Beoordelingen over Loods Hotel Vlieland 3-sterren

Dorpsstraat 3, 8899 AA Oost-Vlieland, Nederland

#15 van de 18 hotels in Oost-Vlieland

GEWELDIG
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Kamer goed ,voor onze hond stonden 2bakken klaar met wat lekkers er in kleedje om op te liggen, ontbijt geweldig, vriendelijk personeel kortom geweldig. En ja dan het eiland wat moet je daar van zeggen het is en blijft het mooiste eiland voor ons.

Sfeervol hotel op een geweldige locatie !

Wij zijn uiterst te spreken over het personeel behalve 1 lange dame die aan de balie zat en s'morgens het ontbijt verzorgde....Wellicht kan zij beter een andere job gaan zoeken.... Er kon geen lachje vanaf, wellicht te weinig personeel ? Daar mag de gast toch niets van merken ?

Hotel de Loods is een heel sfeervol hotel midden in het centrum van Vlieland. Het café is direct naast de deur waar zowel veel toeristen komen als de plaatselijke bevolking. Hier is elke avond entertainment waar je op de hotelkamer helemaal geen last van hebt. Het ontbijt is heel goed verzorgd, het ontbreekt je aan niets... Wij komen zeker snel terug !

Het ontbijt was geweldig.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Pand is zeer verouderd. Roestige verwarmingen, vloerbedekking vies op gang en trap, plintjes kapot en lekkageplekken in het plafond. Ze waren ook erg druk bezig met verbouwing.

Het ontbijt was geweldig. Heel uitgebreid, super luxe. Personeel heel vriendelijk

Dat het hotel lekker vlakbij de boot ligt.

Miste een fohn. En is het niet handig, als het bad uit de badkamer gehaald wordt. En een douchecabine gemonteerd wordt. Er komen, denk ik, meestal wat oudere mensen. En dan is het minder gevaarlijk. En ben je gelijk van het douchegordijn af. En de leuning naar de 1ste etage, komt een schroef doorheen, hier mijn vinger aan open gehaald.

Dat het hotel lekker vlakbij de boot ligt. Verder vonden we alles prima.

Kamer slecht, ontbijt zeer goed.

De kamer, gangen en trappen is oud en slecht onderhouden, dit past niet bij een hotel van deze tijd. Wij zijn 30 jaar geleden ook in dit hotel geweest en alleen het bed en hoofdeinde is vernieuwd, de vloer is voorzien van laminaat maar ook al versleten.

Het ontbijt is uitgebreid en goed. De eetzaal is sfeervol

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Kan beter
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Wij (71 jaar en mijn vrouw slecht ter been) sliepen op de bovenste etage waardoor je telkens 2 ongemakkelijke trappen op moest klimmen ,de 2e trap zelfs met verticale leuningen en heel stijl en smal, met koffers bijna niet te doen. Een hotel met 3 verdiepingen zonder lift kan haast niet meer in deze tijd. En zolang er geen lift is stuur dan niet oudere mensen naar de bovenste verdieping!!!!! Hierdoor kunnen wij geen gebruik meer maken van dit hotel

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

De goede ligging ten opzichte van de boot en horeca

Dat we in een soort kelder de kamer hadden totaal geen uitzicht . Bed stond onhandig je liep steeds tegen bedpoot aan

De goede ligging ten opzichte van de boot en horeca Alleen beetje jammer als je om half 9 in de avond aankomt je nergens meer wat kan eten Zou verteld moeten worden als je aan boord gaat zodat je op de boot kunt eten .

Geisoleerd en onpersoonljk

Voor € 9,50 was het ontbijt zonder variatie, toch wel engszins karig. Verder heeft het hotel niet direct een sfeer. Bedlampje functioneerde niet en de schoonmaker heeft het door mij eruit gedraaide gloeilamp niet gezien. Doordat ik aan de voorkant sliep en direct boven het terras waar mensen tot behoorlijk na 0.00 uur praten, en daarmee niet onmiddellijk het rustige vakantiegevoel.

(lekker brood).

Niet eerste keus
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Eigenlijk alles foto’s kloppen niet met de kamer! Kamers worden bij langer verblijf niet schoongemaakt! Zelfs de wc niet!! Alleen handdoeken. Veel overlast van cafe

Het uitzicht op zee

Prettig hotel van waaruit eenvoudig het hele eiland is te verkennen.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Heerlijk bad, maar de stop was er bijna niet meer uit te krijgen... Algemene ruimte, vooral de hallen, roken wat muf en verlopen. Maakten geen schone en frisse indruk. Geen waterkoker oid op de kamer, zodat je er voor elk beetje drinken op uit moet.

kamer met balkonnetje op het Wad van groot en schoon genoeg. Ontbijt was leuke mix van Engels, Frans en continentaal, dus voor ieder wat wils. Doordat we de bagage in het hotel konden achterlaten, konden we zowel van de aankomst- als de vertrekdag nog het meeste maken. Heel fijn!

Relaxed

Nare geur in de badkamer, waarschijnlijk van de goot/afvoer!

Het ontbijt was goed, niets ontbrak, de bedden zijn goed. Kamer was niet groot maar voldoende voor 2 nachtjes.

Heerlijk ontspannend
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Eigenlijk niets. Afwisseling in het ontbijt zou fijn zijn (elke dag een ander product werkt wel verrassend).

Ontbijt was prima. Kamer met uitzicht over het wad. Rustig ondanks ligging aan hoofdstraat. Prima kamer.

Dankzij het heerlijke weer op het mooie Vlieland hebben we echt genoten!

We hadden een kamer op de tweede verdieping aan de straatkant. De steile trappen op naar boven was minder prettig.

Het ontbijt was prima. De kamer had alles wat nodig was.

Prima plek voor eiland-en festivalbezoek op mooie locatie

Matras was erg pillig en lag daardoor niet lekker, ik denk dat die aan vernieuwing toe is. Tevens zou bij het kinderbedje beddegoed zitten (daar had ik over gebeld) maar er was slechts een zeer dun dekentje, te koud voor de nacht. Tip is om daar wat warmere kleine spullen voor aan te schaffen, of te zeggen dat beddegoed niet bij kinderbedje mee geleverd wordt.

Ontbijt was goed en kamer schoon

Oké

Ik zat duidelijk in een nog niet gerenoveerde kamer.Badkamer gedateerd. Netjes maar heel basic. Geen mogelijkheden thee of koffie op kamer te zetten

Geweldig ontbijtbuffet

Mooi centraal plekkie voor verblijf op Vlieland
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

De bedden zien er heerlijk uit, maar je glijdt steeds weg omdat de matrassen scheef zijn. Het toilet was moeilijk door te trekken en uiteindelijk defect. De ingang naar de trap op de 2e is niet praktisch. als je bovenaan staat moet je eerst nog een deur open zien te krijgen, lastig als je met je handen vol bagage loopt.

Om de hoek van de bootterminal en aan het begin van de gezellige Dorpsstraat. Goed verzorgd ontbijt en balkon aan de kamer.

De kamer was prachtig Het eiland Vlieland mooi.

Prijs van ontbijt best fors. Kamer voor 138 euro. Als je daarbij ontbijt nog rekent en toeristen belasting is het toch aan de prijs. Heel jammer was dat ze totaal niet flexibel waren met geschonken bon voor borrelhap. Als je 16.00 uur op eerste dag aankomt en voor 1700 diezelfde dag of andere dag hem MOET besteden is dat erg strak. Nu kwamen wij van excursie om 16.55, maar in restaurant Plezant waren ze niet zo flexibel om ons om de bon na 17.00 uur te verzilveren. Ook cafe hotel wilde daar de borrelplank niet leveren. Viel ons zeer tegen. We hadden ons erop verheugd na stuk wadlopen. Ook wilde we s avonds eten in restaurant Plezant van het hotel. Dat restaurant niet berekend op drukte. We arriveerden om 19.30. Na half uur nog geen menukaart ontvangen. . Het was niet eens erg druk. Serveerster ging uitgebreid praten met gasten over wijn en een elektrische open haard aandoen en had geen oog voor andere gasten. Ze zei dat het wel heel poosje kon duren voordat er eten kwam. Heel jammer. Toen wij in restaurant meldden dat we in ander restaurant, waar we vlot geholpen werden, dit meldden werd er gezegd± `Jullie zaten zeker bij Plezant`. Kortom± nog veel te leren wat betreft tevreden stellen klanetn.

De kamer was prachtig Het eiland Vlieland mooi. Het ontbijt was goed.

Leuk hotelletje waar de huisdier welkom is!

Het hotel is wel wat gedateerd. Ze zijn het aan het vernieuwen. Dat is wel nodig zo langzamerhand.

Ongedwongen sfeer. Simpel maar goed hotel. Ontbijt was goed, lekkere koffie. We kregen een kaasplank aangeboden bij Plezant aan de overzijde. Leuk restaurant, lekker gegeten en vriendelijk personeel. Heel vriendelijk voor onze honden.

Prima accommodatie in vergelijking met de prijs van de kamer.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Vloer was niet voldoende schoon. Met blote voeten voelde je dat er nog zand lag. Jammer was dat wij pas om 15.00 uur de kamer konden betreden, terwijl wij met de ochtendboot om 10.30 uur arriveerden.

Kamer met uitzicht op de Waddenzee was ideaal

Ons verblijf was ontspannen en voor herhaling vatbaar.

De kamer was geriefelijk. De ontvangst en uit;eg vriendelijk en duidelijk. Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk. Het hotel gezellig met bewaard gebleven oude accenten. De locatie in de Dorpsstraat gezellig.

Goed bevallen, voor herhaling vatbaar.

De voegen in de doucheruimte zijn aan schoonmaak toe.

Ik vond het een fijn verblijf, gezellig, beetje ouderwets. Kamer is wel aan opknappen toe, maar daar wordt aan gewerkt en is de prijs ook naar. Goed geslapen, vriendelijk personeel, ontbijt in orde, en eten aan de overkant bij een bijbehorend restaurant ook. Kortom, goed bevallen voor herhaling vatbaar.

voor heel veel geld de tent opgezet op Stortemelk
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Het hotel is oud en smerig (bij aankomst lag er een berg vieze was en ondefinieerbare spullen voor de kamerdeur op de gang). Hotel deuren sluiten slecht. Douche en sanitair is outdated. Veel kalk. Niets is echt netjes schoon. Vloerbedekkingen en tapijten muffig. Gangdeuren worden half versperd door schuine dakkappen. Slecht ontworpen. Het ontbijt is enigszins karig. Het personeel loopt met een behoorlijk chagrijn rond. Vermoeid en ongeïnspireerd. Wij vertrokken eerder dan de geboekte twee nachten (€260!!!) aangezien mijn partner ziek werd. Daar werd niets over gezegd of iets ´omheen gedaan´. Het hotel is qua interieur en management aan een geweldige opfrisbeurt nodig. Ga er tegenover bij hotel Zeezicht of Vlieland Hotel. Tien keer beter.

Uitzicht op zee.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

ontbijt uitstekend, lekker een bad

iets achterstallig onderhoud (klosetrolhouder zit los) ; balkon nodigt niet uit om erop te gaan zitten) douchekop is aan vervanging toe. Wastafel met breuk.

ontbijt uitstekend, lekker een bad

Slecht onderhoud van alles, maar wel schoon op de kamer
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Veel nalatig onderhoud. Vloer in kamer lag gedeeltelijk los, zeer gehorig. Beugel handdoeken hing los. Zeer warm in de kamer. Alles oudbollig, laatste tijd weinig onderhoud gepleegd.. likje verf mag zeker wel.

Uitzicht op zee.

Geweldig eiland en super genoten!

Het ontbijt was top, mooie locatie. Er moet intern nog wel veel worden opgeknapt. Kamer was goed maar de hallen,muren enz achterstallig onderhoudt. Dat gaan ze vast nog aanpakken! Meubels kunnen eenvoudig in de was gezet worden!

Heerlijk geslapen en ontbeten in een te duur hotel.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

De badkamer was verouderd. Het douchen in het bad heeft niet de voorkeur. Het douchegordijn was niet functioneel. De verlichting te zwak. In het slaapgedeelte lagen veel losse, omgekrulde laminaatdelen. Dit was ‘s nachts niet fijn aan de blote voeten en veroorzaakte een pijnlijke teen. Ook kraakte de vloer enorm.

Heerlijke bedden en een goed ontbijt. Zowel bij aankomst als bij vertrek geholpen door vriendelijk personeel.

Gastvrij en rustig hotel met fantastisch uizicht
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Gang was armoedig met bleekvlekken in oud tapijt , qua onderhoud mag er wel wat gedaan worden.

Ontbijt was super en uitzicht van de kamer op het wad was ook prima. Afstand van de boot naar hotel is prima te lopen. Hotel ligt in gezellige straat .

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Een thuis op Vlieland!
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

De kamers zijn netjes en schoon maar mogen best opgeknapt worden. 1 kast (3/4 hangers) voor 2 personen en maar 1 fauteuil is onvoldoende. De trap naar beneden heeft een ongelukkige hoek zodat met aandacht naar beneden lopen nodig is.

Het ontbijt was echt heerlijk en uitgebreid. Alle informatie lag al op de balie omdat wij pas om 20.30 uur aankwamen. Uiteraard van tevoren hierover geïnformeerd.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Zie bovenstaand

Bedden inrichting badkamer

Het uitzicht was top. Ontbijt plus ontbijttkamer prachtig, wel wat aan slijtage onderhevig maar dat heeft ook z’n charme wel. . Kamer en badkamer zeer matig: slechte bedden, aantal zaken kapot, badkamer erg matig. Op zich voldoende voor ons met onze kampeermentsliteit (behalve de zeer slechte bedden) maar prijs-kwaliteit ernstig uit balans.

We komen zeker weer, we hebben genoten van de ontspannen sfeer

mn de badkamer was koud. Het was buiten ook koud.De badkamer had wel een verwarming, maar geen draaiknop om aan te zetten,

Ontbijt was erg uitgebreid, fijn dat de hond meemocht. Ook leuk dat er al een kleed en wat lekkers voor de hond was.

Ondanks kritiek aangenaam.

Zie vorige vraag.

Ontbijt zeer uitgebreid en lekker. Veel kleine mankementen in het hotel. Er wordt aan gewerkt. Stofzuigen op kamer blijkt moeilijk.

Het ontbijt was prima, personeel ook.

De kamer erg verouderd. T.v. niet meer van deze tijd. Badkamer erg verouderd. Ik miste erg dat ik geen koffie/thee op de kamer kon maken.

Het ontbijt was prima, personeel ook. Lekker dicht bij de boot.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Loods voor een onvergetelijk verblijf
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Sfeer en gastvrijheid.zeer klant en vooral hondvriendelijk. Prachtig gelegen met uitzicht over de Waddenzee . In de gezellige Dorpsstraat. Een aanrader

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Voor 1 nacht wel te doen maar niet langer

De kamer en entree. De vloerbedekking op de trap is versleten en de vloerbedekking in de kamer ligt hier en daar los of krult op. Al met al een wat verwaarloosde accommodatie.

De ligging vlakbij de veerboot en de mooie ontbijtruimte

Heerlijk uitgewaaid en vol energie weer terug naar het vaste land
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Afgesloten bagageruimte zou mooi zijn

Heerlijk ontbijt, prachtig uitzicht en wat ook erg leuk was dat er een drinkbak, hondenkleedje en een snack voor de hond klaar stond.

Opmerkingen klinken negatief, wellicht kan hier wat mee gedaan worden zodat we een volgende keer top

Geen gesloten toilet Vlinderstoel onstabiel Koffie werd niet aangevuld (wel toegezegd) Serviesgoed werd niet omgeruild Handdoeken, grote werd meegenomen, kreeg er een kleine voor terug Klapraampje kwam je zonder trapje niet bij Kachel moeilijk/onduidelijk aan te krijgen Geen wisser in douche

Ontbijt was prima in sfeervolle ontbijtzaal.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Het hotel is wel aan een opknapbeurt toe. Versleten vloerbedekking, verveloze deuren, achterstallig onderhoud. De kamer is heel basic zonder verwarming in de badkamer.

Ontbijt was prima in sfeervolle ontbijtzaal. Uitstekende locatie op 3 minuten lopen van de veerboot. Kamer met uitzicht op zee lag op prima locatie. Prima personeel aan de receptie. Compliment voor de meneer die ons hielp omdat we vervroegd naar huis moesten vanwege ziekte. Goed geregeld met Booking.com

Prima kamer met mooie badkamer en balkon met prachtig...
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Sommige (onder)delen van het hotel zijn gedateerd en versleten (hal en trapportaal). De verbouwing lijkt daarmee nog niet helemaal af.

Prima kamer met mooie badkamer en balkon met prachtig uitzicht op de Waddenzee. Uitstekend ontbijt!

Aan de rand van het dorp met alle faciliteiten in de buurt.

Tja, er was duidelijk nog wat onderhoud nodig aan de trappenhuis, maar ons stoorde het niet. Wat wij wel als storend ervaren hebben: de bezoekers van het LoodsCafé zaten tot laat (of vroeg?) buiten te roken. Dat lawaai trok omhoog en daar was ons raam.....

Aan de rand van het dorp met alle faciliteiten in de buurt. Aan de achterkant het waddenpad. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

We zijn heerlijk tot rust gekomen.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

De accommodatie is wel aan een opknapbeurt toe, vloerbedekking was vuil en armleuningen zaten niet allemaal vast. De receptie is heel somber en er hing een nare lucht van riool.

Uitzicht over de Waddenzee was geweldig, kamer was prima, maar voor een paar dagen misten we een extra comfort stoel.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Prima verblijf!

Vloerbedekking op gang 1e etage ziet er smoezelig uit. Ik mis kannetjes waarin je heet water kan doen voor de thee/ koffie. Zodat je niet steeds hoeft te lopen.

De heerlijke loungeruimte met open haard. Het mooie uitzicht vanaf de kamer en de ligging is perfect. Ook erg leuk dat er een kleed lag voor de hond en twee hondenbakken met lekkere kluifjes erin! Ook het borrelplankje werd zeer gewaardeerd en was erg lekker!

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Op zich is dit een leuk hotel en het heeft zeker ook sfeer.

De eerste nacht kregen we een kamer recht boven de kroeg. We zijn rond 1 uur nog naar de kroeg geweest om te vragen of de muziek zachter kon. Dit leek niet echt te gebeuren... Uiteindelijk rond 3 uur werd het stil. Gelukkig reageerde het personeel de volgende ochtend heel prettig en kregen we een andere kamer aan de andere kant van het hotel met prachtig uitzicht over de waddenzee. Die nacht heerlijk geslapen en zo gingen we toch nog (redelijk) uitgerust weer naar huis :)

Op zich is dit een leuk hotel en het heeft zeker ook sfeer. Het ontbijt was in de ochtend goed geregeld. Ook was het mogelijk om de fietsen in de achtertuin te stallen.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Ontbijt was prima.

Kamer wat gedateerd, badkamer geen verwarming en ook geen afzuiging. Kamer is oké voor 1 nachtje.

Ontbijt was prima. Voor de hond een kleedje om op te liggen en bakjes staan klaar met een hondekoekje, echt heel attent.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

/—-/—-///—/:://-///

//////—//////////////////————-//-

Probleem dat we met de kamers hadden werd de volgende morgen...

Dat één van de kamers pal boven de bij het hotel behorende kroeg lag en we tot drie uur 's nachts geen oog dicht deden vanwege de harde muziek en het lawaai van de kroeggangers

Probleem dat we met de kamers hadden werd de volgende morgen snel en adequaat opgelost

Loods hotel, veel succes met de renovatie, als het klaar is kom ik zeker nog eens terug!
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Wij hadden een al gerenoveerde kamer, die was prima. Het hotel is bezig met renovatie en dat is hier en daar hard nodig: gangen, trap, balkons. Ze hadden de lounge en eetruimtes sfeervol versierd en het ontbijt was uitstekend! Een heel gemoedelijke, gezellige sfeer. Voor de prijs die wij betaalden voor dit kleinschalige, niet massale hotel was het goed!

Mooi
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Comfort van de kamer , geen waterkoker, bed te zacht, douche in bad en geen verwarming in de douche cq badkamer

Uitzicht op het Wad en ligging van het hotel in het dorp

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Goeie prijs/kwaliteitverhouding op een heel gezellige eiland.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

De ontbijtzaal was oud/charmant, en gezellig maar de inkom en gang kon heel wat beter: oud, versleten en ongezellig en zelfs slordig.

Het ontbijt was in orde en overvloedig (= goeie prijs/kwaliteitverhouding). Het hotel was wat verouderd (vooral de inkom en gang kon heel wat beter) Maar de kamers waren voldoende en de badkamer was fijn (heerlijke verzorgingsproducten, zachte handdoeken, goed verwarmd).

Heerlijke ontspannen 3 dagen met gebruikmaking van het Loods hotel

Eigenlijk niets! Het is wel slim als men in het hotel binnenkort op,sommige plaatsen de vloerbedekking vervangt.

Het was een prima hotel, heerlijk ontbijt en een mooie ruimte in het hotel met een openhaard waar je 's avonds prima kon zitten en een spelletje doen.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Heerlijk verblijf gehad. Was samen met een vriendin. Heerlijke bedden, leuk balkon met uitzicht op zee. Heerlijk ontbijt. Over de thee wil ik nog wel het volgende kwijt, misschien is het handig om voor de thee een mok of groot glas neer te zetten.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Prima verblijf echter ze zijn niet de goedkoopste.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Kamers zijn toe aan een opknap beurt, het laminaat stond hol en de douche kraan (thermostaat) werkte niet goed (bij melding bij vertrek werd meegedeeld dat dit bekend was en nog veranderd moest worden).

Mooi uitzicht op de waddenzee (apart te boeken), de centrale ligging en het ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede sfeer in het wel wat oude pand.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Heerlijk ontspannen verblijf gehad!
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Het tapijt op de trappen en in de hal is wel aan vervanging toe. Geeft een verouderde uitstraling als je binnen komt. Maar onze kamer zag er prima uit.

Ontbijt was prima! Er werd voor ons een tafeltje apart geregeld omdat we de hond mee wilden nemen in de ontbijtzaal. Dat was erg fijn.

Ontbijt was prima.

Nou ja, zie mijn verslag boven

Ontbijt was prima. Wat ons enorm tegenviel was de kamer. Echt ongezellig en zeer gedateerd. De douche maar wat hygiëne betreft smoezelig .Op de muur van de badkamer zat een vloeistof die plakkerig aanvoelde. De bril van het toilet zat los. Warm water was lastig te stellen. Wat mij stoort is dat je dit niet van tevoren kunt zien. Op de site zijn alleen maar prachtig frisse en leuke kamers getoond. We voelden ons gewoon belazerd.

Ondanks de op- en aanmerkingen op het hotel hebben we heerlijk dagen op Vlieland gehad.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Het hotel is wel toe aan een likje verf hier en daar en de inrichting is ouderwets en wat sleets. De kamers zijn klein en de bedden zozo. Het ontbijt is niks bijzonders en ook wat ouderwets, maar wel smakelijk.

De locatie van het hotel is prachtig: in de gezellige Dorpsstraat van Vlieland en aan de prachtige Waddenkant van het eiland. De aangeboden ruim gesorteerde borrelplank te gebruiken in het tegenoverliggende restaurant Plezant, is super en een leuke geste.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Vlieland is tof
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

De kamer. Oud, geen gordijn of licht in de badkamer. Slechte bedden. Alleen wel mooi zeezicht. Geen schone handdoeken.

De locatie. Dicht bij de terminal en een gezellige kroeg

Je kon de bovenburen wel horen,dat was jammer.

prachtige gerenoveerde kamer,ruimtelijk gevoel door het hoge plafond. Heerlijke regendouche, Italiaans koffiezetapparaat en een minibar. En de kachel was superromantisch.

Een hotel op een mooie locatie maar moet veel verbeterd worden !!
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Een slecht onderhouden hotel! De trapbekleding valt ervan af, het geheel oogt slordig en vies. Prijs kwaliteit erg slecht. We betaalden €582 voor 5 nachten met ontbijt en een hondje !!

Het geheel was matig

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Locatie is super

Ontvangst was er niet, de sleutel en een brief lag bij de receptie. Ook de volgende dag werd er geen contact gezocht

Ontbijt was goed, ruim de tijd. Uitzicht van de kamer prachtig over het wad.

Prima verblijf ...!!
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Entree en trapopgang opfrissen....!!! Iets meer sfeer...en je voelt je dan nog meer welkom op weg naar je kamer....

Snel bereikbaar bij aankomst, 5 minuten. Snel inchecken, prima kamer beetje gedateerde badkamer maar schoon. Lekker ontbijt ..!! en daarna supercentraal qua uitgaan je bent over dichtbij..!!

onbijt was goed, en t personeel was over het algemeen...

de afbeeldingen op de website doen een heel andere kamer beloven dan je werkelijk krijgt, veel kleiner, een tweepersoonsbed terwijl we twee eenpersoonsbedden hadden geboekt, een douche ipv bad. viel tegen naar aanleiding van de boeking en wat de website deed geloven

onbijt was goed, en t personeel was over het algemeen vriendelijk

Voldoende maar verbetering is er zeker ; wel dient gezegd dat wij in het oude gedeelte verbleven en

Bedden zijn matig ; veren door matras heen te voelen Gehorig met dichtslaan van deuren en praten op de gang Toestaan van honden wat geblaf oplevert in de ochtend Personeel niet echt gastvrij....afstandelijke opstelling

Prima locatie op het eiland Ontbijt was redelijk breed maar niet heel uitgebreid

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Uitstekend verblijf en voor herhaling vatbaar, maar nooit meer een kamer aan de voorzijde.

Een kamer aan de voorzijde is niet aan te bevelen. De bezoekers van het aanpalende café plegen tot diep in de nacht erg luidruchtig te zijn. Doordat buiten voor de deur gerookt wordt, is van een "rookvrije" kamer geen sprake. Twee van de 7 dagen was de kamer niet bezocht door schoonmakers en handdoeken/lege toiletrollen niet vervangen.

Het ontbijt is uitstekend en ruim gesorteerd. Kamers voldoende groot met goede bedden. Badkamer/toilet prima en schoon; heel goede douche met goede afvoer van water en vochtige dampen. Personeel is op één enkele uitzondering na uitermate vriendelijk.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Uitmuntend!!

We zijn ge-upgrade naar de nieuwe kamer 105 met fantastisch uitzicht over het veerbootplein en de Waddenzee. Echt schitterend!! Het hotelpersoneel was meer dan vriendelijk, ik zou zeggen een 10+!!! En wat leuk om een eigen echte bruine eiland kroeg bij het hotel te hebben. Ga zo door..:-))

Als vanouds, voelden we ons er zeker wel weer thuis.!!

'dat er geen bramen' meer waren, net weer even te laat.

Toereikend en goed verzorgd ontbijt, niet uitzonderlijk, edoch, we waren zeker tevreden.! Ook het koffieapparaat produceerde een zeker wel lekker kopje koffie. Wanneer je het treft, mag je in goed overleg op dinsdagavond als gast aanschuiven om te bridgen. Ook is er gelegenheid om het groene laken te beroeren, mits de aanwezige Queue's tijdig worden voorzien van een nieuwe pommeranszcz. Aangename, en zoals altijd een gemoedelijke, en soms aandoenlijke locatie. Personeel is multitasking.je kiest voor deze prijsklasse, en je weet,

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Ligging.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Ontbijt was rommelig georganiseerd. Moest paar keer vragen om borden en dingen die op waren. Personeel niet erg enthousiast. Kreeg idee dat ze einde seizoen gevoel hadden

Ligging. Uitzicht op Waddenzee

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Onbijt was prima, kamer netjes, locatie was top.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

de matrassen kunnen wat harder wat mij betreft, maar dat is persoonlijk. Een lift zou dit hotel nog beter maken, de trappen zijn steil.

Onbijt was prima, kamer netjes, locatie was top. Vriendelijk personeel.

we hebben het heerlijk gehad op Vlieland

bedden waren smal, geen lift, raam kon niet ver genoeg open.

gezellig hotel, ruime kamer. ligging prima. vlak bij de terminal van de boot . prima ontbijt.

• Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Uitzicht op de tuin..maar werd aan gewerkt..dus volgende keer zal dat ook vast prima in orde zijn

Het ontbijt was prima verzorgd en heerlijk. De kamer overtrof onze stoutste vgereachtingen. In 1 woord SUPER

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Verblijf was prima, de omgeving maakt veel goed.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Receptie verstopt in het midden. Rioollucht in gang receptie. Kamer zeer klein en somber, slechts 1 fauteuil. Zeer kleine televisie, veel te klein om goed te kunnen zien en lezen als je in bed ligt. Badkamer zeer, zeer klein en geen mogelijkheid om toiletspullen te plaatsen buiten een enkele planchet.

Ontbijt en locatie ontbijt waren prima. Kamer met uitzicht op zee is geweldig mooi.

Plezierig maar geen hotel om elk jaar te boeken.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Het geheel doet nogal gedateerd aan. Misschien verbleef ik in een oud gedeelte.

Het uitzicht vanuit de kamer op de Waddenzee. Dat was ook de reden van mijn boeking bij dit hotel.

Mooi uitzicht op het strand.

Kamers ok, bediening ok. Ontbijt was prima, alleen niet handig dat het zoete beleg niet in kuipjes. was. Was logistiek wat onhandig.

Mooi uitzicht op het strand.

Gezellig hotel met adequate faciliteiten.

Misschien iets grotere bedden.

Gezellig hotel met adequate faciliteiten. Prima ontbijt. Gezellige bar beneden. Prima plek voor lang weekend. Behilpzame staf.

het was goed.

Minpuntje: de ramen van de accommodatie waren niet schoon, tijdens ons ontbijt keken we daar op uit. Jammer. En de tuin vonden we onverzorgd. De klimop groeit tegen het raam. Daar valt best meer van te maken, bijvoorbeeld een gezellig zitje met fatsoenlijk meubilair.

Het ontbijt buffet was prima, ook fijn om met de hond in een aparte ruimte te zitten. Prima locatie. Behulpzaam personeel.

Verblijf voor een nachtje prima.

Kamers , trappen, vloerbedekking versleten. Interieur outbollig.

De kamers zijn oud en aan renovatie toe evenals gehele hotel. Prijs kwaliteit wel goed en prima voor een nachtje

Vlieland geweldig, volgende keer wel een andere kamer.

We hadden een kamer aan de straatkant boven de bar van het hotel. Weinig nachtrust die 3 nachten door nachtelijk publiek. S' ochtends al weer veel levering en schoonmaak.

Het heeft wel een gezellige, ongedwongen sfeer