Beoordelingen over Hotel Gast Inn Workum 2-sterren

Sylspaed 75, 8711 EC Workum, Nederland

#4 van de 11 hotels in Workum

Prima gemoedelijk hotel op een pittoreske locatie bij de...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima gemoedelijk hotel op een pittoreske locatie bij de sluis van Workum. Redelijke kamer met uitstekende badkamer. Prima ontbijt met locale lekkernijen.

Ontzettend bijzonder weekend met 8 mooie mensen in een mooie omgeving

wij waren hier met 8 personen, gezin met aanhang en opa & oma, handig was dat het balkon van de ouders en opa en oma waren verbonden. Gezellig. Ontbijt was prima, mooi ingerichte kamers. Heerlijke rust.

Royale kamer met prachtige badkamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat het zo warm was in de ontbijtruimte. Maar dat is zonder hittegolf vast veel beter.

Royale kamer met prachtige badkamer. Fijne grote kast, TV, uitzicht. Goed bed. Ventilator. Prima en uitgebreid ontbijt. Gastvrij!

Mooie ingerichte grote kamer met een goed bed.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen airco, mss muggengaas voorzien! Geen koelkastje op de kamer.

Mooie kamer met uitzicht op de boten. Ontbijt en koffie waren lekker. Bij het ontbijt ook water gekregen.

Wij hebben genoten.

We vonden onze kamer wat aan de kleine kant. Maar we gingen voor twee dagen en zijn veel op de fiets weggeweest. Betere stoel om in te zitten was ook prettig geweest zeker voor mensen met een pijnlijke rug. Jammer dat er geen mogelijkheid op de kamer was voor het koel houden van water of ander drankje. Wel fijn bij 28-30 graden! Drankjes konden beneden gekocht worden. Op de gang wel mogelijkheid voor zetten van thee, maar geen koffie!

De locatie van deze accommodatie is top. Gelegen aan het water, dichtbij het centrum van het mooie Workum. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Prima parkeergelegenheid naast het Hotel. Vriendelijk ontvangen, gastvrouw is rustig op de achtergrond aanwezig.

De moeite waard, maar vraag een ruimere kamer.

Zeer kleine kamer en met de hitte niet echt fris te krijgen 's nachts. Ramen konden wel open, maar dan had je (aan de straatkant) lawaaihinder van het voorbijkomend verkeer.

Ruim uitgebreid ontbijt, supervriendelijke eigenares.

RUSTIGE EN PRACHTINGE OMGEVING, KOMT TOT RUST.

prima en veel verscheideenheid en erg verzorgd. De omgeving was voor mij een stap terug in de jaren 1943 -1945 was toen als vluchteling in Workum.\ Restaurant op de sluis is aan te bevlen.

Heel goede accommodatie met geweldige eigenaren. Zeker een aanrader.
    • Comfort Royal Tweepersoonskamer

Er is geen picknic uitrusting om mee te nemen in de boot.

De beheerders waren zeer vriendelijk en erg fijn in de omgang. Het ontbijt is erg goed en gevarieerd. De ligging heel fijn aan het water en op loop afstand van het centrum. Boot verhuur in het hotel dus ook erg makkelijk.

Jopie Huisman bezoek

Er was geen lift. De kamer was erg warm en er was geen hor. Uitchecken om 10 uur

Prachtige locatie, heerlijk ontbijt. Op loop afstand van Jopie Huismanmuseum

Wij waren hier een wekend Jopie Huisman museum is zeker een aanrader
    • Royal Tweepersoonskamer

Het ontbijt was goed. De kamer was netjes, wij hadden uitzicht op het water. Leuk terras uitzicht op het water je kan er ook bootjes huren. Vriendelijke personeel. Dit hotel is zeker een aanrader.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt + hartelijke gastvrouw+terras...

Heerlijk en uitgebreid ontbijt + hartelijke gastvrouw+terras aan het water+leuk stadje en zeer goed uitgangspunt om te omgeving al fietsend te verkennen....mogelijkheid om mee te varen op sloep

De overnachting was geboekt in het kader van Friesland cultuur.
    • Royal Tweepersoonskamer

Interieur gedateerd, maar..... alles was perfect in orde.

Grote kamer met bad. Ontbijt ruim en zeer goed. Uitermate schoon hotel. Parkeren op eigen parkeerplaats.

voor een nachtje is het goed tedoen

Er was geen bediening je moest het zelf pakken /

De rust .ontbijt was goed, de kamer was 2 hoog mijn vrouw is slecht terbeen maar een kamer op de begane grond was niet mogelijk terwijl er 10 minuten later een jonge vrouw binnen kwam en een kamer kreeg op de begane grond..

Een zeer prettige omgeving als uitgangspunt voor een verrassingsweekend in Workum

Vrij strakke ontvangsttijd 16.00 uur en niet eerder. Er waren 's avonds geen versnaperingen verkrijgbaar.

Het ontbijt was zeer goed, de kamers waren schoon, drankvoorziening (alcoholisch en niet alcoholisch) in de gemeenschappelijke ruimte erg goed. Thee en koffie faciliteiten op gang bij de kamers uitstekend. Getoonde interesse door de gastvrouw.

Het was een prettige korte vakantie. O.A. fries museum bezocht en Jopie Huisman

Er was geen groene thee bij het ontbijt te krijgen. Veel soorten wel, maar die ene niet.

Het ontbijt was goed. Alles was er , incl. fruit De kamer was niet groot, maar wat we nodig hadden was er. Alles was schoon en gezellig ingericht. Het was ook niet gehorig. Geen last van andere gasten en je kon met het raam open slapen.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Ga het zelf beleven!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Je wordt wel met een probleem opgezadeld: je wilt er niet meer weg.

Een heel goed hotel. Gezellig, vriendelijke eigenaren, prachtige kamer, heerlijk ontbijt, en een relaxte sfeer. De locatie is prachtig.

Fijn, gezellig hotel

Niets. Wel 2 tips voor deze kamer: klein tafeltje bij de stoeltjes zou prettig zijn, evenals een goede leeslamp in die hoek.

Een vriendelijk en sfeervol hotel. Goede bedden, prima badkamer en heerlijk, uitgebreid ontbijt. Wij hadden een van de kleinere (goedkopere) kamers. Inderdaad niet groot, maar gelukkig wel met 2 redelijk zittende stoeltjes. Fijn was dat op de gang waterkokers, kopjes en theezakjes stonden.

uitstekend voor vakantie, niet voor zakenreis

het ontbijt start pas om 8u wat lastig is voor een ontbijt tijdens zakenreis. Fijn dat de accomodatie meedacht en een ontbijtpakketje voor me klaar had gezet in de koeling. slechte wifi ontvangst op de kamer

vriendelijk ontvangst, prima locatie, veel parkeergelegenheid

het was geweldig
    • Royal Tweepersoonskamer

kamer was klein maar je slaapt er alleen dagelijks schone handdoeken en douche schoon eten was voortreffelijk keus genoeg alleen jammer geen restaurant veel te doen in de omgeving

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

• Panorama Suite

Erg veel lokaal (tractor)verkeer i.v.m. werkzaamheden op het land, daardoor met oordoppen moeten slapen. Het krakende bed hielp ook niet erg mee. In de gang is een soort helling die erg glad is door de vloerbedekking. Je kunt hier makkelijk uitglijden (wat 's nachts ook is gebeurd!)

Mooie ruime suite met aparte zitkamer. Lekker uitgebreid ontbijt. Prima stalling voor de elektrische fietsen. Zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw.

Heerlijk echt gastvrij hotel in een waterrijke omgeving in een prachtig oud Fries stadje

Het signaal op de TV was niet geweldig ( sneeuw) Dat kan zeker verbeterd worden.

We hadden een standaard kamer geboekt met ontbijt. De kamer was klein maar fijn, Sanitair prima, tv ontvangst matig. ontbijt prima met genoeg keuze en oog voor detail ( eieren waren in aluminiumfolie ingepakt om warm te houden, kaas en vleeswaren in aparte koelkast klaar voor gebruik)

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Geweldig!!!

geen op of aanmerkingen

Het ontbijt was rijkelijk en smaakvol, elke dag lekkere juice, gekookt eitje, verse warme broodjes en voldoende broodbeleg,kortom....: prima en lekker. Complimenten voor de gastvouw....!!!!!

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Het was fantastisch

Er had bijv. Een lift in kunnen zitten! Ik was met mijn zus, zij is niet erg goed ter been, ik heb er niet bij nagedacht dat er geen lift zou zijn dus min of meer eigen schuld

Het ontbijt was héérlijk, genoeg keuze!

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Hotel was OK omdat we dit niet voor de ambiance kozen, maar voor een goede nachtrust

Hotel erg 'oubollig' ingericht. Veel onnodige tierelantijnen. Brood was 'slap' en zeker niet van een warme bakker.

Comfortabele bedden. Prima douche. Ontbijt had veel keuze

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Leuk voor vakantie, maar absoluut niet voor zakenreis

Als je moet werken, ver moet reizen en je kunt niet meer dineren 's avonds, dan is dat best heel vervelend. (een in de magnetron opgewarmde maaltijd als oplossing had ik al goed gevonden). Ook het ontbijt was pas vanaf 08:00 uur te krijgen en dat was dus ook lastig. Dus leuk vakantie hotel, maar niet zakelijk boeken. Was in de buurt ook niets in de buurt meer open op maandag; leve McDonalds.

Kamer en ontbijt waren prima. Mooie ligging. Leuk voor vakantie.

Kamer was prima, groot, mooie badkamer met bad.
    • Royal Tweepersoonskamer

Documentatie op de kamer is prima, uitleg van personeel ook. Door het hele hotel hangen echter zoveel bordjes die je nog even helpen herinneren aan alle regels. Erg overdreven. Vooral het bordje "wij handhaven nachtrust om 23.00 uur. " Ik verwachtte de plaatselijke veldwachter rond 23.00 uur , maar niet gezien. incheck kan pas om 16.00 uur. ontbijt ook in het weekend van 08.00 tot eigenlijk 09.30 uur. Het werd ons heel duidelijk gemaakt dat ze echt om half tien gingen opruimen. Achteraf viel dat wel mee. Uitchecken uiterlijk om 10.00 uur. Ondanks bordje "niet storen" bleek dat men tijdens het ontbijt dus voor 10 uur alle handdoeken al weggehaald hadden. uitchecken in het weekend om 11.00 uur is een stuk relaxter en echt haal die vreselijke regelbordjes weg. Hebben jullie niet nodig.

Kamer was prima, groot, mooie badkamer met bad. mooie locatie bij de oude sluis van Workum. Uitgebreide documentatie op de kamer. Prima ontbijt. Goede minibar beneden waar je nog een drankje kunt halen. Eigenaar is duidelijk verzamelaar van, van alles. Ook leuk

uitstekend!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

wij hadden ons niet gerealiseerd,dat onze kamer weleens op een hoge etage kon liggen.Ik ben nl. op dit moment slecht ter been.Maar wij hebben dit niet gevraagd. Dus eigen schuld!

het ontbijt was prima verzorgd en heel erg divers.Wij hadden een ruime nieuwe kamer met inloopdouche geboekt en dat was het ook allemaal.Prima voor herhaling vatbaar!

Fijne locatie met holllandse degelijkheid en Friese vriendelijkheid

Accommodatie eenvoudig maar schoon en compleet. Vriendelijke eigenaren,prettige omgeving.ontbijt uitgebreid. We zijn echt verrast door de prijs/kwaliteit verhouding.Niet twijfelen..gewoon boeken.

De locatie was prachtig naast de sluis en op loopafstand...

De locatie was prachtig naast de sluis en op loopafstand naar de stad, de service van de vriendelijke gastvrouw was erg goed en de kamer was erg netjes met goede bedden.

Fijn weekje weg.

Het ontbijt was goed uitgebreid en voldoende. Ik had wel graag wat meer afwisseling gezien, Elke dag waren er dezelfde gerechten

Opvallend schone hotelkamer, De kamer werd elke dag nagekeken en de badkamer schoongemaakt.De handdoeken werden verschoond wanneer dat nodig was.De prullenbakken werden geleegd en het dekbed werd netjes gelegd.

Heerlijke plek met fijne gastvrouw. Een hotel om terug te komen!

Veel last van muggen ondanks de hor. Kamer was warm.

Prettige ontvangst. Goede gastvrouw. Hotel was goed te vinden. Fijn dat onze fietsen binnen konden staan. Bed was goed. Fijne douche. Heerlijk ontbijt. Koffie en thee faciliteiten op de gang prettig.

fiets vakantie

We hadden erg veel last van de bovenburen, het was een zeer gehorige kamer. De televisie werkte in eerste instantie niet. Ontbijt viel tegen. Personeel niet vriendelijk.

De ligging van het hotel. Niet ver van centrum.

Super!!

De kamer was klein maar dat werd on keurig van te voren gemeld met de mogelijkheid te upgraden.voor een nacht vonden wij het prima. Het ontbijt was uitstekend. Kon niet beter!

Uitstekend hotel, al meerdere keren geweest. Komen zeker weer terug.
    • Comfort Royal Tweepersoonskamer

ik kan het niet bedenken.

Gastvrije ontvangst. Mooie locatie. Oog voor de gast. Prima kamers met ruime inloopdouche. Heerlijk ontbijt, wat wil je nog meer! Goede uitvalbasis voor leuke dorpen en stadjes rondom het IJsselmeer. De ligging aan de sluis van Workum geeft een extra dimensie aan het verblijf.

Ontbijtruimte EN ontbijt waren Heerlijk en vanop onze kamer...

De niet vermelde(althans dat dacht ik van niet) twee losse eenpersoonsbedden

Ontbijtruimte EN ontbijt waren Heerlijk en vanop onze kamer een mooi uitzicht op een van de vele brede grachten incl. bootjes en een oude bootherstelplaats

Heerlijk verblijf gehad in Gast Inn Workum

Er was nx wat tegen viel.

Een heerlijk ontbijt, vriendelijke eigenaren, schone accommodatie. Ondanks dat wij een standaard kamer hadden ontbrak het aan nx. Deze accommodatie is zeker voor herhaling vatbaar. Mooie [fiets]omgeving ook!

Fantastisch.

---

Dit hotel wordt met zorg gerund door een geweldige gastvrouw. Er is aan alles gedacht. Kamer is top. Alles ziet er keurig netjes uit. Ontbijt is ook zeer goed. Gastvrouw heel belangstellend hoe druk het ook is.

prettig

Het ontvangst was onpersoonlijk, luchtrooster badkamer was vies en trap lopen naar de 2de etage was vermoeiend(na een pittige fietstocht).

Het ontbijt was geweldig. Goede tip gekregen, waar wij een nieuw snoertje voor onze i-Phone konden kopen.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Sfeervol gezellig hotel op rustige locatie net buiten centrum.

Locatie is prima. Kamers keurig en handige miniflesjes wijn enz. om te drinken op het terras aan t water. Sfeervolle ontbijtruimte, zeer goed ontbijt en prijs kwaliteit helemaal goed. Vriendelijk en gastvrij.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Gezellig, proper, correct ivm prijs/kwaliteit

Donsdeken was te warm tijdens warme dagen.

Perfecte uitvalsbasis voor fietstochten. Gezellig en proper hotel. Uitstekend gelegen langs het water en vlakbij dorpcentrum.

Uitstekend en gezellig hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was rijkelijk en de slaapkamer en badkamer waren een balzaal. Zo luxe en zo mooi, zo fris en verzorgd. Echt een plaats waar we absoluut graag terug gaan komen!

Uitstekende uitvalsbasis

De afstand naar het centrum was te ver om te lopen.

Het personeel was erg vriendelijk, alles was goed verzorgd, de kamer was schoon. Het ontbijt was ook prima.

Gastvrije Aanrader
    • Royal Tweepersoonskamer

Balkon viel wat tegen. Oudere vieze stoelen. Jammer op een verder onberispelijk geheel.

Kamer was ruim genoeg.Aparte losstaande badruimte aan een gang. Goed ontbijt, inclusief zelfgemaakte kersen cake. En wat een gastvrijheid! Ouderwetse gastvrijheid! Goeie bedden.

Leuk adres voor een korte vakantie

Info op booking.com We konden niet zien dat sommige kamers uitzicht op het water hadden. Ook de mogelijkheid voor het huren van boten staat er niet op. Alleen op de eigen website van Gast-inn

De kamer was netjes, goed schoon. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt was erg lekker.

Geweldige locatie aardige mensen sfeervol ingericht.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was geen antislip badmat.Hebben we doorgegeven . Was vergeten neer teleggen door het personeel. We hebben liever alleen een aparte douche zonder bad.

Prima bedden.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Het was leuk om daar te zijn, maar misschien toch iets meer geschikt voor de watersportliefhebber
    • Royal Tweepersoonskamer

Geen behoorlijk licht om te lezen in de kamer Geen beschutte fietsroutes, dus hebben we maar gewandeld; dat was overigens erg leuk

Prima ontbijt Leuke wandeling gemaakt van Workum naar Hindeloppen, deels over de dijk vol met schapen, waar we over 4 of 5 hekken hebben moeten klimmen

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Heerlijk ontbijt, super lokatie, prachtig uitzicht en zeer...

De bedden hadden iets groter en minder zacht mogen zijn, maar dat is persoonlijk.

Heerlijk ontbijt, super lokatie, prachtig uitzicht en zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Weekend met vriendengroep

Onduidelijkheid over het wel/niet kunnen gebruiken van de bar. Dit kan voorkomen worden door dit bij het inchecken mede te delen. Nachtrust in het hotel vanaf 23.00 uur.

Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Ruime parkeergelegenheid.

Prima verblijf waarnaar we zeker terugkeren

Geen minpunten

Geweldig adres met zeer gastvrije en aardige eigenaren! Schone, comfortabele accommodatie, prima ontbijtbuffet, zeer centraal gelegen tov het centrum van Workum

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Goede sfeer, goed schoon, vriendelijke mensen.

De wifi verbinding was niet heel goed. Het bed vonden wij te zacht.

Alles was heel erg schoon, wat belangrijk is. De sfeer is erg prettig en het personeel heel vriendelijk.je voelt je er thuis.

Een plek om vaker te komen.

Als ik dan iets moet bedenken wat anders zou kunnen dan was het een achtergrondmuziekje tijdens ontbijt, maar het heeft mijn beleving echt niet beïnvloed.

Schone kamer, zeer fris uitziend sanitair, lekker ontbijt, niet erg gehorig, fijn en hartelijk ontvangst. Een eigen parkeerplaats, mooi uitzicht vanaf de kamer, een douche die een fijne straal geeft en redelijk op temperatuur blijft. Workum zelf is een fijn dorp met meerdere eetgelegenheden. Qua uitgaan geen idee. Andere steden op korte (auto)afstand van elkaar. Friesland straalt rust uit, voor ons 1e keer, maar we komen terug. Echter alleen voor korte vakantie 1 a 2 overnachtingen. Veel kleine dorpjes met ouderwetse straatjes.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Ontbijt was heerlijk!

de badkamer werd nat door het douchen in bad, ondanks glazen scherm, misschien het scherm iets hoger plaatsen of de douchekop elders plaatsen?

Ontbijt was heerlijk!

Heerlijk en zeker voor herhaling.

Dat de gastvrouw eigenlijk meteen aangaf dat het ontbijt tot 9.30 was omdat ze zelf naar Frankrijk moest. Dit gaf ons een beetje gevoel op te moeten schieten. Voor de rest prima.

Niets viel tegen.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

We waren er twee dagen en nachten, maar het voelde als een vakantie.
    • Comfort Royal Tweepersoonskamer

fruit en yoghurt bij ontbijt konden een update krijgen

Het bed was heerlijk, onze kamer was beneden dus geen trap of lift nodig en er waren openslaande deuren naar terrasje.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Zeer vervelend dominant echtpaar Hollandse ongastvrijheid en zuinig heid te top!?!
    • Comfort Royal Tweepersoonskamer

Zeer boers, aarts zuinig, zeer ongastvrij, voorbeeld van hoe ga ik niet met me klanten om. Bij inchecken direct betalen moeten, dan niet weten hoe de pin werkt, en dan de volgende ochtend te horen krijgen waarom je niet betaald heb gisteren, tevens bij inchecken vragen of je thee of koffie wil hebben bij ontbijt, terwijl er gewoon zo'n vieze DE automaat staat waarbij beide uitkomen... Vroegen net niet hoeveel zout op het eitje moet. Tijdens onbijt alle handdoeken uit kamer weg.....? Zeer heet in ontbijt ruimte gasten zette raampje op kier, werden gelijk uitgekafferd en moest direct dicht en zo kan ik wel even door gaan.

De locatie!

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Prima verblijf,mooi a.h.water, heerlijk rustig.
    • Royal Tweepersoonskamer

Badkamer, op zich prima, maar douche in het bad is voor ouderen niet te doen.(In/uitstappen een probleem/ te glibberig)

Kamers prima,ontbijt dito

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Een aanrader voor een ieder. Vriendelijke mensen, prima ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was geweldig, schoon, mooie badkamer en ruim met eigen terras. Omdat mijn zuster niet meer zo goed ter Been is werden we onmiddellijk overgeboekt naar een kamer gelijkvloers. Grote waardering daarvoor.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Prima accomodatie voor een nachtje.

Tijdens ontbijt waren handdoeken al van kamer gehaald. Vind ik niet zo'n vrij gevoel net voordat je vertrekt. De11 uur rustig regel. Beetje schoolkamp gevoel.

Ontbijt was goed alleen jammer dat de eitjes op waren en niet werden bijgevuld. Kamer was schoon en bedden prima

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Erg dankbaar dat de dame van de receptie zoveel geduld had...
    • Royal Tweepersoonskamer

Binnen wordt er middels een bord aangegeven dat er rust dient te heersen van 23.00 uur, maar de Duitsers die onder ons raam tot middernacht luid zaten te praten waren behoorlijk storend voor de nachtrust, evenals de airco aan de buitenzijde van de gevel naast ons raam.

Erg dankbaar dat de dame van de receptie zoveel geduld had en er op onze late inchecktijd nog was.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

fantastisch

niets op aan te merken

uitgebreid ontbijt voldoende parkeerplaats voor de deur ligging: rustig en toch vlakbij het centrum zeer proper hartelijke ontvangst goede bedden

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

We hebben genoten. Alles goed verzorgd, ook drankjes verkrijgbaar.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eventueel een lekker snack, croquet of gehaktbal zou welkom zijn om te kopen.

Geweldige kamer. Ontbijt uitstekend. Gezellig terrasje aan het water.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Mooi en idyllisch
    • Royal Tweepersoonskamer

Het ontbijt is supersimpel. Maar echt erg is dat niet

De ontvangst was persoonlijk en hartelijk. De kamer netjes en het uitzicht vanuit de kamer op het water wat mooi.

Gezellig hotel met mooi uitzicht!

Er was geen lift. Aangezien ik moeilijk kan lopen en wij een kamer in de 2de etage hadden, was dit voor mij extra moeilijk.

De ligging,, het uitzicht

De rust, de lokatie, heerlijk relaxed na een drukke werkdag

De rust, de lokatie, heerlijk relaxed na een drukke werkdag

Heel prettig!

Gastvrij!

ik zou er zeker weer boeken wanneer ik naar Workum terug kom.
    • Royal Tweepersoonskamer

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. de kamer was schoon en de bedden goed. het hotel voldoet aan je verwachting.

Goede kamer met een fijne en ruime badkamer
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Door de lange zomerse temperaturen was het wel erg warm op de kamer. Gelukkig stond er een losse ventilator en die werkte goed.

Mogelijkheid om buiten te ontbijten.

Mogelijkheid om buiten te ontbijten.

Perfect

Het bed...:-)

super service.
    • Comfort Royal Tweepersoonskamer

super service. super locatie.

Mooie ligging net buiten het centrum

Vriendelijke ontvangst, vlakbij centrum, ligging goed, aan het Elfstedenpad. Prijs kwaliteit verhouding heel goed.

Royale kamer

Royale kamer

super

ontbijt- comfort- gastvrijheid-ligging

prima overnachting gehad in een leuk hotel

geen airco

prima ontbijt en schone ruime kamer.

Mooie locatie!!

Het ontbijt was goed. Wij hadden een kamer met uitzicht op het water. Erg vriendelijke gastvrouw en gastheer.