Beoordelingen over Château St. Gerlach 4-sterren

Joseph Corneli Allée 1, 6301 KK Valkenburg, Nederland

#3 van de 54 hotels in Valkenburg

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Prima geslapen accomadatie was prima.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Wellens! Turks stoombad was buiten gebruik en het zwembad was zeer rumoerig op het moment dat wij er waren door de vele kinderen. De welness middag die wij gepland hadden verliep dus geheel anders en waren met een half uur weer terug.

Prima geslapen accomadatie was prima.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Alles!
    • Senior Suite

Alles!! Van de aankomst tot het vertrek, de vriendelijkheid van het personeel. De prachtige suite. Hoe klein en onbeduidend maar bij het uitchecken krijg je een tasje met twee flesjes water en een koek mee. Ook het ontbijy was super.... een wandeling op het domein ...eigenlijk dus alles

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Mooie locatie!

Wellness... netjes, maar erg beperkt. 1 kleine sauna en het stoombad was stuk. Zwembad was wel mooi.

Mooie locatie! Sfeervolle kamers. Geweldig ontbijtbuffet!!!

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Slaapcomfort

Grote Bloedvlek/wijnvlek op de tapijtvloer. Wc Bril beschadigd/vies en verouderd. Aan avond personeel gemeld zou doorgegeven worden.

Slaapcomfort

Heerlijk verblijf in een super deluxe hotel.

Voor de prijs van de kamers had het ontbijt er best bij gekund. Hier wordt nu € 27,- pp voor gerekend. Dit is buitensporig hoog. Wij hebben er dus ook niet gebruik van gemaakt. In Valkenburg zelf is het een stuk goedkoper op de vele terrassen. Het kamerpersoneel maakte redelijk veel lawaai. Slaan met deuren en zo. De linnenkarren stonden direct voor onze kamerdeur geparkeerd. Dit was niet nodig geweest. Er was ruimte genoeg in de hal waar de karren konden staan zodat ze niet in de weg stonden. Verbeterpuntje

Wij hadden de goedkoopste kamer (De Luxe kamer). Er ontbrak helemaal niks. Geweldig groot bed, gratis minibar, kluis, strijkijzer, Fohn, kledingpers, aan alles was gedacht. Leuk detail waren de speciale honden handdoeken in de hal van de receptie waarmee je je hond kon afdrogen mocht dit nodig zijn. Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. St. Gerlach is absoluut een aanrader om eens heen te gaan. Metname voor een romantische overnachting. Alles is perfect voor elkaar.

Enorm genoten

Heerlijk 7 gangen diner gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Kundig maar gelukkig niet stijf. Bijpassend wijnarrangement was erg goed en er werd niet zuinig of afgepast geschonken

ruime kamer;

In het zijgebouw hebben de kamers op de eerste etage geen airco (of ik kon het niet vinden) waardoor het zeer warm is. Daarnaast was de douche tegen een schuine wand gepositioneerd. Zeer matige straal! Fors minpunt!

ruime kamer; zeer goed ontbijt en tevens zeer goede lunch binnen een mooi congrescentrum

• Beoordeeld op: 9 september 2018

De fotos op de website laten het er mooier uitzien als het in werkelijkheid is

Oude en relatief vuile tapis plein en gordijnen. Binnenafwerking veel minder als buitenafwerking, budgetaire keuze? Higiene in gemeenschappelijke toiletten ondermaats. De wellnes hebben we maar alleen aan de ingang bezocht, maar ook hier gebrek aan propere materialen.

Locatie zeer mooi, uiterlijk mooi.

Appartement was erg comfortabel en perfect voor een gezin...
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

De lunch duurde wat lang (koffie met name).

Appartement was erg comfortabel en perfect voor een gezin met kinderen. Uitzicht op de boomgaard was super.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Heerlijk verblijf

De badkamers zijn gedateerd en wij moesten in bad stappen om te kunnen douchen. Dit is ook echt het enige minpuntje wat er was!!

De service. Het personeel is super vriendelijk. Niets is te veel. Overal wordt aan gedacht. Van honden handdoeken bij de entree tot luxe grote badjassen voor de Spa. Door mijn ziekte kan ik niet veel lopen en er werd een rolstoel geregeld. Ook iedere avond roomservice op de kamer waar we ook van de gewone kaart mochten bestellen. Super gegeten!!!

Heerlijk verblijf op een top locatie
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

De slaapkamer in de nok was nog altijd erg warm na de warme periode. De ventilator hielp daar maar beperkt tegen.

Heerlijk ruim appartement. De kinderen vonden het heerlijk om nog even lekker te kunnen zwemmen. Je bent zo in Valkenburg en ook op de fiets is het een mooi gebied om te verkennen.

Prima maar aan de prijs.
    • Senior Suite

Het ontbijt vond ik duur (€ 27,50 per persoon). Dat kan/mag goedkoper. Bij binnenkomst werd gevraagd om een creditkaart of een depotstorting in cash. Ik vond dit ongastvrij en ongepast, ik heb het dan ook geweigerd.

De kamer was prima, de bedden uitstekend, net als de hygiëne.

Top hotel met aandacht voor gast en details, prima ontbijt...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het appartement is groot maar wel gedateerd en kleine sneeuwende TV kan echt niet meer.

Top hotel met aandacht voor gast en details, prima ontbijt en uitstekende restaurants. We komen zeker weer terug!

Prachtige locatie!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

We kregen een kamer waarin gerookt was de dagen ervoor en de kamer was nauwelijks schoon. Omdat we 2 slaapkamers hadden, was er geen goede vervanging. Men heeft de kamer alsnog voor ons schoongemaakt en de lucht geklaard. Uiteindelijk hebben we korting gekregen voor de 1e nacht, waarover we wel moesten onderhandelen, wat op zich natuurlijk heel raar is. Als het mijn hotel was, had ik de 1e nacht sowieso geen kosten in rekening durven brengen.

Prachtige locatie!

• Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Prachtig zwembad, helaas door de warmte van de afgelopen weken rook het water niet fris, en was het voor ons reden genoeg om er niet te lang te verblijven.

Prachtige locatie, mooie appartementen van alle luxe voorzien.

Topkwaliteit

We hadden junior suites geboekt waarvan 2 in de zijvleugel en die waren niet voorzien van airco. Met de temperaturen op dat moment was dat haast niet te doen zo warm! Zeker de suite op de 2e etage was net een sauna.

We hebben gedineerd in het restaurant. Echt helemaal geweldig! Fantastische bediening (nogmaals dank Rick) en heerlijk eten. Meer dan sterrenwaardig! De hele avond buiten gezeten op het terras. Ambiance echt geweldig!

Aanbevolen voor romantisch week-end
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Zwembad rumoerig omwille van kinderen Ligweide volzet omdat enkele Hollanders meenden hun handdoek te moeten leggen binnen in het zwembad EN buiten op de stoelen v/d ligweide Rot fruit niet opgeruimd , wat wespen aantrok Vrij duur wat eten & wijnen betreft Meerprijs van 25 euro omdat we appartement vroegen op begane grond

Rustige ligging Mooi romantisch kader Mooie locatie om buiten te eten (zowel bistro als restaurant)

Heerlijke plaats om te relaxen.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Suite zonder airco. Viel wat tegen in deze warme zomerperiode...

Heerlijke plaats om te relaxen. Goede uitvalsbasis om streek te verkennen. Goede vertrekplaats om te fietsen. Heel goed ontbijt en goede keuken in restaurant. Mooi zwembad.

Chateau St. Gerlach is een top hotel om je heerlijk te laten verwennen!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Een heel klein minpuntje: er was geen airco in het appartement. En dat is bij 30+ graden wel een gemis.

Wat een fantastische plek om te zijn! Na een bijzonder hartelijk welkom hebben we de dag doorgebracht in de tuin bij het zwembad. En na een wandeling over het landgoed hebben we gedineerd op het terras van Bistrot Liège. Een sprookjesachtig mooie plek op zo'n warme zomeravond. Culinair topniveau. En het bedienend personeel was heel professioneel en tegelijkertijd relaxed en heel vriendelijk. De volgende ochtend wachtte ons een super uitgebreid ontbijt. We voelden ons echt welkom en komen zeker terug!

misschien beter als het koeler is !

Het was ontzettend warm in de kamer. En er waren slechts twee heel kleine raampjes dus wel een beetje claustrofobisch. We hebben echt geen oog dicht gedaan want de kleine ventilator heeft ook niet echt geholpen. Dus daarom vonden we de prijs echt te hoog. Ook het zwembad viel tegen. Wat verouderd.

Het is een prachtig domein, het ontbijt was heerlijk en het personeel heel vriendelijk.

Geweldige omgeving.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

In de accomodatie (appartement met 2 slaapkamers) echter weinig mogelijkheden voor kinderen. Vrij gedateerd ingericht. Jammer dat je niet rechtstreeks naar je terras kan (langs buiten omgaan).

Geweldige omgeving. Fantastische boomgaard en rozentuin. Zeer (kind)vriendelijk onthaal.

We hebben heerlijk even kunnen ontspannen
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Iets meer, betere plantenborders ( sorry ik ben hovenier). Viel een klein,klein beetje tegen

de sfeer, de rust, prachtig gelegen. De kamers waren prima en er was ook een voortreffelijk heerlijk ontbijt. Het personeel is vriendelijk, je word goed geholpen.

Wij maken het altijd gezellig, zeker in een prettige omgeving
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Ik zat in een van de appartementjes, zoals de man die onze koffers droeg ze noemde. Suites stond er op de bordjes maar hier is van een kasteel allure niets terug te vinden. Dat werd versterkt doordat het zijraam boven ooghoogte zat en de andere twee kleinere ramen direct uitkeken op het kerkhof van de St Gerlachus. Dat je als hotelgast een dag van tevoren al geen plaats meer kan krijgen in het restaurant kan ik ook niet waarderen. Iets wat duidelijk vaker voorkomt want er kwam gelijk een hele lijst van restaurants in de buurt uit de balie.

De locatie , de tuin, de ligging

Zeer prettige sfeer, vriendelijk en vlot personeel, mooie...

In contrast tot het ontzettend vriendelijke en attente personeel staat het gedrag van sommige van de gasten. Daar kan het hotel weinig aan doen, maar voordringen en soortgelijk asociaal gedrag zou in deze kringen niet voor mogen komen... (en in de praktijk blijkt dat dit juist des te meer voorkomt)

Zeer prettige sfeer, vriendelijk en vlot personeel, mooie aankleding, prima faciliteiten, het hondenkussen en de hondenkoekjes, etc...

Heerlijk toeven

Zeer zwakke wifi. Kunt nog geen youtube filmpje kijken en douchen in bad is ook niet meer zo van deze tijd

Rust, zwembad, bistrot de liège terrasje bij de kamer, heel vriendelijk personeel, shuttle maastricht en nog zoveel meer.

Rustgevend verblijf in een klasse omgeving !
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Het zwembad, het ontbijt, de ruimte in de mooie kamers, het schitterende park, het gehele Chateaux-complex, de ruime parking, de rust, de professionele staf, vlakbij het gezellige dorpje Valkenburg

Prachtig natuurgebied rust ruimte

De kamer die we kregen was anders als op foto. Overigens mochten we aanpassen naar prachtige kamer die we op foto hadden gezien.

Heerlijk ontbijt. Mooie ligging

Kamer was kleiner en de liging was minder dan de afgelopen...

Kamer was kleiner en de liging was minder dan de afgelopen keren! De prijs voor de kamer was nu zonder ontbijt bij de afgelopen keren was dat incl ontbijt,bedrag vondt ik iets te hoog! Gr Wil en Kitty

Het diner was op zich prima, maar wij zijn voor deze prijs...
    • Senior Suite

Het diner was op zich prima, maar wij zijn voor deze prijs iets beter gewend. Het hoofdgerecht (vlees) had niet zoveel smaak. En het was jammer dat we niet a la carte konden eten.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Heerlijke ontspannen sfeer

Jammer, dat je je alleen in bad kunt douchen! Helemaal als je niet meer zo goed ter been bent!

Heerlijk ontbijt, heerlijk eten. En in de bistro, en in het restaurant👍

Eigenlijk te kort, want we wilden nog langer genieten.

heel attente en vriendelijke ontvangst. Geweldig mooie locatie in een prachtige omgeving. Gezellige en sfeervolle bar met heel lekkere cocktails... Prachtige kamer in het oude gedeelte, maar piekfijn in orde met alles er op en er aan.

Heerlijk verblijf, aan alles was gedacht.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Het enige minpunt was dat de kerkklok om 05.00 al luidt.

Heerlijk verblijf, aan alles was gedacht. Het appartement was ruim en van alle gemakken voorzien. Het landgoed zelf is prachtig.

heel erg tegenvallend

De service in de Spa was slecht. Een suite bestaat volgens mij uit slaapkamer en een aparte zitkamer. In een suite van 325,00 verwacht je niet dat je in het bad moet klimmen om te douchen, en dan nog een heel lullig douchekopje.

Het ontbijt was heel goed, het park heel mooi

Een heerlijk hotel voor een kort of langer verblijf in een prachtige omgeving.

Personeel is soms wat weinig professioneel en heeft iets provinciaals. Mag wat meer stijl hebben. Keuze op menukaart van bistro is enigszins beperkt. Prijs-kwaliteit verhouding is niet helemaal in balans.

Ontbijt uitstekend met uitgebreide keuze en een schitterend uitzicht op de omgeving. Kamers zeer ruim, mooi ingericht met prachtig uitzicht. Park rondom hotel rustiek en heerlijk om te wandelen. Alles straalt rust en comfort uit. Heerlijke zitjes in kasteel zelf voor aperitief.

Heerlijk geslapen en genoten in een luxe sprookjesachtige omgeving!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

De welness was kleiner dan wij verwacht hadden, met z'n viertjes zat het stoombad al vol. Omdat kinderen alleen op bepaalde tijd gebruik mogen maken, gingen wij in de avond naar het zwembad. Jammer was dat er toen duidelijk niet veel meer werd bijgehouden;Waterkan leeg, er lagen veel gebruikte handdoeken overal en nergens schone...toen hadden we dus een probleem! Gelukkig kwam er toevallig iemand de vuilemmertjes legen om ons te voorzien.

Bijzondere omgeving, gebouwen in prachtige stijl net als de inrichting. Horeca op het terrein top, heerlijk en sfeervol. Appartement ideaal met oudere kinderen. Veel luxe en extraatjes, maken net even het verschil. Een verwennerij om hier een keer geslapen te hebben! Hopelijk keren we in de toekomst nog eens terug..

Limburgse overvloed

De bistrot is wat krapjes van opzet. Iets te dicht op elkaar gezeten.

Het ontbijt. Ruime en lekkere keuze. In een mooi restaurant met prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Een schitterend verblijf voor een weekendje weg!

Kamer is ruim en comfortabel, van alle gemakken voorzien, maar wel enigzins gedateerd.

Een schitterend verblijf voor een weekendje weg! Dineren in mooie stijlkamer in het "Chateaux" is een aanrader. Mooie ambiance (beeldentuin, kerk enz.)

Het personeel bij de spa was heel vriendelijk en behulpzaam.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

We wilden graag in het restaurant dineren en we gingen er vanuit dat er plekken zouden zijn voor hotelgasten, of dat we tenminste geïnformeerd zouden worden op het moment dat het hotel op het punt stond om de laatste tafels vrij te geven, maar dit bleek niet zo te zijn. We hebben in de bistro gedineerd, wat uiteindelijk ook best lekker was, maar ze hadden beter vantevoren aan kunnen geven dat we het restaurant voldoende vantevoren moeten boeken.

Het personeel bij de spa was heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Niet-professionele ober in bistro, veel te familiair, ging in discussie over bepaald drankje op de kaart, leek erop dat hij dacht dat het om hem draaide i.p.v. om de gasten. Paste niet bij hoge prijs/kwaliteitsniveau

Lekker gegeten in bistro, lekker ontbijt, wellness echt prima!

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Heerlijk relaxen in een geweldige omgeving.

Prijs ontbijt te hoog, is het wel 27 EUR p/p waard? Misschien ga ik dat de volgende keer eens proberen. Te weinig plek in de bar. Deze was helemaal vol en het duurde wat lang voor we onze drankjes kregen.

Jammer dat ontbijt niet bij prijs is inbegrepen. Ik vind 27 EUR p/p toch behoorlijk fors. Wij hebben een leuk alternatief ergens anders op een mooie plek. De kamer is mooi en het bed is super. De badkamer is misschien een beetje gedateerd met douchen in bad, maar er ligt een bad matje klaar (echt top! ik neem die van mij altijd overal mee naar toe en hier hoeft dat dus niet) met het bericht dat men een opstapje kan vragen om in het bad te stappen. Ja zo hoort de service in een hotel ook te zijn. En het personeel is netjes/aardig en niet bang om te vragen hoe het verblijf is geweest, met het risico dat men natuurlijk enige negatieve zaken meldt. Echt een top hotel. Prijs is behoorlijk, maar dan heb je ook een heerlijke kamer in een super omgeving. De uitleg over het kogelgat in het restaurant (terwijl wij daar niet gegeten hebben). Echt top!!

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Wij zaten in 1 van de appartementen, deze was ruim, mooi en...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De prijzen zijn hoog t.o.v. anders hotels in de omgeving.

Wij zaten in 1 van de appartementen, deze was ruim, mooi en schoon. Locatie is mooi. Zwembad met kleine sauna was heerlijk. Wel erg prijzig tov andere hotels in de omgeving.

Wederom fantastisch
    • Senior Suite

De locatie van de kamer. Je hebt er geen idee van dat je in een hotel verblijft. Mooi klassiek ingericht, openslaande deuren zodat je rechtstreeks de natuur in wandelt. Het personeel is geweldig, vriendelijk en behulpzaam. De behandelingen in het wellness gedeelte zijn heerlijk! Kortom: geweldige plek om jezelf eens goed te laten verwennen en te genieten van alle luxe, rust en comfort.

Heerlijk ontspannen in luxe resort met vriendelijk en gastvrije medewerkers.

Zwembad is prachtig, doch sauna faciliteiten vielen zwaar tegen. Gladde vloer, geen koud dompelbad of stortbak met koud water,. Oude inrichting van Finse sauna, met kapotte planken etc. Kortom is een dissonant in het verder voortreffelijke resort.

Zeer ruime en luxe ingerichte appartement 505. Schoonmaak van lamp boven eettafel was achterstallig (spinrag) en 1 lamp bleef kapot, ook na melding bij de schoonmakers. 5 gangendiner met bijpassende wijnen was heel goed.

Zalig verblijf in een erg aangename omgeving!

Erg uitgebreid ontbijt! Veel aandacht voor kleine details: appels om mee te nemen, overal drinkwater voorzien, borstelmachine bij het binnenkomen om je wandelschoenen schoon te maken, paraplu's zijn overal aanwezig en te gebruiken door de gasten, de minibar op de kamers is erg compleet en volledig inbegrepen in de prijs, heel aangename badkamerproducten, ook in de wellness!...

Heerlijk, komen graag terug

Klein puntje, mijn vriend kon niet rechtop staan onder de douche.

Prachtig landgoed, comfortabel hotel, echt heerlijk ontbijt, er is overal aan gedacht. Heerlijke vlaai.

Fraai zakenhotel, niet de juiste sfeer en voorzieningen voor een familieweekend.

Vooraf aan de boeking nog zó gevraagd naar voorzieningen voor mindervaliden. Maar dat viel tegen: ontbijtbuffet trapje af; diner in ander gebouw, bereikbaar via grindpaden, niet handig voor rolstoel of rollator; badkamer zonder gelijkvloerse douche; treetje hier, treetje daar.

Het dinner in de Brasserie

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Goede kamers, zeer goede bedden en faciliteiten (zelfs nog...

Helaas viel het weer wat tegen, maar de wellness maakte dat probleem weer helemaal goed!

Goede kamers, zeer goede bedden en faciliteiten (zelfs nog een Nespresso apparaat en waterkoker op de kamer) en zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Teleurstellend!

De kamer viel enorm tegen. Misleidende foto’s op de site. Wij hadden een kamer die in ieder 3 sterren hotel te vinden is. Voor ons een enorme domper. Roemoerig door verkeer op de gang en slaan met deuren. Het is ver van wat je mag verwachten voor deze prijs. (250,- voor 1 nacht en €27,- ontbijt pp)

Het landgoed

geweli

Een klein detail is dat de kamer te donker is

het diner en zeker daar ik een zware voedselallergie heb en ze dit geweldig hebben opgelost ook het ontbijt was overheerlijk

Ontbijt is geweldig, ambiance en kamers evenzo
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De enige opmerking die wij hebben is de hoge frequentie waarmee telkens weer wordt aangeklopt om service te leveren. Hierdoor nooit het gevoel van helemaal vrij en ontspannen. De goed bedoelde service slaat hier door.

Ontbijt is geweldig, ambiance en kamers evenzo

Alles was weer ( bijna ) perfect.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Alles was ( bijna ) perfect. Ik kom er al jaren met veel plezier. Wat mij wel opvalt is dat het ontbijt in kleine details ( begrijpelijk ) iets minder wordt. Voorheen waren er garnalen en paling en andere soorten vis. Deze zijn eruit. Wel staat er nu een kok in de ontbijtzaal die verse eitjes bakt.

Alles was weer ( bijna ) perfect. Personeel is super vriendelijk. Alles klopt. Beetje retro design klassiek...

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Je waant je in de wereld van kasteelheer/dame.

Absoluut helemaal niets

Het was echt zo onwerkelijk mooi allemaal . Van personeel tot alles wat je verzinnen kan . Echt een super aanrader voor als je echt wat leuks wilt hebben.

Rond 8.30 uur waren de sauna en het turks stoombad nog koud. Jammer, had ik (en een paar ander gasten) wel gebruik van willen maken. Dat was de vorige keren beter geregeld.

prima locatie, goed restaurant, vriendelijk personeel. Ruime kamer (2 kmr appartement), klein maar lekker zwembad. We komen hier graag (5e bezoek). Een nachtje bij St Gerlach incl. diner en een prima ontbijt in de combinatie met een bezoek aan Maastricht is altijd weer een feest voor ons gezin.

Een mooie omgeving, een sfeervolle tuin en het is er...

Het is zeer duister in de kamer en moeilijk om een boek te lezen. Er is geen airco en soms wel wat warm. Jammer dat er in de bistro een volledige week dezelfde lunch wordt voorgesteld.

Een mooie omgeving, een sfeervolle tuin en het is er prachtig om te wandelen. Het was een heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel.

St. Gerlach is feitelijk alles wat een hotel zou moeten zijn.

St. Gerlach is feitelijk alles wat een hotel zou moeten zijn. Van aankomst tot vertrek sta je als klant centraal. Fantastisch bed, prima badkamer, gezellige bar, een super-ontbijt met prachtig uitzicht. Voor het avondeten hebben wij ook nu weer gebruik gemaakt van de brasserie, waar je voortreffelijk kunt eten. Wij komen bij bezoeken aan Zuid-Limburg altijd weer hier terecht, want de geboden kwaliteit is zo heerlijk constant.

Heerlijk ff weg in het prachtige zuid Limburg

Soms vroeg ik me af of ik bij Hotel St. Gerlach logeerde of bij Camille Oostwegel... Zijn naam komt steeds terug en hij doet zelfs in zelfgamaakte jam en wijn. Beetje vreemd en commercieel op een niet fijne manier vond ik

Heerlijk verblijf met fantastisch diner in het mooie restaurant en een heerlijke behandeling in de spa.

Genieten!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Heerlijk ontbijt, Ruime kamer met elk eigen badkamer, dat was boven verwachting! Zelfs een kussen om de baby te verschonen op de kamer! Openingstijden van het zwembad ook idiaal voor de kinderen...

Gewoon goed.

Eigenlijk niks. Ja het weer had wat beter gekund , maar ondanks dat hebben wij ons voortreffelijk vermaakt. Na de gelaat massages als herboren naar huis,dat de buren zeiden :jullie zien er nu jonger uit dan toen je ging.

Buiten het ontbijt en de kamers om waren de bedden FANTASTISCH. Een geweldige uitstraling van rust en ruimte, en overal toch dichtbij om zo te genieten van de omgeving. En de rode wijn was voortreffelijk.

Heerlijk genieten.

Restaurant/bar rekening klopte niet. Dit is prima opgelost, maar het lijkt wel of tegenwoordig niets meer helemaal vlekkeloos verloopt.

De kamer was ruim en sfeervol ingericht. Heerlijk groot en comfortabel bed. Het gratis kluisje en koffie/thee faciliteiten. Goede badkamer (douche in bad) met fijne douche en bad producten. Grote en zachte handdoeken! De tas die al klaar stond met badjassen, slippers en handdoeken voor het zwembad. Helaas maar 1 x van zwembad gebruik gemaakt op zondagochtend op tijdstip dat kinderen aanwezig waren, dit was voor ons te druk. Een ruimere openstelling zonder kinderen zou fijner zijn. Kleedruimte bij zwembad wat klein. Hotel en voorzieningen zeer sfeervol, mooie tuin en schitterende omgeving. Niet geheel onbelangrijk, personeel dat uiterst beleefd en servicegericht is. Kortom een heerlijk hotel met de juiste service.

Lekker relaxed zakendoen.

De badkamer. Je moet douchen in het bad en er is maar weinig ruimte om erin te stappen. Schijnbaar werd er goed vastgehouden en getrokken aan de beugel want die had ik in mijn hand.

Het ontbijt is fantastisch , alles is er, geheel compleet. Heerlijk zwembad waar je kunt relaxen met sauna en stoombad en eventueel kunt lunchen. De cuisine van de Bistro is om je vingers bij af te likken. al met al een geslaagd verblijf.

Ontbijt Super!

Badkamer is echt diep beschamend voor deze locatie en prijs!! Een gemiddelde man kan niet normaal douchen. Douche straal matig, je moet in bad staan met een te kleine douche scherm en een schuin plafond waardoor douche kop niet hoger op gehangen kan worden en je dus niet normaal onder een douche kan staan

Ontbijt Super!! Voldoende en zeer vriendelijk personeel Ook andere personeel was zeer vriendelijk en attent!

• Beoordeeld op: 20 september 2017

We hebben genoten van en bijzondere omgeving met vriendelijk personeel

Bij aankomst kregen we in eerste instantie een kleinere kamer met twee heel kleine ramen. NA klacht werd dit door het aanbieden van andere kamer uitstekend opgelost. Niet goed is dat niet direct de beste vrijstaande kamer werd aangeboden. Spa arrangement was volgeboekt en we moesten uitwijken naar elders. Het bevreemde ons dat dit niet werd gemeld bij in checken of boeken. Echter ook dit probleem werd prima opgelost door vriendelijke mensen.

Het vriendelijke en tegelijkertijd professionele , toegankelijke personeel. Kwaliteiten van het restaurant en Bistro zijn bijzonder goed. Restaurant is van aller hoogste niveau en blijft vriendelijke en toegankelijk.

Altijd weer een fijne plek om terug te komen!

De kamers zijn mega warm, geen airco en dat hebben deze kamers zeker nodig!!

De wellness is heerlijk, prachtig zwembad. Het hotel en de tuinen zijn zeer goed verzorgt!

Vergane glorie

Kamers mogen wel eens opgeknapt worden. (vloerbedekking, badkamer) Bistro viel tegen. Stoelen met vlekken en een tafel die plakt beloven niet veel goeds en dat klopte. Voorgerechten; portobello leek door een amateur gemaakt pompoensoep was 4 happen. Hoofdgerecht zeebaars lag op spizanie met omheen paksoi en asperges. Absoluut geen smaakcombinatie. Geen aardappetjes, niets er was er verder bij. Hierna zijn wij afgehaakt en terleurgesteld naar de kamer gegaan. Totale indruk St Gerlach : vergane glorie

Kamers zijn sfeervol. Ambiance is plezierig.

Rust in een prachtige accomodatie in Limburg

Het is natuurlijk niet goedkoop en had misschien *iets* meer luxe verwacht van de kamer maar het was geen dealbreaker. Bij de Spa & Wellness waren volwassenen en kinderen hard aan het praten terwijl een van de regels is om rustig te zijn. Misschien had het personeel daar iets van kunnen zeggen om de rust te bewaren voor anderen.

Prachtige locatie, vriendelijk personeel. De kamer en badkamer waren ruim en schoon. Het bed was heel comfortabel. De Spa & Wellness bevielen ook heel goed al was het niet heel groot. Mijn vriend had een voetmassage en hij heeft heel erg genoten hiervan. We hadden graag langer willen blijven om meer van de omgeving te genieten. Dus wij komen graag een keertje terug.

De omgeving en de ligging.
    • Senior Suite

We hadden een seniorsuite geboekt, maar ik weet niet wat ze onder senioren verstaan. Opstapjes, hoge dorpels en geen inloop douche, maar een inklim bad , wat gevaarlijk is en zeker als je slecht ter been bent. Terwijl ik bij de boeking dit duidelijk had aangegeven er is wel keurig teruggemaild dat de kamer wel bereikbaar was via de lift. Het restaurant en de ontbijtzaal was vanuit onze kamer alleen maar via buiten te bereiken en zeker als het regent is dit erg ongemakkelijk, wat bij ons het geval was.

De omgeving en de ligging.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Heel sfeervolle locatie

De badkamer in onze kamer was een tikje gedateerd. Verder was er helaas geen airco aanwezig in onze kamer, en wij zaten er hoogzomer. De kamer was dus wel wat aan de warme kant. In deze prijscategorie zou ik wel een airco verwachten in de kamer.

Prachtige locatie, heerlijk en uitgebreid ontbijt, mooie wellness. De kamers zijn heel sfeervol ingericht, het bed slaapt heerlijk. Daarnaast een hele goede ligging, net buiten Valkenburg.

Eens maar gezien de gedateerde kamers niet meer voor herhaling vatbaar. Geen 4 sterren
    • Senior Suite

Via de foto's van de website op het verkeerde been gezet vwb reserveren van de kamer. Moesten extra bijbetalen voor splitsen bedden.....extra bijbetalen voor terras.....extra betalen voor een ontbijt wat we niet bij de reservering hadden geboekt. Werd allemaal wel opgelost maar toch. Gedateerde kamers en vooral het sanitair, tjonge tjonge, ja als je van de jaren 70 houdt! En dat voor een senior kamer a260,-- euro.

Locatie prima.

Nauwelijks iets

Heerlijk maar prijzig, zeker vergeleken met de prijs van vergelijkbare ontbijt- samenstellingen in Frankrijk waar de voorafgaande reis plaats had.

Het waren 4 heerlijke dagen
    • Senior Suite

Zwembad met zonterras was erg klein. Niet elke medewerker was even enthousiast en aardig. Op sommige plekken in de kamer lag er een dikke laag stof! Er waren heel veel wespen op het terrein. Hierdoor moesten wij de deuren van onze kamer dicht houden.

De locatie was geweldig.

Genieten van luxe in een prachtig Limburgs landschap

Het personeel was zeer behulpzaam, maar omdat het redelijk chique is was het ook wat afstandeijk. Uitzonderingen daar gelaten.

De kamer was mooi en zeer compleet. Vooral het bed was goed. Het ontbijt was heerlijk met heel veel keuze. We hebben in de bistro gegeten, dat was echt heerlijk. Een aanrader.

Prima verblijf, mooi kamers, mooie omgeving. Jammer van openingstijden tuinhuis en bistro

Bij bestellen in tuinhuis en later en bistro werd ons beide keren verteld, we gaan over een uur / half uur sluiten dus u kunt beter op een ander locatie iets gaan bestellen. Dit vond ik erg klantonvriendelijk.

Geweldig hotel in een prachtige omgeving.

Afzuiging badkamer, naar mijn idee defect.

Kamers zijn prima, nostalgisch, ontbijt was heerlijk, ontbreekt aan niets. Prachtige rozen- en beeldentuin. Op afstand zie je de geul lopen, omging is prachtig, rustgevend. Ook een bezoek aan de kerk met zijn prachtige muurschilderingen is de moeite waard, er is een replica middels 3D technieken van de heilige St. Gerlachius gemaakt met financiële steun van de Rolling Stones. Indrukwekkend allemaal.

Geweldig genoten.

St. Gerlach is een prachtig hotel in een betoverende omgeving. De medewerkers doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Het ontbijt is geweldig, vooral ook omdat we heerlijk op het terras konden zitten, met fantastisch uitzicht.

Heerlijk oord, Je Komt helemaal tot rust

Het was top

Erg attent ontvangen, prachtige Kramer. Heel lekker gegeten in de Bistro. Uitgebreide uitleg over de wandelmogelijkheden. Mijn dochter had haar sjaal laten liggen. We zijn hier over gebeld en de shawl is per post naar ons gestuurd. Veel dank.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Château St. Gerlach