Beoordelingen over Golden Tulip Jagershorst Eindhoven 4-sterren

Valkenswaardseweg 44, 5595 XB Leende, Nederland

#2 van de 4 hotels in Leende

Dat mijn vriendin normaal in het hotel had kunnen verblijven ipv in het ziekenhuis.

Service ivm hulp bij het vinden van het trauma centrum van het Maxima SEH voor mijn vriendin die een heupfractuur opliep. En de hulp om de fietsen binnen tijdelijk opgeborgen te krijgen, daar de fietsenstalling totaal vol was. Daarvoor mijn dank.

Prima hotel voor kort (zaken) verblijf.

Het blijft een Nederlands hotel met bijbehorende service. Knullig.

Ligging van het hotel is prima. Er wordt gerenoveerd dus de kamers gaan erop voorruit. Er heerst een prettige sfeer. Service in het restaurant is prettig.

Genoten.

Kamer kan een verfje en nieuw tapijt wel gebruiken. Ontbijt niet in verhouding tot de prijs. Roerei niet vers bereid. sappen, water met een druppeltje fruit erin.

Diner is het restaurant perfect, genoten van t zwembad. Bediening netjes en vriendelijk.

Fijn verblijf, goed genoeg om terug te gaan.

Tweede dag was het wc papier op en dus niet aangevuld, zoals ook de thee en ook de vieze kopjes van de vorige dag stonden er nog.

Ontbijt was prima, kregen een glaasje verse jus d’orange de tweede dag. Bed was goed, ruime kamer.

6,0
    Vriendelijk personeel.
    • Suite

Het ontbijt: Scrambled eggs was erg slecht, geen enkele smaak. Verder kan er meer aandacht aan de schoonmaak van de vaat worden besteed. Afzuiging keuken slecht. Rook van de big green egg is te ruiken in het restauarant.

Vriendelijk personeel. Ruime kamer. Verdere voorzieningen in de kamer zijn goed. Mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Heerlijk gewandeld in een mooie omgeving. Hotel oké. Eten doen we voortaan ergens anders.

De hygiëne in de sauna. Eten in het restaurant. Prijs kwaliteit niet in balans. Lauwe aardappelen, weinig groente. Geserveerde gerechten niet op temperatuur. Vis te droog en weinig smaak. Ontbijt was redelijk maar voor 16.00 euro pp niet erg luxe. De jongeman die de eieren moest bakken was kennelijk voor het eerst. Dame aan de receptie bij uitchecken kon niet rekenen. Dame in restaurant kende de kaart niet. Hotel vraagt voor alles een behoorlijke prijs, dan mag je de zaakjes ook wel voor elkaar hebben. Wat ons opviel was het grote hoge bad in de badkamer.Hier moest je inklimmen om te douchen. Voor ouderen die niet zo goed meer kunnen, zeer ongeschikt.

Het meest beviel ons de sauna en het zwembad. De kamer was schoon en van alle gemakken voorzien. Geen hinder van de naast het hotel gelegen drukke autosnelweg. Het personeel was erg vriendelijk. Het hotel heeft een luxe uitstraling. Mooi terras. Genoeg parkeerplaatsen. Mooie omgeving. Valkenswaard om de hoek met vele eetgelegenheden.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Prima kamer, lekker zwembad waar heerlijk alleen in kon...

Ontbijt best prijzig, wel veel aandacht van personeel dat vers geperste jus d'orange aan tafel kwam brengen en een eitje bakte naar persoonlijke voorkeur.

Prima kamer, lekker zwembad waar heerlijk alleen in kon zwemmen. Sauna niet gebruikt, wel een andere gast er gebruik van zien maken, idem mbt fitness apparatuur.

Verblijf was goed met een mooie kamer en voldoende faciliteiten.

Wij waren tekort in het hotel om daar een oordeel over te geven. Kwamen laat in de avond aan en moesten vroeg weer weg om naar het vliegveld te gaan. Zijn alleen in de bar geweest en dat was goed.

Kamer was prima!

• Beoordeeld op: 30 november 2017

- zeer aangenaam zakelijk verblijf in een rustige sfeer.

- badkamer was vernieuwd en zeer aangenaam, waardoor de rest van het meubilair in de kamers er afgeleefd uitziet......en ook zo is. - Hoofdkussens hadden een onaangename geur. - Sauna is leuk maar echt basic.

- Makkelijk bereikbaar. - Ruime parking. - Gezellig restaurant en bar. - Lekker eten en drinken. - Rustige sfeer. - badkamer design, maar niet altijd gebruiksvriendelijk voor een hotelkamer.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Kamers waren mooi, zeer luxe badkamer, leuk zwembad, sauna...

Gerechten in restaurant matig, ontbijt niet geboekt omdat ik het aan de prijs vind (€16,50)

Kamers waren mooi, zeer luxe badkamer, leuk zwembad, sauna en gezellig restaurant

Prima locatie voor mij ipv in Hamont B met kerkklok om het uur.

Mobieltelefoonbereik helaas slecht. Jammer de ventilatie in de kamer niet zelf uitgezet kan worden. Stopt in de nacht wel. Restaurant heeft te weinig bediening!

Voor het doel dat ik verbleef heel mooie kamer om te relaxen nadien. Uitnodigend restaurant....

Opdienster in het restaurant was tamelijk onbeleefd toen ze hoorde dat ik enkel een slaatje kwam eten. Haalde me niet te vriendelijk van de tafel terug die ze me toewees eerst. Mocht vertrekken naar de bar waar ik helemaal alleen at. Niet fijn gedrag. Overige personeel receptie , bar heel erg vriendelijk.

Open badkamer

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Lijkt luxe, maar slaat de plank mis op alle details.

Waardeloze badkamer. Lijkt luxe met een glaswand maar hierdoor zeer onpraktisch. Douchen werkt niet. Hotel hangt in een chloorlucht van het zwembad. Dus slecht afgesloten en de airco/verwarming is alsof je naast Schiphol slaapt. Jammer. Personeel zou ook standaard iedereen een goedendag of goedemorgen mogen wensen. Ik kreeg een extra rekening van een barnota waar ik niets van wist. Op zich logisch want leidinggevende in het restaurant was voornamelijk druk met zichzelf i.p.v. echt leidinggeven.

Kamer was goed ruim. Pluspunt

Heerlijk hotel

Er werden kosten betekend voor een late uitcheck op zondag terwijk booking.com adverteerd dat hiervoor geen kosten worden berekend mist het hotel ruimte heeft voor een late uitcheck

Dicht bij het bos en de welness

Mooi gelegen hotel met prima restaurant, maar kamers kunnen beter

hallen en kamers beginnen wat sleets te worden, tapijt in gang vol vlekken, en kit in badkamers is beschimmeld en voegen zijn uitgewaterd en kunnen ook opfrisbeurt gebruiken en veel meubels en wanden vol gebruikssporen. Zijn aan renovatie toe de kamers

Personeel is erg vriendelijk, eten is er prima zowel ontbijt, lunch en diner. Ruime kamers en badkamers. Gezellig restaurant en fijn terras. Fietsenrekken voor terras met laadmogelijkheid voor e-bikes e.d. en voldoende parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 15 september 2017

afstandsbediening TV deed het niet, badkraan lekte meer water naast het bad dan erin. Beide bij uitboeken aan de receptie gemeld, 's avonds had ik daar geen zin meer in.

kamerprijs was laag, ontbijt daarentegen veel te duur. Bij elkaar is dat weer prima. Net hotel met mooie kamers.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Gedateerd hotel op mooie locatie

Hoewel men pogingen heeft gedaan de kamer er modern uit te laten zien, is het (beschadigde) meubilair gedateerd. Het 1-persoonsbed was wat aan de smalle kant. De badkamer oogt op het eerste gezicht mooi ... echter niet praktisch en zelfs redelijk gevaarlijk. Het (beschadigde) badkamermeubel is gedateerd. Het bad met daarin de (superfijne regendouche) staat vrij in de badkamer opgesteld. Om in het (hoge) bad te stappen is geen mogelijkheid om steun te zoeken aan een muur, stang o.i.d. Het uitstappen idem ... steun zoeken op de rand van het bad om er vervolgens zonder vallen uit te stappen. De vloerbedekking in de centrale gang naar de hotelkamers in echt aan vervanging toe. Oud en vol met vlekken.

Geen gebruik gemaakt van het ontbijt, etc. Daar dus geen oordeel over. Ideaal is dat het hotel pal naast de snelweg ligt met een prima parkeervoorzieningen. De kamer is voorzien van een waterkoker (met een paar zakjes koffie erbij), airco en een prima tv.

Nette kamer met een zeer comfortabele badkamer.

Details; Route van receptie naar kamer via trapjes wat onhandig met een koffer (er zijn wel liften), TV-bediening minder prettig, restaurant wat aan de prijs.

Nette kamer met een zeer comfortabele badkamer. Ondanks tussendeur (communicerende kamer) was het zeer rustig. Prettig bed.

prima voor zakenreis

De prijs van de kamer is heel laag, maar voor de extra's (bar, minibar) betaal je dan wel weer meer. Zo is het ontbijt in verhouding iets aan de dure kant, maar wel uitgebreid en lekker...

Zwembad & sauna heel netjes, goede grote parking, goed geïsoleerde kamers, goed werkende airco/heating, personeel bijzonder vriendelijk; voor de kleine prijs die je betaalt is de kwaliteit uitstekend.

Niet voor herhaling vatbaar

Ontbijt was niet zoals beschreven. Snelweg en evenement gaf alsnog lawaai overlast, ondanks ons verzekerd was dat het goed geïsoleerd was. Klacht neergelegd bij de receptie, maar geen oplossing. Niet voor herhaling vatbaar.

Gemakkelijke locatie om verder te reizen. Van der valk Eindhoven zit gelukkig dichtbij, met een uitstekend ontbijt!

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Prijs kwaliteit niet goed.

Ontbijt matig. Tijdens ochtend spits was er geen voldoende bestek, geen yoghurt en geen fruit. Een grote groep gasten nam luidruchtig afscheid tiidens het ontbijt. Dit was hinderlijk voor de overige gasten. Kortom geen leiding. De kamer was de verlichting niet goed o.a. de leeslamp boven ons bed was kapot zodat het lezen van een boek niet mogelijk was. Diner matig niet in verhouding tot de prijs.

Vriendelijke personeel

super locatie, ideaal om na een concert in het philips stadion te verblijven :-)
    • Suite

fantastisch hotel, ondanks dat het aan de snelweg ligt is er in de kamer niets van te horen. Kamers doen luxe aan, prima ontbijt, vriendelijk personeel.

Toffe en aangename accomodatie

Concept van de douche is niet echt praktisch, begrijp ook niet waarom van kamer afgescheiden door doorzichtige wand

Zeer goede bereikbaarheid van de accommodatie, zeer vriendelijk personeel, goede uitvalsbasis voor fietstochten, eten correcte verhouding kwaliteit - prijs.

niet voor herhaling vatbaar

het eten in het restaurant was beneden alle peil mijn vriendin had een steak besteld en die was niet te eten men kon bijna het vlees niet snijden en heb dat ook laten weten aan de keuken maar niets mee gedaan . De lunch daarentegen was wel lekker ook s'avonds geen mogelijkheid om nog iets te drinken op het terras buiten waar er toch nog veel plaats was om 22u en het heel warm en mooi weer was, wij werden er op gewezen om op de zijkant te gaan zitten waar er geen bediening was zijn na kwartier weg gegaan ook beneden alle peil voor een 4sterren hotel

ontbijt was lekker, toch spijtig dat er geen mogelijkheid is om warme chocomelk te drinken, het is wel mogelijk mits je bijbetaald en dit is heel jammer ik heb er 2 dagen verbleven en rekening was 350 euro met eenmalig diner s'avonds met taaie steak van 23 euro kamer was ruim en voldoende

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Prima plek voor 1 overnachting

Erg duur dineren voor de hoeveelheid en hetgeen je krijgt, daarbij een paar stukjes stokbrood met kruidenboter zit er niet in, hier moet ook apart voor betaald worden. En het menu is niet erg uitgebreid. Als je hier de hele week zou zitten, zou ik extern gaan dineren.

Locatie is prima in orde, met zwembad, en goeie wifi. Ruim voldoende keuze bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Toen ik aangaf heel vroeg op te moeten staan kon het zwembad...

Toen ik aangaf heel vroeg op te moeten staan kon het zwembad eerder geopend worden. Daarnaast waren de verse omelet en de verse jus, geserveerd door de chef, heerlijk. Een goed begin van de dag.

Uitermate vriendelijk

Helaas 's nachts wakker geworden van een regelmatig terugkerend mechanisch geluid (pomp?). Mooie maar wat onpraktische douche

Ontvangst/check-in, uitermate vriendelijke receptioniste, flexibiliteit restaurant, goed bed, ruime kamer, parkeergelegenheid, praktische en mooie ligging

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

ik had vlg.

ik had vlg. mij voor 1 nacht incl. ontbijt geboekt, maar omgeboekt naar afgelopen weekend en voor 2 nachten. In eerste instantie moest ik 25 euro omboekings kosten betalen, maar na enige onderhandeling kwam er 8 euro bij, maar bij aankomst kwam er nog 14,50 euro p.p. bij voor het ontbijt. Wij zijn elders gaan ontbijten, niet om de prijs, maar uit principe.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Niet voor herhaling vatbaar !

In kamer hingen gebruikte handdoeken. Zwembad(chloor)lucht was zeer sterk in de gang aanwezig. Ontbijt matig, gebakken eieren waren iedere keer op, meisje van bediening was ook de chef van dienst.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Prima kamer, leuke badkamer, direct aan afslag snelweg, dus...

De airco kon niet uit, dus de hele nacht sloeg hij iedere paar minuten aan. Temperatuur kon niet lager dan 16, dus vrij benauwd

Prima kamer, leuke badkamer, direct aan afslag snelweg, dus heel praktisch

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Heel fijn hotel

Ontbijt lekker Kamer mooi Bedden liggen goed Zwembad en sauna heerlijk en fitness wat verouderd maar toch goed Restaurant niet heel veel keuze maar wel lekker en hoogwaardig opgediend

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Zakelijk verblijf

Dineren bij de openhaard/gashaard was beetje te warm

Erg mooie en ruime kamer, ontbijtbuffet erg goed verzorgd met ruime keuze, avondeten ook goed, WiFi werkte overal goed

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Lekker gegeten en heerlijk geslapen, de risotto met rode...

Ik had het al gelezen bij de reviews en nu zelf ook meegemaakt maar de opstelling van de douche in de badkuip is bijzonder. Ook het douchegordijn rondom de badkuip is even wennen. Ik heb wel mn teen gestoten aan de afvoer in de badkuip.

Lekker gegeten en heerlijk geslapen, de risotto met rode biet is aan te bevelen! De badkamer is gerenoveerd en dat ziet er keurig uit. De kamers en de inrichting an sich voldoen, maar zijn niet met de renovatie meegegaan.

• Beoordeeld op: 13 september 2016

Goed maar kan beter

Fietsen moesten buiten staan. Naar Belgische norm vonden we het avond eten beter kunnen. Ook het kraanwerk van het bad is niet eenvoudig te bedienen. 😏

Zwembad vond ik heerlijk. Ook het ontbijt en de kamer zijn goed

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Prachtige kamer, jammer van drukke snelweg.
    • Suite

Plek van de kamer; bewust suite geboekt met balkon, maar je zit wel bijna op de snelweg. Dus veel last van verkeer buiten op terras! Dit nergens gelezen. Jammer!

geweldige kamer en faciliteiten.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Ondanks ligging dicht bij snelweg, toch een rustige omgeving...

geen shampoo in de badkamer, minibar slecht gevuld.

Ondanks ligging dicht bij snelweg, toch een rustige omgeving en weinig/geen geluid van de snelweg.

Ontspannen

De kamer was super!

Douchen in het vrijstaande bad was wat onhandig

Vriendelijk personeel en het zwembad

Het was in orde

Het was in orde

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Prettig

De kosten voor het ontbijt

De regendouche.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Het zwembad, de mooie douche en de sfeervolle bar ‘s avonds.

Het ontbijt vind ik wel heel erg prijzig. Het was erg lekker. Maar te duur.

Het zwembad, de mooie douche en de sfeervolle bar ‘s avonds.

Jammer dat er niks aan klacht werd gedaan

Kamer had geluidsoverlast van ventilator En douche liep niet goed

Gastvrijheid.

Gastvrijheid.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Prima verblijf welke zeker voor herhaling vatbaar

Geen ontbijt gehad wegens werk oproep

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Nadat ik de Jagershorst verschillende keren, naar tevredenheid bezocht, was het deze keer een domper

Sauna, deze was om 20.00 al uitgezet, deur sluit niet goed !! Geen Handdoeken !

• Beoordeeld op: 16 november 2017

• Suite

Mooie schone kamers en een gezellige bar waar je eenvoudige snacks kunt eten!

voor herhaling vatbaar

Geweldige kamer en genoten van het ontbijt

Gelegen naast de snelweg, op goede afstand van Eindhoven

Gelegen naast de snelweg, op goede afstand van Eindhoven

Het balkon was erg fijn en praktisch.
    • Suite

De kraan voor de douche is onhandig. En vorige keer kregen we Happy Socks op de kamer en deze keer niet.

Het balkon was erg fijn en praktisch.

bij inchecken werd niet naar het onbijt gevraagd

Tip: bevestig een asbak aan het balkon.

Tip: bevestig een asbak aan het balkon. Dat voorkomt dat ze op de grond gegooid worden.

Perfecte kamer en heerlijk ontbijt

Perfecte kamer en heerlijk ontbijt

In een word top

Het was een mooie kamer . En het hotel had een sauna en zwembad. Erg fijn . Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Overnachting na bruiloft

Vriendelijk

• Beoordeeld op: 20 september 2017

tegenvallend verblijf helaas

slechte receptie. de stagiaire neem ik niets kwalijk. haar begeleidster wel. onpersoonlijk en onbeleefd.

Goed bed, goedontbijt.

Goed bed, goedontbijt. Vriendelijk personeel.

restaurant prima, lokatie goed

kamer matig en old fashioned

restaurant prima, lokatie goed

Aangenaam

Het restaurant was matig. Bestelling ten dele verkeerd uitgevoerd en de kwaliteit was (aanzienlijk) minder dan verwacht.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

pleuris geluid snachts van luchtsysteem

airco stond helemaal laag bij aankomst en na schoonmaken / veels te koud ratelend geluid snachts uit luchtsysteem

Voor een one-night-stay een perfect hotel

Goede uitvalsbasis naar Eindhoven

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

De prijzen in het restaurant.

Deluxe kamer en het restaurant.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Erg duur

Erg duur

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Zaten naast zwembad chloorlucht in gang en kamer

Zaten naast zwembad chloorlucht in gang en kamer

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Pefect

alles was top zeer luxe kamer

Heerlijk eten {diner]

Temperatuur in het hotel en op de kamer was te hoog. Op de kamer kon de thermostaat niet lager ingesteld dan 16 graden C.

Heerlijk eten {diner]

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Nieuw paradijsje ontdekt in brabant

bar gesloten om 23:00

Het lieve personeel, het lekkere, mooie warme zwembad, de kunst aan de muur en serene omgeving

• Beoordeeld op: 25 april 2017

goed, aan te raden

geen ontbijt(€15.00)/hotel netjes, correct en goede medewerkers/ rustig geslapen.

super

Ontbijt super wifi weet ik niet geen gebruik van gemaakt

verlichting badkamerspiegel

verlichting badkamerspiegel

Onduidelijke werking badkraan Lek aan badkraan

Heerlijk ontbijt

Goed hotel

Personeel was vooral in de ochtend erg onvriendelijk

Mooi hotel

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Matig ontbijt

Matig ontbijt

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Sauna

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Kortom mooi

Prijs van pintje vrij duur ( 3.75€ )

Mooie kamer met glazen wand en uitzicht op badkamer, grote televisie met extra sportkanalen