2. Hotelanmeldelser for Holland

8,9

8,4

8,6

• Anmeldt: 24. april 2024

"Skønt ophold, vi kommer gerne igen"
    • Standard-4-personersværelse

Perfekt beliggenhed - lige udenfor centrum - men tæt nok på, med sporvognsstop lige udenfor hotellet, rigtig god morgenmad, dejlige store værelser og senge. Dejligt med parkeringsmulighed under hotellet.

• Anmeldt: 2. april 2024

"Dejligt hotel, god morgenmad."
    • Standard-2-personersværelse

Sengen var lidt hård men det kan være der er andre der syntes det er fint og vi sov også udemærket.

Rigtig fint hotel lidt uden for midtbyen. Vi havde cykler med og kunne nemt komme ind til byen. Morgenmaden var super, yoghurt, brød og pandekager. Vi kunne parkere bilen under hotellet til 20 euro pr. døgn, man kan ikke forudbestille en plads, nemt at komme til hotellet med bil. Der er også en sporvogn lige udenfor hotellet som vi tog ind til byen den dag det regnede.

• Anmeldt: 2. april 2024

• Standard-4-personersværelse

Personalet i receptionen var meget lidt opsøgende ved ankomst. Vi tjekkede selv ind og det var fint, men man kunne måske have hilst på gæsterne ved ankomst. Gulvtæppet på værelset var ikke rent. Der var lange hår som burde være fjernet med en støvsuger inden vores ankomst. Der manglede lyskilder på værelset, nærmest umuligt at læse en bog i den dårlige belysning.

Morgenmaden var meget lækker og med et utal af muligheder. Værelset var stort og rummeligt til 4 voksne.

• Anmeldt: 29. marts 2024

"Generelt ganske pænt"
    • Standard-dobbeltværelse

Det ville være fint, hvis garderobehylderne i klædeskabet lige havde fået en omgang afstøvning, inden vi ankom. Der var ret støvet på skabshylderne.

Fin morgenmadsbuffet med godt udvalg. Der var alt i brød, lune retter, sødt og surt, kaffe og juice m.v.. Der var rent omkring buffeten og bordene. Værelset var pænt, og sengene var komfortable. Badeværelset var super super fint og moderne. Og rigtig godt med køleskab på værelset.

• Anmeldt: 10. marts 2024

"Skøn hotel"
    • Stort dobbeltværelse

Mega lækre værelser med en fantastisk seng, plus dejlig stort badeværelse. Dejlig udsigt til en af Amsterdams kanaler, rigtig tæt på offentlige transportmuligheder. Venligt og hjælpsom personale, rigtig dejligt morgenmad inkluderet. Alt i alt et rigtig pænt og rent hotel.

• Anmeldt: 15. februar 2024

"V"

Transport lige udenfor døren 20-25 min til centrum

Dejligt stort værelse.

Overnattede: februar 2024

• Anmeldt: 16. november 2023

"Lækkert hotel og super placering ift centrum"

Ikke noget

Lå perfekt i forhold til centrum

Overnattede: oktober 2023

• Anmeldt: 18. oktober 2023

• Standard-4-personersværelse

Loftbruser due ikke Manglende spejle Mangler knager til jakker når man er fire personer Udvalg af frugt og grønt til morgenmad Tørt brød til morgenmad Osten var tør i kanterne

Gode senge God kaffe God morgenmad selvom der er lidt kritik. Rent  Parkeringsforhold Lavt støjniveau

Overnattede: oktober 2023

• Anmeldt: 20. september 2023

Enestående
    • På rejse sammen med venner
    • 1 overnatning

Morgenmaden var mega god

Overnattede: september 2023

• Anmeldt: 23. august 2023

"Super dejligt ophold - kan varmt anbefales :-)"
    • Standard-dobbeltværelse

Der var ikke noget ved hotellet jeg ikke kunne lide.

Super dejligt hotel der ligger lige ved sporvogstationen, så det er meget nemt at komme ind til centrum af Amsterdam. Væreslet var super dejligt. Meget komfortabel seng og dejligt badeværelse. Morgenmaden var rigtig god, og der var meget forskelligt at vælge imellem. Hotellet har en robot til at køre rundt og vaske gulve, og én til at køre ind i restauranten med rent service - det fandt jeg underholdende :-) Fantastisk med mulighed for parkering i hotellets kælder.

Overnattede: august 2023

• Anmeldt: 11. juli 2023

"Dejligt hotel til en storby ferie"
    • Standard-2-personersværelse

Det er en bar på hotellet, men den var aldrig åben. Det kunne have været dejligt, med en godnat drink.

Værelset var fint, der var det man skal bruge, for at få et godt ophold. Madrasserne var heldigvis ikke bløde og der var både en blød og tynd pude samt en mere hård og stor pude, så vi sov fantastisk. Badeværelset indeholder både håndholdt bruser og loftsbruser. Morgenmadsbuffeten er stor og god. Der mangler ikke noget. Lige over for hotellet ligger Westerpark, som er et godt og hyggeligt sted at gå tur. Der er hyggelige kolonihuse/haver og et lækkert område med restauranter og cafeer. Tram 19 kører lige uden for hotellet. Så der er meget let adgang til centrum. Dejligt hotel lidt uden for byens larm.

Overnattede: juli 2023

• Anmeldt: 17. maj 2023

Meget godt
    • Stort comfort-2-personersværelse

Letbane var udenfor hotellet. Ok morgenmad og stort værelse.

Overnattede: maj 2023

• Anmeldt: 29. april 2023

"Hotel med fin beliggenhed i forhold til city."
    • Standard-2-personersværelse

Værelse uden nogen former for støj. Sporvogn lige uden for døren - hurtigt ind til centrum.

Overnattede: april 2023

• Anmeldt: 12. marts 2023

Meget godt
    • Standard-dobbeltværelse

Fint morgenmad alt var tilstede

Overnattede: marts 2023

• Anmeldt: 16. februar 2023

"Ville komme igen"
    • På rejse sammen med venner
    • Standard-3-personersværelse

Kun de daggamle kontaktlinser samt brugte tandstikker (ikke vores) på vores gulv under hele vores ophold - trods rengøring dagligt og opmærksomhed rettet derpå.

Lå fint i forhold til transport til og fra lufthavnen. Nemt at komme til centrum.

• Anmeldt: 16. februar 2023

"Ville komme igen en anden gang"
    • Stort comfort-2-personersværelse

Rengøringen på det ene af de to værelser, vi havde, var ikke helt optimal. Det på trods af, at vi gjorde opmærksom på det ved ankomst. Tykt lag støv og gamle kontaktlinser på sengebordet og brugte tandstikker på gulvet. Vi rettede opmærksomhed herpå, hvorefter der straks - med beklagelse - blev sendt rengøring afsted. Kontaktlinserne blev dog bare fejet på gulvet. Både de og tandstikkerne lå på gulvet under hele vores ophold.

Lå centralt i forhold til transport mellem lufthavn, station og centrum. Pænt hotel, hvor tingene fungerede som de skulle. Fik ikke morgenmad på hotellet, så den ved vi ikke noget om.

• Anmeldt: 8. februar 2023

"praktisk beliggenhed i forhold til prisen; venligt personale"
    • Standard-2-personersværelse

Mørklægningsgardinerne sluttede ikke tæt, og døren til gangen var åben forneden, så der var lyt ud til gangen. En elkedel ville være bedre end Nespresso til the, pga vandets temperatur. Ikke for vores skyld, men for klimaets, burde man droppe de mange emballager til shampoo og sæbe, men opsætte automater. En topmadras ville hjælpe på de lidt for hårde senge.

Morgenmaden fin, men der manglede flere alternative madvarer; mælkefri, sukkerfri, glutenfri. Og så savnede vi rugbrød. Indretning af værelse og badeværelse rigtig god til to personer, selv på standardværelset. Dejligt med køleskab og Nespresso!

• Anmeldt: 6. december 2022

Enestående
    • Standard-3-personersværelse

Hotellet var nemt at komme til både fra lufthavnen og ind til byen med offentl7g transport.

Overnattede: december 2022

• Anmeldt: 20. oktober 2022

"Super fint hotel. Fin morgenmad og der var nok mad, også hvis du kom efter kl.9:30:), venlig og opmærksom personale. 1"
    • Standard-2-personersværelse

Super fint hotel. Fin morgenmad og der var nok mad, også hvis du kom efter kl.9:30:), venlig og opmærksom personale. 15 € for parkering i hotellets P kælder:). Sporvognen holder lige uden for hotellet, 15 min så stå du inde i centrum af byen. Tak for denne gang🇩🇰

Overnattede: oktober 2022

• Anmeldt: 8. august 2022

"Dejligt moderne hotel."
    • Standard-4-personersværelse

Dejligt værelse til 4 personer. Dejligt bad. Køleskab og aircondition. Stor morgen buffet. Super internet. Stor p-kælder og sporvogn lige udenfor døren indtil centrum.

• Anmeldt: 31. juli 2022

"fint ophold"
    • Standard-2-personersværelse

gulvtæpperne bør renses, baren burde være åbent.

Store værelser, flinkt personale, masser af fælles plads i receptionen.

• Anmeldt: 22. juli 2022

"fint"
    • Standard-2-personersværelse

lidt støv i vindueskarme og natborde. at man ikke kunne købe en øl.

pænt og et fint sted at overnatte på. og at det var nemt med sporvogne at komme rundt

• Anmeldt: 14. juli 2022

• Standard-3-personersværelse

At vi fik et værelse med dobbeltseng og en enkelseng. Vi havde bestilt et værelse med 3 enkel senge.

Gode senge

• Anmeldt: 8. juli 2022

Fabelagtigt
    • Standard-2-personersværelse

lå lige ved transport og dejlig tæt på indfaldsveje

Overnattede: juli 2022

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: