroep

We werden gedwongen tijdens kaartspel om 22:30 te stoppen wegens sluiting Daardoor moesten wij met auto voor drankje naar Gulpen s morgen voor dichte deur tot 08:00. Mochten pas na dit tijdstip naar binnen

Prijs / kwaliteit

Kan het aan een ieder aanbevelen. Mooie omgeving en de prijsverhouding van het hotel is goed.

Niet van toepassing

Kamer was prima en ook het ontbijt mocht er zijn. Ruim voldoende en het assortiment scoorde een ruime voldoende. 's Avonds heerlijk gegeten, dus de keuken scoorde ook een 8,5. De hygiëne scoorde een 9. Wat mooi schoon allemaal zeg.

Voor herhaling vatbaar.

Nou, eigenlijk niets!

Het ontbijt is altijd perfect. Schoon. Aardig en behulpzaam personeel. Perfect startpunt naar o.a. Maastricht en Aken en goed wandel en fietsgebied. Wifi vinden wij niet nodig!

Op doorreis hotel niet geschikt voor kinderen en mindervaliden.

Hotel niet geschikt voor minder validen teveel op en af stapjes en geen lift en het parkeerterrein was niet velicht 's nachts. Kwamen 'snachts terug van Andre Rieu Maastricht parkeerterrein stikke donker met zaklantaarn aan naar de ingang moeten lopen samen met mindervalide en haar rollator.

Ontbijt was voldoende kamers ook voldoende alleen slechte kussens.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Prettig en aangenaam.

Tegen? Een te groot woord! ,maar mijn familie had een beetje moeite met de trap.

De vriendelijkheid en het rekening houden met mijn gluten-vrij-dieet! Dat alles zo schoon en goed onderhouden is.

Het was een fijn gasthof, vriendelijke mensen, al was het...

Het was een fijn gasthof, vriendelijke mensen, al was het maar voor een nachtje, wij hebben er goed gewandeld, en alle wandelingen voor ons dames, echt goed te doen. Zeker voor herhaling te doen. ;t was allemaal dik OK, Hartelijke groet, Carine

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

ontbijt was goed

als je avondmaal reserveert ook de tafel met goed weer ook buiten te kunnen zitten want dat viel tegen de hotel gasten moesten binnen gaan zitten als je iets later reserveerde dan was alles volzet door andere gasten die niet gereserveerd hadden

ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Fijn, eenvoudig hotel op een prettige locatie

Het hotel is wat eenvoudig. Kleinere badkamer, geen bijzonder uitzicht. Geen enkel punt als je de hele dag op stap bent. Beneden in het restaurant kun je ook lekker zitten.

Mooi plekje vlakbij Gulpen. Handig als je hier gaat hardlopen. Hotel is eenvoudig, schoon en prima. Aardig personeel.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

vriendelijk personeel, heerlijk gedineerd, ongedwongen sfeer...

Trap naar boven is erg steil en heeft smalle treden. Er zijn overigens ook kamers beneden. Kamer is strak en zakelijk ingericht. Miste een beetje gezelligheid zoals een mandje met zeepjes of iets dergelijks om het wat huiselijker te maken.

vriendelijk personeel, heerlijk gedineerd, ongedwongen sfeer, ligt heerlijk rustig

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

We komen zeker nog een keer.

Ons verblijf was goed. De kamer en vooral de badkamer was erg mooi en zeer schoon. De ligging was ook perfect. s´morgens de vogels gehoort. Het eten was ook goed.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

vakantie plannen in Limburg

Ontbijt is een beetje simpel. Maar gezien prijs ruim voldoende.

zeer vriendelijk personeel prima kamers. Goed diner. Lekkere accommodatie om te verblijven.

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

wij hebben een paar geweldige dagen gehad!

niks eigenlijk...

het ontbijt was prima, personeel erg vriendelijk. Wij hadden een kamer met balkon en een prachtig uitzicht. Het diner was erg lekker. De omgeving geweldig. Kortom wij komen vast nog eens terug!

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Erg leuk en gastvrij hotel in een prachtige omgeving, gaan er zeker nog eens terug !

Niets !

Ontbijt niet heel erg uitgebreid, maar alles was aanwezig. Prima dus ! Kamers sober en beetje ongezellig maar prima bed en dat vind ik toch het belangrijkste

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

top

aardige mensen erg behulpzaam

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

mooie kamer ontbijt was goed vriendelijk personeel

mooie kamer ontbijt was goed vriendelijk personeel we komen zeker nog een keer terug

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Vriendelijk, netjes en gezellig.

Bedden en avondeten

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Prima last minute overnacht

Niets speciaal. Gewoon goed geslapen en goed ontbijt genuttigd.

De eigenaar bracht ons zelf even naar onze afspraak ipv een...

De eigenaar bracht ons zelf even naar onze afspraak ipv een taxi te bellen!

heel goed

goed ontbijt, erg vriendelijk personeel , ligging van het hotel is prachtig, dicht bij Gulpen

Ontspannen

Iets meer verwennerij bij het ontbijt op zondag ( vers fruit of n croissant bijvoorbeeld).

De gastvrijheid en service van de hoteleigenaar.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

De diner kaart was zeer uitgebreid en erg lekker.

De diner kaart was zeer uitgebreid en erg lekker. De prijs voor wat je kreeg was goed. Erg smakelijk gegeten voor relatief weinig geld.

Prachtige omgeving en we mochten onze motoren in de garage...

Prachtige omgeving en we mochten onze motoren in de garage stallen!

Rust.

Rust.

ja

ja

Fijn begin van onze vakantie!

Alles wat je nodig hebt voor een kort verblijf is aanwezig. Goede bedden, nette badkamer. Toplokatie!

Redelij

Het ontbijt was in verhouding met de prijs zeer slecht

De kamer was schoon

Goed geslapen en gegeten

Geen balkon

Goed ontbijt en de prijs

Super verblijf gehad

Alles was mooi, rustig en een goede verzorging, wij gaan zeker een keertje terug, we hebben genoten.

Het personeel

Het ontbijt, was een beetje karig.

Het personeel De kamer was erg schoon.

Uitzicht.

Plastic bekers ipv glas

Uitzicht. Balkon en (die dag) het weer.

Genoten

Relatief kleine bedden.

Mooie locatie en supervriendelijk personeel!

Het voldeed aan onze verwachtingen.

Eigenlijk niets

Het voldeed aan onze verwachtingen. Goed ontbijt en ruime keuze en goede kwaliteit diner.

Ja alles was goed geregeld

Ja alles was goed geregeld

gezellig hotel: echt waar voor je geld

goed eten. fijn terras en goede ruime kamer.

Genoten van een heerlijk verblijf en prachtige omgeving !

Wij hadden een ruime kamer en konden buiten zitten en genieten van een prachtig uitzicht

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Voor de dagen dat wij er waren was het goed

De verhogingen om naar je kamer te kunnen

De omgeving

Het geheel was prima

Douche, deze ging heel langzaam /traag

Het geheel was prima

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

prima ontbijt.

prima ontbijt. kamer goed, badkamer uitstekend.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

goede prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Gaan we vaker doen

Flatscreen geen geweldige kwaliteit.

Schoon, prima bedden, kamer niet groot maar comfortabel, lekker ontbijt en diner.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

voor ons was het in orde

de badkamer een beetje vernieuwen

was voldoende en het beleg was ook genoeg

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

onbijt was simpel en goed .

niets eigelijk.

onbijt was simpel en goed . avond maal was uitstekend. prijs kwaliteit een 10 op 10 .

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Prachtige omgeving.

Prachtige omgeving. Heerlijk eten! Voor goede prijs Prima prijs/kwaliteit. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Goede restaurant

Goede restaurant

Goed maar ik heb steeds koud gehad dus dat was een minpunt, verder zeker ok, ook de maaltijden waren

de warmte

Het was koud op de kamer dat hebben we ook gemeld, en in de badkamer geen verwarming dus nog kouder.

Een prima gasthof op een prachtige plek in het Limburgse...

Een prima gasthof op een prachtige plek in het Limburgse heuvelland. Extra complimenten voor de keuken!

verblijf was goed en voor herhaling vatbaar

alles was goed

Lekker knus en autentiek

Lekker knus en autentiek

• Beoordeeld op: 12 december 2017

De grootte, het was een huis

Het staat in een boeren gat, maar daar kunnen ze niks aan doen ;-)

De grootte, het was een huis

• Beoordeeld op: 30 november 2017

heel goedt

ntets

• Beoordeeld op: 26 november 2017

We komen zeker weer terug!

Iets meer licht op de badkamer zou fijn zijn.

Vriendelijkheid van de medewerkers. Ontbijt en diner zijn goed met veel keuze mogelijkheden.