Beoordelingen over Grand Hotel Alkmaar 4-sterren

Gedempte Nieuwesloot 36, 1811 KT Alkmaar, Nederland

#7 van de 11 hotels in Alkmaar

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

super

iedereen was zeer tevreden over de kamers , het mooie pand, ontbijt was super, de ontvangst ,geen last gehad van lawaai,je kon zo de binnen stad in lopen, Alkmaar is mooie stad ,zeer aan te bevelen,we hebben super weekend gehad,en kunnen die mekkeraars op zoover totaal niet snappen,

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

De locatie was heel goed en het personeel was erg service...

Was superwarm op de kamer en geen Mogelijkheid voor koelen. Raam kon open maar dan hoorde t uitgaanspubliek. Verder vond ik het veel kleiner dan op de foto’s. We hadden een superior kamer maar de superior feeling was ver te zoeken. Zonde vh geld deze upgrade.

De locatie was heel goed en het personeel was erg service gericht en vriendelijk, dat was super!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Heerlijk een weekend er tussenuit in Alkaar.

Het lawaai op straat 's nachts, tot diep in de nacht (uur of 4). We hadden een kamer aan de voorzijde. 2 nachten geweest en 2 nachten extreem lawaai buiten op straat.

Ontbijt prima. Ruime kamer, goed bed. Ligging hotel uitstekend in centrum. Uitrijkaart parkeergarage prima service.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Heerlijk ontspannen en gezellige dagen!

Alkmaar blijft lastig met parkeren, zolang je vroeg op de dag bent gaat het prima.

Prima ontbijt, fantastische locatie en Alkmaar is een leuke frisse stad.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

prettig verblijf vriendelijk personeel mooie kamer
    • Executive Kamer

sloop naastgelegen cinema was zeker de 1e morgen gehorig met auto's, kraantje en containerplaatsing rond 7 uur 's morgens. Verdere dagen geen probleem,

ontbijt oké Kamer 116 oké . Al was de airco wel een hard geluid. Na klacht prima opgelost, al hoorden we deze nog steeds.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Dure kamer zonder gebruiksaanwijzing op prima locatie

Prijs kwaliteit Kamer was erg warm Ramen opengezet naar was aal de straatkant dit gaf veel geluidsoverlast Geen gebruiksaanwijzing jacuzzi Zijn lang bezig geweest om hem uit te krijgen

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Mooi hotel goede lokatie en genoeg te zien direct in de buurt.,

De bedden waren aan de zachte kant, maar dat is een persoonlijke mening die voor anderen wellicht niet van toepassing is

Vriendelijke receptie en personeel bij het ontbijt. De ons toebedeelde kamer was een upgrade een heel grote kamer met een extra sauna erbij enfin alle was wat dit betreft helemaal in orde.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

De ligging midden in Alkmaar in de buurt van...

Wat beter had gekund was het schoonmaken van de kamer. De vuile afwas, glazen, bordjes ed. bleef staan. We moesten herhaaldelijk om toiletpapier vragen, de lamp boven de wastafel was kapot en er was maar één fauteuil om te kunnen zitten. De Wifi deed het herhaaldelijk niet. De ontbijtzaal was overvol omdat gebruikte borden, glazen, kopjes etc. niet werden opgehaald. Het personeel had lange werkdagen. De vriendelijke Niels draaide dubbele shifts, fantastisch hoe aardig en behulpzaam hij bleef tegen alle gasten. De bar had geen schone glazen omdat er geen personeel was om de glazen om te spoelen en af te wassen. Kortom, wat ons betreft geen 4-sterren hotel op deze manier.

De ligging midden in Alkmaar in de buurt van bezienswaardigheden, eet- en drinkgelegenheden.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

We hadden een executive kamer met jacuzzi en zelfs sauna.
    • Executive Kamer

We hadden een executive kamer met jacuzzi en zelfs sauna. En zelfs flesje wijn er bij gekregen. Helemaal top. Tevens ideale locatie. Midden in het centrum. Ontbijt prima verzorgd.

Ontbijt was prima
    • Suite

De bedden zijn verschrikkelijk , wij hadden de suite en je mag dan verwachten dat je dan waar voor je geld krijgt maar de bedden zakken helemaal door en na 2 nachten word je daar niet blij van . Leren stoelen zijn versleten , het nespresso apparaat zat nog vol met de cups van de vorige gast en het water reservoir zit vol met kalkaanslag .op de tv storen echt alle zenders . Prijs kwaliteit verhouding ligt ver beneden peil . Absoluut geen 4 sterren

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 24 september 2018

slecht en niet voor herhaling vatbaar

een heel slecht ontbijt waarbij 2 ochtenden broodjes en beleg op was (om 9.00 uur en 9.20 uur)en niet aangevuld werd, terwijl er € 12,50 berekend wordt, antwoord/reactie van personeel zeer slecht, geen info op de kamer, geen thee/koffie op de kamer, zeer kleine kamer voor het bedrag

de locatie

Kan beter

Kamer is wel ruim, maar erg sober. Er staat een Senseo apparraat, maar geen kopjes en pads; minuscuul zeepje en shampoo, maar geen slippers, badjas. Afstandsbediening tv ontbreekt. Muren bladderen in de badkamer, deur klemt. Het is het allemaal net niet. En dan is 170,- Euro inclusief ontbijt voor 1 nacht best veel geld.

Ontbijt is prima, maar er wordt slecht aangevuld. Prima lokatie midden in de stad, lastig te bereiken op zaterdag i.v.m.markt.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Alleen lokatie en ontbijt zijn goed.

Ik had een deluxe kamer geboekt maar kreeg een klein zolderkamertje : bij navraag bleek dat alle kamers deluxe waren en als ik een deluxe kamer wilde had ik een superior kamer moeten boeken en dat voor ruim € 170,- per nacht.

Ontbijt is geweldig

Positief

Zie hier boven, schoonmaak douche. En niet kunnen parkeren dicht bij hotel. Wel prima alternatief gevonden. 8 min lopen

Het ontbijt was lekker maar wel elke dag hetzelfde. Douche was helaas niet schoon. Vieze voegen en stoffig in kamer zoals ramen, lampenkappen. Verder prima hotel op een prima locatie.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Tegenvallend. Hooguit twee sterren waard.

Veel geluidsoverlast van buiten. Eerst uitgaansleven, in de heel vroege ochtend kabaal van het opzetten van de markt voor de deur. Van een viersterrenhotel mag je verwachten dat het stil is. Bed veel te zacht. TV zeer matig beeld. Geen koelkastje. Geen koffie-/theezetfaciliteiten.

Ruime, schone kamer, prima badkamer.

• Executive Kamer

Vuil en onverzorgd. Veel zaken stuk. Slecht opgeleid personeel. Alles matig tot slecht. We hebben ook een klacht ingediend om er voor te zorgen dat ze zich kunnen verbeteren. Een goede hotel manager zonder oogkleppen op kan wonderen verrichten.

Eigenlijk niets. O ja... Almaar en restaurant Sonoy op de hoek.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Prachtig hotel, maar wel verouderd.

De kamer was niet goed schoon, jammer. We vonden de bedden erg zacht, doorgezakt zelfs, we lagen in een diepe kuil (terwijl we niet zwaar zijn....). De kamers zijn toe aan een vernieuwing. Ontbijtzaal is erg klein, je zit erg dicht op elkaar.

Locatie is goed, midden in t centrum en het hotel zit in een prachtig oud pand. Ontbijt prima. Vriendelijk personeel.

Prima locatie in hartje Alkmaar

Drukke winkelstraat en geluid. Kamer was niet heel erg schoon (stof). Niet zo netjes als je voor de prijs zou verwachten. Parkeergelegenheid lastig.

Locatie. Personeel was erg vriendelijk. Ontbijt was erg goed. Het was schoon.

Gehorige kamers, in het midden van het centrum dus je hoort s'nachts de mensen op straat en s'ochtends vroeg wordt de markt met helaas veel lawaai opgezet.

Kamer was prachtig ruim ook het ontbijt was verder prima.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Voor ons nooit weer!
    • Executive Kamer

Vorige week zaterdag zijn wij voor 2 nachten in Grand Hotel Alkmaar geweest. We hebben hier best veel geld voor betaald (330 euro). Dit hadden wij er voor over omdat wij een luxe weekendje weg wilden omdat we op 7 september getrouwd zijn. Echter zijn onze verwachtingen helaas niet waargemaakt. Ik had aangegeven bij de boeking dat we gingen trouwen en dat we nav van dit heugelijke feit bij het Grand Hotel kwamen logeren. Echter is hier geen extra aandacht aan besteed en dat vond ik toch erg jammer. Bij aankomst werden onze koffers keurig naar de kamer gebracht door een vriendelijke mevrouw van de receptie. Helaas krijgen wij verder geen informatie over Alkmaar of een felicitatie nav ons huwelijk. Op de kamer ook helaas geen persoonlijk kaartje of iets om ons te feliciteren, gemiste kans vind ik zelf! Helaas maar 1 werkend stopcontact en geen koelkast op de kamer. ’s Avonds wilden we nog even in de bar wat drinken maar er was niemand aanwezig, pas na een hele tijd kwam er iemand kijken. Geen gezellig sfeer omdat de muziek boxen kapot waren. Het ontbijt was sochtends ook niet wat we hadden verwacht voor deze prijs. Bij de entree van het restaurant staat een bord waarop gevraagd wordt even te wachten voor de registratie kamer nummer. We stonden hier dus (lang) te wachten tot er eindelijk iemand kwam die ons vroeg waarom we stonden te wachten en of we voor het ontbijt kwamen. Erg ongastvrij. Ik zei: er staat hier toch dat we moeten wachten? Waarop de jongen 2x zijn schouders ophaalde en zei ga maar ergens zitten. Vond dit heel vervelend en raar overkomen. Bij het ontbijt vervolgens keiharde droge broodjes, hele droge ontbijt muffins, geen verse sappen (maar uit pak), weinig keus qua fruit en al met al niet wat we verwachten voor de prijs die we hebben betaald. Op deze avond hebben we aangegeven aan een medewerker waar we allemaal tegen aanliepen en dat onze verwachtingen niet zijn behaald. We kregen toen te horen dat we een kamer – upgrade hadden g

Vriendelijke dame aan de receptie die onze koffers naar de kamer bracht. helaas niet veel informatie over Alkmaar gekregen.

5,5
    Het ontbijt was redelijk goed.

Vond het niet erg schoon. Wij hadden een kamer beneden. Helaas was er veel werkverkeer dat smorgens naast ons raam ging parkeren. Dat is niet erg fijn. En de ramen konden alleen maar heel ver open. Niet handig want je kon zo naar binnen. Dat hield dus in dat wij snacht alle ramen maar dicht hielden.

Het ontbijt was redelijk goed.

Mooie en goede locatie dichtbij de stad
    • Executive Kamer

Het kabaal vrijdagnacht van de markt die al deels werd opgezet.. ze smeten de hekken e.d. letterlijk op de grond. En dat vanaf een uir of 04.00

Mooie ruime kamer. Je loopt zo de stad in. Ontbijt lekker en volledig

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Zeer goed.

De kamer was super! We kregen een extra luxe kamer. Personeel heel vriendelijk. Ontbijt prima en netjes verzorgd. Ik zou zeker nog een keer terug komen.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Leuke uitvalsbasis voor bezoek aan Alkmaar

Er was kermis in Alkmaar (dat wisten we niet), geluid in de kamer was erg luid. Andere kamer gevraagd en gekregen, helaas het verschil tussen de duurdere kamer en de comfort kamer niet terug gekregen.

Mooi hotel, goede ligging prima ontbijt

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

6,0
    Mooie kamer en vriendelijk personeel maar de omstandigheden maken er een slechte ervaring van

Kermis vlak voor de slaapkamer - veel lawaai aan de straatzijde tot 1h s'nachts - s'morgens schoonmaak in de straat rond 6h s'morgens, heel veel lawaai in het hotel, lift maakt ook veel lawaai... kort een heel slechte nacht gehad

Ontbijt en personeel was vriendelijk

Goed hotel midden in het centrum.

Erg warm, geen airconditioning, raam op begane grond niet veilig open te hebben. Ontbijtruimte donker en ook te warm, benauwd. Kleine tv. Geen faciliteiten om thee/koffie te zetten.

Locatie in het centrum, maar toch rustig in de avond/nacht. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime kamer.

Goed hotel, vriendelijk personeel, prima locatie
    • Executive Kamer

Eigenlijk niets wat niet beviel.

Ik had in de eerste instantie een superiorkamer geboekt en dit 15 min later omgezet naar een executive room. Bij aankomst in het hotel kregen we toch een superiorkamer (was niet opgemerkt dat ik geüpgraded had). Als compensatie kregen we de nacht erna de executive suite met ruime jacuzzi en privé sauna. Aangezien dit ook nog op onze trouwdag was dit een hele goeie compensatie!

Centrale locatie

In eerste instantie zouden we een kamer krijgen met afwezigheid van een airco in de kamer, een kamer die zonder airco niet normaal op temperatuur te krijgen was (letterlijk een sauna) en waar overnachten totaal niet comfortabel zou zijn. Uiteindelijk kregen we de laatste kamer met airco, welke prima was. Maar als we het ontbijt van de volgende ochtend erbij afwegen, welke erg beperkt was en niet de prijs waard, vinden wij de prijs/kwaliteit van het hotel niet optimaal.

Centrale locatie

Centraal hotel in Alkmaar
    • Suite

Geen kluisje, geen badjassen, geen minibar en een grote kier onder de toegangsdeur van kamer 116. Dat is voor deze prijzige suite-hoekkamer wel wat teleurstellend op het punt van prijs/kwaliteitsverhouding. De bar van het hotel is wat doods, maar er zijn genoeg alternatieven op loopafstand.

Het compacte maar goede ontbijt is een van de sterke punten van dit stadhotel. Verder vormt uitstekende ligging een pluspunt. De winkelstraten, musea en theater liggen om de hoek, het is ook een rustige omgeving. Veel restaurants op loopafstand. Parkeren vlakbij, en het hotel levert een uitrijkaart voor 10 euro. Het personeel is vriendelijk. We zouden hier bij een volgend bezoek weer overnachten.

Kamer was benauwd en door ontbreken airco niet prettig.

Kamer was benauwd en door ontbreken airco niet prettig. Buiten veel lawaai van café waardoor raam niet opengelaten kon worden. NadAt we dit gemeld hadden was er een keurige oplossing dmv prijsreductie.

1 overnachting

Erg gehorige slaapkamer met opgeruld tapijt. Oude Senseo-pad zat nog in het apparaat.

De locatie is prima. Vriendelijk personeel. Nadat we ons hadden beklaagd over de kamer (gezien de best hoge prijs) kregen we een andere kamer die wel iets beter was.

Leuk hotel in verrassend mooie stad.

Als er al iets tegenviel dan was dat het ontbreken van de airco. Maar het was dan ook ruim boven de 30 graden buiten

Leuk sfeervol hotel. Prima ontbijt

Aan de dure kant voor de grootte en inrichting van de kamer.

Aan de dure kant voor de grootte en inrichting van de kamer. Geen luchtverversing op kamer. Ramen open geen optie: tot half drie uitgaanspubliek, vanaf vijf uur marktopbouw.

Mooie locatie, maar voor ons geen 4* .

Warm op de kamer, geen airco. Zachte matrassen. En dat er op de site staat, parkeren maar dat is dus 5 minuten lopen in een parkeergarage .

De locatie. En vriendelijk personeel. Uitrijkaart gekregen, na opmerkingen over foute informatie parkeren.

Hotelkamer erg mooi en authentiek.

Enige minpuntje was het koelkastje wat niet werkte en best wel wat Lawaai maakte. Verder super tevreden over de kamer en het hotel.

Hotelkamer erg mooi en authentiek. Extreem grote badkamer en zeer goed werkende airco die hard nodig was.

Vetrekpunt voor dagje fietsen in de omgeven en bezoek Alkmaar

Wifi was aan de slappe kant.

Leuke locatie in het midden van Alkmaar. Mogelijkheid tot slapen met open raam ondanks nabijheid van winkel wandel straat. Attracties op wandelafstand

Prima verblijf gehad in een goed hotel en een leuke stad!
    • Executive Kamer

We zaten aan de achterkant en daar was het uitzicht verschrikkelijk! Ook hadden we 2 eenpersoonsbedden met een kier ertussen en 2 aparte dekens. En het is overal betaald parkeren...

Lekkere ruime kamer met een heerlijke open badkamer. Daarnaast is de ligging fantastisch je loopt gelijk het centrum in!

Goed hotel

Geen handdoek-rekje naast de wastafel,..er is wel een rek aanwezig(4 stappen achter je) geen afval-emmertje in het toilet. Er worden te grote meubels geplaatst in een 2 pers kamer,.waardoor het allemaal nogal krapjes word. En ontbijt was wel goed,.maar vind de prijs aan de hoge kant.. daar is het net iets te simpel voor. Personeel is er vriendelijk en behulpzaam,.maar loopt wel met een kar waarin de vuile was zit door de eetzaal,.zo ook met koffers van gasten. Daardoor vind ik het zeker geen 4 sterren hotel.. het zijn die kleine puntjes wat je juist wel goed voor elkaar moet hebben als je een 4 sterren hotel wil zijn..

De ligging is midden in het centrum,..

Centrale ligging van het hotel, aardig personeel, prima...

We hebben een heerlijk weekend gehad en het hotel is verder prima maar er zijn wel wat verbeterpunten: het hotel ligt weliswaar centraal, maar aan een straat met veel kroegen/terrassen. Dat hield in ons geval in dat we beide nachten de ramen moesten sluiten vanwege geluidsoverlast van de kroeg onder het hotel tot diep in de nacht. Onze kamer had geen airco dus het was met dit warme weer veel te benauwd! We zaten in het ‘nieuwe gedeelte’ dwz dat we dus niet in het monumentale gedeelte zaten, dus je zou verwachten dat er wel airco aangelegd zou kunnen worden. Zoniet, dan op zijn minst een ventilator. Het is een 4* hotel maar dat is dit hotel niet helemaal waard. Je verwacht op een kamer waar je ruim 380 euro voor betaald toch nét wat meer. Het zijn kleine details: extra licht bij de kledingkast en tevens ingang (was veel te donker), een kluisje, opbergplankje/plek in de badkamer voor je spullen, een zeepje bij de wastafel, een extra handdoek, een koffieapparaat (deze zou volgens de site aanwezig zijn in superior kamer, maar was er niet!). Strijkijzer. Gewoon kleine details die zo’n kamer net dat beetje extra geven wat je mag verwachten van een 4* hotel. 2 lampen (bureau en vloerlamp) deden het niet. Bij aankomst wemelde onze kamer van de vliegen. Ze waren bereidwillig om te helpen en gaven een vliegenmepper, maar liever wil je een kamer zonder 25 vliegen!

Centrale ligging van het hotel, aardig personeel, prima ontbijt

Het gebouw was heel mooi en de kamer was prima.

de netheid in de ontbijtruimte

Het gebouw was heel mooi en de kamer was prima. Maar met name in de ontbijtruimte vond ik het niet verzorgd uitzien. De vloer en de stoelen daar zijn niet schoon. Minpuntje was het opstapje naar onze kamer op de tweede verdieping. Dat op-afstapje is heel slecht zichtbaar door de grijze vloerbedekking op de gang. Helaas heb ik het afstapje de eerste dag bij het verlaten van de kamer gemist waardoor ik mijn enkel verstuikt had. Misschien is het een idee om dit afstapje wat beter aan te geven zodat er niet meer mensen over struikelen. De locatie is prima. lekker in het centrum. Maar dat kan soms ook wat overlast geven in het van uitgaanpubliek. We hebben 1 avond gegeten bij de Heeren van Sanoy. Dat is zeer aan te bevelen.

Mooi pand, midden in de binnenstad van Alkmaar!

Bedden waren erg zacht Maar één stoel om te zitten in een twee-persoonskamer Geen opbergmogelijkheden in de badkamer

Heerlijk ontbijt Mooi oud pand midden in de binnenstad

Aangenaam, doch net geen 4 sterren waard.

Geen airco op de kamer, wat bij 28° bijna onhoudbaar was. En dusdanig ook jammer dat er geen minibar aanwezig was. Het ontbijt was gewoon goed, niet meer en niet minder.

De gemoedelijke sfeer, het vriendelijke personeel, de nette kamer en nieuw badkamer konden ons zeker bekoren.

Accommodatie: voor een 4 sterrenhotel viel de totaal beleving tegen. Miste de juiste service en puntjes op de i wat je van een 4 sterrenhotel mag verwachten

Mooi centraal gelegen hotel

Zo verschrikkelijk stoffig zowel op de kamer als in de bar lag overal een dikke laag stof, de matrassen leken nieuw maar waren waarschijnlijk erg goedkoop want de veren staken er doorheen..

Zeer centraal gelegen, mooi gebouw, gezellig ingericht, aardig personeel en goed ontbijt!

Prijs - kwaliteit hebben wij al beter gehad.

Niet al het personeel was even vriendelijk en op zaterdag was er in de ontbijtruimte die al niet te groot is veel plaatsen gereserveerd zodat niet iedereen plaats had wanneer hij wilde ontbijten.

De kamer was in orde. Het ontbijt hebben we al beter gehad in goedkopere hotels dan hier

Mooi gebouw.

Kamer boven de kroeg dat tot half 2 ‘s nachts muziek draait. Rommelig opgemaakte bedden. Vies, niet gereinigd toilet op de kamer. Erg ruime badkamer zonder 1 afzetplek voor je toiletspullen. Douchen zonder spatscherm, dus alles kleddernat en geen badmat. Op site booking.com staat dat parkeren is geregeld, maar dat klopt niet. Je kunt parkeren op parkeerdek, 5 minuten lopen afstand. Ook door hotel beloofde uitrijkaart is niet aan de orde. Kortom: zeer duur hotel, en zijn geld niet echt waard.

Mooi gebouw. Goed ontbijt.

Leuk hotel op een centrale locatie.

Geen airco dus mocht je het snel warm hebben ... En t.o. het hotel zit een shoarmatentje. lekker natuurlijk maar als je gevoelig bent voor geluiden kan je beter een kamer aan de achterzijde vragen.

Leuk hotel op een centrale locatie. Lekker is ook het thaise restaurant aan de overzijde.

Ontspannen, goed gelegen ten opzichte van het cultuur en winkelgebied.

Het geheel voldeed aan onze verwachtingen. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. De koffers werden op de kamer gebracht en we konden in de ontbijtruimte een kopje koffie nemen. Het ontbijt was goed. De kamer was voorzien van airco.

Te duur betaald.

Er was ons de dag ervoor een uitrijkaart beloofd voor de parkeergarage, maar die bleken een dag later op te zijn. Dus daar konden we gewoon naar fluiten. Er werd niet ook niet gezocht naar een oplossing. Op de kamer (214) was géén kast ?!? , wat erg onpraktisch was. De twee kamers die wij hadden, waren niet voorzien van een handdouche. Om het raam te kunnen verduisteren met het rolgordijn (kamer 105) moest je op een stoel gaan staan en halsbrekende toeren uithalen. Naar ons idee was de prijs / kwaliteitverhouding ver te zoeken. Het was de prijs niet waard in ieder geval, van een vier sterren hotel hadden wij meer verwacht.

Het ontbijt was prima, evenals de ligging van het hotel, mooi in het centrum. We konden eerder dan de inchecktijd de koffers kwijt en die waren netjes op de kamer gezet.

voor alle tegenslagen is dit hotel veel te duur voor de prijs !! veel te duur betaald.

Veel overlast van herrie van de kroeg aan de overkant. Ramen sloten niet. Airco lekte. Slechte parkeergelegenheid. Moesten lopen met tassen van parkeergarage naar hotel. Ontbijthoek te klein, mensen moeten op elkaar wachten.

moeilijk te zeggen.

Alkmaar is een geweldig leuke stad! Volgende keer zou ik wel voor een ander hotel kiezen.

Wij hadden een luxe kamer geboekt. De kamer was piepklein. De badkamer was wel oké. Het was erg warm. Wij hebben het raam open gezet maar hadden dan toch veel geluidsoverlast van de omgeving. Het ontbijt was minimaal. De broodjes waren niet lekker afgebakken, zacht en klein.

De locatie.

- De kamers waren voorzien van een luxe stoomcabine douche...

- Het ontbijt vond ik voor E12 euro aan de matige kant. Geen verse jus d'orange, maar uit een pak. Verse fruitsalade met alleen appel/peer en meloen met de schil er nog aan. - De airconditioning stond uit. Onder het schuine dak op de 2e verdieping was het daardoor bloedheet. Er was in de kamer geen afstandbediening te vinden voor het apparaat. - De kussens waren te klein voor de hoes die er omheen zat. Wel extra kussen aanwezig (heel fijn!) - Het personeel had bij het inchecken melding kunen maken van mogelijkheid tot kopen uitrijkaart nabije parkeergarages!

- De kamers waren voorzien van een luxe stoomcabine douche en koffie/thee mogelijkheden. - De locatie is super, binnen vijf minuten lopen op de kaasmarkt en de grachten. - Gratis stadsplattegrond en fietskaart bij de receptie

Licht teleurstellend

Kleine ontbijtzaal waar op bepaalde tijden niet iedereen in past. Beperkt aanbod bij ontbijt. Geen airconditioning in alle kamers! Geen terras buiten of mogelijkheid te dineren. Lift erg traag en lijkt wel een vorkheftruck.

Vriendelijk en erg behulpzaam personeel. Mooie ruime kamers (echter niet allemaal met airco!). In het centrum van Alkmaar gelegen.

Het is hier goef toeven!

We misten een plankje/bijzettafeltje aan weerszijden van het bed en een overzicht van de ontbijttijden e.d. Partner moest op haar tenen staan om in de badkamerspiegel te kunnen kijken.

Mooie ligging in het centrum. We hadden de eer om als eerste in één van de nieuwe kamers te mogen verblijven😃👍 Strak ingerichte, kleine kamer. Mooie badkamer, prima bedden.

Blijft toch nog steeds ons favoriete hotel, volgende x weer 🤗!!!

De bar was weg/nog niet in gebruik & geen frituur of hapje te krijgen....vorige x wel & was supergezellig!! Dat hadden ze wel even mogen melden. En het bed was niet zo comfortabel, plastic zweetmat & hard kussen.

Het ontbijt, aardig personeel & de locatie is perfect!! Superschone, spiksplinternieuwe kamer!!

het is een leuke ervaring om Alkmaar vanuit de binnenstad te bekijken
    • Executive Kamer

Wij hadden de kamer boven de ingang/uitgang werd in de avond en nacht hard meegegooid om hem te sluiten/openen dit leverde af en toe veel geluidsoverlast op.

Het ontbijt was goed De kamer uitstekend alleen jammer dat we het ontbijt in de bar kregen i.v.m. verbouwing het restaurant was gesloten

Prima verblijf voor een nacht, dichtbij alles in het centrum.

Verblijf van vrijdag op zaterdag, beetje jammer dat ze op zaterdagmorgen om 5 uur al beginnen met het opbouwen van de week markt die op zaterdag plaatsvindt.

Ontbijt was lekker. Grote kamer. Lekker in en dus dichtbij het centrum van Alkmaar.

het was geweldig.

ik hou niet zo van vloerbedekking

ik was er met mijn dochter van 14 jr. we hadden zelfs een bad. locatie prima midden in de stad en dicht bij bv Egmond aan Zee. je kunt alle kanten op.

Heerlijk ontbijt, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kamer was erg warm en afstandbediening van airco was nergens te vinden.

Heerlijk ontbijt, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime nette kamer met inloopdouche.

Meer verwacht van een grand hotel

Zie hierboven

De locatie midden in het centrum is uitstekend. De hotelkamer viel tegen ..verouderd en niet echt luxe voor de prijs. Hebben express voor een luxere kamer gekozen helaas alleen een koffiezet apparaat en geen thee faciliteiten. Wij hebben dit gemeld en kregen gratis een kopje thee aangeboden. Geen informatie op de kamer over het hotel. Ontbijt op zich prima maar niet bijzonder.

Prima verblijf, gezellige en mooie stad.

Advies omtrent kaasmarkt. Ze wisten niet precies welk plein het was en hoe laat je daar het beste naartoe kon gaan. Ook geen advies voor uitjes in de omgeving.

Prachtige grote kamer met sauna middenin het centrum van Alkmaar. Prima ontbijt.

Centrale ligging, midden in de stad

Bedden erg slecht(hangen helemaal door). Heel veel stof op de kamer,lag nog rotzooi van vorige gebruiker. Het was er bloed heet en de airco was niet te regelen( geen afstandsbediening) Geen mogelijkheid voor het ophangen van de handdoeken. Mini bar leeg, zelfs geen flesje water! Parkeren is erg duur!!! Jammer voor op het oog leuk uitziend hotel. Voor ons niet meer dan een 4!!!

Centrale ligging, midden in de stad

Ontbijt prima

Jammer dat we van te voren niet wisten dat ze aan het werk waren had wel even gemeld mogen worden.

Ontbijt prima Diner in ander retaurant was ons niet verteld tijdens reserveren

Heb er goed uitgerust

Vond persoonlijk jammer dat er geen waterkoker stond in de kamer maar een espressoapparaat. Maar verder was ik helemaal tevreden

De bedden lagen echt heerlijk.

goed en tevreden

eieren en spek waren koud

ontbijt was goed, maar de eieren en spek waren koud. die hadden ze best warm mogen houden. bedden goed en comfortabel. goed hotel

Geweldig hotel op een leuke locatie

De bedden waren voor mij te zacht. Als je pijnlijke gewrichten heb is het moeilijk uit bed komen.

De gezelligheid en leuk personeel en het ziet er prachtig uit.

Prijs/kwaliteit..
    • Executive Kamer

Prijs van kamer aan hoge kant, wat sfeerloze kamer vonden wij. Jacuzzi begon 's nachts uit zichzelf te werken. We schrokken ons kapot.. Koffiezetapparaat deed het niet en geen waterkoker voor thee. We vonden het wat teleurstellend voor een junior suite.

Mooi gebouw van buiten op goede locatie in centrum.

Locatie midden in het centrum.

Matras was erg zacht en het carillon in de stad gaat de hele nacht door. Aangezien de kamer geen airco heeft hadden we de ramen open staan en dan is het niet heel prettig dat je dat de hele nacht hoort.

Locatie midden in het centrum. Uitstraling en sfeer van het hotel was ook erg goed.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Prima voor toeristisch verblijf in Alkmaar

Er staat aangegeven op booking dat er parking is maar dat is er niet. Je moet naar een publieke parking een eind verderop. Voor zakelijke reizen vervelend. Het ontbijt was niet heel uitgebreid maar prima. Voor deze prijs wel meer verwacht. Koffiehoekje en kleerkast waren niet schoongemaakt.

Mooie kamer, met stoomdouche. Goed bureautje om aan te werken. In centrum van Alkmaar.

Ge-wel-dig
    • Executive Kamer

Uitleg van het bubbelbad vooraf zou fijn zijn. Was een beetje zoeken.

Wij hadden een jaccuzi en sauna op de kamer. Wow. Perfect! 2 wasbakken. 2 Stortdouches. Hygiëne echt perfect!! Bedden lagen heerlijk. Zachte lakens. Nespresso op de kamer. Ontbijt super. Zalig! Tot rust komen is hier echt een aanrader.

Mooi hotel, maar slecht geslapen in kamer aan luidruchtige straat

Kamer was op zich heel mooi, maar aan de straatkant. Was erg luidruchtig waardoor lekker slapen nauwelijks mogelijk was. Verder deed de TV het niet.

Mooi gebouw, vriendelijk personeel, centraal gelegen.

Het hotel viel tegen, teveel negatieve punten tegen een te hoge prijs.

Het kussen was akelig dik, en de badkamer stonk heel erg naar riool. Verder had ik een kamer aan de achterkant gevraagd ivm lawaai van de straat, maar er waren geen kamers aan de achterkant en dat werd mij niet verteld. Verder was de aankleding van de kamer en ontbijtruimte heel somber, veel zwart en beige, gaf een nare indruk.

Het bed was zacht genoeg en het ontbijt was prima.

Mooie schone kamers.

Ontbijt vrij beperkt. Zeker met Pasen iets meer van verwacht. Daarnaast was er een verbouwing gaande. Geen lawaai, wel wat ongezellig en veel stof in de openbare ruimtes

Mooie schone kamers. Prima locatie in het centrum

Centrale ligging, grote kamer, uitstekend ontbijtbuffet

Door de ligging aan drukke straat snachts last van herriemakende mensen, smorgens al heel vroeg van het opzetten van de markt

Centrale ligging, grote kamer, uitstekend ontbijtbuffet

Goed , schoon en een goede locatie zo midden in het centrum.

We vonden de prijs een beetje aan de hoge kant maar dit kwam misschien door het paasweekend. Daar wij niets anders konden vinden hebben we ons in de prijs geschikt.

Ontbijt was goed , alleen de kopjes voor de cappucino waren te klein en voor de thee was het fijner geweest om aparte theeglazen te hebben . Maar heel storend was dat niet. Verder alles prima schoon en netjes.