Beoordelingen over Geertien 3-sterren

Muggenbeet 3, 8356VK Blokzijl, Nederland

#4 van de 4 hotels in Blokzijl

• Economy Kamer

Wat echt tegenviel, is dat wij precies naast de deur van de ingang sliepen en de deur telkens met een harde knal dicht gemaakt wordt. En dat ook na 00:00 uur. De overige gasten waren ook heel erg luidruchtig, terwijl het al na 00:00 uur was. Dus kortom ik heb letterlijk niet geslapen.

De kamers zijn heel goed, netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Erg mooi

Eigenlijk niets

Super locatie , gehucht van 3 woningen. Hotel heeft, wat ons betreft, mooiste terras van NL. Grote parkeerplaats, fietsen kunnen veilig achter slot en grendel.

Ligging was bijna idyllisch te noemen

Onduidelijk waar je je moest melden. We werden van binnen naar buiten gestuurd en daar weer van het ene personeelslid naar de ander. Dit kan vriendelijker. Bij uitchecken was het nog lastiger om iemand te vinden. De bar afgesloten. De buitenbar waar we bij aanvang moesten melden was ook dicht. Al met al voor ons onduidelijk

Ligging was bijna idyllisch te noemen

Zeer goed diner op terras aan het water.

Bedden kamer 35 doorgezakt. Oudere ontbijtdame heeft ons niet eens opgemerkt. Pas bij betalen vroeg ze of we ontbijt genuttigd hadden. Minpuntje

Zeer goed diner op terras aan het water. Goede bediening en aandacht voor de gast tijdens diner. Omgeving blijft een sprookje met fietstocht van 56 km op gehuurde E-bikes op turbostand van Otter fietsverhuur.

Tevreden. Maar neem aandachtspunten mee.
    • Familiesuite

De gehorigheid op de hotelkamer. Toegangsdeur naar hotel geeft veel herrie bij gebruik. Airco zeker bij toenemende hoge temperaturen haast een must.

De sfeer, de omgeving, het personeel.

• Economy Kamer

Niets. Is voor ons bekend hotel dat weer geheel voldeed aan onze wensen

Leuk lokaal hotel. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Leuke unieke lokatie aan de Wetering in de buurt van de Weerribben en wieden.

Relaxed

Lek gestoken door de muggen. Al 2 dagen last van. Balen. "DEET" ben ikallwrgisch voor.

Rust, uitzicht, vrijheid, ligging, groot terras buiten

Alles, geweldige mooie locatie, heerlijk ontbijt, heerlijke...

Niets, als je iets te klagen hebt, los je het terplaatse op!!!!! En je kan toch zelf even gaan overleggen als je nog iets meer wil drinken, het was een verademing dat men niet elke keer aan je tafel stond, wilt U nog iets drinken, je hebt daar rust!!!!!

Alles, geweldige mooie locatie, heerlijk ontbijt, heerlijke bedden, het was zo fijn dat we nog een nachtje bijgeboekt hebben.Gezellig personeel. Een ware rust oase.

Wij verbleven in een appartement in een verbouwde hoeve op...
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Wij verbleven in een appartement in een verbouwde hoeve op 500m van het hotel zelf. Beneden woonkamer, eettafel en volledig uitgeruste keuken (incl wasmachine en droger!) en boven 2 slaapkamers. Eigen terrasje. Fiets- en bootverhuur bij hotel beschikbaar. Ook prima restaurant met mooi terras aan het water.

Het ontbijt is prima en de kamer ook.
    • Familiesuite

Ons is niks tegengevallen. Wij hebben een zeer geslaagd weekend gehad.

Het ontbijt is prima en de kamer ook. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is prachtig. Al met al een zeer geslaagd weekend.

Mooie en gezellige locatie voor een overnachting.
    • Economy Kamer

Op de kamers was het veel te warm. De leidingen voor warm leidingwater liggen in de vloer en dat werkt continu als vloerverwarming. Wij vonden het vreemd dat je in het weekend na half twaalf niets meer kunt bestellen in het café en op het terras. Dus zelf drankjes meenemen, want rond die tijd ga je nog niet naar bed als je een weekendje uit bent😕

Mooie en gezellige locatie. Terras aan het water.

Prima kamer met mooie ruime badkamer
    • Economy Kamer

Doordat de kamer tegenover het terras lag was het wel lawaaierig op het moment dat wij na een lange dag buiten wilden gaan slapen

Prima kamer met mooie ruime badkamer

Mooie locatie aan het water

Bijzonder opvallend was het slechte ontvangst, geen enkel hartelijk welkom. Alsof we niet bestonden. En ook geen prettig afscheid bij vertrek. We hebben zelf maar even een gedag afgedwongen. Voor ons een reden om hier niet terug te komen of dit hotel te adviseren bij vrienden. Het personeel deed wel hun best en is aardig, maar je voelt dat er er geen goede sfeer heerst. Zo zonde, want de locatie is meer dan adembenemend, zet er een paar goede en enthousiaste hosts neer en je hebt een goudmijn!!! De bedden zijn goed, maar het was net een sauna 's nachts, zo'n 30/35 graden denken we. Er is geen airco om dit af te vangen. Hierdoor hebben we alsnog slecht geslapen.

Mooie locatie aan het water

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

fantastisch een 10!

wij waren met 13 vriendinnen een avond en nacht in hotel geertien! wat een gastvrijheid, ongelooflijk goed eten en buitengewoon aardig personeel, alles kon niets was teveel! wij komen in het najaar weer!!!!

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Het begin koud maar verder prima!
    • Economy Kamer

De verwarming was uit bij aankomst. Dus duurde een tijdje voordat de kamer op temperatuur was.

Het ontbijt was uitstekend met heerlijk vers brood met een krokant korstje. Vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Rustig weekend weg, lekker gegeten en gewandeld in mooie natuur
    • Familiesuite

Bereikbaarheid per OV (nauwelijks). Erg weinig te doen in de omgeving, maar dat vonden we niet zo erg. Giethoorn viel tegen, vonden we niet echt de moeite waard (Blokzijl was veel mooier).

Ontbijt, prettige kamer, en mooie omgeving (natuur)

kamer was in orde en de locatie is prima

Personeel was ongeïnteresseerd, kreeg de indruk dat men niet op ons zat te wachten. Hierdoor hebben wij besloten om elders te gaan dineren en het ontbijt maar over te slaan.

kamer was in orde en de locatie is prima

Een super relaxte plek.
    • Economy Kamer

De hotelkamer passen qua sfeer niet bij de rest van de uitstraling van de accommodatie.

Prachtige plek midden in de natuur waar je 's avonds heerlijk kunt eten.

schitternend weer en lekker eten; dus leuk

Geen koffie -theefaciliteiten op kamer. Restaurant serveert heerlijk eten, maar er was verschrikkelijk veel geluid. Tafeltjes stonden bijna op elkaar. In ontbijtzaal moest je zelfs wachten tot er iemand klaar was.

Schitterende ligging , zeker met mooi weer. Zowel bad als losse douche. Kreeg , zoals gevraagd, kamer op begane grond. Mooi terras/ gazon en eigen parkeerterreintje.

Over het algmeen goed.
    • Economy Kamer

Onze kamer was nr 20 beneden juist aan de ingang en elke keer iemand binnen of buiten ging was het een enorme bonk door de pomp die op de deur was bevestigd ook waren er op zaterdagavond veel gezinnen met kinderen en die liepen binnen en buiten dat was heel vervelend want het was steeds een bonk in onze kamer van rust was geen sprake ook op elke kamer deur was zo een pomp bevestigd en dit was soms heel storend

Ja het ontbijt was in orde maar als je een omelet of iets dergelijks wilde moest je erom vragen het werd niet gepresenteert

Heerlijk rustig in een prachtige omgeving.
    • Economy Kamer

Geen gebakken eitje bij het ontbijt. Maar dat valt eigenlijk weg tegen alle positieve dingen van dit hotel.

Keurige kamer en eenvoudig ontbijt. De ligging van dit hotel is prachtig in een hee mooi stuk van Nederland.

Idyllisch gelegen hotel met mooi terras aan het water

Eigenlijk viel niets tegen. Opvallend en verwarrend is wel het gebruik van twee menukaarten: één zgn. kleine kaart met niet alleen lunch- maar ook dinergerechten; en één dinerkaart met duidelijk pretenties en een veel hoger prijspeil - terwijl sommige gerechten toch weer op beide kaarten voorkomen. Maar dit is geen kritiek op de gerechten zelf: die waren uitstekend.

Een idyllisch aan het water gelegen hotel. Prima gelegen als je een boottocht door de Weerribben maakt. Het terras is zeer ruim opgezet, zodat je geen enkele last hebt van de drukte. Aardige medewerkers die de tijd voor je nemen!

genoten
    • Economy Kamer

wij hadden de laatst beschikbare kamer en daarvan is het uitzicht matig

Inderdaad een heerlijk en uitgebreid ontbijt. De ligging van de accommodatie is een "p[aatje" De kamers zijn ruim voldoende qua inrichting, een goed bed en goed sanitair. 's avonds in het bijbehorende restaurant gegeten. Dit was zéér goed.

• Economy Kamer

Wij spraken er met mensen van Spanje en die verstonden geen bal van de Nederlandse menukaart Misschien een menu kaart voor buitenlanders in het Engels Voor ons was alles goed

Wij zijn zeer tevreden over de kamer en het personeel gezellig terras om iets te eten en te drinken container om fietsen in te bergen is ook goed

Supergezellig en restaurant aan het water
    • Economy Kamer

Niets. We waren goed geinformeerd over deze locatie

Kamers prima in aanmerking nemende de prijs. Heel gezellig restaurant met mogelijkheid te eten aan het water (de Wetering).

ontbijt prima .

alleen misschien voor fietsen een iets leukere plek .werkte prima.een mooie schuur i.vp.zee container

ontbijt prima .kamers goed alleen kamer 34 een of ander geluid snachts.een koelaparraat wat iedere keer aanslaat .verder prima

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Vaartocht met vrienden
    • Economy Kamer

Het uitzicht vanuit de kamer had ik me wijdser voorgesteld.

Mooi, zeer rustig en zeer gunstig gelegen voor een boottochtje. Gezellig ingericht. Ruime ontbijtzaal, prima verzorgd ontbijt! Gemoedelijke sfeer.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Super, en wij gaan terug. Dat zegt genoeg denk ik
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De gastvrijheid was fantastisch. We vonden het niet zo proper, zijn dat gaan zeggen en dit werd direct opgelost. Eten super, omgeving geweldig, en supervriendelijke bediening. Wij gaan graag terug

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Mooie locatie
    • Familiesuite

Ontbijt viel tegen. Croissant kwam echt geplet uit een pakje. Geen verse broodjes, wel goede koffie. Zeer warme kamer, geen airco. Voor 125 per nacht had ik iets meer verwacht.

Mooie locatie

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Goed en relaxt verblijven.
    • Economy Kamer

Restaurant is op woensdag niet open.

Uitgebreid heerlijk ontbijt. Super schone kamer, heerlijke bedden, lekker bad! Prachtige natuur met heerlijk terras.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Terug voor de omgeving maar niet voor het hotel.
    • Economy Kamer

Het onthaal was ondermaats (koele en afstandelijke zaakvoerster). Onbemande receptie ondanks het opgegeven uur van aankomst. De badkamer was niet gepoetst (een tiental haren en vuile rand in de badkuip, vuile kranen en bespatte badkamerdeur). In het hotelrestaurant liep het de eerste dag al fout. Eén van ons beiden werd bediend. De andere bestelling was men vergeten. Het was alleen eten of wachten en de reeds opgediende schotel laten koud worden (foutje maken kan iedereen maar personeel deed geen moeite om dit recht te zetten). Prijs/kwaliteit was niet ok.

De omgeving beviel ons heel erg, o.m. de buurt met dorpen als Blokzijl, Vollenhove enz. Op het terras aan het water was het aangenaam vertoeven.

Genoten
    • Economy Kamer

Hygiëne, spinnenwebben in de douchen boven je hoofd, er lagen allemaal haren in bed en op de grond van de badkamer. De rest van de kamer zag er wel netjes uit ! Wel een min puntje vind hygiëne wel heel belangrijk.

Het terras aan het water.

• Beoordeeld op: 24 november 2016

Compleet en rustig verblijf.
    • Economy Kamer

In het café / restaurant rook het wel wat naar een boerderij terwijl ik er niet direct iets vond. Heb er spijtig genoeg niet kunnen eten. Maar café en dergelijke hadden een zeer mooi inerrieur. Voor alles heb je een auto nodig (of fiets)

Zeer rustige ligging . Mooie landelijke accomodatie. Nette en complete kamers. ZEEEER uitgebreid ontbeid.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

De locatie was erg mooi, midden in de natuur.
    • Economy Kamer

De kamers waren wel een beetje gehorig

De locatie was erg mooi, midden in de natuur. Daarnaast was het restaurant echt een plezier om te eten, een culinaire ervaring!

leuk en gezellig!

n.v.t.

Prima kamer, hebben geen ontbijt genoten, te duur

Zowel de kamer als het ontbijt was sober

Zowel de kamer als het ontbijt was sober

De locatie: schitterend.

Kamer was netjes maar niet bijzonder.

De locatie: schitterend. Heerlijk ontbijt en een goed restaurant( diner).

Gezelligheid, familiare sfeer , ligging aan het water met leuke zitjes in de boomgaard.

De kamer, erg gedateerd

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Typisch Nederlands
    • Familiesuite

Locatie,. direct aan het water met aangenaam terras en uitzicht

Rust en goede keuken

Lekker ontspannen
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Jammer dat er boven geen toilet aanwezig was

De privacy en ruimte van het huisje, omgeving

ongedwongen sfeer mooie locatie verrassende horeca

niets..

ongedwongen sfeer mooie locatie verrassende horeca

Geluid van accommodatie tegenover en de warmte in de kamer

Heerlijke restaurant plaats, goed eten

redelijk

ontbijt

omgeving

Locatie, locatie, locatie!

Locatie, locatie, locatie!

Moori ligging

Moori ligging

Lange bedden, goed restaurant, erg aardig personeel, sloephuur mogelijk, mooie locatie om tochtjes te maken

De lokatie en het terras

De lokatie en het terras

prima verblijf

lawaaierig

prima kamer, top lokatie

Prachtige ligging met fantastische tuin aan het water.

Prachtige ligging met fantastische tuin aan het water. Heerlijk eten

Fantastisch. Wij komen er al 5 jaar en hebben dit hotel ook bij vrienden aanbevolen.

Geen negatieve opmerkingen.

Goed ontbijt. Vriendelijke familiaire omgang met de gasten. Uitsekende keuken

prima kom graag nog eens terug

SUPER!!

het was dik in orde!!!!

Vriesvak koelkast niet schoon en veel ijsafzetting!

Vriesvak koelkast niet schoon en veel ijsafzetting!

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Prima, goed gegeten en geslapen. Prachtige plek.

Veel weidevogels :)

Prachtige ligging.

temperatuur in de kamer was erg hoog.
    • Economy Kamer

temperatuur in de kamer was erg hoog. Misschien ook horren voor de ramen?

Super lekker weekend gehad

De kamers waren prima maar vooral de locatie (aan het water) is top!

Prachtige locatie

Prachtig terras aan het water

Hebben het heerlijk gehad. Volgende keer muggenspray mee naar Muggenbeet.

Vrij duur. Prijs/kwaliteit...

Locatie en naam!

Heerlijke plek mooi aan het water zeer vriendelijk personeel...
    • Familiesuite

Heerlijke plek mooi aan het water zeer vriendelijk personeel lekker eten

mooie locatie

de wifi

mooie locatie

Tuin, terras, eten, rust.
    • Economy Kamer

Slechte verlichting hal/gang. Raam kon maar kleine kier open waardoor het erg warm was.

Tuin, terras, eten, rust.

Super verblijf gehad. Heerlijk eten, vriendelijke bediening en een super omgeving en uitzicht.

Heerlijk eten met een geweldig uitzicht.Zeer schone kamers.

Fijne plek om buiten te zijn, binnen geen faciliteiten voor hotelgasten.

Bedompte, warme en gehorige kamer zonder koffie/thee mogelijkheden

Terras aan het water

Heerlijk weekend!

Geen minpunten

Mooie omgeving, heerlijk gegeten, zowel ontbijt als diner. Fijn en gemoedelijk personeel. Ons hondje was overal welkom!

de locatie

de locatie

heel goed

een goedontbijthet was prima

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Fijne rustige plek aan het water

Fijne rustige plek aan het water

Super om relaxen en heerlijk om te fietsen
    • Economy Kamer

Ruimte achter het bed vrij beperkt

Een nachtje geweest, maar zeker voor herhaling vatbaar

Geweldige locatie. Zeer vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Mooie ruimtes, restaurant en ontbijtzaal!

Een sfeervolle accommodatie!
    • Economy Kamer

Goede kamers, lekker eten in gezellig bruin café en heerlijk ontbijt.En dat alles in een prachtige omgeving.

Prima lokale. Zeker voor herhaling vatbaar.

Prima ontbijt. Vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Verrassend leuk hotel!
    • Economy Kamer

Verrassend leuk hotel. De kamer was basic, maar prima. Heerlijk gegeten in het restaurant van Geertien. Het ontbijt was gewoon goed!

Gezellig
    • Economy Kamer

Alles was prima verzorgd!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Geertien