Beoordelingen over Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg 4-sterren

Klein Zwitserland 8, 5126 TA Gilze, Nederland

#2 van de 2 hotels in Gilze

Blijft een aanrader!
    • Superior Tweepersoonskamer met Spabad

Hygiëne was oke, maar kan wat beter (WC in dit geval) en erg zuinig met badkamer accessoires, zoals bad / douche en wastafel zeep.

Ligging van het Hotel. Vriendelijke mensen en goed eten in het restaurant.

Heerlijk verblijf

Niks!

Wat een fijn hotel! Mooie kamer, heerlijke bedden en een lekker bad! Met het warme weer konden we op het balkon lekker van de zon genieten en binnen in de airco afkoelen :)

Jammer dat er altijd minpuntjes blijven
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Slordige schoonmaaksters en zwembad meneer zat m'n verloofde zowat uit te kleden met zijn walgelijke glimlach! vrouw van het restaurant had wel iets vriendelijker kunnen zijn als je iets uit de koeling pakt hoef je niet meteen iemand aan te vallen op een groffe wijze van blijf af ik doe het wel!

De kamer was prima en geen last van andere mensen

Mooie ligging in bosrijke omgeving en toch dichtbij uitvalswegen
    • Superior Suite

Slechts 1 kamersleutel ontvangen. Niet praktisch bij uitladen bagage etc. Geen thee faciliteiten Muf beddengoed (wellicht kamer tijdje leeg) Infraroodcabine/sauna teleurstellend qua warmte

Groot bed Fijne inloopdouche Ruime badkamer Groot balkon Nespresso koffiemachine Goede gordijnen; donker

Onze kamer was niet klaar en kregen een gratis upgrade omdat...

Het leek dat het ontbijt incl was toen ik boekte bij booking.com helaas was dat niet zo. Dat er extra kosten bij kwamen was een tegenvaller

Onze kamer was niet klaar en kregen een gratis upgrade omdat wij in tijdnood kwamen ivm bruiloft. Wat een enorme fijne service en wat een verrassing voor de kinderen dat we een jacquizi hadden in de kamer

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Heerlijk geslapen in een fantastische kamer!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Wij misten een prullenbakje in de badkamer en vonden het jammer dat het ook hier niet gelukt was om de toiletrol op een makkelijkere plek te plaatsen.

De kamer was geweldig! Wat een prachtige kamer! De mooiste die ik tijden heb gezien. De entree was ruim waar je meteen je schoenen en tas kwijt kunt. De vloerbedekking was gaaf! Ja je moet er van houden, maar wij vonden het prachtig en sjiek. De deur naar de badkamer is verstopt in een muur welke bedekt is door een muur breed kunstwerk van een natuur tafereel (zie foto). Prachtig. De badkamer had een aparte douche en bad. De ruimte om het bed was ruim. Er stond nog een bureau, twee fauteuils met bijzettafeltje en achter het hoofdeind was nog bergruimte (heel slim) gemaakt. Het ontbijt was zoals wij gewend zijn: uitgebreid en lekker. Wij waren er maar voor 1 nacht (concert in Tilburg) maar we hebben deze toegevoegd aan onze weekend-weg lijst. Want er is hier genoeg te doen: casino en spa. Wij komen zeker nog een keer terug!

Uitgebreid ontbijtbuffet, mooie kamer, mooie locatie.

Fitness én welness vanaf 18 jaar terwijl ik een zoekopdracht had gegeven voor welness met kinderen en daar speciaal voor geboekt had. Is voornamelijk te wijten aan booking.com.

Uitgebreid ontbijtbuffet, mooie kamer, mooie locatie.

Er was een heel vervelend stel met drie kinderen in de bar en moeder keek heel de avond lang niet om naar de kids terwijl die andere gasten aan het lastig vallen waren met moeders toestemming! Achterlijke mensen lopen er ook rond die niks van opvoeden snappen. Het vervelende was dan ook dat het personeel helemaal niks zij en leuk verder praatte heel de avond lang met het leuke moedertje.

De kamer en het uitzicht wAren beide heel mooi

Aardig
    • Luxe Superior Kamer met een Spabad

Het eten in het restaurant twee dagen achter elkaar ging het verkeerd. Jammer ik geef een godsvermogen bij jullie uit. Dan moet het anders gaan

Het vertrek

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Geweldig!
    • Superior Suite

De sauna in het spa gedeelte was buiten werking. Dit is niet tijdens het reserveren, niet na wat telefonische vragen, niet bij het inchecken gemeld. Wij hadden sauna op onze kamer dus voor ons was het geen drama, maar toch is het sloridig, zeker als je speciaal voor de Spa dit hotel boekt.

Zowel de kamer als het diner als het ontbijt, geweldig!!

Niet goed.
    • Royal Suite

Kamer stonk erg bij binnenkomst. Geen goede eerste indruk. Urenlang de buitendeur open gehad om te luchten. Receptie kon zelfs geen rekening splitsen tussen overnachting en overige kosten. Het kwam allemaal niet goed over. (omdat ik veel reis heb ik genoeg vergelijkingsmateriaal) De kamers zijn hoognodig aan renovatie toe. Van een kamer waar ik ca. 200 Euro per nacht voor betaal, mag men meer verwachten. Ongezonde prijzen. De vrouwelijke (hoofd) receptionist kan niet goed omgaan met feedback en komt niet vriendelijk over. Posief was het optreden van de mevrouw die veranwoordelijk was voor de schoonmaak van de kamers, Compliment! Gezien de geleverde prestatie heb ik een lopende reservering voor deze week gecanceld en een ander hotel genomen.

Heerlijk uitje met de kids

Wij vonden wat spulletjes onder het bed dus de schoonmaak kan wel wat beter.

Heerlijke bedden met prima kussens, fijn zwembad voor de kinderen en een prima ontbijtbuffet. Een gezellige bar met gashaard die heerlijk was tijdens de koude dagen.

De kamer was ruim en heel proper.

Het eten 's avonds is echt aan verbetering toe: pizza van de kinderen absoluut niet goed gebakken, was zelf slecht.

De kamer was ruim en heel proper. Mooie zwembadfaciliteiten. Uitgebreid ontbijt.

Een feestje !!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Het voorgerecht crabcoctail schrappen van Uw menu kaart ! Zomaar een adviesje ,voor deze kwaliteit veel te veel geld (15,95 ) droge onsmakelijke hap. Dit is voor mij ,bouwjaar 1943 heel veel reis-en restaurant ervaringen de grootste tegenvaller ooit zonder enige overdrijving Voor de rest ook mijn tafelgenoten kostelijk gedineerd.

Ontbijt top eten ( dineren ) zeer goed op een ding na zie hieronder

Erg goed. Kamer staat voor volgend jaar al weer geboekt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Wij hadden een hele mooie kamer. Ook de badkamer was erg fijn. S'avonds na het inchecken heerlijk gegeten met een lekker wijntje. De volgende dag ook kunnen ontspannen bij het zwembad en de sauna.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Heerlijk om even te ontspannen.
    • Superior Suite

Heerlijke ruime kamer met eigen sauna en bubbelbad. Toen we binnen kwamen lagen er badjassen en slipper voor ons klaar. Zo konden we direct de sauna in. 's Avonds gegeten in het restaurant en net als het ontbijt was dat uitgebreid, voldoende en smakelijk.

Heerlijk verblijf, goede kamer.
    • Superior Suite

Toeslag voor roomservice is € 17,50. Dat is schandalig duur. Je kunt wel kosteloos afhalen, maar dat bedrag is erg jammer.

Zoals eigenlijk altijd bij v/d Valk is het gewoon dik in orde. Mooie ruime kamer (superior suite). Schoon, comfortabel. Perfect gelegen langs de A58 (die je overigens niet hoort). Ideale uitvalsbasis voor stedentripje Breda of Tilburg. Eindhoven met een half uur ook prima te bereiken.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Supercalifragilisticexpialidocious!
    • Superior Tweepersoonskamer met Spabad

Waarom kan ik dit interieur niet mee naar huis nemen(inclusief bubbelbad) ? :(

We zaten in de Superior Wing en onze kamer daar was prachtig. Ik had de kamer geboekt speciaal met bubbelbad en dat beviel super. De hotelkamer was erg modern ingericht en daar heb ik nogal een zwak voor.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

heerlijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

iets meer uitleg over de mogelijkheden( zwembad) bij binnenkomst. klopte niet helemaal met wat er via booking .com werd verteld.

kamer was prima. bed was heerlijk.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Heel relaxed nachtje weg
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Het was erg warm in de kamer. Vooral 's nachts was dat onprettig.

Het ontbijtbuffet bij Van der Valk is altijd een feestje. Ook fijn dat er een redelijk formaat zwembad is.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

De prijs/kwaliteit-verhouding bij Van Der Valk is steeds top!
    • Luxe Superior Kamer met een Spabad

Ons valt nooit iets tegen in een Van Der Valk-hotel. Wij zijn echte fans.

Het ontbijt was heel uitgebreid en verzorgd. Alle personeel was supervriendelijk. Het zwembad is echt top! Héérlijk geslapen in een fantastisch bed... Wat ik altijd zo heerlijk vind in een Van Der Valk-hotel, is het oog voor detail ! Alles klopt!

Verwennerij
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

De kamer was prachtig, het ontbijt en diner super lekker en goed verzorgd. Kortom, een heerlijk hotel om te verblijven. Een absolute aanrader! 🤗

Het ontbijt was goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Het ontbijt was goed. Het diner was perfect. Kamer met balkon, aparte douche en ruim ligbad was top. De kleedkamers bij het zwembad zijn wel wat verouderd.. in het hotel zou er nog een wat grotere speelruimte voor kinderen aangeboden kunnen worden. Wij zouden het hotel aanraden!

matig
    • Royal Suite

Slecht behang, delft blauwe tegels behang, verschrikkelijk, vreselijke ronde hoekbank. slechte oude verlichting, schimmel in de enige kleine kledingkast. Geen luchtafvoer in de badkamer (vandaar schimmel) kamer 308 is gedateerd. heeft echt update nodig.

Ruime badkamer

prima overnachting op een goed te bereiken plek , goed ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Ik was mijn tandpasta vergeten en heb 's ochtends aan de receptie om tandpasta gevraagd. Hiervoor moest ik €1,50 betalen. Niet erg klantvriendelijk om hiervoor te moeten betalen.

Lag in een kamer naast een gezin met kinderen terwijl ik had...
    • Superior Tweepersoonskamer met Spabad

Lag in een kamer naast een gezin met kinderen terwijl ik had aangegeven dat ik voor werk had geboekt en de kinderen waren vroeg wakker dus dat was minder

Geachte, ik kom wekelijks en af en toe blijf ik overnachten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Meer dan eens is het me overkomen dat bij het inchecken het personeel aan de balie stukken minder klantvriendelijk is. Niet servicegericht en zelfs arrogant :( Dat kan beter wat mij betreft, maar gelukkig maakt het overig personeel dat tot nu toe goed.

Geachte, ik kom wekelijks en af en toe blijf ik overnachten. Het bedienend personeel in het restaurant en achter de lounge bar is enorm klantvriendelijk :)

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Lekkere luie bank, gezellige spotjes, die met 1 knop, maar...
    • Superior Suite

In de kamer geen enkel haakje voor een jas. In de badkamer slecht 1 haakje naast de douche voor een handdoek. Verder was er geen handdoekrek om een handdoek overheen te hangen. Heel moeilijk om dan milieuvriendelijk mee te denken. De muur en kastenwand achter het bed zijn erg donker, alles donker bruin, tegen zwart aan. Binnenzijde kast ook heel donker. We moesten met ons flashlight bijschijnen om te zien of de kast echt leeg was bij vertrek. De vleugels met de kamers liggen buiten het hoofdgebouw. Het zwemmen hebben wij om die reden niet gedaan. Wat wij wel jammer vonden.

Lekkere luie bank, gezellige spotjes, die met 1 knop, maar ook apart dimbaar waren. Heerlijk bed. Lekker gebubbeld in de whirlpool.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Erg gezellig! ontspannend
    • Luxe Superior Kamer met een Spabad

Alleen stond er een buurman bijna binnen omdat er een deur naar zijn kamer was.. nadat we onze deur opende opende hij ook zijn deur.. Hierdoor ook wat gehoriger.. Wat ook jammer is om eerst naar buiten te moeten lopen voor het ontbijt.. waar we onderuit gingen ivm gladheid.. allebei.. daarna is er netjes gestrooid..

Fijne ruime schone kamer! Personeel erg vriendelijk!

• Beoordeeld op: 30 november 2017

De kamer was heerlijk, maar wellicht iets te duur.
    • Superior Suite

Roomservice is vanwege grootte van het hotel (met meerdere gebouwen) ontzettend duur. Voor ontbijt is het helemaal niet mogelijk, althans voor een uitgebreid ontbijt.

De kamer was heerlijk, maar wellicht iets te duur. Late check-out (met bijbetaling) was wel heerlijk. Restaurant was ook goed!

• Beoordeeld op: 26 november 2017

• Superior Tweepersoonskamer met Spabad

Verlichting op de kamer kon snachts niet helemaal uit. Temperatuur op de kamer was erg laag bij binnenkomst en vroeg in de ochtend bij wakker worden. Locatie Gilze ver buiten Tilburg. Direct aan de snelweg maar daar heb je (in november) geen geluidsoverlast van.

Kamer was prima

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Het verblijf was goed maar jammer dat de service voor roomservice ontbreekt
    • Superior Suite

Dat je voor de roomserive een bedrag van 17,50 eur moet betalen om het op de kamer te laten bezorgen terwijl er in het hotel een restaurant aanwezig is

De kamer is van comfort voorzien

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Super ontbijt, verzorgd en lekker avondmaal.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Super ontbijt, verzorgd en lekker avondmaal. Iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Zeer propere kamers en badkamer. De matrassen zijn van zeer goede kwaliteit. Dit hotel is een aanrader.

prima ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met Spabad

Wij hadden een superieur kamer met spabad maar er was geen badzout of iets dergelijks. Kamers op zich aan de kleine kant. Room service kost 17,50 per bestelling. Kan dus echt niet!!! Wij hebben 185euro betaald voor 1nacht. Helaas nooit meer.

prima ontbijt. Rustige omgeving

Heerlijk ontspannen in gastvrij hotel
    • Luxe Superior Kamer met een Spabad

Geen kapstok/haken aan de muur om je jas op te hangen. En het licht was vrij gedempt, lastig om je bij op te maken.

Heerlijke grote ronde jacuzzi en lekkere ruime kamer

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Gezelligheid was troef alsof je er thuis was
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Een Minibar op de kamer mocht er wel bijhoren

Heerlijk ontbijt en een zeer mooie kamer met bad en inloopdouche en natuurlijk een mooi terrasje met zicht op de venen.... De lobbybar was voortreffelijk met vriendelijk personeel en niet te vergeten een geintegreerde Tabaco Lounge

Zeer ruime kamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met Spabad

Slaapkamer lag ver van hoofdgebouw. Bad iets minder proper dan wat ik gewoon ben van Van Der Valk hotels. Personeel aan de receptie weinig enthousiast en gaf zelfs geen info ivm uur van ontbijt.

Zeer ruime kamer.

oke, mooie kamer, ontbijt goed
    • Luxe Superior Kamer met een Spabad

toch vervelend, binnenkomen met je koffertje, terug naar de Auto koffer er weer in en dan naar de kamer rijden, weet koffer eruit.... etc.

ontbijt was oke in Eindhoven Valk veel beter

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Ontbijt is fantastisch, kamer zeer ruim en comfortabel
    • Luxe Superior Kamer met een Spabad

Informatie over openingstijden zwembad klopte niet. Badkamer mist rek om handdoek aan te hangen.

Ontbijt is fantastisch, kamer zeer ruim en comfortabel

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Sport en Sauna faciliteiten
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Zoals altijd bij Gilze rijen Het is een fabriek. Toch zou het personeel meer klantgericht mogen zijn. Ik ervaar dat toch iedere keer als ik daar verblijf

Sport en Sauna faciliteiten

Ruime schone kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Koelkast maakte veel herrie 's nachts. Klimaar systeem werkte slecht. Veelal koud in de kamer. Slecht bereikbaar met openbaar vervoer. Zaterdan en op zondag rijden er helemaal geen bussen.

Ruime schone kamer.

Voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Zeer vriendelijke onthaal, ruim voldoende uitleg, zeer smakelijk gegeten savonds in restaurant, smorgens een zeer lekker en uitgebreid ontbijtbuffet, mooi zwembad en aangenaam van temperatuur! Een absolute aanrader!

Ideaal gelegen voor een bezoek aan de Efteling;

We zouden hier zeker terugkomen maar toch kunnen er nog enkele dingen verbeteren : roomservice kostte 17 euro bovenop de prijs van de kaart ! , aan het zwembad waren geen ligstoelen , het buitenterras aan het restaurant had een mooi zicht op het meertje maar niemand ging buiten zitten door de geur van het water , de infraroodkabine in de badkamer werd niet echt warm.

Groot modern hotel met heel lekker restaurant , vriendelijk personeel en heel mooi zwembad. De kamers zijn ruim , goede bedden en inloopdouche. We hadden een heel groot terras met ligstoelen maar het zicht viel tegen , op een patio met an de overkant andere hotelkamers. De kamer van onze 2 volwassen kinderen , die goedkoper was, had wel een zicht op groen en was daarenboven bereikbaar via het hoofdgebouw. Het hotel is heel goed gelegen voor een bezoek aan de Efteling.

comfortabel
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Gehorigheid van de kamer, het geluid uit andere kamers is duidelijk hoorbaar en het leeglopen van een bad(?) in een andere kamer omstreeks 03.00 u 's nachts zorgde voor een "kolkend" geluid uit onze badkamer alsof het toilet over stroomde.

Zeer klantvriendelijk!

Weeral de moeite waard om te gaan
    • Superior Suite

Een aantal plaatsen zijn aan opsmuk toe, o.a. restaurant en buffet

Weeral een leuke ervaring achter de rug. Toppersoneel, lekkere keuken, mooie en ruime kamers. Wij gaan zeker nog terug!

Heerlijk ontspannen genoten!
    • Superior Suite

Voor een luxe kamer had het een groter bed kunnen zijn, maar dat is echt een heel klein minpuntje

De luxe kamer was ook echt heerlijk luxe! Extra genieten was het!

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

zwem graag even voor ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Een paar haakjes op de badkamer om iets op te hangen ( pyjama zwempak of toiletzak .maar als dat alles is . Graag weer tot volgend jaar

Uiteraard het ontbijt maar ook het diner mag er zijn Vriendelijk zijn ze allemaal zwembad en sauna geweldig elk jaar weer .zalig

zeer groot hotel met toch fijne kamers en zeer goed bed en top ontbijt.

avond eten prijs/kwaliteit/hoeveelheid

ontbijt was zeer verrassend en zeer uitgebreid TOP . zeer propere kamer met zeer goed bed en goede hoofdkussens.

Goed en ontspannend.
    • Luxe Superior Kamer met een Spabad

Het eten was nooit echt warm en aan receptie niet allemaal vriendelijk. En de roomservice was heel duur en als je het zelf ging halen vergaten ze al wel eens iets.

Overnachting tussen afscheid en crematie van familielid
    • Superior Tweepersoonskamer met Spabad

Afstand tussen de kamer in de dependance en het restaurant/ontbijtzaal. Door handicap met de auto gedaan. Gehandicaptenparkeerplaatsen waren soms vol. De oplaadplaatsen voor electrische auto's waren vaak leeg.

Geen speciale opmerkingen.

Prima. Verder geen op-of aanmerkingen
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

De uitleg over het gebruik van je kaartje om de deur te openen. En dat dit tevens gebruikt moest worden voor het licht.

Beiden voldeden volkomen aan onze verwachting. Niets op aan te merken.

Nooit meer

Alles, airco was kapot en niemand die wilde helpen, de kamer was veelste klein voor zn 4en er was maar 1 kapstok en niet een een schoenenkast, dit was zeker het tegenovergestelde dan wat ik gewend ben can vd valk

Helemaal niks , bij de prijs zat ontbijt gek genoeg niet eens inbegrepen

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Ontbijt op kamer
    • Superior Suite

Ontbijt op de kamer is erg duur voor wat er aangeboden wordt in verhouding met ontbijt in zaal. Namelijk 2 voorbelegde broodjes met koffie/thee/jus pp en kwam 20min te laat

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Heerlijk gegeten, gezellig terras.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Geen Openbaar vervoer in weekend, hond mocht in klein Zwitserland niet loslopen,we mochten niet in het gedeelte van het paardenhotel,weinig te doen in omgeving.

Heerlijk gegeten, gezellig terras.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Heerlijk geslapen....
    • Superior Suite

Helaas was tijdens het verblijf de spa in verbouwing. Het zwembad was wel open maar gaf een koude indruk. Personeel was vriendelijk en het water was heerlijk op temperatuur en schoon. Maar de omgeving kan meer aandacht / decoratie gebruiken.

De kamer was top, mooie indeling en modern ingericht. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook ontbijten op de valreep was geen probleem. Alles was nog voldoende aanwezig en het aanbod was zeer uitgebreid en vers.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Een goede keuze
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Er werden bij ons diner diverse fouten gemaakt. De lever was veel te rauw gebakken en moest terug. Bij de steak had ik pepersaus besteld en die ontbrak. bij het nagerecht aardbeien met chocolade saus ontbrak de saus, te laat werd alleen witte saus nageleverd. Dit moet beter en met meer aandacht door de koks behandeld worden.

De kamer en de badkamer waren smaakvol ingericht

Onbijt en de kamer waren goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

We zaten een beetje achteraf, en als je niet weet waar je heen moet is het een doolhof. De kamer was goed maar de matrassen en kussens verschrikkelijk. Het leek wel een trampoline. Wel gezegd bij de receptie ze gingen hier wat mee doen

Onbijt en de kamer waren goed

Het hotel voldeed niet aan onze verwachtingen
    • Superior Tweepersoonskamer met Spabad

We hadden voor een van der Valk hotel een schonere kamer verwacht. De lakens waren bijvoorbeeld niet schoon (bloedvlekjes). Daarnaast vonden we de prijs-kwaliteit verhouding ietwat tegenvallen.

Het hotel herbergt enorm veel faciliteiten. Daarnaast is het ontbijt heel goed. De kamer beschikt over veel luxe.

Super comfortabel hotel , dichtbij de Efteling
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

De organisatie tussen zaal en keuken viel iets tegen , 2 avonden op rij hadden we daar een tafel gereserveerd . De wachttijden waren redelijk lang . We bestelden er verschillende (warme) gerechten , maar telkens was niet alles warm , waarschijnlijk stond het al een tijdje klaar alvorens het werd opgediend . Er was nochtans zaalpersoneel in overvloed 🤔

Super vriendelijk personeel , zeer hulpvaardig

Heerlijk ontspannen
    • Luxe Superior Kamer met een Spabad

Dit hotel heeft een mooie ligging aan het water, ruime parking,zeer comfortabele kamers en vriendelijk personeel. Het ontbijt is echt een topper met ontzettend veel keuze!

Royal suite
    • Royal Suite

Badkamer kon schoner. Kitvoegen oud en los , kalk op tegels , gele vlekken naast het toilet, water in douche liep slecht weg.

Goed eten en ontbijt , mooie royale kamer , gezellige sfeer

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Tegenvallend verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met Spabad

kamer was in afzonderlijk gebouw, waar m'n zich te voet moest naar begeven. Koffer op wieltjes bleef overal haken en steken. Regende, was kletsnat. Toen ik nadien terugkeerde naar de balie, om iets te drinken te halen in de bar, was de deur op slot, en heb ik 10 minuten moeten wachten voor er iemand kwam opendoen. Bedroevend.

kamers mooi, net en ruim. Goed bed.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Perfecte uitvalsbasis met goed ontbijt, comfortabel maar prijs aan de hoge kant
    • Superior Tweepersoonskamer met Spabad

Prijs ligt aan hoge kant en hotel bestaat uit 3 delen, niet met elkaar verbonden. Ligging naast autostrade met beperkte geluidshinder.

Goede ligging bij Tilburg, Breda, Beekse Bergen en Efteling. Propere ruime kamers en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Super hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Super mooie kamer, gezellige sfeer, mooie badkamer, heerlijk uitgebreid ontbijt. Perfecte wifi, nergens iets op aan te merken. Volgende keer komen we terug naar hier!

• Beoordeeld op: 14 april 2017

• Superior Suite

Feitelijk niets. Ach het bubbelbad stroomde vrij vlot over waardoor een waterballet op de vloer ontstond maar goed.

De kamer was geweldig. Mooi, groot en comfortabel.

Een heel fijn verblijf met vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

De kamer was voortreffelijk en rustig. Verder was het ontbijt ook goed en afwisselend. De route naar het hotel was duidelijk. We waren hier een keer eerder geweest en hebben toen ook genoten. Verder hebben we op de dag van aankomst heerlijk geluncht en ''s avonds ook uitgebreid gedineerd. Al met al een heel fijn verblijf gehad.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Super weekend gehad met gezin
    • Luxe Superior Kamer met een Spabad

Extra kosten voor uur eerder inchecken, was betalen of wachten met een baby wat de fles moest hebben en verschoont moest worden

Ontbijt was heerlijk net als het avond eten! Top Ook de service en de vriendelijkheid, vooral naar ons kind van 7maanden, super

Het had zo mooi kunnen zijn. Fijn weer naar Fletcher.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Wij waren welkom met onze hond, maar eenmaal ter plaatse was zij buiten de kamer niet welkom. Ik had daar van tevoren uitdrukkelijk naar gevraagd. wij mochten enkel op het terras zitten met haar. Voor het diner moesten wij dus op zoek naar een ander restaurant. Uiteindelijk werd als tegemoetkoming een ontbijt de eerste ochtend op de kamer gebracht. De tweede ochtend was men ons vergeten en gingen wij zonder eten de deur uit.

Het personeel is erg vriendelijk, de kamer in orde.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Nette en schone accomodatie met prima faciliteiten
    • Superior Tweepersoonskamer met Spabad

Tussen de kamers zit een deur, via deze deur kun je als je met een groter gezelschap bent rechtstreeks de andere kamer in. Het nadeel is dat deze geen geluidsdemping heeft en dat je de seksgeluiden van de buren die het samen wel heel gezellig hadden kunt horen. Beetje beschamend.

Ontbijt was goed zoals je altijd bij vd Valk mag verwachten. Tevens was de kamer netjes schoon zoals het hoort.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Niet meer van deze tijd, niet fris, verbazing dat dit hotel nog open is
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Stank buiten welke ook binnen in de hotel kamer waarneembaar was (rioollucht Hotel en hotel kamer maakte geen frisse indruk, kamer zeer vochtig Zeer veel zwaar achterstalligonderhoud

Personeel was behulpzaam en vriendelijk

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

heerlijk ontspannen verblijf in vd Valk Gilze!

Niks. Goed bezig ook voor de toekomst.

Alle medewerkers! Complimenten want jullie geven iedereen een warm welkom in jullie hotel, jullie kindvriendelijke inzeten heerlijke gevarieerde keuken .

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Heerlijk ontstressen in Gilze.
    • Superior Tweepersoonskamer met Spabad

Wij hadden een overnachting van zaterdag op zondag en hadden het fijn gevonden als de checkout op zondag standaard wat later was (12u zoals in bepaalde andere VDV hotels). Checkout is hier ook op zondag om 11u. Er is ook wel de mogelijkheid om een lazy Sunday te boeken tegen een meerprijs, maar dat is tot 17u en dat is dan weer niet nodig.

Wij hadden een erg mooie kamer, badkamer met glazen wand, met ledlichtjes verlicht, wat het bad integreerde in de kamer. Toilet was apart en dat is ook erg fijn als je een whirlpool kamer boekt voor wellness. Receptiemedewerkster was ook erg behulpzaam. Rustig gelegen, en toch voldoende vermaak. In plaats van de gebruikelijke waterkoker met oploskoffie staat er een espresso apparaat in de kamer.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Top hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Niet heel prettig om naar een ander gebouw te moeten lopen. Was fijner geweest om in het hoofdgebouw te kunnen zitten.

Fijn hotel met prettig personeel en lekker eten + top dat er een sportclub bij zit!

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Zeer aanbevolen !

Geen aanmerkingen

Ruime schone kamer met goede bedden. Ruime schone badkamer met aparte douche en ligbad. Ontbijt prima /zeer uitgebreid. Ook in het restaurant is het goed eten. Was wel erg druk (zaterdag). Personeel zeer vriendelijk en voorkomend.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Kindvriendelijkheid restaurant, vriendelijk personeel,...
    • Superior Tweepersoonskamer met Spabad

Zwembad gesloten tijdens zwemles (vooraf niet aangekondigd), werken in zwembad, zwembad niet proper, door koude gang naar sauna

Kindvriendelijkheid restaurant, vriendelijk personeel, lekker eten, mooie kamer