Beoordelingen over Hotel de Echoput 5-sterren

Amersfoortseweg 86, 7346 AA Apeldoorn, Nederland

#7 van de 15 hotels in Apeldoorn

Geen 5 sterren...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Het lijkt alsof er weinig liefde in dit hotel zit. Het ziet er mooi uit, wel wat donker allemaal, maar okee. En er is een zwembad. Heeft een luxe uitstraling. De ligging is aan een drukke weg, het raam mag dus ‘s nachts echt wel dicht. De airco is niet geheel geluidloos. Beperkte ruimte in het restaurant, maar de roomservice (wel € 10 extra) is prima, evenals de kaart, heerlijk gegeten! Het personeel reageert plichtmatig, geen plezier in het werk? Veel kleine dingen die verholpen kunnen worden: telefoontoestel ontbreekt (de houder stond er wel?), dan maar met eigen mobiel via de receptie iets bestellen; rozet van de klink van het toilet zit los; planchet in de douche hangt scheef; handleiding om de tv aan te doen, ontbreekt (is ook niet gelukt). Eén lamp in de badkamer doet het niet. De geluidsdeur op de eerste verdieping herbergt een groot geheim: een enorme laag stof. Om De Echoput te kunnen zien, moet je eerst langs de receptie om een sleutel op te halen? Ontbijt kost € 22,50 per persoon, aan de flinke kant voor hetgeen geboden wordt, is vrij standaard. € 4 extra als je via Booking reserveert... Al met al staat de prijs niet in verhouding tot hetgeen geboden wordt.

Het heerlijke bed, de ruime kamer en de roomservice

Fantastisch!
    • Grand Echoput

De Echoput is geweldig! Wij zijn er voor de 7de keer met ons jonge gezin geweest en we zijn helemaal verliefd op deze plek en dit hotel. De kamers, het ontbijt, het zwembad en dat gelegen in de mooiste bossen van ons land. Wij slapen altijd aan de achterzijde en dan hoor je niks van de weg.

Fijne locatie, rustig en professioneel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Om er te fietsen zou het fijner zijn als er meer e-bikes beschikbaar zijn. Het is erg heuvelachtig. Weinig personeel, c.q. aandacht in de brasserie. Wel heel vriendelijk personeel.

Fijne locatie, rustig en professioneel. Je zit meteen in het bos. Heerlijk eten en fijne brasserie naast een restaurant. Bushalte naast de deur.

Heerlijk genoten van de omgeving en apeldoorn
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer mag luxer voor dat geld Ontbijt is ook minimaal

De omgeving is prachtig Ontbijt heb ik uitgebreider gezien Badkamer erg donker Geen waterkoker voor koffie of thee op de kamer Voor het bedrag en de 5 sterren had ik meer verwacht Heb 3 en 4 sterren hotels gezien die de helft goedkoper waren en meer luxe kamers

• Beoordeeld op: 14 september 2018

mooie kamer, vriendelijke mensen bij het ontbijt, fijn dat...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

lawaaiige kinderen op de gang; weinig persoonlijke benadering bij de receptie.

mooie kamer, vriendelijke mensen bij het ontbijt, fijn dat er een sauna is, water bij de sauna, lekker terras, attentie op de kamer bij aankomst.

Wij komen er niet meer terug, is gillend achteruit gelopen.
    • Suite

Geluidsoverlast s'nachts, Nespresso apparaat zonder Nespresso, in plaats daarvan bijzonder slechte koffie die in eerste instantie nog betaald moest worden ook a € 4,50 per kopje. Van de 3 klassieke gerechten in het (voormalige Michelin ster) restaurant, waren er 2 niet te bestellen (vrijdagavond 19.30 uur bij halfvolle bezetting) De overige keus was ook zeer beperkt. Zwaar onderbezet qua personeel.

ruime kamer (suite)

Heerlijke ervaring
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Hoe makkelijk het is om te bestellen op een andere kamernummer. Ik kreeg een rekening van iemand anders gepresenteerd. Die had onze kamernr doorgegeven.

De kamer en het uitzicht.

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Fitnesszaal viel erg tegen. In kleine ruimte 3 cardio-apparaten waarvan er 1 defect was. Geen losse gewichten etc beschikbaar. Geen faciliteiten om koffie te zetten op de kamer. Dat moet toch eigenlijk wel in een 5*-hotel.

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Bed heerlijk! Fantastische locatie, allerlei wandel- en fietstochten direct vanaf hotel mogelijk. Ruime kamer met grote badkamer; balkon met direct uitzicht op bos. Hoewel niet groot, toch een fijn zwembad in de kelder. Heerlijk gegeten in beide restaurants.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Weinig verlichting, zoals in het toilet. Kleine sauna en geen koud water voor na de sauna.

Top hotel, vriendelijk personeel, fantastische kamer, zeer goed diner en gewelding ontbijt. Vanaf het hotel zijn mooie fietstochten beschikbaar.

Goed hotel, maar zeker geen vijfsterren waard!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Naast drukke N weg. Écht geen stilte van het bos. Aan voorzijde echt lawaai aan achterzijde kijk je op parkeerterrein. Klein en slecht onderhouden zwembad. Veel Te kleine sauna! Geen fitness...3 toestellen in donkere ruimte waarvan loopband defect was. Slecht.

Mooie omgeving. Aardig personeel. Mooie kamer. Bijzondere inrichting. Maar zeker geen 5 sterren waard.

een oase van rust
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

minimalisme hotelservice; er werd spontaan geen enkele uitleg gegeven en veel zaken moesten gevraagd worden (badjas, slippers, aansluiting TV die nadien nog niet werkte , ...)

locatie , goed ontbijt en prachtig terras om buiten te ontbijten ruime kamer en badkamer

De eerste nacht was er een probleem met ons raam, dat niet...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

De eerste nacht was er een probleem met ons raam, dat niet volledig sloot. Door de ligging naast een vrij drukke baan, werden we soms gehinderd door het lawaai. Daardoor was ook het (overigens érg goede) ontbijt (op het mooie terras) had dit helaas een mindere invloed.

luxe hotel aan doorgaande weg in mooie omgeving
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

De sauna was alleen één hokje, daar had ik meer van verwacht.

Heel ruime kamer met een bad en douche. Prima ontbijt. De locatie aan de doorgaande weg, maar in een mooie omgeving.

was wel ok
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er ontbraken een aantal tv zenders. Het kanaal over het hotel deed het niet. Geen mini bar. Erg zuinig met de douchegel. Kortom geen 5 sterren hotel.

de ligging in het bos

Het ergste hotel waar ik in mijn leven ooit verbleven heb.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was slecht doordat de designer geen overleg heeft gehad met de electriciteitsman. Zo kon ik mijn telefoon niet in het stopcontact naast mijn bed steken, omdat het hout ervoorzat. De televisie werkte niet, maar het meisje van de receptie heeft hem gangbaar gemaakt. Maar er zat een vreselijke brom in, zodat ik hem maar weer uitgezet heb (bijbelbelt). De telefoon naar de receptie functioneerde niet. De badkamer was zgn. Design. Maar design bepaal ik zelf wel. Het was een griezelige donkere atmosfeer. De kleuren in de kamer waren zwart/rood. Vreselijk. Ik had voor 2 nachten gereserveerd ben maar na 1 nacht vertrokken. Een week tevoren was ik nog in Hilton Garden Inn Leiden. Perfect!

Liever niet
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedden laag. Kuilen in matras. Enorme trap om get hotel überhaupt binnen te komen. Zwembad was vies. Er dreef van alles in het water. Ontbijt matig. Buiten op het prachtige terras zit haast nooit iemand. Zilvervisjes in de badkamer

Dit viel erg tegen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het eerste dat we zagen was de vitrage met grote witte vlekken erop en toen we de vitrage openden ook nog eens vieze vegen op de ramen, verder twee bedden naast elkaar zonder topper de bedden schoven uit elkaar terwijl we dachten een groot kingsizebed te hebben geboekt, bovendien een middelmatig ontbijt met lang wachten bij het koffieapparaat. Kortom dit hotel voor deze prijs viel ons erg tegen,

Mooi hotel op historische locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

- eigenaardige geur in de kamer bij binnenkomst, bleek de afvoer te zijn van de douche en er zat een vlieg - met het warme weer zou het heerlijk zijn geweest om buiten te kunnen ontbijten, maar was niet mogelijk.

Locatie was geweldig - het is een prachtig landhuis met mooie ruime kamers - heerlijk ontbijt met lokale producten (heerlijk brood!!) - vriendelijk personeel - heerlijke bedden

Prima kamer aan de rand van Apeldoorn, moi in bossen gelegen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

De gastronomische prestaties vielen ons tegen. We hebben een fles dure witte wijn besteld, deze was niet gekoeld, maar er werd ook geen koeler op de tafel gezet. Na 20 minuten vroegen we of de fles in de koelkast mocht. Het was zo'n beetje de heetste weekend, met temperatuur 37 graden. Voor deze prijzen en zich gastronomisc noemen is dit echt not done. Er ging ook van alles mis in de bediening, misschien waren dat de vakantiekrachten.

Prima kamer aan de rand van Apeldoorn, moi in bossen gelegen. Hotel heeft een fijne zwembad en een mooie terras.

Het ontbijt was op zich prima, alleen was de prijs ervan...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was, toen we aankwamen, niet helemaal schoon en het zwembad en de sauna vielen tegen. Bij het zwembad waren spotjes uit het plafond en uit de trap in het zwembad. De sauna was veel te klein en zonder verdere faciliteiten zoals een voetenbad. Toen we wilden uitchecken was er niemand bij de receptie en hebben we 5 minuten staan wachten.

Het ontbijt was op zich prima, alleen was de prijs ervan veel te hoog, zeker geen €22,50 waard!

Heerlijk genieten
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Mooi hotel met heerlijke gerechten in het gezellige restaurant. Wij kozen voor een verrassingsmenu en werden niet teleurgesteld! In de ontspanningsruimte kun je bekomen van een fietstocht (met kwalitatieve gehuurde fietsen) in het zwembad of de sauna.

De echoput is pretencieus
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Prijs-kwaliteit verhouding. Het is het allemaal nėt niet. Onhandige stopcontacten bij het bed. 4 hangertjes in de hangkast. Claimen het woord "environment" door de minibar niet aan te zetten maar laten wel 2 douchekranen lopen terwijl ik er toch maar echt onder 1 kan gaan staan. dit is echt waterverspilling wat in deze tijd toch echt niet meer kan!

De kamer is heerlijk ruim

Fietsvakantie
    • Grand Echoput

Voor 5 sterren mocht het iets verfijnderd zijn . Donker in de badkamer , geen handdouche. Geen onderleggers op tafel buiten.onkruid op terras.

De vriendelijkheid van het personeel. Lekker in in het restaurant. Goede wijn

Mooi hotel
    • Grand Echoput

Het zwembad is her en der wel aan wat opknappen toe. Het is wel schoon, maar niet zo netjes afgewerkt als ik zou verwachten bij dit hotel.

Vriendelijk en behulpzaam personeel en goed verzorgd diner

Grote kamer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Heel het hotel komt zeer somber over: vooral de kamerinrichting die overwegend zwart is. Kamer, zwembad- en saunafaciliteiten waren niet echt schoon. Van een ontbijt in een 5 sterrenhotel (€ 24) verwacht je een ander niveau. Dit was een standaard buffet. We kregen slechts 1 croissant per persoon. We werden scheef bekeken bij de bestelling van een warm item (flensjes) van de kaart. Kortom dit hotel is absoluut zijn 5 sterren niet waard. Het feit dat er midden in de zomer slechts een handvol gasten waren, is ook veelzeggend.

Grote kamer

Bistro keuken is zeer slecht van kwaliteit.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Bistro keuken is zeer slecht van kwaliteit. Wij lunchten bij de Leest en gingen speciaal naar de echoput voor een goed verblijf in een hoog kwaliteitshot om een kleine gang te eten in de bistro en goed te overnachten. Echter, de echoput lijkt alleen gericht te zijn op haar restaurant gasten waar wel enige kwaliteit wordt geboden, maar serveert vanuit een andere keuken in de bistro in zeer lage kwaliteit. Leerling kok in de keuken, lage kwaliteit producten en bediening die in discussie gaat dat de gast ongelijk heeft. Ook als wijnexpert biedt de bistro zeer beperkt en matige wijnen. Dit alles terwijl peter klosse prat gaat op zijn wijn en eet kennis en kunde. Kortom, volgende keer blijven we weer in de buurt van de Leest overnachten en eten. Jammer dat bistro/hotel gasten als 'minder' worden gezien.

top
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De weg er naar toe was voor mij minder maar daar kunnen jullie niks aan doen

Super mooie ruime kamer en kreeg het gevoel dat ik echt lekker kon relaxen! Bedden waren absoluut uitstekend! Hier wil ik vaker komen.

Top hotel, maar mindere ligging
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

De locatie, in tegenstelling tot de rust die we er verwacht hadden ligt het hotel aan een dukke luidruchtige baan, door het bos... dit is vooral storend op het terras en duidelijk hoorbaar in de kamer. (Ligging vooraan) Een van de handdoeken was versleten en uitgerafeld, op zich niet erg vind ik maar niet 5 sterren waardig.

Uitstekend ontbijt, vriendelijk personeel, het hotel was proper en modern en stijlvol ingericht.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

fantastisch bed, upgrade naar suite gekregen, prachtig interieur, zeer goed verzorgd ontbijt. supervriendelijk professioneel personeel. Zeker een 5 ster waardig.Komen zeker terug.

Heel mooi hotel op een fantastische locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Het restaurant heeft heel lekkere gerechten, alleen zou de begeleiding bij de wijnen wat beter kunnen. We hebben steeds losse glazen wijn gekozen. Bij het lamsgerecht kregen zonder dat het ons werd gevraagd dezelfde rode wijn geserveerd. Toen wij vroegen of er misschien ook andere wijn was werd er gezegd: ja ik had u ook een wijn kunnen geven die beter bij het lam past. Dat was een beetje verbazingwekkend.

Het is een zeer ruime kamer met een mooi rustig balkon. Het is een ruim hotel.

Voortreffelijk hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Wellicht dat er voor de huidige parasols een veiligere oplossing kan worden bedacht. Zag iemand struikelen over de brede ijzeren voet met tegels er in. Ging net goed.

Modern ingerichte kamers met prima bed en aparte douche met dubbele douchekoppen. Heel apart. Erg vriendelijk personeel, zowel achter de receptie als de bediening. Een prima keuken met goed afgestemde wijnen. Vlak bij Paleis het Loo, dus midden in het bos. Een echte aanrader als je verwend wilt worden.

Hotelverblijf tegenvaller vanwege weinig sfeervolle (teveel en matig design) inrichting.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Koel, calvinistisch kloosterachtig interieur en gangen met weinig sfeer, geen gezellige lobby, (interieur-) architect moet eens in de leer gaan voor meer warme, gastvrije en sfeervolle inrichting. Verlichtingsniveau op kamer matig, in badkamer ronduit slecht (3 st max 50 Watt halogeen in plafond, zwarte muren, donkere tegels), moeizaam voor make-up en scheren. Advies: wanden in lichte tinten schilderen Geen handdouche in (voor dames, om haar droog te houden) en bij badkuip. Televisie in de kamer niet in orde. Moeizaam entree/welkom, ingang slecht bereikbaar (hoge trap en steile hellingbaan) met bagage of invaliden. Parkeerterrein armoedig ingericht, veel onkruid.

Hotel faciliteiten in orde, gebouw en kamers technisch OK en ruim, maar met uitzondering van verlichtingsniveau in hotelgedeelte.

Zeer comfortabele bedden en vriendelijkheid van het...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Kalkaanslag op zwarte vloeren en kranen was minpunt voor 5* Ontbijt onvoldoende uitgebreid voor de prijs van 22,5€

Zeer comfortabele bedden en vriendelijkheid van het personeel.

Redelijk verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Het ontbijt absoluut geen 23,50 waard. Otbijtzaal erg kaal geen bloemetje op tafel geen kaarsje aan. Geen douchekop aanwezig in badkamer. Erg donker de kamers. Je moet schuin kijken vanuit je bed om tv te kijken. Wij hadden geen rustige kamer verkeer op de Amersfoortse weg en kikkers die enorm hard kwaken,gaven ons geen rustige nacht.

omgeving is de moeite waard

het was meer dan geweldig!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kan het niet bedacht krijgen!

wij waren met 5 dames voor 3 kamers, gescheiden bedden, hele nette rustige mooie super kamer met hele goede bedden. ontbijt was zeer goed, grote keuze en meer dan voldoende, indien weer in de buurt komen, komen we zeker terug!

Super mooi hotel met een fantastisch restaurant!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Iets oplettender met schoonmaak van kamers omgaan en nalopen van deurknoppen, handdoekhouder en schoonmaak balkon.

Super mooi hotel met een fantastisch restaurant! Vriendelijk personeel en prima kamers

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

- Mooie omgeving
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- temperatuur controle kamers - mogelijkheid om handdoeken omhoog te hangen - geen vliegenhor om bijvoorbeeld raam open te kunnen zetten tijdens nacht - geen laken, als je het bijvoorbeeld te warm hebt om onder dons te slapen

- Mooie omgeving - Mooie kamers - mooi zwembad

Nette kamers.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Niet meer van deze tijd dat er geen koffie- of thee voorzieningen zijn. Past totaal niet bij de luxe uitstraling van het aangesloten restaurant. Ik vind dit echt een afknapper.

Nette kamers. Lekker twee persoonsbed.

Alles goed in het hotel maar door een foutje in de kamer...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Alles goed in het hotel maar door een foutje in de kamer stond er s nachts om half drie personeel van het hotel bij ons op de kamer wat natuurlijk schrikken was

Prachtige kamer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Rond 12 uur ‘s nachts kwam er helaas aardig wat geluid van beneden. Ik denk dat ze bezig waren met opruimen, verschuiven van meubels. Gratis wifi is ook erg traag.

Prachtige kamer en een heerlijk ontbijt!

Goed!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Tsja. Het is maar een kleinigheid, maar toch. Op de rekening stond 6 euro voor reserveringskosten (4 x 1,50). Dat was toch een verrassing voor mij. Ik voel me dan voor 6 euro bekocht (ondanks dat ik veel betaal en daar voor kies). Hoezo reserveringskosten. Dat reserveren deed ik bij Booking.com en dan nog wel geheel automatisch en zeker geen 4 x. Ik trek de conclusie dat dit in de categorie ondoorzichtig prijsbeleid valt, zo van: De totaalprijs, maar toch nog wat extra kosten (later en apart), om het niet te veel (voor het boeken) op te laten lopen. Natuurlijk is het niet veel. Maar als dit niet stopt gaat dit net als bij de vliegreizen, steeds meer (duurder) en vaker voorkomen worden. Kortom meer een algemene klacht.

Mooie kamer en restaurant.

6,0
    Voor 4 sterren hotel wat meer verwacht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Hygiëne kamer: onder stoel lag nog babyvoeding van vorige klanten. Tot twee maal toe kregen wij iets anders geserveerd dan besteld in bar/bistro. In hotelkamer ontbraken een aantal zaken in badkamer. Slechts lege verpakkingen... Wachttijd bij uitchecken veel te lang.

Smaakvol ingerichte kamer. Prima voorzieningen.

Ontspannen in prachtige omgeving
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Gedateerde inrichting, ietwat sleeets ( ook kleding personeel oud en vaak niet de juiste maat/ te klein) Zoveel zwart in de inrichting geeft af en toe het gevoel in een crematorium te zijn. Fleur het restaurant op met een kleurrijk boeket

Locatie en ontbijt

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Lekker en uitgebreid ontbijt, goede faciliteiten zoals...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wel wat formele sfeer (a la business hotel), wat donkere gangen, modern maar doet ook wat somber aan.

Lekker en uitgebreid ontbijt, goede faciliteiten zoals leenfietsen. Ideale locatie om een fietstocht door de bossen te maken (via knooppunten). Mooie ruimte kamer.

De kamer, omgeving en ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ontbijt was in verhouding te duur, tv sterk verouderd en nagenoeg stuk, afwerking in zwembad en ander plekken mag wel wat beter (achterstallig onderhoud)

De kamer, omgeving en ontbijt

erg goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ik had een aanvraag gedaan bij reservering voor een late check-out. hier was niets meer gedaan. bij navraag bij aankomst bleek het niet te kunnen. Reden was dat de kamer al geboekt was. Ik had graag open gestaan voor een andere kamer waar de mgoelijkheid wel aanwezig was. De opties zijn niet doorgesproken met me

mooie kamers, mooie ambiance, vriendelijk personeel

Voor herhaling vatbaar !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Geen koffie of thee op de kamer. 5 sterren ? Dan is dit beslist noodzakelijk. Slecht verlichte badkamer. Scheerspiegel op buikhoogte, niet te gebruiken. Bij aankomst niemand aan de receptie, 10 minuten gewacht totdat iemand kwam. Toen maar gebeld naar het hotel.

Het ontbijt en het diner.

Hier kom ik graag terug!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Een mooi groot bad in de slaapkamer maar geen badschuim / olie voor in het bad?!...en blijkbaar was dit ook het geval bij de collega's.

Enorm mooie locatie en zeer vriendelijk personeel bij het restaurant. Eten in het restaurant en ontbijt waren top!

Het ontbijt en diner waren geweldig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Inflexibel personeel bij inchecken van mijn minder valide vader (toeslag van eur 190 voor 2 dagen!) Lange wachttijden bij diner (25 minuten wachten op de koffie)

Het ontbijt en diner waren geweldig. Zowel eetcafe als luxe restaurant

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Wij vonden de kamer/badkamer erg donker.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij vonden de kamer/badkamer erg donker. Jammer dat je voor dit hotel servicekosten moet betalen, waarvoor??? Als je zegt een sauna te hebben dan ga je er niet van uit dat het er 1 is waar je nauwelijks met 2 volwassenen in kunt.

Het hotel is prima, de locatie is super, maar wij had er meer van verwacht.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij een 5 sterren hotel hadden wij een hoger service niveau en iets betere faciliteiten verwacht. Het hotel en personeel is prima, echter het gevoeld dat je in de watten wordt gelegd hebben wij gemist. -de kamer had geen mogelijkheid om koffie of thee te zetten. -de minibar is standaard leeg. -onze tv was defect. kan uiteraard gebeuren, echter aan het begin van de middag aangegeven en pas in de loop van de avond werd geconcludeerd dat dit niet verholpen kon worden en diende wij alsnog van kamer te wisselen. -wij hadden soep op te kamer besteld. Dit was niet goedkoop en werd na 5 kwartier gebracht en was louw/koud. -bij betaling bleek de rekening niet te kloppen en waren er onterecht drankjes van een andere kamer op onze rekening gezet. Dit is wel netjes opgelost en gecrediteerd.

Het ontbijt was goed en de locatie was top. De kamer was ruim met een mooie badkamer.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Aardig gelogeerd in een 5 sterren hotel.
    • Grand Echoput

Het ontbijt voor een 5 sterren restaurant was redelijk. Maar had van de koffie tocht verwacht dat ik een verser kopje cappuccino zou krijgen. Deze was uit een automaat en niet lekker. Diverse zaken verdienen beter onderhoud of zijn aan vervanging toe. Van een 5 sterren locatie had ik meer en beter verwacht.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Slapen super, bij het eten in combinatie met prijs ligt de verhouding helemaal scheef!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het eten in het bar gedeelte viel mij erg tegen, evenals de prijzen die er voor gevraagd werden. Ontbijt voor 22,50 euro staat in geen enkele verhouding. In de meeste reactie van het hotel gelezen over kwaliteit etc maar voor een kopje koffie is en blijft dat een fors bedrag.

Hele mooie en ruime kamer en van alle gemakken voorzien en vriendelijk personeel. Om te overnachten kom ik zeker nog terug!

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Genoten!

Geen minpunten.

Heerlijk ontbijt en geweldig ruime kamers. Mooie materialen, fijne verlichting. Minpuntje was dat de TV uit ging bij het uitdoen van de verlichting. Dit doorgegeven aan de receptie, werd gelijk opgepakt.

Een welkom gevoel met comfort en luxe.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Het ontbijt zelf was weinig verrassend, er kon bijv. wel wat meer vers bij. Het was een beetje gewoontjes, wat me verraste gezien de kosten ervan en de vele sterren van het hotel.

De kamer was prachtig en ruim, zo ook de badkamer (tweepersoons douche en een ligbad). Inrichting is modern warm, alles is schoon. We hadden uitzicht op het bos aan de overkant van het hotel. Bij het wakker worden ben ik gaan zwemmen in het zwembad onder het hotel: heerlijk en verfrissend! En ze denken aan veel wat betreft verzorging en comfort (zoals iets lekkers op het bed bij aankomst, bij het zwembad stapels handdoeken en gratis flesjes water). Ontbijt was qua service voortreffelijk: warme croissants op tafel, bij terugkomst van het buffet; bestelling voor warme gerechten kon je rustig opschrijven en kreeg je bediend aan je tafel. Al het personeel was vriendelijk en hulpvaardig. Toen we rond middernacht terugkeerden van elders konden we samen in een verder lege bar nog wat drinken. Barman liet ons nieuwe biertjes proeven en uitproberen; al werd achter hem in de keuken alles al schoongemaakt, hij heette ons meer dan welkom om te blijven hangen. De volgende ochtend eindigde ons verblijf met een heerlijke boswandeling, die praktisch startte bij de uitgang.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Top adres
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Super mooie ruime kamer, rustig, heerlijk ontbijt, gezellig en rustig zwembad met lange/late openingsuren. Aangename open, rustige sfeer qua hall, gangen, kamers. Erg vriendelijk personeel.

Prima verblijf in een goed aangeschreven hotel.

Geen aanbevelingen.

Kamers waren schoon, voldoende ruimte met een mooi aaneengesloten badkamer. Toilet aparte ruimte, erg fijn. Bedden lagen prima. Eten beviel erg goed, voor ons fijn dat je ook goed kon eten in het bargedeelte omdat we twee nog wat jonge kinderen meehadden.

Locatie is mooi, je loopt zo het bos in, en rijdt zo...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Het hotel maakt al een wat verouderde/gedateerde indruk, terwijl ik dat niet had verwacht van 5 sterren. Vloeren in trappenhuizen, badkamervloeren en meubelen in kamer zien er soms geleefd uit. De bar vond ik niet echt sfeervol/knus. De faciliteiten zijn beperkt; klein saunaatje en 3 sportapparaten. De golfplek maakt wat onverzorgde indruk. De vloer bij het ontbijt lag vol met kruimels. Het ontbijt was lekker maar duur naar verhouding. Ik had er meer van verwacht.

Locatie is mooi, je loopt zo het bos in, en rijdt zo Apeldoorn in. Lekker bed, mooie badkamer, lekker balkon.

Ronduit genieten ;
    • Suite

Enige puntje van aanmerking was dat het vrij luidruchtig was in de suite op de begane grond; dit was ons vorig verblijf op de eerste verdieping niet zo opgevallen.

Ronduit genieten ; diner in het restaurant is zeker een aanrader bij verblijf!

Heerlijk hotel

De WiFi verbinding.

Heerlijk modern hotel met goede bedden en kussens ruime kamers. Het hotel heeft een zwembad en sauna.Ligt in een natuur gebied en parkeren is gratis.Er is een zeer goede restaurant gespecialiseerd op wild gerechten en bar waar je ook kunt eten. Het ontbijt is met ruime keuze en verse producten.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Lokatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Jammer genoeg ...- restaurant... heel te lang wachten tussen de gerechten. Een beetje meer overzicht en regie van de manager zal het anders kunnen maken.

Lokatie. Personeel.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

fenomenaal
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijke omgeving waar je uren kan vertoeven. Tevens een mooie ontspanningsfaciliteit met zwembad, sauna, sportcentra. voldeed geheel aan de verwachtingen! een plaats waar ze mij zeker nog terugzien. Bij het ontbijt een persoonlijk verzoek gedaan, was geen enkel probleem! alles top in orde!!

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Goed ontbojt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Vlekken op tafellakens, scheuren in deuren, gaten in lakens, veel achterstallig onderhoud. Dieetwensen per ongeluk vergeten en geen excuses of niets. Geen 5 sterren.

Goed ontbojt

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Het eten en het leuke personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

koffie apparaat op kamer en twee aparte bedden die wel tegen elkaar geschoven konden worden maar ik vind een matras fijner

Het eten en het leuke personeel

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Verwend worden in een luxe verblijf!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden een aanbieding qua overnachting. De kosten voor het ontbijt waren erg hoog ten opzichte van de overnachting.

Geweldige kamers! Erg ruim, luxe en schoon.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Ontbijt uitgebreid
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Wij waren net gearriveerd en moesten meteen betalen. Zelfs veel meer dan onze booking. Zonder ons daar over in te lichten. Dat was voor eventueel verbruik. Vreemde gang van zaken

Ontbijt uitgebreid

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

In de indeling en de uitrusting van de kamer is te zien dat...
    • Grand Echoput

In de indeling en de uitrusting van de kamer is te zien dat de organisatie jarenlang opgedane kennis toepast in nieuwe ontwerpen. Bedieningsknoppen, licht, TV, het klopt allemaal.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Het personeel is ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel is ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam. Je wordt ontvangen met een glaasje lekker water. Het zwembad is lekker warm. Het restaurant is heel lekker en ook de wijnen zijn uitzonderlijk goed. Het ontbijt heeft alles wat je maar wenst. Zeker een topper, een heel aangenaam verblijf.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Net en keurig hotel voor een prima prijs.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligging is prachtig, maar helaas te dicht bij de drukke weg. Stopcontacten in de kamer zaten op belachelijke plekken, ergens midden in de kamer en niet dichtbij het bed (voor opladers bijv.) Bovendien de plek van de tv was heel ver weg van het bed (wij kijken graag tv vanuit bed)

Net en keurig hotel voor een prima prijs. Prima bed, kamer, uitzicht, ruimte, enz. Fijne badkamer. Ontbijt was zeer goed en vriendelijk personeel.

kamer was uitstekend en heel ruim - zag een beetje op tegen...
    • Grand Echoput

Diner was uitstekend, maar werden neergezet in hoek rechts van ingang - en ik vond dat we daar veel te dicht op de buren zaten. Door de grootte van de tafel zat ik bijna dichter bij mijn buurvrouw dan mijn eigen tafelgenoot.

kamer was uitstekend en heel ruim - zag een beetje op tegen stenen vloer in de winter; maar door vloerverwarming was dit toch zeer aangenaam

Aanrader
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Lekker maar ook wel prijzig ontbijt.

Mooi designhotel met prettige bediening en heel mooie ligging midden in de bossen. Verder ook leuke ruimte om even de krant te chillen.

Zeer luxueus verblijf in romantische omgeving in een strak, modern ingericht hotel.
    • Suite

sauna is alleen een cabine bij het zwembadje, geschikt voor max. 6 personen; wel erg klein in verhouding tot het aantal hotelgasten; wij hadden het 's nachts te warm op de kamer.

Upgrade gehad omdat de kamer nog niet klaar was+ fantastisch gedineerd en ontbijt was uitgebreid en heerlijk; pracht omgeving om te wandelen en te fietsen; gezellig daarna in hotel gegeten, gezwommen, gefitnesst, in de saunacabine geweest . Personeel was erg vriendelijk allemaal!

Fijne kamer met uitzicht op de Kroondomeinen, heerlijk...
    • Grand Echoput

Het had flink gevroren die avond en nacht en het was erg glad op de parkeerplaats. Ook richting de trap naar het hotel. Bij een hotel van dit niveau verwachten we dat het ijsvrij is gemaakt of flink gestrooid.

Fijne kamer met uitzicht op de Kroondomeinen, heerlijk ontbijt. Aardig personeel. Wel vonden wij (achteraf gezien) de ruim 200 euro die we voor deze kamer moesten betalen voor een nacht, aan de hoge kant.

Een uitstekend en romantisch hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Het personeel kan de wildbar iets beter in de gaten houden. Nu was het zo dat het voor sommige iets te lang kan duren tot de drankjes opgenomen worden. Dit was bij ons ook het geval, maar werd direct goed gemaakt door het personeel.

Een luxe hotel in een rustige omgeving, met voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein. Ons verblijf in de Echoput was zeer aangenaam. Na een heerlijke dag in de veluwsebron (wellness) zijn wij rond 22:00 aangekomen bij het hotel. Wij zijn direct naar boven gegaan om de kamer te bekijken. De kamer is groot en luxe, heeft naast de badkamer een apart toilet, een bad en een tweepersoonsdouche met goede straal. Bij binnenkomst lag er een lekker chocolaatje op het bed en stond er twee stukken fruit klaar. Na het opfrissen zijn we naar de hotelbar gegaan. Dit is een leuke rustige bar waar je tot 01:00 kan genieten van een hapje en drankje. De barman had goede kennis van hun wijnen en had naast een mooi verhaal ook een heerlijk wijntje voor ons. Het was fijn dat we na 23:00 nog een luxe kaasplankje konden bestellen voor bij de wijn (kaasplankje van de echoput is een echte aanrader!) Het ontbijt is goed en biedt voldoende variatie. Wel had het fijn geweest als het mogelijk is om in de vakantie ook tot iets later te kunnen ontbijten. Normaal is het ontbijt tot 10:00 en in het weekend tot 10:30.

Slecht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Ontbijt was puur slecht. Gewoon te weinig personeel. Bijna alles was op en we werden ergens achteraf in een hoekje gezet. Mac Donalds is beter en zijn we dan ook nog maar even naar toe gegaan. Ook op andere gebieden zie je dat het hotel op alles aan het bezuinigen is. Al met al waren we voor 2 overnachtingen en 1 diner in het restaurant voor 2 personen in totaal meer dan 600 euro kwijt. Doen we dus nooit meer.

Locatie is prima, personeel is aardig. Het diner in het restaurant was goed.